*

Αποστολέας Θέμα: Β γλωσσα-δημοτικό  (Αναγνώστηκε 71300 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος maraki82

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 311
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #42 στις: Μάιος 12, 2011, 09:34:14 μμ »
AΠΟ APF.GR:



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 
Σήμερα Τετάρτη 11-5-2011 η Πρόεδρος Δ. Μαυροματάκη και η Αντιπρόεδρος Α. Γαλανοπούλου του Συνδέσμου Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας Π.Ε, η Πρόεδρος Μ. Λεονάρδου του Συλλόγου Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Π.Π., η Πρόεδρος Ε. Κουτσουδάκη και η Αντιπρόεδρος Α. Δήμα του Πανελλήνιου Συλλόγου Καθηγητών Γαλλικής, ο Π. Σλίμπας, Πρόεδρος του παραρτήματος Β. Ελλάδας της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε και η Γ. Γραμματέας Δ. Καλλανιώτη της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε. είχαν συνάντηση με την Υφυπουργό Παιδείας κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου. Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Ειδικός Γραμματέας του ΥΠΔΒΜΘ κ. Μ. Κοντογιάννης και ο βουλευτής Α΄ Πειραιώς και Νήσων κ. Δ. Καρύδης.
Στη συνάντηση εργασίας, η οποία διήρκεσε 1.30 ώρα, η Υφυπουργός παρουσίασε τους στόχους του ΥΠΔΒΜΘ σχετικά με τις ξένες γλώσσες, λέγοντας χαρακτηριστικά «οι ξένες γλώσσες είναι στόχος έτσι κι αλλιώς» και μας ενημέρωσε ότι σχεδιάζεται οι μαθητές ολοκληρώνοντας την υποχρεωτική εκπαίδευση (Γυμνάσιο) να γνωρίζουν καλά 2 ξένες γλώσσες.
Από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα λειτουργήσουν πιλοτικά 40 Δημοτικά και 80 Γυμνάσια με τα νέα αναλυτικά προγράμματα, τα οποία επιφυλάχθηκε να μας παρουσιάσει όταν ολοκληρωθούν.
Φαίνεται ότι προς το παρόν επικρατεί η άποψη να παρέχεται στο Γυμνάσιο η γνώση 2 ξένων γλωσσών: της Αγγλικής και της Γαλλικής ή Γερμανικής, με κριτήριο τις επιλογές των μαθητών, οπότε διαφαίνεται ότι οι μαθητές σύμφωνα με την επιλογή τους θα φοιτούν στο σχολείο που διδάσκεται η αντίστοιχη γλώσσα (Γαλλική ή Γερμανική). Συνεπώς το Υπουργείο προς το παρόν επιμένει στο χωρισμό των Γυμνασίων σε Γαλλόφωνα και Γερμανόφωνα.
Για τη στελέχωση των σχολείων θα γίνει ορθολογικότερη ανακατανομή του ανθρώπινου δυναμικού σε επίπεδο Δήμου ή και όμορων Δήμων.
Συζητείται επίσης η σύσταση οργανικών θέσεων ΠΕ05 και ΠΕ07 στην Π/θμια.
Το ΥΠΔΒΜΘ, μη έχοντας πρόταση σχετικά με τη β’ ανάθεση, προτίθεται να καλύψει ανάγκες της Π/θμιας σε καθηγητές Γαλλικής και Γερμανικής με το πλεονάζον προσωπικό από την Δ/θμια, ώστε οι καθηγητές να συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο με το αντικείμενό τους.
Η Υφυπουργός κατά δήλωσή της θεωρεί τη συνάντησή μας ως πρώτη συνεργασία η οποία θα επαναληφθεί πριν οριστικοποιηθεί ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός.
Οι εκπρόσωποι των Επιστημονικών φορέων παρουσίασαν τις πάγιες θέσεις τους, οι οποίες αναφέρονται αναλυτικά στα κείμενα τα οποία έχουν κατατεθεί.
 
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΚΓ ΠΕ)
info@apf.gr   www.apf.gr
 
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ
(ΣΚΓΓΦ ΠΠ)
aplf@otenet.gr   www.aplf.gr
 
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΠΑΣΥΚΑΓΑ)
apelf@hotmail.com   www.pasykaga.gr
 
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕΚΑΓΕΠΕ)
info@deutsch.gr   www.deutsch.gr
 
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΠΕΚΑΓΕΠΕ ΒΕ)
thessaloniki@deutsch.gr   www.deutsch.gr
 
 
                                   
Για την υπόθεση των διοριστέων αυτων των ειδικοτητων να υποθεσω οτι δεν ειπώθηκε κατι,ε;;


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:30:38 »

Αποσυνδεδεμένος alceste

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1027
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #43 στις: Μάιος 13, 2011, 02:34:09 μμ »
Oι διοριστεοι δεν θα μεινουν απ εξω.Δεν κινδυνευει ο διορισμος.Δεν ειναι εκει το θεμα.Το θεμα ειναι οτι ΚΑΙ φετος ισως δεν φυγουμε κι αυτο εχει αμεση επιπτωση στους αδιοριστους συναδερφους των πινακων αναπληρωτων,καθως ΔΕΝ θα αδειασει απο εμας ο πινακας για να ανεβουν πιο πανω
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 13, 2011, 02:35:48 μμ από alceste »

Αποσυνδεδεμένος maraki82

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 311
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #44 στις: Μάιος 13, 2011, 02:52:59 μμ »
Δεν ειμαι κ πολυ σιγουρη οτι δεν κινδυνευει ο διορισμος...Αλλα κ ετσι να ειναι, με τις προοπτικες που υπαρχουν στον κλαδο μας (ΠΕ07) σκεφτομαι εαν αξιζει τελικα να διοριστω. Νιωθω οτι οταν ερθει ο διορισμος θα πρεπει να κανω μια επιλογη, μακρια κ χωρις οικογενεια ή στην πολη μου, δουλευοντας οπουδηποτε, αλλα τουλαχιστον με αυτους που αγαπαω. Οχι τιποτε αλλο, θελω να ζω, οχι να φυτοζωω...

Αποσυνδεδεμένος alceste

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1027
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #45 στις: Μάιος 13, 2011, 03:06:13 μμ »
Να εισαι ΑΠΟΛΥΤΑ σιγουρη.Δεν κινδυνευει

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:30:38 »

Αποσυνδεδεμένος npb

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 250
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #46 στις: Μάιος 13, 2011, 03:16:18 μμ »
Φοβάμαι ότι κανείς πλέον δε μπορεί να είναι απόλυτα σίγουρος για κάτι. Τα γεγονότα μας προσπερνούν με τρομακτική ταχύτητα.
Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,
μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.

Αποσυνδεδεμένος alceste

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1027
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #47 στις: Μάιος 13, 2011, 03:19:59 μμ »
Επαναλαμβανω:Να εισαι ΑΠΟΛΥΤΑ σιγουρη/ος.Δεν μιλαω στον αερα

Αποσυνδεδεμένος phoebe1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 366
  • Φύλο: Γυναίκα
  • c'est la vie!
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #48 στις: Μάιος 13, 2011, 10:55:19 μμ »
Επαναλαμβανω:Να εισαι ΑΠΟΛΥΤΑ σιγουρη/ος.Δεν μιλαω στον αερα

Συμφωνώ και επαυξάνω! Αυτό άλλωστε αφορά μόνο τους άμεσα ενδιαφερόμενους. Το θέμα όμως δεν είναι εκεί...
Οι ξενόγλωσσοι πάμε απ'το κακό στο χειρότερο... για να δούμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον για του χρόνου-αναφέρομαι στην πρωτοβάθμια...
''Σα βγεις στον πηγαι΅ό για την Ιθάκη, να εύχεσαι να 'ναι ΅ακρύς ο δρό΅ος...''  ΙΘΑΚΗ

Κ. Καβάφης

Αποσυνδεδεμένος dimisfl

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 361
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #49 στις: Μάιος 16, 2011, 05:22:42 μμ »
   
  ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΣΕΠ 2008
Αξιότιμε Κύριε Γενικέ Γραμματέα
 
Ως Διοριστέοι Εκπαιδευτικοί του ΑΣΕΠ 2008 με ειδικότητες ΠΕ05 Γαλλικής και ΠΕ07 Γερμανικής γλώσσας, απευθυνόμαστε πρώτη φορά προς εσάς προκειμένου να σας ενημερώσουμε για το θέμα των υπεραριθμιών, το οποίο ταλανίζει τους κλάδους μας. Με βάση την σημερινή πραγματικότητα, όπου συντελείται προσπάθεια εξορθολογισμού των δαπανών, γενικότερα στον δημόσιο τομέα και ειδικότερα στην Παιδεία, βασική μας επιδίωξη και ταυτόχρονα πρόταση μας προς το Υπουργείο σας για την θεραπεία των υπεράριθμων ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι να τους αποδοθούν οργανικές θέσεις στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Πιστεύουμε πως η λύση αυτή είναι η πλέον ενδεδειγμένη και δοκιμασμένη, αναλογιζόμενοι πως ήδη υπηρετούμε ως αναπληρωτές, κανονικού ή μειωμένου ωραρίου, στα δημοτικά σχολεία της χώρας. Η εμπειρία αυτή μας επιτρέπει να γνωρίζουμε πως η παρουσία μας στα δημοτικά σχολεία της χώρας είναι ωφέλιμη για τους παρακάτω λόγους:

α) παιδαγωγικά, προσφέρει στους μαθητές του δημοτικού την δυνατότητα να μάθουν μια ξένη γλώσσα από μικρή ηλικία ενταγμένη στο σχολικό τους πρόγραμμα, έτσι ώστε να μην επιβαρύνονται οι μαθητές από νωρίς με πολύωρη εξωσχολική μαθητεία,
β) κοινωνικά, δίνει την δυνατότητα σε μαθητές που δεν διαθέτουν τους οικονομικούς πόρους να αποκτήσουν δεξιότητες, στις οποίες δεν θα μπορούσαν να έχουν πρόσβαση, με αποτέλεσμα να πραγματώνεται η συνταγματική ισότητα σ ένα τόσο ευαίσθητο χώρο, όπως αυτός της παιδείας, και σε μία τόσο δύσκολη για τα οικονομικά δεδομένα του ελληνικού νοικοκυριού συγκυρία,
γ) εθνικά, επιτρέπει σε μαθητές της επαρχίας, όπου φροντιστήρια ξένων γλωσσών δεν υπάρχουν, να μάθουν ξένες γλώσσες και να αρθεί έτσι ο εκπαιδευτικός αποκλεισμός των μαθητών της υπαίθρου, γεγονός αναγκαίο για την πολιτική παρουσία του κράτους σε ευαίσθητες εθνικά περιοχές.  Για όλους τους παραπάνω λόγους θεωρούμε πως η παραχώρηση οργανικών θέσεων σε ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς στα δημοτικά σχολεία της χώρας αποτελεί όχι μόνο λύση στο πρόβλημα των υπεραριθμιών, αλλά είναι και ωφέλιμη τόσο για το κράτος, όσο και για τους ίδιους τους μαθητές.
 
Κύριε Γενικέ,

γνωρίζουμε πως μέχρι τώρα μια τέτοια προοπτική συναντούσε «σκοπέλους» από διάφορες εκπαιδευτικές κοινότητες για λόγους προσωπικών συμφερόντων. Θέλουμε ευθαρσώς να δηλώσουμε πως διαφωνούμε πλήρως με όσους αντιδρούν στην παραχώρηση οργανικών θέσεων σε ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς στα δημοτικά σχολεία της χώρας. Ως διοριστέοι εκπαιδευτικοί του ΑΣΕΠ 2008, έχουμε ξεκάθαρα ταχθεί υπέρ της νομιμότητας σε όλες τις εκφάνσεις της. Βάση του κώδικα των δημοσίων υπαλλήλων Ν. 3528/07 (ΦΕΚ 26Α/9-2-07) το υπουργείο σας είναι υποχρεωμένο να μας διορίσει δυνάμει των άρθρων 15, 16 και 17 του ανωτέρω νόμου και εμείς ως δημόσιοι υπάλληλοι έχουμε δυνάμει των άρθρων 24, 25, 27 και 30 του αυτού νόμου την υποχρέωση να εκτελέσουμε το έργο που μας ανατέθηκε. Γι αυτό θεωρούμε απαράδεκτο και παράλογο ομάδες εκπαιδευτικών, κινούμενοι από ίδια συμφέροντα και αγνοώντας τις εκπαιδευτικές ανάγκες, να αντιτίθενται στην εκτέλεση έργου σύμφυτου με την ιδιότητα μας ως ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών. Συνεπώς, λαμβάνοντας υπόψη τις απαιτήσεις των καιρών και το υπάρχον νομικό πλαίσιο, αιτούμαστε προς εσάς, Κύριε Γενικέ, όπως προχωρήσετε ανεμπόδιστα στην παραχώρηση οργανικών θέσεων σε ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς στα δημοτικά σχολεία της χώρας.

Σας ευχαριστούμε, εκ των προτέρων, για την προσοχή σας στο αίτημα που σας παρουσιάσαμε. Δηλώνουμε πως θα είμαστε παρόν σε κάθε προσπάθεια βελτίωσης της εκπαίδευσης στον τόπο μας με κριτήριο αποκλειστικά την διαφύλαξη της νομιμότητας, τις απαιτήσεις της δύσκολης εποχής, την οποία όλοι μας βιώνουμε, και τις ανάγκες των μαθητών μας.

Με τιμή

Αξιότιμε Κύριε Γενικέ Γραμματέα
 
Ως Διοριστέοι Εκπαιδευτικοί του ΑΣΕΠ 2008 με ειδικότητες ΠΕ05 Γαλλικής και ΠΕ07 Γερμανικής γλώσσας, απευθυνόμαστε πρώτη φορά προς εσάς προκειμένου να σας ενημερώσουμε για το θέμα των υπεραριθμιών, το οποίο ταλανίζει τους κλάδους μας. Με βάση την σημερινή πραγματικότητα, όπου συντελείται προσπάθεια εξορθολογισμού των δαπανών, γενικότερα στον δημόσιο τομέα και ειδικότερα στην Παιδεία, βασική μας επιδίωξη και ταυτόχρονα πρόταση μας προς το Υπουργείο σας για την θεραπεία των υπεράριθμων ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι να τους αποδοθούν οργανικές θέσεις στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Πιστεύουμε πως η λύση αυτή είναι η πλέον ενδεδειγμένη και δοκιμασμένη, αναλογιζόμενοι πως ήδη υπηρετούμε ως αναπληρωτές, κανονικού ή μειωμένου ωραρίου, στα δημοτικά σχολεία της χώρας. Η εμπειρία αυτή μας επιτρέπει να γνωρίζουμε πως η παρουσία μας στα δημοτικά σχολεία της χώρας είναι ωφέλιμη για τους παρακάτω λόγους: α)  παιδαγωγικά, προσφέρει στους μαθητές του δημοτικού την δυνατότητα να μάθουν μια ξένη γλώσσα από μικρή ηλικία ενταγμένη στο σχολικό τους πρόγραμμα, έτσι ώστε να μην επιβαρύνονται οι μαθητές από νωρίς με πολύωρη εξωσχολική μαθητεία, β) κοινωνικά, δίνει την δυνατότητα σε μαθητές που δεν διαθέτουν τους οικονομικούς πόρους να αποκτήσουν δεξιότητες, στις οποίες δεν θα μπορούσαν να έχουν πρόσβαση, με αποτέλεσμα να πραγματώνεται η συνταγματική ισότητα σ ένα τόσο ευαίσθητο χώρο, όπως αυτός της παιδείας, και σε μία τόσο δύσκολη για τα οικονομικά δεδομένα του ελληνικού νοικοκυριού συγκυρία  γ) εθνικά, επιτρέπει σε μαθητές της επαρχίας, όπου φροντιστήρια ξένων γλωσσών δεν υπάρχουν, να μάθουν ξένες γλώσσες και να αρθεί έτσι ο εκπαιδευτικός αποκλεισμός των μαθητών της υπαίθρου, γεγονός αναγκαίο για την πολιτική παρουσία του κράτους σε ευαίσθητες εθνικά περιοχές.  Για όλους τους παραπάνω λόγους θεωρούμε πως η παραχώρηση οργανικών θέσεων σε ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς στα δημοτικά σχολεία της χώρας αποτελεί όχι μόνο λύση στο πρόβλημα των υπεραριθμιών, αλλά είναι και ωφέλιμη τόσο για το κράτος, όσο και για τους ίδιους τους μαθητές.
 

Κύριε Γενικέ, γνωρίζουμε πως μέχρι τώρα μια τέτοια προοπτική συναντούσε «σκοπέλους» από διάφορες εκπαιδευτικές κοινότητες για λόγους προσωπικών συμφερόντων. Θέλουμε ευθαρσώς να δηλώσουμε πως διαφωνούμε πλήρως με όσους αντιδρούν στην παραχώρηση οργανικών θέσεων σε ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς στα δημοτικά σχολεία της χώρας. Ως διοριστέοι εκπαιδευτικοί του ΑΣΕΠ 2008, έχουμε ξεκάθαρα ταχθεί υπέρ της νομιμότητας σε όλες τις εκφάνσεις της. Βάση του κώδικα των δημοσίων υπαλλήλων Ν. 3528/07 (ΦΕΚ 26Α/9-2-07) το υπουργείο σας είναι υποχρεωμένο να μας διορίσει δυνάμει των άρθρων 15, 16 και 17 του ανωτέρω νόμου και εμείς ως δημόσιοι υπάλληλοι έχουμε δυνάμει των άρθρων 24, 25, 27 και 30 του αυτού νόμου την υποχρέωση να εκτελέσουμε το έργο που μας ανατέθηκε. Γι αυτό θεωρούμε απαράδεκτο και παράλογο ομάδες εκπαιδευτικών, κινούμενοι από ίδια συμφέροντα και αγνοώντας τις εκπαιδευτικές ανάγκες, να αντιτίθενται στην εκτέλεση έργου σύμφυτου με την ιδιότητα μας ως ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών. Συνεπώς, λαμβάνοντας υπόψη τις απαιτήσεις των καιρών και το υπάρχον νομικό πλαίσιο, αιτούμαστε προς εσάς, Κύριε Γενικέ, όπως προχωρήσετε ανεμπόδιστα στην παραχώρηση οργανικών θέσεων σε ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς στα δημοτικά σχολεία της χώρας.

Σας ευχαριστούμε, εκ των προτέρων, για την προσοχή σας στο αίτημα που σας παρουσιάσαμε. Δηλώνουμε πως θα είμαστε παρόν σε κάθε προσπάθεια βελτίωσης της εκπαίδευσης στον τόπο μας με κριτήριο αποκλειστικά την διαφύλαξη της νομιμότητας, τις απαιτήσεις της δύσκολης εποχής, την οποία όλοι μας βιώνουμε, και τις ανάγκες των μαθητών μας.


Με τιμή

ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΣΕΠ 2008

ΤΟΜΕΑΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ

Αποσυνδεδεμένος katia2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #50 στις: Μάιος 16, 2011, 05:42:29 μμ »
AN ΥΠΑΡΧΟΥΝ 1500 ΚΑΙ 800 ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ ΠΕ05 ΚΑΙ ΠΕ07 ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ, ΑΠΟ ΠΟΥ ΣΥΝΑΓΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΔΙΟΡΙΣΜΟς ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟς?

Αποσυνδεδεμένος solidarite

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #51 στις: Μάιος 16, 2011, 05:59:14 μμ »
Η αληθεια ειναι οτι η μονη λυση για να ξεμπουκωσουμε στη β'θμια αλλα και για να γινουν και νεοι διορισμοι ειναι να δοθουν οργανικες στα δημοτικα.
Κατι μου λεει ομως οτι μαλλον οχι απλως δεν θα δοθουν αλλα θα παρουμε ποδι και απο κει...
Ελπιζω να διαψευστω...

Αποσυνδεδεμένος alceste

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1027
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #52 στις: Μάιος 27, 2011, 03:23:22 μμ »
Καλο το υπομνημα που εστειλε ο συλλογος στην υφυπουργο,ομως με ξενιζει η παραχωρητικη εκφραση, σχετικα με την εξωτερικη αξιολογηση του προγραμματος β γλωσσα στα δημοτικα:εστω κι αν καποια πραγματα δεν εγιναν σωστα.Θεωρω οτι ολα εχουν γινει ΑΨΟΓΑ απο την πλευρα των συναδερφων στα δημοτικα,τα παιδια στην πλειοψηφια τους ειναι ευχαριστημενα.Το υπουργειο,ακολουθει την ρηση:"καποιανου του χαριζανε γαιδαρο,κι αυτος τον κοιταζε στα δοντια".Το χαριζανε κυριολεκτικα,γιατι ολα αυτα τα σπουδαια που γινονται στην β γλωσσα στο δημοτικο,μπορουν να εξακολουθησουν να γινονται ανεξοδα
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 27, 2011, 03:34:08 μμ από alceste »

Αποσυνδεδεμένος nellynelly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #53 στις: Μάιος 27, 2011, 04:05:33 μμ »
από καιρό είχε δηλώσει η διαμαντοπούλου ότι τα χρήματα του έσπα θα έπρεπε να δοθούν αλλού και να που τώρα σχεδιάζουν να βγάλουν τη β ξένη γλώσσα από τα δημοτικά,απλώς παίζει αν θα είναι από αυτό το σεπτέμβριο ή του χρόνου.αυτό βέβαια με τα ερωτηματολόγια που τελικά ίσως έχει σκοπό να βγάλει αποτυχημένο το πρόγραμμα σημαίνει ότι όλα είναι προαποφασισμένα.δεν καταλαβαίνω κιόλας γιατι το μεγαλύτερο μέρος των ερωτηματολογίων βασίζεται σε μια επιμόρφωση στην οποία οι περισσότεροι από εμάς δε συμμετείχαμε.

Αποσυνδεδεμένος npb

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 250
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #54 στις: Μάιος 27, 2011, 04:14:30 μμ »
Με τις συγχωνεύσεις των σχολείων προέκυψαν πολλοί υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί ΠΕ05 και ΠΕ07. Αυτοί προφανώς θα υποχρεωθούν να πάνε στην πρωτοβάθμια. Οπότε γιατί να βγει η δεύτερη ξένη γλώσσα από τα δημοτικά;
Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,
μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.

Αποσυνδεδεμένος nellynelly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #55 στις: Μάιος 27, 2011, 04:17:39 μμ »
οι σύμβουλοι τα λένε αυτά σε συναδέλφους που βρίσκονται σε γραφεία.η σκέψη υπάρχει,δεν ξέρω λεπτομέρειες.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 481
Σύνολο: 481

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.163 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.