*

Αποστολέας Θέμα: Το νέο νομοσχέδιο  (Αναγνώστηκε 582611 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #728 στις: Απριλίου 14, 2010, 08:35:37 pm »
Η μεταβατική πρέπει να ισορροπήσει τρία πράγματα:

Πρώτα να μην αφήσει στο κενό τους ανθρώπους που ήδη δουλεύουν στην δημόσια εκπαίδευση ως κύρια απασχόληση δηλαδή αυτούς που είναι τώρα αναπληρωτές και όσους πέτυχαν διορισμό μέσα από τις διαδικασίες που ίσχυσαν.

Να δώσει σε όσους είχαν βραχυπρόθεσμα προοπτική για διορισμό την δυνατότητα να το πετύχουν γιατί προφανώς εγκατέλειψαν άλλες δουλειές και ευκαιρίες.

Και να μην αναστείλει για μεγάλο χρονικό διάστημα το σύστημα ώστε να υπάρχει η δυνατότητα στο μεγάλο πλήθος των εκπαιδευτικών να έχουν πρόσβαση στην ευκαιρία να εργαστούν στην δημόσια εκπαίδευση. 

Αυτό είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να επιτευχθεί. Αν μάλιστα βάλουμε  την παρούσα δυσμενή συγκυρία στην οικονομία και την διόρθωση των στρεβλώσεων με τις αποσπάσεις, ωράρια κλπ τότε γίνεται γρίφος.
Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι το υπουργείο να θέσει προτεραιότητες αλλά και εμείς οι εκπαιδευτικοί να αποδεχτούμε.
Τι είναι προτιμότερο να γίνει; Να διευθετηθούν μερικές χιλιάδες ανθρώπων που κινδυνεύουν να μείνουν άνεργοι ή να διορθωθούν τα κακώς κείμενα δεκαετιών άρον άρον υπό την πίεση των κερδοσκόπων;
Μπορούν και τα δύο να συνδυαστούν σε μια ολιγόχρονη διαδικασία προσαρμογής ή πρέπει να παρθούν αποφάσεις δραστικές;
Δεν ξέρω αν στο υπουργείο κατανοούν το πρόβλημα που βιώνουμε χιλιάδες εκπαιδευτικοί ούτε εμείς έχουμε την δικιά τους οπτική για το μέγεθος της κρίσης.
Ίσως αυτό που λένε για την εύρεση μιας χρυσής τομής να έχει κάποια δόση ειλικρίνειας.
Αλλά εμείς δεν έχουμε πολλές δυνατότητες για παραχωρήσεις. Τι να διαπραγματευτούμε; Την πιθανότητα να πεταχτούμε στο δρόμο μετά από τόσες προσπάθειες; Πόση υπομονή μπορεί να κάνει κανείς  όταν έχει για χρόνια αναλωθεί σε αυτές τις αβέβαιες διαδικασίες;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:01:54 »

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1305
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #729 στις: Απριλίου 14, 2010, 08:40:40 pm »
Το τραγικό του πράγματος είναι ότι χάνουμε το διορισμό μας.Και δυστυχώς είμαστε πολλοί....Μετά από 4 ασέπ και 2 χρόνια αναπλήρωσης έρχεται μια υπουργός και λέει στοπ!Το πολύ 24μηνίτες και αν....Η μεταβατική(όπως θέλει να την αποκαλεί)είναι ένα ψέμα.Εγώ πρέπει να ξαναδώσω ασεπ στα 37 μου και να ανταγωνιστω ποιούς;Και για πόσες θέσεις;Στην ηλικία που θα μονιμοποιηθώ(αν δεν λιώσω στα δυσπρόσιτα της....μόνιμης αναπλήρωσης,εγώ πρεπει να είμαι μέντορας,όχι να έχω κιόλας!!)Μέντορες έχουν κανονικά οι πρωτοδιόριστοι 25άρηδες..Εμείς των 30 και..άνω....τι μέντορες..Εδώ είμαστε έτοιμοι για έμφραγμα,οι μέντορες μας έλειπαν!Παραμένει αδιευκρίνιστο το τι θα γίνει με τις προυπηρεσίες που θα αποκτήσουμε σαν αναπληρωτές τα δύο επόμενα χρόνια μέχρι τον επόμενο ασεπ.Κλειδώνω τους πίνακες για νεοεισερχόμενους ή προσθέτω την προυπηρεσία που θα αποκτηθεί σε όσους είναι ήδη μέσα;Σε μια κανονική μεταβατική περίοδο θα έπρεπε να ισχύει το δεύτερο....αλλά στο γάμο του Καραγκιόζη όλα είναι πιθανά!!!

Κλειδωνουν και τα ονοματα και τα μορια.

ε τοτε να σπάσουμε την πόρτα ή να φωνάξουμε κλειδαρα ή και διαρρηκτη............. θα ξερει καλυτερα να μας την ξεκλειδωσει  :-X  :-X  :-X :-\





Αποσυνδεδεμένος kbazar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 329
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #730 στις: Απριλίου 14, 2010, 08:41:44 pm »
Θίγονται αμεσα οι επιτυχοντες!Αυτοι που ηθελε να προστατεψει απο την αρχη!Γιατι,αν  δεν της "φτασουν" οι διοριστεοι, να παρει οσους εχουν προυπηρεσια κι οχι τους επιτυχοντες???

Αν δεν συμπληρωθεί για διάφορους λόγους ο αριθμός διοριστέων τότε συμπληρώνονται οι θέσεις από τους επιτυχόντες και αν δεν υπάρχουν επιτυχόντες τότε μόνο συμπληρώνονται οι θέσεις με άτομα από προϋπηρεσία
   

Αποσυνδεδεμένος dmath

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #731 στις: Απριλίου 14, 2010, 08:48:04 pm »
Η μεταβατική πρέπει να ισορροπήσει τρία πράγματα:

Πρώτα να μην αφήσει στο κενό τους ανθρώπους που ήδη δουλεύουν στην δημόσια εκπαίδευση ως κύρια απασχόληση δηλαδή αυτούς που είναι τώρα αναπληρωτές και όσους πέτυχαν διορισμό μέσα από τις διαδικασίες που ίσχυσαν.

Να δώσει σε όσους είχαν βραχυπρόθεσμα προοπτική για διορισμό την δυνατότητα να το πετύχουν γιατί προφανώς εγκατέλειψαν άλλες δουλειές και ευκαιρίες.

Και να μην αναστείλει για μεγάλο χρονικό διάστημα το σύστημα ώστε να υπάρχει η δυνατότητα στο μεγάλο πλήθος των εκπαιδευτικών να έχουν πρόσβαση στην ευκαιρία να εργαστούν στην δημόσια εκπαίδευση. 

Αυτό είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να επιτευχθεί. Αν μάλιστα βάλουμε  την παρούσα δυσμενή συγκυρία στην οικονομία και την διόρθωση των στρεβλώσεων με τις αποσπάσεις, ωράρια κλπ τότε γίνεται γρίφος.
Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι το υπουργείο να θέσει προτεραιότητες αλλά και εμείς οι εκπαιδευτικοί να αποδεχτούμε.
Τι είναι προτιμότερο να γίνει; Να διευθετηθούν μερικές χιλιάδες ανθρώπων που κινδυνεύουν να μείνουν άνεργοι ή να διορθωθούν τα κακώς κείμενα δεκαετιών άρον άρον υπό την πίεση των κερδοσκόπων;
Μπορούν και τα δύο να συνδυαστούν σε μια ολιγόχρονη διαδικασία προσαρμογής ή πρέπει να παρθούν αποφάσεις δραστικές;
Δεν ξέρω αν στο υπουργείο κατανοούν το πρόβλημα που βιώνουμε χιλιάδες εκπαιδευτικοί ούτε εμείς έχουμε την δικιά τους οπτική για το μέγεθος της κρίσης.
Ίσως αυτό που λένε για την εύρεση μιας χρυσής τομής να έχει κάποια δόση ειλικρίνειας.
Αλλά εμείς δεν έχουμε πολλές δυνατότητες για παραχωρήσεις. Τι να διαπραγματευτούμε; Την πιθανότητα να πεταχτούμε στο δρόμο μετά από τόσες προσπάθειες; Πόση υπομονή μπορεί να κάνει κανείς  όταν έχει για χρόνια αναλωθεί σε αυτές τις αβέβαιες διαδικασίες;

Με απλή επιχειρηματολογία θα σε πείσω ότι το νέο σύστημα είναι εντελώς αναξιοκρατικό

Λοιπόν ας πούμε ότι ο ΑΣΕΠ είναι 100% αξιοκρατικός !

Μετά το διαγωνισμό στους πίνακες που δημιουργούνται είσαι στη θέση 36 ! Από τη στιγμή που οι θέσεις δεν

είναι καθορισμένες γιατί να πάρει 35 και όχι 36 ;

Aυτό θα είναι βούτυρο στο ψωμί των ... βολευτών !

Για τέτοιο σύστημα μιλάμε...

Το σύμπαν είναι άπειρο , η βλακεία των ανθρώπων είναι άπειρη ! Για το πρώτο δεν είμαι και τόσο σίγουρος !
                                              ''Αλμπερτ Αινστάιν''

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:01:54 »

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #732 στις: Απριλίου 14, 2010, 08:49:26 pm »
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος Lara

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #733 στις: Απριλίου 14, 2010, 08:50:03 pm »
να ρωτησω κατι....αυριο θα γινει 3ωρη σταση εργασιας?

Αποσυνδεδεμένος mlks

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #734 στις: Απριλίου 14, 2010, 08:50:55 pm »
Προσωπικα πιστευω οτι χανουμε τον χρονο μας κυριως γιατι δεν γνωριζουμε την μοριοδοτηση για τα διαφορα ειδη κριτηριων και η οποια να ειναι τετοια ωστε να δινει σαφες προβαδισμα σε μιας κατηγοριες καθηγητων (ασεπιτες , ασεπιτες + προυπ. κτλ).Οποτε ας περιμενουμε γιατι παρα πολλα μενει να διευκρινιστουν.
Κανεις δεν μιλαει οτι αλλαζει και ο ιδιος διαγωνισμος με το βαρος στα παιδαγωγικα-διδακτικη δηλαδη μπορει να αλλαξει ο συντελεστης βαρυτητας (να γινει 40% Γνωστικο και 60%Παιδαγωγικα-Διδακτικη) αλλα και να γινει και ο διαγωνισμος πολυ πιο δυσκολος ωστε οι εκατονταδες επιτυχοντες να ειναι παρελθον (βλεπε ΑΣΕΠ ΠΕ03 2009 Αποτυχοντες 88%) εεε?

Αποσυνδεδεμένος kbazar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 329
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #735 στις: Απριλίου 14, 2010, 08:52:02 pm »
Το τραγικό του πράγματος είναι ότι χάνουμε το διορισμό μας.Και δυστυχώς είμαστε πολλοί....Μετά από 4 ασέπ και 2 χρόνια αναπλήρωσης έρχεται μια υπουργός και λέει στοπ!Το πολύ 24μηνίτες και αν....Η μεταβατική(όπως θέλει να την αποκαλεί)είναι ένα ψέμα.Εγώ πρέπει να ξαναδώσω ασεπ στα 37 μου και να ανταγωνιστω ποιούς;Και για πόσες θέσεις;Στην ηλικία που θα μονιμοποιηθώ(αν δεν λιώσω στα δυσπρόσιτα της....μόνιμης αναπλήρωσης,εγώ πρεπει να είμαι μέντορας,όχι να έχω κιόλας!!)Μέντορες έχουν κανονικά οι πρωτοδιόριστοι 25άρηδες..Εμείς των 30 και..άνω....τι μέντορες..Εδώ είμαστε έτοιμοι για έμφραγμα,οι μέντορες μας έλειπαν!Παραμένει αδιευκρίνιστο το τι θα γίνει με τις προυπηρεσίες που θα αποκτήσουμε σαν αναπληρωτές τα δύο επόμενα χρόνια μέχρι τον επόμενο ασεπ.Κλειδώνω τους πίνακες για νεοεισερχόμενους ή προσθέτω την προυπηρεσία που θα αποκτηθεί σε όσους είναι ήδη μέσα;Σε μια κανονική μεταβατική περίοδο θα έπρεπε να ισχύει το δεύτερο....αλλά στο γάμο του Καραγκιόζη όλα είναι πιθανά!!!

Κλειδωνουν και τα ονοματα και τα μορια.

ε τοτε να σπάσουμε την πόρτα ή να φωνάξουμε κλειδαρα ή και διαρρηκτη............. θα ξερει καλυτερα να μας την ξεκλειδωσει  :-X  :-X  :-X :-\





    Κάποιοι :P θα βρουν τον κατάλληλο ''κλειδαρά'' :P(πάντα βρίσκεται)για να τους ανοίξει το ''παράθυρο'' εεεεεεεε την πόρτα και να μπουν ΚΑΙ με το ''κλειδί'' στο χέρι στο ''σπίτι'' που θέλουν ! :P :-X

Αποσυνδεδεμένος isambo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 160
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #736 στις: Απριλίου 14, 2010, 09:04:43 pm »
να ρωτησω κατι....αυριο θα γινει 3ωρη σταση εργασιας?
Ναι, τις τρεις τελευταίες ώρες της πρωινής βάρδιας.
"Αν δεν καώ εγώ, αν δεν καείς εσύ, αν δεν καούμε όλοι μας πώς θα γενούνε τα σκοτάδια λάμψη;"
Ναζίμ Χικμέτ

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #737 στις: Απριλίου 14, 2010, 09:08:36 pm »
Δλδ η στάση ξεκινάει από τις 11.45 (πέμπτη διδακτική ώρα) ?
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #738 στις: Απριλίου 14, 2010, 09:12:12 pm »
Το τραγικό του πράγματος είναι ότι χάνουμε το διορισμό μας.Και δυστυχώς είμαστε πολλοί....Μετά από 4 ασέπ και 2 χρόνια αναπλήρωσης έρχεται μια υπουργός και λέει στοπ!Το πολύ 24μηνίτες και αν....Η μεταβατική(όπως θέλει να την αποκαλεί)είναι ένα ψέμα.Εγώ πρέπει να ξαναδώσω ασεπ στα 37 μου και να ανταγωνιστω ποιούς;Και για πόσες θέσεις;Στην ηλικία που θα μονιμοποιηθώ(αν δεν λιώσω στα δυσπρόσιτα της....μόνιμης αναπλήρωσης,εγώ πρεπει να είμαι μέντορας,όχι να έχω κιόλας!!)Μέντορες έχουν κανονικά οι πρωτοδιόριστοι 25άρηδες..Εμείς των 30 και..άνω....τι μέντορες..Εδώ είμαστε έτοιμοι για έμφραγμα,οι μέντορες μας έλειπαν!Παραμένει αδιευκρίνιστο το τι θα γίνει με τις προυπηρεσίες που θα αποκτήσουμε σαν αναπληρωτές τα δύο επόμενα χρόνια μέχρι τον επόμενο ασεπ.Κλειδώνω τους πίνακες για νεοεισερχόμενους ή προσθέτω την προυπηρεσία που θα αποκτηθεί σε όσους είναι ήδη μέσα;Σε μια κανονική μεταβατική περίοδο θα έπρεπε να ισχύει το δεύτερο....αλλά στο γάμο του Καραγκιόζη όλα είναι πιθανά!!!

Κλειδωνουν και τα ονοματα και τα μορια.
Γιατί το λέτε με τόση σιγουριά για τα μόρια;
Το έχει πει η υπουργός;
Τι νόημα έχει μετά να πάει κάποιος ωρομίσθιος; (εμμμ... αναπληρωτής με μειωμένο ωράριο)

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #739 στις: Απριλίου 14, 2010, 09:15:51 pm »
Η μεταβατική πρέπει να ισορροπήσει τρία πράγματα:

Πρώτα να μην αφήσει στο κενό τους ανθρώπους που ήδη δουλεύουν στην δημόσια εκπαίδευση ως κύρια απασχόληση δηλαδή αυτούς που είναι τώρα αναπληρωτές και όσους πέτυχαν διορισμό μέσα από τις διαδικασίες που ίσχυσαν.

Να δώσει σε όσους είχαν βραχυπρόθεσμα προοπτική για διορισμό την δυνατότητα να το πετύχουν γιατί προφανώς εγκατέλειψαν άλλες δουλειές και ευκαιρίες.

Και να μην αναστείλει για μεγάλο χρονικό διάστημα το σύστημα ώστε να υπάρχει η δυνατότητα στο μεγάλο πλήθος των εκπαιδευτικών να έχουν πρόσβαση στην ευκαιρία να εργαστούν στην δημόσια εκπαίδευση. 

Αυτό είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να επιτευχθεί. Αν μάλιστα βάλουμε  την παρούσα δυσμενή συγκυρία στην οικονομία και την διόρθωση των στρεβλώσεων με τις αποσπάσεις, ωράρια κλπ τότε γίνεται γρίφος.
Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι το υπουργείο να θέσει προτεραιότητες αλλά και εμείς οι εκπαιδευτικοί να αποδεχτούμε.
Τι είναι προτιμότερο να γίνει; Να διευθετηθούν μερικές χιλιάδες ανθρώπων που κινδυνεύουν να μείνουν άνεργοι ή να διορθωθούν τα κακώς κείμενα δεκαετιών άρον άρον υπό την πίεση των κερδοσκόπων;
Μπορούν και τα δύο να συνδυαστούν σε μια ολιγόχρονη διαδικασία προσαρμογής ή πρέπει να παρθούν αποφάσεις δραστικές;
Δεν ξέρω αν στο υπουργείο κατανοούν το πρόβλημα που βιώνουμε χιλιάδες εκπαιδευτικοί ούτε εμείς έχουμε την δικιά τους οπτική για το μέγεθος της κρίσης.
Ίσως αυτό που λένε για την εύρεση μιας χρυσής τομής να έχει κάποια δόση ειλικρίνειας.
Αλλά εμείς δεν έχουμε πολλές δυνατότητες για παραχωρήσεις. Τι να διαπραγματευτούμε; Την πιθανότητα να πεταχτούμε στο δρόμο μετά από τόσες προσπάθειες; Πόση υπομονή μπορεί να κάνει κανείς  όταν έχει για χρόνια αναλωθεί σε αυτές τις αβέβαιες διαδικασίες;

Με απλή επιχειρηματολογία θα σε πείσω ότι το νέο σύστημα είναι εντελώς αναξιοκρατικό

Λοιπόν ας πούμε ότι ο ΑΣΕΠ είναι 100% αξιοκρατικός !

Μετά το διαγωνισμό στους πίνακες που δημιουργούνται είσαι στη θέση 36 ! Από τη στιγμή που οι θέσεις δεν

είναι καθορισμένες γιατί να πάρει 35 και όχι 36 ;

Aυτό θα είναι βούτυρο στο ψωμί των ... βολευτών !

Για τέτοιο σύστημα μιλάμε...


Αυτό που λες είναι σωστό το σύστημα γίνεται εντελώς κεντρικό και μπορούν να γίνονται ποικίλες παρεμβάσεις. Θα μπορούν οι πολιτικοί να ρυθμίζουν τα κριτήρια μοριοδότησης κάθε τρεις και λίγο και να δημιουργήσουν άλλες ευνοούμενες ομάδες ή θα μπορούν να προσλαμβάνουν πέρα απ’ τις πραγματικές ανάγκες για πολιτικό όφελος. Καλός θα είναι ένας υπουργός όταν θα δίνει ελπίδα στους καταχωρημένους...
Και το χειρότερο θα είναι η συσσώρευση που θα δημιουργηθεί. Χιλιάδες θα προσβλέπουν σε βελτίωση της θέσης τους και θα επιδίδονται στην συλλογή μορίων με όλους του διαθέσιμους τρόπους. Οι μεταπτυχιακοί τίτλοι θα γίνουν ανάρπαστοι ιδίως αυτοί των

Αποσυνδεδεμένος PHYSCIENCE

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 897
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #740 στις: Απριλίου 14, 2010, 09:17:21 pm »
κλειδώνει η συλλογή μορίων για την μεταβατική και τον πριμοδότηση που θα δώσει γι αυτούς που θεμελιώνουν δικαιώματα διορισμού.
Στην συνέχεια συλλέγεις προυπηρεσία γιατί μοριοδοτείται εφ΄ όσον πετύχεις ΑΣΕΠ.

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #741 στις: Απριλίου 14, 2010, 09:33:03 pm »
Κλικ εδώ για να θαυμάσετε τις προβλέψεις της κυβέρνησης.
Κάθε λέξη ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα!
Σαν Έλληνες είμαστε ξένοιαστοι πια. Γεμάτοι χαμόγελο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182568
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 640
Σύνολο: 650

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.