*

Αποστολέας Θέμα: Οι πραγματικοί υπεράριθμοι  (Αναγνώστηκε 5435 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος daniel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 923
  • Φύλο: Άντρας
  • ..θέλω ανοιχτά παράθυρα να με χτυπάει αέρας...
    • Προφίλ
Οι πραγματικοί υπεράριθμοι
« στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 12:32:31 πμ »

Από το allfavita:


Οι πραγματικοί υπεράριθμοι
               

Κώστας Θεριανός


 
Παραμονές της απεργίας της 24/2 αλλά και του νομοσχεδίου που ετοιμάζει το ΥΠΕΠΘ για την «ορθολογική» διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού βγήκαν πάλι στη δημοσιότητα τα περί «υπεράριθμων» εκπαιδευτικών.

Για άλλη μια φορά, εμφανίζεται μια εικόνα εκπαιδευτικών που κάθονται και παίζουν τάβλι ή κομπολόι σε κάποιο σχολείο στο οποίο απασχολούνται 3 με 4 ώρες την εβδομάδα.

Δεν χρειάζεται μεγάλη επιχειρηματολογία για να αποδείξουμε ότι τέτοια εικόνα δεν υπάρχει σε κανένα σχολείο.

Δυστυχώς για τους θεράποντες της εξουσίας υπάρχει η πραγματικότητα των αριθμών (κάτι σαν την ισχυρή Ελλάδα που μας διαφήμιζαν πριν 10 χρόνια) και η πραγματικότητα της…πραγματικότητας.

Οι πραγματικοί άνθρωποι που εργάζονται στα σχολεία, οι μαθητές και οι γονείς τους βιώνουν την πραγματική πραγματικότητα. Σε εποχές νηνεμίας, είναι αλήθεια ότι οι προπαγανδιστές της εξουσίας που θέλουν να απαξιώσουν τον κλάδο των εκπαιδευτικών είναι στα πάνω τους. Μόνο που όταν οι πραγματικοί άνθρωποι πιεστούν πολύ – όπως πιέζονται σήμερα – οι πένες της προπαγάνδας της εξουσίας δεν μπορούν να τους πείσουν. Η εικονική πραγματικότητα διαλύεται μπροστά στην πραγματική.

Η εφημερίδα το Βήμα (19/2/2010) προσπαθεί να εμφανίσει ότι οι 10.000 αποσπασμένοι δάσκαλοι και οι 4.000 που έχουν δηλώσει ψυχολογικά προβλήματα ευθύνονται για τα κενά στην εκπαίδευση. Προκειμένου να αυξηθεί το νούμερο των «κοπανατζήδων» δασκάλων σε 16.000 προστέθηκαν και 1.700 που βρίσκονται σε εκπαιδευτική άδεια, αυτοί δηλαδή που νόμιμα και κατόπιν εξετάσεων επιμορφώνονται σε μεταπτυχιακά και διδακτορικά προγράμματα σπουδών (στοιχεία της απάντησης του Ριζοσπάστη 20/2/2010).

Την ίδια μέρα, στην εφημερίδα Καθημερινή (19/2/2010) δημοσιεύονται στοιχεία έρευνας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων σύμφωνα με την οποία «κατά μέσο όρο οι καθηγητές εργάζονται περί τις 10 ώρες εβδομαδιαίως, ενώ εκ του νόμου οι ελάχιστες ώρες είναι 16 έως 23 εβδομαδιαίως (εξαρτάται από την προϋπηρεσία του καθηγητή)».
Δεν έχουμε στα χέρια μας το κείμενο της έρευνας, οπότε σχολιάζουμε με βάση το δημοσίευμα. Φυσικά αν η εφημερίδα δεν έχει μεταφέρει σωστά την έρευνα και το πνεύμα της, θα παρέμβουν οι υπεύθυνοι της έρευνας προς την εφημερίδα για αποσαφήνιση των στοιχείων.
 
1. οι καθηγητές δεν εργάζονται με 23 ώρες ανώτατο ωράριο αλλά με 21. Άρα αν ο υπολογισμός τους έχει γίνει με αυτό τον αριθμό είναι λάθος.

2. Το ωράριο των εκπαιδευτικών κλιμακώνεται με βάση τα χρόνια υπηρεσίας. Πώς υπολόγισαν λοιπόν οι ερευνητές πόσες ώρες αντιστοιχούν κατά μέσο όρο στους εκπαιδευτικούς αφού δεν γνωρίζουν σε ποια περιοχή, υπό ποιες ποιοτικές συνθήκες εργάζεται ο καθένας και πόσο πραγματικό ωράριο έχει η κάθε χρονολογική κατηγορία;

2. Τι σημαίνει μέσος όρος; Διαιρούμε το σύνολο των εκπαιδευτικών με το σύνολο των ωρών και των μαθητών; Π.χ. σε γεωγραφικά απομακρυσμένες περιοχές αν υπάρχουν 12 μαθητές θετικής κατεύθυνσης θα πάρει το ΥΠΕΠΘ μια πολιτική απόφαση και θα τους πει δεν στέλνω μαθηματικό ή φυσικό γιατί δεν καλύπτει όλο του το ωράριο; Εκτός αν με τον Καλλικράτη γυρίσουμε στο δημοδιδάσκαλο και τους παίρνει για λίγες ώρες ο δήμος εξασφαλίζοντας τους τροφή και κατάλυμα. Ελπίζουμε ότι το όραμα του ΥΠΕΠΘ αλλά και της Καθημερινής για την παιδεία του 21ου αιώνα δεν είναι ο…Παπαντριάς του Χρηστοβασίλη, δηλαδή ο φτωχοδάσκαλος που περιφερόταν στα χωριά και ζούσε με ελεημοσύνες των κατοίκων.

3. Από πότε η διαίρεση στο απλοϊκό επίπεδο του μέσου όρου στατιστικών στοιχείων που συλλέγουν οι διευθύνσεις εκπαίδευσης για τον αριθμό των καθηγητών και των μαθητών συνιστά έρευνα; Μάλλον για πρόχειρη ανάγνωση απογραφικών στοιχείων μοιάζει…

4. Με πόσους μαθητές στην τάξη έγινε ο υπολογισμός; Με 25 ή με 35;
Καλό θα ήταν λοιπόν να έχουμε ολόκληρη την έρευνα, τη μεθοδολογία της, τα στοιχεία της, τους τρόπους που υπολογίζει τα μεγέθη κ.λπ. Και έτσι θα δούμε και το παιδαγωγικό της σκεπτικό, να δούμε δηλαδή αν θεωρούν οι «ερευνητές» ότι μπορεί σε τάξη με 35 μαθητές να γίνει αξιόλογο παιδαγωγικό έργο.

Η αβρότητα της ουδετερότητας των αριθμών κρύβει πάντα τη μεγαλύτερη κοινωνική αγένεια και απαξίωση προς τους εργαζόμενους και τους αδύναμους.
Πάντως, η εκπαίδευση και η κοινωνία δεν πάει μπροστά με τη διαίρεση. Πάει μπροστά με τον κοινωνικό πολλαπλασιασμό που δίνει περισσότερα στους πολλούς που έχουν λίγα σε σύγκριση με τους πολύ λίγους που έχουν πάρα πολλά.
Και για να το πούμε λίγο πιο ξεκάθαρα:
 
Λόγω της δουλειάς των εκπαιδευτικών έχει αντέξει ως τώρα η συνοχή του κοινωνικού ιστού, σε μια εποχή έντονων μεταβολών και αντιθέσεων (μεταναστευτικά ρεύματα, κοινωνία του θεάματος  κ.λ.π), κάτω από αντίξοες συνθήκες, παρά την συνεχόμενη υποχρηματοδότηση της παιδείας και την προσπάθεια απαξίωσης του έργου τους.
 
Λόγω της δουλειάς των εκπαιδευτικών μαθαίνουν γράμματα τα παιδιά των φτωχών που φοιτούν στο δημόσιο σχολείο.
 
Κανείς δεν έμαθε γράμματα από δημοσιογράφους που αναζητούν υπεράριθμους εκπαιδευτικούς και από ερευνητές που κάνουν διαιρέσεις στα γραφεία τους, θεωρώντας την παιδεία και το κοινωνικό κράτος αντιοικονομικά (για ποιον άραγε;).
 
Χωρίς εκπαιδευτικούς οι μαθητές δεν μαθαίνουν γράμματα. Χωρίς εργάτες δεν παράγονται προϊόντα. Χωρίς δημοσιογράφους και ερευνητές που απαξιώνουν τους πρώτους και τους δεύτερους δεν νομίζουμε ότι χάνει κάτι η κοινωνία.
 
Έτσι…για να σκεφτούμε ποιοι είναι οι πραγματικοί «υπεράριθμοι».

Γιατί να λένε βίαια τα νερά του ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οι πραγματικοί υπεράριθμοι
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:51:58 »

Αποσυνδεδεμένος Babycobra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Απ: Οι πραγματικοί υπεράριθμοι
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 10:30:57 πμ »
 μαζί σου φίλε/φίλη, συμφωνώ στα περισσότερα...αλλά..μπορείς με το χέρι στην καρδιά να υποστηρίξεις ότι η δημόσιοι εκπαιδευτικοί, όχι όλοι, μερίδα τους, βάζουν οι ίδιοι τα χεράκια τους και βγάζουν τα ματάκια τους? απλά τώρα ο κόσμος μαθαίνει αυτά που παλιά ήταν κοινό μυστικό..δημοσιοποιούνται καποια πράγματα και τους παίρνει η μπαλα όλους..
για το ωράριο στα σχολεία δεν έχω να προσθέσω τίποτα, οι εκπαιδευτικοί δουλεύουν και με πολύ δύσκολες συνθήκες και όλοι ξέρουν ότι η μία ώρα σε τάξη ισοδυναμεί με 3 σε γραφείο..αλλά..
τι έχεις να πεις για τους εκατοντάδες αποσπασμένους στα γραφεία, των οποίων το ωράριο είναι το πλέον "ευέλικτο"  να το χαρακτηρίσω? δεν λέω λόγια του αέρα, έχω προσωπική πείρα..η αδελφή μου ήταν σε γραφείο δευτεροβάθμιας και την πρώτη μέρα πήγε στις εφτάμιση και της είπε ο διευθυντής έτσι? θα έρχεσαι εννιά, δεν θα μας χαλάσεις εσύ την πιάτσα..οι εκπαιδευτικοί πήγαιναν λαϊκη, σούπερ μάρκετ, για ψώνια στα τοπικά καταστήματα, μια άλλη που παντρευόταν έκανε και πρόβες νυφικού.. :)
το πάγιο σύστημα της τοποθέτησης μέσω βύσματος σε κάποιο γραφείο και της συλλογής μορίων από το δυσπρόσιτο όπου κανονικά θα έπρεπε να βρίσκεσαι πώς το βρίσκεις, δεν είναι σκανδαλώδες?
την πάγια τακτική της επαπειλούμενης κύησης, ενός συνδρόμου που 'χτυπά' κυρίως τις γυναίκες εκπαιδευτικούς οι οποίες από τον τρίτο μήνα της εγκυμοσύνης και χωρίς πραγματικά προβλήματα κάθονται σπίτι τους πώς το  βλέπεις? το έλεγε η Γιαννάκου και πέσανε να τη φάνε..φαίνεται πως οι γυναίκες που εργάζονται σε άλλους τομείς ειναι πιο ανθεκτικές τι να πω..

και πριν ξεσηκωθεί θύελλα αντιδράσεων..είμαι και η ίδια φιλόλογος , έχω εργαστεί σε σχολείο ιδιωτικό, τώρα η δουλειά μου αφορά μουσειακή εκπαίδευση και έχω άμεση επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς, αγαπώ τα παιδιά και τη διδασκαλία και αν είχα χρόνο να διαβάσω σοβαρά θα ήθελα πολύ να πάω σε δημόσιο σχολείο μέσω ασεπ..αλλά καμιά φορά καλό ειναι να κάνουμε πρώτα την αυτοκριτική μας, έτσι ώστε να έχουμε και σοβαρά επιχειρήματα για να αντιμετωπίσουμε τις κακοήθεις επιθέσεις προς τον κλάδο που είναι πάρα πολλές..αυτά, με κάθε συμπάθεια.

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: Οι πραγματικοί υπεράριθμοι
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 12:00:17 μμ »
Δε μπορεί πάντως μαζί με τα ξερά να καίγονται και τα χλωρά.
Ας βρουν τους κοπανατζήδες (υπαλλήλους και διευθυντές) και να τους κάνουν περικοπή μισθού.

Αποσυνδεδεμένος maraki28

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 631
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οι πραγματικοί υπεράριθμοι
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 12:15:21 μμ »
αυτο ακριβως .....
χρησιμοποιουν τα μεσα τους για να στρεβλωσουν κ να παρασύρουν την κοινη γνωμη για τους δήθεν τεμπεληδες εκπαιδευτικους,και το κανουν μια χαρα εδω εχουμε αρχισει να τους πιστευουμε εμεις δεν θα τους πιστεψει ο εργατης που νοιωθει οτι αυτου του πεινουν το αιμα στη δουλεια και καποιοι πανε να περασουν την ώρα τους σ αυτη.
η διαμαντω θα μας την φέρει ασχημα κ θα το κανει οταν κλεισουν τα σχολεια βεβαια το κακο εινια οτι οτι κ να κανει η πραγματικότητα δεν αλλαζει ,οι ελλειψεις στην παιδεια υπαρχουν κ ας χτυπιεται για το αντιθετο.
πριν λιγο καιρο παραδεχθηκε το λαθος της οτι ζητησε πιστωσεις για δασκαλους που δεν τις χρειαζοταν κ απο τοτε εχει καλεσει 3 φασεις ακομη αναπληρωτες ειναι που δεν υπαρχουν κενα.κ τι υσχιριζεται οτι θα κοψει αδειες για επιμορφωση κ εκπαιδευτικες ή γονικες ή κυησεως ή για ψυχολογικα θέματα κτλ  κ ετσι θα συμπληρωσει τα κενα? ας κουνησει το κεφαλι της κ ας ξυπνησει επιτελους απο το πουπουλενιο κρεβατι της κ ας ερθει να δει την ωμη πραγματικότητα ας μπει σε δεκα δημοσια σχολεια οχι σε περισσοτερα κ μετα ας κανει οσες αλλαγες της κατεβουν
μαρακι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οι πραγματικοί υπεράριθμοι
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:51:58 »

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Οι πραγματικοί υπεράριθμοι
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 12:30:22 μμ »
Πραγματικά οφείλει το υπουργείο να επιβάλει τη συμπλήρωση ωραρίου σε όλους,τη μείωση των αποσπάσεων κτλ.Σε αυτά συμφωνώ με την υπουργό και δυστυχώς της έχουμε δώσει και εμείς οι εκπ/κοί το δικαίωμα να τα λέει...

Όμως θα ήθελα να προσθέσω και κάτι που ίσως φανεί λίγο ¨άσχετο¨σε ορισμένους:

Δεν μπορούν οι ομοσπονδίες των εκπ/κών να αρθρώσουν κάποτε και έναν λόγο που να ξεφεύγει λίγο από τα στενά εργασιακά;
Δηλαδή,δεν θα μπορούσαμε επιτέλους κάποτε να διαμαρτυρηθούμε και για το επίπεδο του τηλεοπτικού προϊόντος στη χώρα μας;
Εάν θέλουν να εξοικονομήσουν χρήματα,ας επιβάλει επιτέλους το ΕΣΡ βαρύτατα πρόστιμα στα κανάλια.
Αλλά εδώ δεν καταβάλλονται ¨οι καμπάνες¨που έχουν ήδη επιβληθεί και από πάνω μας προτρέπουν τα παπαγαλάκια να συνεισφέρουμε στον κοινό αγώνα.
Θα πρέπει να προβάλουμε ψηλά στα αιτήματά μας και την βελτίωση του παρεχόμενου προϊόντος.Αλλωστε οι συχνότητες μας ανήκουν.
Είναι πλέον και ζήτημα εκπαίδευσης και όχι μόνο πολιτικό (έκπτωση από το δημοκρατικό πολίτευμα).
Δυσχεραίνουν το έργο μας και αυτό το παρατηρούμε καθημερινά όλοι όσοι ερχόμαστε σε επαφή με τα παιδιά.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 21, 2010, 12:50:35 μμ από rublev »

Αποσυνδεδεμένος Maro

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Οι πραγματικοί υπεράριθμοι
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 12:39:38 μμ »
Για το οτι δεν υπαρχει σωστη κατανομη και διαχειριση του εκπ/τικου προσωπικου την ευθυνη εχει η κεντρικη εξουσια στο μεγαλυτερο μερος επειδη νομοθετει και συντηρει τοσα χρονια την κατασταση,παροτι ευθυνομαστε και οι εκπ/τικοι σε ενα βαθμο γιατι μας βολευει και την αποδεχομαστε(αποσπασειςκτλ).
Δεν πρεπει να ξεχναμε οτι η κεντρικη εξουσια βολευεται μια χαρα ετσι:με τις/τους αποσπασμενες/ους με τις/τους αναπληρωτριες/ες με τις/τους ωρομισθιες/ους.
Στο σχολειο που ειμαι ειμαστε 3 Νηπιαγωγοι και οι οργανικες ειναι 2.
Γιατι αραγε επι σειρα ετων η 3η Νηπιαγωγος ειναι αναπληρωτρια;

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Οι πραγματικοί υπεράριθμοι
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 03:35:41 μμ »
τι έχεις να πεις για τους εκατοντάδες αποσπασμένους στα γραφεία, των οποίων το ωράριο είναι το πλέον "ευέλικτο"  να το χαρακτηρίσω? δεν λέω λόγια του αέρα, έχω προσωπική πείρα..η αδελφή μου ήταν σε γραφείο δευτεροβάθμιας και την πρώτη μέρα πήγε στις εφτάμιση και της είπε ο διευθυντής έτσι? θα έρχεσαι εννιά, δεν θα μας χαλάσεις εσύ την πιάτσα..οι εκπαιδευτικοί πήγαιναν λαϊκη, σούπερ μάρκετ, για ψώνια στα τοπικά καταστήματα, μια άλλη που παντρευόταν έκανε και πρόβες νυφικού.. :)

Το ωράριο στα γραφεία είναι 7.30-15.00 ή 9.00-16.30. Το αν τηρείται αυτό και το τι κάνει ο καθένας, μέσα στα πλαίσια του ωραρίου του, είναι θέμα ευσυνειδησίας του καθενός, αλλά και θέμα επάρκειας του προϊστάμενου της κάθε υπηρεσίας.
Ευσυνείδητοι και ασυνείδητοι, επαρκείς και ανεπαρκείς υπάρχουν παντού. Είναι πανεύκολο να χρησιμοποιεί κάποιος αόριστες ακραίες περιπτώσεις για να κατηγορήσει ένα κλάδο.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος Babycobra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Απ: Οι πραγματικοί υπεράριθμοι
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 04:18:27 μμ »
τι έχεις να πεις για τους εκατοντάδες αποσπασμένους στα γραφεία, των οποίων το ωράριο είναι το πλέον "ευέλικτο"  να το χαρακτηρίσω? δεν λέω λόγια του αέρα, έχω προσωπική πείρα..η αδελφή μου ήταν σε γραφείο δευτεροβάθμιας και την πρώτη μέρα πήγε στις εφτάμιση και της είπε ο διευθυντής έτσι? θα έρχεσαι εννιά, δεν θα μας χαλάσεις εσύ την πιάτσα..οι εκπαιδευτικοί πήγαιναν λαϊκη, σούπερ μάρκετ, για ψώνια στα τοπικά καταστήματα, μια άλλη που παντρευόταν έκανε και πρόβες νυφικού.. :)

Το ωράριο στα γραφεία είναι 7.30-15.00 ή 9.00-16.30. Το αν τηρείται αυτό και το τι κάνει ο καθένας, μέσα στα πλαίσια του ωραρίου του, είναι θέμα ευσυνειδησίας του καθενός, αλλά και θέμα επάρκειας του προϊστάμενου της κάθε υπηρεσίας.
Ευσυνείδητοι και ασυνείδητοι, επαρκείς και ανεπαρκείς υπάρχουν παντού. Είναι πανεύκολο να χρησιμοποιεί κάποιος αόριστες ακραίες περιπτώσεις για να κατηγορήσει ένα κλάδο.

αν ήταν ακραία η περίπτωση δεν θα τη συζητούσα..ξεκαθάρισα εξαρχής ότι καμια κακεντρέχεια δεν έχω απέναντι στους εκπαιδευτικούς..
το ωράριο στην ελ λόγω υπηρεσία διαμορφώθηκε κατόπιν υποδείξεως της διεύθυνσης σε 9-2, δεν ξέρω αν σε καλύπτω..

και να συμπληρώσω κατι που σωστά ειπώθηκε παραπάνω..τόσα χρόνια , οι διεκδικήσεις, οι απεργίες επικεντρώνονται στην διατήρηση των κεκτημένων, όποια και αν ειναι αυτά..αιτήματα όπως βελτίωση του σχολείου εν γένει, βιβλιοθήκες, αξιολόγηση, κλπ κλπ ή δεν ακουγονται καθόλου ή περνάνε στο ντούκου όταν πάντοτε κυριαρχούν τα εργασιακά..έχεις συχνά την  αίσθηση ότι οι φίλοι εκπαιδευτικοί καταναλώνουν χρόνο και φαιά ουσία για να λύσουν θέματα όπως το ωράριο, οι άδειες, οι διορισμοί..που θενα λόγος για αξιολόγηση εκπαιδευτικών και του σχολείου, για επιμορφωση κλπ..δεν υποστηρίζω ότι αυτη ειναι η μόνη αλήθεια, αυτό όμως περναει προς τα έξω.και ξαναλέω ΄εχω σχέση με την εκπαίδευση, δεν ειμαι η μέση κακεντρεχής ιδιωτική υπάλληλος που μου φταινε οι δημόσιοι γιατί έχουν καλύτερο ωράριο από μένα.
η αυτογνωσία και η αυτοκριτική δεν έβλαψε ποτέ κανέναν..


φυσικά ασυνείδητοι υπάρχουν παντού..απλά στην δημόσια εκπαίδευση -και στο δημόσιο γενικά- λείπει ο μηχανισμός που θα τους ελέγξει , κατάλαβες..?
αυτό εννοώ και επαναλαμβανω , με τις καλύτερες προθέσεις.


Αποσυνδεδεμένος Babycobra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Απ: Οι πραγματικοί υπεράριθμοι
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 04:21:42 μμ »


Το ωράριο στα γραφεία είναι 7.30-15.00 ή 9.00-16.30. Το αν τηρείται αυτό και το τι κάνει ο καθένας, μέσα στα πλαίσια του ωραρίου του, είναι θέμα ευσυνειδησίας του καθενός, αλλά και θέμα επάρκειας του προϊστάμενου της κάθε υπηρεσίας.
Ευσυνείδητοι και ασυνείδητοι, επαρκείς και ανεπαρκείς υπάρχουν παντού. Είναι πανεύκολο να χρησιμοποιεί κάποιος αόριστες ακραίες περιπτώσεις για να κατηγορήσει ένα κλάδο.

[/quote]

δηλαδή αν πάρεις σε γραφείο τηλέφωνο στις 4.25 θα βρεις άνθρωπο στη θέση του να σηκώσει το τηλέφωνο και να σε εξυπηρετήσει..οκ.
το έχεις προσπαθήσει ποτέ?
 
πέρασα πέρυσι από γραφείο δευτεροβάθμιας να κάνω τα χαρτιά μου για τον ασεπ..ένας ταλαίπωρος είχε φάει τρελλό χώσιμο με τις αιτήσεις και μη σου πω γύρω του τι γινόταν..άλλοι λιάζονταν έξω από τα γραφεία, άλλη εμπαινε με σακούλες λαΪκής ...κλασική εικόνα δημόσιας υπηρεσίας.
φυσικά;και δεν φταίνε οι άνθρωποι, αν δεν ε΄χουν έλεγχο ή αντικείμενο εργασίας τι θα κάνουν..αλλά μη λεμε πως αυταά ειναι ακραίες περιπτώσεις..

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3672
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Οι πραγματικοί υπεράριθμοι
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 04:31:41 μμ »
τι έχεις να πεις για τους εκατοντάδες αποσπασμένους στα γραφεία, των οποίων το ωράριο είναι το πλέον "ευέλικτο"  να το χαρακτηρίσω? δεν λέω λόγια του αέρα, έχω προσωπική πείρα..η αδελφή μου ήταν σε γραφείο δευτεροβάθμιας και την πρώτη μέρα πήγε στις εφτάμιση και της είπε ο διευθυντής έτσι? θα έρχεσαι εννιά, δεν θα μας χαλάσεις εσύ την πιάτσα..οι εκπαιδευτικοί πήγαιναν λαϊκη, σούπερ μάρκετ, για ψώνια στα τοπικά καταστήματα, μια άλλη που παντρευόταν έκανε και πρόβες νυφικού.. :)

Το ωράριο στα γραφεία είναι 7.30-15.00 ή 9.00-16.30. Το αν τηρείται αυτό και το τι κάνει ο καθένας, μέσα στα πλαίσια του ωραρίου του, είναι θέμα ευσυνειδησίας του καθενός, αλλά και θέμα επάρκειας του προϊστάμενου της κάθε υπηρεσίας.
Ευσυνείδητοι και ασυνείδητοι, επαρκείς και ανεπαρκείς υπάρχουν παντού. Είναι πανεύκολο να χρησιμοποιεί κάποιος αόριστες ακραίες περιπτώσεις για να κατηγορήσει ένα κλάδο.


Συμφωνώ, αλλά την πρώτη φορά που χρειάστηκα κάτι από το γραφείο, πήγα στις 8μιση το πρωί. Ήταν μία υπάλληλος και έφτιαχνε καφέ. Με ρώτησε τι θέλω και της είπα. Η απάντηση της ήταν αααααα όσι τώρα. τέτοια ώρα εμείς πίνουμε καφέ. Η αρμόδια υπάλληλος για τη δουλειά που ήθελα ήρθε στις 10.30... Η δουλειά μου δεν έγινε (βασικά ήταν τότε που κάναμε τα χαρτιά για διορισμό), γιατί δεν μπορούσαν να βρουν την εγκύκλιο από το υπουργείο γιατί καταλάθος αντί να ανοίξουν το mail το έσβησαν! Αυτό έγινε και την επόμενη μέρα και από τη στιγμή που η προθεσμάι ήταν για 3 μέρες πήγα σε γειτονικό νομί να κάνω τα χαρτιά μου! Στον πρώτο νομό κανένας δεν έκανε αίτηση εκέινη τη χρονιά γιατί δεν έιχαν το mail!!!!!!!!!!!
Δεύτερο περιστατικό. Διορίστηκα σε δυσπρόσιτο. Λόγω μεταπτυχιακού, μου ζήτησαν να αναλάβω το τμήμα ένταξης, πράγμα που το έκανα και για τη θέση μου έστειλαν άλλη κοπέλα. Όταν πήρα τηλέφωνο μετά από κανένα 6μηνο γιατο επίδομα ειδικής αγωγής, μου έλεγαν ότι δεν έχουν ιδέα για το ΤΕ!!!! Μετά από πολύ καυγά, παραδέχτηκαν ότι πρέπει να το πάρω. Περναέι η χρονιά, χωρίς το επίδομα. Την επόμενη, πάλι εγώ το ΤΕ. Πάλι χωρίς επίδομα. Πάλι καυγάς. Στο μεταξύ, μου κόβεται για 3 μήνες το παραμεθωρίου και μου κόβεται και ένα ολόκληρο 15μερο!!!! Τηλέφωνο στην διεύθυσνη. Ο αρμόδιος υπάλληλος πάντα ήταν σε άδεια γιατί είχε ελιές! Όταν τόλμησα να ρωτήσω πότε θα επιστρέψει, η απάντησ που πήρα ήταν ότι δεν θα κανονίζω εγώ τις άδειες των υπλλήλων! Μιλάμε για διάστημα μεγαλύτερο του μήνα, όπου κάθε μέρα έπαιρνα τηλέφωνο και ήταν πάντα αδειούχος. Σημειοτέον, ο υπάλληλος είχε και 2 βοηθούς που δεν ήξεραν τι να κάνουν, γιατί δεν ήξεραν τη δουλειά (λόγια τους). Όταν μια μέρα επιτέλους βρέθηκε ο υπάλληλος, η απάντησ του ήταν κατά λέξη "Κοπελιά, μην με παιδεύεις και συ τώρα." και μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα. σε επικοινωνία μου με τον προϊστάμενο η απάντηση που πήρα ήταν "Ο κύριος Χ έχει νέυρα σήμερα, μην του μιλάς καλύτερα!!!!". Υπενθυμίζω ότι από τον κύριο Χ, και μια εντολή που θα έδινε, εγώ θα έπαιρνα 3000 ευρώ που μου παρακρατήθηκαν κατά λάθος και από δική του ανικανότητα. Για την ιστορία τα χρήματα τα πήρα με 2 τηλεφωνήματα από δικηγόρο και με ένα εξώδικο.
Τρίτο περιστατικό. πριν διοριστώ, την ίδια χρονιά, έκανα τα χαρτια μου για αναπληρώτρια ειδικήσ αγωγής. Πήγα τα χαρτια μου σε μια πρωτοβάθμια, και μου λένε "Α, μην κάνεις αίτηση. Τη θέση θα την πάρει άλλη κυρία!" όταν τους είπα να πάρουν τα χαρτιά μου και ας την πάρει α΄΄λη κυρία τη θέση, η υπάλληλος έλεγξε τα δικαιολογητικά μου και έπεσε από τα σύννεφα όταν είδε ότι υπάρχει μεταπτυχιακό. Στη συνέχεια δεν ήθελε ναμου δώσει αριθμό πρωτοκόλλου....
Τέταρτο περιστατικό. Πέρυσι, όπως και φέτος βρίσκομαι σε εκπαιδευτική άδεια. Το καλοκαίρι, γύρω στα μέσα Ιουλίου, πάιρνω τηλέφωνο στην περιφερειακή (καθώς από εκεί πλη΄ρωνομαι λόγω ΚΕΔΔΥ) να ρωτήσω τι γίνεται με το επιμίσθιο. Η απάντηση της υπέυθυνης ήταν "Τα λεφτά τα έχουμε, αλλά τα χαρτιά θα τα κάνω μετά το Σεπτέμβρη, γιατί κάποτε πρέπει να κάνω και εγώ διακοπές!" Ενάμιση μήνα η κυρία θα έκανε διακοπές.

Για να κλέινω, όλοι αυτοί οι "αρμόδιοι" υπάλληλοι, σε 4 διαφορετικά γραφεία, με 4 διαφορετικούς προϊσταμένους, ήταν αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί. Κανένας δεν έκανε τη δουλειά του. Κανένας δεν τον έλεγχε αν έκανε τη δουλειά του.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Οι πραγματικοί υπεράριθμοι
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 04:54:28 μμ »
΄εχω σχέση με την εκπαίδευση, δεν ειμαι η μέση κακεντρεχής ιδιωτική υπάλληλος που μου φταινε οι δημόσιοι γιατί έχουν καλύτερο ωράριο από μένα.
η αυτογνωσία και η αυτοκριτική δεν έβλαψε ποτέ κανέναν..

Δεν το δείχνεις πάντως. Για αυτογνωσία και αυτοκριτική θα μου μιλήσεις όταν με γνωρίσεις.

αν ήταν ακραία η περίπτωση δεν θα τη συζητούσα..ξεκαθάρισα εξαρχής ότι καμια κακεντρέχεια δεν έχω απέναντι στους εκπαιδευτικούς..
το ωράριο στην ελ λόγω υπηρεσία διαμορφώθηκε κατόπιν υποδείξεως της διεύθυνσης σε 9-2, δεν ξέρω αν σε καλύπτω..

Όχι δε με κάλυψες γιατί στηρίζεσαι σε συγκεκριμένη περίπτωση. Από την άλλη υπάρχει και προϊστάμενη αρχή και από τη διεύθυνση. Όλοι στο κόλπο είναι;

φυσικά ασυνείδητοι υπάρχουν παντού..απλά στην δημόσια εκπαίδευση -και στο δημόσιο γενικά- λείπει ο μηχανισμός που θα τους ελέγξει , κατάλαβες..?
αυτό εννοώ και επαναλαμβανω , με τις καλύτερες προθέσεις.

Εσύ κατάλαβες ότι αυτό έγραψα κι εγώ; Και στον ιδιωτικό τομέα ακόμα, όπου λείπει ο ελεγκτικός μηχανισμός αυτό συμβαίνει.
Επαναλαμβάνω, όταν θέλουμε να θίξουμε κάποιους είναι το ευκολότερο, με τις καλύτερες προθέσεις.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος Babycobra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Απ: Οι πραγματικοί υπεράριθμοι
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 05:05:57 μμ »


Δεν το δείχνεις πάντως. Για αυτογνωσία και αυτοκριτική θα μου μιλήσεις όταν με γνωρίσεις.

δεν κατάλαβα τι εννοείς , να σου πω την αμαρτία μου...αν μπορείς να μου το διευκρινίσεις..

Όχι δε με κάλυψες γιατί στηρίζεσαι σε συγκεκριμένη περίπτωση. Από την άλλη υπάρχει και προϊστάμενη αρχή και από τη διεύθυνση. Όλοι στο κόλπο είναι;

δεν είναι κόλπο, είναι μια ευρύτερη νοοτροπία πολλών εργαζομένων στον δημόσιο τομέα..δηλ. εσύ πέφτεις από τα σύννεφα, αυτά τα άκουσες μόνο από μένα, δεν τα έχεις ξανακούσει ποτέ και δεν ισχύουν, αυτό θέλεις να μου πεις..

φυσικά ασυνείδητοι υπάρχουν παντού..απλά στην δημόσια εκπαίδευση -και στο δημόσιο γενικά- λείπει ο μηχανισμός που θα τους ελέγξει , κατάλαβες..?
αυτό εννοώ και επαναλαμβανω , με τις καλύτερες προθέσεις.

Εσύ κατάλαβες ότι αυτό έγραψα κι εγώ; Και στον ιδιωτικό τομέα ακόμα, όπου λείπει ο ελεγκτικός μηχανισμός αυτό συμβαίνει.
Επαναλαμβάνω, όταν θέλουμε να θίξουμε κάποιους είναι το ευκολότερο, με τις καλύτερες προθέσεις.

[/quote]
στον ιδιωτικό τομέα συνήθως αυτό ειναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. αν δεν το βλέπεις, εθελοτυφλείς...
επίσης στον ιδιωτικό τομέα, "χάνει" ο εργοδότης που τους πληρώνει και είναι δικό του πρόβλημα, ενώ στον δημοσιο εργοδότης ειναι το κράτος , δηλ. εσύ εγώ. και όλοι..γι αυτό και προκαλούν συχνά κάποιες παγιωμένες συμπεριφορές το δημόσιο αίσθημα , δεν ξέρω αν με εννοείς..

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Οι πραγματικοί υπεράριθμοι
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 05:22:28 μμ »
Ωραία. Υπάρχουν 2,3,5,10 τεμπέληδες σε κάθε υπηρεσία και όλοι το έχουμε βιώσει αυτό. Και επειδή δηλαδή δε λειτουργούν σωστά οι ελεγκτικοί τους μηχανισμοί, θα πρέπει να απαξιώνονται άκριτα όλοι; Ας απαιτήσουμε να υπάρχουν συνεχείς έλεγχοι και αυστηρές ποινές για τους παραβάτες, όχι να ρίχνουμε συλλήβδην....  στον Καιάδα όλο τον εκπαιδευτικό κλάδο!

Αποσυνδεδεμένος Babycobra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Απ: Οι πραγματικοί υπεράριθμοι
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 05:26:59 μμ »
Ωραία. Υπάρχουν 2,3,5,10 τεμπέληδες σε κάθε υπηρεσία και όλοι το έχουμε βιώσει αυτό. Και επειδή δηλαδή δε λειτουργούν σωστά οι ελεγκτικοί τους μηχανισμοί, θα πρέπει να απαξιώνονται άκριτα όλοι; Ας απαιτήσουμε να υπάρχουν συνεχείς έλεγχοι και αυστηρές ποινές για τους παραβάτες, όχι να ρίχνουμε συλλήβδην....  στον Καιάδα όλο τον εκπαιδευτικό κλάδο!
[/qu
\
πολύ σωστά και όλοι συμφωνούμε.το άκουσες αυτό να ακούγεται σαν αίτημα σε οποιαδήποτε κινητοποίηση εκπαιδευτικών? αυτό λέω τόση ώρα..ο δημόσιος λόγος του κάθε επαγγελματικού κλάδου, διαμορφώνει και την κοινή γνώμη..

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161200
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 537
Σύνολο: 537

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.