0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Xμ! Θα θεωρηθεί, δηλαδή, ότι οι παλαιότεροι εκπαιδευτικοί είναι γκουρού της εκπαίδευσης; Ε τότε, γιατί αμοίβονται με μισθούς από τους κατώτερους του δημοσίου και όχι όπως κάποιοι που θεωρείται ότι αναλαμβάνουν σημαντικές θέσεις;
Κάθε νέος εκπαιδευτικός θα αποκτήσει ένα είδος «μέντορα» ο οποίος θα τον παρακολουθεί, θα τον καθοδηγεί, θα τον διορθώνει. Ο μέντορας θα είναι εκπαιδευτικός της ίδιας ειδικότητας, που θα καθοδηγεί και θα συμβουλεύει τον δόκιμο κατά τη διετή περίοδο. Η τελική κρίση για το πού θα τοποθετηθεί ο δόκιμος (τάξη ή διοίκηση) θα γίνεται από τον μέντορα και τον οικείο σχολικό σύμβουλο, ο οποίος θα είναι ο δεύτερος κριτής των δόκιμων εκπαιδευτικών.http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_21/03/2010_395008 Xμ! Θα θεωρηθεί, δηλαδή, ότι οι παλαιότεροι εκπαιδευτικοί είναι γκουρού της εκπαίδευσης; Ε τότε, γιατί αμοίβονται με μισθούς από τους κατώτερους του δημοσίου και όχι όπως κάποιοι που θεωρείται ότι αναλαμβάνουν σημαντικές θέσεις;
LK, η διδασκαλία -όπως θα έχεις διδαχτεί, φαντάζομαι, στο εισαγωγικό μάθημα της Παιδαγωγικής ως ΠΕ02- είναι επιστήμη. Υπάρχουν τόσες διδακτικές αρχές, μέθοδοι, σκοποί και στόχοι που, όταν εφαρμόζονται, συντελούν στην επιτυχία της εκπαιδευτικής πρακτικής και διευκολύνουν το εκπαιδευτικό έργο. Και οι αρχές αυτές προέκυψαν όχι υποκειμενικά, αλλά από τα πορίσματα επιστημών, όπως της Παιδαγωγικής, της Ψυχολογίας, της Κοινωνιολογίας κτλ. Άρα, πέρα από τον παράγοντα άνθρωπο-καθηγητή που εφαρμόζει τις αρχές και μεθόδους μιλάμε για αντικειμενικότητα στην κρίση κάποιου "μέντορα" ειδικευμένου στην Παιδαγωγική Επιστήμη με μεταπτυχιακούς/διδακτορικούς τίτλους, κρίση όμως που τονίζω πρέπει να βασίζεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε επιστημονικά δεδομένα και όχι σε όποιες ατεκμηρίωτες υποδείξεις.