*

Αποστολέας Θέμα: Απορία σχετικά με καταστροφές αντικειμένων στο νηπιαγωγείο  (Αναγνώστηκε 14617 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος raniasop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 330
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
        Καλησπέρα συνάδελφοι και χρόνια πολλά.Χθες μου προέκυψε μια απορία και χρειάζομαι τα φώτα σας.Συναντήθηκα με παλιά συμφοιτήτρια η οποία είναι ήδη διορισμένη.Εγώ ν'αναφέρω πως είναι η πρώτη μου χρονιά ως αναπληρώτρια(το ξέρω, σκούρα τα πράγματα για μένα από του χρόνου, αλλά άσχετο με το θέμα μας τώρα).
        Πάνω στην κουβέντα προέκυψαν θέματα που άκουγα για πρώτη φορά και θέλω να τσεκάρω αν είναι δεδομένα σε όλα τα σχολεία ή υπάρχουν νηπ/γωγεία, όπως το δικό μου, που ζούμε σε άλλο πλανήτη.Πιο συγκεκριμένα,μιλούσαμε για το πόσο ζωηρά παιδιά μας έχουν τύχει φέτος και πως καταστρέφουν πολλά βιβλία, πάζλ και άλλα παιχνίδια.Εκεί επάνω μου αναφέρει πως χρειάζεται κάθε λίγο και λιγάκι να καταγράφει στο βιβλίο καταστροφών(ή απωλειών,δεν θυμάμαι ακριβώς τώρα)τ'αντικείμενα που πρέπει ν'αντικατασταθούν.Και'γω την κοίταζα σαν εξωγήινη γιατί ποτέ κανείς δεν μου έχει αναφέρει την ύπαρξη τέτοιων βιβλίων.Μάλιστα μου είπε πως αν πετάξω το οτιδήποτε χωρίς να το καταγράψω στο βιβλίο είμαι υπεύθυνη γιατί κάθε χρόνο όλα τα σχολεία μπαίνουν σε κλήρωση και αν κληρωθούν περνούν από έλεγχο του ΟΣΚ.Πραγματικά δεν τα ήξερα όλα αυτά και ούτε μπήκε ποτέ κανείς στον κόπο να μ'ενημερώσει.Θυμάμαι χαρακτηριστικά πριν ένα μήνα την προισταμένη μου να είναι εκνευρισμένη με παιδιά που είχαν στην κυριολεξία κατασπαράξει παζλ και τα πήρε όπως ήταν και τα πέταξε.Κανονικά,και αν όντως ισχύουν όλα τα παραπάνω ,δεν θα έπρεπε πρώτα να τα καταγράψει στο περιβόητο βιβλίo;Κι όμως δεν έκανε τίποτα τέτοιο.
        Εγώ για καλή μου τύχη δεν έχω πειράξει τίποτα μέσα στην τάξη αλλά μου έκαναν εντύπωση όσα έμαθα χθες.Όχι πως δεν έχουν λογική,κάθε άλλο.Το βρίσκω λογικό να πρέπει με κάποιο τρόπο να ελέγχονται όλα αλλά απορώ πως δεν βρέθηκε ούτε ένας να μ'ενημερώσει σχετικά.Υπάρχουν και άλλα σχετικά βιβλία άραγε που δεν γνωρίζω την ύπαρξή τους;Παρακαλώ όποιον  γνωρίζει να μ'ένημερώσει.Ευχαριστώ και Καλή Ανάσταση!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3670
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Για κάθε χαλασμένο πράγμα στο σχολείο κάνεις ένα πρωτόκολλο καταστροφής και μετά το πετάς. Δεν είναι κάτι δύσκολο, απλά σε ένα βιβλίο πρωτοκόλλου (αν δεν υπάρχει μπορεί ίσως να γίνει στο κανονικό πρωτόκολλο ή στο βιβλίο υλικού, αλλά δεν είμαι σίγουρη) και πολύ απλά γράφεις "Σήμερα 30/3/2010 στο νηπιαγωγείο Χ προχωρήσαμε σε καταστροφή 3 τραπεζιών και 5 καρεκλών γιατί ήταν σπασμένα" Υπογραφές και τέρμα.
Εννοείται ότι μπορείς να κάνεις κάποια άλλη διατύπωση, αλλά αυτό είναι το νόημα.
Μας το είχαν πει στα ΠΕΚ....

Τώρα, η προϊσταμένη σου μπορεί να μην είχε καν καταγεγραμμένα στο βιβλίο υλικού τα παιχνίδια, οπότε να μην χρειάστηκε να κάνει πρωτόκολλο καταστροφής.
πάντως, καλό είναι ό,τι υλικό αγοράζεται για το σχολέιο να γράφεται στο βιβλίο υλικού (για να είσαι και εσύ εντάξει, καθώς μπορεί να σου γίνει έλεγχος για το πού πήγαν τα χρήματα του σχολείου, για παράδειγμα) καθώς και για ό,τι χαλάει να γίνεται πρωτόκολλο καταστροφής.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος raniasop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 330
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
           Ευχαριστώ πολύ emmaki για την απάντηση.Εγώ είμαι ε΄φάσης και δεν πέρασα από ΠΕΚ.Άρα σε κάθε σχολείο υπάρχει ένα βιβλίο πρωτοκόλλου και ένα βιβλίο υλικού;Υπάρχουν και άλλα βιβλία ή μόνο αυτά;Και σε αυτά καταγράφει η κάθε νηπιαγωγός και όχι μόνο η προισταμένη,σωστά;

Αποσυνδεδεμένος gspiropoylos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 399
  • Φύλο: Άντρας
  • Όταν μεγαλώσω θα γίνω νηπιαγωγός!!!
    • Προφίλ
Άρθρο 6 του Π.Δ. 200/1998
Βιβλία - έντυπα για το νηπιαγωγείο

Α. ΒΙΒΛΙΑ
1. Βιβλίο Μητρώου Νηπίων (Β.Μ.Ν.).

Σ` αυτό εγγράφονται με αλφαβητική σειρά και κατά ηλικία τα νήπια που προσέρχονται για εγγραφή κάθε σχολικό έτος. Τα στοιχεία που καταχωρούνται είναι αύξ. αρ., επώνυμο, όνομα, όνομα πατέρα και μητέρας, χρονολογία και τόπος γέννησης, ιθαγένεια, θρήσκευμα, ημερομηνία εγγραφής, στοιχεία εγγραφής, τα οποία επαναλαμβάνονται κατά την επανεγγραφή τους το 2ο έτος.
2. Πρωτόκολλο εμπιστευτικής αλληλογραφίας
3. Πρωτόκολλο αλληλογραφίας (κοινό)
4. Βιβλίο καταγραφής παιδαγωγικού και εποπτικού υλικού
5. Βιβλίο πράξεων διδακτικού προσωπικού και βιβλίο πράξεων προσταμένου/ης (Σχ. η παρ. 2γ της Φ3/715/Γ1/824/27-7-98 εγκυκλίου του ΥΠΕΠΘ.
6. Βιβλίο πράξεων σχολικού συμβουλίου
7. Ημερολόγιο λειτουργίας νηπιαγωγείου (σχολικής ζωής)
- Β. ΕΝΤΥΠΑ
1. Βεβαίωση φοίτησης στο νηπιαγωγείο (Αναμνηστικό)
2. Βεβαίωση εγγραφής

- Γ. ΘΕΩPΗΣΗ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΒΙΒΛΙΩΝ
1. Όλα τα βιβλία σελιδομετρούνται και θεωρούνται από τον/την προϊστάμενο/νη του νηπιαγωγείου.
2. α. Το Βιβλίο Μητρώου Νηπίων (Β.Μ.Ν.) κλείνεται με τη λήξη των μαθημάτων (15 Ιουνίου) με πράξη της Προϊσταμένης του Νηπιαγωγείου.
β. Τα Πρωτόκολλα αλληλογραφίας κλείνονται στις 31 Δεκεμβρίου.
γ. Το βιβλίο πράξεων διδακτικού προσωπικού, το βιβλίο πράξεων του σχολικού συμβουλίου και το ημερολόγιο λειτουργίας του νηπιαγωγείου κλείνουν στις 31 Αυγούστου.
δ. Το βιβλίο καταγραφής παιδαγωγικών και εποπτικών υλικών δεν κλείνεται εκτός και αν δοθεί σχετική εντολή από τις προϊστάμενες αρχές.
Μη λες πάντα όσα γνωρίζεις αλλά γνώριζε πάντα όσα λες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gspiropoylos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 399
  • Φύλο: Άντρας
  • Όταν μεγαλώσω θα γίνω νηπιαγωγός!!!
    • Προφίλ
Καταστροφή υλικού
5. Καταστροφή υλικού




Η κινητή (όπως και η ακίνητη) περιουσία ανήκει στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης. Αντικείμενα που δεν έχουν καμία αξία καταστρέφονται με απόφαση του δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου, που εκδίδεται ύστερα από γνώμη επιτροπής, η οποία αποτελείται από τρεις συμβούλους.

Εάν στο σχολείο υπάρχουν υλικά τα οποία έχουν υποστεί φθορές ή έχουν καταστραφεί και δεν είναι δυνατόν ούτε να χρησιμοποιηθούν ούτε να εκποιηθούν και δεν μπορούμε να προκαλέσουμε απόφαση του δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου, τότε μπορούμε να τα καταστρέψουμε και να τα διαγράψουμε από το βιβλίο Υλικού με τη διαδικασία που προβλεπόταν πριν εκχωρηθεί η σχολική περιουσία στους δήμους:

Συνεδριάζει η Σχολική Επιτροπή αποφασίζει την καταστροφή του υλικού που υποδεικνύει ο Διευθυντής και ορίζει τριμελή επιτροπή καταστροφής υλικού (Υπόδειγμα 5α)
Η τριμελής επιτροπή καταστρέφει το υλικό και συντάσσει (ή σε απλό χαρτί ή στο βιβλίο πράξεων χωρίς αύξοντα αριθμό) Πρωτόκολλο Καταστροφής Υλικού (Υπόδειγμα 5β)
Ο Διευθυντής του σχολείου διαγράφει τα υλικά από το βιβλίο Υλικού του Σχολείου μνημονεύοντας την πράξη της Σχολικής Επιτροπής.
Μη λες πάντα όσα γνωρίζεις αλλά γνώριζε πάντα όσα λες.

Αποσυνδεδεμένος gspiropoylos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 399
  • Φύλο: Άντρας
  • Όταν μεγαλώσω θα γίνω νηπιαγωγός!!!
    • Προφίλ
Για την αποφυγή υπερβολικής γραφειοκρατίας , καλό θα είναι να μην καταχωρούνται στο βιβλίο υλικού αναλώσιμα υλικά ή υλικά που καταστρέφονται εύκολα π.χ. παζλ (έχω δει σε νηπιαγωγείο πρωτόκολλο καταστροφής ακόμη και για μαρκαδόρους  ??? ??? ??? ???)
Μη λες πάντα όσα γνωρίζεις αλλά γνώριζε πάντα όσα λες.

Αποσυνδεδεμένος raniasop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 330
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Ευχαριστώ πολύ!Πολύ κατατοπιστικές οι απαντήσεις σου.Καλό Πάσχα!

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Επαναφέρω το θέμα για να συμπληρώσω ότι αν το παιχνίδι έχει αγοραστεί με λεφτά του σχολέιου , π.χ. από το ολοήμερο ίσως θα πρέπει να καταχωρηθεί στο βιβλίο υλικού και να τηρηθεί η διαδικασία. Δε μιλάω για τα απλά χάρτινα παζλ ή τα παραμυθάκια της πλάκας, αλλά για παιχνίδια π.χ. αντίστοίχισης (αριθμός σύνολο ή λέξη εικόνα) ή για καλά βιβλία. Υπόψιν αυτό ισχύει και για τα έπιπλα (καρεκλάκια κ.λ.π.).
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος dublestar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
    • Προφίλ
Απ: Απορία σχετικά με καταστροφές αντικειμένων στο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #8 στις: Αύγουστος 28, 2011, 09:38:24 μμ »
ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ...
ΣΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΜΕ;

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Απορία σχετικά με καταστροφές αντικειμένων στο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #9 στις: Αύγουστος 29, 2011, 10:43:25 πμ »
7.   ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΖΩΗΣ Το βιβλίο αυτό αποτελεί κύριο βιβλίο καταγραφής όλων των στοιχείων – γεγονότων –συμβάντων που αναφέρονται στη σχολική ζωή, στη λειτουργία  του σχολείου. Καταγράφονται κατά χρονολογική σειρά πληροφορίες για τις σημαντικές καθημερινές δραστηριότητες, όπως εκδηλώσεις, συνεργασία με φορείς, έκτακτη απουσία εκπαιδευτικού κ.λ.π. (Το βιβλίο αυτό κλείνει στο τέλος του σχολικού έτους).

http://www.google.gr/#hl=el&cp=20&gs_id=26&xhr=t&q=%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%B9%CE%BF+%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%B7%CF%82+%CE%B6%CF%89%CE%B7%CF%82&pf=p&sclient=psy&source=hp&pbx=1&oq=%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%B9%CE%BF+%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%B7%CF%82+%CE%B6%CF%89%CE%B7%CF%82&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=37d118ad8c800612&biw=1280&bih=581
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος selas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 594
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Απορία σχετικά με καταστροφές αντικειμένων στο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #10 στις: Αύγουστος 31, 2011, 08:23:09 πμ »
7.   ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΖΩΗΣ Το βιβλίο αυτό αποτελεί κύριο βιβλίο καταγραφής όλων των στοιχείων – γεγονότων –συμβάντων που αναφέρονται στη σχολική ζωή, στη λειτουργία  του σχολείου. Καταγράφονται κατά χρονολογική σειρά πληροφορίες για τις σημαντικές καθημερινές δραστηριότητες, όπως εκδηλώσεις, συνεργασία με φορείς, έκτακτη απουσία εκπαιδευτικού κ.λ.π. (Το βιβλίο αυτό κλείνει στο τέλος του σχολικού έτους).

Έτσι. Κάποιοι το χρησιμοποιούν σαν ημερολόγιο, δηλαδή γράφουν εκεί καθημερινά τις δραστηριότητες (και βοηθάει πολύ, ειδικά για τις επόμενες χρονιές) και άλλοι συνάδελφοι γράφουν μόνο τα σημαντικά (γιορτές, επισκέψεις, κλείσιμο σχολείου λόγω κακοκαιρίας, εκλογές, κόψιμο βασιλόπιτας κτλ).
Επίσης από τη στιγμή που η φοίτηση των νηπίων είναι υποχρεωτική αλλά δεν υπάρχει άλλο βιβλίο για την καταγραφή των απουσιών, οι απουσίες καταγράφονται στο ημερολόγιο σχολικής ζωής (και εγώ πέρισυ το έμαθα από την Σχ. Σύμβουλο όταν είχε προκύψει θέμα μη παρακολούθησης νηπίου στο σχολείο μας - μου είχε πει εν ολίγοις ότι καλό είναι να περνάμε τις απουσίες στο ημερολόγιο Σχολικής Ζωής για να υπάρχουν ως επίσημο έγγραφο).
Ό,τι και να γίνει, χαμογέλα...:)

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Απορία σχετικά με καταστροφές αντικειμένων στο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #11 στις: Αύγουστος 31, 2011, 09:55:03 πμ »


Έτσι. Κάποιοι το χρησιμοποιούν σαν ημερολόγιο, δηλαδή γράφουν εκεί καθημερινά τις δραστηριότητες (και βοηθάει πολύ, ειδικά για τις επόμενες χρονιές) και άλλοι συνάδελφοι γράφουν μόνο τα σημαντικά (γιορτές, επισκέψεις, κλείσιμο σχολείου λόγω κακοκαιρίας, εκλογές, κόψιμο βασιλόπιτας κτλ).


Στα ΠΕΚ μας είχαν αναφέρει μόνο τις γιορτές, τις επισκέψεις κτλ. Δεν ήξερα για τις καθημερινές δραστηριότητες.


Επίσης από τη στιγμή που η φοίτηση των νηπίων είναι υποχρεωτική αλλά δεν υπάρχει άλλο βιβλίο για την καταγραφή των απουσιών, οι απουσίες καταγράφονται στο ημερολόγιο σχολικής ζωής (και εγώ πέρισυ το έμαθα από την Σχ. Σύμβουλο όταν είχε προκύψει θέμα μη παρακολούθησης νηπίου στο σχολείο μας - μου είχε πει εν ολίγοις ότι καλό είναι να περνάμε τις απουσίες στο ημερολόγιο Σχολικής Ζωής για να υπάρχουν ως επίσημο έγγραφο).

Όπως και αυτό, πρώτη φορά το μαθαίνω.
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος suliet

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 549
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορία σχετικά με καταστροφές αντικειμένων στο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 30, 2011, 11:20:49 πμ »
καλημέρα!έχω και εγω μερικές απορίες σχετικά με το ημερολόγιο σχολικής ζωης!π.χ
1.Τόσα χρόνια στο σχολείο μας οι άλλοι δ/ντες δεν τηρούσαν αυτο΄το βιβλίο και σκέφτηκα νατο αρχίσω εγώ, θα πρέπει να το ξεκινήσω απο τη 1 σεπτέμβρη?Τι γίνεται με τις μέρες που δεν θυμάμαι τι έγινε?
2.Αν απουσιάσει καοιος δάσκαλος τις 2 τελευταίες ώρες το καταγράφουμε και αυτο?Δηλαδη γράφουμε και ποτε παίρνει κάποιος άδεια, ποτε λειτουργεί το ολήμερο, πότε έγινε απεργία?Γράφουμε δηλαδή και το παραμικρό?
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 30, 2011, 11:29:16 πμ από suliet »

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Απορία σχετικά με καταστροφές αντικειμένων στο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 30, 2011, 01:03:34 μμ »
Θα γράψεις για τον αγιασμό, για τις απεργίες, αν έγινε κάποια συνάντηση με τον/την σχολ. σύμβουλο, για τις συναντήσεις/ενημερώσεις με τους γονείς, για τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου. Δεν νομίζω να έχω ξεχάσει ν'αναφέρω κάτι, αλλιώς ας με συμπληρώσει κάποιος-α συνάδελφος.
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160985
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 638
Σύνολο: 652

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.132 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.