*

Αποστολέας Θέμα: Κατηγορία από μαθητή και γονέα στον Διευθυντή του Σχολείου  (Αναγνώστηκε 2667 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος miss piggy

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 107
    • Προφίλ
Συνάδελφοι καλησπέρα,
σήμερα κάναμε σύλλογο στο σχολείο και ο διευθυντής μας ενημέρωσε ότι γονέας μαθητή ήρθε κάνοντας παράπονα για κάποιους από τους καθηγητές. Συγκεκριμένα του έδωσε ένα χαρτί γραμμένο από τον μαθητή, ο οποίος αποτύπωνε τις σκέψεις του για το σχολείο. Ο διευθυντής ισχυρίστηκε ότι το χαρτί δεν τον αφορά, ωστόσο το κράτησε και φυσικά το διάβασε. Στη συνέχεια, χωρίς να το παρουσιάσει στο σύλλογο, αναφέρθηκε σε 3 τρεις από εμάς (χωρίς να μας κατονομάσει) και είπε ότι η μητέρα απειλεί με μηνύσεις. Μετά, γυρνώντας σε μένα, με ρωτά: Θες να ακούσεις τι έγραψε για σένα ; και εγώ του λέω φυσικά, δεν έχω τίποτα να κρύψω και μου λέει ότι τον πρόσεβαλα χρησιμοποιώντας σεξουαλικά υπονοούμενα.
Τα έχω πάρει τόσο στο κρανίο, τόσο με το παιδί (για το οποίο έχω αφιερώσει τόσο πολύ χρόνο, καθώς είμαι υπεύθυνη στην τάξη του), όσο και τον κηδεμόνα, τον οποίο όταν ενημέρωσα ότι έχει πολλές αδικαιολογητες απουσίες και κινδυνεύει, μου απάντησε ας μείνει στην ίδια τάξη, καλά να πάθει, δεν μαζεύεται πια.
Και φυσικά και με τον διευθυντή του σχολείου, ο οποίος αντί να με προστατεύσει, πήρε το χαρτί αντί να μην το δεχτεί καθόλου και το νομιμοποιήσε κανονικάτα φέρνοντας το στο σύλλογο.
Το παιδί και η οικογένεια έχουν σίγουρα σοβαρά θέματα (γιατί όλο αυτό τον καιρό το παρακολουθώ διακριτικά), σκέπτομαι μήπως ο κηδεμόνας το κάνει για να με εκφοβίσει για τις απουσίες, καθώς δείχνω πολύ μικρή σε ηλικία, αλλά εγώ έχω εκνευριστεί τόσο πολύ που ακούστηκε το όνομα μου έτσι σήμερα, που σκέφτομαι να κινηθώ νομικά.
Το ξέρω ότι σήμερα είναι περιέργη μέρα, καθώς όλοι περιμένουν (και εγώ μαζί) τα νέα μέτρα, αν όμως κάποιος έχει εμπειρία ή άποψη για κάτι παρόμοιο, θα ήθελα πολύ να την ακούσω...Ευχαριστώ   
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 23, 2013, 10:32:14 pm από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος achilles

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 80
    • Προφίλ
Καλησπέρα miss piggy
Σε καταλαβαίνω απόλυτα μιας και αντίστοιχη περίπτωση συνέβη και σε μένα στο γυμνάσιο που εργαζόμουν πέρυσι με μία προβληματική μαθήτρια στην οποία αφιέρωνα χρόνο και δούλευα μαζί της.
Τότε εγώ είχα πιάσει τη μαθήτρια να παίζει με το κινητό στην ώρα του μαθήματος και το οποίο της ζήτησα να μου  παραδώσει ώστε να το παραλάβει ο κηδεμόνας της από τη διευθύντρια την επομένη.Πράγματι την επόμενη μέρα ήρθε ο πατέρας της έξαλλος ξεστομίζοντας βρισιές για την απαράδεκτη ( κατά την άποψή του)συμπεριφορά του σχολείου μας.Ειδικά για εμένα είχε το καλλίτερο.Πήγε στη διευθύντρια και με κατηγόρησε ως κλέφτη διότι κατά τα λεγόμενα της κόρης του, το κινητό της το πήρα από το εσωτερικό του παλτού της όταν αυτή δεν πρόσεχε  ώστε  να τη κατηγορήσω   και να την αφήσω στην ίδια τάξη.Η διευθύντρια μου με υποστήριξε άλλα την μεγαλύτερη υποστήριξη είχα από τον υπόλοιπο σύλλογο.Πράγματι αποφασίσαμε ότι δεν θα μας συνέφερε  να αιωρήται η κατηγορία της κλοπής αναπάντητη μιας και θα είμασταν δέσμιοι αυτής της κατηγορίας και ίσως και άλλων παρόμοιων κατηγοριών αν τελικά φαινόταν ότι περνάει ο λόγος της μικρής αλλά πονηρής μαθήτριας.
  Αποφασίσαμε λοιπόν : 1ον)  να καλέσουμε  αυτόν και την πρόεδρο του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων  να δώσει εξηγήσεις στο σύλλογο των καθηγητών ξεκαθαρίζοντάς του ότι αν δεν ανασκευάσει θα κινούμασταν δικαστικά καταθέτοντας μήνυση για δυσφήμιση αλλά και για να τον ενημερώσουμε γενικότερα για την προβληματική συμπεριφορά της (οι περισσότεροι συνάδελφοι είχαμε πρόβλημα με το συγκεκριμένο παιδί)και 2ον) να τον ενημερώνουμε τηλεφωνικά κάθε φορά που θα υπάρχει πρόβλημα με το παιδί τόσο στη συμπεριφορά του όσο και  στην επίδοσή του στα μαθήματα και παράλληλα κάθε τέτοια φορά να τον καλούμε για προσωπική ενημέρωση στο σχολείο.Επίσης αποφασίσαμε ότι επειδή δεν θα έπρεπε  να φαίνεται οτι μόνο εγώ έχω πρόβλημα με την κατηγορία περί κλοπής,  άλλοι συνάδελφοι ανέλαβαν να ενημερώσουν το σύλλογο γονέων και να τηλεφωνούν στον πατέρα.
   Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά νομίζω ότι μετά από 6 ή 7 ευγενικά-ενημερωτικά τηλεφωνήματα και μία ακύρωση σχολικής εκδρομής  ο πατέρας τελικά ήρθε στο σχολείο  τον ενημερώσαμε ΟΛΟΙ οι συνάδελφοι για την συμπεριφορά της κόρης του, αυτός ανασκεύασε, μου ζήτησε συγνώμη, η κόρη ηρέμησε (λίγο) αλλά προπάντων ηρεμήσαμε  εμείς.
Μετά η κόρη έμεινε έγκυος ..αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία:)

Αποσυνδεδεμένος miss piggy

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 107
    • Προφίλ
Συνάδελφε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Και εμείς σαν σύλλογος έχουμε πρόβλημα με το συγκεκριμένο άτομο, στην τάξη βωμολοχεί συνεχώς και αφήνει σεξουαλικά υπονοούμενα, λέαι διαπιστωμένα ψέμματα και κάνει συνεχώς κοπάνες ή παίρνει ωριαίες. Ο πατέρας αντιμετωπίζει την κατάσταση με ξύλο, η μάνα έχει μια άκρως παράξενη στάση και απ' ότι καταλαβαίνω δεν θέλει για κάποιο λόγο να ασχολούμαστε με το παιδί, το οποίο σίγουρα έχει βιώσει παράξενες καταστάσεις και είναι επιθετικό και το ίδιο. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι επειδή ήξερα όλα τα παραπάνω, πρόσεχα πολύ πως φερόμουν στο συγκεκριμένο άτομο και ποτέ δεν έιχαμε προστριβές, πλην κάποιων παρατήρησεων όταν η κατάσταση ξέφευγε από τον έλεγχο. Εν αντιθέσει με άλλους καθηγητές, με τους οποίους είχε συχνούς καυγάδες. Είναι λοιπόν παράξενο που με στοχοποίησε.
Σε κάθε περίπτωση πάντως η ρετσινιά μου κολλήθηκε κανονικότατα. Από κανέναν στήριξη δεν περιμένω καθώς είμαι νέα στο σχολείο, οπότε μάλλον θα καθαρίσω μόνη μου.....

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 954
    • Προφίλ
Απ: ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΓΟΝΕΑ ΣΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
« Απάντηση #3 στις: Ιανουαρίου 23, 2013, 10:28:51 pm »
Πώς πρέπει να φερθούμε σε ένα γονιό που παίρνει τηλέφωνο στο σχολείο όλη την ώρα ζητώντας να του δίνουμε ύλη για τα μαθήματά του παιδιού του και μάλιστα με ύφος επικριτικό. Μας κρατάει 15-20 λεπτά στο τηλέφωνο και αναγκαζόμαστε να αφήνουμε εφημερίες και να αργούμε να μπούμε στο μάθημα. Το παιδί έχει χαρτί για διάσπαση προσοχής, αλλά αφήνουμε τη δουλειά μας και φοβάμαι ότι μπορεί να μας δημιουργήσει και ακόμη μεγαλύτερα προβλήματα κάποια στιγμή.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος GregX

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΓΟΝΕΑ ΣΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
« Απάντηση #4 στις: Ιανουαρίου 23, 2013, 10:53:38 pm »
Πώς πρέπει να φερθούμε σε ένα γονιό που παίρνει τηλέφωνο στο σχολείο όλη την ώρα ζητώντας να του δίνουμε ύλη για τα μαθήματά του παιδιού του και μάλιστα με ύφος επικριτικό. Μας κρατάει 15-20 λεπτά στο τηλέφωνο και αναγκαζόμαστε να αφήνουμε εφημερίες και να αργούμε να μπούμε στο μάθημα. Το παιδί έχει χαρτί για διάσπαση προσοχής, αλλά αφήνουμε τη δουλειά μας και φοβάμαι ότι μπορεί να μας δημιουργήσει και ακόμη μεγαλύτερα προβλήματα κάποια στιγμή.

Δώσε θάρρος στο χωριάτη κλπ... Ξέκοψε το γρήγορα, αποφασιστικά και απόλυτα και ας θυμώσει. Ενημέρωσε το διευθυντή σου για το πρόβλημα και ενδεχομένως να το χειριστει αυτός/αυτή (αυτό θα ήταν και το σωστο).

Αν ο διευθυντής σου κάνει την πάπια ξέκοψε το γονιό μόνος σου. Κοινώς "ναι μεν καταλαβαίνω πως ενδιαφέρεστε για το παιδί σας αλλά δεν θα σας απαντάω στο τηλέφωνο παρά μόνο μια φορά την εβδομάδα και για 5 λεπτά καθώς έχουμε και άλλα παιδιά που χρήζουν προσοχής και είναι λίγο παράλογο να ασχολούμαστε με εσάς περισσότερη ώρα από ότι με αυτά ή ακόμα και το δικό σας το παιδί".

Δεν μπορεί να σου κάνει τίποτα στην χειρότερη αν σου δημιουργήσει πρόβλημα του στέλνεις και ένα εξωδικο για παρενόχληση και ξεμπέρδεψες. Νομίζω υπήρχε και μια δικαστική απόφαση πρόσφατα για ένα παρόμοιο ζήτημα και τελικά ο γονιός είχε υποχρεωθεί να μην ενοχλεί τον δάσκαλο παρά μόνο πολύ συγκεκριμένες φορές.

Και σε καμία περίπτωση μην του δώσετε προσωπικά σας τηλέφωνα. Ποτέ και σε κανέναν γονιό.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 23, 2013, 11:11:54 pm από GregX »

Αποσυνδεδεμένος Konstantinos83

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κατηγορία από μαθητή και γονέα στον Διευθυντή του Σχολείου
« Απάντηση #5 στις: Ιανουαρίου 23, 2013, 11:16:42 pm »
Οι κινήσεις που προτείνω είναι οι εξής, μαις και έχω εμπειρία από περίπτωση γονέα που ο εκφοβισμός και οι απειλές είναι η συνήθης συμπεριφορά του προς το εκπαιδευτικό προσωπικό και το διευθυντή του σχολείου:
1. Πάντα να καταγράφετε στο βιβλίο πρακτικών τα συμβάντα και πάντα να ενημερώνεται ο διευθυντής του σχολείου για ό,τι σάς συμβαίνει.
2. Να κάνετε τακτικές παιδαγωγικές συναντήσεις.
3. Να στέλνετε ενυπόγραφα έγγραφα στον διευθυντή διεύθυνσης, για να είναι ενήμερος για τα θέματα του σχολείου.
4. Να έχετε συνεργασία με δικηγόρο, στην περίπτωση που οι προβληματικές συμπριφορές μαθητών σας είναι συνήθεις ή και επικίνδυνες.
5. Μη διστάζετε να επικαλείστε τη δικαιοσύνη όταν σάς συκοφαντούν.
5. Όταν συνδιαλέγεστε με γονείς με τους οποίους η συνεργασία ειναι δυσλειτουργική, πάντα να είναι παρών και ένας συνάδελφος , ο οποίος θα λειτουργήσει και ως μάρτυρας όταν η υπόθεση φτάσει να παίρνει νομικές διαστάσεις.
6. Να κρατάτε ΠΑΝΤΑ αποδείξεις, για κάθε συμβάν που προκύπτει (ενυπόγραφα κείμενα)
7. Να θυμόμαστε όλοι ότι στη δύσκολη θέση που βρίσκεται ένας συνάδελφος, αύριο ενδεχομένως θα βρεθούμε εμείς.
8. Πολλοί γονείς μαθητών μας λειτουργούν με μίσος προς εκπαιδευτικούς ως αποτέλεσμα της ανικανότητάς ή της έλλειψης διάθεσης να χειριστούν τα θέματα του παιδιού τους. Αυτοί είναι που συνήθως δυσφημούν συναδέλφους μας, τους συκοφαντούν σε τρίτους ή/και αναρτώντας ψευδή δημοσιεύματα συνήθως στο διαδίκτυο. Εχουν δει πολλά τα μάτια μας.
9. Όσα προβλήματα και να αντιμετωπίζει ένας μαθητής μας (ψυχολογικά, μαθησιακά, κοινωνικά), αυτό δεν συνεπάγεται τη δική μας παθητική στάση, επικαλούμενοι την ανημπόρια του. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να βλάψουμε τον εαυτό μας στο όνομα του καθήκοντός μας. Ο γονέας είναι υπεύθυνος για τη συμπεριφορά τού παιδιού του πρωτίστως και εαν επανειλημμένως αγνοεί τις συστάσεις μας και μάς απειλεί κι απο πάνω, μπορούμε να τού ασκήσουμε δίωξη για παραμέληση ανηλίκου.
10. Χρειάζεται να έχουμε συναδελφική αλληλεγγύη και να αναζητούμε την αλήθεια των πραγμάτων.
11. Καλή δύναμη συνάδελφοι.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3831
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Κατηγορία από μαθητή και γονέα στον Διευθυντή του Σχολείου
« Απάντηση #6 στις: Ιανουαρίου 23, 2013, 11:31:26 pm »
Το άλλο που μπορείτε να κάνετε είναι να συννενοηθείτε και να έχετε ένα "τετράδιοβ επικοινωνίας" με το γονιό.
Εκέι θα γράφετε την ύλη της ημέρας, τις ασκήσεις και θα σας λέει και ο γονιός ό,τι θέλει. Το γράψιμο δεν κρατά πάνω από 2-3 λεπτάκια

Και εσείς δεν θα χάνετε την ώρα σας στο τηλέφωνο, αλλά και ο γονιός θα παίνριε τις πληροφορίες που θέλει.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος P_Maria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΓΟΝΕΑ ΣΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
« Απάντηση #7 στις: Ιανουαρίου 23, 2013, 11:48:08 pm »
Πώς πρέπει να φερθούμε σε ένα γονιό που παίρνει τηλέφωνο στο σχολείο όλη την ώρα ζητώντας να του δίνουμε ύλη για τα μαθήματά του παιδιού του και μάλιστα με ύφος επικριτικό. Μας κρατάει 15-20 λεπτά στο τηλέφωνο και αναγκαζόμαστε να αφήνουμε εφημερίες και να αργούμε να μπούμε στο μάθημα. Το παιδί έχει χαρτί για διάσπαση προσοχής, αλλά αφήνουμε τη δουλειά μας και φοβάμαι ότι μπορεί να μας δημιουργήσει και ακόμη μεγαλύτερα προβλήματα κάποια στιγμή.

Σε περίπτωση που αναφέρεσαι στο μάθημα και τυχόν ασκήσεις για το σπίτι, θα μπορούσες να βεβαιωθείς ότι ο μαθητής με διάσπαση έχει σημειώσει τα σχετικά άλλοτε από το μαθητή που βρίσκεται δίπλα του επιφορτίζοντας τον με αυτή τη μικρή υποχρέωση (αφού μιλήσεις προσωπικά μαζί του) και άλλλοτε ο ίδιος αφιερώνοντας λίγα λεπτά στο τέλος του μαθήματος. Αν πάλι αναφέρεσαι στη διδακτέα ύλη γενικά θα μπορούσες να πληροφορήσεις τον γονέα σε μια συνάντηση.
''The whole problem with the world is that fools and fanatics are so certain of themselves, but wiser people so full of doubts''  Bertrand Russell

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 954
    • Προφίλ
Απ: Κατηγορία από μαθητή και γονέα στον Διευθυντή του Σχολείου
« Απάντηση #8 στις: Ιανουαρίου 24, 2013, 12:17:18 am »
Υπάρχουν παιδιά με σύνδρομα στην τάξη που οι γονείς αρνούνται να τα πάνε σε ειδικά σχολεία. Το τετράδιο το εφάρμοσα σε ένα τέτοιο παιδί και μου ήρθαν άλλοι τρεις γονείς και μου ζητούσαν να κάνω το ίδιο, για να ξέρουν πώς να τους διαβάσω. Το αποτέλεσμα ήταν να μην προλαβαίνω να βγω καν στο διάλειμμα, να τρέχω να προλάβω την επόμενη ώρα και να μου λένε και οι άλλοι καθηγητές ότι έρχονται γονείς και μας ζητούν το ίδιο, γιατί το έκανα και εγώ. Δεν βρίσκεις άκρη αν κάνεις διευκολύνσεις σε γονείς, γιατί πολλοί από αυτούς τους γονείς δεν στέκουν και πολύ στα καλά τους. Το θέμα είναι μην μπλέξω σε τίποτα χειρότερο, γι'αυτό θέλω να ξέρω τις υποχρεώσεις μου.
Την ύλη την ζητούσε ο γονιός για να διαβάσει το παιδί του.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Κατηγορία από μαθητή και γονέα στον Διευθυντή του Σχολείου
« Απάντηση #9 στις: Ιανουαρίου 24, 2013, 12:26:11 am »
Πιο απλό να φτιάξεις ένα μπλογκ ή κάτι παρόμοιο, δίνοντας τη διεύθυνση στους γονείς, και να συμπληρώνεις εκεί την ύλη και τα σχετικά στο τέλος τη μέρας σε ώρα που σε βολεύει φυσικά.
Αν δεν ξέρουν από διαδίκτυο.. τότε είναι αναλφάβητοι του 21ου αιώνα (κατά τον ΟΗΕ) και να φροντίσουν να μάθουν.-
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3831
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Κατηγορία από μαθητή και γονέα στον Διευθυντή του Σχολείου
« Απάντηση #10 στις: Ιανουαρίου 24, 2013, 12:32:25 am »
Υπάρχουν παιδιά με σύνδρομα στην τάξη που οι γονείς αρνούνται να τα πάνε σε ειδικά σχολεία. Το τετράδιο το εφάρμοσα σε ένα τέτοιο παιδί και μου ήρθαν άλλοι τρεις γονείς και μου ζητούσαν να κάνω το ίδιο, για να ξέρουν πώς να τους διαβάσω. Το αποτέλεσμα ήταν να μην προλαβαίνω να βγω καν στο διάλειμμα, να τρέχω να προλάβω την επόμενη ώρα και να μου λένε και οι άλλοι καθηγητές ότι έρχονται γονείς και μας ζητούν το ίδιο, γιατί το έκανα και εγώ. Δεν βρίσκεις άκρη αν κάνεις διευκολύνσεις σε γονείς, γιατί πολλοί από αυτούς τους γονείς δεν στέκουν και πολύ στα καλά τους. Το θέμα είναι μην μπλέξω σε τίποτα χειρότερο, γι'αυτό θέλω να ξέρω τις υποχρεώσεις μου.
Την ύλη την ζητούσε ο γονιός για να διαβάσει το παιδί του.


Το τετράδιο το εφαρμόζεις εκεί που κρίνεις εσύ ότι χρειάζεται.
Αν έχεις ένα παιδί με δυσκολίες, διαγνωσμένο, θεωρώ ότι πρέπει να εφαρμοστεί

Εμείς ως ΚΕΔΔΥ το έχουμε ζητήσει από πολλά σχολεία, έχει εφαρμοστεί και έχει επιτυχία
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κατηγορία από μαθητή και γονέα στον Διευθυντή του Σχολείου
« Απάντηση #11 στις: Ιανουαρίου 28, 2013, 12:58:02 am »
Υπάρχουν παιδιά με σύνδρομα στην τάξη που οι γονείς αρνούνται να τα πάνε σε ειδικά σχολεία. Το τετράδιο το εφάρμοσα σε ένα τέτοιο παιδί και μου ήρθαν άλλοι τρεις γονείς και μου ζητούσαν να κάνω το ίδιο, για να ξέρουν πώς να τους διαβάσω. Το αποτέλεσμα ήταν να μην προλαβαίνω να βγω καν στο διάλειμμα, να τρέχω να προλάβω την επόμενη ώρα και να μου λένε και οι άλλοι καθηγητές ότι έρχονται γονείς και μας ζητούν το ίδιο, γιατί το έκανα και εγώ. Δεν βρίσκεις άκρη αν κάνεις διευκολύνσεις σε γονείς, γιατί πολλοί από αυτούς τους γονείς δεν στέκουν και πολύ στα καλά τους. Το θέμα είναι μην μπλέξω σε τίποτα χειρότερο, γι'αυτό θέλω να ξέρω τις υποχρεώσεις μου.
Την ύλη την ζητούσε ο γονιός για να διαβάσει το παιδί του.

Πρεπει να δινεις τις σχετικες πληροφοριες στους γονεις, αλλά ουτε το τηλεφωνο ειναι βολικο, ουτε να συμπληρωνεις χωριστο τετραδιο για καθε παιδι με συνδρομο, αν βαζεις σε ολα την ιδια υλη. (αναλογως του συνδρομου, καποια μπορει να εχουν λιγοτερη υλη)
Αν τα συγκεκριμενα παιδια δεν μπορουν να καταγραψουν μονα τους την υλη στο τετραδιο τους εξαιτιας του συνδρομου που εχουν, μπορεις να τη γραφεις εκ των προτερων και να τη βγαζεις φωτοτυπιες που θα δινεις στα παιδια στο τελος του μαθηματος. Ετσι δε θα χανεις το διαλειμμα.

Οι αλλοι καθηγητες, κακως παραπονιουνται! Απο τη στιγμη που τα συγκεκριμενα παιδια ειναι γραμμενα στο σχολειο, ειναι πλεον μερος της δουλειας τους.

Ολα αυτα απο τη στιγμη που υπαρχει χαρτι με επισημη διαγνωση! Αλλά κι οταν δεν εχει ερθει ακομα το χαρτι, ενω οι γονεις εχουν κινησει τις σχετικες διαδικασιες, το σωστο απο ηθικης πλευρας ειναι να το κανεις, οπως θα ηθελες κι εσυ να το κανουν για το δικο σου παιδι μεχρι να παρεις το χαρτι της διαγνωσης. (γιατι αυτες οι διαδικασιες μπορει να κρατησουν και χρονια μετα την αρχικη αιτηση... καποια ΚΕΔΥ εχουν τεραστιες ουρες αναμονης!!!)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 664
Σύνολο: 668

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.