*

Αποστολέας Θέμα: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων  (Αναγνώστηκε 9130 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Effie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση και τα παιδιά (ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων
« Απάντηση #28 στις: Ιούνιος 18, 2007, 03:09:30 μμ »
ΑΣΕΠ: Τον Ιούλιο παίρνει ΦΕΚ το τεστ δεξιοτήτων
 

Μέσα στον Ιούλιο αναμένεται να πάρει ΦΕΚ το τεστ δεξιοτήτων με το οποίο θα εξετάζονται και θα βαθμολογούνται οι γενικότερες και πρακτικές γνώσεις, καθώς και οι δεξιότητες (αριθμητικές, αναλυτικές, λεκτικές, κρίσης και αντίληψης) των υποψηφίων. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΑΣΕΠ Γιώργο Βέη η ειδική αυτή γραπτή δοκιμασία θα γίνεται κάθε δύο χρόνια με τη μέθοδο των πολλαπλών επιλογών. Παράλληλα στο ΑΣΕΠ θα δημιουργηθεί αρχείο με το ονοματεπώνυμο και τη βαθμολογία κάθε συμμετέχοντος την οποία θα μπορεί να χρησιμοποιήσει ο υποψήφιος σε κάθε περίπτωση συμμετοχής του σε προκήρυξη για την πλήρωση θέσεων με σειρά προτεραιότητας.

http://www.alfavita.gr/ASEP/asep20070618a.php

Don't worry! Be happy!!!!!!!! ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:18:38 »

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
  • Μπα, λατρεύω άλλα πράγματα
    • Προφίλ
Απ: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων
« Απάντηση #29 στις: Ιούνιος 18, 2007, 05:34:38 μμ »
Ίσως λοιπόν στις 13 Ιουλίου η παράσταση διαμαρτυρίας που κανονίσαμε έξω από τα γραφεία του ΑΣΕΠ να είναι πολύ πιο επίκαιρη απ' όσο νομίζαμε -και καθόλου γραφική, όπως φοβήθηκαν κάποιοι όταν το συζητούσαμε χτες στη συνάντηση για την επανίδρυση συλλόγου αδιορίστων.

Νομίζω ότι θα ήταν καλό η κοπέλα που ήταν στη συνάντηση και μίλησε για το τεστ δεξιοτήτων κάπως αναλυτικά, αν μας διαβάζει, να γράψει κι εδώ κάποιες από τις σκέψεις της.

Αποσυνδεδεμένος agg

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 79
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων
« Απάντηση #30 στις: Ιούνιος 26, 2007, 10:31:56 πμ »
Στο μεταξύ το γεγονός του Ιουλίου θα είναι η δημοσίευση της προκήρυξης του πολυσυζητημένου τεστ δεξιοτήτων στο οποίο σύμφωνα με εκτιμήσεις θα λάβουν μέρος πάνω από 200.000 υποψήφιοι.

Η υποβολή αιτήσεων, σύμφωνα με πληροφορίες από το ΑΣΕΠ, θα γίνει τον Αύγουστο ώστε και σε περίπτωση εκλογών τον Σεπτέμβριο να αξιοποιηθεί ο χρόνος για καλύτερη οργάνωση και διεξαγωγή του γραπτού διαγωνισμού μέχρι το τέλος του χρόνου ή το αργότερο τον Ιανουάριο του 2008.

http://www.ethnos.gr/summary.asp?catid=5584

Φθινόπωρο δεν είχαν πει πριν ένα μήνα περίπου ότι θα γίνει; Τώρα το φθινόπωρο έγινε Γενάρης;  ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων
« Απάντηση #31 στις: Ιούνιος 26, 2007, 11:00:10 πμ »
ΚΑΙ Ο ΓΕΝΑΡΗΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΡΙΛΗΣ  ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΕΠ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ  O TEMPORA O MORES !
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:18:38 »

Αποσυνδεδεμένος Lenazagor

  • Συλλέκτης Παραστάσεων
  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 858
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Lenazagor
Απ: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων
« Απάντηση #32 στις: Ιούνιος 26, 2007, 11:29:23 πμ »
ΚΑΙ Ο ΓΕΝΑΡΗΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΡΙΛΗΣ  ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΕΠ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ  O TEMPORA O MORES !

 markos θα σε παρακαλούσα να γράφεις με πεζούς χαρακτήρες και όχι με κεφαλαία.

Σ'ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων
« Απάντηση #33 στις: Ιούνιος 26, 2007, 03:32:28 μμ »
Μια πρόταση για να συμμετάσχουν στη διαμαρτυρία της 13/7 για το ΤΔ και όσοι μένουν μακριά:
Την ώρα της παράστασης διαμαρτυρίας να παίρνουν τηλ. στο ΑΣΕΠ και να δηλώνουν την αντίθεσή τους στην εφαρμογή του τεστ δεξιοτήτων στους εκπαιδευτικούς.

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
  • Μπα, λατρεύω άλλα πράγματα
    • Προφίλ
Απ: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων
« Απάντηση #34 στις: Ιούνιος 26, 2007, 05:42:29 μμ »
Καλό ακούγεται σαν ιδέα. Και μπορεί να προσθέτει ο καθένας ό,τι θέλει -πχ για τα αποτελέσματα των φιλολόγων που δεν θα έχουν βγει ακόμα...
Και καλύτερα όχι μόνο τη συγκεκριμένη ώρα, αλλά όλη τη μέρα. Πάρτε τους τηλέφωνο, στείλτε φαξ, e-mail και ό,τι άλλο σκεφτείτε.

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων
« Απάντηση #35 στις: Ιούνιος 26, 2007, 07:04:47 μμ »
Καλή ιδέα! Αυτή θα είναι και η πρώτη φορά που θα πάρω τηλ. στον ασεπ

Αποσυνδεδεμένος batraxos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων
« Απάντηση #36 στις: Ιούνιος 26, 2007, 07:59:33 μμ »
Ποια θα ειναι η διαμαρτυρια στισ 13\7 για το ΤΔ?Δεν εχω ακουσει κατι,...Μπορειτα να μας πέιτε?

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων
« Απάντηση #37 στις: Ιούνιος 26, 2007, 08:11:12 μμ »
Παράσταση διαμαρτυρίας στις 13/7, 11 π.μ. έξω από τα γραφεία του ΑΣΕΠ.

Δες κι εδώ:
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=1887.msg17624#msg17624

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων
« Απάντηση #38 στις: Ιούνιος 30, 2007, 05:20:03 μμ »
Αν όντως το ΤΔ είναι όπως τα παραδείγματα στο alfavita τότε μάλλον είναι άχρηστο.
Έτσι όπως το είδα μοιάζει περισσότερο με ένα βιαστικό μάζεμα 10-20 ερωτήσεων από κάποιους κλάδους.

Θα ήμουν υπέρ ενός τεστ που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να μετράει κάποιες δεξιότητες, ανεξάρτητα από κλάδο, π.χ. στο στυλ του GMAT.

Επίσης, επειδή αναφέρθηκε πολλές φορές σε αυτό το θέμα, γιατί πρέπει οι Ελληνάρες να τρέχουμε πάντα σε φροντιστήρια;
Τι θα μας μάθουν δηλαδή; Τα αντώνυμα-συνώνυμα ή τα προβλήματα 3ης δημοτικού;

Ακόμα και για το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ είμαι κατά των φροντιστηρίων. Ούτε πήγα ποτέ, ούτε καν έψαξα για σημειώσεις του Μπόνια ή κάποιου άλλου (αν και όλοι φαντάζομαι μπορούμε να τις βρούμε από κάπου) και διορίζομαι το Σεπτέμβρη. Στο κάτω-κάτω, πάνω από τους μισούς υποψήφιους πηγαίνουν, αλλά οι διοριστέοι είναι 1/7 στην καλύτερη. Τι συγκριτικό πλεονέκτημα να σου προσφέρει το φασόν-πακετάκι.

Τέλος, αν θέλουμε ποτέ να αποκτήσουμε σοβαρή δημόσια εκπαίδευση και δημόσιες υπηρεσίες γενικότερα, θα πρέπει να δεχτούμε την κατάργηση της μονιμότητας. Μόνο έτσι θα επιπλεύσουν κάποια στιγμή οι άνθρωποι που πραγματικά αξίζουν τη θέση τους και ενδιαφέρονται.

 
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων
« Απάντηση #39 στις: Ιούνιος 30, 2007, 10:08:32 μμ »
Το μόνο στο οποίο μπορώ να συμφωνήσω μαζί σου είναι η άποψή σου για τα φροντιστήρια. Στα πλαίσια του άκρατου ανταγωνισμού υποτιμούμε την αξιοπρέπεια μας με το να δεχόμαστε τον οποιοδήποτε Μπόνια και τις επιστημονικές του σημειώσεις. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι όσοι κάνουν μάθημα έχουν ίδιο πτυχίο με εμάς. Παρόλα αυτά, ένας άλλος λόγος που κάποιοι επιλέγουν τα φροντιστήρια είναι η φήμη για τη διαπλοκή τους με το ΑΣΕΠ και το ΥΠΕΠΘ, πράγμα που δεν απέχει και πολή από την πραγματικότητα.
Όσο για το τεστ δεξιοτήτων δεν αντιλαμβάνομαι πώς θα μπορεί να είναι καλό; Ας πάψουμε να μπαίνουμε στο παιχνίδι του ΥΠΕΠΘ που διαρκώς μας βγάζει ανεπαρκείς έως και άχρηστους και θεωρεί μάλιστα ότι την ανεπάρκειά μας θα την καλύψει με εξετάσεις!!! Προφανώς και ένα πτυχίο δεν είναι πανάκεια. Είναι, όμως, το μόνο προσόν, το οποίο πρέπει να εξασφαλίζει εργασιακά δικαιώματα. Ας πάψουμε να το βλέπουμε και εμείς ως ένα ακόμα χαρτί. Όσο για το ζήτημα της γνώσης και της δια βίου εκπαίδευσης  προφανώς και δεν είμαι φωτοσβέστης. Είναι όμως το ίδιο το κράτος που πρέπει μετά το διορισμό μας να μας επιμορφώνει με δικό του κόστος. Πώς είναι δυνατό να ενισχύουμε μια άποψη που επιτείνει την εργασιακή μας ανασφάλεια; Πώς είναι δυνατό να πιστεύουμε ότι ο καταναγκασμός και ο διαρκής φόβος της εργασιακής περιπλάνησης θα μας αναγκάσει να μάθουμε; Και μάλιστα όταν αυτός προέρχεται από αυτούς που μας έδωσαν πτυχίο και τυπικά μας αναγνώρισουν ικανούς εκπαιδευτικούς;
Σχετικά δε με τη μονιμότητα πάλι θεωρώ ότι σκέφτεσαι με τη λογική του βούρδουλα. Τ α κίνητρα για δουλεία μπορούν και πρέπει να είναι άλλα και όχι ο φόβος της απόλυσης. Οι μισθολογικές απολαβές, το ενδιαφέρον στη δουλειά, η αναγνώριση αυτής, η κατάργηση της ρουσφετολογικής πρόσληψης είναι πολύ πιο ικανά για να δουλεύει κάποιος σωστά. Ο ετγαζόμενος που δουλεύει πάντα με το φόβο της απόλυσης δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα πειθήνιο όργανο του αφεντικού του. Εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα που δεν υπάρχει μονιμοτητα. Σε πληροφορώ ότι καθόλου καλή εργαζόμενη δε με κάνει ο φόβος ότι μπορεί να βρεθεί κάποιος άλλος να μου πάρει τηδουλεία. Αντιθέτως!!!  Και επίσης ας δει κανείς και τι γίνεται στις άλλες χώρες που δεν ισχύει η μονιμότητα. Πέρα του ότι η άποψη ότι όλα λειτουργούν ρολόι είναι παραμύθι, δεν υπάρχει 8ωρο, δεν υπάρχουν συλλογικές διεκδικήσεις, υπάρχουν χαμηλοί μισθοί μόνο και μόνο γιατί δεν υπάρχει μονιμότητα.
Ας πάψουμε να πιστεύουμε ότι έχουμε γραμμένη στο DNA μας τη λογική του λαμόγιου. Ό, τι παίρνεις δίνεις. Όσο για παράδειγμα σου βγαίνει η παναγία να διοριστείς, τελικά διορίζεσαι σε μεγάλη ηλικία, πληρώνεσαι με 900 κάτι ευρώ, όταν η ζωή είναι τόσο ακριβή, μπαίνεις σε μια τάξη και σε ένα σχολείο με τόσες αντιθέσεις και ελάχιστα εφόδια και μέσα για να κάνεις τη δουλειά σου δεν ακούγεται παράλογο να μην είσαι και ο πιο καλός καθηγητής. Προσωπικά, το΄χω μεράκι και θα το παλέψω να είμαι καλή καθηγήτρια. Αυτό, όμως, που λέω είναι ότι τον "αδιόφορο" συνάδελφό μου δεν θα τον κάνει ενδιαφέρων η κατάργηση της μονιμότητας. Αντιθέτως, θα είναι πιο επικίνδυνος, αφού θα προσπαθεί να μην ξεφύγει ποτέ από το αναλυτικό πρόγραμμα γιατί θα κινδυνεύει, δε θα διεκδικήσει ποτέ καλύτερους όρους στη δουλειά του γιατί θα φοβάταιι και με άλλα λόγια θα έιναι ρομπότ και όχι ενεργός καθηγητής.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων
« Απάντηση #40 στις: Ιούλιος 01, 2007, 10:45:34 πμ »
Αρχικά ο μεγάλος μισθός δεν αποτελεί κίνητρο, ενώ ο μικρός μισθός αποτελεί αντικίνητρο.
Τα πολλά λεφτά μπορεί να είναι κίνητρο για να διεκδικίσεις τη θέση, αλλά αφού την πάρεις δεν παίζει κανένα ρόλο στην δουλειά που κάνεις.
Αν όμως δεν πληρώνεσαι καλά, τότε αυτό μπορεί να επηρρεάσει την εργασία σου.
Αυτό δεν είναι η άποψή μου, είναι η επιστημονική άποψη.

Το να καταργηθεί η μονιμότητα δε σημαίνει ότι θα σε διώχνει για πλάκα. Στο κάτω-κάτω και ο εργοδότης έχει επενδύσει σε σένα (σε επιμορφώσεις, κλπ), άρα γενικά θα προτιμάει να σε κρατήσει. Ωστόσο υπάρχει μεγάλο ποσοστό καθηγητών που δεν πληρεί ούτε το πλαφόν διάθεσης και απόδοσης.
Όταν ξέρεις ότι αυτό που κάνεις σου ταιριάζει, το γουστάρεις, είσαι καλός σε αυτό και προσπαθείς να βελτιώνεσαι, τότε η κατάργηση της μονιμότητας δε σου δημιουργεί καμία ανασφάλεια.

Επίσης πρέπει να καταργηθούν οι προσλήψεις μέσω του 40% (με προϋπηρεσία). Πόσο σωστό είναι να διορίζονται συνάδελφοι που έγραψαν 30% στο γνωστικό, όταν το γνωστικό του κλάδου μου (ΠΕ03) είναι η ύλη που θα διδάξουν; Θα φταίει το παιδί μετά που θα έχει κενά; Εδώ έχει κενά ο καθηγητής του!
Ήδη οι προσαυξήσεις που παίρνουν στον ΑΣΕΠ τους δίνουν σημαντικό προβάδισμα έναντι των υπολοίπων.

Όταν ο άλλος πάει φροντιστήριο για τα Μαθηματικά Λυκείου, πόσο καλή σχέση φαντάζεσαι ότι έχει με το αντικείμενο;
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
  • Μπα, λατρεύω άλλα πράγματα
    • Προφίλ
Απ: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων
« Απάντηση #41 στις: Ιούλιος 01, 2007, 07:37:23 μμ »
Αρχικά ο μεγάλος μισθός δεν αποτελεί κίνητρο, ενώ ο μικρός μισθός αποτελεί αντικίνητρο.
Τα πολλά λεφτά μπορεί να είναι κίνητρο για να διεκδικίσεις τη θέση, αλλά αφού την πάρεις δεν παίζει κανένα ρόλο στην δουλειά που κάνεις.
Αν όμως δεν πληρώνεσαι καλά, τότε αυτό μπορεί να επηρρεάσει την εργασία σου.
Αυτό δεν είναι η άποψή μου, είναι η επιστημονική άποψη.

Καταλαβαίνω απόλυτα όσους έχουν συμφέρον να υποστηρίζουν αυτές τις απόψεις, να τις βαφτίζουν "επιστημονικές" κλπ. Ποτέ δεν κατάλαβα όμως όσους δεν προσαρμόζονται απλώς σε ό,τι κυριαρχεί γύρω τους, αλλά και το υπερασπίζονται φανατικά. Για να πας να διδάξεις σε σχολείο φαντάζομαι ότι δεν θα είσαι και κανένας μεγαλοαστός. Γιατί να γίνεσαι Ταλιμπάν του καπιταλισμού;

Τέλος, αν θέλουμε ποτέ να αποκτήσουμε σοβαρή δημόσια εκπαίδευση και δημόσιες υπηρεσίες γενικότερα, θα πρέπει να δεχτούμε την κατάργηση της μονιμότητας. Μόνο έτσι θα επιπλεύσουν κάποια στιγμή οι άνθρωποι που πραγματικά αξίζουν τη θέση τους και ενδιαφέρονται.
Μα αυτό νομίζεις ότι είναι το πρόβλημα του δημόσιου σχολείου σήμερα; ότι οι καθηγητές δεν αξίζουν;

Όταν ξέρεις ότι αυτό που κάνεις σου ταιριάζει, το γουστάρεις, είσαι καλός σε αυτό και προσπαθείς να βελτιώνεσαι, τότε η κατάργηση της μονιμότητας δε σου δημιουργεί καμία ανασφάλεια.

Όχι, καμιά ανασφάλεια, απλώς φοράς τις παρωπίδες και επαναλαμβάνεις "όλα θα πάνε καλά, όλα θα πάνε καλά".
Το "Τσεκούρι" του Γαβρά το έχεις δει; Υποψιάζομαι ότι κι αυτός το γούσταρε κι ήταν καλός σ' αυτό που έκανε.


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161200
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 658
Σύνολο: 668

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.