*

Αποστολέας Θέμα: Β γλωσσα-δημοτικό  (Αναγνώστηκε 71246 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #210 στις: Ιούνιος 10, 2011, 08:04:53 μμ »
Kαι σε αυτη τη περιπτωση ΔΕΝ φταιει η ΟΛΜΕ, Αυτη, υπαρχει  απο μας για μας και τα μελη της εκλεγονται για την προασπιση των συμφεροντων του κλαδου. Aν κρατουν αυτη τη σταση, ειναι δικη μας ευθυνη και ΜΟΝΟ.

συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ christina_g με το σκεπτικο σου, τη θεση σου και την αποψη σου.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:49:58 »

Αποσυνδεδεμένος christina_g

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #211 στις: Ιούνιος 10, 2011, 08:18:45 μμ »
Kι εγώ Μάρκο συμφωνώ μαζί σου. Η ΟΛΜΕ είμαστε εμείς. Και εμείς, κομμάτι αυτής της υπνωτισμένης κοινωνίας, άλλοι αδιάφοροι-απολιτικ, άλλοι εφησυχασμένοι, άλλοι απηυδισμένοι, έχουμε αφήσει στα χέρια τους το μέλλον μας. Η μη συμμετοχή μας (όπως για παράδειγμα στις πρόσφατες εκλογές αντιπροσώπων) το μόνο που κάνει είναι να τους βολεύει.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #212 στις: Ιούνιος 10, 2011, 08:24:23 μμ »
Μεσα σε 3 γραμμες τα ειπες Ο-ΛΑ !!!!  Το θεμα ειναι εμεις προσωπικα τί κανουμε(?)!!!
( η απαντηση δοθηκε και σημερα: ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ , ή τουλαχιστον τιποτα ικανο να βαλει φρενο, αν οχι σε ολα, σε καποια πραγματα)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος sofiagexa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 07
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #213 στις: Ιούνιος 10, 2011, 08:59:19 μμ »
Από το http://dlv.gr/?p=2102

<<Καταρχήν άκουσα κάτι για εμπαιγμό. Εμείς δεν είπαμε ποτέ ότι δεν θα αξιοποιήσουμε τους καθηγητές των ξένων γλωσσών. Οι καθηγητές αυτοί, πολλοί από αυτούς διδάσκουν και στα δημοτικά και συμπληρώνουν ωράριο και βεβαίως έχουν και τη δυνατότητα να διδάξουν λογοτεχνία, είναι καθηγητές λογοτεχνίας και ίσως και κάποιο άλλο μάθημα.>>

ΕΡ : Συνεπώς ξεκαθαρίζετε ότι δε θα υπάρξει ζήτημα κατάργησης οργανικών θέσεων και άρα απόλυσης;

<<Ακριβώς. Ζήτημα αξιοποίησης υπάρχει και οι οποίοι έχουν δεχθεί όταν τους είδα και να κάνουν συμπληρωματικά, εφόσον παραστεί ανάγκη και δεν μπορούν να συμπληρώσουν ωράριο, τη λογοτεχνία π.χ. ως μάθημα και να πω και κάτι άλλο. Ότι δεν μπορεί να συνεχίσει μία πρακτική που υπήρχε χρόνια, να γίνεται όχι απλώς σπατάλη, κακώς εννοούμενη χαλαρότητα. Αυτό δεν έχει τη δυνατότητα αυτή τη στιγμή το ελληνικό κράτος, ακόμα και αν ήμασταν σε περίοδο παχιών αγελάδων, να πληρώνει ιδιαίτερο μάθημα για 4 παιδάκια και να έχουμε 5 διαφορετικά τμήματα γερμανικής γλώσσας και 4 διαφορετικά στο ίδιο γυμνάσιο, στην ίδια τάξη. Αυτό δεν υπάρχει πουθενά στην Ευρώπη.>>

Τρέμετε φιλόλογοι....(χιουμοριστικά πάντα..).Όσο για τους συναδέλφους τι να πω;;; Θα γίνουμε τα παιδιά για όλες τις δουλειές....
Λάμπει μέσα μου κείνο που αγνοώ... Μα ωστόσο λάμπει...
(Οδ. Ελύτης)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:49:58 »

Αποσυνδεδεμένος POPII

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #214 στις: Ιούνιος 10, 2011, 09:34:32 μμ »
Απαραδεκτο αν όντως έχει διανεμηθεί τέτοιο ερωτηματολόγιο, και περιμένουν να αξιολογηθεί η ξ. γλώσσα από τους μαθητές 11 χρονών. Και πόσο μάλλον αυτήν τη χρονική στιγμή που όλοι οι μαθητές και γονείς έχουν θορυβηθεί από τις εξελλιξεις σε σχέση με τη ξ. γλωσσα στο πρόγραμμα τους και τα περισσοτερα παιδια είχαν εμπλακεί σε ενα κονταροχτύπημα μεταξύ γαλλικών και γερμανικών, γαλλικούδων και γερμανικούδων.
Μα καλα εν ετει 2011 δεν έχουν ακομα συνειδητοποιησει τη χρησιμοτητα της εκμάθησης ξενων γλωσσων, όχι μόνο για επικοινωνιακούς λόγους αλλα και στην κοινωνικοποίηση των αυριανών πολιτών με διπλή ταυτότητα, τόσο ελληνική όσο και ευρωπαική!

Αποσυνδεδεμένος christina_g

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #215 στις: Ιούνιος 10, 2011, 09:40:10 μμ »
τέλεια, γραμματειακή υποστήριξη, ιστορία, σεπ, ενίοτε κπγ, τώρα και λογοτεχνία και αν δεν βρίσκεται εύκαιρος μαθηματικός-φυσικός, παιδιά εμείς οι ξενόγλωσσοι είμαστε εδώ! μπορούμε να κάνουμε και γεωγραφία, οικιακή οικονομία και ότι άλλο γουστάρετε!

Αποσυνδεδεμένος MelG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Tout est possible.
    • Προφίλ
    • Καλά που έχουμε και τον Μάικλ Τζάκσον...
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #216 στις: Ιούνιος 10, 2011, 10:37:50 μμ »
Και πάνω στην ώρα έρχεται και η ημιαπασχόληση που θα ΑΜΩποιήσει τους μόνιμους με συνοπτικές διαδικασίες αφού οι ίδιοι "θα το θέλουν" προκειμένου να μην τρέχουν σε 10 σχολεία και σε 3 διαφορετικούς νομούς
Σπασικλάκι ουου! "Νέοι φόροι, αλλαγές στο μισθολογικό και εργασιακό καθεστώς στο Δημόσιο, αλλά και εφαρμογη προγραμμάτων εθελούσιας μερικής απασχόλησης, περικοπές σε συντάξεις, κατάργηση ή δραστική μείωση φοροαπαλλαγών, αύξηση των τεκμηρίων διαβίωσης, τεκμήρια στους ελεύθερους επαγγελματίες, επιπλέον επιβάρυνση στην ακίνητη περιουσία, είναι μερικά μόνο από τα μέτρα που περιέχονται στο Μεσοπρόθεσμο."

Πλήρες κείμενο: Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών για το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα, μετά την έγκρισή του από το υπουργικό συμβούλιο. Θα τεθεί σε ψηφοφορία στις 28 Ιουνίου.
http://www.facebook.com/#!/home.php?sk=group_217741964921391&ap=1

Το πρόγραμμα προβλέπει παρεμβάσεις ύψους 28 δισ. ευρώ για την κάλυψη της πρόσθετης προσπάθειας που απαιτείται για την περίοδο 2011 - 2015.

Διαβάστε το πλήρες... κείμενο και την Αιτιολογική Έκθεση του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος, κάνοντας κλικ στις «Σχετικές Συνδέσεις» στο τέλος του άρθρου.

Ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου επέμεινε στην ανάγκη να υπάρξει συνεννόηση μέσα από τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες, ενώ προανήγγειλε την αξιοποίηση τεχνοκρατών σε «καίριους τομείς».

Νέοι φόροι, αλλαγές στο μισθολογικό και εργασιακό καθεστώς στο Δημόσιο, αλλά και εφαρμογη προγραμμάτων εθελούσιας μερικής απασχόλησης, περικοπές σε συντάξεις, κατάργηση ή δραστική μείωση φοροαπαλλαγών, αύξηση των τεκμηρίων διαβίωσης, τεκμήρια στους ελεύθερους επαγγελματίες, επιπλέον επιβάρυνση στην ακίνητη περιουσία, είναι μερικά μόνο από τα μέτρα που περιέχονται στο Μεσοπρόθεσμο.

Σε ό,τι αφορά την επιβολή έκτακτης εισφοράς επί των δηλωθέντων εισοδημάτων, δεν περιλαμβάνεται τελικά στο Μεσοπρόθεσμα, αλλά θα περιληφθεί στον εφαρμοστικό νόμο που θα ακολουθήσει.

Θα έχει προηγηθεί διαβούλευση, όπως επιβεβαιώνουν στελέχη του οικονομικού επιτελείου, τόσο για τον συντελεστή -που σχεδιάζεται να κυμανθεί από 3% ως 7%- όσο και για το ύψος του εισοδήματος που θα υπολογίζεται, αλλά και την έκταση της χρονικής εφαρμογής του μέτρου. Στον κατ΄αρχήν σχεδιασμό που υπάρχει λέγεται ότι θα αφορά εισόδημα άνω των 8.000 ευρώ και θα ισχύσει για 4 χρόνια.

Στα 501 δισ. το το χρέος χωρίς το μεσοπρόθεσμο

Το υπουργείο Οικονομικών προκειμένου να πείσει για την αναγκαιότητα του μεσοπρόθεσμου δημοσιονομιού πλαισίου παραθέτει πραγματικά εντυπωσιακά -ενίοτε και σοκαριστικά στοιχεία- για την εξέλιξη που θα είχαν κρίσιμα δημοσιονομικά μεγέθη χωρίς την εφαρμογή του πλαισίου αυτού, αλλά προφανώς και κανενός άλλου μέτρου.

Βάσει αυτών, λοιπόν, χωρίς καμία περέμβαση, το δημόσιο χρέος θα εκτοξευθεί στα 501 δισ. ευρώ ή 198,9% του ΑΕΠ το 2015, ενώ φέτος θα ανέλθει στα 364,10 δισ. ευρώ ή στο 160,6% του ΑΕΠ.

Ακόμη, πάντα χωρίς καμία περέμβαση, το ετήσιο δημοσιονομικό έλλειμμα μετά την κάμψη που παρουσίασε τον τελευταίο χρόνο στα 23,5 δισ. ευρώ, αυξάνεται εκ νέου με πρόβλεψη ότι το 2015 θα επανέλθει ξανά στο ύψος που το παρέδωσε η κυβέρνηση Καραμανλή, δηλαδή στα 36 δισ. ευρώ ή στο 14,4% του ΑΕΠ.

Βέβαια και φέτος λόγω των αποκλίσεων που υπάρχουν στον προυπολογισμό - παρά την εφαρμογή του μνημονίου ή για κάποιους άλλους λόγω ακριβώς της λανθασμένης συνταγής του μνημονίου- το έλλειμα, αν δεν ληφθούν τα πρόσθετα μέτρα, θα έκλεινε στο 10,4% του ΑΕΠ.

Για να αποφευχθεί, λοιπόν, το παραπάνω καταστροφικό σενάριο συνώνυμο της χρεοκοπίας η κυβέρνηση παρουσιάζει το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα οι παρεμβάσεις του οποίου θα εξασφαλίσουν τη σωτηρία της οικονομίας.

2011-2015: παρεμβάσεις ύψους 28 δισ.

Το Μεσοπρόθεσμο Δημοσιονομικό Πλαίσιο, αναφέρει το υπουργείο στο ενημερωτικό σημείωμά του, συντάχθηκε από την Κυβέρνηση με τη συνεργασία όλων των υπουργείων.

«Είναι υποχρέωση που απορρέει από τον Νόμο 3871/2010, που εμείς ψηφίσαμε και αποτελεί τη δική μας δέσμευση για τη συνέχιση του προγράμματος στήριξης της ελληνικής οικονομίας, την οριστική βιώσιμη επίλυση του δημοσιονομικού μας προβλήματος και τη σταδιακή ανάταξη και ανάπτυξη της οικονομίας μας».

Το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις για την πορεία των μακροοικονομικών και δημοσιονομικών μεγεθών και ορίζει τους στόχους και τις πολιτικές παρεμβάσεις που θα μας οδηγήσουν στην επίτευξή τους, προσθέτει το ΥΠΟΙΚ.

Για πρώτη φορά στην χώρα ο μεσοπρόθεσμος δημοσιονομικός προγραμματισμός αναλύεται με κάθε λεπτομέρεια και εξειδικεύεται σε παρεμβάσεις ύψους 28 δισ. ευρώ για την κάλυψη της πρόσθετης προσπάθειας που απαιτείται για το 2011, καθώς και για όλα τα χρόνια έως το 2015, επισημαίνει και παραθέτει πίνακα με τα ποσά που επιδιώκεται να εξοικονομηθούν από κάθε παρέμβαση το διάστημα 2011-2015.

 

2011-2015

Περιγραφή παρέμβασης

δισ. ευρώ

% ΑΕΠ

Εξορθολογισμός μισθολογικής δαπάνης

2,2

0.9%

Μειώσεις λειτουργικών δαπανών

1,2

0.5%

Καταργήσεις/συγχωνεύσεις φορέων και μείωση επιχορηγήσεων

1,5

0.6%

Αναδιοργάνωση Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών

1,5

0.6%

Μείωση του ύψους των αμυντικών δαπανών

1,2

0.5%

Εξοικονόμηση δαπανών και βελτίωση των αποτελεσμάτων του τομέα υγείας

0,8

0.3%

Εξορθολογισμός ιατροφαρμακευτικής δαπάνης

1,1

0.4%

Μείωση δαπανών ΟΚΑ και εξορθολογισμός κοινωνικών δαπανών

4,2

1.7%

Βελτίωση εσόδων ΟΚΑ και καταπολέμηση εισφοροδιαφυγής

3,1

1.2%

Ενίσχυση της φορολογικής συμμόρφωσης

3,5

1.4%

Μείωση φοροαπαλλαγών και άλλα φορολογικά έσοδα

6,0

2.4%

Βελτίωση των αποτελεσμάτων ΟΤΑ

1,4

0.5%

Εξορθολογισμός δαπάνης ΠΔΕ

0,5

0.2%

ΣΥΝΟΛΟ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ

28

11%

Μήνυμα ενότητας

Ο Γιώργος Παπανδρέου επανέλαβε την ανάγκη να δοθεί προς τα έξω ένα ισχυρό μήνυμα ενότητας και τόνισε ότι θα επιδιώξει τη μεγαλύτερη δυνατή πλειοψηφία για τα μέτρα του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος, έχοντας βεβαίως ξεκαθαρίσει ότι δεν ζητά ενισχυμένη πλειοψηφία 180 βουλευτών.

Το Υπουργικό Συμβούλιο ολοκληρώθηκε αργά το απόγευμα σε ήρεμο κλίμα.

Μεταξύ των μέτρων που προβλέπονται στο Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα, περιλαμβάνονται έκτακτη εισφορά σε εισοδήματα μεγαλύτερα των 12.000 ευρώ με κλιμακωτό συντελεστή 1%-4%, που θα ισχύσει για τέσσερα χρόνια και μάλιστα με αναδρομική ισχύ για τα εισοδήματα του 2010. Ωστόσο, δεν μειώνεται το αφορολόγητο.

Από την κατάθεση του σχεδίου ως την ψήφισή του θα υπάρξει πρόσκληση διαλόγου και συνεργασίας στις δυνάμεις που έχουν τη βούληση, στο πλαίσιο της κοινοβουλευτικής διαδικασίας διαλόγου, τόνισε ο πρωθυπουργός.

Ανέφερε, ακόμη, ότι εφόσον υπάρχει συμφωνία με τον κ. Σαμαρά στους στόχους, τότε από τη μεριά του δεν υπάρχει κανένα ταμπού για εξεύρεση τρόπων επίτευξης των στόχων.

Γραμμή-γραμμή να συνδιαμορφώσουμε το τελικό σχέδιο με ρεαλιστικούς στόχους, παρατήρησε, επαναλαμβάνοντας ότι η πόρτα του είναι ανοιχτή για συνεργασία.

Δεν κρυβόμαστε, αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας, ενώ έχω τονίσει ότι και πρόσωπα σε καίριους τομείς θα αξιοποιήσουμε χωρίς κομματικούς περιορισμούς, αλλά στόχους και προοπτικές, πρόσθεσε ο Πρωθυπουργός.

«Αυτονόητα διλήμματα δεν τίθενται ποτέ σε δημοψήφισμα»

Ξεκαθάρισε παράλληλα ότι οι χειρισμοί της κυβέρνησης για το Μεσοπρόθεσμο και το Μνημόνιο δεν συνδυάζονται με δημοψήφισμα.

Ο πρωθυπουργός επισήμανε ότι αυτονόητα διλήμματα δεν τίθενται ποτέ σε δημοψήφισμα, υπενθύμισε ωστόσο ότι ο ίδιος έχει δεσμευθεί για την κατάθεση νόμου που να διέπει τα δημοψηφίσματα ώστε να είναι έτοιμος όποτε χρειαστεί.

Ο κ. Παπανδρέου υπογράμμισε ότι αποτελεί πάγια θέση του ιδίου να δίνεται ο λόγος στον πολίτη «όπου χρειάζεται» και εξάλλου το έθεσε σε εφαρμογή το 2004 με την εκλογή προέδρου του ΠΑΣΟΚ από την βάση.

Ανέφερε επίσης ότι γι΄ αυτόν τον λόγο ζήτησε από τον υπουργό Εσωτερικών, Γιάννη Ραγκούση, να προχωρήσει με την προετοιμασία του νόμου, προσχέδιο του οποίου θα δοθεί στους υπουργούς, ώστε να συζητηθεί.

«Γόνιμη συζήτηση»

Αναφερόμενος στις διαβουλεύσεις που προηγήθηκαν στο ΚΤΕ Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ και στο Πολιτικό Συμβούλιο, ο κ. Παπανδρεόυ υπογράμμισε με την γόνιμη συζήτηση που έγινε σε όλα τα επίπεδα αναζητήσαμε και επεξεργαστήκαμε όσο πιο δίκαιες λύσεις στον επιμερισμό του βάρους της προσπάθειας μέσα στο δύσκολο πλαίσιο που θέτει η ανάγκη.

Μπορεί πολλοί να επιχείρησαν να πανικοβάλλουν τους πολίτες ή να κατέκριναν επειδή η άτυπη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου και ο ΚΤΕ κράτησαν ώρες, γιατί δεν έχουν συνηθίσει στον διάλογο και την αναλυτική συζήτηση, σαν οι αποφάσεις αυτού του είδους να είναι εύκολες και να μην πρέπει να προκύπτουν μέσα από την κατάθεση όλων των απόψεων και την εξέταση όλων των επιλογών, ανέφερε χαρακτηριστικά.

Τόνισε ότι οι διαδικασίες αυτές ήταν χρήσιμες για όλους, καθώς βρέθηκαν λύσεις σε προβλήματα, ενώ εξέφρασε την ευχή να είναι αυτός ο τρόπος λήψης κρίσιμων αποφάσεων.

Δεν είναι ο καταμερισμός της ευθύνης που με απασχολεί, είναι το καλό της χώρας και ότι όσο περισσότερο προωθούμε το διάλογο με παραγωγικές και ρεαλιστικές προτάσεις μέσα στα όρια που εκ των πραγμάτων έχουμε, τόσο το καλύτερο για το μέλλον της πατρίδας, είπε ο κ. Παπανδρέου, προσθέτοντας ότι αυτό αφορά όχι μόνο το Μεσοπρόθεσμο, αλλά γενικότερα τις μεγάλες αλλαγές.

«Δικαιολογημένη η αγανάκτηση»

Σε ό,τι αφορά τους «Αγανακτισμένους», σημείωσε ότι οι πολίτες εκφράζουν δικαιολογημένη αγανάκτηση με όσα έχουν ζήσει 35 χρόνια, και τόνισε ότι θέλουν να δουν κάτι καλύτερο.

Ο κ. Παπανδρέου επισήμανε ότι πρέπει να γίνει συζήτηση με τους πολίτες και επεξήγηση της κυβερνητικής προσπάθειας μακριά από τον λαϊκισμό, όπως ανέφερε και την παραπληροφόρηση των ΜΜΕ.

Χαίρομαι που δε θα διοριστώ ποτέ τελικά γιατί θα μείνω στην πόλη μου που λατρεύω.
Καλά που έχουμε και τον Μάικλ Τζάκσον πάντως...
http://www.youtube.com/user/mjacksontruth

Αποσυνδεδεμένος alceste

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1027
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #217 στις: Ιούνιος 13, 2011, 12:49:28 μμ »
Θα μας ΑΜΩποιησει,αφου συμφωνα με υπολογισμους,ολοι οι νεοδιοριστοι θα παιρνουν πανω κατω 850 με 870 ευρω.Τις διαμαρτυριες στα Προπυλαια τις εδειξε το Κοντρα,το καναλι

weakforce

  • Επισκέπτης
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #218 στις: Ιούνιος 15, 2011, 10:28:21 πμ »
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=36074


Από την ΑΥΓΗ

Καταργούνται χιλιάδες θέσεις εκπαιδευτικών


15/06/2011 - 08:10

Παράθεση
Στεφανάκου Π.

Σε περισσότερους από 2.500 εκπαιδευτικούς ξενόγλωσσης εκπαίδευσης δείχνει την πόρτα εξόδου το υπουργείο Παιδείας. Σύμφωνα με στοιχεία των ενώσεων καθηγητών Γαλλικής και Γερμανικής Γλώσσας, ο ακρωτηριασμός της δυνατότητας επιλογής δεύτερης ξένης γλώσσας σε δημοτικά και γυμνάσια καταργεί την 1η Σεπτεμβρίου του επόμενου σχολικού έτους 2.575 οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών. Και αυτό είναι μόνο η αρχή. Έπεται δραματική συνέχεια, χωρίς να αποκλείεται ακόμα και η πλήρης κατάργηση της διδασκαλίας δεύτερης ξένης γλώσσας, που εκτός των άλλων θα επιφέρει την απώλεια τουλάχιστον 5.000 θέσεων ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών.

Ήδη η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας προλειαίνει το έδαφος για αφανισμό της ξενόγλωσσης παιδείας και από τις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης, καθώς τα κοινοτικά κονδύλια για την πολυγλωσσία τελειώνουν και, όπως συνέβη και με άλλα προγράμματα, η κυβέρνηση αποσύρεται από τη χρηματοδότησή τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι εστάλη ερωτηματολόγιο στα δημοτικά με το οποίο ερωτώνται οι μαθητές και οι γονείς για την αποτελεσματικότητα του πρόγραμματος εκμάθησης δεύτερης ξένης γλώσσας.

Δεκάχρονοι και εντεκάχρονοι μαθητές καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήματα όπως "αν θέλουν να συνεχίσουν το μάθημα δεύτερης ξένης γλώσσας στο σχολείο", "αν θέλουν να συνεχιστεί το πρόγραμμα της δεύτερης ξένης γλώσσας", ενώ από τους γονείς τους ζητείται να αξιολογήσουν το πρόγραμμα που παρακολούθησε το παιδί τους!

Είναι πλέον σαφές ότι η υπόθεση "δεύτερη ξένη γλώσσα" εξελίσσεται σε πρόβα τζενεράλε της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας τόσο για την κατάργηση των οργανικών θέσεων στην εκπαίδευση και της μονιμότητας των εκπαιδευτικών όσο και για την πλήρη ανατροπή του εργασιακού τους πλαισίου. Χιλιάδες άνθρωποι καταδικάζονται σε εργασιακή περιπλάνηση ή και απόλυση, ενώ από τους ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς θα ξεκινήσει το πείραμα της δεύτερης ανάθεσης.
Όπως δήλωσε η υφυπουργός Παιδείας, προκαλώντας θύελλα αντιδράσεων, οι καθηγητές αυτοί, αν δεν συμπληρώνουν ωράριο, θα έχουν τη δυνατότητα να διδάξουν λογοτεχνία και ίσως και κάποιο άλλο μάθημα! Επιπλέον, με πρόσχημα την ξένη γλώσσα που επιθυμεί να παρακολουθήσει κάθε παιδί, μεθοδεύεται η καθιέρωση της γονικής επιλογής σχολείου, η οποία όπου έχει εφαρμοστεί οδηγεί σε κατηγοριοποίηση σχολείων και μαθητών με βάση τις επιδόσεις τους και το οικογενειακό εισόδημα.

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καλεί την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να αποσύρει τις υπουργικές αποφάσεις για τη διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας. Σε διαφορετική περίπτωση απειλεί με αποχή από τη βαθμολόγηση των γραπτών των μαθημάτων ξένων γλώσσων που εξετάζονται στις πανελλαδικές εξετάσεις. Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, πέρα από τις μαθησιακές και οικονομικές επιπτώσεις που έχει η κατάργηση της δυνατότητας επιλογής δεύτερης ξένης γλώσσας, αμφισβητείται και η νομικά κατοχυρωμένη «χωροταξική κατανομή» των μαθητών στα σχολεία. Τέλος, η απόφαση αυτή θα επιφέρει περαιτέρω συρρίκνωση των σχολείων και διαχωρισμό τους.



Αποσυνδεδεμένος sofiagexa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 07
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #219 στις: Ιούνιος 17, 2011, 02:29:03 μμ »
http://www.alfavita.gr/petition.php

Συλλογή υπογραφών ενάντια στην κατάργηση

της επιλογής διδασκαλίας ξένης γλώσσας

σε Δημοτικό και Γυμνάσιο
Λάμπει μέσα μου κείνο που αγνοώ... Μα ωστόσο λάμπει...
(Οδ. Ελύτης)

Αποσυνδεδεμένος xenofilologos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #220 στις: Ιούνιος 24, 2011, 11:26:15 μμ »
Και ο ψωριάρης του Νέου Λυκείου απ'οτι φαίνεται???!!!!!!

Και όχι μόνο!!! Για τη σχολή μας το διάβασες και αυτό;

Το ενδεχόμενο κατάργησης τμημάτων Φιλολογίας ξένων γλωσσών μελετάται η κατάργηση των γαλλικών, ισπανικών και ιταλικών σπουδών, με το επιχείρημα ότι καθίστανται ασύμφορα και αντιπαραγωγικά τμήματα από το Υπουργείο Παιδείας.
Η ιδέα που υπάρχει στο μυαλό των ιθυνόντων του υπουργείου είναι να συγχωνευτούν σε ένα Τμήμα Λατινογενών Σπουδών. Λίγο απ΄όλα δηλαδή και ο …Θεός βοηθός. Τρεις πολιτισμοί, τρεις γλώσσες και τρεις φιλολογίες σε ένα τμήμα...

http://www.tovima.gr/society/article/?aid=350650

Πού ακούστηκε Λύκειο χωρίς ξένη γλώσσα στην ουσία; Αυτό δεν υπάρχει πουθενά πανευρωπαϊκά! Μ' άρεσε που μας είχε τσακίσει η Διαμ. στις διακηρύξεις για την πολυγλωσσία και για τις βεβαιώσεις που θα έπαιρναν τα παιδιά από τα σχολεία κλπ. Πάλι τα φροντιστήρια θα δουλεύουν... Όσο για τη Β' ξένη γλώσσα..., ήταν που ήταν τώρα απόγινε...

Στο Τμήμα Λατινογενών Σπουδών, λοιπόν, η γαλλική φιλολογία!!! Αν, ωστόσο, ΛΕΩ ΑΝ, προταθεί να διδάξουμε λατινικά στα σχολεία, θα ξεσηκωθούν οι φιλόλογοι, όλοι με ένα στόμα και μία φωνή, εναντίον μας! Έχουν σχέση αυτοί με τα λατινικά;;;;;;;;

weakforce

  • Επισκέπτης
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #221 στις: Ιούνιος 24, 2011, 11:31:59 μμ »
Σχετικά με την κατάργηση τμημάτων...

Μην ξεχνάμε λίγο τη Διπλωματία. Μία τέτοια απόφαση σαφώς και δυσαρεστεί τις χώρες των οποίων
την γλώσσα σταματούν να προάγουν.

Εξάλλου άλλο η αγορά εργασίας, άλλο το δικαίωμα στην γνώση και την ελεύθερη επιλογή αντικειμένου σπουδών.


Αποσυνδεδεμένος kyriakh

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 186
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #222 στις: Φεβρουάριος 21, 2012, 05:40:43 μμ »
Συνάδελφοι ΠΕ05,ΠΕ07, δεν ξέρω αν ισχύει το "φοβου τους Δαναούς και δωρα φεροντες" αλλά στο esos έχει μια ανακοίνωση που μας αφορά . Εν ολίγοις παίρνει πίσω το φασιστικό διαχωρισμό σε γαλλ.-γερμ. δημοτικά και επανέρχεται η παράλληλη διδασκαλία . Αναμένεται να ψηφιστεί η επαναφορά των 3 ωρών εβδομαδιαίως για την Α' λυκείου και επιλεγόμενο 2ωρο για Β' και Γ΄' λυκείου.Και δεν είναι καν Πρωταπριλιά. Φαντάζεστε εκεί που ετοιμαζόμασταν πρώτοι - πρώτοι για εφεδρεία να βρεθούμε με μετάθεση; ;) ;) ;)

Αποσυνδεδεμένος tinkerbel!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Β γλωσσα-ο ψωριαρης του δημοτικου
« Απάντηση #223 στις: Φεβρουάριος 24, 2012, 07:31:03 μμ »
Υπάρχει έτσι καμία πιθανότητα να δουλέψουμε ποτέ σε σχολείο όσοι πήραμε πτυχίο από το '07 και μετά χωρίς μόρια ΑΣΕΠ ή προυπηρεσίας?Ρωτάω με αυτά τα δεδομένα γιατί ΑΣΕΠ δεν το βλέπω να γίνεται σύντομα...Όποιος έχει κάποια γνώση περί του θέματος ας απαντήσει.   ???
Μυστικά για έναν ονειρεμένο γάμο! http://projectgamos.gr/

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159788
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 541
Σύνολο: 549

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.