0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με ποια παιδαγωγική επάρκεια θα διδάξουν πληροφορικοί, αγγλικής φιλολογίας σε παιδιά πρώτης δημοτικού; Θα κληθούν διδάσκοντες σε Λύκεια να συμπληρώνουν ωράριο σε τάξεις με παιδιά που εισέρχονται από την προσχολική στη σχολική ηλικία; Ποιοι είναι αυτοί από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο που εισηγήθηκαν θετικά για μια τέτοια απότομη αλλαγή; Σε ποιες παιδαγωγικές μελέτες βασίστηκαν; Δεν άκουσαν ποτέ ότι η φυσιολογική ανάπτυξη του παιδιού απαιτεί να έχει πρώτα εικόνες από τον φυσικό κόσμο και μετά από αυτόν της εικονικής πραγματικότητας; Για να απορροφηθούν κονδύλια της ευρωπαϊκή ένωσης έγινε όλη αυτή η πρόχειρη, βίαιη εισαγωγή των Νέων Τεχνολογιών στη Α' και
Προτείνω να μη διδάσκονται Αγγλικά στην Α' Δημοτικού και Υπολογιστές στις Α' και
Παράθεση από: sartr στις Ιουνίου 08, 2010, 10:45:39 pmΠροτείνω να μη διδάσκονται Αγγλικά στην Α' Δημοτικού και Υπολογιστές στις Α' και
Προτείνω να μη διδάσκονται ελληνικά στα δημοτικά (αφού τα παιδιά ξέρουν από πιο μικρά !!!) και να διδάσκονται μόνο Αγγλικά και Υπολογιστές γιατί έτσι και αλλιώς μετανάστες θα γίνουν τα περισσότερα αυτών οπότε θα τους χρειαστούν και τα 2 αντικείμενα.thymiara θεικοοοοοοοοοοο !!!!!
Το επιχείρημα όλων που είναι αντίθετοι έχει να κάνει με την κούραση των παιδιών. Επειδή είμαι σχετικά νέος στον χώρο, τον καιρό που λειτούργησαν τα πρώτα ολοήμερα σχολεία την περασμένη δεκαετία είχαν πάλι τις ίδιες ενστάσεις;;;
Πρακτικόσυνεδρίασης του Συλλόγου Διδασκόντωντου 1ου Δημοτικού Σχολείου ΜεταμόρφωσηςΘΕΜΑ : «Ωρολόγιο πρόγραμμα δημοτικών σχολείων με ενιαίο αναμορφωμένο πρόγραμμα»Στη Μεταμόρφωση σήμερα 10.6.2010, ημέρα Πέμπτη και ώρα 13,30 μ.μ. στο γραφείο του 1ου Δημοτικού Σχολείου συνήλθε σε συνεδρίαση ο Σύλλογος διδασκόντων με θέμα ημερήσιας διάταξης τη «Συμμετοχή του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μεταμόρφωσης στο ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα»Μετά την ενημέρωση του Διευθυντή ακολούθησε διαλογική συζήτηση στη διάκρεια της οποίας διατυπώθηκαν οι παρακάτω απόψεις :1. Με το πολυνομοσχέδιο για το «νέο σχολείο» καταργείται ο δημόσιος και δωρεάν χαρακτήρας της εκπαίδευσης2. Η έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής οδηγεί τα σχολεία σε ανεύρεση πόρων3. Οι σχολικές μονάδες κατηγοριοποιούνται, γεγονός που καταργεί το αναφαίρετο δικαίωμα όλων των μαθητών στην ενιαία παροχή γνώσης4. Η αναγκαιότητα της καθημερινής παραμονής των μαθητών των μικρών τάξεων στο σχολείο μέχρι τις 14.00 μ.μ. δεν έχει καμμιά επιστημονική τεκμηρίωση, ούτε παιδαγωγική βάση.5. Εκ των πραγμάτων τα σχολεία θα εξαναγκαστούν σε συμπτύξεις τμημάτων, γεγονός που θα οδηγήσει σε αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα.6. Επιστημονικές έρευνες έχουν αποδείξει, πως η διδασκαλία των Αγγικών από την Α΄ τάξη είναι επιζήμια για τους μαθητές, καθώς δεν έχουν ακόμα διδαχθεί πλήρως τη μητρική τους γλώσσα.7. Το μάθημα των ηλεκτρονικών υπολογιστών απομονώνει τους μαθητές και δεν προάγει την κοινωνικοποίησή τους8. Η εναλλαγή 5 και 6 εκπαιδευτικών σε μια τάξη θα προκαλέσει σύγχυση στον ευαίσθητο ψυχισμό των μαθητών, ειδικά στις μικρές τάξεις.9. Υπάρχει αντίφαση ανάμεσα στις δύο παραγράφους της απόφασης που αναφέρονται στο διδακτικό και εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών. Η εμπειρία μας έχει διδάξει πως οι επιπλέον ώρες του προγράμματος θα καλυφθούν είτε με υπερωρίες που θα καταργήσουν το εργασιακό μας ωράριο, είτε με ωρομίσθιους και αναπληρωτές που θα φθάσουν στα σχολεία ... τα Χριστούγεννα.Για όλους αυτούς τους λόγους ο Σύλλογος Διδασκόντων κατά πλειοψηφία αποφασίζει :Να μη συμπεριληφθεί η σχολική μονάδα μας στο πρόγραμμα συτό.Το πρακτικό αυτό αναγνώστηκε και υπογράφεται( Ακολουθούν οι υπογραφές 18 δασκάλων )http://www.alfavita.gr/ank_b/ank10_6_10_1714.php
Δεν έχει ανακοινωθεί ούτε η ύλη των νεοεισαχθέντων μαθημάτων, ούτε ο τρόπος διδασκαλίας τους, ούτε το πως θα προλάβουν να αποκτήσουν παιδαγωγική επάρκεια όσοι θα διδάξουν στίς πρώτες τάξεις του δημοτικού. Όσοι δεν καταλαβαίνουν τι εννοώ και αρχίζουν τους χαρακτηρισμούς, δηλώνουν την ακαταλληλότητα τους. Σε όποιον δε σημαίνει τίποτα, για παράδειγμα, το να μάθει το παιδί τη χρήση αριθμομηχανής χωρίς να έχει μάθει να κάνει πράξεις, δεν έχω να πω τίποτα παραπάνω.