*

Αποστολέας Θέμα: « Διευκρινίσεις για τα 800 δημοτικά σχολεία με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό  (Αναγνώστηκε 9243 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος peteruoi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 185
    • Προφίλ
   4.

      Για  την  Πρωτοβάθμια  Εκπαίδευση και  αποκλειστικά   για τη διδασκαλία  όλων των γνωστικών  αντικειμένων , συστήνονται  κλάδοι των αντίστοιχων ειδικοτήτων  (Π.Ε.05, Π.Ε.07, Π.Ε.08, Π.Ε.19, Π.Ε.20 και ΠΕ 32) και αντίστοιχος αριθμός  οργανικών θέσεων,  με κοινή  Υπουργική  Απόφαση  που  προωθείται. Το σύνολο των θέσεων ειδικοτήτων θα καλυφθεί από το υπάρχον προσωπικό στα σχολεία αυτά και για τις περιπτώσεις των επιπλέον κενών  από το  πλεονάζον προσωπικό ειδικοτήτων στη Β/θμια Εκπ/ση, το οποίο ήδη έχει κληθεί να εκδηλώσει ενδιαφέρον για απόσπαση, είτε από προσλήψεις αναπληρωτών έως ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία ίδρυσης των κλάδων, ώστε να μεταταγούν ή να διοριστούν μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Ήδη, έχει γίνει κάθε προεργασία και προγραμματισμός για την πλήρη λειτουργία των σχολείων αυτών από την 1η Σεπτεμβρίου. Προς τούτο έχει ορισθεί ο αριθμός των 800 συγκεκριμένων σχολείων για τη βέβαιη και ασφαλή επίτευξη του στόχου.

Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές:  Θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να καλυφθούν τυχόν ελλείψεις σε Η/Υ στα σχολεία προκειμένου να παρέχονται σε  όλους  ανεξαιρέτως τους μαθητές εμπειρίες μάθησης που να σχετίζονται με την αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διαδικασία με οριζόντιο τρόπο που να αφορά όλα τα μαθήματα. Ωστόσο, ως μεταβατικό στάδιο μπορεί  να εισαχθεί η Πληροφορική, ως ξεχωριστό γνωστικό αντικείμενο στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, προκειμένου  να δοθεί η ευχέρεια στους μαθητές να εξοικειωθούν με την επιστήμη των υπολογιστών,  που θα τους φανεί χρήσιμη όχι μόνο στις επόμενες εκπαιδευτικές βαθμίδες, αλλά και κατά την πλήρη ένταξή τους αργότερα στην πραγματική ζωή. Απώτερος στόχος είναι η πιστοποίηση του βαθμού κατάκτησης των βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων όσον αφορά τις ΤΠΕ κατά τη διάρκεια της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης.

Υπενθυμίζεται ότι σε καμία περίπτωση  δεν τροποποιείται το εργασιακό και διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 04, 2010, 09:23:58 πμ από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Teko

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αυτο, στην συνολικότερη ..μαυρίλα των ημερών, νομίζω ότι δίνει μια σαφέστατη ανακούφιση στον κλάδο της πληροφορικής. Δεν ξέρω αν το πέτυχαμε εμείς ή η κοινή λογική που ίσως να υπάρχει ώρες ωρες στο υπουργείο πάντως είναι θετικότατο που αποσαφηνίστηκε (ε ναι δε μπορεί ένας αυτοδίδαχτος χρηστης υπολογιστή να ναι και καθηγητής πληροφορικής πως να το κανουμε;;)... ας μην μεμψημοιρούμε συνάδελφοι γιατι να διαβάζω κατα καιρούς πολλά ανυπόστατα να γράφονται στο forum!! Ακόμη και αν φέτος 'παιξουν κυρίως' τα δημοτικά με μόνιμους ... τις επόμενες χρονιες θα ανοίξουν οργανικες θέσεις!!!
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος smile02.50

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
συνάδελφοι, βλέπει κανείς στις διευκρινίσεις τον κλάδο ΠΕ16 Μουσικής;;;;; Τι απέγινε;;;;

Αποσυνδεδεμένος iLLuSioN

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 378
    • Προφίλ
Έχει βγάλει κανείς άκρη για τον αριθμό των οργανικών θέσεων;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Teko

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Βάλε 800 σχολεία *12 θέσεις*2ωρες ανα τάξη = 19200 ώρες / 24 ωρες που θα ναι το ωράριο στην πρωτοβάθμια(τόσο είναι και για τους δασκάλους) δλδ 800 οργανικές!!!!!!!

Και σημειωτέων κάποια σχολεία μπορεί να ναι και μεγαλύτερα απο 12 θέσεων! Ασε που μπορει να κάτσει να 'σπάει' το τμήμα στα 2 για > των 21 παιδιών!! Αρά ο αριθμός των οργανικών θα ναι μάλλον μεγαλύτερος του 800 !!  ;D
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος iLLuSioN

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 378
    • Προφίλ
το ωράριο για καθηγητές είναι 21 ώρες...και σκέφτομαι ότι την συμφέρει να μην προσλάβει με οργανικές αλλά με αναπληρωτές(όσο οξύμωρο και αν ακούγεται) τουλάχιστον για τον δικό μου τομέα(ΠΕ32)

Αποσυνδεδεμένος Teko

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Στους ΠΕ19-20 έχει ζήτησει ήδη αποσπάσεις στη πρωτοβάθμια μονιμων εκπαιδευτικων. Οποιος πάρει τέτοια απόσπαση θα χει 24 ώρες στην πρωτοβάθμια εξ ολοκλήρου(που θα 'ισοβαθμούν' με 21 ωρες στη δευτεροβάθμια). Δυστυχως εμείς είμαστε κλάδος με πολλές υπεραριθμιες .. τωρα όσα κένα μεινουν υποθέτω και γω ότι θα τα καλύψει με αναπληρωτές και αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου.
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
το ωράριο για καθηγητές είναι 21 ώρες...και σκέφτομαι ότι την συμφέρει να μην προσλάβει με οργανικές αλλά με αναπληρωτές(όσο οξύμωρο και αν ακούγεται) τουλάχιστον για τον δικό μου τομέα(ΠΕ32)

24 ώρες είναι το ωράριο των διδασκόντων στην Α/θμια
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος black21

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 343
    • Προφίλ
Δεν θέλω να σας απογοητεύσω αλλά έχω την εντύπωση ότι κανείς από εσάς δεν διάβασε όλο το έγγραφο...

Παράθεση
...να παρέχονται σε  όλους  ανεξαιρέτως τους μαθητές εμπειρίες μάθησης που να σχετίζονται με την αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διαδικασία με οριζόντιο τρόπο που να αφορά όλα τα μαθήματα. Ωστόσο, ως μεταβατικό στάδιο μπορεί  να εισαχθεί η Πληροφορική, ως ξεχωριστό γνωστικό αντικείμενο στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, προκειμένου  να δοθεί η ευχέρεια στους μαθητές να εξοικειωθούν με την επιστήμη των υπολογιστών...

Η Πληροφορική θα διδάσκεται ως γνωστικό αντικείμενο σε ένα ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ. Σκοπός είναι να αξιοποιηθεί με ΟΡΙΖΟΝΤΙΟ τρόπο που να αφορά όλα τα μαθήματα...

Στην οριζόντια εισαγωγή μετά τη μεταβατική περίοδο δεν θα υπάρχει μάθημα. Απλά οι δάσκαλοι θα χρησιμοποιούν τις νέες τεχνολογίες ως εποπτικό και βοηθητικό εργαλείο διδασκαλίας σε όλα τα μαθήματα... Αυτά κατάλαβα εγώ...

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Δεν θέλω να σας απογοητεύσω αλλά έχω την εντύπωση ότι κανείς από εσάς δεν διάβασε όλο το έγγραφο...

Παράθεση
...να παρέχονται σε  όλους  ανεξαιρέτως τους μαθητές εμπειρίες μάθησης που να σχετίζονται με την αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διαδικασία με οριζόντιο τρόπο που να αφορά όλα τα μαθήματα. Ωστόσο, ως μεταβατικό στάδιο μπορεί  να εισαχθεί η Πληροφορική, ως ξεχωριστό γνωστικό αντικείμενο στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, προκειμένου  να δοθεί η ευχέρεια στους μαθητές να εξοικειωθούν με την επιστήμη των υπολογιστών...

Η Πληροφορική θα διδάσκεται ως γνωστικό αντικείμενο σε ένα ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ. Σκοπός είναι να αξιοποιηθεί με ΟΡΙΖΟΝΤΙΟ τρόπο που να αφορά όλα τα μαθήματα...

Στην οριζόντια εισαγωγή μετά τη μεταβατική περίοδο δεν θα υπάρχει μάθημα. Απλά οι δάσκαλοι θα χρησιμοποιούν τις νέες τεχνολογίες ως εποπτικό και βοηθητικό εργαλείο διδασκαλίας σε όλα τα μαθήματα... Αυτά κατάλαβα εγώ...


Μην προσπαθείς να διαβάσεις πίσω απ' τα γραφόμενα γιατί ούτε αυτοί οι ίδιοι δεν ξέρουν τι γράφουν. Το "μεταβατικό στάδιο" που γράφουν δεν ισχύει. Δηλαδή αργότερα τα παιδιά θα βγαίνουν από το νηπιαγωγείο και θα ξέρουν υπολογιστές? Τι θέλει να πει ο ποιητής ? Το πολύ πολύ να περιορίσουν το μάθημα σε ορισμένες τάξεις του δημοτικού αργότερα ενώ τώρα θα γίνεται σε όλες. Τελικά αν και είμαι από τους πιο απαισιόδοξους εδώ μέσα ίσως να άρχισε να αχνοφαίνεται κάποιο φως στο τούνελ. Ίδωμεν ....

Αποσυνδεδεμένος jtsop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank3_6_10_1526.php

1. συστήνονται  κλάδοι των αντίστοιχων ειδικοτήτων (ΠΕ19)

2. και αντίστοιχος αριθμός  οργανικών θέσεων

3. για τις περιπτώσεις των επιπλέον κενών  από το  πλεονάζον προσωπικό ειδικοτήτων στη Β/θμια Εκπ/ση

4. ώστε να μεταταγούν ή να διοριστούν μόνιμοι εκπαιδευτικοί

5. τα 800 ολοήμερα δημοτικά είναι τουλάχιστον 12θέσια,

οπότε μιλάμε για περίπου 800 οργανικά κενά στην πρωτοβάθμια!!!!

Αποσυνδεδεμένος jtsop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
....
7. ....
Απώτερος στόχος είναι η πιστοποίηση του βαθμού κατάκτησης των βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων όσον αφορά τις ΤΠΕ κατά τη διάρκεια της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης.


Εδώ αξίζει ένα μεγάλο μπράβο η Διαμάντω!

Αποσυνδεδεμένος black21

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 343
    • Προφίλ
Οι δάσκαλοι επιθυμούν την εισαγωγή των ΤΠΕ με ΟΡΙΖΟΝΤΙΟ τρόπο. Την ίδια επιθυμία εξέφρασε και η υπουργός στο συνέδριο της ΠΕΚΑΠ.

Σε αυτή την περίπτωση ο πληροφορικός δεν θα έχει γνωστικό αντικείμενο μέσα στο σχολείο. Απλά θα ασκεί τεχνικό έργο. Δεν ξέρω κατά πόσο μια τέτοια αρμοδιότητα μπορεί να του εξασφαλίσει οργανικότητα --> μονιμότητα (σε εποχές ΔΝΤ).

Θεωρώ ότι πρέπει να ζητήσουμε επεξηγήσεις για το τι σημαίνει ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ.

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Δεν θα ισχύει ότι και στην β/θμια δηλαδή ως εργαστηριακό μάθημα αν υπάρχουν >15 μαθητές (σύμφωνα με τροπολογία Λυκουρέντζου, παλιά ήταν 10) τότε πρέπει να υπάρχει δεύτερος εκπαιδευτικός. Πστεύω χρειάζονται κοντά 1000 οργανικές.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 371
Σύνολο: 373

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.