0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
para5, θα μου επιτρέψεις μια αναγκαία επανάληψη. Θεωρώ ότι υπάρχει μια παρανόηση από ορισμένους ως προς την έννοια του όρου "αύξηση ωραρίου". Αυτό που φημολογείται έντονα, αυτό που πιθανότατα θα μας επιβληθεί ώστε να διευκολυνθεί η λήψη της απόφασης για απολύσεις, αυτό στο οποίο ο κλάδος πρέπει να αντιταχθεί ξεχνώντας προς στιγμήν τις εσωτερικές του διαμάχες, είναι η αύξηση του διδακτικού ωραρίου. Οι προθέσεις τους είναι ολοφάνερες. Ποσώς τους ενδιαφέρει αν θα διορθώνουμε τα γραπτά στο σχολείο ή όχι. Λιγότερο προσωπικό θέλουν. Τώρα αν εμείς θα αντιδράσουμε ή θα επικροτήσουμε το μέτρο ως αντίδοτο στη λούφα και στην κοροϊδία, είναι κάτι που ο καθένας μας πρέπει να αποφασίσει.
Λιγότερο προσωπικό θέλουν.
Και για τα εσπερινά λύκεια έχει δημοσιοποιηθεί το σχέδιο που θα κάνει τη διδασκαλία εξ'αποστάσεως.
Αν θελήσουν να θεσμοθετήσουν την εξ'αποστάσεως διδασκαλία για περικοπή κόστους δεν πρόκειται να τους παρεμποδίσει η παραμονή μας στα σχολεία πέραν του διδακτικού μας ωραρίου.
para5, θα μου επιτρέψεις μια αναγκαία επανάληψη. Θεωρώ ότι υπάρχει μια παρανόηση από ορισμένους ως προς την έννοια του όρου "αύξηση ωραρίου". Αυτό που φημολογείται έντονα, αυτό που πιθανότατα θα μας επιβληθεί ώστε να διευκολυνθεί η λήψη της απόφασης για απολύσεις, αυτό στο οποίο ο κλάδος πρέπει να αντιταχθεί ξεχνώντας προς στιγμήν τις εσωτερικές του διαμάχες, είναι η αύξηση του διδακτικού ωραρίου. Οι προθέσεις τους είναι ολοφάνερες. Ποσώς τους ενδιαφέρει αν θα διορθώνουμε τα γραπτά στο σχολείο ή όχι. Λιγότερο προσωπικό θέλουν. Τώρα αν εμείς θα αντιδράσουμε ή θα επικροτήσουμε το μέτρο ως "αντίδοτο" στη "λούφα" και στην "κοροϊδία", είναι κάτι που ο καθένας μας πρέπει να αποφασίσει.