*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου. Τράπεζα θεμάτων  (Αναγνώστηκε 53821 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #154 στις: Μάιος 14, 2010, 02:38:31 μμ »
Το θέμα ήταν άκρως προπαγανδιστικό της ...Νέας Εποχής . Δηλαδή, της εποχής της ανεργίας, της φτώχειας , των αναλώσιμων εκπαιδευτικών -εργαζομένων, της μιζέριας . "Συγχαρητήρια" στους θεματοθέτες !!! Ίσως εξασφάλισαν την προαγωγή τους με το θέμα που επέλεξαν. Ίσως πάλι τους το επέβαλαν. Η οργανωμένη προπαγάνδα βρίσκεται σε πλήρη έξαρση και όλοι οφείλουμε να επαγρυπνούμε.

ναι!!! το θεμα της εκθεσης περιμεναμε να μας δωσει το κλιμα της εποχης!! Υπερβολες !!!!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:56:25 »

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #155 στις: Μάιος 14, 2010, 02:50:40 μμ »
Να'μαι κι εγώ...

Σήμερα συμμετείχα στην εξέταση των φυσικώς αδυνάτων στην πόλη μου οπότε έγινε αναγκαστικά η συζήτηση/εκτίμηση των θεμάτων και η κατανομή των μονάδων.

Βασικά έγινε χαμός στη συνεδρίαση...ΧΑΜΟΣ ομως...πάρα πολλές διαφωνίες, αντιδικίες και γκρίνιες...Και φωνές....Όπως πάντα όπου μαζεύονται παραπάνω από 1 φιλόλογοι, τελειώνει η λογική (καλή ώρα αυτό το φόρουμ σε πολλά του σημεία...)

Ενιγουέι...έχουμε και λέμε:

Φυσικά σχεδόν όλοι επισημάναμε το χαρακτήρα "δελτίου τύπου του ΥΠΔΒΜΘ" που είχε το θέμα. Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι το διάλεξε η ίδια η Διαμαντοπούλου, τόσο πολύ δηλαδή. Θα μπορούσε άνετα. Δυστυχώς τα παιδιά "εκβιάζονται" να δεχτούν τη δια βίου μάθηση και να την στηρίξουν κιόλας και να βαθμολογηθούν γι'αυτό!!!!

Τώρα στα επι μέρους:
Η απάντηση της επιτροπής για τον τρόπο ανάπτυξης παραγράφου είναι "αιτιολόγηση" - και μόνον. Και για να λέμε και του στραβού το δίκιο, κάνει μπαμ και δεν χρειάζεται να το ψειρίζουμε και πολύ. Βέβαια εδώ έγινε μεγάλος καυγάς γιατί από πολλούς προτάθηκε και ο ορισμός αλλά και το αίτιο αποτέλεσμα. Για το μεν δεύτερο συμφωνήσαμε ότι δεν θα το δεχτούμε ως σωστό γιατί δεν προκύπτει από την παράγραφο. Για τον ορισμό συμφωνήσαμε ότι...διαφωνούμε! Κάποιο επέμειναν ότι θα το πάρουν ως σωστό, αν και γενικώς οι περισσότεροι δεν θα το κάνουν. Ίσως επ' αυτού να ζητηθεί διευκρίνιση από την ΚΕΓΕ.

Για τον επιστημονικό λόγο θεωρήθηκε σχεδόν αυτονόητο ότι πρέπει να αναφερθούν και παραδείγματα από το κείμενο, αφού η εκφώνηση λέει: "Να επισημάνετε....στο κείμενο". Το ρήμα "επισημάνετε" ήταν αυτό που κάνει τη διαφορά κατά τη γνώμη πολλών (εγώ επιμένω ότι θα έπρεπε να ζητείται ρητά, αλλά καταλαβαίνω και τη λογική του "επισημαίνω κάτι μέσα σ' ένα κείμενο σημαίνει δίνω παράδειγμα πού λέει τί ο συγγραφέας...). Τελικά από τις 6 μονάδες της ερώτησης, 3 θα δοθούν για τα χαρακτηριστικά και 3 για τα παραδείγματα.

ΝΟμίζω ότι τα υπόλοιπα είναι ξεκάθαρα, περίληψη, λεξιλογικά κλπ. Εάν έχετε κάποια απορία, ευχαρίστως να βοηθήσω εάν μπορώ. Στην αυριανή συνάντηση που θα είμαστε όλοι οι βαθμολογητές και όχι μόνο όσοι συμμετείχαμε στα προφορικά, ίσως βγουν κι άλλα....(αν δεν μας γράψουν οι εφημερίδες)
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #156 στις: Μάιος 14, 2010, 02:57:00 μμ »
ευχαριστούμε daffyduck !!!!

Αποσυνδεδεμένος max

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 463
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #157 στις: Μάιος 14, 2010, 02:59:49 μμ »
daffydack, ποια χαρακτηριστικά του επιστημονικού λόγου εντοπίσατε στο κείμενο; εγώ βρίσκω αποδεικτικό λόγο, αυστηρή λογική οργάνωση, ακρίβεια κ σαφήνεια στη διατύπωση με τις παρενθέσεις, ειδικό λεξιλόγιο, κριτική στάση στη βιβλιογραφία στην τελευταία παράγραφο, αναφορική λειτουργία βέβαια. σωστά;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:56:25 »

Αποσυνδεδεμένος Sun

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1433
  • Φύλο: Άντρας
  • αιτία ελομένου ' θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #158 στις: Μάιος 14, 2010, 03:04:51 μμ »
Τα παραπάνω είναι χαρακτηριστικά του επιστημονικού λόγου. Το κέιμενο ΔΕΝ ήταν επιστημονικό.Ούτε καν "ψευδο-επιστημονικό". Ήταν Δοκίμιο ή έστω δοκιμιακού τύπου. Η ερώτηση ήταν άστοχη ,αν και εύκολη.

Συνδεδεμένος tiel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 976
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #159 στις: Μάιος 14, 2010, 03:06:23 μμ »
Το θέμα ήταν άκρως προπαγανδιστικό της ...Νέας Εποχής . Δηλαδή, της εποχής της ανεργίας, της φτώχειας , των αναλώσιμων εκπαιδευτικών -εργαζομένων, της μιζέριας . "Συγχαρητήρια" στους θεματοθέτες !!! Ίσως εξασφάλισαν την προαγωγή τους με το θέμα που επέλεξαν. Ίσως πάλι τους το επέβαλαν. Η οργανωμένη προπαγάνδα βρίσκεται σε πλήρη έξαρση και όλοι οφείλουμε να επαγρυπνούμε.
Συμφωνώ απόλυτα με τον συνάδελφο sun:φουλ προπαγάνδα το θέμα!Αλλά έπρεπε να το περιμένουμε,καθ'ότι... εάν δεν παινέψεις το σπίτι σου (βλ. Υπουργέιο Δια Βίου Μάθησης) τοτε σίγουρα θα πέσει και θα σε πλακώσει....!!
Τώρα,όσον αφορά στην παράγραφο και μένα μου φαινόταν ξεκάθαρη η μέθοδος της αιτιολόγησης,ωστόσο,στο εξεταστικό κέντρο που είμαι,πολλά παιδιά μπερδεύτηκαν,με ορισμό,αίτιο -αποτέλεσμα..Τέλος,παρά το ότι στον επιστημονικό λόγο,ζητούσε τεκμηρίωση των απαντήσεων μέσα από το κείμενο,πάλι οι περισσότεροι ανέφεραν τα στοιχεία θεωρητικά,χωρίς παραδείγματα......

Αποσυνδεδεμένος Sun

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1433
  • Φύλο: Άντρας
  • αιτία ελομένου ' θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #160 στις: Μάιος 14, 2010, 03:12:33 μμ »
Να ξεκαθαρίσω κάτι : δε θεωρώ το θέμα εύκολο ή δύσκολο ,γιατί για μένα αυτό είναι ψευτοδίλημμα. Οι ασκήσεις ήταν αναμενόμενες και απλές . Το θέμα μπορούσε οποιοσδήποτε μαθητής που ξέρει τί συμβαίνει γύρω του και παρακολουθεί κάπως τις εξελίξεις ,να το αναπτύξει.
Άλλος είναι ο προβληματισμός μου : Εγώ μιλώ για την επιλογή του θέματος από ιδεολογική καθαρά σκοπιά. Αναφέρομαι στη συντονισμένη προσπάθεια να περάσουν ως αυτονόητα μηνύματα του τύπου : θα πρέπει να αποδεχόμαστε πλέον πως το να έχει σπουδάσει κανέις, δεν είναι αυτονόητο ότι θα του επιτρέψει να ασκήσει και το αντίστοιχο επάγγελμα. Θα πρέπει λοιπόν, να συνηθίσουμε στην ιδέα ότι μπορεί άυριο -μεθάυριο να γίνει οικοδόμος, σουβλατζής (δεν έχω τίποτα με τους ανθρώπους.Εργαζόμενοι είναι κι αυτοί) ή ακόμη και μονίμως...άνεργος. Έτσι είναι η εποχή μας !!! Τί να κάνουμε ;;;
Ντροπή ,λέω εγώ !
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 14, 2010, 03:15:24 μμ από Sun »

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #161 στις: Μάιος 14, 2010, 03:14:34 μμ »
Ευχαριστούμε daffyduck! :)

Αποσυνδεδεμένος φρουφρού

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 173
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #162 στις: Μάιος 14, 2010, 03:15:25 μμ »
Το μόνο που λείπει από το κείμενο είναι ο τελεστικός λόγος... Εντάξει, το έχουμε πάρει το μήνυμα από καιρό...

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #163 στις: Μάιος 14, 2010, 03:16:08 μμ »
Να ξεκαθαρίσω κάτι : δε θεωρώ το θέμα εύκολο ή δύσκολο ,γιατί για μένα αυτό είναι ψευτοδίλημμα. Οι ασκήσεις ήταν αναμενόμενες και απλές . Το θέμα μπορούσε οποιοσδήποτε μαθητής που ξέρει τί συμβαίνει γύρω του και παρακολουθεί κάπως τις εξελίξεις ,να το αναπτύξει.
Άλλος είναι ο προβληματισμός μου : Εγώ μιλώ για την επιλογή του θέματος από ιδεολογική καθαρά σκοπιά. Αναφέρομαι στη συντονισμένη προσπάθεια να περάσουν ως αυτονόητα μηνύματα του τύπου : θα πρέπει να αποδεχόμαστε πλέον πως το να έχει σπουδάσει κανέις, δεν είναι αυτονόητο ότι θα του επιτρέψει να ασκήσει και το αντίστοιχο επάγγελμα. Θα πρέπει λοιπόν, να συνηθίσουμε στην ιδέα ότι μπορεί άυριο -μεθάυριο να γίνει οικοδόμος, σουβλατζής (δεν έχω τίποτα με τους ανθρώπους.Εργαζόμενοι είναι κι αυτοί) ή ακόμη και μονίμως...άνεργος. Έτσι είναι η εποχή μας !!! Τί να κάνουμε ;;;
Ντροπή ,λέω εγώ !

Προσυπογράφω μέχρι τελείας τα όσα αναφέρεις!

Αποσυνδεδεμένος φρουφρού

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 173
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #164 στις: Μάιος 14, 2010, 03:21:02 μμ »
Σχολιασμός σχετικά με το θέμα:

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank14_5_10_1159.php

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #165 στις: Μάιος 14, 2010, 03:23:20 μμ »
Να ξεκαθαρίσω κάτι : δε θεωρώ το θέμα εύκολο ή δύσκολο ,γιατί για μένα αυτό είναι ψευτοδίλημμα. Οι ασκήσεις ήταν αναμενόμενες και απλές . Το θέμα μπορούσε οποιοσδήποτε μαθητής που ξέρει τί συμβαίνει γύρω του και παρακολουθεί κάπως τις εξελίξεις ,να το αναπτύξει.
Άλλος είναι ο προβληματισμός μου : Εγώ μιλώ για την επιλογή του θέματος από ιδεολογική καθαρά σκοπιά. Αναφέρομαι στη συντονισμένη προσπάθεια να περάσουν ως αυτονόητα μηνύματα του τύπου ότι θα πρέπει να αποδεχόμαστε πλέον πως το να έχει σπουδάσει κανέις δεν είναι αυτονόητο ότι θα του επιτρέψει να ασκήσει και το αντίστοιχο επάγγελμα. Θα πρέπει λοιπόν, να συνηθίσουμε στην ιδέα ότι μπορεί αάυριο -μεθάυριο να γίνει οικοδόμος, σουβλατζής (δεν έχω τίποτα με τους ανθρώπους.Εργαζόμενοι είναι κι αυτοί) ή ακόμη και μονίμως...άνεργος. Έτσι είναι η εποχή μας !!! Τί να κάνουμε ;;;
Ντροπή ,λέω εγώ !

Τι να κάνουμε;

Αυτομόρφωση
Επιμόρφωση
Μετεκπαίδευση
Πορείες
Πολλά παιδιά
Επιχειρήσεις
Να γίνουμε λάστιχο! (αυτό λέγεται ευελιξία ) ;D

Δε θέλω ηττοπάθεια...
Καλά εσείς,. Εγώ  τι θα γίνω όταν μεγαλώσω;  Αδιόριστος, άρα όχι εκπαιδευτικός...

Αποσυνδεδεμένος ran

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #166 στις: Μάιος 14, 2010, 03:24:07 μμ »
Επειδη το κλιμα ειναι βαρυ με οσα συμβαινουν και το σημερινο θεμα της εκθεσης θυμιζε γκεμπελικη προπαγανδα  :(
 ας πουμε και κατι για να γελασουμε λιγο,
απαντηση στο θεμα για τα αντωνυμα
ατομικη , αντωνυμο ....... ανατομικη  :o

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #167 στις: Μάιος 14, 2010, 03:24:55 μμ »
Να'μαι κι εγώ...


Ενιγουέι...έχουμε και λέμε:

Φυσικά σχεδόν όλοι επισημάναμε το χαρακτήρα "δελτίου τύπου του ΥΠΔΒΜΘ" που είχε το θέμα. Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι το διάλεξε η ίδια η Διαμαντοπούλου, τόσο πολύ δηλαδή. Θα μπορούσε άνετα. Δυστυχώς τα παιδιά "εκβιάζονται" να δεχτούν τη δια βίου μάθηση και να την στηρίξουν κιόλας και να βαθμολογηθούν γι'αυτό!!!!


++++++++++++
και μπαίνει κι ένα θέμα για το ποιος είναι ο ρόλος της επιτροπής θεμάτων.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162169
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 772
Σύνολο: 781

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.