*

Αποστολέας Θέμα: Νέα Ειδική Προσαύξηση για τους Μηχανικούς του Δημοσίου....!!!!  (Αναγνώστηκε 13753 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panzos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Άντρας
  • We are a way for the Cosmos to know itself
    • Προφίλ
Xaan αφού θέλεις απάντηση εμπεριστατωμένη σε αυτά που λες θα την έχεις...Απλά αν δεν ξέρεις τουλάχιστον να μην πουλάς εξυπνάδα...

Aν δεν κάνω λάθος (αν κάνω διορθώστε με) το "ΤΣΜΕΔΕ" είναι το ταμείο συνταξιούχων Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Εργων. Είναι δηλαδή το ταμείο των αποφοίτων πολυτεχνικών σχολών (και αν δεν απατώμαι και των σχολών υπομηχανικών) που αποφάσισαν να ασχοληθούν με τη παραγωγή δημοσίων έργων.   

Λοιπόν και όμως κάνεις τεράστιο λάθος γιατί το ΤΣΜΕΔΕ είναι το Ταμείο Συντάξεων Μηχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Έργων. Δηλαδή αν ακόμα δεν κατάλαβες(γιατί ένα καί κάνει μεγάλη διαφορά...) για να το κάνω πιο λιανά είναι ταμείο όλων των μηχανικών και επίσης εκτός αυτών είναι και ταμείο των εργοληπτών δημοσίων έργων. Οποιοσδήποτε μηχανικός(διπλωματούχος μηχανικός πολυτεχνείου δηλαδή...) που παίρνει άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος απο το ΤΕΕ ανεξάρτητα απο το αν ασχολείται με δημόσια έργα ή δουλεύει στον ιδιωτικό τομέα ή είναι εκπαιδευτικός μηχανικός ή κλπ ασφαλίζεται στο ΤΣΜΕΔΕ. Επίσης το ΤΣΜΕΔΕ προς ενημέρωσή σου είναι το μοναδικό ταμείο στην ελλάδα που ασφαλίζει την ιδιότητα του μηχανικού και όχι την εργασία.

Τι σχέση, λοιπόν,  μπορεί να έχει  αυτό το ταμείο, λοιπόν, με τους αποφοίτους εκείνους των πολυτεχνικών σχολών που αποφάσισαν να μην ασκήσουν το επάγγελμά τους στον τομέα της παραγωγής έργων (συνεπώς και της εργολαβίας), αλλά να γίνουν (με την ελεύθερη βούλησή τους, υποθέτω) εκπαιδευτικοί;

Ελπίζω να κατάλαβες πως η παραπάνω τοποθέτηση σου δεν τυγχάνει άξια σχολιασμού...

Θά' θελα να απλή απάντηση  που να έχει ορθολογικά ερείσματα   (μιας και μιλάμε για ένα επάγγελμα που είναι από τη φύση του πρακτικό, άρα ορθο - λογικό).

Απο αερολογίες και μεγάλα λόγια πας καλά...Θα ήθελα άλλη φορά όταν δεν ξέρεις(αυτό δεν είναι κακό) τουλάχιστον να μην πουλάς και μούρη!

* Υ.Γ. Αν δεν απατώμαι τα επιδόματα 6 και 7 τοις χιλίοις νομοθετήθηκε να τα παίρνουν οι μηχανικοί που ασχολούνται στο κύκλωμα παραγωγής (μελέτη - επίβλεψη - κατασκευή) των χρηματοδοτούμενων από την Ε.Ε. (προγράμματα: εθνικό και περιφερειακά  ΠΕΠ) έργων. Kαι ως επίδομα προέρχεται, όχι από τα έσοδα του εθνικού προϋπολογισμού (= κρατικό κορβανά), αλλά από τα περίφημα "κοινοτικά πακέτα"

Να δοθεί στους εκπαιδευτικούς - αποφοίτους πολυτεχνικών σχολών με ποιό επιχείρημα; (μήπως ασχολούνται και αυτοί με μελέτη - επίβλεψη - κατασκευή δημοσίων έργων και το αγνοούμε;)  

Αρχικά το επίδομα 6 & 7 τοις χιλίοις θεσμοθετήθηκε για να δοθεί στους δημόσιους υπαλλήλους μηχανικούς που συμμετέχουν ενεργά στα δημόσια έργα. Στην πορεία όμως δόθηκε και σε πολλές ομάδες δημόσιων υπαλλήλων μηχανικών που δεν συμμετέχουν στα δημόσια έργα, οπότε προσφύγαμε στο συμβούλιο της επικρατείας(ΣτΕ) και το ζητήσαμε και εμείς αφού έπαψε να δίνετε για τον αρχικό λόγο που είχε θεσμοθετηθεί. Τώρα ότι αποφασίσει το ΣτΕ θα γίνει αποδεκτό μας. Το να προσφύγεις στο ΣτΕ είναι δημοκρατικό μας δικαίωμα. Αν αποφασίσει η δικαιοσύνη πως δεν το δικαιούμαστε θα το σεβαστούμε.

Υ.Γ.2: Aν δεν κάνω λάθος (αν κάνω διορθώστε με) και το "Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος" (=συνδικαλιστικός φορέας των μηχανικών) διαφωνεί με την παροχή των επιδομάτων αυτών στους μηχανικούς που εργάζονται ως εκπαιδευτικοί.

Εδώ δεν κάνεις λάθος. Αλλά το επίδομα 6 & 7 τοις χιλίοις είναι μια πίτα που μέχρι τώρα κόβεται σε κομμάτια των 350€ το μήνα. Αν μπούμε και εμείς στην μοιρασία το κομμάτι θα γίνει πιο μικρό οπότε οι συνάδελφοι μας δεν μας θέλουν στην μοιρασιά. Για να τελειώνουμε με αυτό αν το επίδομα το παίρνανε μόνο αυτοί που ασχολουτανε με δημόσια έργα δεν θα μιλούσαμε. Απο την στιγμή όμως που δίνετε και σε άλλους έχουμε κάθε λόγο να διεκδικήσουμε και εμείς...



Y.Γ.3 : Ενας πρόσθετος προβληματισμός που προέκυψε από την "απάντηση" του "panzos":

Συνάδελφε, θεωρείς ότι είναι ίδιο επάγγελμα το του εκπαιδευτικού με το του μηχανικού (= μελετητή - επιβλέποντος - κατασκευαστού), του εργολάβου, κλπ;;;

Το μόνο κακό που έγινα εκπαιδευτικός μηχανικός είναι οτι εκτός απο μηχανικούς είμαι και συνάδελφος με άτομα σαν και εσένα.

Αν ναί, νομίζω ότι για λόγους ευνόητους (=πραγματολογικής φύσης) δεν έχει νόημα ο διάλογος...

Και εγώ, αν και προσπάθησα με αυτήν την απάντηση να συνεισφέρω στον διάλογο αναρωτιέμαι αν έχει νόημα ο διάλογος με άτομα πραγματολογικής φύσης σαν εσένα...


“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kokalo

  • Global Moderator
  • Προχωρημένο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 138
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Panzos και xaan .....

Θα παρακαλούσα να πέσουν λιγο οι τόνοι και να μείνουμε στο καθαρά επιχειρηματολογικό μέρος του θέματος χωρίς εξάρσεις ανούσιου (που φτάνει καμμιά φορά στο όρια του προσβλητικού) σχολιασμού..........
Άλλωστε το θέμα μας είναι η νέα ειδική προσαύξηση και όχι το επίδομα 6 & 7 %ο που είναι θέμα άλλου topic......

Ας θεωρηθεί ως προειδοποίηση.......παρακαλώ.....
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 20, 2007, 11:37:59 πμ από kokalo »

xaan

  • Επισκέπτης
Panzos και xaan .....

Θα παρακαλούσα να πέσουν λιγο οι τόνοι και να μείνουμε στο καθαρά επιχειρηματολογικό μέρος του θέματος χωρίς εξάρσεις ανούσιου (που φτάνει καμμιά φορά στο όρια του προσβλητικού) σχολιασμού..........
Άλλωστε το θέμα μας είναι η νέα ειδική προσαύξηση και όχι το επίδομα 6 & 7 %ο που είναι θέμα άλλου topic......

Ας θεωρηθεί ως προειδοποίηση.......παρακαλώ.....

Νομίζω ότι οι "τόνοι" μου κινήθηκαν στα πλαίσια της επιχειρηματολογίας και του σεβασμού του λόγου του άλλου. Σας παρακαλώ μην βάζετε στο ίδιο σακί τα επιχειρήματα και τον σεβασμό στο διάλογο, με τις ύβρεις και τις κραυγές...

Ο καθείς μπορείς κρίνει το ύφος και το ήθος του καθενός εκ των διαλεγομένων - scripta manent, γαρ....



Αποσυνδεδεμένος kokalo

  • Global Moderator
  • Προχωρημένο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 138
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Panzos και xaan .....

Θα παρακαλούσα να πέσουν λιγο οι τόνοι και να μείνουμε στο καθαρά επιχειρηματολογικό μέρος του θέματος χωρίς εξάρσεις ανούσιου (που φτάνει καμμιά φορά στο όρια του προσβλητικού) σχολιασμού..........
Άλλωστε το θέμα μας είναι η νέα ειδική προσαύξηση και όχι το επίδομα 6 & 7 %ο που είναι θέμα άλλου topic......

Ας θεωρηθεί ως προειδοποίηση.......παρακαλώ.....

Νομίζω ότι οι "τόνοι" μου κινήθηκαν στα πλαίσια της επιχειρηματολογίας και του σεβασμού του λόγου του άλλου. Σας παρακαλώ μην βάζετε στο ίδιο σακί τα επιχειρήματα και τον σεβασμό στο διάλογο, με τις ύβρεις και τις κραυγές...

Ο καθείς μπορείς κρίνει το ύφος και το ήθος του καθενός εκ των διαλεγομένων - scripta manent, γαρ....



xaan νομίζω ότι αν και πολύ προσεκτικός στη διατύπωση, ήμουνα αρκετά σαφής........
Θα παρακαλούσα να σταματήσει εδώ η διαμάχη αυτή, και μην υπάρξουν άλλοι "φορτοεκφορωτές λιμένος της προπολεμικής περιόδου", ούτε άλλα σχόλια περί ήθους κάποιου άλλου μέλους του forum, πολλώ δε μάλλον σχόλια για τα άτομα αυτά καθαυτά...............
Σχόλια τα οποία έκανες σε απάντηση σου που διαγράφηκε.........

Παρακαλώ θεώρησε την συμβουλή αυτή ως τελευταία.....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος my8os

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
  • Παντού υπάρχει ένας μύθος
    • Προφίλ

Τι σχέση, λοιπόν,  μπορεί να έχει  αυτό το ταμείο, λοιπόν, με τους αποφοίτους εκείνους των πολυτεχνικών σχολών που αποφάσισαν να μην ασκήσουν το επάγγελμά τους στον τομέα της παραγωγής έργων (συνεπώς και της εργολαβίας), αλλά να γίνουν (με την ελεύθερη βούλησή τους, υποθέτω) εκπαιδευτικοί;


Θα πρέπει να τεθεί στο τραπέζι και το γεγονός ότι το ΤΣΜΕΔΕ δεν σε αφήνει απλά να ξεγραφτείς και να πας αποκλειστικά στο ταμείο του Δημοσίου όταν τελικά αποφασίσεις κάποια στιγμή στη ζωή σου να κάνεις στροφή και να ασχοληθείς με την εκπαίδευση.

Αποσυνδεδεμένος panzos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Άντρας
  • We are a way for the Cosmos to know itself
    • Προφίλ
Θα πρέπει να τεθεί στο τραπέζι και το γεγονός ότι το ΤΣΜΕΔΕ δεν σε αφήνει απλά να ξεγραφτείς και να πας αποκλειστικά στο ταμείο του Δημοσίου όταν τελικά αποφασίσεις κάποια στιγμή στη ζωή σου να κάνεις στροφή και να ασχοληθείς με την εκπαίδευση.

Πράγματι καταχρηστικά το ΤΣΜΕΔΕ δεν σε αφήνει να ξεγραφτείς. Και σε αυτό το θέμα έχουν κινηθεί δικαστικά μηχανικοί και με την βοήθεια του συνηγόρου του πολίτη και είναι ενα απο τα θέματα που η δικαίωση είναι θέμα χρόνου. Αν και θα έλεγα πως θα προτιμούσα και εγώ και άλλοι μηχανικοί να παραμείνουμε στο ΤΣΜΕΔΕ αλλα να εξορθολογιστούν οι εισφορές έτσι ώστε να μην αναγκαζόμαστε να σκεφτόμαστε εξόδους διαφυγής...
Στο παρακάτω link μπορείται να διαβάσετε για την προσφυγή ενός μηχανικού για αυτό τον λόγο με την συμπαράσταση του συνηγόρου του πολίτη που είναι ανεξάρτητη αρχή.
http://www.synigoros.gr/reports/por_ypagogi_kp.doc

Επίσης ενα άλλο θέμα που πρέπει να τεθεί για εμάς τους εκπαιδευτικούς μηχανικούς είναι αφού δεν μας αφήνουν προς το παρόν να ξεγραφτούμε απο το ΤΣΜΕΔΕ και δεν μας δίνουν τα επιδόματα 6 & 7 τοις χιλίοις, μια λύση είναι να μας δώσουν το δικαίωμά υπογραφής έτσι ώστε να συμπληρώνουμε το μισθό μας με επιπλέον κόπο αλλα νόμιμα. Σημειωτέον πως οι δικηγόροι εκπαιδευτικοί έχουν αυτό το δικαίωμα με αποτέλεσμα εκτός απο το μισθό τους τα απογέυματα δουλεύουν και σαν ελεύθεροι επαγγελματίες. Με λίγα λόγια συμπερασματικά θα έλεγα σαν αιτήματα ας μας δώσουν τουλάχιστον ένα απο τα εξής:

1. Να μας δώσουν το δικαίωμα υπογραφής που μας έχουν κόψει ενώ το έχουν οι συνάδελφοι δικηγόροι εκπαιδευτικοί το οποίο είναι ίσως η πιο καθαρή λύση.

2. Να μας δώσουν και εμάς το επίδομα 6 & 7 τοις χιλίοις όπως και σε άλλες ομάδες μηχανικών που δεν ασχολούνται με τα δημόσια έργα.

3.Αν δεν μπορούν να κάνουν τίποτα απο τα παραπάνω ας μας δώσουν το έσχατο δικαίωμα να μπορούμε να μην είμαστε ασφαλισμένοι στο ΤΣΜΕΔΕ αλλά στο δημόσιο όπως οι υπόλλοιποι εκπαιδευτικοί.

Όσο δεν γίνεται κανένα απο τα τρία παραπάνω θα συνεχίζει να ισχύει το κωμικοτραγικό οι απόφοιτοι 4ετούς ΤΕΙ καθηγητές να παίρνουν παραπάνω απο τους  απόφοιτους 5ετούς Πολυτεχνείου.

“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

xaan

  • Επισκέπτης
Θα πρέπει να τεθεί στο τραπέζι και το γεγονός ότι το ΤΣΜΕΔΕ δεν σε αφήνει απλά να ξεγραφτείς και να πας αποκλειστικά στο ταμείο του Δημοσίου όταν τελικά αποφασίσεις κάποια στιγμή στη ζωή σου να κάνεις στροφή και να ασχοληθείς με την εκπαίδευση.

Πράγματι καταχρηστικά το ΤΣΜΕΔΕ δεν σε αφήνει να ξεγραφτείς. Και σε αυτό το θέμα έχουν κινηθεί δικαστικά μηχανικοί και με την βοήθεια του συνηγόρου του πολίτη και είναι ενα απο τα θέματα που η δικαίωση είναι θέμα χρόνου. Αν και θα έλεγα πως θα προτιμούσα και εγώ και άλλοι μηχανικοί να παραμείνουμε στο ΤΣΜΕΔΕ αλλα να εξορθολογιστούν οι εισφορές έτσι ώστε να μην αναγκαζόμαστε να σκεφτόμαστε εξόδους διαφυγής...
Στο παρακάτω link μπορείται να διαβάσετε για την προσφυγή ενός μηχανικού για αυτό τον λόγο με την συμπαράσταση του συνηγόρου του πολίτη που είναι ανεξάρτητη αρχή.
http://www.synigoros.gr/reports/por_ypagogi_kp.doc

Επίσης ενα άλλο θέμα που πρέπει να τεθεί για εμάς τους εκπαιδευτικούς μηχανικούς είναι αφού δεν μας αφήνουν προς το παρόν να ξεγραφτούμε απο το ΤΣΜΕΔΕ και δεν μας δίνουν τα επιδόματα 6 & 7 τοις χιλίοις, μια λύση είναι να μας δώσουν το δικαίωμά υπογραφής έτσι ώστε να συμπληρώνουμε το μισθό μας με επιπλέον κόπο αλλα νόμιμα. Σημειωτέον πως οι δικηγόροι εκπαιδευτικοί έχουν αυτό το δικαίωμα με αποτέλεσμα εκτός απο το μισθό τους τα απογέυματα δουλεύουν και σαν ελεύθεροι επαγγελματίες. Με λίγα λόγια συμπερασματικά θα έλεγα σαν αιτήματα ας μας δώσουν τουλάχιστον ένα απο τα εξής:

1. Να μας δώσουν το δικαίωμα υπογραφής που μας έχουν κόψει ενώ το έχουν οι συνάδελφοι δικηγόροι εκπαιδευτικοί το οποίο είναι ίσως η πιο καθαρή λύση.

2. Να μας δώσουν και εμάς το επίδομα 6 & 7 τοις χιλίοις όπως και σε άλλες ομάδες μηχανικών που δεν ασχολούνται με τα δημόσια έργα.

3.Αν δεν μπορούν να κάνουν τίποτα απο τα παραπάνω ας μας δώσουν το έσχατο δικαίωμα να μπορούμε να μην είμαστε ασφαλισμένοι στο ΤΣΜΕΔΕ αλλά στο δημόσιο όπως οι υπόλλοιποι εκπαιδευτικοί.

Όσο δεν γίνεται κανένα απο τα τρία παραπάνω θα συνεχίζει να ισχύει το κωμικοτραγικό οι απόφοιτοι 4ετούς ΤΕΙ καθηγητές να παίρνουν παραπάνω απο τους  απόφοιτους 5ετούς Πολυτεχνείου.


ΑΠΟΡΙΑ: "Panzos", θα μας πείς τουλάχιστον ποιάς ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ απόφοιτος είσαι (;)

Αποσυνδεδεμένος kokalo

  • Global Moderator
  • Προχωρημένο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 138
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Παιδιά μην ασχολείστε με το άτομο, είναι προφανές ότι ο εγκέφαλός του είναι κολλημλενος ή δεν θέλει να καταλάβει. Τώρα μετά την πλήρη απάντηση του panzos έπιασε άλλο θέμα. Προτείνω να μην ασχοληθούμε άλλο μαζί του μιας και ο σκοπός του είναι να πετάει σπόντες και να μας κάνει να χάνουμε άσκοπα το χρόνο μας μαζί του. ΤΕΛΟΣ

arianara θα σε παρακαλούσα να αποφύγεις και εσύ τους χαρακτηρισμούς.......
Τη στιγμή που πάνε να βοηθήσουν τα πράγματα δεν βοηθάς κανέναν με τέτοια σχόλια......
Άλλωστε ο xaan δεν είπε τίποτα μεμπτό (άσχετα με το τι υπονοεί) στο τελευταίο σχόλιο του....

Αποσυνδεδεμένος Basileios C

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Aν δεν κάνω λάθος (αν κάνω διορθώστε με) το "ΤΣΜΕΔΕ" είναι το ταμείο συνταξιούχων Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Εργων. Είναι δηλαδή το ταμείο των αποφοίτων πολυτεχνικών σχολών (και αν δεν απατώμαι και των σχολών υπομηχανικών) που αποφάσισαν να ασχοληθούν με τη παραγωγή δημοσίων έργων.

AΠΑΝΤΗΣΗ: Δεν "υπονοώ" τίποτε - γιατί αν αρχίσω τα υπονοούμενα με τούτους θα γελάσει ο κάθε πικραμένος. Μέχρι στιγμής ασκούμαι στην υπομονή. Eπειδή, όμως,  αμφισβητώ ευθέως ότι οι ούτω πως ομιλούντες και εκφραζόμενοι είναι (:) δυνατόν να είναι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ρωτώ και ξαναρωτώ το εξής απλό: ποιάς ......."εκπαιδευτικής σχολής" είναι (;) απόφοιτοι;



Αν έχω καταλάβει καλά , υποστηριζεται πως οι Μηχανικοί Εκπαιδευτικοί δεν ειναι Μηχανικοί γιατί δεν είναι Εργολήπτες, αλλά δεν είναι και Εκπαιδευτικοί γιατί δεν έχουν τελειώσει Εκπαιδευτική Σχολή. Με άλλα λόγια ευτυχώς που όλοι οι υπόλοιποι Μηχανικοί είναι Εργολήπτες (στον Ιατρικό, Τηλεπικοινωνιακό, Διοικητικό Τομέα κ.α.) και όλοι οι υπόλοιποι Εκπαιδευτικοί είναι απόφοιτοι Εκπαιδευτικών Σχολών (Μαθηματικοί, Φυσικοί, Γεωλόγοι, Οικονομολόγοι κτλ).
Μήπως τελικά να ισωπεδώνει κανείς επαγγέλματα και σπουδές σαν άλλος Τσενγκίς Χααν δεν είναι  τρόπος αντιμετώπισης και αντιπαράθεσης στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, αλλά τρόπος εκνευρισμού αυτών που αντιμετωπίζουν τα προβλήματα;;;

Αποσυνδεδεμένος arianara

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Άντρας
  • Είναι όμορφα σου λέω όταν χαράζει στο Αιγαίο!
    • Προφίλ
Πάντως παιδιά να ξέρετε ότι υπάρχει και παράταξη στο ΤΕΕ, οι Μηχανικοί της Εκπαίδευσης, που ασχολούνται με το θέμα αυτό των επιδομάτων και γενικά κάθε λογής προβλημάτων των Μηχανικών στο χώρο της Εκπαίδευσης. Αν δεν κάνω λάθος έχουν προσφύγει και στη Δικαιοσύνη για το θέμα των επιδομάτων. Αναμένουμε τις αποφάσεις των δικαστών και είμαι σίγουρος πως θα δικαιωθούμε.

Αποσυνδεδεμένος panzos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Άντρας
  • We are a way for the Cosmos to know itself
    • Προφίλ
σημειωτέον η νέα ειδική προσαύξηση είναι 60€ για τους μηχανικούς κάτω πενταετίας...για τους άνω πεντατίας είναι 80 ευρώπουλα...
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

Αποσυνδεδεμένος panzos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Άντρας
  • We are a way for the Cosmos to know itself
    • Προφίλ
χρωστάμε δηλαδή απο αρχή του έτους 300€ τουλάχιστον. Όλο το δώρο διακοπών θα πάει στην ειδική προσαύξηση... :'(
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

Αποσυνδεδεμένος Basileios C

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

AΠΑΝΤΗΣΗ: Δεν κατάλαβες τίποτα. Και κρίμα, γιατί διατύπωσα ένα απλό ερώτημα προς κάποιον, ο οποίος, κατά τη γνώμη μου, παριστάνει τον εκπαιδευτικό - και λέω παριστάνει (ή υποδύεται) γιατί οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν ούτε τέτοιο ύφος για ομιλούν για ..."μούρες" και τα συναφή, ούτε τέτοιο ήθος να προσπαθούν σ' ένα δημόσιο forum διαλόγου να απαξιώνουν γνώμες και απόψεις εκπαιδευτικών (και δη αποφοίτων εκπαιδευτικών σχολών, με "τη βούλα") γράφοντας ότι οι απόψεις των άλλων συνιστούν "αερολογίες', κλπ, κλπ., ή ότι (αυτός ο αδυνατών (;) να απαντήσει εδώ και δύο μέρες (!)  ποιάς εκπαιδευτικής σχολής αποφοιτος είναι...) "αισθάνεται άσχημα που έχει συναδέλφους τους εκπαιδευτικούς σαν τον δείνα..." (επειδή ο δείνα διαφωνεί με τις απόψεις τους αυτοφερομένου ως εκπαιδευτικού...).

Και επειδή έχω την τιμή να γνωρίζομαι με πολλούς αξιολογώτατους συναδέλφους εκπαιδευτικούς μηχανικούς, οι οποίοι βέβαια ουδεμία σχέσιν έχουσιν με τον εν λόγω (του οποίου εμφανίζεσαι αυτόκλητος  υπερασπιστής...) φερόμενο εκπαιδευτικό, για ξανασκέψου του: το ήθος και το ύφος του εν λόγω σου θυμίζει εκπαιδευτικό;

(Kαι ίσως τότε να καταλάβεις γιατί ρωτάω και ξαναρωτάω ποιά "εκπαιδευτική σχολή" τελείωσε - προφανώς δεν με ενδιαφέρει το εάν τελείωσε ή όχι ΣΕΛΕΤΕ. Η απορία μου έχει περισσότερο βάθος - οι νοούντες νοείτωσαν)


Με όλο το σεβασμό σε ένα εκπαιδευτικό με τη "βούλα" (άστοχος χαρακτηρισμός και ακόμη πιο άστοχος ο διαχωρισμός πρέπει να πω), είναι πραγματικά αξιοσημείωτο πως κατάφερνει να αυτοαναιρείται σε τόσο λίγες γραμμές.

Καταρχήν διότι κατηγορεί την απαξίωση και την ίδια στιγμή απαξιώνει τη γνώμη και τις ερωτήσεις ενός εκπαιδευτικού διότι διαφωνεί, με προσωπικές αντιπαραθέσεις, με τις θέσεις ενός ΑΛΛΟΥ εκπαιδευτικού. Όλο το κείμενο αναφαίρεται σε ΑΛΛΟΝ και φαινεται σαν απάντηση σε δικά μου λόγια ...

Όσο για την επικάλεση στο ανώτερω ήθος και ύφος του οι "υποδυόμενοι", "παριστάμενοι", και "φερόμενοι" εκπαιδευτικοί και συνάδελφοι του (χωρίς την "βούλα") σίγουρα θα το επιβεβαιώσουν.


xaan νομίζω ότι αν και πολύ προσεκτικός στη διατύπωση, ήμουνα αρκετά σαφής........
Θα παρακαλούσα να σταματήσει εδώ η διαμάχη αυτή, και μην υπάρξουν άλλοι "φορτοεκφορωτές λιμένος της προπολεμικής περιόδου", ούτε άλλα σχόλια περί ήθους κάποιου άλλου μέλους του forum, πολλώ δε μάλλον σχόλια για τα άτομα αυτά καθαυτά...............
Σχόλια τα οποία έκανες σε απάντηση σου που διαγράφηκε.........

Παρακαλώ θεώρησε την συμβουλή αυτή ως τελευταία.....


Ίσως και αυτοί που φρόντισαν να διαγράψουν τις δικιές σου απαντήσεις από το δημόσιο αυτό forum διαλόγου ως ακατάλληλες...

Τελειώνω λοιπόν ο "αυτόκλητος υπερασπιστής" απαντώντας εγώ στο ερώτημα σου για το πόσο οι μηχανικοί εκπαιδευτικοί είναι εκπαιδευτικοί. Οι νέοι εκπαιδευτκοί (και οι μηχανικοί εκπαιδευτικοί) που διορίζονται μέσω ΑΣΕΠ αξιολογούνται και διαγωνίζονται εκτός από το γνωστικό αντικείμενο και στην ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ κατάρτισή τους. Επιπλέον οι πρωτοδιόριστοι εκπαιδευτικοί περνάνε από 3 φάσεις ΠΕΚ (=Παιδαγωγική Εκπαιδευτική Κατάρτηση) που ισοδυναμεί με εκατοντάδες ώρες υποχρεωτικών σεμιναρίων. Δεν ισοδυναμεί με ΣΕΛΕΤΕ που είναι ένας χρόνος επιμόρφωσης, αλλα΄μην ξεχνάς ότι και η ΣΕΛΕΤΕ δεν λαμβάνεται ως μεταπτυχιακό, αλλά χρησιμεύει αποκλειστικά για τον διορισμό ως εκπαιδευτικός (short cut για τον διορισμό μάλιστα ...). Αλλά και οι εκπαιδευτικοί μηχανικοί είναι πάντα μηχανικοί γιατί το γνωστικό τους αντικείμενο είναι αυτό και αυτό σπούδασαν άσχετα αν τους έχει στερηθεί το δικαίωμα υπογραφής.

Δεν είναι λοιπόν λογικό οι εκπαιδευτικοί μηχανικοί να θεωρούνται μηχανικοί απο την μια και να "αποκεφαλίζονται" ως εκπαιδευτικοί γιατί δεν ολοκλήρωσαν εκπαιδευτική σχολή ΣΕΛΕΤΕ και εκπαιδευτικοί αλλά όχι μηχανικοί από την άλλη, από τους ίδιους τους "δήμιούς" τους, όταν είναι να διεκδικησουν ένα επιπλέον επίδομα που παίρνουν όλοι οι υπόλοιποι δημόσιοι υπάλληλοι μηχανικοί.









« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 21, 2007, 10:39:27 μμ από Basileios C »

Αποσυνδεδεμένος panzos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Άντρας
  • We are a way for the Cosmos to know itself
    • Προφίλ
Συνάδελφοι μηχανικοί διάβασα το νόμο για την ειδική προσαύξηση και έχω ευχάριστα νέα για μερικούς. Στην ειδική προσαύξηση υπάγονται τα πρόσωπα που έχουν συμπληρώσει δεκαετή ασφάλιση στον κλάδο κύριας σύνταξης και το 35ο έτος της ηλικίας τους. Γεγονός το οποίο σημαίνει οτι οι νέοι σχετικά μηχανικοί δεν θα την πληρώσουν προς το παρόν αλλα βέβαια θα την βρούν μπροστά τους... και βεβαίως οι όχι και τόσο νέοι μηχανικοί δυστυχώς θα πρέπει να την επωμιστούν. Το παραπάνω προκύπτει απο το άρθρο 3 του νόμου που μπορείτε να κατεβάσετε απο την ιστοσελίδα του ΤΣΜΕΔΕ στο παρακάτω link:
http://www.tsmede.gr/K93KB95.pdf

Πάντως συνάδελφοι μηχανικοί η κατάσταση έχει πραγματικά ξεφύγει απο κάθε έλεγχο. Η ειδική προσαύξηση στο ΤΣΜΕΔΕ έρχεται μετά απο την αύξηση του επιδόματος 6 τοις χιλίοις απο 350€ στα 550€ το μήνα. Οπότε για τους άλλους δημόσιους υπάλληλους μηχανικούς ήρθε κάπως πιο μαλακά αφού είχαν και μια αντίστοιχη αύξηση της τάξης των 200 ευρώ. Εμείς αντίθετα οι εκπαιδευτικοί μηχανικοί συμμετέχουμε μονάχα στις αυξήσεις στις εισφορές και όχι στις αυξήσεις στα επιδόματα. Σημειωτέον οτι εκτός απο το 6 τοις χιλίοις που είναι 550€ υπάρχει και το 7 τοις χιλίοις το οποίο άλλαξε και δεν λέγεται έτσι πλέον αλλα είναι 100 περίπου ευρώ επίδομα. Είναι κατανοητό οπότε οτι η ειδική προσαύξηση ήρθε μετά απο τις αυξήσεις στα επιδόματα και έγινε αποδεκτή χωρίς διαμαρτυρίες απο όλους τους υπόλοιπους συναδέλφους δημόσιους υπάλληλους μηχανικούς.

Σκεφτείτε να γινότανε αύξηση στις κρατήσεις των υπόλοιπων εκπαιδευτικών 80€ το μήνα επιπλέον έτσι ξαφνικά. Θα κλείνανε όλα τα σχολεία. Άλλωστε το επίδομα διδακτικής προετοιμασίας που μετά απο 3 χρόνια θα γίνει 105€ μικτά και κατακτήθηκε μετά απο ατελείωτες απεργίες είναι όσο και η αύξηση στις εισφορές που μας έγινε σε μια νύχτα.

Το πρόβλημα είναι πως δεν έχουμε ενα συνδικαλιστικό φορέα να υποστηρίξει και τα δικά μας αιτήματα όπως και στους άλλους κλάδους. Διότι έχουμε την χειρότερη αντιμετώπιση απο τους εκπαιδευτικούς και την χειρότερη αντιμετώπιση απο τους μηχανικούς.

Πάντως πρέπει σιγά σιγά να περάσουμε απο την κατάσταση διαπίστωσης της δυσμενής θέσης που βρισκόμαστε σε κατάσταση διεκδίκησης διότι η κατάσταση όλο και χειροτερεύει...Πρέπει να αποκτήσουμε δικιά μας ενιαία φωνή συνάδελφοι εκπαιδευτικοί μηχανικοί....
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 21, 2007, 11:22:55 μμ από panzos »
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 481
Σύνολο: 484

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.