0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: summit στις Απριλίου 23, 2010, 09:33:41 pmΠαράθεση από: paraxenos στις Απριλίου 23, 2010, 09:14:26 pmΈνας απο τους κρυφούς όρους του ΔΝΤ είναι να μην γνωρίζουν τίποτε οι έλληνες πολίτες για τις συμφωνίες που γίνονται........Απόδειξέ το μας! Πώς προκύπτει αυτό το συμπέρασμα; Φυσικά βλέπουμε ότι δεν μας ενημερώνουν και ότι αποφεύγουν να αναφέρουν ακόμα και τη λέξη "ΔΝΤ". Αλλά αν ξέρεις κάτι περισσότερο από αυτό που αντιλαμβανόμαστε όλοι. Η εντολη για το ΔΝΤ δόθηκε στον ΓΑΠ κατα την επισκεψη του στον ομπαμα........ηταν γνωστο σε στενους οικονομικους κυκλους ........οπως λεγεται-ακουγεται απο τους ιδιους κυκλους αυτο που ανεφερα παραπανω.........δυστυχώς δεν μπορω όμως να το αποδείξω
Παράθεση από: paraxenos στις Απριλίου 23, 2010, 09:14:26 pmΈνας απο τους κρυφούς όρους του ΔΝΤ είναι να μην γνωρίζουν τίποτε οι έλληνες πολίτες για τις συμφωνίες που γίνονται........Απόδειξέ το μας! Πώς προκύπτει αυτό το συμπέρασμα; Φυσικά βλέπουμε ότι δεν μας ενημερώνουν και ότι αποφεύγουν να αναφέρουν ακόμα και τη λέξη "ΔΝΤ". Αλλά αν ξέρεις κάτι περισσότερο από αυτό που αντιλαμβανόμαστε όλοι.
Ένας απο τους κρυφούς όρους του ΔΝΤ είναι να μην γνωρίζουν τίποτε οι έλληνες πολίτες για τις συμφωνίες που γίνονται........
Παράθεση από: asimos_alex στις Απριλίου 20, 2010, 11:10:29 amΝΑ ΚΑΙ Η "ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΑΣ ΣΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ":Δηλ. εσύ είσαι υπέρ της διατήρησης του απαράδεκτου καθεστώτος της ωρομισθίας?Και αφού υπάρχουν μόνιμοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι δεν απασχολούνται στη Δ/βάθμια τι θα πρέπει να κάνει το Υπουργείο?Να μη τους διαθέσει στα ολοήμερα όπου και υπάρχουν ανάγκες? Να τους έχει παροπλισμένους?
ΝΑ ΚΑΙ Η "ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΑΣ ΣΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ":
Παράθεση από: 0401 στις Απριλίου 20, 2010, 11:23:42 amΠαράθεση από: asimos_alex στις Απριλίου 20, 2010, 11:10:29 amΝΑ ΚΑΙ Η "ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΑΣ ΣΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ":Δηλ. εσύ είσαι υπέρ της διατήρησης του απαράδεκτου καθεστώτος της ωρομισθίας?Και αφού υπάρχουν μόνιμοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι δεν απασχολούνται στη Δ/βάθμια τι θα πρέπει να κάνει το Υπουργείο?Να μη τους διαθέσει στα ολοήμερα όπου και υπάρχουν ανάγκες? Να τους έχει παροπλισμένους? Υπάρχει ένα ζήτημα : α. Ο δάσκαλος σπούδασε για να διδάξει στην πρωτοβάθμια και ο καθηγητής για να διδάξει στη δευτεροβάθμια. Εϊναι διαφορετικές οι ηλικίες, πρέπει να διαφέρει και ο τρόπος διδασκαλίας. Αυτό απαιτεί την αντίστοιχη εκπαίδευση. Δεν γίνεται από τον διδάσκοντα απλή αναμετάδοση γνώσεων.β. Δεν θα είναι παροπλισμένοι οι καθηγητές δευτεροβάθμιας, γιατί υπάρχουν λύσεις: λιγότεροι μαθητές ανά τμήμα=καλύτερο μάθημα. Λιγότεροι βουλευτές στη
Υπουργοί μειωμένου ωραρίου ΑΛΛΑ...αφού πρώτα έχουν εξασφαλίσει τα πιστοποιητικά για την υπουργική τους επάρκεια, αφού έχουν περάσει από τις εξετάσεις του ασεπ και έχουν ξεσπιτωθεί κάθε χρόνο και σε άλλο μέρος (όπου γης και πατρίς) για 350 ευρώ, και....και...και...και τελειωμό να μην έχουν!!! ΜΗ ΜΟΥ
Δεν είναι μόνο αυτό συνάδελφε Damien. Ίσως πλέον δεν υπάρχει και λόγος ύπαρξης της βουλής των Ελλήνων ,αφου θα νομοθετεί ό,τι της δίνουν ,ο πρωθυπουργός θα είνια υπαλληλός τους και πάει λέγοντας .Θεωρώ πως βρισκόμαστε σε μια μεταβατική εποχή (σαν αυτή της φίλης μας )που θα φέρει τρομακτικές πολιτικές αλλαγές .Οι εκλογές έρχονται το καλοκαίρι ...
παιδια η tv διαφημισε οτι αυριο ο κοσμος του επενδυτη θα εχει σε αποκλειστικοτητα το νομοσχεδιο λετε να ισχυει?