*

Αποστολέας Θέμα: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας  (Αναγνώστηκε 60773 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #98 στις: Μάρτιος 27, 2014, 12:55:14 μμ »
Αν θέλεις μια αξιολόγηση να πετύχει πρέπει να ξέρεις από που ξεκινάς, που θέλεις να φτάσεις, πως θα το κάνεις και πως θα το αξιολογήσεις αν έφτασες και πως θα το διατηρήσεις.
Ζητάνε από τους εκπαιδευτικούς μέσα σε διάστημα 15 εργασίμων να κάνουν αξιολόγηση στο σχολείο τους με μεθοδολογία που κανένας δεν τους έμανε και με καμία επιμόρφωση καθώς και καθοδήγηση από δ/ντη και σύμβουλο.
επίσης κανένας δεν τους έχει ενημερώσει αν κάπου υστερούν ποιες διορθωτικές κινήσεις και με ποιους πόρους θα γίνουν.

Θα ήθελα λοιπόν εσύ που όπως υποστηρίζεις είναι εύκολο να μου πεις πως μετράς την ποιότητα του σχολικού κλίματος. Π.χ. πες μου μεθόδους και καλές πρακτικές διαχείρισης συμπεριφοράς σε κεντρικό ΕΠΑΛ της Αθήνας ή διαμόρφωση μηχανισμών τακτικής και αμφίδρομης επικοινωνίας με τους γονείς που επιλέγουν να είναι συνέχεια απών και έρχονται μόνο να διαμαρτυρηθούν αν το παιδί τους πήρε χαμηλότερο βαθμό από αυτό της γειτόνισσας σε κάποιο επαρχιακό σχολείο. Ενώ το σύστημα όπως αναφέρεις είναι αποστηθιστικό (του οποίου του προσάπτουμε πολλά κακά αλλά δυστυχώς και οι γονείς αλλά και τα παιδιά το υποστηρίζουν...) αλλά και εξεταστικοκεντρικό  (αλήθεια σε ποιο ακριβώς σύστημα ποιας χώρας τα παιδιά δεν δίνουν εξετάσεις;;;). Η κατάταξη με βάση τα κριτήρια της PISA πως βγαίνουν χωρίς εξετάσεις; μου ζητάει να χρησιμοποιώ ποικίλες μεθόδους αξιολόγησης  (λες και η κοινωνία αργότερα έχει ποικίλες μεθόδους αξιολόγησης....) και να αξιοποιήσω τα δεδομένα για αναμόρφωση της διδασκαλίας. Ερώτηση λοιπόν αν η μισή τάξη αποδίδει για 18 και πάνω και η μισή για 5 και κάτω....τι φταίει ακριβώς και πως μπορούν αν ένα μάθημα είναι μονόωρο να γίνουν διαφορετικοί τρόποι διδασκαλίας όταν πρέπει να καλυφθεί συγκεκριμένη ύλη μέσα σε συγκεκριμένο χρόνο....

ΥΓ. Εγώ στις παραπάνω απαντήσεις έχω αποτύχει....εσύ ως εκπαιδευτικός με προσόντα φαντάζομαι κάνε μου ένα πλάνο εργασίας για τάξη των 30 μαθητών....το οποίο φυσικά να έχει μετρήσιμα αποτελέσματα και όχι να αποτελεί αντιγραφή κάποιας διεθνής ή ελληνικής έρευνας...

Και επειδή πιθανόν να μου δώσεις την κλασσική απάντηση έξω πως το κάνουν...θα σου απαντήσω...έξω έχουν ένα σύστημα εκπαίδευσης που δεν αλλάζει κάθε 1,5χρόνο, επενδύουν ένα σωρό λεφτά στην εφαρμοσμένη εκαπιδευτική έρευνα, αφήνουν τα σχολεία να παίρνουν τις αποφάσεις σε τοπικό επίπεδο και να διαχειρίζονται τους προυπολογισμούς τους και κυρίως κουλτούρα συνεργασίας....εδώ όλοι είμαστε ξερόλες και στην ουσία μια φούσκα....

ΥΓ. Και κάτι τελευταίο...όπως είπες είσαι της ειδικής αγωγής και η εμπειρία σου φαντάζομαι είναι ατομική υποστήριξη εντός τάξης και διάβασμα το πολύ δύο παιδιών στο σπίτι σου...Εγώ λοιπόν έχω 150 μαθητές σε Λύκειο και άλλους τόσους σε Γυμνασιο και το κάθε παιδί έχει την δική του προσωπικότητα, στύλ μάθησης και εγώ πρέπει να φτιάξω μάθημα που να τα ικανοποιώ όλα αυτά μέσα σε 45 λεπτά...και επειδή μου τα έχουν κάνει τσουρέκια πολλοί "επιμορφωτές" όταν τους ζήτησα στα άπειρα σεμινάρια πως γίνεται να κάνεις διαχείριση προβληματων ομαδικής συμπεριφοράς ή αδιαφορίας σε εφήβους και όχι μεμονομένα σε παιδιά ή νήπια (στα οποία αναφέρεται η βιβλιογραφία της παιδαγωγικής που διδάσκεται ακόμα στα Πανεπιστήμια) καθώς και πως μπορείς να δαχειριστείς φαινόμενα σεξουαλικής, λεκτικής βίας, καταχρήσεων πάσης φύσεως, κυβερνοεκφοβισμού και παιδιά διαλυμένων οικογενειών μας είπαν γι αυτό κάνουμε τα σεμινάρια να μάθουμε πρακτικές από εσάς...(α ξέχασα ανάμεσα τους ήταν και πολλοί κάτοχοι Phd που την σχολική τάξη την γνώριζαν μέσα από διαφάνειες κάποιας παρουσίασης που αναφερόταν σε μελέτες πριν 20-30 χρόνων) κατάλαβα ότι από αμπελοφιλοσόφους έχουμε άφθονους σε αυτήν την χώρα...
Ελπίζω να τα καταφέρεις καλύτερα από εμένα που πίστευα πως θα τα καταφέρω καλύτερα από άλλους...ΚΑλό μεσημέρι...
αγαπητε guesteacher εφοσον αυτο το επαγγελμα  διαλεξες να υπηρετεις ,που αναφερεται ως επι το πλειστον στο κοινωνικο καλο ,αυτο θεωρω ειναι και η υποχρεωση σου να συνεχισεις να κανεις,ασχετα αν ξαφνικα εχει αρχισει να μεταβαλλεται..ειναι κι αυτο μεσα στους ορους του ..το τι κανω εγω με τα 2 παιδια μου φανταζομαι οτι το κανουν ολοι οι γονεις στο μετρο του δυνατου,
εν κατακλειδι δεν με ενδιαφερει τι κανουν ..εξω ..εγω κι εσυ ειμαστε εδω μεσα ...σου αντευχομαι καλο μεσημερι και καλη δυναμη στο εργο σου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:36:57 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #99 στις: Μάρτιος 27, 2014, 01:03:15 μμ »
αγαπητε guesteacher εφοσον αυτο το επαγγελμα  διαλεξες να υπηρετεις ,που αναφερεται ως επι το πλειστον στο κοινωνικο καλο ,αυτο θεωρω ειναι και η υποχρεωση σου να συνεχισεις να κανεις,ασχετα αν ξαφνικα εχει αρχισει να μεταβαλλεται..ειναι κι αυτο μεσα στους ορους του ..το τι κανω εγω με τα 2 παιδια μου φανταζομαι οτι το κανουν ολοι οι γονεις στο μετρο του δυνατου,
εν κατακλειδι δεν με ενδιαφερει τι κανουν ..εξω ..εγω κι εσυ ειμαστε εδω μεσα ...σου αντευχομαι καλο μεσημερι και καλη δυναμη στο εργο σου.

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Σε ευχαριστώ για τις λύσεις που προτείνεις...μιας και έχουμε διαλέξει το ίδιο επάγγελμα....που επιδιώκεις μάλλον να διοριστείς αλλιώς δεν θα έγραφες καν εδώ μέσα.

ΥΓ. Επειδή λοιπόν εσύ μαθαίνεις τα παιδιά σου καλύτερα από τους δασκάλους και τους καθηγητές θα σου πρότεινα (καλοπραοαίρεατ) να τους μάθεις προτού κρίνουν να μελετάνε τα δεδομένα και να έχουν έτοιμες λύσεις. Η κριτική είναι εύκολη...από λύσεις πάσχουμε
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 27, 2014, 01:05:53 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #100 στις: Μάρτιος 27, 2014, 01:09:24 μμ »
 αφου οι αποψεις pd ταυτίζονται με τις αποψεις και τις θεσεις των εκπαιδευτικών γιατι  καταλήγουμε να εριζουμε? ::)
 
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #101 στις: Μάρτιος 27, 2014, 01:13:44 μμ »
γραφω εδω μεσα ως ελευθερη πολιτης στα πλαισια μιας δημοκρατικης συζητησης  ενος forum που αφηνει να ακουστουν ολες οι γνωμες και να γινουν αφετηρια προβληματισμων και αυτοδιορθωσης του καθενος που συμμετεχει ..
αγαπητε guesteacher οχι δεν θελω να διοριστω ,γιατι εργαζομαι στον ιδιωτικο τομεα κι εχω συνηθησει να με αξιολογουν για τη δουλεια μου..φροντισε να κανεις το ιδιο  ;) ;) ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:36:57 »

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #102 στις: Μάρτιος 27, 2014, 01:31:42 μμ »
γραφω εδω μεσα ως ελευθερη πολιτης στα πλαισια μιας δημοκρατικης συζητησης  ενος forum που αφηνει να ακουστουν ολες οι γνωμες και να γινουν αφετηρια προβληματισμων και αυτοδιορθωσης του καθενος που συμμετεχει ..
αγαπητε guesteacher οχι δεν θελω να διοριστω ,γιατι εργαζομαι στον ιδιωτικο τομεα κι εχω συνηθησει να με αξιολογουν για τη δουλεια μου..φροντισε να κανεις το ιδιο  ;) ;) ;)
... Με επιθετικότητα και στοιχεία αυτοκρατορισμού δημοκρατικές συζητήσεις δεν γίνονται... Ασφαλώς και δεν θέλεις να διοριστείς... Όχι γιατί έχεις συνηθίσει την αξιολόγηση αλλά γιατί δεν θα μπορούσες ποτέ να δεις το επάγγελμα ως λειτούργημα και να τρέχεις να διδάσκεις τα παιδιά της παραμεθορίου και των βραχονησίδων έχοντας υποστεί χίλιες δυο στερήσεις και δυσκολίες... Λειτούργημα στα πούπουλα ποτέ δεν ασκείς... Μόνον με θυσίες... απέναντι στα παιδιά που διδάσκεις, την οικογένεια σου και τα όνειρα σου... Δεν λέμε άλλωστε "όχι" στην αξιολόγηση... αρκετοί από εμάς ανταποκριθήκαμε στην πρόκληση μέσω των γραπτών εξετάσεων του ΑΣΕΠ και με δυνατό ανταγωνισμό. Θα επιβιώσουμε και τώρα... πίστεψε μας... Εκτός και αν γίνουν όλα πια ιδιωτικά που τόσο πολύ ονειρεύεσαι...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 27, 2014, 01:35:43 μμ από alexandr75math »

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #103 στις: Μάρτιος 27, 2014, 01:39:28 μμ »
Αλήθεια στον ιδιωτικό τομέα ποιά είναι τα νομικά κατοχυρωμένα κριτήρια αξιολόγησης? Ο "σκελετός" ας πούμε... έτσι χονδρικά... Γιατί έτυχε για αρκετά χρόνια αρκετοί επό εμάς να έχουμε περάσει από ιδιωτικά... πάσης φύσεως... Άντε... κουβέντα να γίνεται...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #104 στις: Μάρτιος 27, 2014, 03:10:18 μμ »
και με την αποψη του καλου συναδελφου alexander75math νομιζω πως πρεπει πια να σταματήσουμε τα επι προσωπικού. Μια αποψη εξεφρασε η συναδελφισσα pd που ουτε λιγο ουτε πολυ λεει υπερ των καθηγητων πως με τόσα παιδια ανα ταξη ουτε δουλεια γινεται ουτε διαχειρηση. Που ειναι το παράξενο του θεματος; Και πως πρεπει να διεκδικήσουμε αυτό που ειναι για το καλο της παιδειας.

Προσωπικά αγωνα εκπαιδευτικων, δεν εχω δει. Αν κανω λαθος διορθωστε με. Ξερω πως τα φαρμακεια εδω και καιρο μενουν κλειστα, ετσι γινται οι αγωνες.... Ξερω πως οι καθηγητες στο παρελθον αγωνιζονταν δυναμικά. Τετοια υποτονικότητα ; Βρισκουν και τα κανουν οι καλοι μας πολιτικοι....(ας μην περιμενουμε τις εκλογες αν οι ιδιοι δεν κανουμε κατι)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #105 στις: Μάρτιος 27, 2014, 03:27:49 μμ »
Παρακολουθώ τις συζητήσεις περί αξιολόγησης, τόσο εδώ όσο και στο σχολείο που υπηρετώ και νοιώθω την ανάγκη να πω ότι πρέπει να καταλαβαίνουμε για τι πράγμα μιλάμε κάθε φορά: Άλλο η αξιολόγηση γενικά και άλλο το τι θέλουν να μας σερβίρουν ως αξιολόγηση. Αυτό το λέω διότι βλέπω ότι οι μεν υποστηρικτές της "αξιολόγησης" έχουν πάντα στο μυαλό τους το πρώτο, ενώ οι κατακριτές της έχουν πάντα στο μυαλό τους το δεύτερο. Και στο τέλος διαφωνούμε όχι πάνω στην ίδια βάση αλλά έχοντας στο νου μας δύο διαφορετικά σε μεγάλο βαθμό (κατά την γνώμη μου) πράγματα.

Αποσυνδεδεμένος victoryhope

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 870
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #106 στις: Μάρτιος 27, 2014, 03:28:57 μμ »
Αν θέλεις μια αξιολόγηση να πετύχει πρέπει να ξέρεις από που ξεκινάς, που θέλεις να φτάσεις, πως θα το κάνεις και πως θα το αξιολογήσεις αν έφτασες και πως θα το διατηρήσεις.
Ζητάνε από τους εκπαιδευτικούς μέσα σε διάστημα 15 εργασίμων να κάνουν αξιολόγηση στο σχολείο τους με μεθοδολογία που κανένας δεν τους έμανε και με καμία επιμόρφωση καθώς και καθοδήγηση από δ/ντη και σύμβουλο.
επίσης κανένας δεν τους έχει ενημερώσει αν κάπου υστερούν ποιες διορθωτικές κινήσεις και με ποιους πόρους θα γίνουν.

Θα ήθελα λοιπόν εσύ που όπως υποστηρίζεις είναι εύκολο να μου πεις πως μετράς την ποιότητα του σχολικού κλίματος. Π.χ. πες μου μεθόδους και καλές πρακτικές διαχείρισης συμπεριφοράς σε κεντρικό ΕΠΑΛ της Αθήνας ή διαμόρφωση μηχανισμών τακτικής και αμφίδρομης επικοινωνίας με τους γονείς που επιλέγουν να είναι συνέχεια απών και έρχονται μόνο να διαμαρτυρηθούν αν το παιδί τους πήρε χαμηλότερο βαθμό από αυτό της γειτόνισσας σε κάποιο επαρχιακό σχολείο. Ενώ το σύστημα όπως αναφέρεις είναι αποστηθιστικό (του οποίου του προσάπτουμε πολλά κακά αλλά δυστυχώς και οι γονείς αλλά και τα παιδιά το υποστηρίζουν...) αλλά και εξεταστικοκεντρικό  (αλήθεια σε ποιο ακριβώς σύστημα ποιας χώρας τα παιδιά δεν δίνουν εξετάσεις;;;). Η κατάταξη με βάση τα κριτήρια της PISA πως βγαίνουν χωρίς εξετάσεις; μου ζητάει να χρησιμοποιώ ποικίλες μεθόδους αξιολόγησης  (λες και η κοινωνία αργότερα έχει ποικίλες μεθόδους αξιολόγησης....) και να αξιοποιήσω τα δεδομένα για αναμόρφωση της διδασκαλίας. Ερώτηση λοιπόν αν η μισή τάξη αποδίδει για 18 και πάνω και η μισή για 5 και κάτω....τι φταίει ακριβώς και πως μπορούν αν ένα μάθημα είναι μονόωρο να γίνουν διαφορετικοί τρόποι διδασκαλίας όταν πρέπει να καλυφθεί συγκεκριμένη ύλη μέσα σε συγκεκριμένο χρόνο....

ΥΓ. Εγώ στις παραπάνω απαντήσεις έχω αποτύχει....εσύ ως εκπαιδευτικός με προσόντα φαντάζομαι κάνε μου ένα πλάνο εργασίας για τάξη των 30 μαθητών....το οποίο φυσικά να έχει μετρήσιμα αποτελέσματα και όχι να αποτελεί αντιγραφή κάποιας διεθνής ή ελληνικής έρευνας...

Και επειδή πιθανόν να μου δώσεις την κλασσική απάντηση έξω πως το κάνουν...θα σου απαντήσω...έξω έχουν ένα σύστημα εκπαίδευσης που δεν αλλάζει κάθε 1,5χρόνο, επενδύουν ένα σωρό λεφτά στην εφαρμοσμένη εκαπιδευτική έρευνα, αφήνουν τα σχολεία να παίρνουν τις αποφάσεις σε τοπικό επίπεδο και να διαχειρίζονται τους προυπολογισμούς τους και κυρίως κουλτούρα συνεργασίας....εδώ όλοι είμαστε ξερόλες και στην ουσία μια φούσκα....

ΥΓ. Και κάτι τελευταίο...όπως είπες είσαι της ειδικής αγωγής και η εμπειρία σου φαντάζομαι είναι ατομική υποστήριξη εντός τάξης και διάβασμα το πολύ δύο παιδιών στο σπίτι σου...Εγώ λοιπόν έχω 150 μαθητές σε Λύκειο και άλλους τόσους σε Γυμνασιο και το κάθε παιδί έχει την δική του προσωπικότητα, στύλ μάθησης και εγώ πρέπει να φτιάξω μάθημα που να τα ικανοποιώ όλα αυτά μέσα σε 45 λεπτά...και επειδή μου τα έχουν κάνει τσουρέκια πολλοί "επιμορφωτές" όταν τους ζήτησα στα άπειρα σεμινάρια πως γίνεται να κάνεις διαχείριση προβληματων ομαδικής συμπεριφοράς ή αδιαφορίας σε εφήβους και όχι μεμονομένα σε παιδιά ή νήπια (στα οποία αναφέρεται η βιβλιογραφία της παιδαγωγικής που διδάσκεται ακόμα στα Πανεπιστήμια) καθώς και πως μπορείς να δαχειριστείς φαινόμενα σεξουαλικής, λεκτικής βίας, καταχρήσεων πάσης φύσεως, κυβερνοεκφοβισμού και παιδιά διαλυμένων οικογενειών μας είπαν γι αυτό κάνουμε τα σεμινάρια να μάθουμε πρακτικές από εσάς...(α ξέχασα ανάμεσα τους ήταν και πολλοί κάτοχοι Phd που την σχολική τάξη την γνώριζαν μέσα από διαφάνειες κάποιας παρουσίασης που αναφερόταν σε μελέτες πριν 20-30 χρόνων) κατάλαβα ότι από αμπελοφιλοσόφους έχουμε άφθονους σε αυτήν την χώρα...
Ελπίζω να τα καταφέρεις καλύτερα από εμένα που πίστευα πως θα τα καταφέρω καλύτερα από άλλους...ΚΑλό μεσημέρι...
Και δεν πρόκειται να πάρεις απαντήσεις από κανένα επιμορφωτή ή σύμβουλο και οι λόγοι είναι πολλοί.
Οι ίδιοι εμείς που μπαίνουμε στις τάξεις και βιώνουμε αυτά τα προβλήματα, εάν έχουμε αγάπη, εξυπνάδα & μεράκι να ψαχτούμε και να δοκιμάσουμε τεχνικές, να γίνουμε οι ίδιοι ερευνητές των καταστάσεων που βιώνουμε, μόνο εμείς μπορούμε να "καταστρώσουμε" σχέδια λύσεων. Πάντα σε συνεργασία με τους υπόλοιπους (γιατί και οι υπόλοιποι συνάδελφοι τα ίδια ακριβώς βιώνουν κι ας μην το ομολογούν) και τον διευθυντή=πολύ δύσκολη εξίσωση στην Ελλάδα!
Οι παραπάνω γνώσεις που αποκτήθηκαν ή αποκτιούνται με μετ/κά ή διδ/κά καλές είναι-εξαιρετικές θα έλεγα- αλλά από μόνες τους δεν λένε τίποτα απολύτως.
Προσωπική άποψη είναι ότι μπορεί να βοηθήσει και να δώσει κάποιες λύσεις μόνο η αγάπη για το επάγγελμα και οι στόχοι που εμείς έχουμε και θέτουμε, αλλά και το μικρόβιο της προσωπικής μας έρευνας, ψαξίματος και μελέτης του τι κάνουν άλλοι και πώς, και με ποιο τρόπο μπορούμε εμείς να υιοθετήσουμε άλλες ιδέες στις δικές μας τάξεις, με τις πάμπολλες δυσκολίες!
Καλός καθηγητής γίνεσαι με την εμπειρία, με το προσωπικό "μάτωμα" και αυτό είναι κάτι που δεν είναι δυστυχώς κατανοητό από τους "εκτός του χώρου" γιατί η δουλειά μας είναι βιωματική και ουχί περιγραφική.
Όσοι έχουμε παρακολουθήσει αντίστοιχα σεμινάρια μπορούμε να διακρίνουμε από τα λεγόμενα του εκάστοτε επιμορφωτή ή σχ.συμβούλου, τις εμπειρίες του και το πόσα χρόνια έχει διδάξει και σε τι σχολεία. Επίσης από το θέμα που πραγματεύεται είναι σαφές σε τι πλαίσια έχει κινηθεί βάσει της εμπειρίας του.
Αυτά είχα να καταθέσω μετά από 15 χρόνια εμπειρίας σε τάξεις φροντιστηρίων και 9 σε τάξεις δημ.σχολείου.
Δεκτές όλες οι διαφωνίες αλλά αξιολόγηση τύπου αγγλοσαξωνικού συστήματος με copy αυτά που μας βολεύουν δεν παίζει και είναι σικέ κατ' εμέ. Αλλού αποσκοπεί και άλλους θέλει να ικανοποιήσει...κυρίως αυτούς που διψάνε για αίμα καθ' ότι οι "καλοί" καθηγητές δεν θα χαθούν που να χτυπούν κάτω τον κ...ο τους όσο θέλουν!

ΥΣ. Να προσθέσω ότι ο τρόπος που ζητιέται από τις ομάδες να εκπονήσουν την ΑΕΕ, δεν είναι καθόλου απλή και κατανοητή για κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί με εκπαιδευτική έρευνα. Προσωπικά δεν είχα ιδέα πριν ασχοληθώ με έρευνα στο μετ/κό μου και πριν εκπονήσω η ίδια πιλοτική έρευνα με μαθητές 2 σχολείων πριν 2 χρόνια (σύνολο 200 παιδιά) και την καταθέσω σε αντίστοιχο μάθημα. Φέτος μπορώ να πω που ολοκληρώνω τη διπλωματική μου και ενώ η έρευνα είναι από τα αγαπημένα μου αντικείμενα καθώς όλοι μας είμαστε ερευνητές, οι καλύτεροι θα έλεγα εφόσον μας "καίει" η δουλειά μας, έχω εμπεδώσει τι εστί το θέμα. Τώρα αν εγώ είμαι η χαζή και όλοι οι άλλοι τα παίζουν στα δάκτυλα περί εκπ.έρευνας, πάω πάσο.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 27, 2014, 03:38:12 μμ από victoryhope »
Ναι, λατρεύω την εκπαίδευση αλλά πολύ μας ταλαιπωρούν!

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #107 στις: Μάρτιος 27, 2014, 03:44:35 μμ »
@victoryhope

ΕΑΠ μου μυρίζει...
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #108 στις: Μάρτιος 27, 2014, 03:44:50 μμ »
αφου οι αποψεις pd ταυτίζονται με τις αποψεις και τις θεσεις των εκπαιδευτικών γιατι  καταλήγουμε να εριζουμε? ::)
 

Μάρκο, αν έρθει κάποιος να πει στην ομάδα που ανήκεις "είστε όλοι άχρηστοι" δε μπορείς να ταυτιστείς με αυτή την άποψη.
Το πολύ πολύ επειδή είναι ισοπεδωτική γενίκευση να τη θεωρήσεις ανάξια λόγου (και απάντησης).
Και κάτι ακόμα: Πώς μπορεί να ζητά κάποιος από τους άλλους να ρίξουν τους τόνους όταν πρώτος αυτός τους ανεβάζει;
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #109 στις: Μάρτιος 27, 2014, 03:52:52 μμ »
έχω να ανεβάσω πολυ καιρό τους τόνους αγαπημένε !!!!   :-* :-*
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος victoryhope

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 870
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #110 στις: Μάρτιος 27, 2014, 03:54:46 μμ »
@victoryhope

ΕΑΠ μου μυρίζει...
Καλά την μυρίστηκες τη δουλειά και μακάρι να είχα τα χρήματα να συνεχίσω και παραιτέρω (αλλά με την κατάντια που μας έφεραν-την οικονομική- δύσκολο, γιατί η αγάπη και τα κουράγια παρά την ηλικία μου υπάρχουν).
Συμπέρασμα: Καλός δεν είναι κάποιος που κάποτε τέλειωσε μια σχολή 4ετούς φοίτησης. Αλλά αυτός που παράλληλα με τη δουλειά του στις τάξεις αντιλαμβάνεται ανάγκες και ελλείψεις και το παλεύει γιατί αυτό τον κρατάει "ζωντανό". Είτε αυτό λέγεται σεμινάρια, επιμορφώσεις, προσωπικό διάβασμα και μελέτη, ενδιαφέρον για το παραπέρα.

ΥΣ. Ξεκίνησα το 1ο μετ/κό 10 χρόνια αφότου είχα αποφοιτήσει και το 2ο τελειώνει -ελπίζω- τον άλλο μήνα. (Σίγουρα αν είχα 3 παιδιά όλα αυτά να μην ήταν εφικτά και δεν ψέγω κάποιον/α αν δεν έχει κάνει μετ/κά. Στην γενιά μου άλλωστε δεν ήταν ούτε της μόδας ούτε χρειαζόταν μιας που προσωπικά ξεκίνησα δουλειά επαγγελματικά 1 μήνα πριν καν ορκιστώ και έκτοτε δουλεύω έως σημερα).
Μελετώντας όμως ότι στις περισσότερες χώρες σήμερα χωρίς master δεν παίζει μια θέση στη δημόσια εκπ/ση, (αναφέρομαι σίγουρα σε Καναδά και Μ.Βρετανία) αυτό μου κίνησε την περιέργεια και χτύπησε καμπανάκια και μου έδωσε "επιλογές" για ενδεχόμενη επόμενη κίνηση μετά την εδώ κατάρρευση.
Ναι, λατρεύω την εκπαίδευση αλλά πολύ μας ταλαιπωρούν!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #111 στις: Μάρτιος 27, 2014, 03:55:01 μμ »
Το εχω πει: το υφος δεν ηταν σωστό. Περα απ αυτο εκφραζει μια αληθεια, πανω στην οποια "πατάνε" αν θελεις οι εκπαιδευτικοι.
* και οι απαντησεις δεν περιεχουν λιγοτερη ειρωνεια, συνεπως ας σταματησουμε.
Με εκπληξη βλεπω πως δεν απαντουν στα ουσιαστικά ερωτηματα  8)

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 27, 2014, 03:57:55 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158539
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 534
Σύνολο: 546

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.