0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ όταν διοριστώ μόνιμος θα επιλέγω να είμαι μέντορας ψηλών ξανθών γαλανομάτηδων όμορφων καθηγητριών!
Παράθεση από: daimonman στις Μαρτίου 21, 2010, 11:59:45 amΕγώ όταν διοριστώ μόνιμος θα επιλέγω να είμαι μέντορας ψηλών ξανθών γαλανομάτηδων όμορφων καθηγητριών! Σωστός!!!
Συνάδελφε LK, χαίρομαι που γνωρίζεις τα της Διδακτικής. Κάπου όμως στα βιβλία πχ. του Δανασσή, αν ήσουν φοιτήτρια της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών, γράφει πως το ερώτημα έχει απαντηθεί. Η διδασκαλία μπορεί να ενέχει στοιχεία τέχνης είναι όμως αντικείμενο επιστήμη πλέον, με την ανάπτυξη της Παιδαγωγικής Επιστήμης και των συγγενικών της, πορίσματα των οποίων αξιοποιούνται. Ο ΑΣΕΠ δεν είναι γνώμονας υποκειμενικότητας ή αντικειμενικότητας. Και για αστοχίες σε θέματα (που δεν παρατηρούνται μόνο στη διδακτική/παιδαγωγική, αλλά και στα γνωστικά αντικείμενα) δεν ευθύνεται η επιστήμη, αλλά εκείνοι που βάζουν τα θέματα. Συμφωνώ σε αυτό που γράφεις για αξιολόγηση των υποψηφίων εκπαιδευτικών μέσα στο πανεπιστήμιο, γι'αυτό και χρόνια τώρα φωνάζουμε -μάταια- να αυξηθούν τα παιδαγωγικά μαθήματα στα τμήματα που δεν διδάσκονται επαρκώς Παιδαγωγική.
Παράθεση από: LK στις Μαρτίου 21, 2010, 12:02:44 pmΠαράθεση από: daimonman στις Μαρτίου 21, 2010, 11:59:45 amΕγώ όταν διοριστώ μόνιμος θα επιλέγω να είμαι μέντορας ψηλών ξανθών γαλανομάτηδων όμορφων καθηγητριών! Σωστός!!!επειδή είσαι ψηλή, ξανθιά, γαλανομάτα και όμορφη!
Πάντως, ομολογουμένως και συγκριτικά με τους υπόλοιπους καθηγητές, αυτοί της Παιδαγωγικής γενικά (και της Διδακτικής) ήταν καλύτεροι από άλλων τομέων της Φιλοσοφικής Σχολής. Και φυσικά "καλός" δεν είναι εκείνος που περνάει όλους στο μάθημα και άλλες τέτοιες "διευκολύνσεις". Όπως έχω γράψει όμως επανειλημμένως, η διδασκαλία δεν μπορεί να βασιστεί σε ερασιτεχνισμούς και προσωπικές προσεγγίσεις (όσο καλοπροαίρετες κι αν είναι). Γι'αυτό η επιστημονική πρωτίστως σπουδή της Διδακτικής είναι επιβεβλημένη.
Δεν είναι τιποτε παραπανω από μια χαρακτηριστικη και τετριμμενη εκφραση της τεχνοκρατουμενης μονοτροπιας της ηγεσιας του υπουργειου που εμμονοληπτικα επικεντρωνεται στην στειρα ποσοτικοποιηση των ποιοτικων μεγεθων δυναμικων και διαπροσωπικων διαδικασιων, τη φυση των οποιων δεν αντιλαμβανεται. Άλλη μια νευρωση με την κανονιστικη οργανωση της ανθρωπινης ποικιλομορφιας σε αυστηρα καθορισμενες ταξινομιες, διαβαθμισεις και ταξεις, που εκφραζονται σε πινακες, πιττες, διαγραμματα, σχηματα, συναρτησεις και αξιολογησεις, οι οποιοι ερχονται σε πληθωρα χρωματων και στατιστικων εννοιολογησεων.Και αφου ο εκπαιδευτικος απο τον υψηλο ρολο να διακονει τη διαφωτισμενη, οικουμενικα εγκυρη και ορθολογιστικη σκεψη και να προσφερει ηθικα παραδειγματα προς μίμηση εξεπεσε ιστορικα στην υποβαθμισμενη, ανυποληπτη θεση αυτου που ο Foucault ονομαζει «specific intellectual» και αφου, κατοπιν, στοχοποιηθηκε, απονομιμοποιηθηκε και απαξιωθηκε πληρως από την τωρινη ηγεσια του υπουργειου, καλειται τωρα να υποδυθει τον «μεντορα»…Οι ασυναισθητες αντιφασεις και ασυνεχειες της ιδεολογικης συγκροτησης των φορεων της τωρινης εκπαιδευτικης ηγεσιας είναι προδηλες…Το εν λογω μετρο συνιστα πυροτεχνικο φληναφημα εντυπωσιοθηρικης στοχευσης και εχει τοσες πιθανοτητες να εφαρμοστει οσες εχει και η τηρηση βιβλιων εσοδων – εξοδων από τον ψιλικατζη της γειτονιας…Αντι των μεντορων, καλα θα εκανε το υπουργειο να ασχοληθει με την ουσιαστικη αναβαθμιση του διακοσμητικου θεσμου των σχολικων συμβουλων, τις θεσεις των οποιων κατεχουν εκπαιδευτικοι που τοποθετηθηκαν πολλες φορες με αμιγως κομματικα κριτηρια, χωρις ορισμενοι εξ αυτων να διαθετουν σοβαρες μεταπτυχιακες σπουδες. Aν ποτε, σε ιδανικες συνθηκες, εφαρμοζοταν ο θεσμος του μεντορα, θα στηριζοταν στην υποδομη του δικτυου των σχολικων συμβουλων, οι οποιοι θα ασκουσαν ουσιαστικες αρμοδιοτητες συντονισμου και εποπτειας. Αλλα ειπαμε, θα υπαρχουν διαδραστικοι πινακες σε καταρρεοντα κτιρια...
»…Οι ασυναισθητες αντιφασεις και ασυνεχειες της ιδεολογικης συγκροτησης των φορεων της τωρινης εκπαιδευτικης ηγεσιας είναι προδηλες…
Παράθεση από: Damien στις Μαρτίου 21, 2010, 12:09:56 pm »…Οι ασυναισθητες αντιφασεις και ασυνεχειες της ιδεολογικης συγκροτησης των φορεων της τωρινης εκπαιδευτικης ηγεσιας είναι προδηλες…Μετά τη σύνοψη, να συμφωνήσουμε και να επαυξήσουμε προβαίνοντας σε μια μικρή αντιμεταχώρηση του ρ..Οι δηλώσεις της εκπαιδευτικής ηγεσίας .. περισσότερο από πρόδηλες είναι πορδη- λες.(Ας με συγχωρήσει ο συνάδελφος για την παραποίηση του ιδιαίτερα πυκνού κειμένου του.)