*

Αποστολέας Θέμα: Β γλωσσα-δημοτικό  (Αναγνώστηκε 71175 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dimisfl

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 361
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #196 στις: Ιούνιος 10, 2011, 01:46:49 μμ »
Τι ίσχυε μέχρι σήμερα

Για τη διδασκαλία της Β΄ Ξένης Γλώσσας μέχρι σήμερα προϋπόθεση  ήταν να υπάρχουν τουλάχιστον 12 μαθητές με την ιδία επιλογή στο ίδιο Γυμνάσιο. Το απαιτούμενο όριο περιοριζόταν στους 8 μαθητές για τις νησιωτικές και απομακρυσμένες περιοχές. Προβλεπόταν μάλιστα και η δυνατότητα για ακόμα μικρότερο αριθμό μαθητών ανά τμήμα , εάν υπήρχε διαθέσιμος εκπαιδευτικός. Αυτό ουσιαστικά οδήγησε στην εμφάνιση περιπτώσεων  με τμήματα πολύ μικρότερα των 8 μαθητών (όπως λανθασμένα προέβλεπε η εγκύκλιος 90024/Γ2/9-9-2005) και τμήματα ακόμα και με ένα μαθητή.

Ταυτόχρονα η απουσία προϋποθέσεων και σχεδιασμού συνέχισης της ίδιας  Β΄ Ξένης γλώσσας από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο επέτρεπε σε μαθητές που είχαν επιλέξει να διδαχτούν  συγκεκριμένη Β΄ Ξένη Γλώσσα στο Δημοτικό, να επιλέγουν διαφορετική Β΄ Ξένη Γλώσσα στο Γυμνάσιο.

Αριθμός Δημοτικών Σχολείων όπου φέτος διδάσκεται η:

Αγγλική
   

3.637

Γαλλική
   

2.602

Γερμανική
   

2.490

Αριθμός Γυμνασίων που διδάσκουν αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά

ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ & ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΝΑ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

 
   

ΣΧΟΛΕΙΑ
   

ΜΑΘΗΤΕΣ

Αγγλική
   

1.844
   

311.889

Γαλλική
   

1.621
   

132.383

Γερμανική
   

1.411
   

129.329

Ιταλική
   

649
   

29.761

Ισπανική
   

50
   

1.199

Εκπαιδευτικοί γαλλικής και γερμανικής φιλολογίας Γυμνασίων

ΜΟΝΙΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ 2010-2011

Γαλλικής (ΠΕ05):
   

3.322

Γερμανικής (ΠΕ07):
   

1.813

Ενδεικτικές περιπτώσεις καταστρατήγησης του θεσμού:

-1ο Παράδειγμα: Γυμνάσιο που διδάσκονταν και οι 4 Β’ Ξένες Γλώσσες, τα 5 τμήματα της Α’ Γυμνάσιου κατανέμονται σε 17(!!) με 5 τμήματα Γαλλικών με αριθμό μαθητών από 7 έως 11, 5 τμήματα Γερμανικών με αριθμό μαθητών από 2 έως 6,   5 τμήματα Ιταλικών με αριθμό μαθητών από 2 έως 10 και 2 τμήματα Ισπανικών με 9 μαθητές το καθένα.  Ενώ, θα έπρεπε να απαιτούνται 10 εκπαιδευτικές ώρες για την κάλυψη της Β’ Ξένης Γλώσσας στην Α’ Γυμνασίου, τελικά απαιτήθηκαν 34(!!) εκπαιδευτικές ώρες.

-2ο Παράδειγμα: Γυμνάσιο που διδάσκονται Γαλλικά και Γερμανικά, λειτουργεί και Τμήμα Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ), τα τμήματα κατανέμονταν ως εξής:

Α’ Γυμνάσιου: 4 τμήματα Γερμανικών με αριθμό μαθητών από 8 (στο ΤΑΔ) έως 17 και 4 τμήματα Γαλλικών με αριθμό μαθητών από 3 (στο ΤΑΔ) έως 8

Β’ Γυμνάσιου: 4 τμήματα Γερμανικών με αριθμό μαθητών από 3 (στο ΤΑΔ) έως 15 και 4 τμήματα Γαλλικών με αριθμό μαθητών από 6 έως 9 (στο ΤΑΔ)

 Γ’ Γυμνάσιου 3 τμήματα Γερμανικών με αριθμό μαθητών από 4 (στο ΤΑΔ) έως 10 και 3 τμήματα Γαλλικών με αριθμό μαθητών από 2 (στο ΤΑΔ) έως 16

Τα 2 Τμήματα της Γ’ Γυμνασίου σπάνε σε 6 τμήματα, εκ των οποίων τα 5 με αριθμό κατώτερο του προβλεπόμενου από την εγκύκλιο. Ενώ θα έπρεπε να απαιτούνται 4 εκπαιδευτικές ώρες για την κάλυψη της Β’ Ξένης Γλώσσας στη Γ’ Γυμνασίου του συγκεκριμένου σχολείου, απαιτήθηκαν οι τριπλάσιες, δηλαδή 12(!!) εκπαιδευτικές ώρες.

-3ο Παράδειγμα: Γυμνάσιο που διδάσκονται 3 Β’ Ξένες Γλώσσες (Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά), τα 4 τμήματα της Α’ Γυμνάσιου κατανέμονται σε: 4 τμήματα Γερμανικών με 3, 4, 5 και 13 μαθητές αντίστοιχα. 3 τμήματα Γαλλικών με αριθμό μαθητών από 6 έως 11 και 3 τμήματα Ιταλικών με 1(!!), 4 και 5 μαθητές αντίστοιχα.

Τα 3 τμήματα της Β’ Γυμνάσιου κατανέμονται σε: 3 τμήματα Γερμανικών με 4, 6, 10 μαθητές αντίστοιχα, 3 τμήματα Γαλλικών με αριθμό μαθητών από 9 έως 13 και 4 τμήματα Ιταλικών με 6,6,8 και 9 μαθητές αντίστοιχα.

Τα 3 τμήματα της Γ’ Γυμνάσιου κατανέμονται σε: 3 τμήματα Γερμανικών με 4, 5, 10 μαθητές αντίστοιχα και 3 τμήματα Γαλλικών με αριθμό μαθητών από 11 έως 17.

Ενώ για το συγκεκριμένο Γυμνάσιο θα έπρεπε να απαιτούνται 20 εκπαιδευτικές ώρες για τη Β’ Ξένη Γλώσσα, τελικά απαιτήθηκαν 52(!!).

Τι ισχύει στην Ευρώπη

Οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά μέσο όρο διδάσκουν 2 ξένες γλώσσες. Στη χώρα μας προσφέρθηκαν ως επιλογές 4 ξένες γλώσσες (και επιπλέον Ρωσικά και Τούρκικα με πιλοτικά προγράμματα), χωρίς να υπάρχει η αντίστοιχη πρόβλεψη και μελέτη για την επέκταση αυτή.

Β΄ Ξένη Γλώσσα στα 961 Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ και στα 6/θέσια και άνω Δημοτικά Σχολεία : Μεταβατική Περίοδος

Για τη σχολική χρονιά 2011-2012, στα 961 Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) και στα 6/θέσια και άνω Δημοτικά Σχολεία, η επιλογή της Β’ Ξένης Γλώσσας, ανάμεσα σε Γαλλικά και Γερμανικά,  παραμένει και  η διδασκαλία της ανά τάξη οργανώνεται ως εξής:

·        Οι μαθητές της Ε’ Δημοτικού θα διδάσκονται μια Β’ Ξένη Γλώσσα, βάσει της πλειοψηφούσας επιλογής των μαθητών.

·         Για να μη διαταραχτεί ο εκπαιδευτικός προγραμματισμός των μαθητών που φοίτησαν το σχολικό έτος 2010-2011  στην Ε’ Δημοτικού και έχουν ήδη επιλέξει και διδαχτεί Β’ Ξένη Γλώσσα, ορίζεται μεταβατική περίοδος ενός χρόνου. Στο πλαίσιο αυτό οι μαθητές, που τη νέα σχολική χρονιά (2011-2012) θα φοιτούν στη ΣΤ’ Δημοτικού, θα συνεχίσουν να διδάσκονται τη Β’ Ξένη Γλώσσα που διδάχτηκαν στην Ε’ Δημοτικού.

·         Και στις δύο περιπτώσεις  προϋπόθεση είναι να υπάρχει ελάχιστος αριθμός 15 μαθητών ανά τμήμα.

·         Σε περιπτώσεις ειδικών λειτουργικών συνθηκών (νησιωτικότητα, ορεινότητα, δυσχέρειες πρόσβασης κλπ.) προϋπόθεση είναι να υπάρχει ελάχιστος  αριθμός 12 μαθητών ανά τμήμα. Η τελική απόφαση για την επιλογή της Β’ Ξένης Γλώσσας που θα διδάσκεται ,λαμβάνεται από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Β’ Ξένη Γλώσσα στο Γυμνάσιο

·         Οι μαθητές που θα φοιτήσουν στην Α’ Γυμνάσιου τη νέα σχολική χρονιά (2011-2012) θα διδάσκονται Β’ Ξένη Γλώσσα, με βάση την ύπαρξη εκπαιδευτικών με οργανική θέση στο σχολείο της αντίστοιχης ειδικότητας.

·         Στις περιπτώσεις που στο σχολείο υπάρχουν οργανικές θέσεις δύο ή περισσότερων ειδικοτήτων Β’ Ξένης Γλώσσας, ο Διευθυντής του σχολείου θα συγκεντρώσει τα ενυπόγραφα σημειώματα των μαθητών που φοιτούν στη Στ΄ Δημοτικού για τη γλώσσα που επιθυμούν να διδαχθούν και αφού προσμετρήσει το πλήθος των μαθητών στις γλώσσες που διδάσκονται στην Α’ και Β’ Γυμνασίου το σχολικό έτος 2010-11, θα υποβάλλει εισήγηση  στον  Διευθυντή εκπαίδευσης. Η τελική απόφαση για την επιλογή λαμβάνεται από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης.

·         Προϋποθέσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος είναι η συμπλήρωση ελάχιστου αριθμού 15 μαθητών ανά τμήμα και η ύπαρξη οργανικά τοποθετημένου εκπαιδευτικού της ξένης γλώσσας που διδάσκονται οι μαθητές.

Προκειμένου να μη διαταραχθεί  ο εκπαιδευτικός προγραμματισμός των μαθητών, ορίζεται για τα Γυμνάσια μεταβατική περίοδος δυο ετών, ως εξής:

·        Οι μαθητές που θα φοιτήσουν στη Β’ και Γ’ Γυμνάσιου τη σχολική χρονιά 2011-2012 και στην Γ’ Γυμνάσιου τη σχολική χρονιά 2012-2013, οι οποίοι έχουν ήδη επιλέξει και διδαχτεί Β’ Ξένη Γλώσσα, θα συνεχίσουν να διδάσκονται τη Β’ Ξένη Γλώσσα που έχουν ήδη επιλέξει και διδαχτεί (Γαλλικά ή Γερμανικά ή Ιταλικά ή Ισπανικά) ανεξάρτητα από την τελική επιλογή του Γυμνασίου τους.

·         Προϋποθέσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος είναι η συμπλήρωση ελάχιστου αριθμού 15 μαθητών ανά τμήμα και η ύπαρξη οργανικά τοποθετημένου εκπαιδευτικού της ξένης γλώσσας που διδάσκονται οι μαθητές.

·         Σε περιπτώσεις ειδικών λειτουργικών συνθηκών (νησιωτικότητα, ορεινότητα, δυσχέρειες πρόσβασης κλπ), προϋποθέσεις είναι η ύπαρξη ελάχιστου  αριθμού 12 μαθητών ανά τμήμα και η ύπαρξη οργανικά τοποθετημένου εκπαιδευτικού της ξένης γλώσσας που διδάσκονται οι μαθητές. Η τελική απόφαση για την επιλογή της Β’ Ξένης Γλώσσας που θα διδάσκεται ,λαμβάνεται από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Τι σχεδιάζεται για το μέλλον

Με βάση τη νέα εκπαιδευτική πολιτική για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σχεδιάζεται ολοκληρωμένη πρόταση για τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών με ενιαίο πρόγραμμα σπουδών για όλες τις ξένες γλώσσας στο πλαίσιο του ωρολογίου προγράμματος του Νέου Σχολείου.

Έχει ήδη ολοκληρωθεί (Ιούνιος 2011)  το Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ), το οποίο είναι κοινό για όλες τις γλώσσες αλλά και ενιαίο για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Το ΕΠΣ-ΞΓ  υιοθετεί την 6βαθμη  κλίμακα επιπέδων γλωσσομάθειας του Συμβουλίου της Ευρώπης και του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας , με το οποίο θα συνδεθεί η σχολική εκπαίδευση.

Τα νέα Προγράμματα Σπουδών θα εφαρμοστούν πιλοτικά το σχολικό έτος 2011-2012 σε 160 Σχολεία (δημοτικά – γυμνάσια), ενώ η γενικευμένη εφαρμογή τους θα γίνει το σχολικό έτος 2012-2013.

Στόχος είναι η αναβάθμιση της παρεχόμενης ξενόγλωσσης εκπαίδευσης, σε επίπεδο αντίστοιχο με αυτό της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία θα εξασφαλίζει την απόλυτη σύνδεση και συνέχεια των ξενόγλωσσων σπουδών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και θα οδηγεί στο κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας.

Θα ακολουθήσουν οι σχετικές εγκύκλιοι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:47:05 »

Αποσυνδεδεμένος mariefrance

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #197 στις: Ιούνιος 10, 2011, 03:23:59 μμ »
Δηλαδη αν δεν ειναι 15 παιδια στην Εκτη  Δημοτικου ,τι γινεται?
Σε ενα σχολειο που παω,ειναι 15 γερμανικα και 12 γαλλικα απο δυο τμηματα Ε Δημοτικου.Θα κανουν ολα γερμανικα?
Σε ενα αλλο ειναι 13 γαλλικα, 11 γερμανικα.Εκει τι θα γινει?
Μηπως δεν καταλαβα καλα και εννοει 15 μαθητες,γενικα,ανα ταξη?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 10, 2011, 04:11:58 μμ από mariefrance »

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #198 στις: Ιούνιος 10, 2011, 03:36:24 μμ »

ΔΕΙΤΕ ΚΙ ΑΥΤΌ: ΜΗΠΩΣ, ΛΕΩ, ΜΗΠΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΠΛΕΟΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ, ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΥΣ;

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

Με το βασικό ερώτημα «Θα ήθελες να συνεχίσεις το μάθημα 2ης ξένης γλώσσας στο σχολείο;» το υπ.Παιδείας απέστειλε στα σχολεία δύο ερωτηματολόγια ,το ένα να το απαντήσουν οι γονείς και το άλλο οι μαθητές που διδάχτηκαν Γαλλικά ή Γερμανικά στην Ε’ & Στ’ Τάξη Δημοτικού Σχολείου,σ

το πλαίσιο διεξαγωγής της έρευνας για την Αξιολόγηση της Πράξης «Εφαρμογή Ξενόγλωσσων Προγραμμάτων Σπουδών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση», που αφορά το μάθημα της 2ης ξένης γλώσσας

Το υπ. Παιδείας ζητά από τους  Διευθυντές των Δημοτικών σχολείων να διανείμουν το συγκεκριμένο ενημερωτικό έγγραφο στους μαθητές, ώστε να έχουν την δυνατότητα να συμπληρώσουν με τους γονείς τους τα ερωτηματολόγια.

«Είναι επιθυμητό τα ερωτηματολόγια να συμπληρωθούν και από τους δύο γονείς. Καταληκτική ημερομηνία συμπλήρωσης ερωτηματολογίων ορίζεται η  15/07/2011» προτρέπει το υπ. Παιδείας με το έγγραφό του.

 

ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

 

 

 

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

Ποιο μάθημα 2ης ξένης γλώσσας παρακολούθησες στο σχολείο;

Γαλλικά

Γερμανικά

Το μάθημα της 2ης γλώσσας προσέλκυσε το ενδιαφέρον σου;

Σε μεγάλο βαθμό

Επαρκώς

Καθόλου

Η ενημέρωση που είχες για το πρόγραμμα της 2ης ξένης γλώσσας στο σχολείο πριν ξεκινήσει η διδασκαλία του ήταν:

Πολύ καλή

Ικανοποιητική

Ανεπαρκής

Ήταν ενδιαφέρον το μάθημα της 2ης ξένης γλώσσας που παρακολούθησες ;

Πολύ

Λίγο

Καθόλου

Είχες τη δυνατότητα να επιλέξεις τη 2η ξένη γλώσσα της επιλογής σου;

Ναι

Όχι

Βελτίωσες τις γνώσεις σου στο μάθημα της 2η ξένης γλώσσας που παρακολούθησες;

Πολύ

Λίγο

Καθόλου

Θα ήθελες να συνεχίσεις το μάθημα 2ης ξένης γλώσσας στο σχολείο;

Πολύ

Αρκετά

Λίγο

Καθόλου

Στο σπίτι μιλάτε άλλη γλώσσα εκτός της ελληνικής;

Ναι

Όχι

Αν ΝΑΙ ποιά γλώσσα;

Το μάθημα της 2ης ξένης γλώσσας θεωρείς ότι συμβάλει στη δυνατότητα επικοινωνίας και συνεννόησης σε περισσότερες από μία ξένες γλώσσες;

Πολύ θετικά

Θετικά

Αδιάφορα

Αρνητικά

Πολύ αρνητικά

Παρακολούθησες κάποια εκδήλωση ή ομιλία για το πρόγραμμα εκμάθησης της 2ης ξένης γλώσσας στο σχολείο;

Ναι

Όχι

Το μάθημα της 2ης ξένης γλώσσας βοήθησε στο ενδιαφέρον σου για μία άλλη γλώσσα και έναν άλλο πολιτισμό;

Ναι

Όχι

Λίγο


Θα ήθελες να συνεχιστεί το πρόγραμμα της 2ης ξένης γλώσσας στο σχολείο;

Ναι

Όχι

Ναι, αλλά διαφορετικά

Ανέφερε τρία πράγματα που σου άρεσαν στο μάθημα της 2ης ξένης γλώσσας (αν υπάρχουν).

 

Ανέφερε τρία πράγματα που δεν σου άρεσαν στο μάθημα της 2ης ξένης γλώσσας (αν Υπάρχουν).

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

Ποιο μάθημα 2ης ξένης γλώσσας παρακολούθησε το παιδί σας στο σχολείο;

Γαλλικά

Γερμανικά

Η ενημέρωσή σας σχετικά με το πρόγραμμα εκμάθησης 2ης ξένης γλώσσας στο σχολείο ήταν:

Πολύ καλή

Ικανοποιητική

Ανεπαρκής

Εκτιμάτε ότι το μάθημα της 2ης ξένης γλώσσας συνέβαλε στην ανάπτυξη του ενδιαφέροντος του παιδιού σας για την ίδια γλώσσα και τον πολιτισμό της;

Θετικά

Αρνητικά

Αδιάφορα


Το παιδί σας είχε τη δυνατότητα να παρακολουθήσει τη 2η ξένη γλώσσα της επιλογής του;

Ναι

Όχι

Το μάθημα της 2ης ξένης γλώσσας θεωρείτε ότι συμβάλει στη δυνατότητα επικοινωνίας και συνεννόησης σε περισσότερες από μία ξένες γλώσσες για το παιδί σας;

Πολύ θετικά

Θετικά

Αδιάφορα

Αρνητικά

Πολύ αρνητικά

Το παιδί σας βελτίωσε τις γνώσεις του στη 2η ξένη γλώσσα που παρακολούθησε;

Εξαιρετικά

Πολύ

Αρκετά

Λίγο

Καθόλου

Το μάθημα της 2ης γλώσσας προσέλκυσε και διατήρησε το ενδιαφέρον του παιδιού σας;

Σε μεγάλο βαθμό

Επαρκώς

Καθόλου


Στο σπίτι μιλάτε άλλη γλώσσα εκτός της ελληνικής;

Ναι

Όχι

Αν ΝΑΙ ποιά άλλη γλώσσα;

 

Το παιδί σας επιθυμεί να συνεχίσει το μάθημα της ίδιας 2ης ξένης γλώσσας στο Γυμνάσιο:

Ναι

Όχι

 

Πώς αξιολογείτε γενικά το πρόγραμμα εκμάθησης 2ης ξένης γλώσσας που παρακολούθησε το παιδί σας στο σχολείο;

Πολύ Ικανοποιητικό

Ικανοποιητικό

Ανεπαρκές

Παρακολουθήσατε κάποια εκδήλωση ή ομιλία για το πρόγραμμα εκμάθησης 2ης ξένης γλώσσας στο σχολείο;

Ναι

Όχι

Διαβάσατε κάποιο έντυπο για το πρόγραμμα εκμάθησης 2ης ξένης γλώσσας στο σχολείο;

Ναι

Όχι

Εκτιμάτε ότι το μάθημα της 2ης ξένης γλώσσας συνέβαλε και στην ανάπτυξη του ενδιαφέροντος του παιδιού σας και για μία άλλη γλώσσα και έναν άλλο πολιτισμό;

Θετικά

Αρνητικά

Αδιάφορα

Επιθυμείτε να συνεχιστεί το πρόγραμμα εκμάθησης 2ης ξένης γλώσσας στο σχολείο;

Ναι

Όχι

Με τροποποιήσεις

Αναφέρατε κατά την γνώμη σας τα τρία πιο θετικά στοιχεία ή/και αποτελέσματα του προγράμματος :

 

Αναφέρατε κατά την γνώμη σας τα τρία πιο αρνητικά στοιχεία ή/και αποτελέσματα του προγράμματος :

 

 

Δημοσιεύθηκε στην Νηπιαγωγείο Δημοτικό
Ετικέτες ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣΜοιράσου το
Προσθήκη στο Google BuzzΠροσθήκη στο FacebookΠροσθήκη στο DeliciousΠροσθήκη στο DiggΠροσθήκη στο RedditΠροσθήκη στο StumbleUponΠροσθήκη στο MySpaceΠροσθήκη στο Technorati
Προσθήκη σχολίου
Βεβαιωθείτε ότι τα απαιτούμενα στοιχεία (*) συμπληρώθηκαν σωστά.

Μήνυμα *
 εισάγετε το μήνυμά σας εδώ...
Όνομα *
 
E-mail *
 
Διεύθυνση Ιστότοπου
 
Εισάγετε τις δύο λέξεις που βλέπετε παρακάτω
 
       
     

     
επιστροφή στην αρχή




 
 
Η χθεσινη επισκεψιμοτητα
Χθες ΠΕΜΠΤΗ 9-6-11 διάβασαν το esos.gr 25.748 αναγνώστες (Επίσημα στοιχεία GOOGLE ANALYTICS)

Χρησιμες πληροφοριες
ΒΟΥΛΗ◦Ερωτήσεις Βουλευτών◦Απαντήσεις σε ερωτήσεις Βουλευτών◦Ομιλίες
ΣΥΝΕΔΡΙΑ◦Ημερίδες ◦Εκδηλώσεις
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ◦Πανεπιστήμια ◦ΤΕΙ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ◦Εξετάσεις◦Εξεταστέα Υλη◦Υπ.Αποφάσεις-Εγκύκλιοι◦Μηχανογραφικο Δελτίο ◦Βάσεις◦Βαθμολογίες◦Αριθμός Εισακτέων◦Θέματα◦Αθλητές◦Ελληνες Εξωτερικού◦Αλλοδαποί -Αλλογενείς◦Υποψήφιοι με σοβαρές παθήσεις◦Νόμοι
ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ◦Κληροδοτημάτων ◦ΙΚΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ◦Ειδήσεις◦Ειδήσεις
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ◦Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες◦Σχολεία Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης◦Βασικές Ρυθμιστικές Διατάξεις
ΞΕΝΑ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ◦Ειδήσεις◦Μειονοτικά Σχολεία
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ◦Δημόσιες Βιβλιοθήκες◦Σχολικές Βιβλιοθήκες
ΚΕΝΤΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ◦Γενικές Ειδήσεις ◦Εγκύκλιοι Υπ. Αποφάσεις
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ◦Γενικές Ειδήσεις ◦Εγκύκλιοι Υπ. Αποφάσεις ◦Γνωμοδοτήσεις
 
 




















Τα σχολια των επισκεπτων μας
ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Συγχαρητήρια ! για μια ακόμη φορά το υπουργείο παιδείας κατάφερε να… Γράφτηκε από ALCHEMIST 2 Hours Ago ΕΕΤΕΚ: ΘΕΤΙΚΕΣ ΟΙ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Μπορεί να καταλάβει κάποιος τί εννοεί "διακοπή της άδειας";. Υπάρχουν περιπτώσεις που δεν ανανεώθηκε η… Γράφτηκε από ΙΠ 3 Hours Ago Από «κόσκινο» όλες οι εκπαιδευτικές άδειες της τελευταίας δεκαετίας Αγαπητέ κε Ανδρεόπουλε, Ευθύς θα σας απαντήσω θυμίζοντάς σας λίγα μόνο από τις τόσο σοφές… Γράφτηκε από Φωτεινή Τσιαβαλιά 14 Hours Ago Ψηφιακό σχολείο και Πληροφορική Καλησπέρα. Δεν ξέρω αν έχει γίνει κατανοητό (και από τους ίδιους ίσως τους ενδιαφερόμενους) πόσο… Γράφτηκε από Βούλα Κανελλοπούλου 15 Hours Ago ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Λεπτομερή στοιχεία για την κατανομή του αριθμού των εισακτέων στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ-ΠΙΝΑΚΕΣ- ΘΕΣΕΙΣ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΩΝ Παρότι όπως λες σοφία το σχολείο γίνεται ιταλόφωνο αυτό δεν μπορεί στην πράξη να συμβεί… Γράφτηκε από stella 18 Hours Ago Δεσμεύσεις της υφ. Παιδείας στους καθηγητές ξένων γλωσσών Δεν έχει με τίποτα άλλο να ασχοληθεί ο Κουμέντος; Γράφτηκε από Νίκος 22 Hours Ago Από «κόσκινο» όλες οι εκπαιδευτικές άδειες της τελευταίας δεκαετίας Kυρία Τσιαβαλιά, 1ον) η αναφορά σας ότι "η επιστήμη της Πληροφορικής αρχίζει και τελειώνει με… Γράφτηκε από Χάρης Ανδρεόπουλος 2011-06-09 08:52:15 Ψηφιακό σχολείο και Πληροφορική Είναι πράγματι ένας απαράδεκτος νόμος. Ας σκεφτούν οι εγκέφαλοι που τον κατασκεύασαν τι εξυπηρετεί στην… Γράφτηκε από Κώστας 2011-06-09 06:23:57 Η ΟΛΜΕ για τη διαδικασία επιλογής Διευθυντών Σχολικών Μονάδων
Back to TopEsos.gr
Αρχική
Επικοινωνία
Χαρτης Ιστοτοπου
Ταυτότητα EsosΔιευθύνσεις - Τηλέφωνα
Ινστιτούτα και Ιδρύματα
Πανεπιστήμια-ΤΕΙ
Υπουργεία
Εφημερίδες-Τηλεόραση-ΡαδιόφωνοCopyright © 2011 e. SOS. All rights reserved.
Υποστηρίζεται και φιλοξενείται από την
   Να με θυμάσαι Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
Ξεχάσατε το όνομα χρήστη;
   
  • close

Αποσυνδεδεμένος MelG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Tout est possible.
    • Προφίλ
    • Καλά που έχουμε και τον Μάικλ Τζάκσον...
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #199 στις: Ιούνιος 10, 2011, 03:49:07 μμ »
Ποιος είναι υπεύθυνος για τη σύνταξη του παραπάνω; Λέμε "ανΑφερε" για προστακτική κι όχι "ανΕφερε" εκτός κι αν από τα πολλά γαλλικά ξέχασα τα ελληνικά μου

(αφορμή:Θα ήθελες να συνεχιστεί το πρόγραμμα της 2ης ξένης γλώσσας στο σχολείο;

Ναι
Όχι
Ναι, αλλά διαφορετικά
Ανέφερε τρία πράγματα που σου άρεσαν στο μάθημα της 2ης ξένης γλώσσας (αν υπάρχουν).")
 
 

Χαίρομαι που δε θα διοριστώ ποτέ τελικά γιατί θα μείνω στην πόλη μου που λατρεύω.
Καλά που έχουμε και τον Μάικλ Τζάκσον πάντως...
http://www.youtube.com/user/mjacksontruth

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:47:05 »

Αποσυνδεδεμένος solidarite

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #200 στις: Ιούνιος 10, 2011, 04:54:57 μμ »
εχουμε κανενα νεο σχετικα με το πως πηγε η διαμαρτυρια στα Προπυλαια?

Αποσυνδεδεμένος zoi9

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #201 στις: Ιούνιος 10, 2011, 06:17:30 μμ »
Δεν ξέρω γιατί ο κόσμος διαμαρτύρεται μέσω forum και δεν συμμετέχει ενεργά σε κάλεσμα των συλλόγων...

Το ερωτηματολόγιο αυτό (το οποιο παραθέτει η gallikou) άραγε θα το μοίραζαν στους μαθητές αν αφορούσε όλες τις ειδικότητες?  :o
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 10, 2011, 06:27:09 μμ από zoi9 »

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #202 στις: Ιούνιος 10, 2011, 06:38:44 μμ »
Συμμετέχουμε στις κινητοποιήσεις στις πόλεις μας, απλά ζητάμε ενημέρωση για Αθήνα, όσοι/ες δεν μπορέσαμε να κατεβούμε. Όσο για τα ερωτηματολόγια, είναι προφανές ότι άλλο στόχο έχουν. Υποψιάζομαι ότι τα αποτελέσματα θα είναι αρνητικά για τη β' ξένη γλώσσα. Είναι τουλάχιστον αστείο να θέτουν σε παιδιά του δημοτικού τέτοια ερωτήματα. Αλλά και πολλοί γονείς δεν θα μπορούσαν να απαντήσουν. Γιατί δεν ρωτάνε και εμάς να τους πούμε τη γνώμη μας για τα βιβλία, για τις ώρες κλπ. Σκέφτομαι τι θα απαντούσα αν με ρωτούσαν στα 12 ή στα 15 τη γνώμη μου για τη Φυσική ή τη Χημεία, μαθήματα στα οποία "διέπρεπα". Θεωρώ την όλη διαδικασία απλά γελοία και "εκ του πονηρού".

Αποσυνδεδεμένος solidarite

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #203 στις: Ιούνιος 10, 2011, 06:54:11 μμ »
Δεν ξέρω γιατί ο κόσμος διαμαρτύρεται μέσω forum και δεν συμμετέχει ενεργά σε κάλεσμα των συλλόγων...

Το ερωτηματολόγιο αυτό (το οποιο παραθέτει η gallikou) άραγε θα το μοίραζαν στους μαθητές αν αφορούσε όλες τις ειδικότητες?  :o
το συμπερασμα σου οτι διαμαρτυρομαι μεσω φορουμ χωρις να συμμετεχω σε πορειες και καλεσματα το θεωρω αυθαιρετο και γι' αυτο το αντιπαρερχομαι. Εσυ που μαλλον πηγες μπορεις να μας δωσεις εικονα του τι εγινε?

Αποσυνδεδεμένος zoi9

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #204 στις: Ιούνιος 10, 2011, 07:06:32 μμ »
Λυπάμαι αν παρεξήγησες! Δεν απευθύνθηκα σε κανέναν προσωπικά, άλλωστε κι εγώ την περασμένη βδομάδα δεν παρευρέθηκα στο ΥΠΕΠΘ, άρα δεν μπορώ να κατηγορήσω κανέναν.


Αποσυνδεδεμένος christina_g

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #205 στις: Ιούνιος 10, 2011, 07:06:58 μμ »
Ήμουν στα Προπύλαια και στην πορεία που κάναμε προς τη Βουλή. Κατά τη δική μου εκτίμηση ήμασταν περίπου 500. Υπήρχαν και κάποιοι εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ. Φωνάζαμε συνθήματα, υπήρχε ένας σχετικός παλμός, στόχος της πορείας ήταν να φτάσουμε στη Βουλή να παραδώσουμε το ψήφισμα. Έξω απ'τη Βουλή είχαν κλείσει το δρόμο (στη Βασ. Σοφίας) 2 κλούβες και μια παράταξη ματ για πάρτη μας τρομάρα τους, μια χούφτα εκπαιδευτικοί κυρίως γυναίκες! Εκπρόσωποι των συλλόγων μας πήγαν στη Βουλή για να παραδώσουν το ψήφισμα, από κανάλια ήρθε μόνο η ΕΤ1.
Η γνώμη μου: πολύ λίγος κόσμος, πάλι καλά που ήρθαν κι από τη Θεσσαλονίκη συνάδελφοι...Η ΟΛΜΕ την όλη κατάσταση την αντιμετωπίζει σαν να αφορά μόνο τους ξενόγλωσσους και περιορίζεται σε γραπτές καταγγελίες και 3ωρες διευκολυντικές, ότι δηλ. κάνει για όλα τα θέματα που αφορούν τους εκπαιδευτικούς, βγάζει την υποχρέωση. Αυτή τη στιγμή είμαστε ο Δούρειος Ίππος για όλα όσα θέλει να περάσει το Υπουργείο, ελαστικοποίηση των σχέσεων εργασίας, κατάργηση μονιμότητας, ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης...δεν αφορά μόνο εμάς αυτή η ιστορία και η ΟΛΜΕ κοιμάται...
Ελπίζω στο επόμενο συλλαλητήριο να είμαστε περισσότεροι, ελπίζω να καλέσουν οι σύλλογοί μας και τους συναδέλφους των Ιταλικών και των Ισπανικών (φωνάζουμε συνθήματα για πολυγλωσσία αλλά τους αφήνουμε απ'έξω!) και ελπίζω η ΟΛΜΕ να κάνει επιτέλους τη δουλειά της και να εκπροσωπήσει τον κλάδο των εκπαιδευτικών.
Το άρθρο στην Αλφαβήτα για τα "κουπόνια"που θα μοιράσει το Υπουργείο σε νέους 18-25 για να φοιτήσουν σε δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ της επιλογής τους το είδατε; Πόσο απίθανο θεωρείτε ότι είναι σε 1-2 χρόνια να βγούν κουπόνια για τις ξένες γλώσσες;;

Αποσυνδεδεμένος solidarite

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #206 στις: Ιούνιος 10, 2011, 07:10:52 μμ »
εχεις απολυτο δικιο σε οσα λες. Περιμενα μεγαλυτερη ανταποκριση σημερα!!!εδω εμεις στην θεσσαλονικη την Δευτερα ειχαμε μαζευτει καμια διακοσαρια.

Αποσυνδεδεμένος zoi9

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #207 στις: Ιούνιος 10, 2011, 07:11:50 μμ »
Ήμουν στα Προπύλαια και στην πορεία που κάναμε προς τη Βουλή. Κατά τη δική μου εκτίμηση ήμασταν περίπου 500. Υπήρχαν και κάποιοι εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ. Φωνάζαμε συνθήματα, υπήρχε ένας σχετικός παλμός, στόχος της πορείας ήταν να φτάσουμε στη Βουλή να παραδώσουμε το ψήφισμα. Έξω απ'τη Βουλή είχαν κλείσει το δρόμο (στη Βασ. Σοφίας) 2 κλούβες και μια παράταξη ματ για πάρτη μας τρομάρα τους, μια χούφτα εκπαιδευτικοί κυρίως γυναίκες! Εκπρόσωποι των συλλόγων μας πήγαν στη Βουλή για να παραδώσουν το ψήφισμα, από κανάλια ήρθε μόνο η ΕΤ1.
Η γνώμη μου: πολύ λίγος κόσμος, πάλι καλά που ήρθαν κι από τη Θεσσαλονίκη συνάδελφοι...Η ΟΛΜΕ την όλη κατάσταση την αντιμετωπίζει σαν να αφορά μόνο τους ξενόγλωσσους και περιορίζεται σε γραπτές καταγγελίες και 3ωρες διευκολυντικές, ότι δηλ. κάνει για όλα τα θέματα που αφορούν τους εκπαιδευτικούς, βγάζει την υποχρέωση. Αυτή τη στιγμή είμαστε ο Δούρειος Ίππος για όλα όσα θέλει να περάσει το Υπουργείο, ελαστικοποίηση των σχέσεων εργασίας, κατάργηση μονιμότητας, ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης...δεν αφορά μόνο εμάς αυτή η ιστορία και η ΟΛΜΕ κοιμάται...
Ελπίζω στο επόμενο συλλαλητήριο να είμαστε περισσότεροι, ελπίζω να καλέσουν οι σύλλογοί μας και τους συναδέλφους των Ιταλικών και των Ισπανικών (φωνάζουμε συνθήματα για πολυγλωσσία αλλά τους αφήνουμε απ'έξω!) και ελπίζω η ΟΛΜΕ να κάνει επιτέλους τη δουλειά της και να εκπροσωπήσει τον κλάδο των εκπαιδευτικών.
Το άρθρο στην Αλφαβήτα για τα "κουπόνια"που θα μοιράσει το Υπουργείο σε νέους 18-25 για να φοιτήσουν σε δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ της επιλογής τους το είδατε; Πόσο απίθανο θεωρείτε ότι είναι σε 1-2 χρόνια να βγούν κουπόνια για τις ξένες γλώσσες;;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #208 στις: Ιούνιος 10, 2011, 07:23:10 μμ »
παλι η ΟΛΜΕ φταιει που δεν συγκεντρωθηκε κοσμος?

Προσωπικα δεν μου κανει καμια εντυπωση πλεον. Δυο χρονια τωρα 40 εως 200 ατομα συμμετεχουν (για Αθηνα μιλαω)!
Πραγματικα αξιζουμε για ο,τι θα παθουμε!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος christina_g

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #209 στις: Ιούνιος 10, 2011, 07:42:51 μμ »
Σαφώς και δεν φταίει η ΟΛΜΕ που δεν συγκεντρώθηκε κόσμος, η δική μας γούνα καίγεται θα έπρεπε τουλάχιστον εμείς να είμαστε όσο το δυνατό περισσότεροι στα Προπύλαια. Και δεν νομίζω ότι οι 500 είναι οι όσο το δυνατό περισσότεροι.
Εκεί που λέω ότι φταίει η ΟΛΜΕ είναι ότι δεν αναδεικνύει τις επιπτώσεις από τις υπ. αποφάσεις για τον κλάδο γενικότερα, δεν ερμηνεύει τις προθέσεις του Υπουργείου με συνέπεια να θεωρείται ότι το πρόβλημα είναι των ξενόγλωσσων ενώ στην πραγματικότητα είμαστε μόνο η αρχή.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159621
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 467
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 430
Σύνολο: 440

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.12 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.