*

Αποστολέας Θέμα: Κάθε νέος εκπαιδευτικός θα έχει τον «μέντορά» του  (Αναγνώστηκε 7063 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Κάθε νέος εκπαιδευτικός θα έχει τον «μέντορά» του
« Απάντηση #14 στις: Μάρτιος 21, 2010, 12:02:44 μμ »
Εγώ όταν διοριστώ μόνιμος θα επιλέγω να είμαι μέντορας ψηλών ξανθών γαλανομάτηδων όμορφων καθηγητριών!
;D ;D ;D Σωστός!!!

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κάθε νέος εκπαιδευτικός θα έχει τον «μέντορά» του
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:21:04 »

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Κάθε νέος εκπαιδευτικός θα έχει τον «μέντορά» του
« Απάντηση #15 στις: Μάρτιος 21, 2010, 12:05:07 μμ »
Εγώ όταν διοριστώ μόνιμος θα επιλέγω να είμαι μέντορας ψηλών ξανθών γαλανομάτηδων όμορφων καθηγητριών!
;D ;D ;D Σωστός!!!
επειδή είσαι ψηλή, ξανθιά, γαλανομάτα και όμορφη! >:( >:( >:( ;D ;D :-*

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: Κάθε νέος εκπαιδευτικός θα έχει τον «μέντορά» του
« Απάντηση #16 στις: Μάρτιος 21, 2010, 12:06:51 μμ »
 ;D ;D ;D daimonman να πούμε στη Διαμαντοπούλου να σε διορίσει σε χώρα ανατολικού μπλόκ! :P Και αν τα καταφέρεις, ακολουθούμε!!!
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Κάθε νέος εκπαιδευτικός θα έχει τον «μέντορά» του
« Απάντηση #17 στις: Μάρτιος 21, 2010, 12:09:56 μμ »
Δεν είναι τιποτε παραπανω από μια χαρακτηριστικη και τετριμμενη εκφραση της τεχνοκρατουμενης μονοτροπιας της ηγεσιας του υπουργειου που εμμονοληπτικα επικεντρωνεται στην στειρα ποσοτικοποιηση των ποιοτικων μεγεθων δυναμικων και διαπροσωπικων διαδικασιων, τη φυση των οποιων δεν αντιλαμβανεται. Άλλη μια νευρωση με την κανονιστικη οργανωση της ανθρωπινης ποικιλομορφιας σε αυστηρα καθορισμενες ταξινομιες, διαβαθμισεις και ταξεις, που εκφραζονται σε πινακες, πιττες, διαγραμματα, σχηματα, συναρτησεις και αξιολογησεις, οι οποιοι ερχονται σε πληθωρα χρωματων και στατιστικων εννοιολογησεων.

Και αφου ο εκπαιδευτικος απο τον υψηλο ρολο να διακονει τη διαφωτισμενη, οικουμενικα εγκυρη και ορθολογιστικη σκεψη και να προσφερει ηθικα παραδειγματα προς μίμηση εξεπεσε ιστορικα στην υποβαθμισμενη, ανυποληπτη θεση αυτου που ο Foucault ονομαζει «specific intellectual» και αφου, κατοπιν, στοχοποιηθηκε, απονομιμοποιηθηκε και απαξιωθηκε πληρως από την τωρινη ηγεσια του υπουργειου,  καλειται τωρα να υποδυθει τον «μεντορα»…

Οι ασυναισθητες αντιφασεις και ασυνεχειες της ιδεολογικης συγκροτησης των φορεων της τωρινης εκπαιδευτικης ηγεσιας είναι προδηλες…

Το εν λογω μετρο συνιστα πυροτεχνικο φληναφημα εντυπωσιοθηρικης στοχευσης και εχει τοσες πιθανοτητες να εφαρμοστει οσες εχει και η τηρηση βιβλιων εσοδων – εξοδων από τον ψιλικατζη της γειτονιας…

Αντι των μεντορων, καλα θα εκανε το υπουργειο να ασχοληθει με την ουσιαστικη αναβαθμιση του διακοσμητικου θεσμου των σχολικων συμβουλων, τις θεσεις των οποιων κατεχουν εκπαιδευτικοι που τοποθετηθηκαν πολλες φορες με αμιγως κομματικα κριτηρια, χωρις ορισμενοι εξ αυτων να διαθετουν σοβαρες μεταπτυχιακες σπουδες. Aν ποτε, σε ιδανικες συνθηκες,  εφαρμοζοταν ο θεσμος του μεντορα, θα στηριζοταν στην υποδομη του δικτυου των σχολικων συμβουλων, οι οποιοι θα ασκουσαν ουσιαστικες αρμοδιοτητες συντονισμου και εποπτειας.

Αλλα ειπαμε, θα υπαρχουν διαδραστικοι πινακες σε καταρρεοντα κτιρια...
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κάθε νέος εκπαιδευτικός θα έχει τον «μέντορά» του
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:21:04 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Κάθε νέος εκπαιδευτικός θα έχει τον «μέντορά» του
« Απάντηση #18 στις: Μάρτιος 21, 2010, 12:10:57 μμ »
Συνάδελφε LK, χαίρομαι που γνωρίζεις τα της Διδακτικής. Κάπου όμως στα βιβλία πχ. του Δανασσή, αν ήσουν φοιτήτρια της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών, γράφει πως το ερώτημα έχει απαντηθεί. Η διδασκαλία μπορεί να ενέχει στοιχεία τέχνης είναι όμως αντικείμενο επιστήμη πλέον, με την ανάπτυξη της Παιδαγωγικής Επιστήμης και των συγγενικών της, πορίσματα των οποίων αξιοποιούνται. Ο ΑΣΕΠ δεν είναι γνώμονας υποκειμενικότητας ή αντικειμενικότητας. Και για αστοχίες σε θέματα (που δεν παρατηρούνται μόνο στη διδακτική/παιδαγωγική, αλλά και στα γνωστικά αντικείμενα) δεν ευθύνεται η επιστήμη, αλλά εκείνοι που βάζουν τα θέματα. Συμφωνώ σε αυτό που γράφεις για αξιολόγηση των υποψηφίων εκπαιδευτικών μέσα στο πανεπιστήμιο, γι'αυτό και χρόνια τώρα φωνάζουμε -μάταια- να αυξηθούν τα παιδαγωγικά μαθήματα στα τμήματα που δεν διδάσκονται επαρκώς Παιδαγωγική.

Συνάδελφε Ioannis, ναι γνωρίζω και εγώ παιδαγωγικά. Επίσης, δεν είπα ότι δεν έχει απαντηθεί το ερώτημα. Προφανώς, όπως λέει και ο Δανασής είναι και τα δύο. Όσον αφορά στον ΑΣΕΠ, μιλώ για την αξιολόγηση των διδακτικών προτάσεων που αναπτύσσουμε. Το να είσαι άριστος στα παιδαγωγικά δε συναπάγεται και ότι θα γίνεις καλός εκπαιδευτικός. Αυτό που χρειάζεται στο μάθημα των παιδαγωγικών, όπως διδάσκεται στα πανεπιστήμια, είναι και λίγη εξάσκηση. Καλό είναι να ξέρεις τι είπε ο Κλαπαρέντε και οι λοιποί, αλλά άλλο θέμα είναι να τα εφαρμόζεις στην ελληνική πραγματικότητα. Έχουμε παρατηρήσει ότι ακόμα και οι διδάσκοντες παιδαγωγικα στο πανεπιστήμιο, δεν είναι καλοί παιδαγωγοί. Αυτό αποδεικνύει ότι η διδασκαλία δεν είναι ακριβώς επιστήμη, αλλά και τέχνη. Τα παιδαγωγικά είναι επιστήμη, αλλά η εφαρμογή της επιστήμης, δηλαδή η διδακτική είναι και τέχνη.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Κάθε νέος εκπαιδευτικός θα έχει τον «μέντορά» του
« Απάντηση #19 στις: Μάρτιος 21, 2010, 12:15:20 μμ »
Εγώ όταν διοριστώ μόνιμος θα επιλέγω να είμαι μέντορας ψηλών ξανθών γαλανομάτηδων όμορφων καθηγητριών!
;D ;D ;D Σωστός!!!
επειδή είσαι ψηλή, ξανθιά, γαλανομάτα και όμορφη! >:( >:( >:( ;D ;D :-*
Mην τα αποκαλύπτεις όλα, Ρόζυ.  ;D ;D ;D. Εγώ που είμαι φιλόλογος που θα βρω άντρα φιλόλογο να με αξιολογήσει. Η διευθύντριά μας άτυπα εφαρμόζει το θεσμό του μέντορα και έχει τοποθετήσει για μέντορά μου μία κοντή και αρκετά ευτραφή συνάδελφο. Φαντάζεστε να με αξιολογούσε κιόλας; ;D ;D ;D ;D ;D

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος nellynelly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Κάθε νέος εκπαιδευτικός θα έχει τον «μέντορά» του
« Απάντηση #20 στις: Μάρτιος 21, 2010, 12:22:32 μμ »
Ακριβώς όπως τα λέει ο daniel.Πυροτεχνήματα και φυσικά αφήνει απέιραχτους του σχολικούς συμβούλους οι οποίοι πολύ συχνά έχουν ελάχιστη έως καθόλου σχέση με την σχολική πραγματικότητα.

Αποσυνδεδεμένος nellynelly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Κάθε νέος εκπαιδευτικός θα έχει τον «μέντορά» του
« Απάντηση #21 στις: Μάρτιος 21, 2010, 12:23:33 μμ »
Damien με συγχωρείς,σας μπέρδεψα με τον συνάδελφο :)

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: Κάθε νέος εκπαιδευτικός θα έχει τον «μέντορά» του
« Απάντηση #22 στις: Μάρτιος 21, 2010, 01:04:32 μμ »
Συνάδελφε LK, το να είσαι άριστος στα παιδαγωγικά μαθήματα μπορεί να μη σε καθιστά καλό εκπαιδευτικό, σου δίνουν όμως τα εφόδια να γίνεις (έστω εκπαιδευτικός που τιμά τον τίτλο του) ή τουλάχιστον να μη γίνεις κακός. Αυτά δεν ευαγγελίζονται και όλες οι επιστήμες; Οι γνώσεις στη Γλωσσολογία ή στην Αρχαιολογία σε καθιστούν αυτομάτως άριστο γλωσσολόγο ή αρχαιολόγο αντιστοίχως; Το πώς θα αξιοποιήσεις τις γνώσεις αυτές που κατέκτησες είναι προσωπική σου υπόθεση. Πάντως, αυτό που γράφεται στα βιβλία ή λέγεται γενικώς "περί τέχνης" μου γεννά διάφορα ερωτήματα: η Νομική ή η Ιατρική είναι και τέχνες; Οι τρόποι πειθούς που ασκεί ένας δικηγόρος στο δικαστήριο δεν είναι τέχνη; Ο τρόπος που χειρουργεί ένας γιατρός δεν είναι τέχνη;! Έγραψες για εξάσκηση, δηλαδή για πρακτική άσκηση, κάτι όμως που υπάρχει στο πλαίσιο των παιδαγωγικών μαθημάτων στο πανεπιστήμιο (διδακτική άσκηση σε σχολεία) και συμφωνώ ότι πρέπει να επεκταθεί σε όλα τα τμήματα και να αυξηθούν οι ώρες. Δηλαδή εκτός από τη θεωρητική πτυχή της Παιδαγωγικής και των κλάδων της, υπάρχει και η πρακτική. Και οι δυο είναι απαραίτητες, αφού η μία προϋποθέτει την άλλη. Πάντως, ομολογουμένως και συγκριτικά με τους υπόλοιπους καθηγητές, αυτοί της Παιδαγωγικής γενικά (και της Διδακτικής) ήταν καλύτεροι από άλλων τομέων της Φιλοσοφικής Σχολής. Και φυσικά "καλός" δεν είναι εκείνος που περνάει όλους στο μάθημα και άλλες τέτοιες "διευκολύνσεις". Όπως έχω γράψει όμως επανειλημμένως, η διδασκαλία δεν μπορεί να βασιστεί σε ερασιτεχνισμούς και προσωπικές προσεγγίσεις (όσο καλοπροαίρετες κι αν είναι). Γι'αυτό η επιστημονική πρωτίστως σπουδή της Διδακτικής είναι επιβεβλημένη.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 21, 2010, 01:08:23 μμ από Ioannis! »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Κάθε νέος εκπαιδευτικός θα έχει τον «μέντορά» του
« Απάντηση #23 στις: Μάρτιος 21, 2010, 01:11:23 μμ »
Πάντως, ομολογουμένως και συγκριτικά με τους υπόλοιπους καθηγητές, αυτοί της Παιδαγωγικής γενικά (και της Διδακτικής) ήταν καλύτεροι από άλλων τομέων της Φιλοσοφικής Σχολής. Και φυσικά "καλός" δεν είναι εκείνος που περνάει όλους στο μάθημα και άλλες τέτοιες "διευκολύνσεις". Όπως έχω γράψει όμως επανειλημμένως, η διδασκαλία δεν μπορεί να βασιστεί σε ερασιτεχνισμούς και προσωπικές προσεγγίσεις (όσο καλοπροαίρετες κι αν είναι). Γι'αυτό η επιστημονική πρωτίστως σπουδή της Διδακτικής είναι επιβεβλημένη.
Αυτή είναι προσωπική σου άποψη που βασίζεται σε προσωπικές σου εμπειρίες. Δεν μπορώ να συμφωνήσε σε αυτό, γιατί δεν είχα αντίστοιχες εμπειρίες και από τα δύο πανεπιστήμια στα οποία φοίτησα ή εξακολουθώ να φοιτώ

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: Κάθε νέος εκπαιδευτικός θα έχει τον «μέντορά» του
« Απάντηση #24 στις: Μάρτιος 21, 2010, 01:24:11 μμ »
Προφανώς αναφέρεσαι στην πρώτη πρόταση της παράθεσής σου. Ναι, δεν το αρνούμαι, προσωπικό βίωμα αποτελεί, αλλά και πολλών άλλων συναδέλφων διαφορετικών τομέων. Σίγουρα ο χαρακτήρας, η προσωπικότητα όλων παίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιτυχή άσκηση οποιουδήποτε επαγγέλματος ή λειτουργήματος. Βέβαια και πάλι οι προσωπικές γνώμες, όπως και η δική σου σε αυτό το θέμα, δεν είναι ο κανόνας. Για να αξιολογήσεις έναν καθηγητή ακόμα και της Παιδαγωγικής, χρειάζεται σχετική γνώση και προπάντων καθορισμός κριτηρίων. Γι'αυτό έθεσα εξαρχής το ζήτημα της κατοχής διδακτικών αρχών, μεθόδων κτλ. από τον εκπαιδευτικό, ώστε να έχουμε μια βάση σχεδιασμού και δυναμικής αξιολόγησης.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 21, 2010, 01:34:21 μμ από Ioannis! »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κάθε νέος εκπαιδευτικός θα έχει τον «μέντορά» του
« Απάντηση #25 στις: Μάρτιος 21, 2010, 01:58:31 μμ »
Δεν είναι τιποτε παραπανω από μια χαρακτηριστικη και τετριμμενη εκφραση της τεχνοκρατουμενης μονοτροπιας της ηγεσιας του υπουργειου που εμμονοληπτικα επικεντρωνεται στην στειρα ποσοτικοποιηση των ποιοτικων μεγεθων δυναμικων και διαπροσωπικων διαδικασιων, τη φυση των οποιων δεν αντιλαμβανεται. Άλλη μια νευρωση με την κανονιστικη οργανωση της ανθρωπινης ποικιλομορφιας σε αυστηρα καθορισμενες ταξινομιες, διαβαθμισεις και ταξεις, που εκφραζονται σε πινακες, πιττες, διαγραμματα, σχηματα, συναρτησεις και αξιολογησεις, οι οποιοι ερχονται σε πληθωρα χρωματων και στατιστικων εννοιολογησεων.

Και αφου ο εκπαιδευτικος απο τον υψηλο ρολο να διακονει τη διαφωτισμενη, οικουμενικα εγκυρη και ορθολογιστικη σκεψη και να προσφερει ηθικα παραδειγματα προς μίμηση εξεπεσε ιστορικα στην υποβαθμισμενη, ανυποληπτη θεση αυτου που ο Foucault ονομαζει «specific intellectual» και αφου, κατοπιν, στοχοποιηθηκε, απονομιμοποιηθηκε και απαξιωθηκε πληρως από την τωρινη ηγεσια του υπουργειου,  καλειται τωρα να υποδυθει τον «μεντορα»…

Οι ασυναισθητες αντιφασεις και ασυνεχειες της ιδεολογικης συγκροτησης των φορεων της τωρινης εκπαιδευτικης ηγεσιας είναι προδηλες…

Το εν λογω μετρο συνιστα πυροτεχνικο φληναφημα εντυπωσιοθηρικης στοχευσης και εχει τοσες πιθανοτητες να εφαρμοστει οσες εχει και η τηρηση βιβλιων εσοδων – εξοδων από τον ψιλικατζη της γειτονιας…

Αντι των μεντορων, καλα θα εκανε το υπουργειο να ασχοληθει με την ουσιαστικη αναβαθμιση του διακοσμητικου θεσμου των σχολικων συμβουλων, τις θεσεις των οποιων κατεχουν εκπαιδευτικοι που τοποθετηθηκαν πολλες φορες με αμιγως κομματικα κριτηρια, χωρις ορισμενοι εξ αυτων να διαθετουν σοβαρες μεταπτυχιακες σπουδες. Aν ποτε, σε ιδανικες συνθηκες,  εφαρμοζοταν ο θεσμος του μεντορα, θα στηριζοταν στην υποδομη του δικτυου των σχολικων συμβουλων, οι οποιοι θα ασκουσαν ουσιαστικες αρμοδιοτητες συντονισμου και εποπτειας.

Αλλα ειπαμε, θα υπαρχουν διαδραστικοι πινακες σε καταρρεοντα κτιρια...


Ας μου επιτρέψει ο Damien  να κάνω μια σύντομη σύνοψη του παραπάνω κειμένου του.

 
Η ιδέα περί μεντόρων και λοιπών ραμολιμέντων αποτελεί ακόμη μια "άρπα κόλα" έμπνευση της "πεφωτισμένης" ηγεσίας του υπουργείου

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Κάθε νέος εκπαιδευτικός θα έχει τον «μέντορά» του
« Απάντηση #26 στις: Μάρτιος 21, 2010, 02:38:09 μμ »
»…

Οι ασυναισθητες αντιφασεις και ασυνεχειες της ιδεολογικης συγκροτησης των φορεων της τωρινης εκπαιδευτικης ηγεσιας είναι προδηλες…


Μετά τη σύνοψη, να συμφωνήσουμε και να επαυξήσουμε προβαίνοντας σε μια μικρή αντιμεταχώρηση του ρ..
Οι δηλώσεις της εκπαιδευτικής ηγεσίας .. περισσότερο από πρόδηλες είναι πορδη- λες.
(Ας με συγχωρήσει ο συνάδελφος για την παραποίηση του ιδιαίτερα πυκνού κειμένου του.)
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Κάθε νέος εκπαιδευτικός θα έχει τον «μέντορά» του
« Απάντηση #27 στις: Μάρτιος 21, 2010, 02:52:56 μμ »
»…

Οι ασυναισθητες αντιφασεις και ασυνεχειες της ιδεολογικης συγκροτησης των φορεων της τωρινης εκπαιδευτικης ηγεσιας είναι προδηλες…


Μετά τη σύνοψη, να συμφωνήσουμε και να επαυξήσουμε προβαίνοντας σε μια μικρή αντιμεταχώρηση του ρ..
Οι δηλώσεις της εκπαιδευτικής ηγεσίας .. περισσότερο από πρόδηλες είναι πορδη- λες.
(Ας με συγχωρήσει ο συνάδελφος για την παραποίηση του ιδιαίτερα πυκνού κειμένου του.)

Ήμαρτον συνάδελφοι, τι προσεγγίσεις είναι αυτές. Η συνάδελφος tihea πρέπει να είναι και ΠΕ02 (ντροπή παιδιά  :-[ :-[) Νομίζω ότι πρέπει να δώσουμε το χρόνο στην υπουργό να δούμε τι έχει στο μυαλό της, μπορεί να βγει κάτι καλό. Νομίζω ότι όλοι θέλουμε το μέντορα-εκπαιδευτή μας. Δείτε εδώ στο βιντεάκι τι θα μπορούμε να κάνουμε σε λίγο καιρό, αν εκπαιδευτούμε κατάλληλα από το μέντορα.
http://www.youtube.com/watch?v=wacHkGiju_4

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161966
  • Σύνολο θεμάτων: 19238
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 591
Σύνολο: 607

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.