*

Αποστολέας Θέμα: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:  (Αναγνώστηκε 25875 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sartr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • hesta la vista
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #56 στις: Ιουνίου 08, 2010, 08:52:13 pm »
Με ποια παιδαγωγική επάρκεια θα διδάξουν πληροφορικοί, αγγλικής φιλολογίας σε παιδιά πρώτης δημοτικού; Θα κληθούν διδάσκοντες σε Λύκεια να συμπληρώνουν ωράριο σε τάξεις με παιδιά που εισέρχονται από την προσχολική στη σχολική ηλικία; Ποιοι είναι αυτοί από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο που εισηγήθηκαν θετικά για μια τέτοια απότομη αλλαγή; Σε ποιες παιδαγωγικές μελέτες βασίστηκαν; Δεν άκουσαν ποτέ ότι η φυσιολογική ανάπτυξη του παιδιού απαιτεί να έχει πρώτα εικόνες από τον φυσικό κόσμο και μετά από αυτόν της εικονικής πραγματικότητας;
Για να απορροφηθούν κονδύλια της ευρωπαϊκή ένωσης έγινε όλη αυτή η πρόχειρη, βίαιη εισαγωγή των Νέων Τεχνολογιών στη Α' και

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sakis79

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #57 στις: Ιουνίου 08, 2010, 09:35:37 pm »
Με ποια παιδαγωγική επάρκεια θα διδάξουν πληροφορικοί, αγγλικής φιλολογίας σε παιδιά πρώτης δημοτικού; Θα κληθούν διδάσκοντες σε Λύκεια να συμπληρώνουν ωράριο σε τάξεις με παιδιά που εισέρχονται από την προσχολική στη σχολική ηλικία; Ποιοι είναι αυτοί από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο που εισηγήθηκαν θετικά για μια τέτοια απότομη αλλαγή; Σε ποιες παιδαγωγικές μελέτες βασίστηκαν; Δεν άκουσαν ποτέ ότι η φυσιολογική ανάπτυξη του παιδιού απαιτεί να έχει πρώτα εικόνες από τον φυσικό κόσμο και μετά από αυτόν της εικονικής πραγματικότητας;
Για να απορροφηθούν κονδύλια της ευρωπαϊκή ένωσης έγινε όλη αυτή η πρόχειρη, βίαιη εισαγωγή των Νέων Τεχνολογιών στη Α' και

Αποσυνδεδεμένος sartr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • hesta la vista
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #58 στις: Ιουνίου 08, 2010, 10:45:39 pm »
Προτείνω να μη διδάσκονται Αγγλικά στην Α' Δημοτικού και Υπολογιστές στις Α' και

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #59 στις: Ιουνίου 08, 2010, 11:09:22 pm »
Προτείνω να μη διδάσκονται Αγγλικά στην Α' Δημοτικού και Υπολογιστές στις Α' και

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sakis79

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #60 στις: Ιουνίου 08, 2010, 11:33:41 pm »
Προτείνω να μη διδάσκονται Αγγλικά στην Α' Δημοτικού και Υπολογιστές στις Α' και

Αποσυνδεδεμένος ericPaker

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #61 στις: Ιουνίου 09, 2010, 12:41:08 am »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 04, 2012, 12:03:35 pm από ericPaker »

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #62 στις: Ιουνίου 09, 2010, 01:27:43 am »
Προτείνω να μη διδάσκονται ελληνικά στα δημοτικά (αφού τα παιδιά ξέρουν από πιο μικρά !!!) και να διδάσκονται μόνο Αγγλικά και Υπολογιστές γιατί έτσι και αλλιώς μετανάστες θα γίνουν τα περισσότερα αυτών οπότε θα τους χρειαστούν και τα 2 αντικείμενα.

thymiara θεικοοοοοοοοοοο !!!!!

Αποσυνδεδεμένος anmais

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 182
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #63 στις: Ιουνίου 10, 2010, 10:21:15 am »
Προτείνω να μη διδάσκονται Αγγλικά στην Α' Δημοτικού και Υπολογιστές στις Α' και
Σαν να 'ταν χτες...

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #64 στις: Ιουνίου 10, 2010, 10:30:46 am »
Τώρα άμα το έχει βάλει σκοπό η ΔΟΕ να μας πολεμήσει την κάτσαμε...Αν και δεν νομίζει οτι θα το κάνει ποτέ επίσημα αλλά με έμμεσους τρόπους.

Αποσυνδεδεμένος Pixie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #65 στις: Ιουνίου 10, 2010, 09:26:05 pm »
Από ό,τι καταλαβαίνω τα περί κούρασης των παιδιών δε σχετίζονται με το πρόγραμμα του ολοήμερου (που δεν είναι και υποχρεωτικό για τα παιδιά), αλλά με την επιβάρυνση του πρωινού υποχρεωτικού προγράμματος, ειδικά στις μικρές τάξεις που προστίθενται 10 ώρες επιπλέον (=7ωρο κάθε μέρα).

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #66 στις: Ιουνίου 10, 2010, 09:56:22 pm »
Προτείνω να μη διδάσκονται ελληνικά στα δημοτικά (αφού τα παιδιά ξέρουν από πιο μικρά !!!) και να διδάσκονται μόνο Αγγλικά και Υπολογιστές γιατί έτσι και αλλιώς μετανάστες θα γίνουν τα περισσότερα αυτών οπότε θα τους χρειαστούν και τα 2 αντικείμενα.

thymiara θεικοοοοοοοοοοο !!!!!

Πραγματικά όλα τα λεφτά η πρόταση σου  ;D ;D ;D ;D
Το επιχείρημα όλων που είναι αντίθετοι έχει να κάνει με την κούραση των παιδιών. Επειδή είμαι σχετικά νέος στον χώρο, τον καιρό που λειτούργησαν τα πρώτα ολοήμερα σχολεία την περασμένη δεκαετία είχαν πάλι τις ίδιες ενστάσεις;;;

Δεν έχω συναντήσει παιδι να κουραστεί ποτέ λόγω του μαθηματος της Πληροφορικής. Και δεν εννοώ να παίζουν εννοώ να κάνουν μάθημα. Είναι η φύση του μαθήματος τέτοια, που κραταει το ενδιαφέρον τον παιδιών στα ύψη. Αφήστε που οι ίδιοι οι γονείς έρχονται συνέχεια με απορίες και θέλουν τα παιδιά τους να κατευθύνονται απο το σχολείο σχετικά με την χρήση των υπολογιστών και του Internet. Όταν καταλάβουν την σημασία του μαθήματος αυτού, δεν θα υπάρχουν καν τέτοια ζητήματα. Αλλά πάντα σε μια κοινωνία για να μεταβείς σε κάτι σύγχρονο και καινοτόμο, πρέπει πρώτα να περάσεις απο την υποτίμηση,την κριτική και την παρεμπόδιση.

Αποσυνδεδεμένος sakis79

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #67 στις: Ιουνίου 10, 2010, 11:51:11 pm »
Πραγματικά πιο φτηνές δικαιολογίες δεν έχω διαβάσει πουθενά τώρα τελευταία. Διαβάστε το παρακάτω...

Παράθεση
Πρακτικό

συνεδρίασης του Συλλόγου Διδασκόντων

του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μεταμόρφωσης

ΘΕΜΑ : «Ωρολόγιο πρόγραμμα δημοτικών σχολείων με ενιαίο αναμορφωμένο πρόγραμμα»

Στη Μεταμόρφωση σήμερα 10.6.2010, ημέρα Πέμπτη και ώρα 13,30 μ.μ. στο γραφείο του 1ου Δημοτικού Σχολείου συνήλθε σε συνεδρίαση ο Σύλλογος διδασκόντων με θέμα ημερήσιας διάταξης τη «Συμμετοχή του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μεταμόρφωσης στο ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα»

Μετά την ενημέρωση του Διευθυντή ακολούθησε διαλογική συζήτηση στη διάκρεια της οποίας διατυπώθηκαν οι παρακάτω απόψεις :

1.      Με το πολυνομοσχέδιο για το «νέο σχολείο» καταργείται ο δημόσιος και δωρεάν χαρακτήρας της εκπαίδευσης

2.      Η έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής οδηγεί τα σχολεία σε ανεύρεση πόρων

3.      Οι σχολικές μονάδες κατηγοριοποιούνται, γεγονός που καταργεί το αναφαίρετο δικαίωμα όλων των μαθητών στην ενιαία παροχή γνώσης

4.       Η αναγκαιότητα της καθημερινής παραμονής των μαθητών των μικρών τάξεων στο σχολείο μέχρι τις 14.00 μ.μ. δεν έχει καμμιά επιστημονική τεκμηρίωση, ούτε παιδαγωγική βάση.

5.      Εκ των πραγμάτων τα σχολεία θα εξαναγκαστούν σε συμπτύξεις τμημάτων, γεγονός που θα οδηγήσει σε αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα.

6.      Επιστημονικές έρευνες έχουν αποδείξει, πως η διδασκαλία των Αγγικών από την Α΄ τάξη είναι επιζήμια για τους μαθητές, καθώς δεν έχουν ακόμα διδαχθεί πλήρως τη μητρική τους γλώσσα.

7.      Το μάθημα των ηλεκτρονικών υπολογιστών απομονώνει τους μαθητές και δεν προάγει την κοινωνικοποίησή τους

8.      Η εναλλαγή 5 και 6 εκπαιδευτικών σε μια τάξη θα προκαλέσει σύγχυση στον ευαίσθητο ψυχισμό των μαθητών, ειδικά στις μικρές τάξεις.

9.      Υπάρχει αντίφαση ανάμεσα στις δύο παραγράφους της απόφασης που αναφέρονται στο διδακτικό και εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών. Η εμπειρία μας έχει διδάξει πως οι επιπλέον ώρες του προγράμματος θα καλυφθούν είτε με υπερωρίες που θα καταργήσουν το εργασιακό μας ωράριο, είτε με ωρομίσθιους και αναπληρωτές που θα φθάσουν στα σχολεία ... τα Χριστούγεννα.

Για όλους αυτούς τους λόγους ο Σύλλογος Διδασκόντων κατά πλειοψηφία αποφασίζει :

Να μη συμπεριληφθεί η σχολική μονάδα μας στο πρόγραμμα συτό.

Το πρακτικό αυτό αναγνώστηκε και υπογράφεται

( Ακολουθούν οι υπογραφές 18 δασκάλων )

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank10_6_10_1714.php


Υ.Γ. Να το πω άλλη μια φορά, πως με τέτοια μυαλά, όχι σε 10 άλλα ούτε σε 1000 χρόνια δεν πρόκειται να φτιάξει η παιδεία σε αυτό τον τόπο!

Αποσυνδεδεμένος sartr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • hesta la vista
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #68 στις: Ιουνίου 11, 2010, 02:35:41 pm »
Δεν έχει ανακοινωθεί ούτε η ύλη των νεοεισαχθέντων μαθημάτων, ούτε ο τρόπος διδασκαλίας τους, ούτε το πως θα προλάβουν να αποκτήσουν παιδαγωγική επάρκεια όσοι θα διδάξουν στίς πρώτες τάξεις του δημοτικού. Όσοι δεν καταλαβαίνουν τι εννοώ και αρχίζουν τους χαρακτηρισμούς, δηλώνουν την ακαταλληλότητα τους. Σε όποιον δε σημαίνει τίποτα, για παράδειγμα, το να μάθει το παιδί τη χρήση αριθμομηχανής χωρίς να έχει μάθει να κάνει πράξεις, δεν έχω να πω τίποτα παραπάνω. 

Αποσυνδεδεμένος lg

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 197
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #69 στις: Ιουνίου 11, 2010, 05:04:45 pm »
Δεν έχει ανακοινωθεί ούτε η ύλη των νεοεισαχθέντων μαθημάτων, ούτε ο τρόπος διδασκαλίας τους, ούτε το πως θα προλάβουν να αποκτήσουν παιδαγωγική επάρκεια όσοι θα διδάξουν στίς πρώτες τάξεις του δημοτικού. Όσοι δεν καταλαβαίνουν τι εννοώ και αρχίζουν τους χαρακτηρισμούς, δηλώνουν την ακαταλληλότητα τους. Σε όποιον δε σημαίνει τίποτα, για παράδειγμα, το να μάθει το παιδί τη χρήση αριθμομηχανής χωρίς να έχει μάθει να κάνει πράξεις, δεν έχω να πω τίποτα παραπάνω. 
Τοσα χρόνια που έμπαιναν ειδικότητες στο Ολοήμερο είχαν παιδαγωγική επάρκεια?Που έκαναν τα παιδιά της Α-δημοτικού Πληροφορική....
Αλλά μέχρι τώρα δεν είχατε πρόβλημα. Τώρα που αρχίζουν υπεραρυθμίες σε δασκάλους, τώρα ενοχλεί.
Τώρα που το πρόγραμμα των δασκάλων θα γεμίσει κενά, ενοχλεί.
Τώρα που στο σύλλογο του σχολείου υπάρχει πιθανότητα να είναι μειοψηφία οι δάσκαλοι λόγω των ειδικοτήτων πάλι ενοχλεί.
Τώρα που υπάρχει κίνδυνος να χαθούν κάποιες θέσεις διευθυντών και να τις πάρουν ειδικότητες, ενοχλεί.
Μήπως δεν σκέφτεστε τα παιδιά και οι λόγοι αντίδρασης είναι διαφορετικοί???????????????

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182632
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 464
Σύνολο: 464

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.