0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Aν δεν κάνω λάθος (αν κάνω διορθώστε με) το "ΤΣΜΕΔΕ" είναι το ταμείο συνταξιούχων Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Εργων. Είναι δηλαδή το ταμείο των αποφοίτων πολυτεχνικών σχολών (και αν δεν απατώμαι και των σχολών υπομηχανικών) που αποφάσισαν να ασχοληθούν με τη παραγωγή δημοσίων έργων.
Τι σχέση, λοιπόν, μπορεί να έχει αυτό το ταμείο, λοιπόν, με τους αποφοίτους εκείνους των πολυτεχνικών σχολών που αποφάσισαν να μην ασκήσουν το επάγγελμά τους στον τομέα της παραγωγής έργων (συνεπώς και της εργολαβίας), αλλά να γίνουν (με την ελεύθερη βούλησή τους, υποθέτω) εκπαιδευτικοί;
Θά' θελα να απλή απάντηση που να έχει ορθολογικά ερείσματα (μιας και μιλάμε για ένα επάγγελμα που είναι από τη φύση του πρακτικό, άρα ορθο - λογικό).
* Υ.Γ. Αν δεν απατώμαι τα επιδόματα 6 και 7 τοις χιλίοις νομοθετήθηκε να τα παίρνουν οι μηχανικοί που ασχολούνται στο κύκλωμα παραγωγής (μελέτη - επίβλεψη - κατασκευή) των χρηματοδοτούμενων από την Ε.Ε. (προγράμματα: εθνικό και περιφερειακά ΠΕΠ) έργων. Kαι ως επίδομα προέρχεται, όχι από τα έσοδα του εθνικού προϋπολογισμού (= κρατικό κορβανά), αλλά από τα περίφημα "κοινοτικά πακέτα" Να δοθεί στους εκπαιδευτικούς - αποφοίτους πολυτεχνικών σχολών με ποιό επιχείρημα; (μήπως ασχολούνται και αυτοί με μελέτη - επίβλεψη - κατασκευή δημοσίων έργων και το αγνοούμε;)
Υ.Γ.2: Aν δεν κάνω λάθος (αν κάνω διορθώστε με) και το "Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος" (=συνδικαλιστικός φορέας των μηχανικών) διαφωνεί με την παροχή των επιδομάτων αυτών στους μηχανικούς που εργάζονται ως εκπαιδευτικοί.
Y.Γ.3 : Ενας πρόσθετος προβληματισμός που προέκυψε από την "απάντηση" του "panzos":Συνάδελφε, θεωρείς ότι είναι ίδιο επάγγελμα το του εκπαιδευτικού με το του μηχανικού (= μελετητή - επιβλέποντος - κατασκευαστού), του εργολάβου, κλπ;;;
Αν ναί, νομίζω ότι για λόγους ευνόητους (=πραγματολογικής φύσης) δεν έχει νόημα ο διάλογος...
Panzos και xaan .....Θα παρακαλούσα να πέσουν λιγο οι τόνοι και να μείνουμε στο καθαρά επιχειρηματολογικό μέρος του θέματος χωρίς εξάρσεις ανούσιου (που φτάνει καμμιά φορά στο όρια του προσβλητικού) σχολιασμού..........Άλλωστε το θέμα μας είναι η νέα ειδική προσαύξηση και όχι το επίδομα 6 & 7 %ο που είναι θέμα άλλου topic......Ας θεωρηθεί ως προειδοποίηση.......παρακαλώ.....
Παράθεση από: kokalo στις Μάιος 20, 2007, 11:36:08 πμPanzos και xaan .....Θα παρακαλούσα να πέσουν λιγο οι τόνοι και να μείνουμε στο καθαρά επιχειρηματολογικό μέρος του θέματος χωρίς εξάρσεις ανούσιου (που φτάνει καμμιά φορά στο όρια του προσβλητικού) σχολιασμού..........Άλλωστε το θέμα μας είναι η νέα ειδική προσαύξηση και όχι το επίδομα 6 & 7 %ο που είναι θέμα άλλου topic......Ας θεωρηθεί ως προειδοποίηση.......παρακαλώ.....Νομίζω ότι οι "τόνοι" μου κινήθηκαν στα πλαίσια της επιχειρηματολογίας και του σεβασμού του λόγου του άλλου. Σας παρακαλώ μην βάζετε στο ίδιο σακί τα επιχειρήματα και τον σεβασμό στο διάλογο, με τις ύβρεις και τις κραυγές...Ο καθείς μπορείς κρίνει το ύφος και το ήθος του καθενός εκ των διαλεγομένων - scripta manent, γαρ....
Θα πρέπει να τεθεί στο τραπέζι και το γεγονός ότι το ΤΣΜΕΔΕ δεν σε αφήνει απλά να ξεγραφτείς και να πας αποκλειστικά στο ταμείο του Δημοσίου όταν τελικά αποφασίσεις κάποια στιγμή στη ζωή σου να κάνεις στροφή και να ασχοληθείς με την εκπαίδευση.
Παράθεση από: my8os στις Μάιος 20, 2007, 04:49:48 μμΘα πρέπει να τεθεί στο τραπέζι και το γεγονός ότι το ΤΣΜΕΔΕ δεν σε αφήνει απλά να ξεγραφτείς και να πας αποκλειστικά στο ταμείο του Δημοσίου όταν τελικά αποφασίσεις κάποια στιγμή στη ζωή σου να κάνεις στροφή και να ασχοληθείς με την εκπαίδευση.Πράγματι καταχρηστικά το ΤΣΜΕΔΕ δεν σε αφήνει να ξεγραφτείς. Και σε αυτό το θέμα έχουν κινηθεί δικαστικά μηχανικοί και με την βοήθεια του συνηγόρου του πολίτη και είναι ενα απο τα θέματα που η δικαίωση είναι θέμα χρόνου. Αν και θα έλεγα πως θα προτιμούσα και εγώ και άλλοι μηχανικοί να παραμείνουμε στο ΤΣΜΕΔΕ αλλα να εξορθολογιστούν οι εισφορές έτσι ώστε να μην αναγκαζόμαστε να σκεφτόμαστε εξόδους διαφυγής...Στο παρακάτω link μπορείται να διαβάσετε για την προσφυγή ενός μηχανικού για αυτό τον λόγο με την συμπαράσταση του συνηγόρου του πολίτη που είναι ανεξάρτητη αρχή.http://www.synigoros.gr/reports/por_ypagogi_kp.docΕπίσης ενα άλλο θέμα που πρέπει να τεθεί για εμάς τους εκπαιδευτικούς μηχανικούς είναι αφού δεν μας αφήνουν προς το παρόν να ξεγραφτούμε απο το ΤΣΜΕΔΕ και δεν μας δίνουν τα επιδόματα 6 & 7 τοις χιλίοις, μια λύση είναι να μας δώσουν το δικαίωμά υπογραφής έτσι ώστε να συμπληρώνουμε το μισθό μας με επιπλέον κόπο αλλα νόμιμα. Σημειωτέον πως οι δικηγόροι εκπαιδευτικοί έχουν αυτό το δικαίωμα με αποτέλεσμα εκτός απο το μισθό τους τα απογέυματα δουλεύουν και σαν ελεύθεροι επαγγελματίες. Με λίγα λόγια συμπερασματικά θα έλεγα σαν αιτήματα ας μας δώσουν τουλάχιστον ένα απο τα εξής:1. Να μας δώσουν το δικαίωμα υπογραφής που μας έχουν κόψει ενώ το έχουν οι συνάδελφοι δικηγόροι εκπαιδευτικοί το οποίο είναι ίσως η πιο καθαρή λύση.2. Να μας δώσουν και εμάς το επίδομα 6 & 7 τοις χιλίοις όπως και σε άλλες ομάδες μηχανικών που δεν ασχολούνται με τα δημόσια έργα.3.Αν δεν μπορούν να κάνουν τίποτα απο τα παραπάνω ας μας δώσουν το έσχατο δικαίωμα να μπορούμε να μην είμαστε ασφαλισμένοι στο ΤΣΜΕΔΕ αλλά στο δημόσιο όπως οι υπόλλοιποι εκπαιδευτικοί.Όσο δεν γίνεται κανένα απο τα τρία παραπάνω θα συνεχίζει να ισχύει το κωμικοτραγικό οι απόφοιτοι 4ετούς ΤΕΙ καθηγητές να παίρνουν παραπάνω απο τους απόφοιτους 5ετούς Πολυτεχνείου.
Παιδιά μην ασχολείστε με το άτομο, είναι προφανές ότι ο εγκέφαλός του είναι κολλημλενος ή δεν θέλει να καταλάβει. Τώρα μετά την πλήρη απάντηση του panzos έπιασε άλλο θέμα. Προτείνω να μην ασχοληθούμε άλλο μαζί του μιας και ο σκοπός του είναι να πετάει σπόντες και να μας κάνει να χάνουμε άσκοπα το χρόνο μας μαζί του. ΤΕΛΟΣ
Aν δεν κάνω λάθος (αν κάνω διορθώστε με) το "ΤΣΜΕΔΕ" είναι το ταμείο συνταξιούχων Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Εργων. Είναι δηλαδή το ταμείο των αποφοίτων πολυτεχνικών σχολών (και αν δεν απατώμαι και των σχολών υπομηχανικών) που αποφάσισαν να ασχοληθούν με τη παραγωγή δημοσίων έργων. AΠΑΝΤΗΣΗ: Δεν "υπονοώ" τίποτε - γιατί αν αρχίσω τα υπονοούμενα με τούτους θα γελάσει ο κάθε πικραμένος. Μέχρι στιγμής ασκούμαι στην υπομονή. Eπειδή, όμως, αμφισβητώ ευθέως ότι οι ούτω πως ομιλούντες και εκφραζόμενοι είναι ( δυνατόν να είναι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ρωτώ και ξαναρωτώ το εξής απλό: ποιάς ......."εκπαιδευτικής σχολής" είναι ( απόφοιτοι;
AΠΑΝΤΗΣΗ: Δεν κατάλαβες τίποτα. Και κρίμα, γιατί διατύπωσα ένα απλό ερώτημα προς κάποιον, ο οποίος, κατά τη γνώμη μου, παριστάνει τον εκπαιδευτικό - και λέω παριστάνει (ή υποδύεται) γιατί οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν ούτε τέτοιο ύφος για ομιλούν για ..."μούρες" και τα συναφή, ούτε τέτοιο ήθος να προσπαθούν σ' ένα δημόσιο forum διαλόγου να απαξιώνουν γνώμες και απόψεις εκπαιδευτικών (και δη αποφοίτων εκπαιδευτικών σχολών, με "τη βούλα") γράφοντας ότι οι απόψεις των άλλων συνιστούν "αερολογίες', κλπ, κλπ., ή ότι (αυτός ο αδυνατών ( να απαντήσει εδώ και δύο μέρες (!) ποιάς εκπαιδευτικής σχολής αποφοιτος είναι...) "αισθάνεται άσχημα που έχει συναδέλφους τους εκπαιδευτικούς σαν τον δείνα..." (επειδή ο δείνα διαφωνεί με τις απόψεις τους αυτοφερομένου ως εκπαιδευτικού...). Και επειδή έχω την τιμή να γνωρίζομαι με πολλούς αξιολογώτατους συναδέλφους εκπαιδευτικούς μηχανικούς, οι οποίοι βέβαια ουδεμία σχέσιν έχουσιν με τον εν λόγω (του οποίου εμφανίζεσαι αυτόκλητος υπερασπιστής...) φερόμενο εκπαιδευτικό, για ξανασκέψου του: το ήθος και το ύφος του εν λόγω σου θυμίζει εκπαιδευτικό; (Kαι ίσως τότε να καταλάβεις γιατί ρωτάω και ξαναρωτάω ποιά "εκπαιδευτική σχολή" τελείωσε - προφανώς δεν με ενδιαφέρει το εάν τελείωσε ή όχι ΣΕΛΕΤΕ. Η απορία μου έχει περισσότερο βάθος - οι νοούντες νοείτωσαν)
xaan νομίζω ότι αν και πολύ προσεκτικός στη διατύπωση, ήμουνα αρκετά σαφής........Θα παρακαλούσα να σταματήσει εδώ η διαμάχη αυτή, και μην υπάρξουν άλλοι "φορτοεκφορωτές λιμένος της προπολεμικής περιόδου", ούτε άλλα σχόλια περί ήθους κάποιου άλλου μέλους του forum, πολλώ δε μάλλον σχόλια για τα άτομα αυτά καθαυτά...............Σχόλια τα οποία έκανες σε απάντηση σου που διαγράφηκε.........Παρακαλώ θεώρησε την συμβουλή αυτή ως τελευταία.....