*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις υπεράριθμων  (Αναγνώστηκε 179196 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος asepito

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #434 στις: Ιούνιος 26, 2013, 02:18:45 μμ »

Παντως, αν δεν υπαρχει αλλος σε διαθεση (ειδικοτητας που εχει τα μαθηματα σε Α'αναθεση) που να θελει τη θεση στο συγκεκριμενο γυμνασιο, δεν εγινε και τιποτα, επειδη το ΠΥΣΔΕ δε θα σε μετακινησει απο μονο του. Αν υπαρχει αλλος σε διαθεση που δικαιουται την οργανικη και κανει ενσταση, αλλαζει εντελως το πραγμα.
[/quote]

Aυτό  τι  είδους  φρούτο  είναι  πάλι ;
Από  τη  στιγμή  που  είσαι  υπεράριθμος  μένεις  στο  σχολείο  σου , παίρνεις  όλες  τις  τυχόν  ώρες  α΄ και  β΄ ανάθεσης  που
περισσεύουν  και  συμπληρώνεις  το  υποχρεωτικό  σου  ωράριο  σε  άλλο  σχολείο.
Κανείς  και  με  τίποτα  δεν  έρχεται  από  άλλο  σχολείο  να  σου  πάρει  ώρες.

Η  ρύθμιση  των  ΠΕ04  γίνεται  στα  γυμνάσια  ενιαία  στον  κλάδο  ενώ  οι  τοποθετήσεις  (  ρύθμιση  υπεραριθμίας  γίνεται  κατά  ειδικότητα  )
Αυτό  σημαίνει  ότι  για  να  χάσεις  οργανική  λαμβάνονται  όλα  ενώ  για  να  πάρεις  οργανική  μετρά  μόνο  α΄ ανάθεση. 
Όποιος  υποστηρίζει  κάτι  άλλο  ας  κοιτάξει  τις  υπεραριθμίες  που  έβγαλαν  τα  ΠΥΣΔΕ.
Αν  δεν  συνέβαινε  αυτό  οι  υπεράριθμοι  πε04  θα  ήταν  τουλάχιστον  τριπλάσιοι.
Ισως  τα  ΠΥΣΔΕ  προσπαθούν  να  περισώσουν  κάπως  την  τραγική  κατάστασην (  οι  υπεράριθμοι  πε04  είναι  περισσότεροι  και  από  τους  γυμναστές  και  πληροφορικάριους ) .           

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:49:10 »

Αποσυνδεδεμένος chr000

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #435 στις: Ιούνιος 26, 2013, 02:30:00 μμ »
Καλησπέρα. Θέλω να κάνω μία ερώτηση στη bitch ή σε όποιον άλλο γνωρίζει. Αν σε ένα σχολείο υπάρχει μία οργανική θέση, στην περίπτωση που έχω υπόψη μου ΠΕ04.01, αλλά είναι τοποθετημένοι δύο Φυσικοί, που διορίστηκαν με το ίδιο ΦΕΚ (ίδια ημερομηνία), τοποθετήθηκαν στο σχολείο μαζί (την ίδια ημερομηνία), ποιος κρατάει την οργανική του θέση, αυτός που έχει μεγαλύτερη προϋπηρεσία ή αυτός που έχει περισσότερες μονάδες μετάθεσης (μόρια);

Αποσυνδεδεμένος apuleius

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 379
  • Όλα μένουν ίδια αν δεν τ' αγαπάς.....
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #436 στις: Ιούνιος 26, 2013, 02:39:10 μμ »
Για να διαπιστωθεί υπεραριθμία σε μια ειδικότητα υπολογίζονται τα ακριβή υποχρεωτικά ωράρια του κάθε καθηγητή ή λαμβάνονται ως υποχρεωτικό ωράριο για κάθε καθηγητή μεσοσταθμικά οι 20 ώρες; Αν ισχύει το δεύτερο είναι ολίγον τρελό, γιατί στο σχολείο μου π.χ. τα υποχρεωτικά ωράρια (βάσει του νέου ωραρίου) είναι 21+21+21+23, άρα σύνολο 86 ώρες, ενώ με βάση το μεσοσταθμικό 20 θα βγαίνει υποχρεωτικό ωράριο 80 ώρες. Τις υπόλοιπες έξι τι τις κάνουν;;

Αποσυνδεδεμένος nikchem

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #437 στις: Ιούνιος 26, 2013, 02:41:05 μμ »
@chr000

Αυτός που έχει περισσότερα μόρια !

@apuleius

Τα ακριβή ωράρια (με -3 ώρες του ΥΣΕΦΕ)

Για δείτε και αυτό όμως :

ΠΕ04 ένας και μοναδικός σε επαρχιακό σχολείο με 6 τμήματα (κάτι πολύ συνηθισμένο σε Γυμνάσια).
Υπάρχουν 8 ώρες Βιολογίας (Α,Γ τάξη), 8 ώρες Γεωγραφίας (Α,Β τάξη), 8 ώρες Φυσικής (Β,Γ τάξη) και 4 ώρες Χημείας (Β,Γ τάξη).
Με βάση την νέα διευκρινιστική εγκύκλιο ΚΑΘΕ ΠΕ04 είναι υπεράριθμος σε αυτό το σχολείο αφού καμμία Α ανάθεση ΔΕΝ έχει 12 ώρες
(κατ' ελάχιστο). Δηλαδή βγαίνει υπεράριθμος από τον εαυτό του ......  :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:49:10 »

Αποσυνδεδεμένος apuleius

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 379
  • Όλα μένουν ίδια αν δεν τ' αγαπάς.....
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #438 στις: Ιούνιος 26, 2013, 02:50:03 μμ »
@apuleius

Τα ακριβή ωράρια (με -3 ώρες του ΥΣΕΦΕ)

Ευχαριστώ nikchem! Έχω αυτή την απορία γιατί είδα σε προηγούμενη απάντηση μέσα στο topic (νομίζω από την bitch) να λέγεται ότι υπολογίζονται κατά Μ.Ο. 20 ώρες για κάθε καθηγητή.

Αποσυνδεδεμένος chr000

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #439 στις: Ιούνιος 26, 2013, 02:51:07 μμ »
nikchem, ευχαριστώ για την απάντηση. Αν γνωρίζεις, θα ήθελα κάτι ακόμη: ξέρεις σε ποια εγκύκλιο αναφέρεται ρητά αυτό διότι οι περισσότεροι, ακόμη και διευθυντές, θεωρούν ότι την οργανική την κρατάει αυτός με την περισσότερη προΰπηρεσία.

Αποσυνδεδεμένος nikchem

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #440 στις: Ιούνιος 26, 2013, 03:04:23 μμ »
@chr000
Από το ΠΔ 100/97, άρθρ. 14, παρ. 3, εδαφ. ιι):

Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 26, 2013, 03:07:31 μμ από nikchem »

Αποσυνδεδεμένος asepito

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #441 στις: Ιούνιος 26, 2013, 03:08:36 μμ »
Σε  μικρά  μεν  αλλά  συνηθισμένα  γυμνάσιο  (  από  δύο  τμήματα  σε  κάθε  τάξη  )  ο  πε04  με  28  εώς  33  πραγματικές  ώρες  βγαίνει  υπεράριθμος  με  το  γράμμα  του  νόμου , ο  πε 19-20  δεν  βγαίνει  με  ώρες  6  που  με  διπλά  τμήματα  γίνονται  12.
Επειδή  αυτά  δεν  στέκουν  για  αυτό  και  τα  πύσδε  ομαδοποιούν  τους  πε04.
Η  εγκύκλιος  του  Παπαθεοδώρου  μιλά  για  α΄ ανάθεση  δεν  μιλά  για  διπλά  τμήματα  ούτε  για  εργαστήρια.
Η  προχειρότητα  σε  όλο  το  μεγαλείο  της.(  Προφανώς  βιάζονταν  να  φύγει  )

Αποσυνδεδεμένος asepito

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #442 στις: Ιούνιος 26, 2013, 03:13:03 μμ »
Το  εργαστήριο  φυσικών  επιστημών  ή  πληροφορικής  τελικά  πόσες  ώρες  είναι ;
Mερικά  πυσδε  το  λαμβάνουν  -3  ώρες  από  το  ωράριο  και  άλλα  στις  20  διδακτικές  ώρες  άσχετα  αν  κάποιος  έχει  πχ  18  ώρες  κανονικά. 

Αποσυνδεδεμένος chr000

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #443 στις: Ιούνιος 26, 2013, 03:13:44 μμ »
nikchem ευχαριστώ πολύ.

Αποσυνδεδεμένος nikchem

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #444 στις: Ιούνιος 26, 2013, 03:20:52 μμ »
@asepito

Επιλογή και αρμοδιότητες του ΥΣΕΦΕ 106554/Γ7/14-09-2012:

Για την αποτελεσματική κάλυψη των παραπάνω υποχρεώσεων, οι οποίες εντάσσονται στα διδακτικά του καθήκοντα, ο ΥΣΕΦΕ θα διαθέτει 3 ώρες από το υποχρεωτικό του ωράριο. Οι τρεις αυτές ώρες θα καταγράφονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του  σχολείου και τουλάχιστον 2 από αυτές θα συμπίπτουν εφόσον είναι εφικτό με ώρες διδασκαλίες μαθημάτων Φυσικών Επιστημών άλλων εκπαιδευτικών του σχολείου.

Αποσυνδεδεμένος asepito

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #445 στις: Ιούνιος 26, 2013, 04:42:56 μμ »
Συμφωνώ  απόλυτα , γιατί  όμως  ορισμένα  πυσδε  δεν  προσμετρούν  το  3ωρο ;
Απαντούν  ότι  το  ωράριο  του  υπεύθυνου  εργαστηρίου  είναι  20  ώρες  και  όχι  -3  από  το  υποχρεωτικό  του  ωράριο.

Αποσυνδεδεμένος Βικη

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 242
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02 Κοιτάω πάντα μπροστά!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #446 στις: Ιούνιος 26, 2013, 05:11:01 μμ »
να πάρει οργανικο κενό σε καλύτερο σχολείο ή σχολείο πιο βολικό για τον ίδιο που σε διαφορετική περίπτωση θα έβλεπε μόνο με κυάλια!
bitch, αν δηλ.κριθούν υπεράριθμοι αυτοδίκαια, χωρίς δική τους  αίτηση, πχ οι 10 τελευταίοι οργανικά τοποθετηθέντες, και καταρτιστεί γι αυτούς ο ονομαστικός πίνακας, αυτοί οι 10 μόνο θα αναμετρηθούν μεταξύ τους βάσει μορίων, για τα πχ 3 οργανικά κενά;
με μπερδεύει γιατί εφόσον τα πλεονάσματα είναι περισσότερα από τα κενά, δεν καταλαβαίνω τη χρησιμότητα του επιθυμώ να κριθώ/δεν επιθυμώ...

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #447 στις: Ιούνιος 26, 2013, 05:28:00 μμ »
το επιθυμώ / δεν επιθυμώ είναι άσχετο απο το αν τελικά υποβάλουν αίτηση για τα κενά αυτά. Μπορεί δηλαδή κάποιος να βγει αυτοδίκαια ( άρα να μην επιθυμεί αλλά να βγει ούτως ή άλλως ) και να επιλέξει να μην κάνει αίτηση τοποθέτησης λόγω υπεραριθμίας. Στην περίπτωση αυτή δεν κρίνεται με κανέναν άλλον αλλά μένει εκεί που είναι.

Αν δηλαδή κανένα απο τα οργανικά κενά δεν καλυφθεί λόγω υπεραριθμίας τότε, τα ίδια κενά δίνονται στη συνέχεια στους σε διαθεση και βελτίωση θέσης.

αν πάλι δηλώσουν προτιμήσεις τοποθέτησης λόγω υπεραριθμίας τότε ναι, θα συγκριθούν μόνο μεταξύ τους για τα κενά αυτά ( που και πάλι μπορεί να μην καλυφθούν γιατί πχ μπορεί να μην τα θέλει κανένας τους)

ουσιαστικά τα στάδια της υπεραριθμίας ειναι τα εξής :
- διαπιστώνεται απο δ/ντές σχολείων και ΔΔΕ/ΔΠΕ η υπεραριθμία κατά κλάδο και ειδικότητα
- δηλώνεις αν επιθυμείς ή όχι να κριθείς υπεράριθμος
(αν επιθυμείς κρίνεσαι εσύ που επιθυμείς, αν οχι κρίνεται ο τελευταίος τοποθετηθείς )
- βγαίνει η λίστα με όσους χαρακτηρίζονται ονομαστικά υπεράριθμοι.
- βγαίνουν τα οργανικά κενά κατά κλάδο και ειδικότητα που μπορούν να επιλέξουν οι ονομαστικά υπεράριθμοι. Συγκρίνονται βάσει μορίων μόνο μεταξύ τους.
- τοποθετουνται εκ νέου όσοι έχουν επιλέξει κενά και τα 'πιάνουν".
- οι υπόλοιποι παραμένουν στην οργανική τους χωρίς να την χάσουν.
- έπονται οι οργανικές τοποθετήσεις όσων ειναι στη διάθεση ή ζητούν βελτίωση. Στην φάση αυτή μπορούν να συμμετέχουν και όσοι έχουν χαρακτηριστεί οργανικά υπεράριθμοι αλλά συγκρίνονται με όλους τους άλλους.
- αν αυτοί παραμείνουν και λειτουργικά υπεράριθμοι ( δηλαδή συνεχίζουν να μην συμπληρώνουν ωράριο ακόμα και με β ανάθεσή ή β ειδικότητα) τότε εφόσον κάνουν αίτηση τοποθέτησης σε λειτουργικό κενό αλλά στην περίπτωση αυτή προηγούνται έναντι όλων των υπολοίπων.
αν στο μεταξύ δεν παραμένουν και λειτουργικά υπεράριθμοι , τότε παραμένουν στο σχολείο τους κανονικά και δεν κάνουν κάτι αλλο απο δω και πέρα.
αν δεν πιάσουν λειτουργικό κενό ( ή δεν ζητήσουν ) παραμένουν στο σχολείο οργανικής τους ( δεν χάνουν την οργανική τους λεμε ) κάνοντας όσες ώρες μαζεύονται στο σχολείο αυτό και συμπληρώνοντας όσες χρειάζεται σε άλλο ή άλλα σχολεία.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 522
Σύνολο: 525

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.