*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 54524 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #84 στις: Απριλίου 08, 2010, 09:17:04 am »
Εγώ πέρασα και από τα 2 συστήματα. Το 1997 με δέσμες και το 2004 με το σύστημα των 10 μαθημάτων.
Καμία σχέση η δυσκολία των δεσμών. Οι απαιτήσεις ήταν φυσικά πολύ μεγαλύτερες, ειδικά στα Αρχαία και στην Έκθεση. Εκείνο το άγνωστο βρε παιδιά με είχε τσακίσει...

Πιο δύσκολες οι δέσμες από τις Πανελλήνιες με 10 μαθήματα;;;  :o
Θα διαφωνήσω... Αν έπρεπε να δώσω 10 μαθήματα για να περάσω σε ΑΕΙ, δε θα γινόμουν ποτέ φοιτήτρια!  :-\
Σιγά μην μπορούσα εκτός από τα μαθήματα της κατεύθυνσής μου να διαβάσω επιπλέον βιολογία, φυσική, χημεία κ μαθηματικά!  :o
Ανατρίχιασα!...  ::)
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:24:05 »

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ:
« Απάντηση #85 στις: Απριλίου 08, 2010, 09:19:07 am »
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #87 στις: Απριλίου 08, 2010, 09:46:40 am »

εξαλλου εμεις οι παλαιοτεροι (οι δεσμιτες) ειχαμε 4 μαθηματα αλλα σαν ογκο υλης μαλλον ισοδυναμουσαν με 7- 8 !! 


Ήταν, όμως, αυτά που μας ενδιέφεραν κ δεν είχαμε να κάνουμε με βιολογίες, μαθηματικά κ φυσικές όντες 3δεσμίτες!
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:24:05 »

Αποσυνδεδεμένος papagalia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 580
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #88 στις: Απριλίου 08, 2010, 10:44:31 am »
Καλέ, τί θυμήκατε; Πώς πέρασαν τόσα χρόνια; Έδωσα δυο χρονιές 98 και 99. Η παπαγαλία που χρειαζόταν μου είχε τσακίσει τα νεύρα.Ειδικά οι εισαγωγές στα αρχαία. Η μανούλα μου είχε μείνει άφωνη, νόμιζε ότι κάτι μου συμβαίνει όταν μου κρατούσε τα βιβλία και ήταν σα να τα διάβαζα από μέσα. ;D Αλλά το μεγαλύτερο σοκ το έπαθα στη σχόλη, ιστορικό- αρχαιολογικό, όταν μας έδωσαν την ύλη στο α' εξάμηνο και είδα ότι έπρεπε να ''μάθω'' 6 βιβλία. Ευτυχώς βρέθηκε κάποιος καλός άνθρωπος να μου εξηγήσει ότι η παπαγαλία τελείωσε μαζι με τις πανελλήνιες...

Αποσυνδεδεμένος anastasia86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 420
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #89 στις: Απριλίου 08, 2010, 11:07:17 am »
Εντάξει βρε παιδιά,τώρα μπαίνουν με 10 σε ΑΤΕΙ αλλά και τί βάση να έχει η Ιχθυοκαλλιέργεια Μουδανιών και η Ανθοκομία Άρτας ας πούμε που μπαίνουν 20 φοιτητές (και πολύ λέω) το χρόνο; 16;  ??? Τραγικό είναι,ας μην ανοίγουν τόσα τμήματα γιατί μετά τρέχουν να τα γεμίσουν με βάση πάτωμα. Οι σχολές που είναι να διατηρηθούν ψηλά, το κάνουν με υψηλές βάσεις όλα τα χρόνια, πχ Νομική, Ιατρική, Πολυτεχνείο, και κάτι Λογιστικές,Μαρκετινγκ στα ΤΕΙ που δεν πέφτουν κάτω από 13-14 στις περισσότερες πόλεις.. Για τα υπόλοιπα οι βάσεις παίζουν αναλόγως και με το σύστημα των πανελληνίων και με τις ανάγκες. Εγώ έδινα με το σύστημα των 10 μαθημάτων και είχα γράψει στα μισά μεγάλους βαθμούς και στα υπόλοιπα πάτωσα, ακόμη και σε κατεύθυνσης που δε μου άρεσαν και δεν τα πήγαινα ποτέ. ;D Τι να πουν και αυτοί που έδιναν 14 μαθήματα μόλις ξεκίνησε το νέο σύστημα, και έδιναν Θρησκευτικά και Κοινωνική Αγωγή πανελλήνιες!! Άντε να πιάσει ο μέτριος-καλός μαθητής ένα 15 γενικό τότε να μπει σε καλή σχολή με τόσα μαθήματα και συντελεστές και χαζά! Τουλάχιστον με τις δέσμες διάλεγες έναν τομέα και όση και να ήταν η ύλη είχε μια συνάφεια, όχι από τα Αρχαία στη
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 08, 2010, 11:25:50 am από anastasia86 »
Πες αυτό που θες, όπως θα ήθελες να το ακούσεις...

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #90 στις: Απριλίου 08, 2010, 12:33:13 pm »
Τι θυμηθήκατε τώρα! Με πάτε αρκετααά ::) :P χρόνια πίσω... Έχω κρατήσει όλα τα βιβλία και των τεσσάρων μαθημάτων της θρυλικής Γ΄ δέσμης (μπλε, κόκκινα, άσπρα, γκρι) ;D Επίσης, έχω κρατήσει και τις βάσεις. Το τελευταίο τμήμα ήταν πάντα αυτό της Νοσηλευτικής Λαμίας (ΤΕΙ) και η βάση ήταν αρκετά υψηλή, με κορυφαίες αυτές της Νομικής και όλων των τμημάτων της Φιλοσοφικής. Ακόμα, τα τμήματα δημοτικής εκπαίδευσης είχαν χαμηλότερη βάση σε σχέση με τις τωρινές. Συμφωνώ με το Μάρκο πως η μεγάλη δυσκολία του συστήματος των δεσμών βασιζόταν στην τεράστια ύλη των εξεταζόμενων μαθημάτων κι όχι στον αριθμό των μαθημάτων αυτών (4). Μπορεί τα εξεταζόμενα μαθήματα κάποια στιγμή να ξεπέρασαν και τα 10 η ύλη τους όμως ήταν πιο περιορισμένη σε σχέση με τα παλαιότερα.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 08, 2010, 12:35:19 pm από Ioannis! »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος anastasia86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 420
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #91 στις: Απριλίου 08, 2010, 01:01:40 pm »


Παράθεση
Τουλάχιστον με τις δέσμες διάλεγες έναν τομέα και όση και να ήταν η ύλη είχε μια συνάφεια, όχι από τα Αρχαία στη
Πες αυτό που θες, όπως θα ήθελες να το ακούσεις...

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #92 στις: Απριλίου 08, 2010, 01:21:20 pm »

εξαλλου εμεις οι παλαιοτεροι (οι δεσμιτες) ειχαμε 4 μαθηματα αλλα σαν ογκο υλης μαλλον ισοδυναμουσαν με 7- 8 !! 


Ήταν, όμως, αυτά που μας ενδιέφεραν κ δεν είχαμε να κάνουμε με βιολογίες, μαθηματικά κ φυσικές όντες 3δεσμίτες!

Μαθηματικά θα έπρεπε να κάνουν ΟΛΟΙ (και εντάξει, δεν λέω να κάνουν ολοκληρώματα..).
Όταν καταργηθεί το απαράδεκτο σύστημα των κατευθύνσεων/δεσμών και όλοι κάνουν στο λύκειο τα ίδια μαθήματα (άσχετα τι θα δώσουν μετά.. που θα έπρεπε να τα καθορίζει η κάθε σχολή ξεχωριστά), τότε θα πάψει το λύκειο να είναι προθάλαμος της τριτοβάθμιας, αλλά θα δίνει γενική μορφώση σε όλους (όπως θα έπρεπε δηλαδή).
Ξέρω, βγήκα λίγο offtopic :D
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #93 στις: Απριλίου 08, 2010, 04:04:26 pm »
Μη μιλάς για Μαθηματικά, βρε Landau, σε τριτοδεσμίτες! Μας ανατριχιάζεις μεσημεριάτικα! :D

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #94 στις: Απριλίου 08, 2010, 06:28:07 pm »
Μη μιλάς για Μαθηματικά, βρε Landau, σε τριτοδεσμίτες! Μας ανατριχιάζεις μεσημεριάτικα! :D

 ;D  ;D  ;D
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #95 στις: Απριλίου 08, 2010, 08:54:30 pm »
παντως τα συγκεκριμενα βιβλία τ αγαπάω τόσο πολύ!!!οι ΄διαφωτιστες είχαν γίνει φίλοι μου , ο Καποδίστριας αδελφός και να μη σας πω για τον Οιδίποδα τούτος είχε γίνει γυναικαδελφός  ;)Θεωρώ ότι το συστημα των Δεσμών ήταν μακραν δυσκολότερο και πιο ουσιαστικό τουλαχιστον για την εισαγωγή στη τριτοβαθμια ....θέλετε λόγω ύλης ?λόγω εξειδίκευση?όσο για την εκθεση???????τι πιο δύσκολο απο το δοκιμιακό λόγό ενω τώρα οι παίδες έχουν απο δω απο κει να τσιμπίσουν βαθμουλακο....

Αποσυνδεδεμένος nikgre

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 224
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #96 στις: Απριλίου 08, 2010, 09:11:07 pm »
παντως τα συγκεκριμενα βιβλία τ αγαπάω τόσο πολύ!!!οι ΄διαφωτιστες είχαν γίνει φίλοι μου , ο Καποδίστριας αδελφός και να μη σας πω για τον Οιδίποδα τούτος είχε γίνει γυναικαδελφός  ;)Θεωρώ ότι το συστημα των Δεσμών ήταν μακραν δυσκολότερο και πιο ουσιαστικό τουλαχιστον για την εισαγωγή στη τριτοβαθμια ....θέλετε λόγω ύλης ?λόγω εξειδίκευση?όσο για την εκθεση???????τι πιο δύσκολο απο το δοκιμιακό λόγό ενω τώρα οι παίδες έχουν απο δω απο κει να τσιμπίσουν βαθμουλακο....
Αν και είμαι των κατευθύνσεων, θα συμφωνήσω απολύτως μαζί σου! Τη στιγμή που το Λύκειο το σύστημα το κατέστησε εξεταστικό κέντρο-προθάλαμο της τριτοβάθμιας, οι δέσμες ανταποκρίνονταν καλύτερα. Εξεταζόσουν σε 4 μαθήματα, που σε ενδιέφεραν και εμβάθυνες σε αυτά. Έπαιρναν αρκετά εφόδια και ειδικά αυτοί που πήγαιναν στις φιλοσοφικές (μιλώ για γ δέσμη). Τώρα κάνουν λίγο απ' όλα και στο τέλος κάνουν μια τρύπα στο νερό! Θα διαφωνήσω μαζί σου σε ό,τι αφορά την έκθεση. Τώρα τη θεωρώ πιο δύσκολη και πιο απαιτητική! Δεν είναι εύκολο πράγμα μαθητές να κάνουν περίληψη κειμένων (π.χ. κειμένων του Παπανούτσου, Καστοριάδη και άλλων...) ή να έχουν περιορισμό στην έκθεση 600-700 λέξεις και να πρέπει να γράφουν άρθρο, ομιλία κ.τ.λ. Τουλάχιστον στις δέσμες υπήρχε η δυνατότητα να αναπτύξεις ένα θέμα όσο ήθελες, δυνατότητα που βοηθούσε τους μαθητές με κριτική ικανότητα! ;D ;D ;D ;D
ΠΕ 02

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1305
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #97 στις: Απριλίου 08, 2010, 10:13:54 pm »
παντως τα συγκεκριμενα βιβλία τ αγαπάω τόσο πολύ!!!οι ΄διαφωτιστες είχαν γίνει φίλοι μου , ο Καποδίστριας αδελφός και να μη σας πω για τον Οιδίποδα τούτος είχε γίνει γυναικαδελφός  ;)Θεωρώ ότι το συστημα των Δεσμών ήταν μακραν δυσκολότερο και πιο ουσιαστικό τουλαχιστον για την εισαγωγή στη τριτοβαθμια ....θέλετε λόγω ύλης ?λόγω εξειδίκευση?όσο για την εκθεση???????τι πιο δύσκολο απο το δοκιμιακό λόγό ενω τώρα οι παίδες έχουν απο δω απο κει να τσιμπίσουν βαθμουλακο....

συμφωνω!!!!!
και εξαλλου η εξειδικευση ήταν για ενα χρονο, και ήταν ουσιαστικη, όχι όπως σήμερα, λιγο απο ολα και στην ουσια τιποτα
στη β λυκειου κάναμε αρχαια, μαθηματικα, φυσικη, χημεια κλπ όλοι, ολα και σε πολυ ανεβασμενο επίπεδο απο τη σημερινη β λυκείου

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182632
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 551
Σύνολο: 553

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.