*

Αποστολέας Θέμα: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:  (Αναγνώστηκε 24426 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sartr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • hesta la vista
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #56 στις: Ιούνιος 08, 2010, 08:52:13 μμ »
Με ποια παιδαγωγική επάρκεια θα διδάξουν πληροφορικοί, αγγλικής φιλολογίας σε παιδιά πρώτης δημοτικού; Θα κληθούν διδάσκοντες σε Λύκεια να συμπληρώνουν ωράριο σε τάξεις με παιδιά που εισέρχονται από την προσχολική στη σχολική ηλικία; Ποιοι είναι αυτοί από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο που εισηγήθηκαν θετικά για μια τέτοια απότομη αλλαγή; Σε ποιες παιδαγωγικές μελέτες βασίστηκαν; Δεν άκουσαν ποτέ ότι η φυσιολογική ανάπτυξη του παιδιού απαιτεί να έχει πρώτα εικόνες από τον φυσικό κόσμο και μετά από αυτόν της εικονικής πραγματικότητας;
Για να απορροφηθούν κονδύλια της ευρωπαϊκή ένωσης έγινε όλη αυτή η πρόχειρη, βίαιη εισαγωγή των Νέων Τεχνολογιών στη Α' και Β' Δημοτικού; Τι είδους μεταλλαγμένους πολίτες έχει στο μυαλό της να κατασκευάσει η νέα υπουργός; Ο Θαυμαστός Καινούριος Κόσμος βρήκε τους εφαρμογείς του. Νέο - σχολείο, Νέο - πατριωτισμός, Νέος άνθρωπος, Νεο - ραγιαδισμός, Νεα - υποταγή, Νέο - φασισμός,  με την κάλυψη του Νεο ΠΑΣΟΚ που εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τον όρο "σοσιαλισμός" στο όνομα του. Το  ΠΑ.ΦΑ.Κ. ανταποκρίνεται καλύτερα στην πραγματικότητα : ΠΑγκοσμιοποιητικό ΦΑσιστικό Κίνημα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sakis79

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #57 στις: Ιούνιος 08, 2010, 09:35:37 μμ »
Με ποια παιδαγωγική επάρκεια θα διδάξουν πληροφορικοί, αγγλικής φιλολογίας σε παιδιά πρώτης δημοτικού; Θα κληθούν διδάσκοντες σε Λύκεια να συμπληρώνουν ωράριο σε τάξεις με παιδιά που εισέρχονται από την προσχολική στη σχολική ηλικία; Ποιοι είναι αυτοί από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο που εισηγήθηκαν θετικά για μια τέτοια απότομη αλλαγή; Σε ποιες παιδαγωγικές μελέτες βασίστηκαν; Δεν άκουσαν ποτέ ότι η φυσιολογική ανάπτυξη του παιδιού απαιτεί να έχει πρώτα εικόνες από τον φυσικό κόσμο και μετά από αυτόν της εικονικής πραγματικότητας;
Για να απορροφηθούν κονδύλια της ευρωπαϊκή ένωσης έγινε όλη αυτή η πρόχειρη, βίαιη εισαγωγή των Νέων Τεχνολογιών στη Α' και Β' Δημοτικού; Τι είδους μεταλλαγμένους πολίτες έχει στο μυαλό της να κατασκευάσει η νέα υπουργός; Ο Θαυμαστός Καινούριος Κόσμος βρήκε τους εφαρμογείς του. Νέο - σχολείο, Νέο - πατριωτισμός, Νέος άνθρωπος, Νεο - ραγιαδισμός, Νεα - υποταγή, Νέο - φασισμός,  με την κάλυψη του Νεο ΠΑΣΟΚ που εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τον όρο "σοσιαλισμός" στο όνομα του. Το  ΠΑ.ΦΑ.Κ. ανταποκρίνεται καλύτερα στην πραγματικότητα : ΠΑγκοσμιοποιητικό ΦΑσιστικό Κίνημα.
Τόσο καιρό στα ολοήμερα δίδασκαν πληροφορικοί, έπαθαν κάτι τα παιδιά;  ???

Τι προτείνεις, να γίνουν οι δάσκαλοι πληροφορικοί, με σεμινάρια τύπου ecdl και να διδάσκουν στα παιδιά facebook και farmville ή να μάθουν τα παιδιά πληροφορική από τους απόλυτα γνώστες της συγκεκριμένης επιστήμης;

Άλλωστε όλα αυτά που λες είναι άκυρα, μιας και σταδιακά για να μπορέσει να εισαχθεί κάποιος στους πίνακες θα πρέπει να έχει λάβει πριν το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας.

Καλό είναι να κοιτάτε οι δάσκαλοι τα του οίκου σας και να μη κοιτάτε να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα... λυπάμαι που το λέω, άλλα δυστυχώς άνθρωποι με την δική σου νοοτροπία, είναι που έχουν φέρει την Ελλάδα σε αυτή την κατάσταση. Κοιτάξτε το κοινό καλό και μην είστε ατομικιστές και παρτάκηδες. Ας συνεργαστούμε όλοι μαζί για το καλό των παιδιών και μόνο αυτό!

Υ.Γ. Έχω δουλέψει ως φύλακας σε μουσείο και έχω δει παιδιά δημοτικού Ελληνικών σχολείων...

οι μαθητές φώναζαν, άγγιζαν τα εκθέματα, η δασκάλα τα κυνηγούσε ή τα φώναζε και δεν έδειχναν ΚΑΝΕΝΑ απολύτως ενδιαφέρον για τον πολιτισμό μας. Αυτό συνέβαινε στο 90% των Ελληνικών σχολείων. Δε φταίνε τα παιδιά για την όποια συμπεριφορά τους και αδιαφορία, άλλα αυτοί που δεν μπορούν ή δεν θυμούνται να εφαρμόσουν τις όποιες παιδαγωγικές τεχνικές έχουν μάθει στη σχολή τους.

Αποσυνδεδεμένος sartr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • hesta la vista
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #58 στις: Ιούνιος 08, 2010, 10:45:39 μμ »
Προτείνω να μη διδάσκονται Αγγλικά στην Α' Δημοτικού και Υπολογιστές στις Α' και Β' Δημοτικού. Όσο για τους χαρακτηρισμούς που έγραψες στους γυρνάω πίσω.

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #59 στις: Ιούνιος 08, 2010, 11:09:22 μμ »
Προτείνω να μη διδάσκονται Αγγλικά στην Α' Δημοτικού και Υπολογιστές στις Α' και Β' Δημοτικού. Όσο για τους χαρακτηρισμούς που έγραψες στους γυρνάω πίσω.

Προτείνω να μη διδάσκονται ελληνικά στα δημοτικά (αφού τα παιδιά ξέρουν από πιο μικρά !!!) και να διδάσκονται μόνο Αγγλικά και Υπολογιστές γιατί έτσι και αλλιώς μετανάστες θα γίνουν τα περισσότερα αυτών οπότε θα τους χρειαστούν και τα 2 αντικείμενα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sakis79

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #60 στις: Ιούνιος 08, 2010, 11:33:41 μμ »
Προτείνω να μη διδάσκονται Αγγλικά στην Α' Δημοτικού και Υπολογιστές στις Α' και Β' Δημοτικού. Όσο για τους χαρακτηρισμούς που έγραψες στους γυρνάω πίσω.
Αυτά που έγραψα αποτυπώνουν την πραγματικότητα. Στην παιδεία δεν χωράνε ατομικά συμφέροντα (να βάλω περισσότερους δικούς μου). Βρισκόμαστε στο 2010 και τα παιδιά  πρέπει να μαθαίνουν και ξένες γλώσσες και υπολογιστές  και όχι μόνο αυτά (μουσική, εικαστικά, γυμναστική κλπ). Επίσης τα παιδιά είναι πάρα πολύ εύκολο να αφομοιώσουν και να χρησιμοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες σε ακόμα μικρότερες ηλικίες (αυτό όμως είναι στο χέρι του γονέα). Η ουσία όμως πέρα από το λειτουργικό και τον κειμενογράφο, είναι να μάθουν να χρησιμοποιούν τον υπολογιστή με ασφάλεια, έτσι ώστε να μπορούν να προστατεύουν τον εαυτό τους. Ο υπολογιστής την εποχή που διανύουμε έχει γίνει προέκταση του ανθρώπου και απαραίτητο εργαλείο, δεν γίνεται να το παραβλέψουμε.

Αποσυνδεδεμένος ericPaker

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #61 στις: Ιούνιος 09, 2010, 12:41:08 πμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 04, 2012, 12:03:35 μμ από ericPaker »

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #62 στις: Ιούνιος 09, 2010, 01:27:43 πμ »
Προτείνω να μη διδάσκονται ελληνικά στα δημοτικά (αφού τα παιδιά ξέρουν από πιο μικρά !!!) και να διδάσκονται μόνο Αγγλικά και Υπολογιστές γιατί έτσι και αλλιώς μετανάστες θα γίνουν τα περισσότερα αυτών οπότε θα τους χρειαστούν και τα 2 αντικείμενα.

thymiara θεικοοοοοοοοοοο !!!!!

Αποσυνδεδεμένος anmais

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 182
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #63 στις: Ιούνιος 10, 2010, 10:21:15 πμ »
Προτείνω να μη διδάσκονται Αγγλικά στην Α' Δημοτικού και Υπολογιστές στις Α' και Β' Δημοτικού. Όσο για τους χαρακτηρισμούς που έγραψες στους γυρνάω πίσω.
Αυτά που έγραψα αποτυπώνουν την πραγματικότητα. Στην παιδεία δεν χωράνε ατομικά συμφέροντα (να βάλω περισσότερους δικούς μου). Βρισκόμαστε στο 2010 και τα παιδιά  πρέπει να μαθαίνουν και ξένες γλώσσες και υπολογιστές  και όχι μόνο αυτά (μουσική, εικαστικά, γυμναστική κλπ). Επίσης τα παιδιά είναι πάρα πολύ εύκολο να αφομοιώσουν και να χρησιμοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες σε ακόμα μικρότερες ηλικίες (αυτό όμως είναι στο χέρι του γονέα). Η ουσία όμως πέρα από το λειτουργικό και τον κειμενογράφο, είναι να μάθουν να χρησιμοποιούν τον υπολογιστή με ασφάλεια, έτσι ώστε να μπορούν να προστατεύουν τον εαυτό τους. Ο υπολογιστής την εποχή που διανύουμε έχει γίνει προέκταση του ανθρώπου και απαραίτητο εργαλείο, δεν γίνεται να το παραβλέψουμε.

Τον τελευταίο καιρό, και πιο συγκεκριμένα μετά την ανακοίνωση πως το μάθημα της πληροφορικής θα το διδάξουν πληροφορικοί, πληθαίνουν οι φωνές διαμαρτυρίας. Βλέπουμε τόσο μεμονωμένα άτομα όσο και συλλόγους εκπαιδευτικών να δημοσιεύουν την μια ανακοίνωση πίσω από την άλλη διαμαρτυρόμενοι για την εφαρμογή του προγράμματος. Πιο συγκεκριμένα

Α Σύλλογος Αθηνών ΠΕ

Σύλλογος ΠΕ "Κ Σωτηρίου"

Σύλλογος ΠΕ Αμαρουσίου

Σύλλογος ΠΕ Ξάνθης

Το πιο ανησυχητικό είναι η εσπευσμένη συνάντηση που ζήτησε η ΔΟΕ με την ηγεσία του υπουργείου. Η συνάντηση προφανώς έχει να κάνει με τα πιλοτικά ολοήμερα σχολεία
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank10_6_10_847.php

Με δεδομένο την δύναμη της ομοσπονδίας αυτής θα πρέπει να ανησυχούμε; Αν ήταν η ηγεσία της ΟΛΜΕ δεν θα κάναμε καν αναφορά δεδομένου της ανυπαρξίας της.

Το επιχείρημα όλων που είναι αντίθετοι έχει να κάνει με την κούραση των παιδιών. Επειδή είμαι σχετικά νέος στον χώρο, τον καιρό που λειτούργησαν τα πρώτα ολοήμερα σχολεία την περασμένη δεκαετία είχαν πάλι τις ίδιες ενστάσεις;;;
Σαν να 'ταν χτες...

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #64 στις: Ιούνιος 10, 2010, 10:30:46 πμ »
Τώρα άμα το έχει βάλει σκοπό η ΔΟΕ να μας πολεμήσει την κάτσαμε...Αν και δεν νομίζει οτι θα το κάνει ποτέ επίσημα αλλά με έμμεσους τρόπους. Βέβαια ας μην βγάζουμε συμπεράσματα απο μόνοι μας και είμαστε υπερβολικοί. Ας περιμένουμε να δούμε!

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #65 στις: Ιούνιος 10, 2010, 09:26:05 μμ »
Από ό,τι καταλαβαίνω τα περί κούρασης των παιδιών δε σχετίζονται με το πρόγραμμα του ολοήμερου (που δεν είναι και υποχρεωτικό για τα παιδιά), αλλά με την επιβάρυνση του πρωινού υποχρεωτικού προγράμματος, ειδικά στις μικρές τάξεις που προστίθενται 10 ώρες επιπλέον (=7ωρο κάθε μέρα).

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #66 στις: Ιούνιος 10, 2010, 09:56:22 μμ »
Προτείνω να μη διδάσκονται ελληνικά στα δημοτικά (αφού τα παιδιά ξέρουν από πιο μικρά !!!) και να διδάσκονται μόνο Αγγλικά και Υπολογιστές γιατί έτσι και αλλιώς μετανάστες θα γίνουν τα περισσότερα αυτών οπότε θα τους χρειαστούν και τα 2 αντικείμενα.

thymiara θεικοοοοοοοοοοο !!!!!

Πραγματικά όλα τα λεφτά η πρόταση σου  ;D ;D ;D ;D
Το επιχείρημα όλων που είναι αντίθετοι έχει να κάνει με την κούραση των παιδιών. Επειδή είμαι σχετικά νέος στον χώρο, τον καιρό που λειτούργησαν τα πρώτα ολοήμερα σχολεία την περασμένη δεκαετία είχαν πάλι τις ίδιες ενστάσεις;;;

Δεν έχω συναντήσει παιδι να κουραστεί ποτέ λόγω του μαθηματος της Πληροφορικής. Και δεν εννοώ να παίζουν εννοώ να κάνουν μάθημα. Είναι η φύση του μαθήματος τέτοια, που κραταει το ενδιαφέρον τον παιδιών στα ύψη. Αφήστε που οι ίδιοι οι γονείς έρχονται συνέχεια με απορίες και θέλουν τα παιδιά τους να κατευθύνονται απο το σχολείο σχετικά με την χρήση των υπολογιστών και του Internet. Όταν καταλάβουν την σημασία του μαθήματος αυτού, δεν θα υπάρχουν καν τέτοια ζητήματα. Αλλά πάντα σε μια κοινωνία για να μεταβείς σε κάτι σύγχρονο και καινοτόμο, πρέπει πρώτα να περάσεις απο την υποτίμηση,την κριτική και την παρεμπόδιση.

Αποσυνδεδεμένος sakis79

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #67 στις: Ιούνιος 10, 2010, 11:51:11 μμ »
Πραγματικά πιο φτηνές δικαιολογίες δεν έχω διαβάσει πουθενά τώρα τελευταία. Διαβάστε το παρακάτω...

Παράθεση
Πρακτικό

συνεδρίασης του Συλλόγου Διδασκόντων

του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μεταμόρφωσης

ΘΕΜΑ : «Ωρολόγιο πρόγραμμα δημοτικών σχολείων με ενιαίο αναμορφωμένο πρόγραμμα»

Στη Μεταμόρφωση σήμερα 10.6.2010, ημέρα Πέμπτη και ώρα 13,30 μ.μ. στο γραφείο του 1ου Δημοτικού Σχολείου συνήλθε σε συνεδρίαση ο Σύλλογος διδασκόντων με θέμα ημερήσιας διάταξης τη «Συμμετοχή του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μεταμόρφωσης στο ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα»

Μετά την ενημέρωση του Διευθυντή ακολούθησε διαλογική συζήτηση στη διάκρεια της οποίας διατυπώθηκαν οι παρακάτω απόψεις :

1.      Με το πολυνομοσχέδιο για το «νέο σχολείο» καταργείται ο δημόσιος και δωρεάν χαρακτήρας της εκπαίδευσης

2.      Η έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής οδηγεί τα σχολεία σε ανεύρεση πόρων

3.      Οι σχολικές μονάδες κατηγοριοποιούνται, γεγονός που καταργεί το αναφαίρετο δικαίωμα όλων των μαθητών στην ενιαία παροχή γνώσης

4.       Η αναγκαιότητα της καθημερινής παραμονής των μαθητών των μικρών τάξεων στο σχολείο μέχρι τις 14.00 μ.μ. δεν έχει καμμιά επιστημονική τεκμηρίωση, ούτε παιδαγωγική βάση.

5.      Εκ των πραγμάτων τα σχολεία θα εξαναγκαστούν σε συμπτύξεις τμημάτων, γεγονός που θα οδηγήσει σε αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα.

6.      Επιστημονικές έρευνες έχουν αποδείξει, πως η διδασκαλία των Αγγικών από την Α΄ τάξη είναι επιζήμια για τους μαθητές, καθώς δεν έχουν ακόμα διδαχθεί πλήρως τη μητρική τους γλώσσα.

7.      Το μάθημα των ηλεκτρονικών υπολογιστών απομονώνει τους μαθητές και δεν προάγει την κοινωνικοποίησή τους

8.      Η εναλλαγή 5 και 6 εκπαιδευτικών σε μια τάξη θα προκαλέσει σύγχυση στον ευαίσθητο ψυχισμό των μαθητών, ειδικά στις μικρές τάξεις.

9.      Υπάρχει αντίφαση ανάμεσα στις δύο παραγράφους της απόφασης που αναφέρονται στο διδακτικό και εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών. Η εμπειρία μας έχει διδάξει πως οι επιπλέον ώρες του προγράμματος θα καλυφθούν είτε με υπερωρίες που θα καταργήσουν το εργασιακό μας ωράριο, είτε με ωρομίσθιους και αναπληρωτές που θα φθάσουν στα σχολεία ... τα Χριστούγεννα.

Για όλους αυτούς τους λόγους ο Σύλλογος Διδασκόντων κατά πλειοψηφία αποφασίζει :

Να μη συμπεριληφθεί η σχολική μονάδα μας στο πρόγραμμα συτό.

Το πρακτικό αυτό αναγνώστηκε και υπογράφεται

( Ακολουθούν οι υπογραφές 18 δασκάλων )

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank10_6_10_1714.php


Υ.Γ. Να το πω άλλη μια φορά, πως με τέτοια μυαλά, όχι σε 10 άλλα ούτε σε 1000 χρόνια δεν πρόκειται να φτιάξει η παιδεία σε αυτό τον τόπο!

Αποσυνδεδεμένος sartr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • hesta la vista
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #68 στις: Ιούνιος 11, 2010, 02:35:41 μμ »
Δεν έχει ανακοινωθεί ούτε η ύλη των νεοεισαχθέντων μαθημάτων, ούτε ο τρόπος διδασκαλίας τους, ούτε το πως θα προλάβουν να αποκτήσουν παιδαγωγική επάρκεια όσοι θα διδάξουν στίς πρώτες τάξεις του δημοτικού. Όσοι δεν καταλαβαίνουν τι εννοώ και αρχίζουν τους χαρακτηρισμούς, δηλώνουν την ακαταλληλότητα τους. Σε όποιον δε σημαίνει τίποτα, για παράδειγμα, το να μάθει το παιδί τη χρήση αριθμομηχανής χωρίς να έχει μάθει να κάνει πράξεις, δεν έχω να πω τίποτα παραπάνω. 

Αποσυνδεδεμένος lg

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 197
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #69 στις: Ιούνιος 11, 2010, 05:04:45 μμ »
Δεν έχει ανακοινωθεί ούτε η ύλη των νεοεισαχθέντων μαθημάτων, ούτε ο τρόπος διδασκαλίας τους, ούτε το πως θα προλάβουν να αποκτήσουν παιδαγωγική επάρκεια όσοι θα διδάξουν στίς πρώτες τάξεις του δημοτικού. Όσοι δεν καταλαβαίνουν τι εννοώ και αρχίζουν τους χαρακτηρισμούς, δηλώνουν την ακαταλληλότητα τους. Σε όποιον δε σημαίνει τίποτα, για παράδειγμα, το να μάθει το παιδί τη χρήση αριθμομηχανής χωρίς να έχει μάθει να κάνει πράξεις, δεν έχω να πω τίποτα παραπάνω. 
Τοσα χρόνια που έμπαιναν ειδικότητες στο Ολοήμερο είχαν παιδαγωγική επάρκεια?Που έκαναν τα παιδιά της Α-δημοτικού Πληροφορική....
Αλλά μέχρι τώρα δεν είχατε πρόβλημα. Τώρα που αρχίζουν υπεραρυθμίες σε δασκάλους, τώρα ενοχλεί.
Τώρα που το πρόγραμμα των δασκάλων θα γεμίσει κενά, ενοχλεί.
Τώρα που στο σύλλογο του σχολείου υπάρχει πιθανότητα να είναι μειοψηφία οι δάσκαλοι λόγω των ειδικοτήτων πάλι ενοχλεί.
Τώρα που υπάρχει κίνδυνος να χαθούν κάποιες θέσεις διευθυντών και να τις πάρουν ειδικότητες, ενοχλεί.
Μήπως δεν σκέφτεστε τα παιδιά και οι λόγοι αντίδρασης είναι διαφορετικοί???????????????

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162184
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 652
Σύνολο: 667

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.