*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις υπεράριθμων  (Αναγνώστηκε 179177 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Βικη

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 242
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02 Κοιτάω πάντα μπροστά!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #350 στις: Ιούνιος 21, 2013, 11:51:03 μμ »
bitch, αν δηλ.κάποιος,κυρίως ένας οργανικά τελευταίος,δε ζητήσει να κριθεί υπεράριθμος, είτε διότι τα σχολεία της ομάδας του δεν τον ενδιαφέρουν, είτε διότι τα οργανικά που βγήκαν είναι ελάχιστα, άρα παραμείνει στο σχολείο του με μηδέν ώρες, θα έχει προτεραιότητα στα λειτουργικά; και κάτι άλλο, αν ζητήσει ρύθμιση και σε όμορη, αλλά στη δικά του υπάρχουν εναπομείναντα, μπορούν να  τον υποχρεώσουν να πάει κάπου που δε θέλει, ή θα περιμένει λειτουργικά Σεπτέμβρη;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:05:40 »

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #351 στις: Ιούνιος 21, 2013, 11:51:53 μμ »
η φετινή εγκύκλιος-οδηγία είναι η σημερινή για την οποία μιλάμε και δεν αναφέρει ΤΙΠΟΤΑ για άρση υπεραριθμίας ενιαία στον κλάδο ΠΕ04.

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #352 στις: Ιούνιος 21, 2013, 11:54:03 μμ »
η σημερινή εγκύκλιος - οδηγία δεν κάνει καμία διάκριση μεταξύ των ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών δίνοντας μάλιστα έμφαση στα μαθήματα Α ανάθεσης.
ας το δούν αυτό τα πυσδε και ας τροποποιήσουν ανάλογα τα κενά και τα πλεονάσματα.

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #353 στις: Ιούνιος 22, 2013, 12:00:04 πμ »
ακόμα και η εγκύκλιος για τον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων πριν τις μεταθέσεις , δεν αναφέρει πουθενά για ενιαία άρση υπεραριθμίας. αναφέρει μάλιστα υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων με βάσεις τις Α αναθέσεις και δεν υπάρχει καμία διάκριση ή εξαίρεση

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:05:40 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #354 στις: Ιούνιος 22, 2013, 12:11:55 πμ »
bitch, αν δηλ.κάποιος,κυρίως ένας οργανικά τελευταίος,δε ζητήσει να κριθεί υπεράριθμος, είτε διότι τα σχολεία της ομάδας του δεν τον ενδιαφέρουν, είτε διότι τα οργανικά που βγήκαν είναι ελάχιστα, άρα παραμείνει στο σχολείο του με μηδέν ώρες, θα έχει προτεραιότητα στα λειτουργικά; και κάτι άλλο, αν ζητήσει ρύθμιση και σε όμορη, αλλά στη δικά του υπάρχουν εναπομείναντα, μπορούν να  τον υποχρεώσουν να πάει κάπου που δε θέλει, ή θα περιμένει λειτουργικά Σεπτέμβρη;

αν κάποιος δεν ζητήσει να κριθεί υπεράριθμος αλλά βγει υποχρεωτικά γιατί ας πούμε έχει λιγότερα μόρια απο όλους όσους δεν ζήτησαν  τότε παραμένει στο σχολείο του, διατηρεί την οργανική του και έχει δικαίωμα, αν δεν του αρέσει κανένα απο τα κενά της ίδιας ή της όμορης ομάδας, να παραμείνει εκει με μηδέν ώρες και να κριθεί αργότερα λειτουργικά υπεράριθμος οπότε να δηλώσει κατά προτεραιότητα στα λειτουργικά κενα΄και μάλιστα ανεξάρτητα απο ομάδες και όμορες ομάδες.
Αυτό που δεν μπορεί να κάνει είναι , αν όταν βγει οργανικά υπεράριθμος, δεν του αρέσουν τα κενά της δικής του ομάδας αλλά μόνο της όμορης να δηλώσει το κενό της όμορης χωρίς να έχει δηλωσει κενό απο την δική του ομάδα.

geochem κατά τηδιάρκεια του έτους βγαίνουν δυο εγκύκλιοι για κενά και πλεονάσματα. Επειδή ο υπολογισμός των κενών δεν αποτελεί άμεσο αντικείμενό μου - αλλά περιφερειακό διότι αφορά τοποθετήσεις και υπεραριθμίες αργότερα - δεν έχω στο αρχείο μου τις σχετικές εγκυκλίους για  να δω ακριβώς τι λένε.
Σε κάθε περίπτωση όμως πιστευω ότι αναφέρεται συγκεκριμένα στην περίπτωση των ΠΕ04  ή υπάρχει σχετική οδηγία που λαμβάνουν τα τμήματα εκπαιδευτικών θεμάτων ( που ειναι αρμόδια για τα κενά ).
Αν έχεις διαφορετική άποψη δεν έχεις παρα να υποβάλεις τις ενστάσεις σου αρμοδιως.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #355 στις: Ιούνιος 22, 2013, 12:20:24 πμ »
bitch κατ αρχας ευχαριστώ πολύ που ασχολήθηκες με το θέμα.

στην εγκύκλιο υπολογισμού κενών και πλεονασμάτων στις 23/5/2013 δεν αναφέρει τίποτα για ΠΕ04.
Σήμερα (χτες) η οδηγία δεν αναφέρει τίποτα για ΠΕ04.
Όλα αυτά τα αναφέρω για να ενημερωθούν και οι υπόλοιποι γιατί επικρατεί ένας ψιλοπανικός με τις τοποθετήσεις. πάντως ναι εγώ θα υποβάλλω ένσταση .
ευχαριστώ και πάλι

Αποσυνδεδεμένος Βικη

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 242
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02 Κοιτάω πάντα μπροστά!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #356 στις: Ιούνιος 22, 2013, 12:21:51 πμ »
bitch, ευχαριστώ πολύ..και κάτι ακόμα:αν δε ζητήσει να κριθεί, με δεδομένα πια και τα λίγα οργανικά που προκύπτουν, και ζητήσει βελτίωση μαζί με τους υπόλοιπους, αυτά τα υποτιθέμενα νέα κενα  που λέει η διευκρινιστική, από πού θα προκύψουν; ο κόσμος πλέον δε θα περισσεύει από παντού;

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #357 στις: Ιούνιος 22, 2013, 12:29:12 πμ »
υπάρχουν ειδικότητες που έχουν τρελά κενά ( πχ οι γιατροί και οι κομμώτριες ). Σε άλλες ειδικότητες τα πράγματα ειναι πιο ζόρικα.
"νέα" κενά μπορούν να προκύψουν ως εξης:
αν τα κενά που δόθηκαν αρχικά για τους υπεράριθμους δεν καλυφθούν ( γιατι πχ δεν ενδιαφέρθηκε κανείς γι αυτά) τα κενά αυτά δίνονται για τους βελτίωση/διάθεση. Αν πάλι κάποιος απο βελτίωση πιάσει ένα τέτοιο κενό τότε ανοίγει αυτοματα το δικό του παλιό οργανικό κενό ( εξ ου και προκύπτουν νέα κενά)>
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Βικη

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 242
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02 Κοιτάω πάντα μπροστά!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #358 στις: Ιούνιος 22, 2013, 12:34:48 πμ »
και πάλι σε ευχαριστώ...θα επανέλθω!! :)

Αποσυνδεδεμένος sakisdard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #359 στις: Ιούνιος 22, 2013, 01:20:05 πμ »
Γεια σας συνάδερφοι! Τελικά η σειρά με την οποία συμπληρώνει ο εκπαιδευτικός το ωράριό του ποια είναι;
Με βάση τις οδηγίες - διευκρινίσεις του υπουργείου καταλαβαίνω ότι προηγείται:

1) η Α ανάθεση Α ειδικότητας
2) η Β ανάθεση Α ειδικότητας

(εφόσον έχουν πρώτα καλύψει το ωράριό τους οι  εκπαιδευτικοί που έχουν τα μαθήματα αυτά σε Α΄ ανάθεση)
3) η Α ανάθεση Β ειδικότητας
(Εφόσον και αν περισσεύουν ώρες μαθημάτων από εκπαιδευτικούς που το έχουν στην Α Ειδικότητα είτε ω Α είτε ως Β ανάθεση)
4) η Β ανάθεση Β ειδικότητας
(ομοίως με το 3)

Ισχύει κάτι διαφορετικό; Ευχαριστώ..

Παραθέτω το επίμαχο τμήμα :
"Πιο συγκεκριμένα ο παλαιότερος εκπαιδευτικός καλύπτει το υποχρεωτικό του ωράριο παίρνοντας όλες τις ώρες των μαθημάτων  Α΄ ανάθεσης και εφόσον περισσέψουν ώρες δίνονται σε δεύτερο εκπαιδευτικό της ίδιας ειδικότητας. Αν ο δεύτερος εκπαιδευτικός δεν μπορεί να καλύψει το ωράριό του με μαθήματα Α΄ ανάθεσης τότε συμπληρώνει με μαθήματα Β΄ ανάθεσης (εφόσον έχουν πρώτα καλύψει το ωράριό τους οι  εκπαιδευτικοί που έχουν τα μαθήματα αυτά σε Α΄ ανάθεση).
Προηγούνται στην κάλυψη ωρών ενός μαθήματος οι εκπαιδευτικοί που έχουν το μάθημα στη βασική τους ειδικότητα. Εφόσον και αν περισσεύουν ώρες του μαθήματος δύναται να δοθούν σε εκπαιδευτικούς που έχουν το μάθημα στη δεύτερη ειδικότητά τους."



Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #360 στις: Ιούνιος 22, 2013, 05:29:54 πμ »
Κι εγώ έτσι το αντιλαμβάνομαι sakisdard! 
Οπωσδήποτε ο τρόπος μοιράσματος εξαρτάται από τη σύνθεση των εκπ/κών του σχολείου, δηλ. αν υπάρχουν κάποιοι με 2η ειδικότητα κλπ. :)
  

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #361 στις: Ιούνιος 22, 2013, 12:35:26 μμ »
Έτσι φαίνεται να είναι η σειρά αναθέσεων, βάσει της εγκυκλίου. Σε αυτό το συμπέρασμα είχαμε καταλήξει και παλαιότερα σε άλλα νήματα, μελετώντας τις σχετικές διατάξεις.

Πάντως, δεχόμενοι ότι η Α' Ανάθεση δείχνει μεγαλύτερη συνάφεια με το διδακτικό αντικείμενο σε σχέση με τη Β' Ανάθεση, θεωρώ ότι θα έπρεπε η Α' Ανάθεση της 2ης ειδικότητας να προηγείται της Β' Ανάθεσης της 1ης ειδικότητας.

Βέβαια, το θέμα του νήματος δεν αφορά κάποια ΠΥΣΔΕ, διότι έχουν δώσει σχεδόν σε όλους τους εκπαιδευτικούς τους οριστική τοποθέτηση και κάνανε skip τη διαδικασία τοποθέτησεις υπεραρίθμων, προχωρώντας απευθείας στις βελτιώσεις και τις τοποθετήσεις των μετατεθέντων. Μάλιστα έφτασαν ήδη και στη διαδικασία αποσπάσεων εντός ΠΥΣΔΕ και ένα ΠΥΣΔΕ μαζεύει ήδη αιτήσεις τοποθέτησης σε λειτουργικά κενά. Γελάει ο κόσμος...

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #362 στις: Ιούνιος 22, 2013, 01:42:31 μμ »
Η κρίση υπεραριθμίας γίνεται μεταξύ των εκπαιδευτικών της βασικής τους ειδικότητας σε μία σχολική μονάδα και όχι σε συνδυασμό με τη δεύτερη ειδικότητα. Ο εκπαιδευτικός με δεύτερη ειδικότητα θα κριθεί υπεράριθμος με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς της βασικής του ειδικότητας, ανεξάρτητα αν μπορεί να καλύψει ώρες μαθημάτων της δεύτερης ειδικότητάς του.
η βασική ειδικότητα "παίζει" όταν κάποιος χαρακτηρίζεται οργανικά υπεράριθμος.
αν όμως μπορεί να συμπληρώσει με β ειδικότητα τότε λειτουργικά καλύπτεται και άρα ρυθμίζεται η λειτουργική υπεραριθμία του.
Με συγχωρείς Bitch,αλλά δεν κατάλαβα την απάντηση που έδωσες στη mariacurie.Το παραπάνω απόσπασμα που παρέθεσε δεν έρχεται σε αντίθεση με το παρακάτω απόσπασμα του ΠΔ;

1. Οι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν συμπληρώσει δώδεκα χρόνια προϋπηρεσίας και πλεονάζουν εξολοκλήρου στην περιοχή μετάθεσης που υπηρετούν και δεν συμπληρώνουν το 60%, τουλάχιστον, του υποχρεωτικού τους διδακτικού ωραρίου σε σχολική μονάδα ή σε ομάδα σχολικών μονάδων της ίδιας ή διαφορετικής βαθμίδας με μαθήματα της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης,της πρώτης και δεύτερης ειδικότητας, χαρακτηρίζονται, με απόφαση του οικείου περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης ύστερα από εισήγηση των οικείων περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων, εξολοκλήρου υπεράριθμοι (εφεξής και ολικά υπεράριθμοι) στην οικεία περιοχή μετάθεσης.

Πού ακριβώς γίνεται στο ΠΔ διάκριση μεταξύ ¨οργανικής¨και ¨λειτουργικής¨υπεραριθμίας,όπως λες;
Συμφωνώ πως,με όσα έχω διαβάσει, η οργανική απαιτεί 12 ώρες α΄ανάθεσης της Α΄ειδικότητας.
Ωστόσο,τί νόημα έχει η παραπάνω πρόβλεψη του ΠΔ σχετικά με συμπλήρωση του 60% και με μαθήματα Β΄ειδικότητας,από τη στιγμή που και τα δύο κείμενα μιλάνε για υπεραριθμία με σκοπό την υποχρεωτική μετάθεση;
Δεν υπάρχει,δηλαδή,¨λειτουργική μετάθεση¨
.Ετσι και δεν δικαιολογείς την οργανική σου (δεν συμπληρώνεις 12 ώρες με α΄ανάθεση της Α΄ειδικότητας,έστω κι αν έχεις 150 ώρες με τη Β΄ειδικότητα που λέει ο λόγος) ¨βγαίνεις στον τάκο¨,κρίνεσαι υπεράριθμος και υποψήφιος για υποχρεωτική μετάθεση,έτσι δεν είναι;Τότε ποιο το νόημα του παραπάνω αποσπάσματος του ΠΔ;Μήπως τελικά αναιρείται απο τη χθεσινή εγκύκλιο;Αν μπορείς,εξήγησέ το καλύτερα.Ευχαριστώ  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 22, 2013, 01:46:52 μμ από rublev »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #363 στις: Ιούνιος 22, 2013, 05:17:17 μμ »
μιλάμε για δύο διαφορετικές υπεραριθμίες.
Στο ΠΔ50 αναφερόμαστε σε οργανική υπεραριιθμία οταν κάποιος με οργανική στο Χ σχολειο  έχει λιγότερες απο 12 ώρες α ανάθεσης ( οι 12 ώρες πλέον συνιστούν οργανική).
Στην περίπτωση αυτη, αυτος παραμένει και λειτουργικά υπεράριθμος οταν και τον Σεπτέμβριο δεν μπορεί να συμπληρώσει το ωράριό του ούτε με ώρες β αναθεσης .

Στο ΠΔ των υποχρεωτικών μεταθέσεων οι υπεραριθμίες "παίζουν" με διαφορετικό τροπο :
εκει πλέον οργανικά υπεράριθμος κρίνεται αυτός που δεν μπορεί να συμπληρώσει το 60% του υποχρεωτικύ του ωραρίου πουθενά μέσα στο ΠΥΣΔΕ του με μαθήματα α ή β ανάθεσης , α ή β ειδικότητας.

Μιλάμε για διαφορετικού ειδους υπεραριθμιες που δυστυχώς για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τη σχετική ορολογία, φαινονται α ειναι το ίδιο πράγμα - ενώ δεν είναι!


Patreas μερικά ΠΥΣΔΕ είναι πολύ μπρο8τά όμως λέμεεεεε 
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 498
Σύνολο: 501

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.