*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου. Τράπεζα θεμάτων  (Αναγνώστηκε 53459 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #224 στις: Μάιος 14, 2010, 11:30:14 μμ »
ευχαριστώ πολύ daffydack!!!! να ρωτήσω και κάτι ακόμα; θεωρείς ότι στέκει καθόλου η κριτική στάση στο σημείο που ανατρέπει την άποψη του παλιού παιδαγωγού;

Τι να σου πω βρε max, μου φαίνεται κάπως τραβηγμένο... ότι στέκει, στέκει ασφαλώς, είναι ίδιον του επιστήμονα να στέκεται κριτικά απέναντι στη βιβλιογραφία.

Πάντως προσωπικά αν το έβλεπα σε γραπτό θα το δεχόμουν - για να έχει φτάσει ένας υποψήφιος τόσο μακριά πια..μπράβο του! :-)
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:51:52 »

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #225 στις: Μάιος 15, 2010, 12:05:51 πμ »
Και γω θα το δεχόμουν αρκεί να έχει τεκμηριωθεί επαρκώς.

Για την χαλαρή βαθμολόγηση, που αναφέρθηκε παραπάνω, δεν βλέπω λόγο να υπάρξει.

Αποσυνδεδεμένος max

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 463
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #226 στις: Μάιος 15, 2010, 07:24:40 πμ »
 ευχαριστώ για τις απαντήσεις...

Αποσυνδεδεμένος Sun

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1433
  • Φύλο: Άντρας
  • αιτία ελομένου ' θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #227 στις: Μάιος 15, 2010, 08:55:45 πμ »
Σήμερα το απόγευμα οι βαθμολογητές της έκθεσης έχουμε στη Θεσσαλονίκη συνάντηση για οδηγίες όσον αφορά στη βαθμολόγηση των γραπτών της Έκθεσης. Οπότε αργά το βράδυ και άυριο θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:51:52 »

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #228 στις: Μάιος 15, 2010, 10:23:20 πμ »

ΥΓ.Τα φροντιστήρια για τον ΑΣΕΠ δεν ανήκουν στην κατηγορία της αυτομόρφωσης (ελπίζω...), ανήκουν όμως στην κατηγορία της δια βίου εκπαιδευσης;;; ;D ;D ;D ;D


Ασφαλώς...
Εκτός κ αν αλλάξεις 2-3 επαγγέλματα, από φιλόλογος, π.χ., να γίνεις πωλήτρια κ από πωλήτρια διανομέας διαφημιστικών φυλλαδίων...  :P
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #229 στις: Μάιος 15, 2010, 10:30:39 πμ »
To  θέμα της έκθεσης ήθελε να δείξει στα παιδιά και να τα αναγκάσει να υποστηρίξουν ότι ο εργαζόμενος είναι αναλώσιμος , αφού η εργασία του είναι αναλώσιμη και θέλει συνεχώς αναβάθμιση με τη δια βίου μάθηση, ειδάλλως αν δεν γίνεται συνεχής αναβάθμιση στις γνώσεις του, δεν χρήζει καλών αμοιβών με άλλα λόγια είναι άχρηστος και να είναι ευχαριστημένος με τα ψίχουλα που θα πληρώνεται.

Έτσι ακριβώς! Ας σκεφτούμε ότι βουλευτής προχτές στο γυαλί είπε "Ε ΚΑΙ;"  σε μια συνάδελφο που του είπε: Έχω τελειώσει Πανεπιστήμιο. Στο μυαλό τους το πτυχίο είναι κωλόχαρτο που δε σημαίνει τίποτα και το δείχνουν με κάθε τρόπο. Τον τελευταίο μάλιστα καιρό πέραν της "αυτοδημιούργητης νομάρχου ετών 26" βγαίνουν και τα μειράκια του πασοκ και χοντραίνουν πολύ το πανηγύρι. Όσο για το σημερινό θέμα προάγει το εξής πολιτικότατο: με την ανεργία στα ύψη, θα δουλεύουν στον τομέα τους μόνο όσοι κάνουν το χατήρι στα αφεντικά και τις διάφορες εξουσίες. Οι υπόλοιποι πρέπει να ξέρουν 500 πράματα να κάνουν για να ζήσουν. Σήμερα γκαρσόνι, αύριο καθηγητής, μεθαύριο πωλητής εσωρούχων, ναυαγοσώστης κ.λπ
Α στο διάλο αλήτες!!!! Ούτε για τα γιαούρτια μας δεν είστε άξιοι!

Είμαστε η χώρα των ανέργων πτυχιούχων.
Μήπως επειδή είμαστε υπερβολικά πολλοί συμβαίνουν όλα αυτά;  ???
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #230 στις: Μάιος 15, 2010, 10:37:50 πμ »
Σήμερα το απόγευμα οι βαθμολογητές της έκθεσης έχουμε στη Θεσσαλονίκη συνάντηση για οδηγίες όσον αφορά στη βαθμολόγηση των γραπτών της Έκθεσης. Οπότε αργά το βράδυ και άυριο θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά.

Ακριβώς, κι εμείς το ίδιο στην Κρήτη. Απλά εχθές κάναμε ήδη προεργασία και μιλήσαμε για αρκετά ζητήματα αφού έπρεπε να εξετάσουμε προφορικά τους φυσικώς αδυνάτους (τι όρος κι αυτός....!)

Para5
Η χαλαρή βαθμολόγηση έχει να κάνει με το γεγονός α) ότι δεν ορίζεται σαφώς στο θέμα η διάσταση υπό την οποία πρέπει τα παιδιά να δουν την έννοια, άρα μένει ανοιχτό στην επιλογή του μαθητή και β) ότι δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να χάσει βαθμούς ένας υποψήφιος που εκφράζει διαφορετική άποψη, εφόσον βέβαια την έχει τεκμηριώσει επαρκώς.
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #231 στις: Μάιος 15, 2010, 10:38:32 πμ »
Σήμερα το απόγευμα οι βαθμολογητές της έκθεσης έχουμε στη Θεσσαλονίκη συνάντηση για οδηγίες όσον αφορά στη βαθμολόγηση των γραπτών της Έκθεσης. Οπότε αργά το βράδυ και άυριο θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά.

Όχι μόνο στη Θεσσαλονίκη, αλλά κ σε άλλες πόλεις.

Υ.Γ.: Sun, είσαι βαθμολογητής;;;  :o  Νόμιζα πως οι αναπληρωτές δεν μπορούσαν να είναι...
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος BOEMISSA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #232 στις: Μάιος 15, 2010, 12:15:52 μμ »
Να εκφράσω και εγώ τους προβληματισμούς μου σχετικά με το θέμα της έκθεσης αλλά και γενικότερα για το μάθημα που πλέον αποκαλείται "Νεοελληνική Γλώσσα".
Θεωρώ πως το συγκεκριμένο θέμα "αυτομόρφωση και δια βιου μαθηση" δυσκόλεψε τους μαθητές. Όχι βέβαια πως τα παιδιά δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Αλλά άλλες ελπίδες έχουν και λογικό είναι να σκέφτονται πιο ρομαντικά στα 18 τους χρόνια. Πιστεύουν-θέλουν να πιστεύουν- πως η είσοδός τους σε κάποιο πανεπιστήμιο θα είναι μια προσωπική επιτυχία, μια προσωπική κατάκτηση και έτσι είναι. Γιατί να τους κόβει κάποιος εκ των προτέρων τα φτερά και την αισιοδοξία τους να ατενίζουν το μέλλον τους με θετικό τρόπο; Ωραία, όλοι το ξέρουν πια πως το πτυχίο δεν εξασφαλίζει την επαγγελματική αποκατάσταση και δε θα πρέπει να αποβλέπει πάντα εκεί. Σπουδές σημαίνει μόρφωση, αναζήτηση, κοινωνικοποίηση.... Πολλά παιδά 18χρονα θέλουν να σπουδάσουν, για να κάνουν ένα βήμα να αυτονομηθούν, να ζήσουν τα νιάτα τους με το δικό τους τρόπο και το πτυχίο είναι και αυτό ένας από τους στόχους που έχουν θεσει. Τέλος πάντων, δε χρειάζεται να ισοπεδώσουμε τα πάντα και ας έρχονται δίσεκτα χρόνια. Δε χρειάζεται να χειραγωγούμε τους νέους και τις ιδέες τους, οι οποίες πρέπει να είναι πολλές φορές ανατρεπτικές και καθόλου συντηρητικές.
Και για να επανέλθω στο μάθημα της έκθεσης. Παρόλο που τα τελευταία χρόνια το μάθημα της έκθεσης βελτιώθηκε κάπως με την περίληψη και άλλες γλωσσικές ασκήσεις, ωστόσο παραμένει συντηρητικό και κατευθυνόμενο. Μπορεί -λένε οι οδηγίες- ένας μαθητής να εκφράσει αντίθετη άποψη, αρκεί να είναι τεκμηριωμένη. Ποιος όμως θα τολμήσει να ρισκάρει να διαφωνήσει και να χάσει πολύτιμους βαθμούς; Γιατί να μη βαθμολογείται η πρωτοτυπία και η δημιουργικότητα; Γιατί και στο μάθημα της έκθεσης να υπάρχουν στερεότυπες ιδέες και να ανατροφοδοτείται η παπαγαλία; Είναι όντως και ο τρόπος σκέψης των μαθητών χειραγωγημένος! Από φροντιστήρια, από το οικογενειακό περιβάλλον, από το σχολείο, από παντού. Γιατί να μη βοηθά το σχολείο να απελευθερώνει τη σκέψη των μαθητών; Σαφώς και να τους βοηθά να σκέφτονται, να μαθαίνουν να σκέφτονται. Αυτό είναι το μεγάλο ζήτημα, που έχουμε και ως λαός, ως νεοέλληνες. Μας χειραγωγούν τη σκέψη και τη ζωή μας χρόνια τώρα και δεν αντιστεκόμαστε.
Η μάθηση για όσους ευτυχούν είναι στολίδι και και για όσους ατυχούν καταφύγιο

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #233 στις: Μάιος 15, 2010, 12:29:51 μμ »
Para5
Η χαλαρή βαθμολόγηση έχει να κάνει με το γεγονός α) ότι δεν ορίζεται σαφώς στο θέμα η διάσταση υπό την οποία πρέπει τα παιδιά να δουν την έννοια, άρα μένει ανοιχτό στην επιλογή του μαθητή και β) ότι δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να χάσει βαθμούς ένας υποψήφιος που εκφράζει διαφορετική άποψη, εφόσον βέβαια την έχει τεκμηριώσει επαρκώς.
Το να δεχτεί ένας βαθμολογητής τις όποιες τεκμηριωμένες απόψεις ενός γραπτού που έχουν σχέση με το θέμα δε συνιστά χαλαρότητα στη βαθμολόγηση. Οι δύο όροι είναι άσχετοι μεταξύ τους.
Από την άλλη, δεν πιστεύω ότι το θέμα είχε ασάφειες. Ναι, είναι ανοιχτό όπως κάθε έννοια στην έκθεση. Η ικανότητα ενός μαθητή έγκειται στο να αναπτύξει μια έννοια σε όλο της το φάσμα, να διακρίνει όσο γίνεται περισσότερες διαστάσεις της.

Αποσυνδεδεμένος palaipso

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #234 στις: Μάιος 15, 2010, 01:53:49 μμ »
Τι εννοείται όταν λέτε ανοιχτό;; Δεν είναι φλου τα πραγματα στην έκθεση: έχει μεθοδολογίες , τεχνικές...

συγκεκριμένα πράγματα ζητούσαν:
1ο ζητούμενο: τη σημασια της αυτομόρφωσης= τα οφέλη τι θετικές συνέπειες : α) Για το ατομο: εργασιακό, συναιθηματικό, κοινωνικο επίπεδο β) Για την κοινωνία, γ) Για την πολιτεία
και το 2ο ζητούμενο: Τρόποι πραγμάτωσης= σε αυτό εγώ πάντα έλεγα στα παιδιά ποιος θα κάνει τη δουλειά;  ποιος έχει δηλα΄δη την ευθύνη ;
όλες οι ενέργεις έχουν ένα ή περισσότερα υποκείμενα: α ) τι πρεπει να κάνει η πολιτεία: ξέρω ποιες είναι οι δυνατότητες, οι αρμοδιότητες ,αρα  θα κάνει τις αντίστοιχες ενέργειες, β) το άτομο: π΄λαι για να κάνει κάποιες ενέργειες πρεπει να είναι εφοδιασμένος με κάποια εφόδια.. (πμευματικά+ ηθικά) και να λετουργεί με γνωμονα το συλλογικό συμφέρον . Η αυτομόρφωση του καθένα βοηθαέι και το συλλογικό συμφέρον. γ) η κοινωνία, δ) το σχολείο, ε) η οικογένεια, τα ΜΜΕ οι πνευματικοι άνθρωποι ...
Τους βοήθησε επίσης ότι είχα δώσει ταξινομημενα τύπους ερωτήσεων και πάντα σε όλες τις εκθεσεις και στα σχεδιαγράμματα με ενδιάφερε πρώτα και κύρια πως θα βρουν τα επιχειρήματα απο που και μμετα αυτά καθαυτα τα επιχειρήματα.
Τελοσπαντων θα δείξει....η νεκοροψία...

Α εννοείται ότι σε πολλά θέματα λέγαμε τα επιχειρήματα και τελειώνα σχεδόν πάντα με την φράση Φυσικά παιδιά αυτά είναι και λίγο βλακείες...με κουβέντα και αιτιολογηση....
αλλά είμαι όπως και άλλοι φροντιστης, που σημαίνει ότι στόχος μου είναι να φροντισω το παιδι να γράψει καλά

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #235 στις: Μάιος 15, 2010, 02:11:11 μμ »
Τι εννοείται όταν λέτε ανοιχτό;; Δεν είναι φλου τα πραγματα στην έκθεση: έχει μεθοδολογίες , τεχνικές...
Δεν είπε κανείς το αντίθετο.
Βέβαια τις εκθέσεις στις Πανελλήνιες δεν τις διορθώνουν οι φροντιστές.
Α εννοείται ότι σε πολλά θέματα λέγαμε τα επιχειρήματα και τελειώνα σχεδόν πάντα με την φράση Φυσικά παιδιά αυτά είναι και λίγο βλακείες...με κουβέντα και αιτιολογηση....
αλλά είμαι όπως και άλλοι φροντιστης, που σημαίνει ότι στόχος μου είναι να φροντισω το παιδι να γράψει καλά
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 15, 2010, 02:26:27 μμ από para5 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #236 στις: Μάιος 15, 2010, 02:36:06 μμ »
Γιατί να μη βαθμολογείται η πρωτοτυπία και η δημιουργικότητα; Γιατί και στο μάθημα της έκθεσης να υπάρχουν στερεότυπες ιδέες και να ανατροφοδοτείται η παπαγαλία; Είναι όντως και ο τρόπος σκέψης των μαθητών χειραγωγημένος! Από φροντιστήρια, από το οικογενειακό περιβάλλον, από το σχολείο, από παντού. Γιατί να μη βοηθά το σχολείο να απελευθερώνει τη σκέψη των μαθητών; Σαφώς και να τους βοηθά να σκέφτονται, να μαθαίνουν να σκέφτονται. Αυτό είναι το μεγάλο ζήτημα, που έχουμε και ως λαός, ως νεοέλληνες. Μας χειραγωγούν τη σκέψη και τη ζωή μας χρόνια τώρα και δεν αντιστεκόμαστε.
Έχω διαβάσει αναλυτικά τις οδηγίες που δίνει το παιδαγωγικό ινστιτούτο για το μάθημα της έκθεσης. Αν διορθώναμε, όπως μας υποδεικνύουν οι οδηγίες, τότε τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Πολλοί φροντιστές, αλλά και καθηγητές δημόσιων σχολείων αδυνατούν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Επιμένουν να διδάσκουν στα παιδιά πώς να γράφουν αποδεικτικά δοκίμια, ενω οι οδηγίες λένε ότι τα παιδιά πρέπει να είναι ικανά να προσαρμόζουν το ύφος τους, ανάλογα με το κειμενικό είδος που τους ζητείται. Βλακωδώς, τους λένε π.χ. ότι αρκεί σε μια ομιλία να βάλεις προσφώνηση και επιφώνηση και το αποδεικτικό δοκίμιο γίνεται αυτομάτως ομιλία. Εντάξει, δεν υπάρχει επιμόρφωση, αλλά πρέπει και εμείς να...αυτομορφωνόμαστε λιγάκι. Επίσης, τα σχεδιαγράμματα είναι άλλο μεγάλο λάθος, κατά την ταπεινή μου γνώμη. Εντάξει, οι φροντιστές είναι αναγκασμένοι να τα δώσουν, αλλά όχι και το σχολείο. Δηλαδή, εκεί και αν χειραγωγείται η σκέψη του μαθητή. Και σα να μη φτάνει αυτό, πάμε και βάζουμε θέματα στη συνέχεια που δεν απαιτούν προέκταση της σκέψης, αλλά να ξαναθυμηθούν το σχεδιάγραμμα. Τρίτο λάθος που κάνουμε, είναι όλοι αυτοί οι μεθοδολογικοί κανόνες με τους οποίους φορτώνουμε τα παιδιά. Εδώ δεν ξέρει το παιδί να τηγανίσει αυγά, που λέει ο λόγος ,και εμείς πάμε να το μάθουμε να φτιάχνει παέγια. Κατά τη γνώμη μου, πρέπει να πηγαίνουμε βήμα προς βήμα. Από την εμπειρία μου έχω καταλάβει το εξής: όταν το παιδί πιστέψει ότι αποδέχεσαι τη σκέψη του και το ίδιο, τότε λύνονται όλα τα προβλήματα. Όταν απαιτούμε από το παιδί να μπει σε πολύ στενά καλούπια, τότε θα συνεχίσουμε να βλέπουμε αυτά τα τραγελαφικά που βλέπουμε στο συγκεκριμένο μάθημα.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #237 στις: Μάιος 15, 2010, 02:54:02 μμ »
Πολλοί φροντιστές, αλλά και καθηγητές δημόσιων σχολείων αδυνατούν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Επιμένουν να διδάσκουν στα παιδιά πώς να γράφουν αποδεικτικά δοκίμια, ενω οι οδηγίες λένε ότι τα παιδιά πρέπει να είναι ικανά να προσαρμόζουν το ύφος τους, ανάλογα με το κειμενικό είδος που τους ζητείται.
+++++++
Κατά τη γνώμη μου, πρέπει να πηγαίνουμε βήμα προς βήμα. Από την εμπειρία μου έχω καταλάβει το εξής: όταν το παιδί πιστέψει ότι αποδέχεσαι τη σκέψη του και το ίδιο, τότε λύνονται όλα τα προβλήματα. Όταν απαιτούμε από το παιδί να μπει σε πολύ στενά καλούπια, τότε θα συνεχίσουμε να βλέπουμε αυτά τα τραγελαφικά που βλέπουμε στο συγκεκριμένο μάθημα.
+++++++

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160946
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 27
Επισκέπτες: 578
Σύνολο: 605

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.