0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα σας αναφέρω συνάδελφοι κάτι και τα συμπεράσματα δικά σας!!Πρόσφατα ήρθαν από την Δευτεροβάθμια μου οι λίστες με τους επιτηρητές για τις πανελλήνιες.Από τους περίπου 30 συναδέλφους στο Γυμνάσιο μου μόνον εγώ δεν είμαι στις λίστες (δηλαδή δεν είμαι επιτηρητής). Θα μου πείτε.."μπράβο ρε γλίτωσες"... Ωστόσο να σας πω εγώ γιατί είμαι ό μόνος που τη "σκαπούλαρα". Απλά έχω κάνει σχεδόν όλες τις απεργίες μέχρι σήμερα...και προφανώς φοβούνται ότι αν γίνει απεργία εκείνες τις μέρες θα είμαι σίγουρος απεργός...ΕΛΕΟΣ και ΝΤΡΟΠΗ τους τα λαμόγια!!ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ φακελωμένους... ΗΜΑΡΤΟΝ...χούντα έχουμε;;; ή μήπως ΕΧΟΥΜΕ και δεν το γνωρίζουμε.Τι μπορώ να κάνω για να διαμαρτυρυθώ αφού είμαι 99% σίγουρος ότι δεν πρόκειται για λάθος.Ευχαριστώ
Κάποιες σκέψεις...Ήμουν κι εγώ αρχικά υπέρ της απεργίας διαρκείας στις πανελλαδικές -είχα ψηφίσει "υπέρ" και στην ψηφοφορία εδώ στο φόρουμ.Τώρα όμως, με τα νέα δεδομένα (ΔΝΤ-νέα μέτρα-πορείες στις 5/5) θεωρώ ότι μια τέτοια κίνηση θα ήταν λάθος... Τώρα που ο κόσμος αρχίζει -κι ας λένε ό,τι θέλουν οι κατευθυνόμενες δημοσκοπήσεις- να αφυπνίζεται, να ξεσηκώνεται, να συσπειρώνεται ξεπερνώντας τις διαιρέσεις μεταξύ των εργαζομένων, μια κλαδική απεργία στις πανελλήνιες θα λειτουργούσε διασπαστικά, ακόμη και αποπροσανατολιστικά. Θα φαινόταν σαν να χρησιμοποιούμε ένα όπλο που οι άλλοι πληττόμενοι εργαζόμενοι δεν έχουν, ότι ενδιαφερόμαστε μόνο για τα "δικά μας" θέματα. Και φυσικά θα ήταν βούτυρο στο ψωμί αυτών που καπηλεύονται τους νεκρούς της Marfin και στήνουν γκάλοπ, για να δημιουργήσουν συλλογική ενοχή και να κάνουν τον κόσμο να κλειστεί πάλι στο καβούκι του.Ναι, το μέλλον των παιδιών είναι υποθηκευμένο και κατάμαυρο. Όμως τα παιδιά, οι μαθητές μας που τώρα ετοιμάζονται για τις πανελλήνιες, δεν έχουν προλάβει να το συνειδητοποιήσουν αυτό στον ελάχιστο χρόνο που τους μένει μεταξύ σχολείου-φροντιστηρίου-ιδιαιτέρων-διαβάσματος. Ούτε και οι γονείς τους, που μπροστά στη λαίλαπα που έρχεται σκέφτονται τα χρήματα που έχουν ξοδέψει για όλα αυτά. Δεν είναι μακριά η ώρα που τα παιδιά και οι γονείς θα είναι μαζί μας σε μια τέτοια απεργία, όταν θα νιώσουν ότι άλλη μια κατάκτηση της μεταπολίτευσης, η μαζικοποίηση της ανώτατης εκπαίδευσης και η συνυφασμένη με αυτήν προσδοκία για ανοδική κοινωνική κινητικότητα, θάβεται οριστικά. Όχι όμως τώρα.Φυσικά, δε λέω να καθίσουμε με σταυρωμένα τα χέρια μέχρι τότε. Υπάρχουν πολλά που μπορούμε να κάνουμε:- Η κινητοποίηση των συναδέλφων στην ΕΡΤ είχε πολύ θετικό αντίκτυπο, κι ας συκοφαντήθηκε από τους πρετεντέρηδες. Αντίστοιχες κινήσεις, με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη μαζικότητα, μπορούν να είναι πολύ πιο αποτελεσματικές από μια απεργία στις πανελλήνιες. - Να συμμετέχουμε στις απεργίες και στις κινητοποιήσεις μαζί με τους άλλους εργαζόμενους.- Να απόσχουμε από τη βαθμολόγηση των γραπτών των πανελληνίων και από ό,τι γίνεται σε ενδοσχολικό επίπεδο (εξετάσεις, παράδοση βαθμολογίας, αποτελέσματα). Ας αφήσουμε, όμως, τα παιδιά να δώσουν πανελλήνιες.- Να μπλοκάρουμε, όσο μπορούμε, την εφαρμογή του νομοσχεδίου (νόμου, τώρα πλέον...) και των οδηγιών του υπουργείου για υποχρεωτικές υπερωρίες και 30ρια τμήματα.
Οι σκέψεις σου με βάζουν κι εμένα σε σκέψη...Ωστόσο, συνεχίζω να είμαι υπέρ της απεργίας διαρκείας στις πανελλήνιες και θα ήθελα να παραθέσω τους λόγους:1) Είναι ίσως η πρώτη φορά που η απεργία δε θα έχει στενά συντεχνιακά-κλαδικά αιτήματα. Ο κλάδος δε ζητάει απλά αύξηση μισθού, έχει αιτήματα που αφορούν ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ και αυτό είναι κάτι που έχει περάσει ή πρέπει να περάσει και σε γονείς και μαθητές.2) Ζούμε μέσα στον κυκλώνα μιας επίθεσης σε όλους τους εργασιακούς χώρους. Μια απεργία των εκπαιδευτικών δε θα αιφνιδιάσει τους γονείς γιατί κι εκείνοι στο δικό τους εργασιακό χώρο σίγουρα θα βάλλονται και θα βιώνουν ανάλογο κλίμα αναταραχής. Ίσως μάλιστα και να την αποζητούν την δική μας απεργία ως εφαλτήριο για να εκφράσουν στη συνέχεια και τη δική τους διαμαρτυρία. Αν δεν κάνουμε απεργία ενδέχεται και να θεωρήσουν τους εκπαιδευτικούς ως εκείνους που πλήττονται λιγότερο από τα μέτρα και γι' αυτό δεν επαναστατούν.3) Είναι ο μόνος τρόπος να ωθήσουμε την διαμ στο να χάσει την ψυχραιμία της και να δείξει το αληθινό της πρόσωπο. Δεν κόπτεται για τους μαθητές, αυτό είναι βέβαιο. Υπάρχουν άλλα ζητήματα που την ενοχλούν και θα τη στριμώξουν σε περίπτωση απεργίας διαρκείας μέσα στις πανελλήνιες.4) Είναι η μόνη απεργία που θα έχει πραγματικό πολιτικό κόστος αφού η κυβέρνηση θ' αναγκαστεί να επιστρατεύσει καθηγητές. Η επιστράτευση συναδέλφων είναι ένα από τα πιο ακραία μέτρα και εκθέτει ανεπανόρθωτα τους κυβερνώντες στην κοινή γνώμη.5)Τέλος, ακριβώς μετά τα πρόσφατα γεγονότα βίας ο κλάδος σχεδόν οφείλει να δείξει την άρνησή του να υποταχθεί σ' αυτή τη λαίλαπα απαξίωσης του πολίτη.. Αν δεν αντιδρούν οι πολίτες-φορείς της γνώσης... τότε τι περιμένουμε να κάνουν άλλοι κλάδοι που δικαιολογημένα διαθέτουν πολιτική κρίση και συνείδηση όχι τόσο οξυμμένη όπως διαθέτουν (υποτίθεται) οι εκπαιδευτικοί?Όλα τα παραπάνω βέβαια θα μπορούσαν να έχουν ισχύ αν ο κλάδος ήταν ενωμένος και αν είχε τα κότσια να επιδείξει αντίσταση σθεναρή αλλά και αν είχε ήδη "δουλέψει" το κομμάτι που λέγεται επαφή-ενημέρωση με γονείς και μαθητές.Κλείνοντας... να προσθέσω πως δεν βλέπω να γίνεται τελικά απεργία μέσα στις πανελλήνιες. Είναι αλήθεια πως είμαστε εγκλωβισμένοι καθώς και όλα όσα αναφέρεις είναι εξίσου βάσιμα και λογικά ως επιχειρήματα. Φόβαμαι πως ότι κι αν αποφασιστεί τελικά θα μετανιώσουμε που δεν επιλέξαμε το άλλο.
Κρίνω πως έστω και την ύστατη ώρα μπορούμε να ενωθούμε και να δουλέψουμε όσο γίνεται σε επικοινωνιακό επίπεδο ώστε γονείς και μαθητές να έχουν σφαιρική εικόνα της κατάστασης.Προσωπικά, όποτε μίλησα σε μαθητές και γονείς αποκόμισα την συναίνεση και την κατανόησή τους.Εν ολίγοις η απεργία θα πετύχει αν εμείς την πιστεύουμε και την υποστηρίζουμε. Αν έχουμε ενδοιασμούς ή διαφωνούμε, όντως καλύτερα να μη γίνει.
Παράθεση από: ioanna89 στις Μαΐου 08, 2010, 10:11:19 pmΚάποιες σκέψεις...Ήμουν κι εγώ αρχικά υπέρ της απεργίας διαρκείας στις πανελλαδικές -είχα ψηφίσει "υπέρ" και στην ψηφοφορία εδώ στο φόρουμ.Τώρα όμως, με τα νέα δεδομένα (ΔΝΤ-νέα μέτρα-πορείες στις 5/5) θεωρώ ότι μια τέτοια κίνηση θα ήταν λάθος... Τώρα που ο κόσμος αρχίζει -κι ας λένε ό,τι θέλουν οι κατευθυνόμενες δημοσκοπήσεις- να αφυπνίζεται, να ξεσηκώνεται, να συσπειρώνεται ξεπερνώντας τις διαιρέσεις μεταξύ των εργαζομένων, μια κλαδική απεργία στις πανελλήνιες θα λειτουργούσε διασπαστικά, ακόμη και αποπροσανατολιστικά. Θα φαινόταν σαν να χρησιμοποιούμε ένα όπλο που οι άλλοι πληττόμενοι εργαζόμενοι δεν έχουν, ότι ενδιαφερόμαστε μόνο για τα "δικά μας" θέματα. Και φυσικά θα ήταν βούτυρο στο ψωμί αυτών που καπηλεύονται τους νεκρούς της Marfin και στήνουν γκάλοπ, για να δημιουργήσουν συλλογική ενοχή και να κάνουν τον κόσμο να κλειστεί πάλι στο καβούκι του.Ναι, το μέλλον των παιδιών είναι υποθηκευμένο και κατάμαυρο. Όμως τα παιδιά, οι μαθητές μας που τώρα ετοιμάζονται για τις πανελλήνιες, δεν έχουν προλάβει να το συνειδητοποιήσουν αυτό στον ελάχιστο χρόνο που τους μένει μεταξύ σχολείου-φροντιστηρίου-ιδιαιτέρων-διαβάσματος. Ούτε και οι γονείς τους, που μπροστά στη λαίλαπα που έρχεται σκέφτονται τα χρήματα που έχουν ξοδέψει για όλα αυτά. Δεν είναι μακριά η ώρα που τα παιδιά και οι γονείς θα είναι μαζί μας σε μια τέτοια απεργία, όταν θα νιώσουν ότι άλλη μια κατάκτηση της μεταπολίτευσης, η μαζικοποίηση της ανώτατης εκπαίδευσης και η συνυφασμένη με αυτήν προσδοκία για ανοδική κοινωνική κινητικότητα, θάβεται οριστικά. Όχι όμως τώρα.Φυσικά, δε λέω να καθίσουμε με σταυρωμένα τα χέρια μέχρι τότε. Υπάρχουν πολλά που μπορούμε να κάνουμε:- Η κινητοποίηση των συναδέλφων στην ΕΡΤ είχε πολύ θετικό αντίκτυπο, κι ας συκοφαντήθηκε από τους πρετεντέρηδες. Αντίστοιχες κινήσεις, με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη μαζικότητα, μπορούν να είναι πολύ πιο αποτελεσματικές από μια απεργία στις πανελλήνιες. - Να συμμετέχουμε στις απεργίες και στις κινητοποιήσεις μαζί με τους άλλους εργαζόμενους.- Να απόσχουμε από τη βαθμολόγηση των γραπτών των πανελληνίων και από ό,τι γίνεται σε ενδοσχολικό επίπεδο (εξετάσεις, παράδοση βαθμολογίας, αποτελέσματα). Ας αφήσουμε, όμως, τα παιδιά να δώσουν πανελλήνιες.- Να μπλοκάρουμε, όσο μπορούμε, την εφαρμογή του νομοσχεδίου (νόμου, τώρα πλέον...) και των οδηγιών του υπουργείου για υποχρεωτικές υπερωρίες και 30ρια τμήματα. ioanna89,Οι σκέψεις σου με βάζουν κι εμένα σε σκέψη...Ωστόσο, συνεχίζω να είμαι υπέρ της απεργίας διαρκείας στις πανελλήνιες και θα ήθελα να παραθέσω τους λόγους:1) Είναι ίσως η πρώτη φορά που η απεργία δε θα έχει στενά συντεχνιακά-κλαδικά αιτήματα. Ο κλάδος δε ζητάει απλά αύξηση μισθού, έχει αιτήματα που αφορούν ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ και αυτό είναι κάτι που έχει περάσει ή πρέπει να περάσει και σε γονείς και μαθητές.2) Ζούμε μέσα στον κυκλώνα μιας επίθεσης σε όλους τους εργασιακούς χώρους. Μια απεργία των εκπαιδευτικών δε θα αιφνιδιάσει τους γονείς γιατί κι εκείνοι στο δικό τους εργασιακό χώρο σίγουρα θα βάλλονται και θα βιώνουν ανάλογο κλίμα αναταραχής. Ίσως μάλιστα και να την αποζητούν την δική μας απεργία ως εφαλτήριο για να εκφράσουν στη συνέχεια και τη δική τους διαμαρτυρία. Αν δεν κάνουμε απεργία ενδέχεται και να θεωρήσουν τους εκπαιδευτικούς ως εκείνους που πλήττονται λιγότερο από τα μέτρα και γι' αυτό δεν επαναστατούν.3) Είναι ο μόνος τρόπος να ωθήσουμε την διαμ στο να χάσει την ψυχραιμία της και να δείξει το αληθινό της πρόσωπο. Δεν κόπτεται για τους μαθητές, αυτό είναι βέβαιο. Υπάρχουν άλλα ζητήματα που την ενοχλούν και θα τη στριμώξουν σε περίπτωση απεργίας διαρκείας μέσα στις πανελλήνιες.4) Είναι η μόνη απεργία που θα έχει πραγματικό πολιτικό κόστος αφού η κυβέρνηση θ' αναγκαστεί να επιστρατεύσει καθηγητές. Η επιστράτευση συναδέλφων είναι ένα από τα πιο ακραία μέτρα και εκθέτει ανεπανόρθωτα τους κυβερνώντες στην κοινή γνώμη.5)Τέλος, ακριβώς μετά τα πρόσφατα γεγονότα βίας ο κλάδος σχεδόν οφείλει να δείξει την άρνησή του να υποταχθεί σ' αυτή τη λαίλαπα απαξίωσης του πολίτη.. Αν δεν αντιδρούν οι πολίτες-φορείς της γνώσης... τότε τι περιμένουμε να κάνουν άλλοι κλάδοι που δικαιολογημένα διαθέτουν πολιτική κρίση και συνείδηση όχι τόσο οξυμμένη όπως διαθέτουν (υποτίθεται) οι εκπαιδευτικοί?Όλα τα παραπάνω βέβαια θα μπορούσαν να έχουν ισχύ αν ο κλάδος ήταν ενωμένος και αν είχε τα κότσια να επιδείξει αντίσταση σθεναρή αλλά και αν είχε ήδη "δουλέψει" το κομμάτι που λέγεται επαφή-ενημέρωση με γονείς και μαθητές.Κλείνοντας... να προσθέσω πως δεν βλέπω να γίνεται τελικά απεργία μέσα στις πανελλήνιες. Είναι αλήθεια πως είμαστε εγκλωβισμένοι καθώς και όλα όσα αναφέρεις είναι εξίσου βάσιμα και λογικά ως επιχειρήματα. Φόβαμαι πως ότι κι αν αποφασιστεί τελικά θα μετανιώσουμε που δεν επιλέξαμε το άλλο.