*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις υπεράριθμων  (Αναγνώστηκε 179189 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος guest81

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #280 στις: Ιούνιος 19, 2013, 03:57:44 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 19, 2013, 04:00:43 μμ από guest81 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:15:54 »

Αποσυνδεδεμένος apuleius

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 379
  • Όλα μένουν ίδια αν δεν τ' αγαπάς.....
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #281 στις: Ιούνιος 19, 2013, 04:41:50 μμ »
Πώς πάνε οι διαδικασίες με τους υπεράριθμους στις κατά τόπους δευτεροβάθμιες; Τι πληροφόρηση έχετε; Απ' ό,τι έχω δει κάποια ΠΥΣΔΕ έχουν ξεκινήσει. Εμείς εδώ στα Χανιά έχουμε ένα επιεικώς ανεκδιήγητο ΠΥΣΔΕ, το οποίο όχι μόνο δεν έχει βγάλει κανένα χρονοδιάγραμμα, αλλά έχει θέσει, λέει, ερωτήσεις στο Υπουργείο σχετικά με το πώς θα γίνει φέτος η διαδικασία με τους υπεραρίθμους, επειδή υποτίθεται δεν έχει ακόμα υπογραφεί το Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις!!! Και στο τηλέφωνο σου λένε ότι μπορεί να πάνε όλες οι διαδικασίες Ιούλιο-Αύγουστο!!Είμαι εκτός εαυτού, πραγματικά!

Αποσυνδεδεμένος parapara

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #282 στις: Ιούνιος 19, 2013, 05:40:22 μμ »
Ερώτηση συνάδελφοι... Αν στο σχολείο που είσαι το ΠΥΣΔΕ σε βάλει στον πίνακα υπεραριθμιών(οργανικών) και είσαι ο μόνος στην ειδικότητά του και δεν υπάρχουν αλλού κενά τότε αν δεν κάνεις αίτηση για να κριθείς υπεράριθμος τι γίνεται; Φαντάζομαι θα μου πείτε αφού είσαι ο μόνος θα βγεις αναγκαστικά  ::) Όμως τι κερδίζεις ή τι χάνεις αν κάνεις ή όχι αίτηση; Γιατί ουσιαστικά στην αίτηση είναι σα να το ζητάς...

Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος nan

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Odi et amo...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #283 στις: Ιούνιος 19, 2013, 07:13:03 μμ »
Την ίδια απορία έχω και εγώ, καθώς με ειδοποίησε ο διευθυντής ότι πρέπει να κάνω δήλωση για το αν επιθυμώ ή όχι να κριθώ υπεράριθμη. Φυσικά με ενδιαφέρει να κριθώ υπεράριθμη αν υπάρχει οργανική θέση πιο κοντά στο σπίτι μου καθώς έχω κάνει τα χαρτιά μου για βελτίωση. Τι γίνεται όμως αν κριθώ υπεράριθμη και δεν πάρω πουθενά οργανική. Ποια μοίρα περιμένει όλους όσους δεν έχουν οργανική ;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:15:54 »

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #284 στις: Ιούνιος 19, 2013, 07:14:20 μμ »
Έχω ένα συγκεκριμένο ερώτημα για το οποίο δεν έχω βρεί απάντηση. Ορισμένα ΠΥΣΔΕ , πχ. Κέρκυρα δεν έβγαλαν υπεράριθμους σε καμία ειδικότητα -δεν ξέρω το σκεπτικό τους- ούτε κάλεσαν για άρση της υπεραριθμίας,τουλάχιστον στο διαδίκτυο δεν έβγαλαν τίπότα. Έβγαλαν μόνο τα οργανικά κενά και καλούν τους  απο βελτίωση, μετάθεση, οριστική τοποθέτηση να συμπληρώσουν. Ερώτηση: με τη διαδικασία  της άρσης υπεραριθμίας η "σύγκριση" γίνεται μεταξύ των υπεράριθμων στην ίδια ομάδα σχολείων και με αυτόν τον τρόπο δεν μπορεί κάποιος ας έχει περισσότερα μόρια να διεκδικήσει σχολείο άλλης ομάδας. Με τη διαδικασία τοποθετήσεων από βελτίωση, μετάθεση, οριστική τοποθέτηση ισχύει το  ίδιο? δηλαδή επιλέγει αυτός που έχει τα περισσότερα μόρια, ανεξάρτητα αν η οργανική του ανήκει σε άλλη ομάδα σχολείων? παρακαλώ ας απαντήσει κάποιος και αν μπορεί ας πει και το συγκεκριμένο  χωρίο του νόμου-εγκυκλίου που βασίζει την απάντηση
Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #285 στις: Ιούνιος 19, 2013, 07:33:22 μμ »
Ερώτηση συνάδελφοι... Αν στο σχολείο που είσαι το ΠΥΣΔΕ σε βάλει στον πίνακα υπεραριθμιών(οργανικών) και είσαι ο μόνος στην ειδικότητά του και δεν υπάρχουν αλλού κενά τότε αν δεν κάνεις αίτηση για να κριθείς υπεράριθμος τι γίνεται; Φαντάζομαι θα μου πείτε αφού είσαι ο μόνος θα βγεις αναγκαστικά  ::) Όμως τι κερδίζεις ή τι χάνεις αν κάνεις ή όχι αίτηση; Γιατί ουσιαστικά στην αίτηση είναι σα να το ζητάς...

Ευχαριστώ!

Την ίδια απορία έχω και εγώ, καθώς με ειδοποίησε ο διευθυντής ότι πρέπει να κάνω δήλωση για το αν επιθυμώ ή όχι να κριθώ υπεράριθμη. Φυσικά με ενδιαφέρει να κριθώ υπεράριθμη αν υπάρχει οργανική θέση πιο κοντά στο σπίτι μου καθώς έχω κάνει τα χαρτιά μου για βελτίωση. Τι γίνεται όμως αν κριθώ υπεράριθμη και δεν πάρω πουθενά οργανική. Ποια μοίρα περιμένει όλους όσους δεν έχουν οργανική ;

σε καμία περίπτωση δεν χάνει κανείς την οργανική του. Αν κάποιος κριθεί υπεράριθμος και δεν "πιάσει' άλλο κενό τότε παραμένει οραγνικά υπεράριθμος στο σχολείο του με όσες ώρες γίνεται και συμπληρώνει στο ίδο με β ανάθεση ή σε άλλα με α και β ανάθεση . Αν και τον Σεπτέμβριο δεν αλλάξουν τα τμήματα ή το μαθητικό δυναμικό ώστε με τα νέα δεδομένα να συμπληρώνει το ωράριό του, παραμένει λειτουργικά υπεράριθμος στο σχολείο του αλλά και πάλι δεν χάνει την οργανική του.

Ο  υπεράριθμος μπορεί να δηλώσει και να κριθεί κατά προτεραιότητα μόνο στην ίδια και αν δεν υπάρχει στην ίδια ομάδα κενο΄, και στην όμορη ομάδα σχολείων ( αν και εφόσον υπάρχει όμορη). Αν όμως υπάρχει κενό στην ίδια ομάδα τότε θα πρέπει πρώτα να δηλώσει υποχρεωτικά αυτό το κενό πρώτο.

όσο για το τι κερδίζεις ή τι χάνεις αν κάνεις ή δεν κάνεις αίτηση .....
προφανώς όταν υπάρχει αίτηση ότι κάποιος επιθυμεί να βγει υπεράριθμος τότε προηγείται έναντι των άλλων που δεν επιθυμούν. Αν πχ σ ένα σχολείο είναι 3 φιλόλογοι και 1 υπεραριθμία αν όλοι κάνουν αρνητική δήλωση βγαίνει υποχρεωτικά υπεράριθμος ο τελευταίος τοποθετηθείς. Αν όμως πχ ο πιο παλιός έχει πληροφορηθεί ότι θα βγάλει οργανικό κενό σε ένα σχολείο που το θέλει πολύ αλλά με τη διαδικασία των βελτιώσεων δεν το"πιάνει" γιατί δεν έχει αρκετά μόρια, τότε ίσως τον βολεύει να κάνει αίτηση δήλωσης υπεραριθμίας ώστε να βγει αυτός - λόγω της αίτησης- υπεράριθμος και να "πιάσει" το κενό ( μιας και προηγείται) καθώς - στη φάση αυτή-  συγκρίνεται μόνο με άλλους υπεράριθμους και όχι με όλους όσους ζητάνε βελτίωση ή οριστική.
Ειναι δηλαδή μεταξύ άλλων η άρση της υπεραριθμίας και ένα παιχνίδι στρατηγικής.
Συν του ότι μπορείς έτσι να έρθεις πιο κοντά σε μια ομάδα που ειναι όμορη σε μια άλλη ομάδα που σε ενδιαφέρει.Υπάρχει δηλαδή κόσμος που πάει γυρεύοντας να βγει υπεράρθμος.  Εξηγώ:
έστω μία ομάδα η Γλυφάδα, μία ο Νέος Κόσμος και μια η Κηφισιά. Για τις ανάγκες του παραδείγματος, η Γλυφάδα ειναι όμορη με το Νέο Κόσμο αλλά όχι με την Κηφισιά. Απ την άλλη ο Νέος Κόσμος ειναι όμορος με την Κηφισιά. Αν εγώ ειμαι στη Γλυφάδα και θέλω να πάω Κηφισιά αλλά δεν έχω αρκετά μόρια με τις βελτιώσεις) κυνηγάω κατ' αρχήν να βρεθώ σε ένα σχολείο του Νέου Κόσμου που κατά πάσα πιθανότητα θα βγει υπεραριθμία την επόμενη χρονιά. Έτσι όμως -αν πιάσω δηλαδη το σχολείο του Νέου Κόσμου - την επομενη χρονιά θα μπορώ να δηλώσω ως υπεράριθμη το σχολείο της Κηφισιάς ( επειδή είναι όμορο με το Νέο Κόσμο ) κάτι που δεν θα μπρουσα να κάνω αν παρέμενα στη Γλυφάδα.  ;) ;)

Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #286 στις: Ιούνιος 19, 2013, 09:24:30 μμ »
Είναι όμορος ο Νέος Κόσμος με την Κηφισιά ;
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #287 στις: Ιούνιος 19, 2013, 09:46:41 μμ »
βπ και τα δύο !! Ποιητική αδεία βρε παιδάκι μου , για να καταλάβουμε όλοι το παράδειγμα!!  :P :P
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος nan

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Odi et amo...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #288 στις: Ιούνιος 19, 2013, 10:08:21 μμ »
Eυχαριστώ πολύ. Θα ρωτήσω αύριο στη δευτεροβάθμια για κενά πιο κοντά και βλέπουμε.

Αποσυνδεδεμένος leonidass

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #289 στις: Ιούνιος 19, 2013, 10:14:36 μμ »
Πώς πάνε οι διαδικασίες με τους υπεράριθμους στις κατά τόπους δευτεροβάθμιες; Τι πληροφόρηση έχετε; Απ' ό,τι έχω δει κάποια ΠΥΣΔΕ έχουν ξεκινήσει. Εμείς εδώ στα Χανιά έχουμε ένα επιεικώς ανεκδιήγητο ΠΥΣΔΕ, το οποίο όχι μόνο δεν έχει βγάλει κανένα χρονοδιάγραμμα, αλλά έχει θέσει, λέει, ερωτήσεις στο Υπουργείο σχετικά με το πώς θα γίνει φέτος η διαδικασία με τους υπεραρίθμους, επειδή υποτίθεται δεν έχει ακόμα υπογραφεί το Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις!!! Και στο τηλέφωνο σου λένε ότι μπορεί να πάνε όλες οι διαδικασίες Ιούλιο-Αύγουστο!!Είμαι εκτός εαυτού, πραγματικά!

αυτό είναι πάρα πολύ καλό! μακάρι να γινόταν σε όλες τις διευθυνσεις ...

Αποσυνδεδεμένος MHXMHX

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #290 στις: Ιούνιος 19, 2013, 10:32:50 μμ »
Πώς πάνε οι διαδικασίες με τους υπεράριθμους στις κατά τόπους δευτεροβάθμιες; Τι πληροφόρηση έχετε; Απ' ό,τι έχω δει κάποια ΠΥΣΔΕ έχουν ξεκινήσει. Εμείς εδώ στα Χανιά έχουμε ένα επιεικώς ανεκδιήγητο ΠΥΣΔΕ, το οποίο όχι μόνο δεν έχει βγάλει κανένα χρονοδιάγραμμα, αλλά έχει θέσει, λέει, ερωτήσεις στο Υπουργείο σχετικά με το πώς θα γίνει φέτος η διαδικασία με τους υπεραρίθμους, επειδή υποτίθεται δεν έχει ακόμα υπογραφεί το Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις!!! Και στο τηλέφωνο σου λένε ότι μπορεί να πάνε όλες οι διαδικασίες Ιούλιο-Αύγουστο!!Είμαι εκτός εαυτού, πραγματικά!

αυτό είναι πάρα πολύ καλό! μακάρι να γινόταν σε όλες τις διευθυνσεις ...


Πολύ σωστά.Πριν κατατεθεί το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο και το τεχνολογικό,πριν οριστεί ο τρόπος υπολογισμού της δωδεκαετίας (μέχρι πότε;),οι εγγραφές,οι μετατάξεις,οι συνταξιοδοτήσεις που είναι πολλές, πως να ξεκινήσουν οι άνθρωποι;

Καλύτερα να σταματήσουν οι υπόλοιποι.

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #291 στις: Ιούνιος 19, 2013, 10:35:11 μμ »
Πώς πάνε οι διαδικασίες με τους υπεράριθμους στις κατά τόπους δευτεροβάθμιες; Τι πληροφόρηση έχετε; Απ' ό,τι έχω δει κάποια ΠΥΣΔΕ έχουν ξεκινήσει. Εμείς εδώ στα Χανιά έχουμε ένα επιεικώς ανεκδιήγητο ΠΥΣΔΕ, το οποίο όχι μόνο δεν έχει βγάλει κανένα χρονοδιάγραμμα, αλλά έχει θέσει, λέει, ερωτήσεις στο Υπουργείο σχετικά με το πώς θα γίνει φέτος η διαδικασία με τους υπεραρίθμους, επειδή υποτίθεται δεν έχει ακόμα υπογραφεί το Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις!!! Και στο τηλέφωνο σου λένε ότι μπορεί να πάνε όλες οι διαδικασίες Ιούλιο-Αύγουστο!!Είμαι εκτός εαυτού, πραγματικά!

αυτό είναι πάρα πολύ καλό! μακάρι να γινόταν σε όλες τις διευθυνσεις ...


Πολύ σωστά.Πριν κατατεθεί το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο και το τεχνολογικό,πριν οριστεί ο τρόπος υπολογισμού της δωδεκαετίας (μέχρι πότε;),οι εγγραφές,οι μετατάξεις,οι συνταξιοδοτήσεις που είναι πολλές, πως να ξεκινήσουν οι άνθρωποι;

Καλύτερα να σταματήσουν οι υπόλοιποι.

Συμφωνώ! Μακάρι να έκαναν το ίδιο και οι υπόλοιπες δδε!
Έχει ο Θεός.

Αποσυνδεδεμένος MHXMHX

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #292 στις: Ιούνιος 19, 2013, 10:45:39 μμ »
Χρηστική συμβουλή από έμπειρο συνάδελφο:

Έχετε αμφιβολία για κάποιο κενό;Σας φαίνεται περίεργο;Σας φαίνεται "φωτογραφικό" για κάποιον συνάδελφο που πιθανώς έχει τον τρόπο του;

Κάντε αίτηση στη διεύθυνση,μέσω του σχολείου σας, να δείτε τι δηλώθηκε στο plan και ελέγξτε αν έχουν δοθεί σωστά στοιχεία.Αν έχετε τον τρόπο φυσικά...

Αποσυνδεδεμένος apuleius

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 379
  • Όλα μένουν ίδια αν δεν τ' αγαπάς.....
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #293 στις: Ιούνιος 19, 2013, 11:12:42 μμ »
Πώς πάνε οι διαδικασίες με τους υπεράριθμους στις κατά τόπους δευτεροβάθμιες; Τι πληροφόρηση έχετε; Απ' ό,τι έχω δει κάποια ΠΥΣΔΕ έχουν ξεκινήσει. Εμείς εδώ στα Χανιά έχουμε ένα επιεικώς ανεκδιήγητο ΠΥΣΔΕ, το οποίο όχι μόνο δεν έχει βγάλει κανένα χρονοδιάγραμμα, αλλά έχει θέσει, λέει, ερωτήσεις στο Υπουργείο σχετικά με το πώς θα γίνει φέτος η διαδικασία με τους υπεραρίθμους, επειδή υποτίθεται δεν έχει ακόμα υπογραφεί το Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις!!! Και στο τηλέφωνο σου λένε ότι μπορεί να πάνε όλες οι διαδικασίες Ιούλιο-Αύγουστο!!Είμαι εκτός εαυτού, πραγματικά!

αυτό είναι πάρα πολύ καλό! μακάρι να γινόταν σε όλες τις διευθυνσεις ...


Πολύ σωστά.Πριν κατατεθεί το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο και το τεχνολογικό,πριν οριστεί ο τρόπος υπολογισμού της δωδεκαετίας (μέχρι πότε;),οι εγγραφές,οι μετατάξεις,οι συνταξιοδοτήσεις που είναι πολλές, πως να ξεκινήσουν οι άνθρωποι;

Καλύτερα να σταματήσουν οι υπόλοιποι.

Συμφωνώ! Μακάρι να έκαναν το ίδιο και οι υπόλοιπες δδε!

Βρε παιδιά, δεν καταλαβαίνω γιατί είναι σωστό αυτό που κάνει η ΔΔΕ Χανίων! Η ονομαστικοποίηση των υπεραρίθμων γίνεται ακόμα με τον γνωστό παλιό τρόπο, βάσει του Π.Δ. 50/1996, δεν έχει αλλάξει κάτι ως προς αυτό. Επίσης η δύναμη των σχολείων για την επόμενη χρονιά όπως και οι δηλώσεις για ξένες γλώσσες και κατευθύνσεις έχουν ήδη γίνει γνωστές (άρα είναι γνωστός ο αριθμός των τμημάτων και κατά συνέπεια των διδακτικών ωρών ανά σχολείο). Και επιπλέον έχει καθοριστεί το νέο ωράριο των εκπαιδευτικών, άρα είναι γνωστές οι υποχρεωτικές ώρες του κάθε εκπαιδευτικού. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν γιατί και με ποιο τρόπο το "άρτι αφιχθέν" Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις παρακωλύει αυτό το πρώτο τουλάχιστον στάδιο της ονομαστικοποίησης των υπεραρίθμων, ώστε να ξέρουμε τι μας γίνεται!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 19, 2013, 11:18:56 μμ από apuleius »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 546
Σύνολο: 547

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.062 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.