*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου. Τράπεζα θεμάτων  (Αναγνώστηκε 53450 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #238 στις: Μάιος 15, 2010, 03:20:09 μμ »
λοιπον sos θεματα ιστοριας κατευθυνσης : πτωχευση τρικουπη , δανεια μεγαλων δυναμεων , διχοτομηση της δραχμης (!) ,  οικονομικη κριση 1932  :D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:08:32 »

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #239 στις: Μάιος 15, 2010, 03:33:53 μμ »
λοιπον sos θεματα ιστοριας κατευθυνσης : πτωχευση τρικουπη , δανεια μεγαλων δυναμεων , διχοτομηση της δραχμης (!) ,  οικονομικη κριση 1932  :D

χαχα! σωστή!

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #240 στις: Μάιος 15, 2010, 03:48:22 μμ »
λοιπον sos θεματα ιστοριας κατευθυνσης : πτωχευση τρικουπη , δανεια μεγαλων δυναμεων , διχοτομηση της δραχμης (!) ,  οικονομικη κριση 1932  :D

χαχα! σωστή!

σωστος..

Αποσυνδεδεμένος dina 94

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1403
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #241 στις: Μάιος 15, 2010, 03:52:47 μμ »
Ρε παιδιά καλά και ωραία όλα αυτά που λέτε αλλά κανένας από εσάς δεν άκουσε ότι το θέμα σιγοψιθυριζόταν στα μεγάλα ιδιωτικά σχολεία και σε αρκετά δημόσια .Το πρωί μάλιστα πριν γράψουν το θέμα το ήξερα πολλά παιδιά .Δυστυχώς όμως δεν μπορώ να το αποδείξω ,ούτε να στηριχθώ  σε μαρτυρίες..  

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:08:32 »

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #242 στις: Μάιος 15, 2010, 04:33:35 μμ »
Εγώ τουλάχιστον δεν άκουσα τίποτα τέτοιο.

Αποσυνδεδεμένος espana1936

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #243 στις: Μάιος 15, 2010, 04:35:42 μμ »
Ένα  - ένα τα κομμάτια δένουν.

Σε επίπεδο ιδεολογίας αποδομήσαμε  την έννοια του έθνους σαν συσχετισμό δύναμης μεταξύ τάξεν,  αποδομήσαμε την εργασία σαν συστατικό στοιχείο του κοιννικού συμβολαίου. Μάθαμε ιστορία στα παιδιά στην οποία τα πάντα είναι σχετικά και ο καθένας έχει μια εκδοχή της πραγματικότητας, μια δική του "διακειμενική" αφήγηση. Ενισχύουμε την άποψη ότι τα παιδιά δεν πρέπει να μάθουν να σκέφτονται με βάση αναλυτικές κατηγορίες και εργαλεία ορθού λόγου, αλλα αντίθετα η βιωματικότητα, δηλαδή ο εμπειρισμός, το μερικό είναι το καινοτόμο, είναι το καινούριο. Και τώρα τους λέμε ότι πρέπει να είναι απασχολήσιμοι, ελαστικοί, ευέλικτοι, άνεργοι για μεγάλα διαστήματα γιατί δήθεν η τεχνολογική προόδος το επιβάλλει. Λες και η τεχνολογία είναι αντιδραστική δύναμη, λές και αντικειμενικά η τεχνολογία προδιαγράφει μια ζωή δύσκολη. Αντιστροφή της πραγματικότητας και βιασμός της, η αντίδραση στο μεγαλείο της. Η τεχνολογία απελευθερωτική δύναμη- μας λένε τα φωτεινά μυαλά του υπουργείου ότι μας επιβάλλει τη σκλαβιά. Αυτό είναι το νέο σχολείο της Άννας και του πρώτα ο μαθητής, αυτό είναι το εργασιακό μέλλον των αποφοίτων του.
Σε επιστημολογίκό επίπεδο αναμάσημα αντιδραστικών, ιδεαλιστικών και εμπειριστικων θέσεων προτείνεται ως προοδευτικό και καινοτόμο, σε επίπεδο εργασιακών σχέσεων το πιο ζοφερό προτάσσεται ς η μόνη επιλογή του μέλλοντος για τους νέους.
Ραντεβού στα γουναράδικα...

Αποσυνδεδεμένος kbazar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 329
    • Προφίλ
ΘΕΜΑ ΕΚΘΕΣΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
« Απάντηση #244 στις: Μάιος 15, 2010, 05:13:19 μμ »
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank15_5_10_826.php     +++++++++++++++++++    ... Η διαφορά μας με τη συνάδελφο είναι μόνο στο ότι ο δικός μου γιος είναι μικρότερος...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 15, 2010, 05:18:43 μμ από kbazar »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: ΘΕΜΑ ΕΚΘΕΣΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
« Απάντηση #245 στις: Μάιος 15, 2010, 05:44:48 μμ »
ρε παιδια, νομιζω οτι το βλεπουμε απο λαθος σκοπια το ολο θεμα και το εχουμε αναγαγει σε κατι που  φερνει την καταστροφη!!

εχουμε μπερδεψει, θεωρω, τις εργασιακες σχεσεις με την αυτομορφωση. ή δεν ξερουμε ποια ειναι η αιτια και ποια η συνεπεια (explanas-explanandum)

η αυτομορφωση απο μονη της δεν ειναι κατι το κακο. αντιθετως μαλιστα. και σε αυτο συμφωνουμε θελω να πιστευω ολοι.
Η ριζα του κακου ειναι στις αλλαγες στις εργασιακες σχεσεις που φερνουν ως συνεπεια τους τη ...δια βιου μαθηση/αυτομορφωση.

οι ανθρωπιστικες αξιες ετσι καταστρατηγουνται, με την αλλαγη στις εργασιακες σχεσεις και οχι με την αυτομορφωση καθαυτη.

δεν ξερω, εχω πια μπερδευτει τοσο που, αν κανω λαθος, παρακαλω διορθωστε με...!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: ΘΕΜΑ ΕΚΘΕΣΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
« Απάντηση #246 στις: Μάιος 15, 2010, 05:54:21 μμ »
Πες τα ρε Μάρκο!
Η αυτομόρφωση είναι μια αναγκαία πραγματικότητα (που δυστυχώς λείπει από την, ακόμα, αναπτυσσόμενη ελληνική κοινωνία). Το πρόβλημα είναι στα εργασιακά, όταν πάνε να σου επιβάλλουν "δια βίου μάθηση" και λοιπές μπαρούφες, μηδενίζοντας τις όποιες σπουδές και καταρτίσεις.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: ΘΕΜΑ ΕΚΘΕΣΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
« Απάντηση #247 στις: Μάιος 15, 2010, 06:04:02 μμ »
δεν μπορώ να ανοιξω το αρχείο του λινκ οπότε δε μπορώ και να σχολιάσω επ΄αυτού. Άρα, ίσως να έχω χάσει κάποιο ...επεισόδιο σε σχέση με ό,τι γράψω παρακάτω...Οπότε, και μόνο για τα δύο σχόλια που μπορώ να διαβάσω, λέω το εξής:
γιατί θεωρούμε τη δια βίου μάθηση κακή; Δεν είναι κακό να μαθαίνουμε τις εξελίξεις στον τομεα μας....εξάλλου, όπως λέει και στην υπογραφή μου - και μεταφράζω - " Σε όσους τολμούν να διδάσκουν δεν επιτρέπεται να σταματήσουν να μαθαίνουν". Με βάση αυτό το σκεπτικό λοιπόν, γιατί απορρίπτουμε τη δια βίου μάθηση;  Δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται από τη μια να μιλάμε για ανάγκη επιμόρφωσης όλων των εκπαιδευτικών και από την άλλη, όταν αυτή προκύπτει, να μη τη θέλουμε;
Και τι εννοείτε, με το "αλλαγή στις εργασιακές σχέσεις και επιβολή της δια βίου μάθησης;"
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: ΘΕΜΑ ΕΚΘΕΣΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
« Απάντηση #248 στις: Μάιος 15, 2010, 06:32:25 μμ »
εγω αναφερθηκα στις εργασιακες σχεσεις γιατι μονο ετσι μπορω να εξηγησω το σάλο με το θεμα της εκθεσης !!

η καθηγητρια στο κειμενο (που δεν σου ανοιγει) ελεγε οτι ντρεπεται να διδαξει Αντιγονη, επιταφιο κλπ
εγω παλι ντραπηκα που το διαβασα.
ειλικρινα, δεν ξερω πόσο λαθος ειμαι τελικα!
συγγνωμη απ'ολους.

Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος margaret

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 47
    • Προφίλ
Απ: ΘΕΜΑ ΕΚΘΕΣΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
« Απάντηση #249 στις: Μάιος 15, 2010, 06:45:02 μμ »
νομίζω ότι το ντρέπομαι η συνάδελφος το έλεγε ειρωνικά και με πίκρα...

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #250 στις: Μάιος 15, 2010, 06:46:43 μμ »
Γιατί να μη βαθμολογείται η πρωτοτυπία και η δημιουργικότητα; Γιατί και στο μάθημα της έκθεσης να υπάρχουν στερεότυπες ιδέες και να ανατροφοδοτείται η παπαγαλία; Είναι όντως και ο τρόπος σκέψης των μαθητών χειραγωγημένος! Από φροντιστήρια, από το οικογενειακό περιβάλλον, από το σχολείο, από παντού. Γιατί να μη βοηθά το σχολείο να απελευθερώνει τη σκέψη των μαθητών; Σαφώς και να τους βοηθά να σκέφτονται, να μαθαίνουν να σκέφτονται. Αυτό είναι το μεγάλο ζήτημα, που έχουμε και ως λαός, ως νεοέλληνες. Μας χειραγωγούν τη σκέψη και τη ζωή μας χρόνια τώρα και δεν αντιστεκόμαστε.
Έχω διαβάσει αναλυτικά τις οδηγίες που δίνει το παιδαγωγικό ινστιτούτο για το μάθημα της έκθεσης. Αν διορθώναμε, όπως μας υποδεικνύουν οι οδηγίες, τότε τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Πολλοί φροντιστές, αλλά και καθηγητές δημόσιων σχολείων αδυνατούν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Επιμένουν να διδάσκουν στα παιδιά πώς να γράφουν αποδεικτικά δοκίμια, ενω οι οδηγίες λένε ότι τα παιδιά πρέπει να είναι ικανά να προσαρμόζουν το ύφος τους, ανάλογα με το κειμενικό είδος που τους ζητείται. Βλακωδώς, τους λένε π.χ. ότι αρκεί σε μια ομιλία να βάλεις προσφώνηση και επιφώνηση και το αποδεικτικό δοκίμιο γίνεται αυτομάτως ομιλία. Εντάξει, δεν υπάρχει επιμόρφωση, αλλά πρέπει και εμείς να...αυτομορφωνόμαστε λιγάκι. Επίσης, τα σχεδιαγράμματα είναι άλλο μεγάλο λάθος, κατά την ταπεινή μου γνώμη. Εντάξει, οι φροντιστές είναι αναγκασμένοι να τα δώσουν, αλλά όχι και το σχολείο. Δηλαδή, εκεί και αν χειραγωγείται η σκέψη του μαθητή. Και σα να μη φτάνει αυτό, πάμε και βάζουμε θέματα στη συνέχεια που δεν απαιτούν προέκταση της σκέψης, αλλά να ξαναθυμηθούν το σχεδιάγραμμα. Τρίτο λάθος που κάνουμε, είναι όλοι αυτοί οι μεθοδολογικοί κανόνες με τους οποίους φορτώνουμε τα παιδιά. Εδώ δεν ξέρει το παιδί να τηγανίσει αυγά, που λέει ο λόγος ,και εμείς πάμε να το μάθουμε να φτιάχνει παέγια. Κατά τη γνώμη μου, πρέπει να πηγαίνουμε βήμα προς βήμα. Από την εμπειρία μου έχω καταλάβει το εξής: όταν το παιδί πιστέψει ότι αποδέχεσαι τη σκέψη του και το ίδιο, τότε λύνονται όλα τα προβλήματα. Όταν απαιτούμε από το παιδί να μπει σε πολύ στενά καλούπια, τότε θα συνεχίσουμε να βλέπουμε αυτά τα τραγελαφικά που βλέπουμε στο συγκεκριμένο μάθημα.

+++++++++++++ πολλά συν!!!

Αποσυνδεδεμένος dimitris_k

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Απ: ΘΕΜΑ ΕΚΘΕΣΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
« Απάντηση #251 στις: Μάιος 15, 2010, 07:51:14 μμ »
Στεναχωριέμαι που υπάρχουν εκπαιδευτικοί που δεν βλέπουν τι ενόχλησε στο θέμα της Εκθεσης. Δεν αναφέρεται στο ¨γηράσκω αεί διδασκόμενος" ούτε για την φυσική/πνευματική ανάγκη του ανθρώπου να μορφώνεται/καλλιεργείται καθ'όλη την διάρκεια της ζωής του. Το θέμα δεν έχει καμία σχέση με τις ανθρωπιστικές αξίες της μόρφωσης. Στο ξεκίνημα ορίζεται η αυτομόρφωση ως "αποφασιστική συμβολή στην επαγγελματική και εκαπιδευτική κατάρτιση" . Θεωρεί και παρουσιάζει ως δεδομένα εικασίες του τύπου "ο άνθρωπος θα αλλάζει 2-3 επαγγέλματα στον εργασιακό του βίο" , καταργεί την έννοια δασκάλου-μαθητή και φέρνει την έννοια εκαπιδευτή-εκπαιδευόμενου.  Οταν μιλά για "άτομα των σύγχρονων κοινωνιών" εννοεί τους απλούς εργαζόμενους η εργάτες οι οποίοι "οφείλουν" να τρέχουν (και να πληρώνουν) από επάγγελμα σε επάγγελμα  για να μην μείνουν άνεργοι.
 Και σε τελική ανάλυση ρε παιδιά μόνο εγώ βλέπω την ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ και την απροκάλυπτη πολιτική προπαγάνδα του να εντυπώνεις στο μυαλό 80000 17άρηδων -που αγωνιούν να είναι "εντός θέματος" - τις υπο αίρεση απόψεις μίας υπουργού; Τους λένε κοιτάξτε τι σας περιμένει, αναλύστε το κιόλας!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160940
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 25
Επισκέπτες: 573
Σύνολο: 598

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.