*

Αποστολέας Θέμα: Β γλωσσα-δημοτικό  (Αναγνώστηκε 71155 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #14 στις: Μάρτιος 29, 2011, 07:00:58 μμ »
Εννοώ με όλα αυτά ότι δεν υπάρχει λόγος να παράγονται πτυχιούχοι για μια ειδικότητα που -μετά λύπης μου το λέω- έχει πιάσει πάτο μέσα στην εκπαίδευση :-[. Λυπάμαι που μας κατάντησαν έτσι... Να δούμε τώρα πώς θα πορευθούμε από δω και πέρα. Λέτε να υπάρχει περίπτωση να ανοίξει καμιά θέση στην Αττική φέτος συνάδελφοι? Πέρσυ κάηκε η γούνα μας. Έχουμε λιώσει τόσα χρόνια στην παραμεθόριο.  :( Μόνο απογοήτευση νιώθω...
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:00:14 »

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #15 στις: Μάρτιος 29, 2011, 08:30:15 μμ »
Καταλαβαίνω την απογοήτευσή σου. Απλά όλα αυτά θα έπρεπε να τα είχαν σκεφτεί από χρόνια τα τμήματα Γαλλικής Φιλολογίας. Επρεπε να ανανεώσουν ύλη, προγράμματα, πρόσωπα, μέθοδο. Αλλά ποιοι θα το έκαναν; Οι βολεμένοι στις έδρες καθηγητές ή πολλοί φοιτητές που δεν έμπαιναν στον κόπο να διαβάσουν ένα βιβλίο στο πρωτότυπο και το μόνο που τους ένοιαζε ήταν να περάσουν τα μαθήματα άκοπα;

Αποσυνδεδεμένος phoebe1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 366
  • Φύλο: Γυναίκα
  • c'est la vie!
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #16 στις: Μάρτιος 29, 2011, 10:29:07 μμ »
¨Αραγε και της Αθήνας και της Θεσ/κης τα τμήματα θα συγχωνευτούν; Τους γερμανικούς γιατί δεν τους βάζει με τους αγγλικούς :o

Παράθεση
Στάλθηκε από: marvac
« στις: Σήμερα στις 06:56:05 μμ » Εισαγωγή παράθεσης

 Υπεραρκούμε οι  πτυχιούχοι της Γαλλικής Φιλολογίας για τουλάχιστον μια δεκαετία, για να μην πω εικοσαετία, κι αν οι συνθήκες το διατάξουν, τμήμα δημιουργείται στο άψε σβήσε
!

20 ετία και βάλε... ξέρεις πόσοι εϊναι οι εισακτέοι κάθε χρόνο; + τους πτυχιούχους εξωτερικού...

Το ΕΣΠΑ τελειώνει το 2012 ή το 2013 για εμάς;; Εννοώ γαι τους ΑΜΩ-εσπίτες.
''Σα βγεις στον πηγαιµό για την Ιθάκη, να εύχεσαι να 'ναι µακρύς ο δρόµος...''  ΙΘΑΚΗ

Κ. Καβάφης

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #17 στις: Μάρτιος 29, 2011, 11:53:50 μμ »
Το 2013 απ΄ότι θυμάμαι.
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:00:14 »

Αποσυνδεδεμένος mariefrance

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 08, 2011, 11:11:30 πμ »
Αυτο παλι τι ειναι βρε παιδια? Το εχει κανεις υποψη του? Σημερα το ειδα στο inital.gr αλλα πουθενα στα σαιτ των δικων μας συλλογων.

Ρεπορτάζ: dictyo.gr

Οι εκπρόσωποι των ενώσεων των ξένων γλωσσών είχαν συναντήσεις με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας κ. Κουλαιδή, τον Ειδικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας κ. Κοντογιάννη, Τους σχολικούς συμβούλους των ξένων γλωσσών του Π.Ι. και άλλα στελέχη του Υπουργείου Παιδείας.

Στις συναντήσεις αυτές ακούστηκαν τα ακόλουθα:

Θα φύγει από τα Δημοτικά σχολεία η 2η ξένη γλώσσα (θα παραμείνει μόνο στα σχολεία του πιλοτικού προγράμματος και εκεί για άγνωστο χρονικό διάστημα).

Τα Γυμνάσια θα χωριστούν σε σχολεία που θα διδάσκονται Γαλλικά η Γερμανικά.
Η επιλογή της γλώσσας που θα διδάσκεται στα γυμνάσια θα γίνεται από τον σύλλογο και τον Διευθυντή.
Αυτή την στιγμή υπάρχουν 1.500 Γαλλικής και 800 περίπου Γερμανικής εκπαιδευτικοί υπεράριθμοι στα Γυμνάσια.

Με τις αλλαγές στο ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ θα υπάρξουν υπεραριθμίες και στα Λύκεια.

Μετά τις συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολείων θα υπάρξει και από εκεί ένας μεγάλος αριθμός υπεράριθμων εκπαιδευτικών των ξένων γλωσσών.

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ;

ΘΑ ΜΕΤΑΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ;

Σε ερώτηση των εκπροσώπων των ενώσεων τι θα γίνει με όλους αυτούς τους υπεράριθμους καθηγητές των ξένων γλωσσών, στέλεχος του Υπουργείου απάντησε:

ΦΟΒΑΣΤΕ ; ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΟΛΥΣΟΥΜΕ !!!!!

Πάντως τα στελέχη της διοίκησης του Υπουργείου είπαν ότι όλα τα παραπάνω αποτελούν κομμάτι του σχεδιασμού και oτι θα ανακοινωθούν σύντομα οι όποιες αλλαγές.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ

Οι Σχολικοί σύμβουλοι του Π.Ι. συμμετείχαν σε συζητήσεις για αλλαγές στη διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας;

Οι Σχολικοί σύμβουλοι του Π.Ι. γνώριζαν για αυτόν τον σχεδιασμό του Υπουργείου Παιδείας;

Το Υπουργείο Παιδείας θα προχωρήσει στην υλοποίηση αυτού του σχεδιασμού;

http://www.dictyo.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8581:-2-&catid=48:2010-12-21-16-52-29

Αποσυνδεδεμένος mariefrance

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 08, 2011, 07:45:13 μμ »
Kαι ναι λοιπον ισχυει αυτη η φημολογια , εστειλα μειλ στην apf και μου το επιβεβαιωσαν οτι αυτο συζητιεται στο Υπουργειο , οτι δεν εχει παρθει καμια οριστικη αποφαση, οτι το παλευουν και πιεζουν οσο μπορουν και οτι θα βγαλουν συντομα ανακοινωση προς ενημερωση μας. Με τις υγειες μας,  αντε και κατωτερα.

Αποσυνδεδεμένος alceste

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1027
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 08, 2011, 08:08:39 μμ »
Α Ι Σ Χ ΟΣ -Α Ι Σ Χ Ο Σ-Α Ι Σ Χ Ο Σ.Μας ξεζουμισαν στο δημοτικο 5 χρονια-οπου καναμε δουλεια κι οχι αστεια-και τωρα μας πετανε εξω;;;;;;;;;;;;Δεν πειραζει θα κρατησουν θεατρα και χορους.ΝΤΡΟΠΗ
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 08, 2011, 09:38:13 μμ από alceste »

weakforce

  • Επισκέπτης
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 08, 2011, 09:25:33 μμ »
Έχω μια απορία...

Τα τελευταία χρόνια, η "μέριμνα" να εισαχθεί η δεύτερη ξένη γλώσσα στο Δημοτικό
και ο εμπλουτισμός της β/θμιας με την διευρυμένη επιλογή μεταξύ Ιταλικών - Ισπανικών - Γερμανικών
- Γαλλικών δεν ήταν απόρροια ουσιαστικής αναβάθμισης του Δημόσιου σχολείου, όσο πιστή ακολουθία
της Ευρωπαϊκής γραμμής που υπηρετούσε την πολιτική της διαπολιτισμικότητας και κυρίως της Ευρωπαϊκής ιδέας. Μάλιστα.. εάν δεν γινόταν αυτός ο "σχεδιασμός" - γιατί ουσιαστικά δεν έγινε επί της ουσίας "ξενόγλωσση μεταρρύθμιση" αυτού του είδους.. η Ελλάδα θα καλούνταν να πληρώσει και πρόστιμο ότι δεν ακολουθεί
τις Ευρωπαϊκές εκπαιδευτικές επιταγές.

Το Ευρωπαϊκό δίκαιο δεν περιλαμβάνει πρόστιμα για τέτοιου είδους αυθαιρεσίες?

Αλλά τι ψάχνω να βρω τώρα; "Γωνία" στο ευρώπουλο;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 08, 2011, 09:27:42 μμ από weakforce »

Αποσυνδεδεμένος maraki82

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 311
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 08, 2011, 10:06:04 μμ »
Α Ι Σ Χ ΟΣ -Α Ι Σ Χ Ο Σ-Α Ι Σ Χ Ο Σ.Μας ξεζουμισαν στο δημοτικο 5 χρονια-οπου καναμε δουλεια κι οχι αστεια-και τωρα μας πετανε εξω;;;;;;;;;;;;Δεν πειραζει θα κρατησουν θεατρα και χορους.ΝΤΡΟΠΗ

Οπως τα λες, ξεζουμισμα κανονικοτατο σε 3-5 σχολεια...Κ οσο για τη δουλεια που εχουμε ριξει, δεν το συζηταω. Χωρις να εχουμε καν απο τις σπουδες μας ενα μπουσουλα για το πώς διδασκουμε στην πρωτοβαθμια, ριξαμε τοσο κοπο κ χρημα να επιμορφωθουμε για ποιον λόγο; Τι το ψαχνουμε; Τελειωνει η χρηματοδοτηση απο  το ΕΣΠΑ...Αφου μας χρησιμοποιησαν για να δειξουν κ στην Ευρωπη οτι απορροφωνται τα κονδυλια, τωρα τελος. Ποια πολυγλωσσια?Οταν μιλαει η Διαμαντοπουλου για προωθηση της πολυγλωσσίας εννοει τη μονοκρατορια της αγγλικης, ακομα κ οταν μιλαει για συνδεση ΚΠΓ κ ξενογλωσσης εκπαιδευσης στα σχολεία εννοει μονο τα αγγλικα, ας μην παραμυθιαζομαστε πλεον...

Αποσυνδεδεμένος MelG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Tout est possible.
    • Προφίλ
    • Καλά που έχουμε και τον Μάικλ Τζάκσον...
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #23 στις: Μάιος 08, 2011, 10:23:45 μμ »
Ποια 3 σχολεία; Σε 5 είμαι και πήγα να συμπληρώσω την βεβαίωση αναπληρωτή για την πιστοποίηση α επιπέδου κι είχε 4 πεδία για τα σχολεία. Δεν το διανοούνται ότι κάποιοι γίνονται τιραμόλες σε πολλά σχολεία. Μια χρονιά ήμουν 10 ώρες σε 3 διαφορετικούς νομούς. Καλά να πάθω, μηδέν αξιοπρέπεια, μηδέν αξιώσεις. Τους έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου 4 χρόνια και το αποτέλεσμα είναι αυτό. Φταίμε. Γιατί δεν ξεσηκωθήκαμε. Αλλοι κλάδοι φέτος πρώτη φορά δουλεύουν με εσπα και ως ακω κιόλας και αμέσως διαμαρτυρ'ηθηκαν κι οργάνωσαν και την επίσχεση γιατί καθυστέρησε η πληρωμή 2 μήνες. Εμείς τον ύπνο του δικαίου τόσα χρόνια πληρωνόμασταν ειδικά στις αρχές μετά από πολλούς μήνες και μάλιστα ως ωρομίσθιοι εσπα (εγώ την πρώτη χρονιά πληρώθηκα Σεπτέμβριο) κι ούτε μια διαμαρτυρία. Βρίσκουν και τα κάνουν μου φαίνεται.
Χαίρομαι που δε θα διοριστώ ποτέ τελικά γιατί θα μείνω στην πόλη μου που λατρεύω.
Καλά που έχουμε και τον Μάικλ Τζάκσον πάντως...
http://www.youtube.com/user/mjacksontruth

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #24 στις: Μάιος 08, 2011, 10:34:21 μμ »
Koρυφαιο το εικονίδιο  ;D!

Καλά παιδιά έχω πάθει σοκ με αυτά που διαβαζω... Απελπισία... Δε θα φαινόταν λογική η σκέψη οι 1500 υπεράριθμοι της δευτεροβάθμιας να πάνε στα δημοτικά μετά το τέλος του ΕΣΠΑ? Ρωτάω μπας και κάτι μου διαφεύγει...
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #25 στις: Μάιος 09, 2011, 11:28:55 πμ »
Αθήνα, 9 Μαΐου 2011
                                                   
                                         Προς: Υφυπουργό Π.Δ.Β.Μ.Θ. κα Έφη Χριστοφιλοπούλου


                                            Κοιν: 1. Πρόεδρο της Δημοκρατίας, κ. Κάρολο Παπούλια
        2. Πρωθυπουργό της Ελλάδας, κ. Γεώργιο Παπανδρέου
                           3. Υπουργό Π.Δ.Β.Μ.Θ., κα Άννα Διαμαντοπούλου
                                                  4. Γεν. Γραμματέα Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ., κ. Β. Κουλαϊδή,
                                                  5. Ειδικό Γραμματέα Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ., κ. Μ. Κοντογιάννη                                                                                       


ΘΕΜΑ: Ερωτήματα προς την Υφυπουργό Παιδείας, ως προς την εκπαιδευτική πολιτική που θα εφαρμοστεί αναφορικά με τη β’ διδασκόμενη ξένη γλώσσα (Γαλλικά, Γερμανικά) στα σχολεία της χώρας.

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ.

Εδώ και δέκα ημέρες από έγκυρη πηγή πληροφορηθήκαμε ότι στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό του ΥΠΔΒΜΘ για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν περιλαμβάνεται η διδασκαλία της β’ ξένης γλώσσας.
Συγκεκριμένα πληροφορηθήκαμε ότι η β’ ξένη γλώσσα θα συνεχίσει να διδάσκεται μόνο στα 800 Δημοτικά του πιλοτικού προγράμματος. Επίσης, ότι στα Γυμνάσια θα διδάσκεται μόνο μία β’ ξένη γλώσσα.
Επειδή από στελέχη του ΥΠΔΒΜΘ, αρμόδια για τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό, με τα οποία ήρθαμε αμέσως σε επαφή  μας έδωσαν αντικρουόμενες πληροφορίες και δεν διέψευσαν με πειστικό τρόπο τις πληροφορίες που είχαμε   
Επειδή αυτές οι πληροφορίες δημιούργησαν μεγάλη ανησυχία και ανασφάλεια στους 5000 καθηγητές τους οποίους εκπροσωπούμε
Επειδή η συνάντηση μαζί σας την οποία έχουμε ζητήσει δεν κατέστη ακόμα δυνατόν να πραγματοποιηθεί
Επειδή αγωνιούμε ότι οι προτάσεις αυτές θα υλοποιηθούν χωρίς οι Επιστημονικοί φορείς των καθηγητών Γαλλικής και Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας να μπορέσουμε  να καταθέσουμε  τις προτάσεις και την επιχειρηματολογία μας και να έχουμε μία εποικοδομητική συζήτηση μαζί σας
Ζητάμε, πριν λάβετε οριστικές αποφάσεις, οι οποίες θα καθορίσουν το μέλλον της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στην Ελλάδα, των μαθητών/ μαθητριών του ελληνικού σχολείου και των καθηγητών/ καθηγητριών ΠΕ05 και ΠΕ07, να έχουμε μαζί σας μία συνάντηση, όσο το δυνατόν συντομότερα επιτρέπουν οι υποχρεώσεις σας ώστε να μας απαντήσετε επίσημα στα ερωτήματα, τα οποία εύλογα μας απασχολούν. 
   Υφίσταται ενιαία και συνεκτική εκπαιδευτική πολιτική ως προς τη 2η διδασκόμενη ξένη γλώσσα στο ελληνικό δημόσιο σχολείο στην Π/θμια και Δ/θμια εκπαίδευση; Γιατί δεν υφίσταται διαφάνεια ως προς τη διατύπωση των θέσεων του Υπουργείου πριν την λήψη των τελικών αποφάσεων και την επιβολή τους; Γιατί έχουμε την αίσθηση, ας μας επιτραπεί η έκφραση, ενός «κρυφτού», που μάλλον παραπέμπει στο «χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου»;
   Αν ισχύει κάτι τέτοιο, θα εξακολουθήσει να παραμένει επίκαιρη όσο ποτέ η ιστορική ρήση: «η μεταρρύθμιση που δεν έγινε». Υφίσταται η αρχή της συνέχειας στην εφαρμοζόμενη ξενόγλωσση εκπαιδευτική πολιτική και ειδικότερα ως προς τη β’ ξένη γλώσσα;  Υφίστανται τάση και αποφάσεις διορθωτικών κινήσεων του υπάρχοντος σχεδιασμού και εφαρμογής και βούληση περαιτέρω βελτίωσής τους; Όταν μάλιστα, είναι σαφές ότι προηγούμενη εφαρμογή είχε τύχει συγχρηματοδότησης, οπότε είναι εκ των ων ουκ άνευ επιβεβλημένη η διατήρηση της αρχής της συνέχειας.
   Προβλέπεται η σύνδεση της διδασκαλίας της 2ης ξένης γλώσσας με Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας, όταν μάλιστα με το έσοδο των παραβόλων είναι δυνατόν να αυξηθούν τα έσοδα του Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ.;  Επιπλέον η πρόταση αυτή είναι ανέξοδη αν αξιοποιηθεί σωστά το υπάρχον ανθρώπινο δυναμικό, προκειμένου να επέλθει, και στην με πράξεις επικέντρωση στην αρχή «πρώτα ο μαθητής»;     
Γνωρίζετε, από τα επεξεργασμένα στοιχεία που έχετε στη διάθεσή σας, ότι το επιχείρημα, σύμφωνα με το οποίο το υπάρχον διορισμένο προσωπικό δεν επαρκεί για κάλυψη όλων των δημοτικών της χώρας, δεν ευσταθεί;
Ήδη, κατά το τρέχον σχολικό έτος πλεόναζε σημαντικότατος αριθμός καθηγητών Γαλλικής και Γερμανικής Γλώσσας, το οποίο απασχολήθηκε είτε με β’ ανάθεση είτε σε διοικητικές θέσεις.  Σε αυτόν τον αριθμό δεν έχουν συνυπολογισθεί οι πλεονάζοντες καθηγητές, που θα προκύψουν από την κατάργηση στην πράξη της διδασκαλίας της β’ ξένης γλώσσας στα Λύκεια και από τις καταργήσεις/ συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων. Τι δικαιολογεί, λοιπόν, μια τέτοια  απόφαση;
   Η ηγεσία του Υπουργείου θεωρεί ότι το «πρώτα ο μαθητής» δεν επιτυγχάνεται με το να τον εφοδιάσει με τη γνώση και την πιστοποίηση μιας δεύτερης ξένης γλώσσας, ώστε να γίνει περισσότερο εγγράμματος και συγχρόνως ανταγωνιστικός πολίτης στην αγορά εργασίας στη χώρα μας, στην Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο; Οι μεθοδολογικές  τεχνικές που αξιοποιούνται  στις ξένες γλώσσες συνδέονται άρρηκτα με την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και του πολιτισμού. 
   Μπορείτε να πείσετε τους γονείς ότι στοχεύετε στο καλό των παιδιών τους εάν καταργήσετε τη διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας από το Δημοτικό; Όταν οι ίδιοι, σε εποχή οικονομικής κρίσης και ανεργίας, με το υστέρημά τους επενδύουν στην εκμάθηση των ξένων γλωσσών των παιδιών τους; Με τον τρόπο αυτό συμβάλλετε στην άμβλυνση των κοινωνικών και εκπαιδευτικών ανισοτήτων και συγχρόνως στην προσφορά ισότητας ευκαιριών;
   Όταν το κριτήριο «ξένες γλώσσες», προσμετράται και μοριοδοτείται ως ουσιαστικό και τυπικό προσόν του βιογραφικού σημειώματος για την κατάληψη θέσεων εργασίας παντού στην υφήλιο, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα, θεωρείτε ότι η άσκηση μιας τέτοιας πολιτικής και στρατηγικών μπορεί να οδηγήσει σε προστιθέμενη αξία για τη χώρα, το κράτος και τους πολίτες;  Επίκαιρο παράδειγμα: το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας απαιτεί και μοριοδοτεί για την  επιλογή στελεχών και γενικά για τις θέσεις υψηλής ευθύνης την πιστοποιημένη - και μάλιστα σε υψηλό επίπεδο γνώσης- 2η ξένη γλώσσα.
   Σε περίπτωση που η διαφαινόμενη εκπαιδευτική πολιτική ως προς τη β’ ξένη γλώσσα αρχίζει να εφαρμόζεται, τι σκοπεύετε να κάνετε με όλο αυτό το πλεονάζον προσωπικό που θα προκύψει; Η διαβεβαίωσή που είχαμε στις συναντήσεις  μας ότι «όλοι οι καθηγητές γαλλικών και γερμανικών θα βρίσκονται στην τάξη από το επόμενο σχολικό έτος», είστε σίγουρη ότι έχει δείκτη εφικτότητας;
Κυρία Υπουργέ, γνωρίζετε καλά ότι η δικαιολογία για την ουσιαστική κατάργηση της διδασκαλίας της β’ ξένης γλώσσας στο Δημοτικό Σχολείο ούτε ευσταθεί ούτε τεκμηριώνεται με βάση τα ίδια τα στοιχεία που διαθέτετε.
        Είναι βέβαιο δε, ότι ο μέσος πολίτης και η εκπαιδευτική κοινότητα θα ξενίζονταν ή κοινωνικά θα εξαγριώνονταν σε εποχή οικονομικής και κοινωνικής κρίσης αν, για παράδειγμα, εκ των υστέρων αντιλαμβάνονταν ότι το Υπουργείο δήλωνε μεν αδυναμία ως προς την παντελώς ανέξοδη διατήρηση της διδασκαλίας της β’ ξένης γλώσσας στο Σχολείο, η οποία  δεν επιβαρύνει, όπως ήδη αναλύσαμε, σε τίποτα το δημόσιο προϋπολογισμό, προέβαινε δε πιθανόν σε μη καθοριστικά στοχευμένες και αποσβέσιμες, ποιοτικά και ποσοτικά, προσλήψεις ανθρώπινου δυναμικού.
       Κυρία Υπουργέ, κάνουμε έκκληση, πριν προβείτε σε οποιαδήποτε οριστική απόφαση, να λάβετε υπόψη σας ότι υπάρχει πλεονάζον προσωπικό εκπαιδευτικών Γαλλικής και Γερμανικής γλώσσας, που θα μπορούσατε να αξιοποιήσετε ορθολογικότερα και οπωσδήποτε ανέξοδα, αποδεικνύοντας εμπράκτως το «πρώτα ο μαθητής», ενώ ταυτόχρονα θα επιδεικνύατε κοινωνική πολιτική, τόσο προς τους γονείς, που εν μέσω οικονομικής κρίσης αδυνατούν να αντιμετωπίσουν έξοδα ιδιωτικής εκπαίδευσης, όσο και κοινωνική ευαισθησία προς τους υφισταμένους υπαλλήλους, τους καθηγητές ΠΕ05 και ΠΕ07.
      Τέλος, η αποσπασματικότητα ως προς την εκπαιδευτική πολιτική των ξένων γλωσσών και ειδικότερα της β’ ξένης γλώσσας, για την οποία πολλάκις έχει κατηγορηθεί το Υπουργείο Παιδείας, μπορεί κάλλιστα να πάψει να υφίσταται αν υπάρχει η βούληση και το όραμα, με ανέξοδες προσεγγίσεις, να παρέχεται η βέλτιστη ποιότητα εκπαίδευσης στο σχολείο, εξασφαλίζοντας και διασφαλίζοντας τη συνέχεια της διδασκαλίας των ξένων γλωσσών σε όλες τις βαθμίδες του Δημόσιου Σχολείου.
Με εκτίμηση
Για τα ΔΣ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΚΓ ΠΕ)
info@apf.gr    www.apf.gr 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΣΚΓΓΦ ΠΠ)
aplf@otenet.gr    www.aplf.gr 

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΠΑΣΥΚΑΓΑ)
apelf@hotmail.com    www.pasykaga.gr 

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕΚΑΓΕΠΕ)
info@deutsch.gr    www.deutsch.gr   

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΠΕΚΑΓΕΠΕ ΒΕ)
thessaloniki@deutsch.gr    www.deutsch.gr
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος spasiklaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #26 στις: Μάιος 09, 2011, 03:31:57 μμ »
O  μεγαλύτερος δάσκαλος όλων των εποχών είχε μόνο 12 μαθητές και σε μένα βάζουν τουλάχιστον 25 στην τάξη!!

Αποσυνδεδεμένος phoebe1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 366
  • Φύλο: Γυναίκα
  • c'est la vie!
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #27 στις: Μάιος 09, 2011, 03:39:10 μμ »
Koρυφαιο το εικονίδιο  ;D!

Καλά παιδιά έχω πάθει σοκ με αυτά που διαβαζω... Απελπισία... Δε θα φαινόταν λογική η σκέψη οι 1500 υπεράριθμοι της δευτεροβάθμιας να πάνε στα δημοτικά μετά το τέλος του ΕΣΠΑ? Ρωτάω μπας και κάτι μου διαφεύγει...

Σκέφτονται να μας καταργήσουν απο την Πρωτοβάθμια (προπύργιο του κλάδου μας)... Oh mon Dieu!  Να θες να δουλέψεις και να μη σε αφήνουν... και μετά μιλάμε για υπεραριθμίες... λογικό δεν είναι?!
''Σα βγεις στον πηγαιµό για την Ιθάκη, να εύχεσαι να 'ναι µακρύς ο δρόµος...''  ΙΘΑΚΗ

Κ. Καβάφης

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159599
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 445
Σύνολο: 464

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.