*

Αποστολέας Θέμα: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας  (Αναγνώστηκε 66565 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kofia

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #14 στις: Ιουνίου 12, 2010, 01:39:18 pm »
Blackrider... και Martha72....

επιτελους δύο εκπαδευτικοί που δεν φοβούνται να γράψουν την άποψή τους...

Θα συμφωνήσω και θα ταυτιστώ με τις απόψεις σου Blackrider, επιτέλους έχω κουραστεί να ακούω ΌΧΙ απλά για το ΌΧΙ.. μα είναι δυνατόν να εκτελείς εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό έργο, και να μην λαμβάνεις ανατροφοδότηση μέσω της αξιολόγησης της δουλειάς σου?? Επιτέλους τί είμαστε, κρατικοί υπάλληλοι ή εκπαιδευτικοί?

Όσοι εκπαιδευτικοί αγαπούν την δουλειά τους, δεν φοβούνται να παραδεχτούν τα λάθη τους και επιθυμούν να βελτιωθούν και οι ίδιοι αλλά και τα παιδιά τους μέσα από την εκπαιδευτική διαδικασία, όσοι εκπαιδευτικοί δεν βαριούνται και ξοδεύουν μέρος από τον ελεύθερο χρόνο τους για τα παιδιά και τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες, ΑΥΤΟΙ ΘΕΛΟΥΝ να αξιολογηθούν..

Θέλουν να φανεί η δουλειά τους, να διαπιστώσουν και οι ίδιοι εάν και πού έσφαλαν κατά την διδακτική διαδικασία, να ακούσουν και ένα μπράβο, γιατί όχι, για τους κόπους τους....

Αμάν πια βρε συνέδελφοι, φυσικά και κάθε νέα διαδικασία μας τρομάζει, ωστόσο δεν έχουμε καταλάβει ότι έχουμε την δύναμη να κρατήσουμε τα θετικά και να απορρίψουμε όσα θεωρούμε ότι βλάπτουν τα εργασιακά μας δικαιώματα αλλά και την εκπαιδευτική διαδικασία...

Εάν δεν μπορούμε εμείς να κάνουμε αυτές τις επιλογές, τότε ποιός???

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:55:55 »

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #15 στις: Ιουνίου 12, 2010, 01:47:06 pm »
Αρνούνται την αξιολόγηση


Του Αποστολου Λακασα

«Στα 31 χρόνια της δουλειάς μου στην εκπαίδευση, κανείς δεν μου έχει πει εάν αυτό το κάνω καλά ή το άλλο άσχημα. Δεν θέλω να συνεχιστεί αυτό. Θέλω να αντισταθώ σε αυτή τη νοοτροπία. Γι’ αυτό και υποστηρίζω την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων». Τα λόγια ανήκουν στον ιστορικό κ. Γιάννη Αντωνίου, διευθυντή του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Αθηνών. Ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου με σημαντική πλειοψηφία (38 υπέρ επί συνόλου 55 εκπαιδευτικών) αποφάσισε το σχολείο να συμμετάσχει στο πιλοτικό πρόγραμμα αυτοαξιολόγησης, που θα ξεκινήσει το υπουργείο Παιδείας από την επόμενη σχολική χρονιά. Με βάση τη σχετική εγκύκλιο, το πρόγραμμα θα αναπτυχθεί σε τέσσερις φάσεις, ξεκινώντας από την καταγραφή των υποδομών, ώστε να γίνει διάγνωση των ελλείψεων, και φθάνοντας στο σκέλος της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου.

Το πρόγραμμα έχει δεχθεί την οξύτατη πολεμική της ΟΛΜΕ, η οποία ζητά από τους εκπαιδευτικούς γενική... ανυπακοή. Μάλιστα, πληροφορίες της «Κ» αναφέρουν ότι σε πολλά σχολεία οι συνδικαλιστές παρενέβησαν για να αποτρέψουν μία υπέρ του προγράμματος απόφαση των καθηγητών, ενώ και η πλειονότητα των σχολικών συμβούλων είναι αρνητική και καχύποπτη με τα σχολεία-«προδότες». Ετσι, ελάχιστα έχουν δηλώσει συμμετοχή στο πρόγραμμα της αυτοαξιολόγησης. Είναι ενδεικτικό ότι στις πολυσυλλεκτικές κεντρικές γειτονιές της Αθήνας μόλις 3 σχολεία έχουν δηλώσει συμμετοχή από τα 230. Δηλαδή, λίγο περισσότερο από το 1%!

«Ο πολιτισμένος κόσμος έχει μάθει να μετράει και να αποτιμά από την εποχή του Γαλιλαίου», λέει ο κ. Αντωνίου, και ξεπερνά τις όποιες υπόνοιες για «φαγοπότι ημετέρων με ευρωπαϊκά κονδύλια» (το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ), τονίζοντας ότι «στην περίπτωση που υπάρχει κάποιο επιμίσθιο για τον διευθυντή του σχολείου, θα το καταθέσω στο ταμείο του σχολείου». Το εντυπωσιακό, μάλιστα, είναι ότι οι συνδικαλιστές στην περίπτωση αυτή ρίχνουν τις μεταξύ τους διαχωριστικές γραμμές, με αποτέλεσμα το «Οχι στην αξιολόγηση» να αποτελεί προϊόν ομόθυμης διαπαραταξιακής σύμπλευσης ενός φάσματος που καλύπτει τον χώρο από τη Ν.Δ. μέχρι ομάδες της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς. «Για κάποιους η συντεχνία μοιάζει να έχει τα χαρακτηριστικά της πατρίδας. Και αυτοί αντιλαμβάνονται τη συντεχνία ως ένα σύνολο που δεν μπορεί να ελέγχει κανείς», παρατηρεί ο κ. Αντωνίου. Αλλωστε, η άρνηση της αξιολόγησης αποτελεί «πάγια θέση του κλάδου» τα τελευταία 30 χρόνια. «

Αποσυνδεδεμένος podiki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 421
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #16 στις: Ιουνίου 12, 2010, 01:48:40 pm »
Και πώς είσαι τόσο σίγουρη ότι αυτος που θα σου βάλει βαθμό δεν εχει κάποιον φίλο η συγγενή που  λιμπίζεται τη θέση σου? και τώρα με τον καλλικράτη που θα έχει και λογο ο δήμαρχος μπορεί να βρεθείς απολυμένη χωρίς να ξέρεις από που σου ήρθε , ή ακόμα χειρότερα , να υπάρχουν πολιτικά συμφέροντα , εκεί να δεις , μα είναι δυνατόν να πιστεύει έστω και ένας  ότι η αξιολογηση γίνεται για το καλό της εκπαίδευσης? Να τα κονομήσουν θέλουν όπως είχαν από την αρχή σκοπό. Για 2 χρόνια ο νεοδιόριστος θα ζει με τον τρόμο της απόλυσης και να σου πω και κάτι ,  ο νεοδιόριστος θα κάνει λάθη, πολλά η λίγα πάντως θα κάνει , γιατί είναι νεος , η εμπειρία σε κάνει καλό καθηγητή κι αυτοί θα φροντίσουν να μην σ αφήσουν να γίνεις ΠΟΤΕ

Αποσυνδεδεμένος podiki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 421
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #17 στις: Ιουνίου 12, 2010, 01:51:07 pm »
Αρνούνται την αξιολόγηση


Του Αποστολου Λακασα

«Στα 31 χρόνια της δουλειάς μου στην εκπαίδευση, κανείς δεν μου έχει πει εάν αυτό το κάνω καλά ή το άλλο άσχημα. Δεν θέλω να συνεχιστεί αυτό. Θέλω να αντισταθώ σε αυτή τη νοοτροπία. Γι’ αυτό και υποστηρίζω την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων». Τα λόγια ανήκουν στον ιστορικό κ. Γιάννη Αντωνίου, διευθυντή του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Αθηνών. Ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου με σημαντική πλειοψηφία (38 υπέρ επί συνόλου 55 εκπαιδευτικών) αποφάσισε το σχολείο να συμμετάσχει στο πιλοτικό πρόγραμμα αυτοαξιολόγησης, που θα ξεκινήσει το υπουργείο Παιδείας από την επόμενη σχολική χρονιά. Με βάση τη σχετική εγκύκλιο, το πρόγραμμα θα αναπτυχθεί σε τέσσερις φάσεις, ξεκινώντας από την καταγραφή των υποδομών, ώστε να γίνει διάγνωση των ελλείψεων, και φθάνοντας στο σκέλος της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου.

Το πρόγραμμα έχει δεχθεί την οξύτατη πολεμική της ΟΛΜΕ, η οποία ζητά από τους εκπαιδευτικούς γενική... ανυπακοή. Μάλιστα, πληροφορίες της «Κ» αναφέρουν ότι σε πολλά σχολεία οι συνδικαλιστές παρενέβησαν για να αποτρέψουν μία υπέρ του προγράμματος απόφαση των καθηγητών, ενώ και η πλειονότητα των σχολικών συμβούλων είναι αρνητική και καχύποπτη με τα σχολεία-«προδότες». Ετσι, ελάχιστα έχουν δηλώσει συμμετοχή στο πρόγραμμα της αυτοαξιολόγησης. Είναι ενδεικτικό ότι στις πολυσυλλεκτικές κεντρικές γειτονιές της Αθήνας μόλις 3 σχολεία έχουν δηλώσει συμμετοχή από τα 230. Δηλαδή, λίγο περισσότερο από το 1%!

«Ο πολιτισμένος κόσμος έχει μάθει να μετράει και να αποτιμά από την εποχή του Γαλιλαίου», λέει ο κ. Αντωνίου, και ξεπερνά τις όποιες υπόνοιες για «φαγοπότι ημετέρων με ευρωπαϊκά κονδύλια» (το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ), τονίζοντας ότι «στην περίπτωση που υπάρχει κάποιο επιμίσθιο για τον διευθυντή του σχολείου, θα το καταθέσω στο ταμείο του σχολείου». Το εντυπωσιακό, μάλιστα, είναι ότι οι συνδικαλιστές στην περίπτωση αυτή ρίχνουν τις μεταξύ τους διαχωριστικές γραμμές, με αποτέλεσμα το «Οχι στην αξιολόγηση» να αποτελεί προϊόν ομόθυμης διαπαραταξιακής σύμπλευσης ενός φάσματος που καλύπτει τον χώρο από τη Ν.Δ. μέχρι ομάδες της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς. «Για κάποιους η συντεχνία μοιάζει να έχει τα χαρακτηριστικά της πατρίδας. Και αυτοί αντιλαμβάνονται τη συντεχνία ως ένα σύνολο που δεν μπορεί να ελέγχει κανείς», παρατηρεί ο κ. Αντωνίου. Αλλωστε, η άρνηση της αξιολόγησης αποτελεί «πάγια θέση του κλάδου» τα τελευταία 30 χρόνια. «

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:55:55 »

Αποσυνδεδεμένος kofia

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #18 στις: Ιουνίου 12, 2010, 02:16:13 pm »
Podiki  να σου πω...
Δεν θα αφήσω να με φάει λάχανο, όπως λες, ο χ, ψ που έχει φίλο, συγγενή κλπ, θα παλέψω. Αλλά θα πρέπει να είμαι σωστή για να μπορώ να διεκδικήσω μία θέση στην εκπαίδευση, να υποστηρίζω επιστημονικά τις μεθόδους μου και τα αποτελέσματα της δουλειάς μου να μην αφηνουν περιθώρια αμφιβολίας της ικανότητάς μου!Διαφορετικά, εάν δεν είμαι ικανή, ας πάω σπίτι μου, αυτό είναι το σωστό και δίκαιο για τους μαθητές.

Αυτό που λέω λοιπόν, είναι ότι εμείς θα πρέπει να θέσουμε τα κριτήρια (ή έστω να συναποφασίσουμε για αυτά) της αξιολόγησης του έργου μας, με το να αρνούμαστε να αντιμετωπίσουμε αυτό το ζήτημα νομίζεις θα κρατήσουμε τη θέση μας?? εάν θέλουν να σε απολύσουν δεν μπορούν να βρουν άλλους τρόπους θεωρείς?

Και να σου πω, είμαι νέα εκπαιδευτικός, διανύω το δεύτερο έτος, και όχι δεν φοβάμαι γιατί έχω μελετήσει, και μελετώ καθημερινά, τέλεια δεν είμαι αλλά είμαι ενεργή και εάν η εκπαίδευση αποκτήσει τόσο ανώτερης ποιότητας εκπαιδευτικούς που εγώ φαντάζω ένα τίποτα μπροστά τους, τότε δεν θα λυπηθώ, αντίθετα θα χαρώ, και θα πάω να γίνω αγρότισσα ή ό,τι άλλο στο οποίο θα είμαι καλύτερη....

Πάντως, τα σχολεία έχουν γίνει χώρος χαλάρωσης των κουρασμένων, και πολλά άλλα που όλοι ξέρουμε αλλά λίγοι θίγουν...αυτό δεν νομιζεις πως πρέπει να αλλάξει?

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 801
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος podiki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 421
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #20 στις: Ιουνίου 12, 2010, 07:44:06 pm »
Podiki  να σου πω...
Δεν θα αφήσω να με φάει λάχανο, όπως λες, ο χ, ψ που έχει φίλο, συγγενή κλπ, θα παλέψω. Αλλά θα πρέπει να είμαι σωστή για να μπορώ να διεκδικήσω μία θέση στην εκπαίδευση, να υποστηρίζω επιστημονικά τις μεθόδους μου και τα αποτελέσματα της δουλειάς μου να μην αφηνουν περιθώρια αμφιβολίας της ικανότητάς μου!Διαφορετικά, εάν δεν είμαι ικανή, ας πάω σπίτι μου, αυτό είναι το σωστό και δίκαιο για τους μαθητές.

Αυτό που λέω λοιπόν, είναι ότι εμείς θα πρέπει να θέσουμε τα κριτήρια (ή έστω να συναποφασίσουμε για αυτά) της αξιολόγησης του έργου μας, με το να αρνούμαστε να αντιμετωπίσουμε αυτό το ζήτημα νομίζεις θα κρατήσουμε τη θέση μας?? εάν θέλουν να σε απολύσουν δεν μπορούν να βρουν άλλους τρόπους θεωρείς?

Και να σου πω, είμαι νέα εκπαιδευτικός, διανύω το δεύτερο έτος, και όχι δεν φοβάμαι γιατί έχω μελετήσει, και μελετώ καθημερινά, τέλεια δεν είμαι αλλά είμαι ενεργή και εάν η εκπαίδευση αποκτήσει τόσο ανώτερης ποιότητας εκπαιδευτικούς που εγώ φαντάζω ένα τίποτα μπροστά τους, τότε δεν θα λυπηθώ, αντίθετα θα χαρώ, και θα πάω να γίνω αγρότισσα ή ό,τι άλλο στο οποίο θα είμαι καλύτερη....

Πάντως, τα σχολεία έχουν γίνει χώρος χαλάρωσης των κουρασμένων, και πολλά άλλα που όλοι ξέρουμε αλλά λίγοι θίγουν...αυτό δεν νομιζεις πως πρέπει να αλλάξει?
Καλά νομίζεις ότι υπάρχει καλύτερος και πιο ευκολος τρόπος να σε απολύσουν από τη δήθεν αρνητική αξιολόγηση ? Και για θυμίσου, στην Ελλάδα ζεις , άνθρωποι παλεύουν κάθε μέρα και τελικά χάνουν από τη σαπίλα και τη διαφθορα , πρέπει να ζει κάποιος στον κόσμο του Γκούφη για να μη φοβαται αυτή την πιθανότητα , κι εγώ πρώτη χρονιά μπήκα σε τάξη φέτος και στην αρχή ήταν πολύ δύσκολα , τώρα λίγο καλύτερα του χρόνου ελπίζω να γίνω πιο καλή και βέβαια διαβάζω συνέχεια και κάθε μέρα αλλά η εμπειρία δεν συγκρίνεται με το διάβασμα.Αυτά

Αποσυνδεδεμένος Maro

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #21 στις: Ιουνίου 13, 2010, 11:30:28 am »
"Ο φόρτος εργασίας πέφτει κυρίως στη διευθυντική ομάδα και στους 2 εκπαιδευτικούς που θα συγκροτήσουν την υποεπιτροπή του σχολείου και σε ευρύτερο επίπεδο στους επιμορφωτές, τους επιμορφούμενους και τους συμβούλους."


Με το αζημιωτο θα αναλαβει αυτη η κουστωδια το συγκεκριμενο εργο.
Και γιατι να μην το κανουν στο πλαισιο "δεν κανω κατι παραπανω απο τη δουλεια μου"; σε τετοια περιπτωση ομως πως θα ροκανιστουν τα ευρα;
Προσωπικα δεν με ανησυχει τοσο το γεγονος της απολυσης(δεν το παιζω ουτε και ειμαι ανετη) οσο το οτι μας εμπαιζουν με το δηθεν ενδιαφερον για αναβαθμιση την ιδια στιγμη που η πολιτικη και η πρακτικη τους καθε αλλο απο ενδιαφερον δειχνει.
Οσο για τα χρηματα απο το ΕΣΠΑ ειναι δυνατον να λετε οτι ειμαστε λαθος που δεν υποδεικνυουμε τους τομεις που θα πρεπει να διατεθουν χρηματα;ενα απλο παραδειγμα:οταν καθε Φθινοπωρο εχουν στα χερια τους αποφασεις για συσταση τμηματων ενταξης γιατι δεν καλυπτουν αυτες τις αναγκες προσλαμβανοντας εκπ/τικους ειδικης αγωγης;βεβαιως πρεπει να διατεθουν χρηματα για κατι τετοιο και εχουμε αλλες προτεραιοτητες(βλεπε αξιολογηση και οχι μονο).
Ρωτηστε ομως και τους γονεις των συκεκριμενων παιδιων που τα βλεπουν στοιβαγμενα σε ταξεις 25 παιδιων ,που εκ των πραγματων δεν μπορουν να εχουν την εξατομικευμενη και εξειδικευμενη αντιμετωπιση που χρειαζονται.
Ψιλα γραμματα ε;αλλωστε δεν ειναι δικα μας παιδια!!!


Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #22 στις: Ιουνίου 19, 2010, 10:31:27 am »
Η δικτατορία του μηδενισμού
Tου Aποστολου Λακασα

Είναι λογικό να υπάρχει η δυσπιστία για τις μεθόδους του κομματικού κράτους, αλλά μήπως τελικά αυτή η δυσπιστία αποτελεί ιδιότυπο άλλοθι να μην αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας; Το τελευταίο διάστημα οι ομοσπονδίες των καθηγητών (ΟΛΜΕ) και των δασκάλων (ΔΟΕ) δείχνουν ότι αρνούνται να αναλάβουν τις ευθύνες των καθηγητών για την κατάσταση στην ελληνική εκπαίδευση, και συνεχίζουν να παίζουν το τροπάρι της στείρας αντιπολίτευσης και του άκρατου λαϊκισμού. Χαρακτηριστική περίπτωση είναι η αρνητική θέση τους για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, που πρόκειται να ξεκινήσει από την επόμενη σχολική χρονιά. Θεωρούν, δηλαδή, ότι οι δάσκαλοι και οι καθηγητές δεν πρέπει να συμμετάσχουν στην αξιολόγηση, διότι είναι μία διαδικασία που επιχειρεί να μεταθέσει τις ευθύνες των προβλημάτων των σχολείων στους εκπαιδευτικούς από τον κύριο υπαίτιο, που είναι το κράτος.

Δεκτό! Από καταβολής του ελληνικού κράτους οι αποφάσεις είχαν έντονα κομματική στόχευση, με αποτέλεσμα πλέον να είναι έντονη η αμφισβήτηση εάν η (όποια) αξιολόγηση μπορεί να γίνει αξιοκρατικά. Πρόκειται για μια πεποίθηση, που είναι απόλυτα λογικό να έχει ο μέσος πολίτης, και άρα και ο εκπαιδευτικός. Μεταξύ άλλων «θα πρέπει να αξιολογηθεί η ετοιμότητα και αποτελεσματικότητα των παρεμβάσεων της κεντρικής διοίκησης και ο βαθμός που επηρεάζονται αυτές από πελατειακές εξυπηρετήσεις (μεταθέσεις, αποσπάσεις, διορισμοί, επιλογή στελεχών)» αναφέρει στην «Κ» ο φιλόλογος κ. Σεραφείμ Κωνσταντίνου, διατυπώνοντας τις εύλογες επιφυλάξεις του.

Ομως, είναι απολύτως υποκριτική η στάση των συνδικαλιστών, διότι και αυτοί εξέθρεψαν το κομματικό κράτος. Δεν είναι εκείνοι, οι οποίοι σε κάθε περίοδο εκλογής στελεχών εκπαίδευσης (που έχουν βασικό ρόλο στη διενέργεια της αξιολόγησης) προσπαθούν να έχουν λόγο στις κρίσεις; Οι εκπρόσωποι των παρατάξεων δεν προχωρούν πολλές φορές σε αταίριαστες, φαινομενικά, συμμαχίες ώστε να εξασφαλισθεί ότι θα «εκλεγούν οι δικοί μας εδώ, οι δικοί σας εκεί»;

Οι συνδικαλιστές εδώ και καιρό έχουν απαξιωθεί ως φορείς ουσιαστικού, επιστημονικού λόγου για την πορεία των κλάδων που εκπροσωπούν. «Η δημόσια παιδεία δεν αντέχει, δεν έχουμε πίστωση χρόνου, τον καταναλώσαμε» αναφέρει σε επιστολή του προς την υπουργό Παιδείας, κ. Αννα Διαμαντοπούλου, ο πρόεδρος της Ενωσης Καθηγητών Λέσβου κ. Αλέξανδρος Κουτσαντώνης, και της ζητά να προχωρήσει σε τομές με αξιοκρατία, διαφάνεια, σοβαρότητα.

Η Ενωση στη Λέσβο αποστασιοποιήθηκε από την πρόταση της της ΟΛΜΕ οι καθηγητές να μη συμμετάσχουν στην αξιολόγηση, και πρότεινε στα μέλη της «να αποφασίσουν ελεύθερα και δημοκρατικά». Καίριος ο λόγος της ΕΛΜΕ Λέσβου. Καιρός είναι να βρει μιμητές κόντρα στη δικτατορία του μηδενισμού των συνδικαλιστών.
 
 
καθημερινη
 
 

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 801
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #23 στις: Ιουνίου 19, 2010, 12:23:55 pm »
Ο εκπαιδευτικός είναι ο βασικός υπεύθυνος της κατάστασης στην Παιδεία;

 
Απάντηση στο σημείωμα του

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 801
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #24 στις: Ιουνίου 19, 2010, 12:26:12 pm »
Η αυτοαξιολόγηση των (άλλων;) του

Αποσυνδεδεμένος Maro

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #25 στις: Ιουνίου 19, 2010, 01:02:50 pm »
Επειδη πολυς λογος γινεται για αξιολογηση και αποδοση ευθυνων ,ας αναρωτηθουμε γιατι δεν αξιολογουνται και δεν αποδιδονται οι ευθυνες στους κρατουντες και ιδιαιτερως στους 300(οχι του Λεωνιδα).
Ακομη και στις περιπτωσεις που εμπλεκονται σε σοβαρα σκανδαλα με τις δαιδαλωδεις και αργοσυρτες διαδικασιες ελεγχου καταφερνουν να βγουν αλωβητοι και να απαλλαγουν.
Αναζητηστε το site για το θεμα της αρσης της βουλευτικης ασυλιας.
Πολυ θα ηθελα να δω τις υπογραφες των 300 που βρισκονται ,και βολευονται να ειναι ετσι, στο απυροβλητο.
Χρειαζεται φιλοτιμο η εστω καποια ψιγματα ευθιξιας για κατι τετοιο ομως και που να τα βρουν(δεν τα βρισκεις ευκολα αυτα,πιο ευκολα εφευρισκεις τροπους και μηχανισμους για να μετατοπισεις τις ευθυνες παντα στους αλλους).

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #26 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2010, 12:06:37 am »

Συνάδελφοι είναι κανείς από εσάς σε σχολείο που είχε επιλέξει να κάνει την πιλοτική  αυτοαξιολόγηση φέτος ;

Έγινε η επιμόρφωση που ήταν να γίνει ; γενικά ξεκίνησε τίποτα ;


Αποσυνδεδεμένος kopan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • Όλα αλλάζουν όταν εσύ αλλάζεις.
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολογηση σχολικης μοναδας
« Απάντηση #27 στις: Ιανουαρίου 29, 2014, 06:27:26 am »
Η ευφυΐα είναι η σύζυγος, η φαντασία είναι η ερωμένη και η μνήμη είναι η υπηρέτρια.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182525
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 581
Σύνολο: 594

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.