0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα συμφωνησω , ομως η υποβαθμιση της παιδειας εχει ηδη συντελεσθει απο χρονια απο κατι τεμπελοαναρχοσυνδικαλιστες, μαλιστα προσφατα διαβαζα οτι οι "αδιοριστοι εκπαιδευτικοι" προτειναν να μην υπαρχειι αξιολογηση του εκπαιδευτικου ( !!) . Αν ετσι πιστευεται ( αλλα και με -ε σωστο ειναι αντιγονη ναι?) οτι αυτες ειναι οι επιδιωξεις που αναβαθμιζουν τον εκπαιδευτικο , δεςτε και μια αλλη αποψη για το που τετοιες πρακτικες οδηγησαν την παιδεια στην ελλαδα, απο εναν παρολιγο συναδελφο εκ του Αριστοτελειου ορμωμενου:http://www.askitas.com/wp/2011/09/17/rebooting-greece-the-educational-system/
Στον Αυτια σχολιο το πρωι ''δεν πειραζει ας δουλεψουν λιγο παραπανω οι εκπαιδευτικοι''.
Παράξενο όμως. Εγώ πίστευα πως με τους εξευτελιστικούς εισαγωγικούς μισθούς θα διόριζαν περισσότερο κόσμο. Αφού κάτι σαν επίδομα ανεργίας έχει γίνει ο εισαγωγικός μισθός... Μάλλον δεν έχουν καταλάβει τι έχει γίνει...
Αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρέπει να υποβαθμιστεί και άλλο η παιδεία. Το άρθρο που παραθέτεις δε μας λέει κάτι που δεν έχουμε ακούσει και διαβάσει πολλάκις. Από την άλλη είναι πολύ γενικευτικό και ισοπεδωτικό για τη δουλειά που γίνεται στο δημόσιο σχολείο. Ο αρθρογράφος δε μας δίνει τις πηγές από τις οποίες βγάζει αυτά τα συμπεράσματα. Κάνει γενικές κρίσεις που έχουμε χιλιοακούσει στις προπαγανδιστικές ειδήσεις των καναλιών, που προφανώς έχουν σκοπό να δώσουν μία όψη της γενικής εικόνας στην ελληνική εκπαίδευση. Με βάση το CV του η επαφή του αρθρογράφου με την ελληνική
θα αφορά όλες τις ειδικότητες ή θα γίνει επιλεκτικά;θα αυξήσει τις ώρες διδασκαλίας και σε ειδικότητες που ήδη έχουν πρόβλημα με την συμπλήρωση του τωρινού ωραρίου (πληροφορικοι, ξένων γλωσσών, κοινωνιολόγοι, γυμναστές κλπ)ή θα έχουμε τους μαθηματικούς με 30 ώρες εβδομαδιαίως και τους πληροφορικούς να παραμένουν με 10 & 11 ώρες την εβδομάδα;όπου έχει ανάγκη και δεν θα θέλει να διορίσει εκει θα αυξάνει τις ώρες δηλαδή; και εκεί που δεν έχει ανάγκη τι θα κάνει; θα τους αφήνει με 10 ώρες όπως σήμερα;