*

Αποστολέας Θέμα: Γιατί δεν "κατεβαζουν" καθηγητές στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού;  (Αναγνώστηκε 13381 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος change73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Mπορώ,παρακαλώ, να έχω κι εγώ το λόγο;
    • Προφίλ
Ειναι κοινο μυστικο πως αρκετα ιδιωτικα σχολεια ελλειψει δασκαλων προσλαμβανουν καθηγητες (κυριως φιλολογους και μαθηματικους) για τις τελευταιες ταξεις του δημοτικου.Η αληθεια ειναι επισης πως η υλη στο δημοτικο εχει αναβαθμιστει με αποτελεσμα τα παιδια να διδασκονται πραγματα που αποτελουν υλη γυμνασιου(π.χ. επαυξημενες προτασεις και καλασματα στη γ'δημοτικου!).Ειναι εξαλλου πολυ πιθανον καποιοι δασκαλοι να δυσκολευονται να ανταποκριθουν.Απο την αλλη ολοι γνωριζουμε πως οι καθηγητες πλεοναζουν και οι δασκαλοι δεν επαρκουν.Οχι οτι τρελαινομαι να διδασκω σε πιτσιρικια-οι εφηβοι εχουν αλλη γοητεια- αλλα σιγουρα θα ηταν κι αυτο "μια καποια λυσις" κατα την ταπεινη μου γνωμη.
"Ζεις μόνο μια φορά-αλλά αν το κάνεις σωστά,μια φορά είναι αρκετή."  Joe E.Lewis

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος margarita23

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
    • Προφίλ
Αυτό δεν είναι λύση στο πρόβλημα των καθηγητών. Άλλωστε τα παιδαγωγικά τμήματα προσφέρουν τις απαραίτητες γνώσεις να ανταποκριθούν οι δάσκαλοι στα αντίστοιχα μαθήματα. Νομίζω πως αυτό που λες δε θα συμβεί ποτέ.

Αποσυνδεδεμένος sham 28

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
δεν είμαι δάσκαλος αλλά διαφωνώ κάθετα με τη λογική αυτή. 1ον μια τέτοια πρακτική θα έδινε άνοιγμα και σε άλλους κλάδους να διεκδικήσουν θέσεις και κανείς δεν έχει το δικαίωμα να ''παίρνει''θέση απο συνάδελφο. Αυτό είναι ό,τι πιο αντισυναδελφικό έχω ακούσει και ειδικά σ αυτή την κρίσιμη στιγμή δε πρέπει να λειτουργούμε εις βάρος των συναδέλφων μας ούτε με τη σκέψη. Ουτως η άλλως η μεγάλη εισροή των δασκάλων θα φράξει σε λίγο καιρό λογικά να το πάρουμε. Νηπιαγωγός είμαι και γω μαυτή τη λογική μπορώ να διδάξω στις πρώτες τάξεις του δημοτικού. Γιατί δε θα το έκανα; Γιατί απλά δεν είμαι δάσκαλός. Οσο για το άλλο ο καθηγητής σαφώς προτιμά τους έφηβους γιαυτό διάλεξε τον συγκεκριμένο κλάδο. Ασε λοιπόν τους άλλους που προτιμούν τα πιτσιρίκια να κάνουν τη δουλειά τους γιατί είναι απλά αντιπαιδαγωγικό να βρίσκεσαι κάπου και να προτιμάς να ήσουν αλλού.

Αποσυνδεδεμένος change73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Mπορώ,παρακαλώ, να έχω κι εγώ το λόγο;
    • Προφίλ
Χαλαρωστε!Πρωτον, αν ηθελα να ειχα γινει δασκαλα,θα ειχα γινει ανετα και δευτερον αν ηθελα να δουλεψω σαν δασκαλα θα μπορουσα να το ειχα επιδιωξει.Μου αρεσει αυτο που κανω κι ας μη βρεθω ποτε στο δημοσιο.Οταν καποιος δουλευει σωστα,δε χρειαζεται την ασφαλεια του δημοσιου για να νιωσει ασφαλης,οσο κι αν ολοι επιδιωκουμε τα πλεονεκτηματα που διαθετει μεχρι στιγμης.Η αφορμη για το θεμα δοθηκε απο δασκαλα που μαλιστα κανει διδακτορικο και μου ζητησε τη βοηθεια μου σε θεματα γλωσσας,ομολογωντας πως η υλη εχει γινει πολυ απαιτητικη.Αντιλαμβανομαι την εννοια της εκπαιδευσης χωρις ορια αλλα τετοια που να εχει τα επιθυμητα αποτελεσματα και επισης θεωρω πως το δημοτικο ειναι πρωταρχικης σημασιας για την περαιτερω πορεια ενος παιδιου.Μεχρι στιγμης ομως εχω σχηματισει την εντυπωση πως η πλειονοτητα των παιδιων αποφοιτα απο το δημοτικο με τρομερα κενα,χωρις βεβαια να ευθυνονται αποκλειστικα οι δασκαλοι γι'αυτο και χωρις φυσικα να ειναι απαραιτητο πως θα λυσουν το προβλημα οι καθηγητες.
"Ζεις μόνο μια φορά-αλλά αν το κάνεις σωστά,μια φορά είναι αρκετή."  Joe E.Lewis

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος daniel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 923
  • Φύλο: Άντρας
  • ..θέλω ανοιχτά παράθυρα να με χτυπάει αέρας...
    • Προφίλ

Ειναι κοινο μυστικο πως αρκετα ιδιωτικα σχολεια ελλειψει δασκαλων προσλαμβανουν καθηγητες (κυριως φιλολογους και μαθηματικους) για τις τελευταιες ταξεις του δημοτικου.Η αληθεια ειναι επισης πως η υλη στο δημοτικο εχει αναβαθμιστει με αποτελεσμα τα παιδια να διδασκονται πραγματα που αποτελουν υλη γυμνασιου(π.χ. επαυξημενες προτασεις και καλασματα στη γ'δημοτικου!).Ειναι εξαλλου πολυ πιθανον καποιοι δασκαλοι να δυσκολευονται να ανταποκριθουν.Απο την αλλη ολοι γνωριζουμε πως οι καθηγητες πλεοναζουν και οι δασκαλοι δεν επαρκουν.Οχι οτι τρελαινομαι να διδασκω σε πιτσιρικια-οι εφηβοι εχουν αλλη γοητεια- αλλα σιγουρα θα ηταν κι αυτο "μια καποια λυσις" κατα την ταπεινη μου γνωμη.

Μια καποια λυσις για τα παιδια ή για τους καθηγητές;; Και γιατι αφου σε όλη την Ευρωπη τα παιδιά δυσκολεύονται σε βασικά πράγματα, αυξανεται και εξειδικεύεται η υλη;.. Μηπως χάσαμε το μετρο;;
Οι Ευρωπαίοι ήδη προβληματίζονται..

Και η παιδαγωγική δεν είναι πια 2 χρονια όπως παλιά.. Ειναι 4..όσα και οι "καθηγητικές" σχολές..

Δε νομιζω λοιπόν πως πρέπει να μπάινουμε στα χωραφια του δασκάλου... Να απαιτησουμε καλύτερη  επιμορφωση ναι..
Γιατί να λένε βίαια τα νερά του ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;...

Αποσυνδεδεμένος sham 28

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
συμφωνώ ++++++++++++++++++++++++++++++

Αποσυνδεδεμένος help!!!!

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 120
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Χαλαρωστε!Πρωτον, αν ηθελα να ειχα γινει δασκαλα,θα ειχα γινει ανετα και δευτερον αν ηθελα να δουλεψω σαν δασκαλα θα μπορουσα να το ειχα επιδιωξει.Μου αρεσει αυτο που κανω κι ας μη βρεθω ποτε στο δημοσιο.Οταν καποιος δουλευει σωστα,δε χρειαζεται την ασφαλεια του δημοσιου για να νιωσει ασφαλης,οσο κι αν ολοι επιδιωκουμε τα πλεονεκτηματα που διαθετει μεχρι στιγμης.Η αφορμη για το θεμα δοθηκε απο δασκαλα που μαλιστα κανει διδακτορικο και μου ζητησε τη βοηθεια μου σε θεματα γλωσσας,ομολογωντας πως η υλη εχει γινει πολυ απαιτητικη.Αντιλαμβανομαι την εννοια της εκπαιδευσης χωρις ορια αλλα τετοια που να εχει τα επιθυμητα αποτελεσματα και επισης θεωρω πως το δημοτικο ειναι πρωταρχικης σημασιας για την περαιτερω πορεια ενος παιδιου.Μεχρι στιγμης ομως εχω σχηματισει την εντυπωση πως η πλειονοτητα των παιδιων αποφοιτα απο το δημοτικο με τρομερα κενα,χωρις βεβαια να ευθυνονται αποκλειστικα οι δασκαλοι γι'αυτο και χωρις φυσικα να ειναι απαραιτητο πως θα λυσουν το προβλημα οι καθηγητες.
.Οχι οτι τρελαινομαι να διδασκω σε πιτσιρικια-οι εφηβοι εχουν αλλη γοητεια- αλλα σιγουρα θα ηταν κι αυτο "μια καποια λυσις" κατα την ταπεινη μου γνωμη.θέλεις η όχι ?δεν καταλάβαμε τελικά. καλημέρα.!

Αποσυνδεδεμένος change73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Mπορώ,παρακαλώ, να έχω κι εγώ το λόγο;
    • Προφίλ
Noμιζω πως ημουν αρκετα μετριοπαθης στις διατυπωσεις μου.Εξεφρασα μια αποψη που σχετιζεται εν μερει με την εκπαιδευτικη πραγματικοτητα και ενδεχομενως βρισκεται στη σκεψη καποιων.Αν καποιοι "διψανε για αιμα" δε με αφορα.Το θεμα ηδη θεωρειται ληξαν.
"Ζεις μόνο μια φορά-αλλά αν το κάνεις σωστά,μια φορά είναι αρκετή."  Joe E.Lewis

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3832
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Χμμμμμ....
Να μπούνε οι φιλόλογοι στα δημοτικά να διδάσκουν γλώσσα γιατί οι δάσκαλοι δεν τα καταφέρνουν, να μπούνε οι μαθηματικοί να διδάσκουν μαθηματικά γιατί οι δάσκαλοι (ειδικά όσοι ήταν στην τρίτη δέσμη) δεν έχουν ιδέα από μαθηματικά, να μπουν οι θεολόγοι να κάνουν θρησκευτικά γιατί αυτοί μόνο γνωρίζουν καλά το θέμα, να μπουν οι φυσικοί για τον ίδιο λόγο με τους μαθηματικούς, να μπουν οι πληροφορικάριοι, να μπουν όλοι. Και οι δάσκαλοι; Έλα μωρέ, αυτοί θα αναλάβουν την πρώτη τάξη, άντε και το νηπιαγωγείο, μιας και είναι πολλές πλέον οι απαιτήσεις και οι νηπιαγωγοί δεν τα καταφέρνουν. Οι νηπιαγωγοί τι θα κάνουν; Ε, χ*** για τους νηπιαγωγούς. Έτσι και αλλιώς ποτέ δεν τους είχαμε σε μεγάλη εκτίμηση, αφού μόνο τραγουδάκια και ζωγραφιές είναι!!
Ναι, όλος αυτός ο παραλογισμός είναι μία κάποια λύση. Είναι, όμως, η σωστή λύση; Για μένα η λύση βρίσκεται στη σωστή εκάπιδευση των εκπαιδευτικών. Και όταν λέω εκπάιδευση δεν εννοώ στο πανεπιστήμιο μόνο. Εκπαιδευση είναι και η επιμόρφωση, που στην Ελλάδα είναι σχεδόν .άγνωστη λέξη. Έτσι παρατηρείται το φαινόμενο να έχουμε κάθε τόσο καινούρια βιβλία, αλλάγή ύλης, και η "επιμόρφωση" των επαιδευτικών να είναι ένα σεμινάριο των 10 άντε 20 ωρών.
Δεν είναι λύση να "κλέβουμε " τις θέσεις συναδέλφων, να "κλέβουμε" τις βαθμιδες συνεδέλφων και να μηδενίζουμε το έργο και τις σπουδές τους. Λύση είναι να απαιτήσουμε όλοι μαζί, αύξηση των κοωδυλίων για την παιδεία, αύξηση των σχολέιων, μείωση του αριθμού μαθητών στις τάξεις, σοβαρή επιμόρφωση και σοβαρή αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ώστε οι άχρηστοι (γιατί υπάρχουν και αυτοί) να απομακρύνονται!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος daniel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 923
  • Φύλο: Άντρας
  • ..θέλω ανοιχτά παράθυρα να με χτυπάει αέρας...
    • Προφίλ

Πολύ σωστα τα λέει το emmaki..

Τυχερούλα, δε διψα κανείς για αίμα, κουβέντα κάνουμε για το θέμα που άνοιξες, και μιλάμε όλοι σε χαμηλούς τόνους (δεν υπάρχει λόγος για το αντίθετο άλλωστε..)

Αλλά δεν έχω καταλάβει ακριβώς (γι' αυτό και ρωτησα) πως το βλέπεις εσύ...

Τι εννοείς όταν λες "στη σκέψη κάποιων"; Κάποιων δευτεροβαθμιων που εποφθαλμιούν τις θέσεις των πρωτοβάθμιων; Κάποιων ιθυνόντων του υπουργείου για να αποσυμφορησουν την κατάσταση;; Κάποιων ειδικών που αποφαίνονται ότι είναι παιδαγωγικά και γνωστικά σωστό να μπουν καθηγητες στα δημοτικά;... Τι ακριβώς;

Για μένα προσωπικά, έτσι μόνο νοείται παιδεία, όταν η πολιτεία παρακάμψει τους όποιους ενδοιασμούς της και τα χατήρια στις όποιες ειδικότητες, και εφαρμόσει ότι είναι καλύτερο για τα παιδιά. Εκείνα πρέπει να είναι στο επίκεντρο των όποιων αλλαγών και όχι πως θα βολευτούν οι διάφορες ειδικότητες.. Ότι είναι καλύτερο για εκείνα..

Και νομίζω, πως πλην κάποιων ειδικοτήτων που είναι αρκετά πιο εξειδικευμενων όπως μουσική, θεατρικό παιχνίδι, καλλιτεχνικά και δεν ξέρω τι άλλο, και σε περίπτωση που παιδαγωγικά είναι επαρκείς (η παιδαγωγική καταρτιση των σχολών τους είναι εξειδικευμένη για το αντικείμενό τους σε σχέση με αυτή την ηλικία), ο δάσκαλος είναι ότι πρέπει (σίγουρα παιδαγωγικά, αλλά πιστεύω και γνωστικά) για να διδάξει όσα χρειάζονται σε ένα παιδι δημοτικού...

Και αν δεν είναι, ας γίνει έτσι το πρόγραμμα σπουδών του ώστε να γίνει...

Πάντως, όντως έρχονται με αρκετά κενα τα παιδιά στη β'θμια εκπαιδευση, αυτό είναι αλήθεια..

Και επαναλαμβάνω, μηπως χάθηκε το μετρο; Ποιος λέει ότι ο άνθρωπος σαν ειδος εξελίχθηκε από τότε που πηγαινα εγω δημοτικό (78-84 περίπου) και σημερα πρέπει ένα παιδι να κάνει ..αστροφυσική (λέμε τωρα..  ;D  ;D ) στο δημοτικό! Και αρχαία από το πρωτότυπο στην Α' γυμνασίου και πάει λέγοντας... Ναι , ο κόσμος άλλαξε και κυρίως τεχνολογικά, αλλά από εκεί μεχρι να ξεσκίζουμε τα παιδικά μυαλά με όλο και περισσότερες "γνώσεις" και απαιτησεις το βρίσκω τραγικό και αντι-παιδαγωγικό εν τέλει..

Και επιβεβαιώνεται αυτό που όλοι ξερουν, πως τα αναλυτικά προγραμματα, τα βιβλία και τις εισηγησεις για το τι θα γίνει και τι όχι, τα αποφασίζουν άνθρωποι που δεν έχουν πατησει ποτέ το πόδι τους σε σχολική ταξη και ανελίχθηκαν ταχέως δια της κομματικής οδού... Ακόμα και τα διδακτορικά πια δε μου λένε κάτι, παρά μόνο αν υπαρχει βιωματική και μακρά εμπειρία σε τάξη.. Στην πράξη τα βλέπεις όλα... Από την πραξη γεννιούνται και στην πραξη καταλήγουν... όλα τα άλλα είναι για τις θεσάρες και το "ονόρε"..

  
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 08, 2010, 03:12:32 pm από daniel »
Γιατί να λένε βίαια τα νερά του ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;...

Αποσυνδεδεμένος popaki1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Εγώ λέω να αναλάβουν τις μεγάλες τάξεις του δημοτικού  οι καθηγητές
Τις μικρές τάξεις οι νηπιαγωγοί (έτσι με συμφέρει)  και στους δασκάλους να γίνει πριμοδότηση για εθελουσία έξοδο ,να πάρουν σύνταξη ,έτσι θα επιβεβαιωθεί και το παλιό  γνωστό σύνθημα των αναρχικών         (σύνταξη στα 11) ;D
emmaki   daniel    συμφωνώ μαζί σας.

Αποσυνδεδεμένος daniel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 923
  • Φύλο: Άντρας
  • ..θέλω ανοιχτά παράθυρα να με χτυπάει αέρας...
    • Προφίλ

Το συνθημα ήταν καλύτερο.. Εβαζε μεσα και τη στράτευση..
Ελεγε: "Σύνταξη στα 18, στράτευση στα ..100!!"  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Γιατί να λένε βίαια τα νερά του ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
εριξε την ..."ιδεα" ο Μπαμπινιωτης και μας αναψε φωτια.
Εγω συμφωνω να πανε καθηγητες στο Δημοτικο αλλα μονο στιην τελευταια ταξη (ΜΟΝΟ) και αυτο για να βοηθησει στην ομαλη μεταβαση του παιδιου απο τη μια βαθμιδα στην αλλη, και οχι γιατι οι δασκαλοι δεν ειναι ικανοι. Ειναι και παρα-ειναι.
 για τους νηπιαγωγους τωρα πιστευω οτι ειναι πραγματικα αξιοθαυμαστοι και πρεπει να εχουν πολυ περισσοτερες αντοχες, γερο στομαχι και υπομονη για να τα βγαλουν περα με τα μικρα αξιολατρευτα "διαβολακια" και ως εκ τουτου, θεωρω οτι πρεπει να απασχολουνται (οι νηπιαγωγοι) με μικρο αριθμο παιδιων ανα ταξη.

παντως τιποτα απο ολα αυτα δεν θα γινουν, απλως σε δουλεια να βρισκομαστε.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος kalliopi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182833
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 637
Σύνολο: 638

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.