0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο υποψήφιος για μονιμοποίηση εκπαιδευτικός μετά διετή δόκιμη θητεία σε κάποιο σχολείο, νομίζω ότι πρέπει να κρίνεται - από τον σχολικό σύμβουλο της ειδικότητάς του, - από τον διευθυντή του σχολείου, - τον σύλλογο των καθηγητών και - τον σύλλογο γονέων, - από επιτροπή ειδικών ψυχιάτρων για καθένα από τα παραπάνω.
.....Ο υποψήφιος για μονιμοποίηση εκπαιδευτικός μετά διετή δόκιμη θητεία σε κάποιο σχολείο, νομίζω ότι πρέπει να κρίνεται - από τον σχολικό σύμβουλο της ειδικότητάς του, - από τον διευθυντή του σχολείου, - τον σύλλογο των καθηγητών και - τον σύλλογο γονέων, - από επιτροπή ειδικών ψυχιάτρων για καθένα από τα παραπάνω. .....
Ας υποθεσουμε οτι ο εν λογω κυριος ειναι υπερβολικός, ίσως και παράλογος.Εσεις απο ποιον πιστευετε οτι μπορεί να κριθεί ο εκπαιδευτικός? Ή δεν μπορει να κριθεί απο κανέναν?
'Οτι κρίνεται από όλους δεν το συζητάμε... Από ποιον μπορεί να αξιολογηθεί και ποιο στόχο θα έχει η αξιολόγηση είναι το ζητούμενο.
Μπορει ενας δάσκαλος ας πουμε να φτανει καθημερινα, για ενα χρονο, στο σχολειο στις 8:30 όταν το κουδουνι χτυπάει στις 8:10 και να μην υπάρχει καμια συνέπεια?