0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
1) "Για την εφαρμογή της διάταξης αυτής δεν υπολογίζεται ως τμήμα εκείνο που έχει αριθμό μαθητών μικρότερο από το μισό του προβλεπόμενου ανώτατου αριθμού." Αυτό υπήρχε ήδη στον 1566/1985.2) Στις Συχνές Ερωτήσεις στο plan.sch.gr είδα ότι προστέθηκε το εξής:"Και με τις 3 ώρες που διαθέτει από το Υποχρεωτικό Διδακτικό του Ωράριο ο Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. και ο Υπεύθυνος Σ.Ε.Φ.Ε. τι γίνεται;Εξακολουθούν να ισχύουν και δηλώνονται επίσης στην καρτέλα του εκπαιδευτικού στο survey στην Ενότητα ΜΕΙΩΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ."3) Σύμφωνα με τη σχετική εγκύκλιο (http://www.esos.gr/uploads/dthmia/Kataxwrisi%20wrariou.pdf), η οποία με απαράδεκτο τρόπο προεξοφλεί την ψήφιση του νομοσχεδίου, προκαταλαμβάνοντας την ψήφο των εθνικών αντιπροσώπων (βουλευτών) και καθιστώντας (και τυπικά) ανούσια τη διαδικασία ψηφοφορίας του νομοσχεδίου στη
@perastikos_kavΗ πρόταση που έκανα για τις γραφειοκρατικές εργασίες αφορούσε να τις αναλάβουν κάποιοι συνάδελφοι που εκ των πραγμάτων θα βγούν υπεράριθμοι ή είναι στη διαθεση - με ωράριο 8-14 για εκείνες τις ημέρες που θα απασχολούνται με τις συγκεκριμένες εργασίες- , δεν αφορούσε κάποιες ειδικότητες που επιβαρύνονται αφορούσε συναδέλφους συνολικά που επιβαρύνονται με επιπλέον διδακτικές ώρες και με αυτόν τον τρόπο θα απαλλαγούν από διοικητικές εργασίες. Πρακτικά με αυτόν τον τρόπο αποτρέπεις μετακινήσεις συναδέλφων εντός περιφέρειας στην καλύτερη και εκτός περιφέρειας στην λιγότερο καλύτερη και εκτός εκπαίδευσης στην χειρότερη.
Η αύξηση ωραρίου επηρεάζει και τους δασκάλους στην πρωτοβάθμια;πως όμως; αφου μια τάξη δεν εχει ο καθενας;
άκουσα οτι οι 2000 αναπληρωτές θα είναι της ειδικής αγωγής και της πρωτοβάθμιας . Τώρα μάλλον πείθομαι.
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,ας αντιληφθούμε την σοβαρότητα της κατάστασης! Εδώ μιλάμε για 150.000 εργαζόμενους εκπαιδευτικούς και δεκάδες χιλιάδες ανέργους και όχι μόνο. Αφήστε τις 2.000 θέσεις. Ας τις πάρει όποιος τύχει. Γράψτε σε άλλο τόπικΑφήστε να δούμε τι θα κάνουμε ή αφήστε μας να κλάψουμε τουλάχιστον...
Το προβλημα δεν εγκειται τοσο στην αυξηση του διδακτικου ωραριου καθαυτη, αν και ολοι οι ευσυνειδητοι εκπαιδευτικοι γνωριζουν τι προετοιμασια απαιτειται για να υποστηριχθουν αποτελεσματικα οι δυο αυτες διδακτικες ωρες. Το προβλημα αφορα κυριως τις συνεπειες που επιφερει η εν λογω αυξηση στο εργασιακο πλαισιο της δημοσιας εκπαιδευσης, το οποιο θα κατεδαφιστει, αν τεθει σε εφαρμογη το ΠΔ για τις υποχρεωτικες μεταθεσεις των εκπαιδευτικων. Στην πραγματικοτητα, και αφηνοντας κατα μερος τις ενδιαμεσες διαβαθμισεις του θεματος, το ΠΔ θα συγκροτησει τη δεξαμενη απο την οποια θα αντληθουν οι εκπαιδευτικοι που θα τεθουν σε διαθεσιμοτητα και θα απολυθουν. Προκειται για τους εκπαιδευτικους οι οποιοι θα ενταχθουν στις λιστες πανελλαδικης εμβελειας υποχρεωτικων μεταθεσεων και δεν θα βρεθει κενη οργανικη θεση στην επικρατεια για να τοποθετηθουν. Σαν εσχατη γραμμη αμυνας πρεπει οπωσδηποτε να αποτραπει η εφαρμογη του ΠΔ.