0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
4 ώρες σχολείου = 7ωρο φροντιστηρίου, έτσι βγαίνει σε μένα. Και ξαναλέω έχω δει και τις δυο όχθες. Αν τώρα παίζεις συχνά με τεστάκια, φύλλα εργασίας, διαγωνίσματα κλπ γιατί το θέλεις και το θέλουν και τα παιδιά, έχεις μόνιμα μια στοίβα για διόρθωση... Αν ψάχνεις για κάτι καινούργιο στη διδασκαλία σου από πέρσι, θέλει πολλές ώρες στο PC.Η ζαλάδα του να βάλεις βαθμολογία τετραμήνου είναι από τα πιο χρονοβόρα, όταν θες να συνδυάσεις ρεαλισμό και συναίσθημα.Αλλά οι σχέσεις που φτιάχνεις με τα παιδιά τα αξίζουν όλα.Αυτό που μάλλον θέλετε να πείτε και συμφωνώ 100% είναι ότι μέχρι και τώρα στο δημόσιο σχολείο ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΙΟ ΚΡΕΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΛΑΝΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΝΑ ΤΑ ΞΥΝΕΙ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ. Θέμα χαρακτήρα; αξιοπρέπειας; μη ελέγχου - αξιολόγησης (και πως θα γίνει κι από ποιούς; Το βλέπω συχνά.
Ακριβώς.
στο φροντιστήριο είναι οι συνθήκες όχι τα παιδιά....οι συνθήκες σε κάνουν ν αναρωτιέσαι και για την εργασία σου και για τις επιλογές σου γιατί όπως είπες m_rebel είναι μαγαζί και εσύ υπάλληλος ....για εμένα το σχολείο θα ήταν σαν όαση ,όπως και για πολλούς άλλους συναδέλφους εδώ μέσα
τα νεα για το ωραριο ειναι---ολοι Α και