0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επιτέλους τα πράγματα έχουν πάρει το δρόμο τους. Είναι πλέον ξεκάθαρα τα σενάρια για το διορισμό των εκπαιδευτικών στο δημόσιο σχολείο. Το ιδανικό σενάριο (ισχύει μόνο για αυτόν που τώρα η υπουργός κατατάσσει πρώτο – το σημερινό μαθητή).Αν κάποιος επιμένει να γίνει εκπαιδευτικός και είναι 18 ετών (δίνει δηλαδή πανελλήνιες το Μάιο) τότε θα πρέπει αφού τελειώσει τη σχολή του (4 έτη) να κάνει κάποιο μεταπτυχιακό αρχικά (2 έτη) και ακολούθως ένα διδακτορικό (3-4 έτη) για να μπορεί να πεί ότι έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του και δεν θα υστερεί έναντι των άλλων εκπαιδευτικών (όχι όσον αφορά στις γνώσεις, αλλά στη μοριοδότησή του). Στη συνέχεια θα πρέπει να πάρει το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας. Αυτό ίσως σημαίνει ότι θα δώσει 6-8 μαθήματα και θα ξοδέψει σε χρόνο περίπου 1 έτος. Αν δεν έχει κουραστεί με αυτό, θα διαβάσει άλλα 1-2 έτη για να δώσει ΑΣΕΠ. Αυτό αυτομάτως, αν είναι τυχερός θα τον κατατάξει σε έναν πίνακα. Αν είναι ακόμη πιο τυχερός θα μπει στους λίγους προνομοιούχους που θα ονομαστούν «αναπληρωτές με μειωμένο ωράριο». Δουλεύοντας με απολαβές των 300 ευρώ το μήνα για 5 έτη, θα προσαυξήσει κατά λίγα μόρια τη βαθμολογία του, αλλά επειδή δεν θα είναι ικανοποιητική, θα αναγκασθεί να ξαναδώσει ΑΣΕΠ για να βελτιώσει τη θέση του. Αν είναι υπερβολικά τυχερός, θα πλασαριστεί στις πρώτες θέσεις του πίνακα, και αφού κατά τα γνωστα θα δουλέψει ως «αναπληρωτής με μειωμένο ωράριο» για άλλα 3-4 χρόνια θα φτάσει η μαγική στιγμή που θα διοριστεί ως «δόκιμος εκπαιδευτικός». Στη θέση αυτή θα μείνει για 2 έτη απολαμβάνοντας το αστρονομικό για τα δεδομένα του ποσό των 1000 ευρώ, κάτω από το άγρυπνο βλέμμα του «μέντορά» του, που θα αξιολογεί κάθε του κίνηση στην τάξη. Αν είναι πάλι τυχερός τότε θα διορισθεί μόνιμος εκπαιδευτικός σε σχολείο. Αν πούμε ότι πέρασε με την πρώτη στο πανεπιστήμιο το άθροισμα κάνει:18+4+2+4+1+2+5+4+2= 42Τότε είναι που θα αρχίσει να σκέφτεται τη σύνταξή του η οποία για να δοθεί στο 65-70% του μισθού του, θα πρέπει να δουλέψει περίπου 38 έτη. Άρα θα δουλεύει ως τα 80.Το παραπάνω μοντέλο είναι ιδανικό αλλά προϋποθέτει πολύ τύχη και κρύβει κάποιες παγίδες. Αρχικά θα πρέπει η Ελλάδα να ανταπεξέλθει στις οικονομικές δυσκολίες και να μην χρειασθεί να ενεργοποιηθεί το πακέτο στήριξης με πιθανή εμπλοκή του ΔΝΤ, γιατί οι διορισμοί θα μειωνόταν δραματικά (από 0 μέχρι λίγες δεκάδες για κλάδους όπως οι ΠΕ02), πράγμα που θα τον καθυστερούσε για τουλάχιστον 10-15 έτη(τόσο υπολογίζεται ότι θα διαρκήσει το Πρόγραμμα Σταθερότητας υπό την εποπτία του ΔΝΤ), φθάνοντας στην ηλικία των 52-57 ετών. Αυτό όμως μάλλον είναι δύσκολο να μην συμβεί και αν υπολογίσουμε και τα χρόνια που θα πρέπει να εργασθεί για να κατοχυρώσει συνταξιοδοτικά διακιώματα (+38 έτη) θα πρέπει να δουλεύει ως τα 90 με 97. Με τα σημερινά δεδομένα που ο μέσος όρος ζωής είναι περίπου 81 έτη, η εξέλιξη αυτή θα είναι ιδιαίτερα δυσάρεστη γιατί του υπολείπονται περίπου 9-17 έτη για να τελειώσει τη δουλειά που αναλαμβάνει και να συνεισφέρει και αυτός στο Ελληνικό Κράτος πριν τελειώσει τη ζωή του. Όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι η υγεία του θα είναι ακλόνητη και οι αισθήσεις θα διατηρούνται σε εγρήγορση για να καταφέρνει να ξεφεύγει από τις σκανταλιές των μαθητών του 2080, κάποιες από τις οποίες θα υπονομεύουν την ίδια του τη ζωή (π.χ. τράβηγμα του ουροκαθετήρα, παιχνίδια με τη συσκευή παροχής οξυγόνου κλπ).Τα υπόλοιπα σενάρια Αφορούν όλους τους ήδη αποφοιτήσαντες δεν είναι τόσο ευνοϊκά. Στην πραγματικότητα δεν υφίστανται. Όσοι σήμερα είναι κάποιας ηλικίας, έστω πάνω από 22, δεν έχουν σχεδόν καμία πιθανότητα, είναι πιο πιθανό να πιάσουν το Τζόκερ (το οποίο τελευταία μοιράζει τρελά κέρδη) χωρίς να έχουν παίξει ποτέ τους.Η απόφαση που πρέπει να παρθεί είναι μία. Πρέπει να προστατέψετε αυτόν το μαθητή από το τραγικό λάθος που πάει να κάνει. Απεργείστε στις Πανελλήνιες Εξετάσεις! Μην του επιτρέψετε αργότερα να σας κατηγορεί για ανευθυνότητα και αδιαφορία. ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΤΟ ΔΟΓΜΑ: ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ
πρεπει να βγει ωρομισθιος στο mega και οχι συνδικαλιστης, να τους τα πειεκει δεν εχω κονε, αλλιως θα το κανα με τα λαμογια τους δημοσιοκαφρους
Αυτοί όλοι είναι απαράδεκτοι..Ξεκίνησαν ως αριστεροί και τους έχει ρουφήξει τόσο πολύ το σύστημα που έχουν ξεχάσει και το γάλα της μάνας τους. Οι δε μισθοί τους ....ούτε στα όνειρά μας . Δεν πειράζει όμως η κοινωνία τους απαξιώνει εξίσου.....Είναι σαν το Χατζηνικολάου με τη Στάη που βγήκαν χτες στο δελτίο και γελούσαν σαν χαζοχαρούμενοι ενώ μιλούσαν για το ΔΝΤ....Τι να πει κανείς
Παράθεση από: stave στις Απριλίου 17, 2010, 09:45:57 amΑυτοί όλοι είναι απαράδεκτοι..Ξεκίνησαν ως αριστεροί και τους έχει ρουφήξει τόσο πολύ το σύστημα που έχουν ξεχάσει και το γάλα της μάνας τους. Οι δε μισθοί τους ....ούτε στα όνειρά μας . Δεν πειράζει όμως η κοινωνία τους απαξιώνει εξίσου.....Είναι σαν το Χατζηνικολάου με τη Στάη που βγήκαν χτες στο δελτίο και γελούσαν σαν χαζοχαρούμενοι ενώ μιλούσαν για το ΔΝΤ....Τι να πει κανείς Γιατί να μη γελούν; Νομίζεις ότι το ΔΝΤ θα έρθει γι΄αυτούς; Πότε πλήρωσαν όλοι τις όποιες κρίσεις; Την κρίση κι αυτή τη φορά θα την πληρώσει αυτός που δεν φταίει...Αν κάτσει καλά... Κι αυτοί, η ελίτ των δημοσιογράφων αυτό ακριβώς κάνουν. Μας μαθαίνουν πως να κάτσουμε ...καλά.
"Ο νόμος παρέχει, όπως είπε και η Υπουργός, τη δυνατότητα να υπάρξουν προσαρμογές για όσους σήμερα υπηρετούν ως αναπληρωτές και για όσους καλύπτει το μεταβατικό στάδιο."Μιλάει η υπουργός για ρύθμιση πριν καν ψηφιστεί ο νόμος!!!
Παράθεση από: ατυχούλα στις Απριλίου 17, 2010, 06:46:59 amΠαράθεση από: artemisia στις Απριλίου 17, 2010, 01:23:26 amπαιδια θελω να μου πειτε πως βλεπετε εσεις το οτι δεν θα προκηρυσσονται συγκεκριμενος αριθμος θεσεων στο διαγωνισμο του ασεπ.Δηλ. θα δινουμε στα τυφλα;σαν προβατα που πανε για σφαγη;ειναι πολυ σοβαρο θεμα που δειχνει ελλειψη σεβασμου της προσωπικοτητας κ ζωης του υποψηφιου.οσοι υπηρξαμε εστω κ μια φορα επιτυχοντες ξερουμε τι σημαινει ασεπ.δεν πας για πλακα.προκειται για εξετασεις που, οταν προετοιμαζεσαι για αυτες ,αναστελλεται η υπολοιπη ζωη σου... το ότι δε προκηρύσσονται συγκεκριμένες θέσεις δεν είναι νομίζω ότι ανήκει στα προβληματικά σημεία του νομοσχεδίου, διότι απλά για τους καθηγητές δεν είναι εύκολο να ξέρουν τα κενά ένα με δύο χρόνια πριν το διορισμό του. δηλ κάθε διαγωνισμός αφορά προσλήψεις που θα γίνουν μετά από ένα με δύο χρόνια. εμένα μου ακούγεται λογικό για να μην υπάρχουν υπεράριθμοι.Γνωρίζουν πολύ καλά τις συνταξιοδοτήσεις που θα έχουν κάθε χρόνο! Ούτε αυτές τις θέσεις δεν μπορούν να προκυρήξουν και να συνεχίζουν με επιλαχόντες;Αρα κάτι ύποπτο συμβαίνει εδώ...
Παράθεση από: artemisia στις Απριλίου 17, 2010, 01:23:26 amπαιδια θελω να μου πειτε πως βλεπετε εσεις το οτι δεν θα προκηρυσσονται συγκεκριμενος αριθμος θεσεων στο διαγωνισμο του ασεπ.Δηλ. θα δινουμε στα τυφλα;σαν προβατα που πανε για σφαγη;ειναι πολυ σοβαρο θεμα που δειχνει ελλειψη σεβασμου της προσωπικοτητας κ ζωης του υποψηφιου.οσοι υπηρξαμε εστω κ μια φορα επιτυχοντες ξερουμε τι σημαινει ασεπ.δεν πας για πλακα.προκειται για εξετασεις που, οταν προετοιμαζεσαι για αυτες ,αναστελλεται η υπολοιπη ζωη σου... το ότι δε προκηρύσσονται συγκεκριμένες θέσεις δεν είναι νομίζω ότι ανήκει στα προβληματικά σημεία του νομοσχεδίου, διότι απλά για τους καθηγητές δεν είναι εύκολο να ξέρουν τα κενά ένα με δύο χρόνια πριν το διορισμό του. δηλ κάθε διαγωνισμός αφορά προσλήψεις που θα γίνουν μετά από ένα με δύο χρόνια. εμένα μου ακούγεται λογικό για να μην υπάρχουν υπεράριθμοι.
παιδια θελω να μου πειτε πως βλεπετε εσεις το οτι δεν θα προκηρυσσονται συγκεκριμενος αριθμος θεσεων στο διαγωνισμο του ασεπ.Δηλ. θα δινουμε στα τυφλα;σαν προβατα που πανε για σφαγη;ειναι πολυ σοβαρο θεμα που δειχνει ελλειψη σεβασμου της προσωπικοτητας κ ζωης του υποψηφιου.οσοι υπηρξαμε εστω κ μια φορα επιτυχοντες ξερουμε τι σημαινει ασεπ.δεν πας για πλακα.προκειται για εξετασεις που, οταν προετοιμαζεσαι για αυτες ,αναστελλεται η υπολοιπη ζωη σου...
Παράθεση από: dmath στις Απριλίου 17, 2010, 08:44:02 amΠαράθεση από: ατυχούλα στις Απριλίου 17, 2010, 06:46:59 amΠαράθεση από: artemisia στις Απριλίου 17, 2010, 01:23:26 amπαιδια θελω να μου πειτε πως βλεπετε εσεις το οτι δεν θα προκηρυσσονται συγκεκριμενος αριθμος θεσεων στο διαγωνισμο του ασεπ.Δηλ. θα δινουμε στα τυφλα;σαν προβατα που πανε για σφαγη;ειναι πολυ σοβαρο θεμα που δειχνει ελλειψη σεβασμου της προσωπικοτητας κ ζωης του υποψηφιου.οσοι υπηρξαμε εστω κ μια φορα επιτυχοντες ξερουμε τι σημαινει ασεπ.δεν πας για πλακα.προκειται για εξετασεις που, οταν προετοιμαζεσαι για αυτες ,αναστελλεται η υπολοιπη ζωη σου... το ότι δε προκηρύσσονται συγκεκριμένες θέσεις δεν είναι νομίζω ότι ανήκει στα προβληματικά σημεία του νομοσχεδίου, διότι απλά για τους καθηγητές δεν είναι εύκολο να ξέρουν τα κενά ένα με δύο χρόνια πριν το διορισμό του. δηλ κάθε διαγωνισμός αφορά προσλήψεις που θα γίνουν μετά από ένα με δύο χρόνια. εμένα μου ακούγεται λογικό για να μην υπάρχουν υπεράριθμοι.Γνωρίζουν πολύ καλά τις συνταξιοδοτήσεις που θα έχουν κάθε χρόνο! Ούτε αυτές τις θέσεις δεν μπορούν να προκυρήξουν και να συνεχίζουν με επιλαχόντες;Αρα κάτι ύποπτο συμβαίνει εδώ...Το ότι θα είναι ανοικτός ο διαγωνισμός και δεν θα αναφέρεται σε συγκεκριμένο αριθμό θέσεων σημαίνει ότι υποβαθμίζεται η βαρύτητά του. Αυτό έχει και κάτι ωφέλιμο: δεν θα δίνει κανείς με αυτή την παράλογη αγωνία του όλα ή τίποτα. Δεν είναι δυνατόν να συμπιέζεται ο διαγωνιζόμενος σε ένα τέτοιο μαζικό διαγωνισμό την ώρα που έχει πλήθος από βιοτικές υποχρεώσεις. Έστω κάποια στιγμή αποφασίζει να δώσει, όταν το πεδίο της δική του πραγματικότητας είναι σχετικά ελεύθερο. Αν πετύχει, κατοχυρώνει μια καλή βαθμολογία για 6 χρόνια. Και αν οι θέσεις υπάρχουν ή οι υποψήφιοι είναι λιγότεροι τότε διορίζεται. Σαφώς υποβαθμίζεται ο διαγωνισμός και οι προσλήψεις μειώνονται, στην καλύτερη περίπτωση, στα ποσοστά των αποχωρούντων απ’ την εκπαίδευση αλλά γίνεται και κάτι που έχει ψυχολογικό όφελος:Δεν καλλιεργεί αυταπάτες. Γιατί κακά τα ψέματα όταν δίνουν 4000 φυσικοί για 200 θέσεις το θέμα του διορισμού δεν είναι θέμα του καλύτερου αλλά του πιο τυχερού ανάλογα με τις συνθήκες της στιγμής για τον καθένα. Η επετηρίδα αποκάλυπτε το πρόβλημα των αριθμών. Ο διαγωνισμός το συγκάλυπτε με καταστροφικές συνέπειες για όποιον τον πήρε στα σοβαρά. Το έχω αναφέρει ξανά, αν γίνει ποτέ καμιά έρευνα που να μελετήσει τις ψυχοσωματικές συνέπειες αυτού του διαγωνισμού θα βγουν απίστευτα συμπεράσματα. Ξέρετε ότι πολλοί ,ιδίως όσοι θεωρούν το δημόσιο πανάκια για το ζήτημα της εργασίας, ανέστειλαν την ζωή τους για να διαβάζουν απελπισμένα και να μετέχουν σε ένα διαγωνισμό που τους κρατούσε σε αγωνία τουλάχιστον 2 χρόνια; Δύο χρόνια με το να βγει η προκήρυξη με την ύλη ,μετά με τις θέσεις και την ημερομηνία ,μετά ο διαγωνισμός ,μετά τα αποτελέσματα με πολύμηνη καθυστέρηση και σ’ όλα αυτά η δημοσιότητα ενός ιδιωτικού εγχειρήματος ,της εύρεσης εργασίας...