*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις υπεράριθμων  (Αναγνώστηκε 179155 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος astro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 162
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #322 στις: Ιούνιος 21, 2013, 07:24:55 μμ »
Τοποθέτηση υπεραρίθμων ΠΕ04[[/color]/size]
Θέλω τα φώτα σας: Σε ένα σχολείο, το κενό για άρση υπεραριθμίας είναι συνολικά 24 ώρες (12 ώρες φυσική και 12 ώρες χημείας).Πώς πρέπει να δοθεί; ως 1 κενό φυσικού και 1 κενό χημικού ή συνολικά ως ένα και σε ποια ειδικότητα; Ποια είναι η σχετική νομοθεσία;
[/size]
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 21, 2013, 07:30:41 μμ από astro »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:11:33 »

Αποσυνδεδεμένος MHXMHX

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #323 στις: Ιούνιος 21, 2013, 09:57:24 μμ »
Να προσθέσω πως οι υπεράριθμοι έχουν προτεραιότητα και στα λειτουργικά κενά που θα προκύψουν το Σεπτέμβριο.Εκεί όμως νομίζω πως δεν παίζουν ρόλο οι ομάδες σχολείων.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #325 στις: Ιούνιος 21, 2013, 10:31:34 μμ »
ηρθε χθες στις διευθύνσεις - κανονικότατη εγκύκλιος και έχω να πω απο τις πλέον πλήρεις που έχουν εκδοθει τα τελευταία χρόνια.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:11:33 »

Αποσυνδεδεμένος Katerina1710

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #326 στις: Ιούνιος 21, 2013, 10:32:50 μμ »
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι: υπεράριθμος βγαίνει ο τελευταίος τοποθετηθείς ή ο νεότερος στο βαθμό; Μιλάω για πρωτοβάθμια.

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #327 στις: Ιούνιος 21, 2013, 10:41:42 μμ »
ηρθε χθες στις διευθύνσεις - κανονικότατη εγκύκλιος και έχω να πω απο τις πλέον πλήρεις που έχουν εκδοθει τα τελευταία χρόνια.
Για τους ΠΕ04 ισχύει τελικά ο διαχωρισμός σε ειδικότητες στην υπεραριθμία ή εξετάζεται ενιαία όπως γινόταν μέχρι τώρα;Υπαρχει κατι νεότερο στη νέα εγκύκλιο;

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #328 στις: Ιούνιος 21, 2013, 10:45:50 μμ »
τιποτα απολυτως για τους ΠΕ04.
ισχύει το "κρίνεται ενιαία αλλά τοποθετείται κατά κλάδο και ειδικότητα".
Ωστόσο λέει μερικά πολύ ενδιαφέροντα για το ποιος προηγείται στις αναθέσεις και την κάλυψη ωραρίου!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος vaggis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1138
  • Φύλο: Άντρας
  • i love education
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #329 στις: Ιούνιος 21, 2013, 10:48:04 μμ »
ποιος-α λετε θα μπει στη θεση του Παπαθεοδωρου??
ΠΕ06

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #330 στις: Ιούνιος 21, 2013, 10:52:44 μμ »
καλή ερώτηση!! και άντε τώρα να προτείνεις...

ολόκληρο το έγγραφο του υπουργείο έχει ως εξής :

ΘΕΜΑ : «Διευκρινιστικές οδηγίες για τοποθετήσεις και ρύθμιση υπεραριθμιών  εκπαιδευτικών Β/θμιας εκπαίδευσης»

Κατόπιν σχετικών ερωτημάτων στην υπηρεσία μας όσον αφορά την ρύθμιση των υπεραριθμιών, αλλά και γενικότερων θεμάτων τοποθέτησης εκπαιδευτικών Δ.Ε., σας διευκρινίζουμε  τα εξής:
Α) 1. Τα ζητήματα που σχετίζονται με τις υπεραριθμίες των εκπαιδευτικών ρυθμίζονται από τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ. 50/1996, όπως το άρθρο αυτό έχει τροποποιηθεί ή συμπληρωθεί μεταγενέστερα με το άρθρο 12 του Π.Δ.100/1997. Στις διατάξεις αυτές και ειδικότερα στην παρ. 1 εδάφιο β, προσδιορίζεται με σαφήνεια ότι οι υπεραριθμίες των εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης προκύπτουν μετά από μεταβολές των σχολικών μονάδων (ίδρυση, κατάργηση, υποβιβασμό, διαίρεση ή συγχώνευση σχολείων ή άλλη αιτία) στις οποίες κατέχουν οργανική θέση.
Από τη διαδικασία αυτή εξαιρούνται όσοι υπάγονται στις διατάξεις των περ. α και γ της παρ.1 του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/1996 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, δηλαδή όσοι ανήκουν σε «ειδική κατηγορία» μετάθεσης πλην των πολυτέκνων, επειδή οι εκπαιδευτικοί αυτοί, βάσει του άρθρου 30 παρ. 4 του 3848/2010 (ΦΕΚ 71/19-5-2010 τ.Α), «δεν εξαιρούνται από τις ρυθμίσεις του άρθρου 14 του ίδιου διατάγματος». Ωστόσο, εάν επιθυμούν οι ίδιοι (οι ανήκοντες σε ειδική κατηγορία των περ. α και γ), μπορούν να υποβάλουν αίτηση να κριθούν υπεράριθμοι, αλλά στην περίπτωση αυτή κρίνονται και συγκρίνονται μαζί με όλους τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν κριθεί υπεράριθμοι, βάσει των συνολικών μορίων που συγκεντρώνουν και δεν μπορούν να επικαλεστούν την ένταξή τους σε ειδική κατηγορία ώστε να προηγηθούν των λοιπών υπεραρίθμων κατά την άρση υπεραριθμίας και την τοποθέτησή τους σε οργανική θέση.
2. Όπως αναφέρεται στην παρ. 3 του άρθρου 14 του Π.Δ. 50/96 οι εκπαιδευτικοί έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν εάν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι ή όχι. Η επιλογή τους αυτή καθορίζει και τη διαδικασία που ακολουθούν  τα οικεία υπηρεσιακά συμβούλια στον χαρακτηρισμό ονομαστικά των υπεράριθμων εκπαιδευτικών, όπως ορίζεται στην παρ. 3 εδάφιο β περ.ι και ιι.
Η όλη διαδικασία που ακολουθούν τα ΠΥΣΔΕ στο να χαρακτηρίσουν ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς είναι αυτή και μόνο αυτή που αναλυτικά περιγράφεται στην παρ. 3 του άρθρ. 14 του εν λόγω Π.Δ.
Διευκρινίζεται ότι η αριθ. 2490/27-10-2000 γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου του Υπουργείου Παιδείας, που αναφέρεται στην περίπτωση της ταυτόχρονης τοποθέτησης (μη υπεράριθμων) εκπαιδευτικών που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, δεν ισχύει καθώς θεωρείται καταργηθείσα, εφόσον το σκεπτικό της στηρίζεται στις διατάξεις του άρθρου 13 παρ. 5 του Ν 1566/85 οι οποίες καταργήθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 8 παρ. 8 του Ν. 2986/2002.
Έτσι στην περίπτωση αυτή υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης (της τρέχουσας σχολικής χρονιάς).

3. Μετά το χαρακτηρισμό ονομαστικά των υπεραρίθμων εκπαιδευτικών ακολουθεί η τοποθέτησή τους με δήλωση προτίμησης συγκεκριμένης σχολικής μονάδας τοποθέτησης.
Η  διαδικασία έχει ως εξής:

α) «Όταν η υπεραριθμία σε ένα σχολείο οφείλεται σε ίδρυση αντίστοιχου νέου σχολείου  στη σχολική περιφέρειά του και στο οποίο μετακινούνται μαθητές του αρχικού σχολείου, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται εφόσον  το επιθυμούν  κατά απόλυτη προτεραιότητα στο νέο σχολείο. Η τοποθέτησή τους γίνεται με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης» (άρθρο 14 παρ. 6α του Π.Δ.50/96).

β) Οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας.
Αν δεν υπάρχουν κενές θέσεις στην ίδια ομάδα ή εάν οι όποιες θέσεις υπήρχαν έχουν καταληφθεί από άλλους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς με περισσότερες μονάδες μετάθεσης, οι εναπομείναντες  υπεράριθμοι τοποθετούνται κατά προτεραιότητα σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης, μετά την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών της ίδιας ομάδας σχολείων.
Γίνεται σαφές ότι οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί δεν τοποθετούνται σε σχολείο όμορης ομάδας αν υπάρχει κενό σε σχολεία της ίδιας ομάδας  με το σχολείο όπου υπηρετούσαν (άρθρο 12 παρ. 1 του Π.Δ. 100/97).
Σημειώνεται ότι σε περίπτωση λειτουργικής υπεραριθμίας και μόνο, οι εκπαιδευτικοί δύναται να τοποθετηθούν κατά προτεραιότητα για συμπλήρωση ωραρίου σε σχολικές μονάδες όλων των ομάδων σχολείων συγκρινόμενοι με τους υπόλοιπους λειτουργικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς βάσει μονάδων μετάθεσης, όπως προκύπτει από το άρθρο 12 του Π.Δ. 100/97.
γ) Οι εκπαιδευτικοί που δεν κατέστη δυνατόν ή δεν επιθυμούν να τοποθετηθούν σε σχολεία της ίδιας ή όμορης ομάδας, σύμφωνα με τις προηγούμενες α και β περιπτώσεις τοποθέτησης (άρθρο 14 παρ. 6, περ. α και β του Π.Δ. 50/96), τοποθετούνται σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 15 του ίδιου Π.Δ/τος συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση.
δ) Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι ή στη Δ/νση αν το σχολείο έχει καταργηθεί και διατίθενται ή αποσπώνται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους.
Β) Για την κρίση υπεραριθμίας στα σχολεία Μουσικής, Καλλιτεχνικής και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, αρμόδιο όργανο είναι το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Κ.Υ.Σ.Δ.Ε), το οποίο θα αποφασίσει σύμφωνα με τις ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις, ποιος εκπαιδευτικός θα χαρακτηριστεί υπεράριθμος.
Σύμφωνα με τη περ. 12 της παρ.2 του άρθρου 12 του Π.Δ 100/97 «οι εκπαιδευτικοί…. των μουσικών σχολείων καθώς και των σχολείων των Αποδήμων Ελληνοπαίδων και των Σ.Μ.Ε.Α. Β/θμιας Εκπ/σης χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι από τα αρμόδια κεντρικά υπηρεσιακά συμβούλια (Κ.Υ.Σ.Δ.Ε) σύμφωνα με τη διαδικασία της περ. β΄ της παρ. 3 του άρθρου αυτού. Οι χαρακτηριζόμενοι ως υπεράριθμοι εφόσον δεν είναι δυνατή η μετάθεσή τους σε ίδιο σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης μετατίθενται χωρίς αίτησή τους υποχρεωτικά στην ίδια περιοχή μετάθεσης της έδρας του σχολείου στο οποίο κρίθηκαν υπεράριθμοι και τίθενται στη διάθεση των οικείων περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί μετατίθενται σε σχολεία της ίδιας περιοχής σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 του παρόντος Π.Δ. Επίσης οι εκπαιδευτικοί αυτοί μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο για μετάθεση σε ίδιο ή άλλο σχολείο, Πειραματικό, Μουσικό, Σ.Μ.Ε.Α. ή Σχολείο Αποδήμων Ελληνοπαίδων, κατά περίπτωση της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης. Οι αιτήσεις τους κρίνονται κατά προτεραιότητα πριν από τη διαδικασία των μεταθέσεων στα σχολεία αυτά.»
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Η περ. 12 της παρ. 2 του άρθρου 12 του Π.Δ. 100/97 ισχύει και για την κρίση υπεραριθμίας των εκπαιδευτικών που ανήκουν σε Καλλιτεχνικό σχολείο.

Γ) Κατά τη πλήρωση των οργανικών κενών  σε μια περιοχή μετάθεσης σειρά προτεραιότητας έχουν οι οργανικά υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί (παρ. 6 του άρθρου  15 του Π.Δ. 50/96), ακολουθούν όσοι ανήκουν σε ειδική κατηγορία του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96, εκτός των πολυτέκνων σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 30 του 3848/2010 (ΦΕΚ 71/19-5-2010 τ.Α) και τέλος τοποθετούνται όλοι οι  άλλοι εκπαιδευτικοί που ζητούν βελτίωση και οριστική τοποθέτηση (μετατιθέμενοι και ευρισκόμενοι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ) σύμφωνα με την παρ.8 του άρθρου  15 του Π.Δ. 50/96.
Δ) Σύμφωνα με την υπ. αριθ. 23464/Γ2/06-03-2012 υπουργική απόφαση «Με τα μαθήματα Α΄ ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα Β΄ ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες.»
Δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ ΄ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α΄ ανάθεση, ανεξαρτήτως αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα μπορούσαν να συμπληρώσουν το ωράριό τους αναλαμβάνοντας το μάθημα ως Β΄ ανάθεση ή έχοντας δεύτερη ειδικότητα.
Οι ώρες ενός μαθήματος δεν μοιράζονται ισομερώς στους εκπαιδευτικούς ίδιας ειδικότητας. Πρώτα καλύπτει το υποχρεωτικό του ωράριο με ώρες μαθημάτων Α΄ ανάθεσης ο εκπαιδευτικός που έχει τοποθετηθεί πρώτος στο σχολείο και στη συνέχεια οι επόμενοι με σειρά παλαιότητας (τοποθέτησης στη σχολική μονάδα). 
Πιο συγκεκριμένα ο παλαιότερος εκπαιδευτικός καλύπτει το υποχρεωτικό του ωράριο παίρνοντας όλες τις ώρες των μαθημάτων  Α΄ ανάθεσης και εφόσον περισσέψουν ώρες δίνονται σε δεύτερο εκπαιδευτικό της ίδιας ειδικότητας. Αν ο δεύτερος εκπαιδευτικός δεν μπορεί να καλύψει το ωράριό του με μαθήματα Α΄ ανάθεσης τότε συμπληρώνει με μαθήματα Β΄ ανάθεσης (εφόσον έχουν πρώτα καλύψει το ωράριό τους οι  εκπαιδευτικοί που έχουν τα μαθήματα αυτά σε Α΄ ανάθεση).
Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται στο άρθρο 14 του Π.Δ. 50/96 όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 100/97.
Προηγούνται στην κάλυψη ωρών ενός μαθήματος οι εκπαιδευτικοί που έχουν το μάθημα στη βασική τους ειδικότητα. Εφόσον και αν περισσεύουν ώρες του μαθήματος δύναται να δοθούν σε εκπαιδευτικούς που έχουν το μάθημα στη δεύτερη ειδικότητά τους.
Οι ώρες των μαθημάτων που διδάσκονται σε πρώτη (α΄) ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων ή ειδικοτήτων (π.χ. των κλάδων ΠΕ10 και ΠΕ13, των κλάδων ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ17, κ.ά), κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους ή ειδικότητες.
Η κρίση υπεραριθμίας γίνεται μεταξύ των εκπαιδευτικών της βασικής τους ειδικότητας σε μία σχολική μονάδα και όχι σε συνδυασμό με τη δεύτερη ειδικότητα. Ο εκπαιδευτικός με δεύτερη ειδικότητα θα κριθεί υπεράριθμος με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς της βασικής του ειδικότητας, ανεξάρτητα αν μπορεί να καλύψει ώρες μαθημάτων της δεύτερης ειδικότητάς του.

Ε) Σχετικά με τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς στο εξωτερικό ισχύουν τα εξής:
•   Σύμφωνα με την παρ. 9 του κεφ. Γ΄ του άρθρου 16 του Ν.1566/1985 οι εκπαιδευτικοί που αποσπώνται σε ελληνικά σχολεία του εξωτερικού «…τίθενται στην διάθεση των διευθύνσεων εκπαίδευσης, από τις οποίες αποσπάστηκαν και οι οργανικές θέσεις τους στα σχολεία θεωρούνται κενές».
•   Επιπλέον, σύμφωνα με την αριθμ. 331/2009 γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους «…οι εκπαιδευτικοί που αποσπώνται, σύμφωνα  με τις παρ. 9 α και 9β του άρθρου 8 του Ν. 3194/2003, σε υπηρεσία του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ή του Δημοσίου στο εξωτερικό, δεν διατηρούν την οργανική τους θέση».
•   Επίσης, σύμφωνα με την υπ. αριθ. 7653/Δ2/18-01-2013 εγκύκλιο μεταθέσεων   «Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν με απόσπαση σε ελληνικά σχολεία του εξωτερικού και διανύουν το έτος λήξης της απόσπασής τους ή έχει ανακληθεί η απόσπασής τους… υποβάλλουν  αίτηση- δήλωση οριστικής τοποθέτησης μόνον σε σχολεία της περιοχής που ανήκει το σχολείο από το οποίο αποσπάστηκαν» (άρθρο 8 παρ. 3, Ν. 2817/2000) και τοποθετούνται  σε κενή οργανική θέση σύμφωνα με τις διατάξεις  του άρθρου 15 του Π.Δ.50/96, όπως αυτό τροποποιήθηκε από το ΠΔ100/97.
      Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ


                             ΘΕΟΔΩΡΟΣ Π. ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Sylla

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #331 στις: Ιούνιος 21, 2013, 11:04:18 μμ »
Για να κριθείς λειτουργικά υπεράριθμος πρέπει να κάνεις κάποια αίτηση?

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #332 στις: Ιούνιος 21, 2013, 11:08:36 μμ »
Ούτε στα ΠΔ που αναφέρονται αλλά ούτε και πουθενά δεν αναφέρεται κάτι για τους ΠΕ04 συγκεκριμένα.αυτό δεν σημαίνει ότι κρίνονται ενιαία όσο αφορά στην υπεραριθμία αλλά ισχύει γι αυτούς ότι και για τις άλλες ειδικότητες.
Μετά από μελέτη των ΠΔ και των διευκρινίσεων εκεί κατέληξα .ειδικά όταν αναφέρει εκπαιδευτικός που έχει οργανική θέση  με μαθήματα Α ανάθεσης λιγότερα από 12 ώρες κρίνεται υπεράριθμος τότε καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχουν διακρίσεις και εξαιρέσεις. δεν αναφέρει καμία εξαίρεση ούτε τίποτα για ΠΕ04.είναι προφανές ότι οι ΠΕ04 κρίνονται όπως και οι άλλοι, δηλαδή ανά ειδικότητα ξεχωριστά και όχι ως κλάδος

Αποσυνδεδεμένος apuleius

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 379
  • Όλα μένουν ίδια αν δεν τ' αγαπάς.....
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #333 στις: Ιούνιος 21, 2013, 11:10:40 μμ »

Αυτό τι είναι, συνέντευξη ή non paper και δεν έχει ένα αριθμό πρωτοκόλλου ή τέλος πάντων που είναι το έγγραφο;
Τα ίδια ακριβώς αναφέρονται και στο:
http://www.alfavita.gr/arthra/%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CF%81%CF%8D%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%80%CF%85%CF%83%CE%B4%CE%B5-%CF%80%CF%85%CF%83%CF%80%CE%B5

Τώρα που βγήκε αυτή η εγκύκλιος υπάρχει κάποιος λόγος να καθυστερούν οι διαδικασίες ονομαστικοποίησης των υπεραρίθμων, όπως π.χ. στη ΔΔΕ Χανίων όπου ακόμα δεν έχει γίνει καν χρονοδιάγραμμα ενεργειών;; Αλλά βέβαια, ξέχασα...Είναι εκεί μέσα δυο αιρετοί επαναστάτες του (ας μην γράψω τη λέξη...), οι οποίοι νομίζουν ότι θα ανατρέψουν όλη την πολιτική της κυβέρνησης μεσα από μπλόφες και κολπάκια και χρονοτριβές!!! Ε ρε κατάντια...

Αποσυνδεδεμένος mariacurie

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 151
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #334 στις: Ιούνιος 21, 2013, 11:11:44 μμ »
Δηλαδή bitch .ακόμα και αν κάποιος μπορεί να συμπληρώσει ωράριο με τη δεύτερη ειδικότητα θα κρινεται υπεράριθμος. Αυτό δεν έρχεται σε αντίφαση με το ΠΔ;

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #335 στις: Ιούνιος 21, 2013, 11:12:26 μμ »
λειτουργικά υπεράριθμος ειναι αυτός που αφού έχει χαρακτηριστεί αρχικά ως οργανικά υπεράριθμος συνεχίζει και κατά την διάρκεια των λειτουργικών τοποθετήσεων να είναι υπεράριθμος. Αυτός λοιπον μπορεί να ρυθμίσει την λειτουργική του υπεραριθμία τοποθετουμενος κατά προτεραιότητα για την κάλυψη λειτουργικού κενού. Εννοείται πως με τη λήξη του διδακτικού έτους επιστρέφει στην οργανική του θέση.

για τους ΠΕ04 είναι εν ισχύ η οδηγία που έχει έρθει και αναφέρει ότι για τις υπεραριθμίες κρίνονται ενιαία αλλά για τις τοποθετήσεις των υπεραρίθμων κρινονται κατά κλάδο και ειδικότητα.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 583
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 572
Σύνολο: 587

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.