0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: kyra_daskala στις Φεβρουαρίου 08, 2010, 06:43:15 pmΠαράθεση από: podiki στις Φεβρουαρίου 07, 2010, 11:23:37 pm Αρχίσαμε να ρίχνουμε πυρά στους εκπαιδευτικούς. Τι άλλο ? είναι εύκολος ο στόχος ,κανείς δεν κοιτάει όμως τι παιδιά μεγαλώνουν στις ελληνικές οικογένειες και με τι αξίες φτάνουν στο Λύκειο...Aν αναρωτιέσαι με τι αξίες φτάνουν στο Λύκειο, που να μάθεις με τι αξίες φτάνουν στο δημοτικό!Σήμερα δίδαξα στην Πέμπτη Δημοτικού την πολιορκία της Πόλης από Αβαρους και Πέρσες, ενώ ο αυτοκράτορας Ηράκλειος με το στρατό ήταν ήδη σε εκστρατεία. Αφού υπενθύμισα το γεγονός ότι ο αυτοκράτορας είχε ήδη συνάψει συνθήκη ειρήνης με τους Αβάρους και μετά ξεκίνησε την εκστρατεία, τα ρώτησα πως κρίνουν τις ενέργειες των Αβάρων, περιμένοντας φυσικά να ακούσω αρνητικά σχόλια για την ανέντιμη στάση τους. Αντ'αυτού άκουσα ότι ήταν πολύ έξυπνη η κίνησή τους, έτσι ώστε να κερδίσουν και τα χρήματα από τη συνθήκη και τα εδάφη της
Παράθεση από: podiki στις Φεβρουαρίου 07, 2010, 11:23:37 pm Αρχίσαμε να ρίχνουμε πυρά στους εκπαιδευτικούς. Τι άλλο ? είναι εύκολος ο στόχος ,κανείς δεν κοιτάει όμως τι παιδιά μεγαλώνουν στις ελληνικές οικογένειες και με τι αξίες φτάνουν στο Λύκειο...Aν αναρωτιέσαι με τι αξίες φτάνουν στο Λύκειο, που να μάθεις με τι αξίες φτάνουν στο δημοτικό!Σήμερα δίδαξα στην Πέμπτη Δημοτικού την πολιορκία της Πόλης από Αβαρους και Πέρσες, ενώ ο αυτοκράτορας Ηράκλειος με το στρατό ήταν ήδη σε εκστρατεία. Αφού υπενθύμισα το γεγονός ότι ο αυτοκράτορας είχε ήδη συνάψει συνθήκη ειρήνης με τους Αβάρους και μετά ξεκίνησε την εκστρατεία, τα ρώτησα πως κρίνουν τις ενέργειες των Αβάρων, περιμένοντας φυσικά να ακούσω αρνητικά σχόλια για την ανέντιμη στάση τους. Αντ'αυτού άκουσα ότι ήταν πολύ έξυπνη η κίνησή τους, έτσι ώστε να κερδίσουν και τα χρήματα από τη συνθήκη και τα εδάφη της
Αρχίσαμε να ρίχνουμε πυρά στους εκπαιδευτικούς. Τι άλλο ? είναι εύκολος ο στόχος ,κανείς δεν κοιτάει όμως τι παιδιά μεγαλώνουν στις ελληνικές οικογένειες και με τι αξίες φτάνουν στο Λύκειο...
να ρωτησω το εξης απλο:πως γινεται στο σχολειο ενας μαθητης να μην σεβεται κανεναν και τιποτα και να αντιμιλαει και στο φροντιστηριο να ειναι παναγιτσα και να μην προκαλει προβληματα ; μηπως επειδη ξερει οτι στο φροντιστηριο υπαρχουν κανονες και αν προκαλει προβληματα θα παρει ποδι ενω στο σχολειο εκμεταλλευεται την χαλαροτητα και την ατιμωρησια ;
Παράθεση από: rorygr στις Φεβρουαρίου 08, 2010, 07:06:16 pmνα ρωτησω το εξης απλο:πως γινεται στο σχολειο ενας μαθητης να μην σεβεται κανεναν και τιποτα και να αντιμιλαει και στο φροντιστηριο να ειναι παναγιτσα και να μην προκαλει προβληματα ; μηπως επειδη ξερει οτι στο φροντιστηριο υπαρχουν κανονες και αν προκαλει προβληματα θα παρει ποδι ενω στο σχολειο εκμεταλλευεται την χαλαροτητα και την ατιμωρησια ;Αυτή είναι η ουσία του προβλήματος.Όμως κάτι πρέπει να αλλάξει.Πρέπει να κινηθούμε προς αυτή την κατεύθυνση.Οι συνδικαλιστές μας βέβαια δεν μπορούν να μας καταλάβουν,μιας και αυτοί δεν μπαίνουν στην τάξη.
Θα προσθέσω ότι και στο δημόσιο σχολείο μπορεί να υπάρξει τιμωρία και να λειτουργούν όλα ομαλά όταν ο διευθυντής του σχολείου είναι σωστός, ενώ αντίθετα σε πολλά φροντιστήρια υπάρχει ατιμωρησία για να μη χαθεί ο πελάτης.
Παράθεση από: jak13 στις Φεβρουαρίου 08, 2010, 10:30:46 pmΘα προσθέσω ότι και στο δημόσιο σχολείο μπορεί να υπάρξει τιμωρία και να λειτουργούν όλα ομαλά όταν ο διευθυντής του σχολείου είναι σωστός, ενώ αντίθετα σε πολλά φροντιστήρια υπάρχει ατιμωρησία για να μη χαθεί ο πελάτης.δεν νομιζω οτι γινεται αυτο σε πολλα φροντιστηρια αφου αν κρατησουν εναν μαθητη που εμποδιζει το μαθημα στην ταξη για να μην τον χασουν ως πελατη δεν τους συμφερει αφου θα παραπονεθουν και ισως φυγουν οι υπολοιποι μαθητες...