0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Aυτα συμβαινουν οταν στο Ελλαδισταν απεντασσονται οι ρυθμισεις απο την αρχικη συλλογιστικη υπο την οποια θεσπιστηκαν με αποτελεσμα να παυει η νομοθεσια να λειτουργει ως οργανικο συνολο, καθως υποκειται σε μια ανεκδιηγητη, μικρονοη κοπτοραπτικη, που ειναι σιγουρο οτι παραγει φαινομενα κακονομιας και πολυνομιας.Κακως παρεμεινε ο διπλασιασμος της μοριοδοτησης και κακως η ΔΟΕ ζητει αναδρομικη εφαρμογη της και για τους παλαιοτερους εκπαιδευτικους. Με το ιδιο σκεπτικο θα επρεπε να ζητηθει ο διπλασιασμος και για οσους μετατιθενται σε περιοχες εγγυτερα του τοπου συμφεροντων τους (αλλα οχι σ' αυτον), εφοσον παραμενουν εκει περαν της διετιας, ή για οσους παλαιοτερους παραμενουν στον τοπο διορισμου τους και αλλοτε αποσπωνται αλλοτε οχι κ.ο.κ.. Προκειται για μια διαδικασια ad infinitum διολισθησης σε επαλληλες επαγωγες που προκαλουν στρεβλωσεις και εντεινουν την ανισονομια και την ανισοτητα, αφου επιλεκτικα εφαρμοζονται κριτηρια παντελως αυθαιρετα, που δεν υπηρετουν ενιαια και συγκροτημενη λογικη. Ο,τι να ναι...Απο τοτε που ανελαβε η ομαδα Διαμαντοπουλου εχω κουραστει να διαβαζω νομοθετικες μπουρδολογιες που φασκουν και αντιφασκουν, κοβουν και ραβουν, κανουν και ξεκανουν, λενε και ξελενε και στη συνεχεια στελνει και ο ανεκδοτολογικων αποχρωσεων Κουλαϊδης καμια 10αρια αλληλοαναιρουμενες εγκυκλιους για να ξεκαθαρισει το θολο τοπιο... Τουλαχιστον οι αδεξιοι δεξιοι ειχαν επιγνωση της πρωτοφανους ανικανότητάς τους και δεν πολυνομοθετουσαν, η δε μεταβαση απο την πληρη απουσια νομοθετικου εργου στην κακονομια και πολυνομια των τωρινων κυβερνωντων δεν βελτιωσε την κατασταση της δημοσιας παιδειας. Καθε αλλο.
Και όσοι είναι (κοντά) στους τόπους συμφερόντων τους και νομίζουν ότι αυτό το θέμα δεν τους αφορά,σίγουρα δε θα έχουν σκεφτεί πώς θα είναι όταν θα διεκδικούν οργανική θέση(ή απλώς τοποθέτηση) και θα συναγωνίζονται διπλά,τριπλά και τετραπλά μόρια...