0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ακριβώς. χρήση ορολογίας και μεθόδων του πιο σύγχρονου "ρεύματος" διδασκαλίας στο αντικείμενό σου. Η δομή του πλάνου είναι σημαντική. επίσης πρέπει να φαίνεται η δραστηριότητα του μαθητή (μαθητοκεντρικό) και όχι να γράφεις: θα πω αυτό κι εκείνο και θα το πω έτσι και έτσι... όλα υπάρχουν στη βιβλιογραφία.
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank25_4_10_1002.phpσυνάδελφοι, μήπως καταλαβαίνετε τι σημαίνει η παράγραφος 5 αυτού του άρθρου; Και τι θα γίνει με την προϋπηρεσία όσων προσληφθούν ως αναπληρωτές το 2010-2011 και η ειδικότητά τους δεν έχει ΑΣΕΠ ως τώρα;
μα ο καινούριος πίνακας λέει στην παράγραφο 3 ότι θα γίνει αφού γίνουν οι 2 επόμενοι ΑΣΕΠ. έτσι το καταλαβαίνω εγώ. Άρα το Σεπτέμβριο οι προσλήψεις θα γίνουν από τους ήδη υπάρχοντες πίνακες, υποθέτω... Και δηλαδή αν δεν περάσεις στον ΑΣΕΠ όταν τον βάλουν και όταν γίνει σε κάποιες ειδικότητες, η προϋπηρεσία ΄΄πετάει΄΄;;;
Παράθεση από: aelia στις Απριλίου 26, 2010, 11:34:21 amμα ο καινούριος πίνακας λέει στην παράγραφο 3 ότι θα γίνει αφού γίνουν οι 2 επόμενοι ΑΣΕΠ. έτσι το καταλαβαίνω εγώ. Άρα το Σεπτέμβριο οι προσλήψεις θα γίνουν από τους ήδη υπάρχοντες πίνακες, υποθέτω... Και δηλαδή αν δεν περάσεις στον ΑΣΕΠ όταν τον βάλουν και όταν γίνει σε κάποιες ειδικότητες, η προϋπηρεσία ΄΄πετάει΄΄;;;μακαρι να κάνω λάθος αλλά στην παράγραφο 2 αναφέρει "κατα την περίοδο ...εως και το 11-12 οι προσλήψεις αναπληρωτων ....κατα 40% από τον πίνακα αναπληρωτων με προϋπηρεσία