*

Αποστολέας Θέμα: ''Πόλεμος'' κατά των ιδιαιτέρων μαθημάτων  (Αναγνώστηκε 14161 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anastasia86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 420
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ''Πόλεμος'' κατά των ιδιαιτέρων μαθημάτων
« Απάντηση #56 στις: Φεβρουαρίου 25, 2010, 01:59:04 am »
[quote author=
Πες αυτό που θες, όπως θα ήθελες να το ακούσεις...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ''Πόλεμος'' κατά των ιδιαιτέρων μαθημάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:13:11 »

Αποσυνδεδεμένος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος anastasia86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 420
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ''Πόλεμος'' κατά των ιδιαιτέρων μαθημάτων
« Απάντηση #58 στις: Φεβρουαρίου 25, 2010, 02:34:26 am »
Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Από που συμπέρανες ότι υποστηρίζω τους εξασφαλισμένους που δεν ενδιαφέρονται για τον κλάδο;  ??? ??? ??? Σου φαίνονται πολύ εξασφαλισμένοι οι ωρομίσθιοι και οι αναπληρωτές που δεν ξέρουν αν θα έχουν δουλειά τον επόμενο μήνα με όσα γίνονται; Μάλλον το αντίθετο μπορεί να διακρίνει κανείς από τα λόγια μου. Τα αυθαίρετα συμπεράσματα κράτησέ τα για τον εαυτό σου και όταν μιλάς να μιλάς τεκμηριωμένα. Εγώ στηρίχθηκα στα λεγόμενά σου,κάνε κι εσύ το ίδιο και απόδειξέ μου που στηρίζεσαι. Αν και δεν χρειάζεται,γιατί φαίνεται ότι ή είσαι εκτός τόπου και χρόνου ή δε μιλάμε ίδια γλώσσα. Εσύ τους έβαλες όλους σε ένα τσουβάλι,όχι εγώ. Σε τάξεις δεν μπαίνουν μόνο οι μόνιμοι,αλλά και οι ωρομίσθιοι και οι αναπληρωτές και αντιμετωπίζουν και αυτοί προβλήματα μέσα στο σχολείο και διδάσκουν και αυτοί και κατά τη γνώμη σου οι περισσότεροι δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους,άρα όλοι μέσα.Λάθος κάνω;
Υποστηρίζω τα δικαιώματα του κλάδου της εκπαίδευσης στον οποίο ανήκω, ακόμη και αν δε με αφορά άμεσα προς το παρόν, ακόμη και αν δεν μπω σε τάξη ποτέ. Δεν απαξιώνω και δεν αδιαφορώ για τα προβλήματά του που αύριο ίσως να είναι και δικά μου, σε αντίθεση με σένα που μόνο να κατηγορείς ξέρεις και να υποτιμάς τους πάντες.

Αλλά ακόμα δε μου απάντησες γιατί να θελήσεις να γίνεις κι εσύ "ταλαίπωρη"..
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 25, 2010, 02:41:57 am από anastasia86 »
Πες αυτό που θες, όπως θα ήθελες να το ακούσεις...

Αποσυνδεδεμένος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
    • Προφίλ
Απ: ''Πόλεμος'' κατά των ιδιαιτέρων μαθημάτων
« Απάντηση #59 στις: Φεβρουαρίου 25, 2010, 02:48:54 am »
Οι απαντήσεις σου δεν έχουν καμία σχέση με αυτά πυο υποστηρίζω ??? Μάλλον είσαι σε λάθος τόπικ.............

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ''Πόλεμος'' κατά των ιδιαιτέρων μαθημάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:13:11 »

Αποσυνδεδεμένος anastasia86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 420
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ''Πόλεμος'' κατά των ιδιαιτέρων μαθημάτων
« Απάντηση #60 στις: Φεβρουαρίου 25, 2010, 03:14:54 am »
[quote author=
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 25, 2010, 03:27:42 am από anastasia86 »
Πες αυτό που θες, όπως θα ήθελες να το ακούσεις...

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3831
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: ''Πόλεμος'' κατά των ιδιαιτέρων μαθημάτων
« Απάντηση #61 στις: Φεβρουαρίου 25, 2010, 09:43:48 am »
[quote author=
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: ''Πόλεμος'' κατά των ιδιαιτέρων μαθημάτων
« Απάντηση #62 στις: Φεβρουαρίου 25, 2010, 09:55:43 am »
Θέλω να πω ότι οι γονείς αρκετές φορές είναι αυτοί που πιέζουν και ζητάνε το συγκεκριμένο άτομο, οπότε και αυτός καλά κάνει και χτυπάει στις τιμές.

ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ

Αποχωρούν κάποιοι παλιοί δάσκαλοι – πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, δεν έχει σημασία – και ορθώς διοργανώνονται τιμητικές εκδηλώσεις, για να βραβευτούν κυρίως το ήθος και η συνέπειά τους. Ανήκουν στην γενιά εκείνων των δασκάλων που έζησαν την εξαήμερη διδασκαλία, την απογευματινή βάρδια, το υποχρεωτικό κουστούμι, τον εκκλησιασμό, τον αυστηρό έλεγχο ενός συνήθως βλοσυρού επιθεωρητή, την αυταρχικότητα των προϊσταμένων. Οι παλιοί δάσκαλοι, συνταξιούχοι πια, κρατούσαν στο ένα χέρι το Ευαγγέλιο και στο άλλο τον Όμηρο, μιλούσαν στους μαθητές τους για γλώσσα, πατρίδα και πίστη, έβλεπαν τον εαυτό τους θεματοφύλακα της ελληνικής παράδοσης, από τον τρωικό πόλεμο και τον Νικηφόρο Φωκά έως τον Καραϊσκάκη. Ο δάσκαλος αυτός δεν γνώριζε πολλά πράγματα από το τι γινότανε έξω από τα σύνορα του Έθνους, ούτε ξένες γλώσσες και υπολογιστές, κατείχε όμως τα αρχαία ελληνικά και την εθνική μας ιστορία και μετέδιδε τη φλόγα της ψυχής του, πολλές φορές με πολλή ρητορική, αλλά πάντοτε με εντιμότητα, φιλότιμο και ευθύνη.

Τον τύπο αυτό του Έλληνα λογίου και δασκάλου, τον ειρωνεύτηκε, τον πολέμησε και τον κλόνισε στην ψυχή του Έθνους η λεγόμενη προοδευτική διανόησις. Με τις απανωτές εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, αναπτερώσεις, αναγεννήσεις, ο παλιός εκείνος δάσκαλος, έφυγε λοιδωρημένος και συκοφαντημένος, γιατί δήθεν εκπροσωπούσε το πνεύμα μιας συντηρητικής εποχής. Έφυγε και στη θέση του ξεφύτρωσε ένας νέου τύπου δασκάλος. Ο νέος κοπής δάσκαλος απολαμβάνει πρωτοφανή προνόμια και ευκολύνσεις. Διδάσκει 15 έως 20 ώρες την εβδομάδα. Αν θέλει μπορεί και να μην διδάσκει. Και πάλι δάσκαλος και καθηγητής λέγεται. Δεν ελέγχεται από κανέναν, γιατί έτσι θα παραβιαστούν τα κεκτημένα του. Τον μπουκώνουν με νέες εκπαιδευτικές μεθόδους, του φορτώνουν καινούργια αναλυτικά προγράμματα, του αλλάζουν βιβλία και στο τέλος τα βαριέται όλα, βαριέται και τον εαυτό του και για να γλιτώσει γίνεται συνδικαλιστής. Και πάλι δάσκαλος λέγεται. Ο παλιός δάσκαλος έπρεπε να αναμετρηθει με μια δύσκαμπτη γλώσσα (καθαρεύουσα), να διδάσκει «Αναγνωστικά», στα οποία έλαμπαν κείμενα λογοτεχνών, οι οποίοι αντιπροσώπευαν ό,τι εκλεκτότερο είχε να παρουσιάσει η πνευματική φύτρα του έθνους. Πέρασαν από τα σχολεία κλασσικοί φιλόλογοι, διαμάντια και κοσμήματα της εκπαίδευσης, που έπιαναν τα αρχαία κείμενα και τα αρωμάτιζαν με το ταλέντο και τη γνώση τους. Άσπριζαν τα μαλλιά των παλιών δασκάλων μέσα στην τάξη, μετάγγιζαν την πολύτιμη εμπειρία τους στους νεότερους. Όσο βαστούσε ο τύπος του παλιού δασκάλου έβγαιναν το ένα μετά το άλλο βιβλία για τη γραμματεία και την ιστορία του Γένους. Τώρα οι νέοι δάσκαλοι, με μεταπτυχιακά και διδακτορικά, με σπουδές στο εξωτερικό, γράφουν και συρράφουν σωρό τις πραγματείες για ψυχολογίες νηπίου, παιδιού, εφήβου, για διδακτικές μεθόδους∙ βρίθει η αγορά από βοηθήματα, παραβοηθήματα και λοιπές βαθυστόχαστες κοτσάνες,  για κάθε είδους μάθημα. Γράφουν κι ας μην έχουν πατήσει πολλές φορές το ποδάρι τους στην τάξη. Και πάλι δάσκαλοι λέγονται. Ο νέος δάσκαλος διδάσκει «βιβλία γλώσσας», που περιέχουν κείμενα αναιμικά, άνυδρα, ανόητα που θα έκαναν τους παλαιούς δασκάλους να ντρέπονται, γιατί αυτοί ήξεραν τι είναι η πνευματική εντιμότητα. Οι παλαιοί δάσκαλοι «συνομιλούσαν» με τον Σολωμό, τον Παλαμά, τον Όμηρο, τον Μέγα

Αποσυνδεδεμένος someone

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: ''Πόλεμος'' κατά των ιδιαιτέρων μαθημάτων
« Απάντηση #63 στις: Φεβρουαρίου 25, 2010, 12:24:45 pm »
Τι θελει να πει ο ποιητης? Το να εξιδανικευουμε το παρελθον εχει κι ενα οριο....
Αναρωτιέμαι ποιος το έγραψε το συγκεκριμενο άρθρο... και αν ειχε ποτε επαφη με εκεινους τους ιδανικους δασκαλους που περιγραφει... Εκεινους που μου'χουν περιγραψει γονεις και γνωστοι καποιας ηλικίας, που εσπαγαν τα παιδια στο ξυλο (αυτη ηταν η μονη παιδαγωγική μεθοδος που γνωριζαν), που "περιπολουσαν" τα απογευματα και τιμωρουσαν τους μαθητες που κυκλοφορουσαν χωρις πηλικιο ή καπελο και χωρις συνοδεία, που "επαιρναν απουσιες" τις Κυριακες στην εκκλησια της ενοριας και αλιμονο αν καποιος ελειπε...
Και γιατι ανακατευουμε παλι την φιλοπατρια, την εκκλησια, την προσευχη, τις παρελάσεις... με το σχολειο και τον δάσκαλο? Θέλουμε σχολειο ή κατηχητικο??

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ''Πόλεμος'' κατά των ιδιαιτέρων μαθημάτων
« Απάντηση #64 στις: Φεβρουαρίου 25, 2010, 01:18:19 pm »
Σαφώς και είναι παράνομη η παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων από τους μόνιμους καθηγητές. εφόσων υπάρχει ο συγκεκριμένος νόμος καλώς ή κακώς πρέπει να εφαρμόζεται από όλους.
όλοι πριν διοριστούμε κάναμε ιδιαίτερα δουλέψαμε σε φροντιστήρια και ξέρουμε τι ακριβώς συμβαίνει. διαφωνώ όμως τελέιως με την μέθοδο των φροντιστών να παραδίδουν λίστες με ονόματα στο υπουργείο μιας και για ότι λες ή ισχυρίζεσαι πρέπει να έχεις χειροπιαστές και αντράνταχτες αποδείξεις.αλλιώς όλα τα υπόλοιπα είναι συκοφαντίες και κανονικά θα έπρεπε η υπουργός να τους τρίψει το χαρτί στη μουρη αν βέβαια υπάρχει τέτοιο χαρτι. ο καθένας μπορει να καταγγέλει αλλά με αποδείξεις αλλιώς να διώκεται για συκοφαντική δυσφήμηση.και η καταγγελία να γίνεται στις αρμόδιες δικαστικές αρχές και όχι στα Μ.Μ.Ε για λόγους εντυπωσιασμού.
επιπλέον όσοι κάνουν ιδιαίτερα να δηλώσουν το επάγγελμα τους, να πληρώνουν την εφορία τους ,τις εισφορές τους στο ανάλογο ταμείο για να είναι όλα νόμιμα και διαφανή.να ελεγθούν τα φροντιστήρια στον πληρώνουν όπως πρέπει μισθούς και ασφαλιστικές εισφορές και να ελεχθούν ως προς τις εγκαταστάσεις τους και για την πληρότητα αυτών ως χώρο φιλοξενίας παιδιών.
ας μπει επιτέλους μία τάξη σε όλα, να ξεκαθαρίσει το τοπίο σε όλα.

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: ''Πόλεμος'' κατά των ιδιαιτέρων μαθημάτων
« Απάντηση #65 στις: Φεβρουαρίου 25, 2010, 02:11:31 pm »
Θέλω να πω ότι οι γονείς αρκετές φορές είναι αυτοί που πιέζουν και ζητάνε το συγκεκριμένο άτομο, οπότε και αυτός καλά κάνει και χτυπάει στις τιμές.

ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ

Αποχωρούν κάποιοι παλιοί δάσκαλοι – πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, δεν έχει σημασία – και ορθώς διοργανώνονται τιμητικές εκδηλώσεις, για να βραβευτούν κυρίως το ήθος και η συνέπειά τους. Ανήκουν στην γενιά εκείνων των δασκάλων που έζησαν την εξαήμερη διδασκαλία, την απογευματινή βάρδια, το υποχρεωτικό κουστούμι, τον εκκλησιασμό, τον αυστηρό έλεγχο ενός συνήθως βλοσυρού επιθεωρητή, την αυταρχικότητα των προϊσταμένων. Οι παλιοί δάσκαλοι, συνταξιούχοι πια, κρατούσαν στο ένα χέρι το Ευαγγέλιο και στο άλλο τον Όμηρο, μιλούσαν στους μαθητές τους για γλώσσα, πατρίδα και πίστη, έβλεπαν τον εαυτό τους θεματοφύλακα της ελληνικής παράδοσης, από τον τρωικό πόλεμο και τον Νικηφόρο Φωκά έως τον Καραϊσκάκη. Ο δάσκαλος αυτός δεν γνώριζε πολλά πράγματα από το τι γινότανε έξω από τα σύνορα του Έθνους, ούτε ξένες γλώσσες και υπολογιστές, κατείχε όμως τα αρχαία ελληνικά και την εθνική μας ιστορία και μετέδιδε τη φλόγα της ψυχής του, πολλές φορές με πολλή ρητορική, αλλά πάντοτε με εντιμότητα, φιλότιμο και ευθύνη.

Τον τύπο αυτό του Έλληνα λογίου και δασκάλου, τον ειρωνεύτηκε, τον πολέμησε και τον κλόνισε στην ψυχή του Έθνους η λεγόμενη προοδευτική διανόησις. Με τις απανωτές εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, αναπτερώσεις, αναγεννήσεις, ο παλιός εκείνος δάσκαλος, έφυγε λοιδωρημένος και συκοφαντημένος, γιατί δήθεν εκπροσωπούσε το πνεύμα μιας συντηρητικής εποχής. Έφυγε και στη θέση του ξεφύτρωσε ένας νέου τύπου δασκάλος. Ο νέος κοπής δάσκαλος απολαμβάνει πρωτοφανή προνόμια και ευκολύνσεις. Διδάσκει 15 έως 20 ώρες την εβδομάδα. Αν θέλει μπορεί και να μην διδάσκει. Και πάλι δάσκαλος και καθηγητής λέγεται. Δεν ελέγχεται από κανέναν, γιατί έτσι θα παραβιαστούν τα κεκτημένα του. Τον μπουκώνουν με νέες εκπαιδευτικές μεθόδους, του φορτώνουν καινούργια αναλυτικά προγράμματα, του αλλάζουν βιβλία και στο τέλος τα βαριέται όλα, βαριέται και τον εαυτό του και για να γλιτώσει γίνεται συνδικαλιστής. Και πάλι δάσκαλος λέγεται. Ο παλιός δάσκαλος έπρεπε να αναμετρηθει με μια δύσκαμπτη γλώσσα (καθαρεύουσα), να διδάσκει «Αναγνωστικά», στα οποία έλαμπαν κείμενα λογοτεχνών, οι οποίοι αντιπροσώπευαν ό,τι εκλεκτότερο είχε να παρουσιάσει η πνευματική φύτρα του έθνους. Πέρασαν από τα σχολεία κλασσικοί φιλόλογοι, διαμάντια και κοσμήματα της εκπαίδευσης, που έπιαναν τα αρχαία κείμενα και τα αρωμάτιζαν με το ταλέντο και τη γνώση τους. Άσπριζαν τα μαλλιά των παλιών δασκάλων μέσα στην τάξη, μετάγγιζαν την πολύτιμη εμπειρία τους στους νεότερους. Όσο βαστούσε ο τύπος του παλιού δασκάλου έβγαιναν το ένα μετά το άλλο βιβλία για τη γραμματεία και την ιστορία του Γένους. Τώρα οι νέοι δάσκαλοι, με μεταπτυχιακά και διδακτορικά, με σπουδές στο εξωτερικό, γράφουν και συρράφουν σωρό τις πραγματείες για ψυχολογίες νηπίου, παιδιού, εφήβου, για διδακτικές μεθόδους∙ βρίθει η αγορά από βοηθήματα, παραβοηθήματα και λοιπές βαθυστόχαστες κοτσάνες,  για κάθε είδους μάθημα. Γράφουν κι ας μην έχουν πατήσει πολλές φορές το ποδάρι τους στην τάξη. Και πάλι δάσκαλοι λέγονται. Ο νέος δάσκαλος διδάσκει «βιβλία γλώσσας», που περιέχουν κείμενα αναιμικά, άνυδρα, ανόητα που θα έκαναν τους παλαιούς δασκάλους να ντρέπονται, γιατί αυτοί ήξεραν τι είναι η πνευματική εντιμότητα. Οι παλαιοί δάσκαλοι «συνομιλούσαν» με τον Σολωμό, τον Παλαμά, τον Όμηρο, τον Μέγα
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος eleniCH06

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 186
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ''Πόλεμος'' κατά των ιδιαιτέρων μαθημάτων
« Απάντηση #66 στις: Φεβρουαρίου 25, 2010, 02:13:15 pm »
Τα εχω λιγο μπερδεψει......... ποιο ειναι τελικα το προβλημα????? οι μονιμοι που κανουν ιδιαιτερα με 40Ε? οι μονιμοι που κανουν ιδιαιτερα γιατι εχουν αναγκες και πολλα εξοδα?, οι μονιμοι που ειναι γιορισμενοι μακρια και εχουν πολλα εξοδα απο ενοικια και κλπ....?, οι συναδελφοι που δεν μπηκαν δημοσιο και ανοιξαν φροντιστηριο?, οι αδιοριστοι που δουλευουν σε φροντιστηριο κ κανουν και ιδιαιτερα?, οι αδιοριστοι που κανουν μονο ιδιαιτερα?? ολοι το ιδιο ειναι??????????????????? παραλογο?????????? δεν απανταει.......... αρα???????????
δευτερη ζωη δεν εχει

Αποσυνδεδεμένος bkanenas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
    • Προφίλ
Απ: ''Πόλεμος'' κατά των ιδιαιτέρων μαθημάτων
« Απάντηση #67 στις: Φεβρουαρίου 25, 2010, 02:28:48 pm »
Σαφώς και είναι παράνομη η παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων από τους μόνιμους καθηγητές. εφόσων υπάρχει ο συγκεκριμένος νόμος καλώς ή κακώς πρέπει να εφαρμόζεται από όλους.
όλοι πριν διοριστούμε κάναμε ιδιαίτερα δουλέψαμε σε φροντιστήρια και ξέρουμε τι ακριβώς συμβαίνει. διαφωνώ όμως τελέιως με την μέθοδο των φροντιστών να παραδίδουν λίστες με ονόματα στο υπουργείο μιας και για ότι λες ή ισχυρίζεσαι πρέπει να έχεις χειροπιαστές και αντράνταχτες αποδείξεις.αλλιώς όλα τα υπόλοιπα είναι συκοφαντίες και κανονικά θα έπρεπε η υπουργός να τους τρίψει το χαρτί στη μουρη αν βέβαια υπάρχει τέτοιο χαρτι. ο καθένας μπορει να καταγγέλει αλλά με αποδείξεις αλλιώς να διώκεται για συκοφαντική δυσφήμηση.και η καταγγελία να γίνεται στις αρμόδιες δικαστικές αρχές και όχι στα Μ.Μ.Ε για λόγους εντυπωσιασμού.
επιπλέον όσοι κάνουν ιδιαίτερα να δηλώσουν το επάγγελμα τους, να πληρώνουν την εφορία τους ,τις εισφορές τους στο ανάλογο ταμείο για να είναι όλα νόμιμα και διαφανή.να ελεγθούν τα φροντιστήρια στον πληρώνουν όπως πρέπει μισθούς και ασφαλιστικές εισφορές και να ελεχθούν ως προς τις εγκαταστάσεις τους και για την πληρότητα αυτών ως χώρο φιλοξενίας παιδιών.
ας μπει επιτέλους μία τάξη σε όλα, να ξεκαθαρίσει το τοπίο σε όλα.

Συγγνώμη για το σεντονι που ακολουθεί..... Αν σας ενοχλεί ας το σβησουν οι διαχειριστες. Δανεικό από αλλο forum δεν ξέρω αν συντάχθηκε απο αυτους στους οποιους αποδίδεται:

ΑΠΟ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ
μοιάζει με επιστημονική φαντασία για την Ελλάδα...

ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΓΙΝΗ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ;;;;
ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ;;;;;
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΑΝΤΟΣ; ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΗ Ο ΑΠΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ «ΦΥΛΑΧΘΗ» ΕΑΝ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΟΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ;
ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ, ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΩΣ ΠΕΡΙ ΑΠΑΤΕΩΝΟΣ ΚΑΙ ΕΓΛΗΜΑΤΙΑ ;;;;
ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΟΣΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝ;
ΜΕ «ΣΤΗΜΕΝΕΣ» ΔΙΚΕΣ, ΜΕ «ΜΕΓΑΛΟΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ», ΜΕ «ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ» ΠΟΙΝΕΣ, ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΖΟΝΤΑΙ, ΕΑΝ ΦΥΛΑΚΙΣΘΟΥΝ ΠΟΤΕ, ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ, ΜΕ ΓΕΜΑΤΕΣ ΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ, ΕΥΤΥΧΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΨΑΝ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ , ΚΥΡΙΩΣ, ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΟΛΠΟ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ!
ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΧΘΟΥΜΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΦΥΝΛΑΞΩΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ;;;;;;;;;;;


Η Ελλάδα πάσχει κυρίως από εισαγγελείς και δικαιοσύνη. Δεν έχει έναν Γκουαρινιέλο, δεν έχει έναν Σπίτσερ που να μην καταλαβαίνουν Χριστό. Τι θέλω να πω; Δεν φτάνει μόνο να μαζέψεις τα 100 εκατομμύρια από τις μίζες της Ζίμενς και της κάθε Ζίμενς. Πρέπει να δοθεί και παραδειγματισμός...
Άλλο ότι αυτά η Ελλάδα δεν τολμά να τα κάνει. Διότι αν τολμούσε ούτε θα είχε χρεοκοπήσει, ούτε θα είχε βάλει νταβατζή στο κεφάλι της την Ευρωπαϊκή Ένωση, ούτε θα την κατασπάραζαν οι γνωστοί - άγνωστοι κερδοσκόποι που περιμένουν σαν κοράκια πάνω από το πτώμα...


Το 2007 ένας πρώην υπάλληλος της μεγαλύτερης τράπεζας του πριγκιπάτου του Λιχτενστάιν έκανε υποκλοπή δεδομένων και τα έγραψε τα στοιχεία σε ένα cd. Μέσα υπήρχε μια λίστα με Γερμανούς που είχαν πάει τα πάμπολλα χρήματα τους στο Λιχτενστάιν για να αποφύγουν την φορολόγηση των τόκων από το γερμανικό κράτος. Αυτό το cd, όπως θα κάνει και τώρα η Γερμανία με στοιχεία από ελβετική τράπεζα αυτή τη φορά, το αγόρασε ως... κλεπταποδόχος η Μέρκελ. Με μυστικότητα τότε, όμως, όχι φανερά όπως τώρα...


... Ψάχνουνε, λοιπόν, τους λογαριασμούς και μέσα σ' όλους βρίσκουνε και τον πρόεδρο των γερμανικών ΕΛΤΑ. Τι κάνανε οι γερμανικές αρχές; Λένε "ήρθε η ώρα όχι μόνο να συλλάβουμε τα τομάρια τους φοροφυγάδες, αλλά και να εκφοβίσουμε όσους άλλους κλέβουν το κράτος...". Έχουνε, λοιπόν, ψαρέψει το λαβράκι με τον διάσημο, με τον τοπ μάνατζερ της γερμανικής ΔΕΚΟ στα ταχυδρομεία...


... Με πάσα μυστικότητα φτιάχνουνε το σχέδιο τους. Κι ένα ωραίο πρωί, στις 5 τα χαράματα, παίρνουν τηλέφωνο στα κανάλια. Πως κάνουν οι τρομοκράτες και λένε "εκεί θα χτυπήσουμε"; Έτσι έκανε το γερμανικό κράτος: "ZDF εκεί; ARD; Ελάτε σ' αυτή τη διεύθυνση με λινκ, διότι σε λίγο ξεσπάει πανηγύρι μεγάλο και μην χάσετε την τηλεθέαση...". Πάνε στην τάδε διεύθυνση οι κάμερες και παρατάσσονται η μια δίπλα στην άλλη. Τόσες κάμερες ούτε στα Οσκαρ, δηλαδή. Σου λένε οι ρεπόρτερ τι διάολο θα γίνει;".


« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 25, 2010, 02:41:41 pm από bkanenas »

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: ''Πόλεμος'' κατά των ιδιαιτέρων μαθημάτων
« Απάντηση #68 στις: Φεβρουαρίου 25, 2010, 02:40:44 pm »
Ούτε άγρια μεσάνυχτα, ούτε κανάλια απέξω, ούτε τίποτε τέτοιο. Να εφαρμοστεί το πόθεν έσχες και να ελεχθούν όλοι για την τελευταία 20ετία. Δήμευση όλων των περιουσιακών στοιχείων όσων η περιουσιακή τους κατάσταση αποκλίνει από τις δηλώσεις εισοδήματος. ;)

Αποσυνδεδεμένος nikgre

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 224
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ''Πόλεμος'' κατά των ιδιαιτέρων μαθημάτων
« Απάντηση #69 στις: Φεβρουαρίου 25, 2010, 02:45:14 pm »
Ούτε άγρια μεσάνυχτα, ούτε κανάλια απέξω, ούτε τίποτε τέτοιο. Να εφαρμοστεί το πόθεν έσχες και να ελεχθούν όλοι για την τελευταία 20ετία. Δήμευση όλων των περιουσιακών στοιχείων όσων η περιουσιακή τους κατάσταση αποκλίνει από τις δηλώσεις εισοδήματος. ;)
+++++++++++++++++++ και επαυξάνω!!
ΠΕ 02

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182754
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 726
Σύνολο: 737

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.