0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: fragy στις Μαΐου 06, 2010, 12:46:59 pmEmmaki, σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο σε αυτά που λές, οτι αφού είσαι νηπιαγωγός γιατί πας σε λημέρια άλλου; Αλλά, εσύ απο οτι φαίνεται έχεις ένα οικονομικό backround για να μπορέσεις να αποκτήσεις όλα αυτά τα προσόντα και να κέρδισες με το σπαθί σου μια θέση στο δημόσιο ως νηπιαγωγός. Στα ΚΕΔΔΥ έκανες την μάχη σου έχοντας σίγουρη την θέση σου, απλά διεκδίκησες αυτά που έπρεπε και καλά έκανες αφού υπάρχουν ειδικοί για τα παιδιά του δημοτικού. Αν δεν υπήρχαν τι θα έκανες; Επίσης, σκέψου όμως οτι πρώτον σε όλη την Ευρώπη πρώτη και δευτέρα δημοτικού εντάσσονται στο νηπιαγωγείο. Συνεπώς δεν είμαστε άσχετοι με το αντικείμενο. Σίγουρα δεν είμαστε δάσκαλοι αλλά δεν είμαστε και απο άλλο πλανήτη. Δεύτερον, στα ιδιωτικά δεν υπήρχαν δάσκαλοι, ποιός θα έκανε μάθημα; Γιατί να μη κάνει ο αμέσως λιγότερο αρμόδιος; Επίσης, υπάρχει και ο οικονομικός λόγος. Γιατί να δουλεύεις σε super market ή οπουδήποτε αλλού ή να διαβάζεις παιδάκια για ένα χαρτζιλίκι όταν μπορείς να δουλέψεις σε κάτι πολύ σχετικό με το επάγγελμά σου; Δεν θεωρώ οτι θα έπρεπε κάποιος να προτιμήσει την ανεργία απο το να δουλέψει ως δάσκαλος. Ίσως, όσοι την δυνατότητα να το κάνουν μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακά και διδακτορικά και να διεκδικήσουν καλύτερες θέσεις όμως αυτό δεν είναι εφικτό για τον καθένα. Στα ιδιωτικά όσο υπάρχουν δάσκαλοι δεν θα μας πάρουν και είναι λογικό,αυτό που ζητά η Κατερίνα Μπ. γιατί απλά ζητάει το νόμιμο. Δηλαδή το να διοριστείς στο ιδιωτικό και να παίρνεις κανονικό μισθό και όλα τα extra και όχι να δουλεύεις με 500 ευρώ. Έτσι και αλλιώς δεν μετριέται σαν προϋπηρεσία για το δημόσιο. Είναι μια νόμιμη δουλειά. Τίποτα παραπάνω. Έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον.Για να μην γίνομαι κακιά ούτε εγώ σου λέω οτι και εγώ τελειώνω το μεταπτυχιακό μου και σε λίγο θα αρχίσω το διδακτορικό μου. Παράλληλα όμως θέλω και μια δουλειά στην εκπαίδευση. Σε ιδιωτικό νηπιαγωγείο δύσκολα θα με πάρουν και όταν βλέπουν μεταπτυχιακό σε παίρνουν ακόμα δυσκολότερα (είναι γεγονός), πες μου έναν λόγο λοιπόν να μην θέλω να δουλέψω στην Α και
Emmaki, σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο σε αυτά που λές, οτι αφού είσαι νηπιαγωγός γιατί πας σε λημέρια άλλου; Αλλά, εσύ απο οτι φαίνεται έχεις ένα οικονομικό backround για να μπορέσεις να αποκτήσεις όλα αυτά τα προσόντα και να κέρδισες με το σπαθί σου μια θέση στο δημόσιο ως νηπιαγωγός. Στα ΚΕΔΔΥ έκανες την μάχη σου έχοντας σίγουρη την θέση σου, απλά διεκδίκησες αυτά που έπρεπε και καλά έκανες αφού υπάρχουν ειδικοί για τα παιδιά του δημοτικού. Αν δεν υπήρχαν τι θα έκανες; Επίσης, σκέψου όμως οτι πρώτον σε όλη την Ευρώπη πρώτη και δευτέρα δημοτικού εντάσσονται στο νηπιαγωγείο. Συνεπώς δεν είμαστε άσχετοι με το αντικείμενο. Σίγουρα δεν είμαστε δάσκαλοι αλλά δεν είμαστε και απο άλλο πλανήτη. Δεύτερον, στα ιδιωτικά δεν υπήρχαν δάσκαλοι, ποιός θα έκανε μάθημα; Γιατί να μη κάνει ο αμέσως λιγότερο αρμόδιος; Επίσης, υπάρχει και ο οικονομικός λόγος. Γιατί να δουλεύεις σε super market ή οπουδήποτε αλλού ή να διαβάζεις παιδάκια για ένα χαρτζιλίκι όταν μπορείς να δουλέψεις σε κάτι πολύ σχετικό με το επάγγελμά σου; Δεν θεωρώ οτι θα έπρεπε κάποιος να προτιμήσει την ανεργία απο το να δουλέψει ως δάσκαλος. Ίσως, όσοι την δυνατότητα να το κάνουν μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακά και διδακτορικά και να διεκδικήσουν καλύτερες θέσεις όμως αυτό δεν είναι εφικτό για τον καθένα. Στα ιδιωτικά όσο υπάρχουν δάσκαλοι δεν θα μας πάρουν και είναι λογικό,αυτό που ζητά η Κατερίνα Μπ. γιατί απλά ζητάει το νόμιμο. Δηλαδή το να διοριστείς στο ιδιωτικό και να παίρνεις κανονικό μισθό και όλα τα extra και όχι να δουλεύεις με 500 ευρώ. Έτσι και αλλιώς δεν μετριέται σαν προϋπηρεσία για το δημόσιο. Είναι μια νόμιμη δουλειά. Τίποτα παραπάνω. Έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον.Για να μην γίνομαι κακιά ούτε εγώ σου λέω οτι και εγώ τελειώνω το μεταπτυχιακό μου και σε λίγο θα αρχίσω το διδακτορικό μου. Παράλληλα όμως θέλω και μια δουλειά στην εκπαίδευση. Σε ιδιωτικό νηπιαγωγείο δύσκολα θα με πάρουν και όταν βλέπουν μεταπτυχιακό σε παίρνουν ακόμα δυσκολότερα (είναι γεγονός), πες μου έναν λόγο λοιπόν να μην θέλω να δουλέψω στην Α και
Παράθεση από: emmaki στις Μαΐου 06, 2010, 01:33:09 pmΠαράθεση από: fragy στις Μαΐου 06, 2010, 12:46:59 pmEmmaki, σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο σε αυτά που λές, οτι αφού είσαι νηπιαγωγός γιατί πας σε λημέρια άλλου; Αλλά, εσύ απο οτι φαίνεται έχεις ένα οικονομικό backround για να μπορέσεις να αποκτήσεις όλα αυτά τα προσόντα και να κέρδισες με το σπαθί σου μια θέση στο δημόσιο ως νηπιαγωγός. Στα ΚΕΔΔΥ έκανες την μάχη σου έχοντας σίγουρη την θέση σου, απλά διεκδίκησες αυτά που έπρεπε και καλά έκανες αφού υπάρχουν ειδικοί για τα παιδιά του δημοτικού. Αν δεν υπήρχαν τι θα έκανες; Επίσης, σκέψου όμως οτι πρώτον σε όλη την Ευρώπη πρώτη και δευτέρα δημοτικού εντάσσονται στο νηπιαγωγείο. Συνεπώς δεν είμαστε άσχετοι με το αντικείμενο. Σίγουρα δεν είμαστε δάσκαλοι αλλά δεν είμαστε και απο άλλο πλανήτη. Δεύτερον, στα ιδιωτικά δεν υπήρχαν δάσκαλοι, ποιός θα έκανε μάθημα; Γιατί να μη κάνει ο αμέσως λιγότερο αρμόδιος; Επίσης, υπάρχει και ο οικονομικός λόγος. Γιατί να δουλεύεις σε super market ή οπουδήποτε αλλού ή να διαβάζεις παιδάκια για ένα χαρτζιλίκι όταν μπορείς να δουλέψεις σε κάτι πολύ σχετικό με το επάγγελμά σου; Δεν θεωρώ οτι θα έπρεπε κάποιος να προτιμήσει την ανεργία απο το να δουλέψει ως δάσκαλος. Ίσως, όσοι την δυνατότητα να το κάνουν μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακά και διδακτορικά και να διεκδικήσουν καλύτερες θέσεις όμως αυτό δεν είναι εφικτό για τον καθένα. Στα ιδιωτικά όσο υπάρχουν δάσκαλοι δεν θα μας πάρουν και είναι λογικό,αυτό που ζητά η Κατερίνα Μπ. γιατί απλά ζητάει το νόμιμο. Δηλαδή το να διοριστείς στο ιδιωτικό και να παίρνεις κανονικό μισθό και όλα τα extra και όχι να δουλεύεις με 500 ευρώ. Έτσι και αλλιώς δεν μετριέται σαν προϋπηρεσία για το δημόσιο. Είναι μια νόμιμη δουλειά. Τίποτα παραπάνω. Έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον.Για να μην γίνομαι κακιά ούτε εγώ σου λέω οτι και εγώ τελειώνω το μεταπτυχιακό μου και σε λίγο θα αρχίσω το διδακτορικό μου. Παράλληλα όμως θέλω και μια δουλειά στην εκπαίδευση. Σε ιδιωτικό νηπιαγωγείο δύσκολα θα με πάρουν και όταν βλέπουν μεταπτυχιακό σε παίρνουν ακόμα δυσκολότερα (είναι γεγονός), πες μου έναν λόγο λοιπόν να μην θέλω να δουλέψω στην Α και
Καλώς ή κακώς ως νηπιαγωγοί έχουμε στη δικαιοδοσία μας τυπικά μόνο 2 ηλικιακές κατηγορίες. Προνήπια και νήπια. Όπως λοιπόν πολλά νηπιαγωγεία ή σταθμοί (ιδιωτικά) διαθέτουν κάθε άλλο παρά νόμιμα τμήματα υπό την επίβλεψη ακόμη και βοηθών βρεφοκόμων (ιεκ), γιατί άραγε να μην αποζητούμε κι εμείς ως νηπιαγωγοί κάτι παραπάνω? Και μάλιστα από τη στιγμή που τόσα χρόνια δουελύουμε σε ιδιωτικά εντελώς καθαρά και νόμιμα (με διορισμό απο πρωτοβάθμιες)? Δεν είμαστε παράλογοι να ζητάμε τη μονιμοποίηση, ουτε τη νομιμοποίηση σε όλο το δημοτικό, παρά μόνο στο κομμάτι που ως τώρα μας αφορούσε. Πρώτη και δευτέρα δημοτικού. Δεν καταλαβαίνω γτ κάποιοι θεωρούν ότι είναι τόσο " εκτος της αρμοδιοτητας μας", τη στιγμή που σε όλη την ευρώπη οι εκπαιδευτικοί δε διαχωρίζονται κατά αυτον τον τρόπο. Σπουδάζουν στην ίδια σχολή (education) κι έπειτα υπάρχει η επιλογή early years education. Η επιλογή αυτή δεν αφορα μονο 2 ηλικιακά γκρουπ αλλα πολύ παραπάνω και οι τάξεις " νηπιαγωγείου" εντάσσονται στο δημοτικό. Επιπλέον υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που από την πρώτη χρονιά που ξεκίνησε η ρύθμιση αυτή εργάζονται σε δημοτικά. Αυτή η εμπειρία δεν παίζει ΄κανένα ρόλο στην κατάρτισή τους?
Παράθεση από: kinegiros στις Μαΐου 16, 2010, 05:29:00 pmΠαράθεση από: emmaki στις Μαΐου 06, 2010, 01:33:09 pmΠαράθεση από: fragy στις Μαΐου 06, 2010, 12:46:59 pmEmmaki, σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο σε αυτά που λές, οτι αφού είσαι νηπιαγωγός γιατί πας σε λημέρια άλλου; Αλλά, εσύ απο οτι φαίνεται έχεις ένα οικονομικό backround για να μπορέσεις να αποκτήσεις όλα αυτά τα προσόντα και να κέρδισες με το σπαθί σου μια θέση στο δημόσιο ως νηπιαγωγός. Στα ΚΕΔΔΥ έκανες την μάχη σου έχοντας σίγουρη την θέση σου, απλά διεκδίκησες αυτά που έπρεπε και καλά έκανες αφού υπάρχουν ειδικοί για τα παιδιά του δημοτικού. Αν δεν υπήρχαν τι θα έκανες; Επίσης, σκέψου όμως οτι πρώτον σε όλη την Ευρώπη πρώτη και δευτέρα δημοτικού εντάσσονται στο νηπιαγωγείο. Συνεπώς δεν είμαστε άσχετοι με το αντικείμενο. Σίγουρα δεν είμαστε δάσκαλοι αλλά δεν είμαστε και απο άλλο πλανήτη. Δεύτερον, στα ιδιωτικά δεν υπήρχαν δάσκαλοι, ποιός θα έκανε μάθημα; Γιατί να μη κάνει ο αμέσως λιγότερο αρμόδιος; Επίσης, υπάρχει και ο οικονομικός λόγος. Γιατί να δουλεύεις σε super market ή οπουδήποτε αλλού ή να διαβάζεις παιδάκια για ένα χαρτζιλίκι όταν μπορείς να δουλέψεις σε κάτι πολύ σχετικό με το επάγγελμά σου; Δεν θεωρώ οτι θα έπρεπε κάποιος να προτιμήσει την ανεργία απο το να δουλέψει ως δάσκαλος. Ίσως, όσοι την δυνατότητα να το κάνουν μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακά και διδακτορικά και να διεκδικήσουν καλύτερες θέσεις όμως αυτό δεν είναι εφικτό για τον καθένα. Στα ιδιωτικά όσο υπάρχουν δάσκαλοι δεν θα μας πάρουν και είναι λογικό,αυτό που ζητά η Κατερίνα Μπ. γιατί απλά ζητάει το νόμιμο. Δηλαδή το να διοριστείς στο ιδιωτικό και να παίρνεις κανονικό μισθό και όλα τα extra και όχι να δουλεύεις με 500 ευρώ. Έτσι και αλλιώς δεν μετριέται σαν προϋπηρεσία για το δημόσιο. Είναι μια νόμιμη δουλειά. Τίποτα παραπάνω. Έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον.Για να μην γίνομαι κακιά ούτε εγώ σου λέω οτι και εγώ τελειώνω το μεταπτυχιακό μου και σε λίγο θα αρχίσω το διδακτορικό μου. Παράλληλα όμως θέλω και μια δουλειά στην εκπαίδευση. Σε ιδιωτικό νηπιαγωγείο δύσκολα θα με πάρουν και όταν βλέπουν μεταπτυχιακό σε παίρνουν ακόμα δυσκολότερα (είναι γεγονός), πες μου έναν λόγο λοιπόν να μην θέλω να δουλέψω στην Α και
Πριν λίγα χρόνια στην Κύπρο λόγω έλλειψης δασκάλων πολλές νηπιαγωγοί διορίστηκαν ως μόνιμες στα δημοτικά σχολεία και μάλιστα απ' ότι έμαθα με 5 επιπλέον μαθήματα που έδωσαν εξετάσεις στο Πανεπιστήμιο πήραν και το πτυχίο του δασκάλου διότι τα μαθήματα κατά τη διάρκεια των σπουδών τους στο μεγαλύτερο ποσοστό τους ήταν ίδια με των δασκάλων. στη Γερμανία τώρα η Προδημοτική (δηλαδή ένα χρόνο πριν το δημοτικό) είναι ενσωματωμένη στο δημοτικό σχολείο. το Πτυχίο της νηπιαγωγού εκεί θεωρείται ΤΕΙ τα δικά μας πτυχία αναγνωρίζονται ως πτυχίο δασκάλας προδημοτικής εκπαίδευσης και μπορούμε να διδάξουμε στο δημοτικό. επίσης φίλες μου που τέλειωσαν το Πανεπιστημίο εκεί και πήραν πτυχίο Γερμανικής φιλολογίας διδάσκουν σε δημοτικά σχολεία. Άρα πιο είναι το πρόβλημα δεν καταλαβαίνω. εάν υπάρξουν κενές θέσεις εργασίας στα ιδιωτικά δημοτικά (όλα τα παραπάνω που ανέφερα αφορούσαν δημόσια σχολεία) και δεδομένου του μεγάλου αριθμού ανέργων στον κλάδο μας θα πρέπει να υπάρξει δίλλημα σε αυτό το θέμα?? κατά την γνώμη μου όχι. όποια δεν θέλει να δουλέψει σε δημοτικό ας μην πάει για τις τόσες άλλες χιλιάδες άνεργες που θα γίνουν ακόμη περισσότερες το Σεπτέμβρη νομίζω ότι θα αποτελούσε μια πολύ καλή εναλλακτική λύση.
Νομίζω η σύγκριση δεν ευσταθεί διότι μέχρι τώρα μιλούσαμε για κενές θέσεις σε δημοτικά σχολεία λόγω έλλειψης δασκάλων και τα κενά ερχόταν να τα αναπληρώσουν νηπιαγωγοί αλλά και άλλες ειδικότητες, στο δικό μας κλάδο όμως η προσφορά σε νηπιαγωγούς είναι υπεραρκετή ώστε να καλύψει το δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. και γενικά δηλαδή τι προτείνεις εάν μία συνάδελφος είναι άνεργη να πάει να δουλέψει ως πωλήτρια άντι να προσπαθήσει να βρει εργασία σε ένα ιδιωτικό σχολείο? και αν της προτείνουν μία θέση ως δασκάλα στην Α δημοτικού να την αρνηθεί και να προτιμήσει ενδεχομένως την ανεργία?
Μαλλον διαβάζεις κάθε ανάρτηση επιλεκτικά! Αυτο που λέει η-ο συνάδελφος tess είναι πολύ σωστό και το είχα πει κι εγώ προηγουμένως.. Αν είχαμε τη δυνατότητα να είμαστε σε νηπιαγωγειο, αυτό καιθα διαλέγαμε . Θα δουλεύαμε σε αυτό που σπουδάσαμε όπως λες κι εσύ... Όταν όμως αυτή η δυνατότητα δεν υπάρχει, θα προτιμήσουμε να πάμε σε καφετέρεια ή σε δημοτικό? Αυτό λεμε! Και όσο για τις βρεφονηπιοκόμους δεν καταλαβαίνω το πώς συνδέεται, απο τη στιγμή που έμείς μιλάμε για 2 πτυχεια αει (δασκάλων-νηπιαγωγών). Σε λίγο θα μας αναφέρεις και τα ιεκ... Αν και περιμπιπτόντως ακόμη και τελειόφητες ιεκ έχουν σε δημοτικούς παιδικούς (ή ακόμη και σε ιδιωτικούς) υπό την εποπτεία τους τμήματα. Αυτό το βρίσκεις νόμιμο? Και τελοσπάντων, δεν τίθεται σύμφωνα με την κοινή λογική θέμα αν είναι σωστό να δουλέυουμε σε δημοτικό τη στι΄γμη΄που υπάρχει τόση ανεργεία στον κλάδο μας. Είναι απόλυτα λογικό να θέλουμε να ασχοληθούμε με παιδιά και όχι με κάτι άσχετο. Ας σταματήσει λοιπόν αυτή η κριτική...
Και τελοσπάντων, δεν τίθεται σύμφωνα με την κοινή λογική θέμα αν είναι σωστό να δουλέυουμε σε δημοτικό τη στι΄γμη΄που υπάρχει τόση ανεργεία στον κλάδο μας. Είναι απόλυτα λογικό να θέλουμε να ασχοληθούμε με παιδιά και όχι με κάτι άσχετο.