0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
... με έναν γνωστό που μετά το γυμνάσιο πήγε σχολή ΟΑΕΔ:...
Συμφωνώ κι εγώ απόλυτα. Άλλωστε ο συγκεκριμένος συγγενής μου μπήκε στην ΕΤΕ με μέσο, χωρίς ποτε του να διαβάσει ιδιαίτερα, χωρίς να κουραστεί και προσπαθεί να μας κάνει τον έξυπνο κι διατυπώνει γνώμη για όλα. Ας έδινε κι αυτός ΑΣΕΠ, να βλέπαμε τι θα κατάφερνε.
Όντως, αυτό παρατηρείται έντονα, αλλά δεν σας έχει τύχει να σας πουν "μορφωμένοι" φοβερές ατάκες του τύπου: "Έλα μωρέ, τι κάνετε; 4 ώρες τη μέρα δουλεύετε, έχετε άδεια 15 μέρες το πάσχα, τα χριστούγεννα, 3 μήνες το καλοκαίρι."
Να μην πω τι λέμε για τους νηπιαγωγούς
Η κοινη γνωμη καποιες φορες διαμορφωνεται και απο αυτα που πραττουμε εμεις οι ιδιοι... Δε μπορει να μην εχετε συναντησει συναδελφους "τεμπεληδες" και "ανικανους" να σταθουν στην ταξη...Τα παιδια επειδη ειναι πολυ εξυπνα, τα παρατηρουν ολα και οταν πηγαινουν σπιτι τους ή συναντιουνται με φιλους τους, λενε ο ........ ειναι αχρηστος, ο ........ δε μας κανει τιποτα, ο ............ ειναι τρελος κ.τ.λ. Αν τα ρωτησετε ποιο ειναι το αγαπημενο σας μαθημα, ποτέ δε θα σας πουνε, οτι αγαπανε το μαθημα που δεν κανουν τιποτα ολη τη χρονια. Παντα αγαπουν περισσοτερο το μαθημα που νοιωθουν οτι ο καθηγητης προσπαθει να τους μαθει νεα πραγματα. Αν δεν αλλαξουμε και εμεις νοοτροπια, δε θα αλλαξει τιποτα στην εκπαιδευση!!!Τον τεμπελη καθηγητη και 5 ωρες να τον βαλεις να κανει μαθημα την εβδομαδα, "φυρα" για την εκπαιδευση θα ειναι!!!!
Όλη αυτή η εικόνα πιστεύω ότι προέρχεται από μια βαθιά και παρατεταμένη κρίση αξιών,που μας κάνει λιγότερο γενναιόδωρους,στείρα ανταγωνιστικούς και τελείως αλλοτριωμένους.