*

Αποστολέας Θέμα: 15.000 ευρώ σε κάθε Γυμνάσιο για την αγορά διαδραστικών συστημάτων  (Αναγνώστηκε 4820 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sefe

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
    • Προφίλ
15.000 ευρώ σε κάθε Γυμνάσιο για την αγορά διαδραστικών συστημάτων

Το υπ. Παιδείας καλεί τις Σχολικές Επιτροπές των Γυμνασίων του συνόλου των Περιφερειών της χώρας  να υποβάλουν προτάσεις για την εγκατάσταση στα σχολεία τους διαδραστικών συστημάτων και συναφούς εξοπλισμού στην τάξη για μία ψηφιακά υποστηριζόμενη διδασκαλία

Το υπ. Παιδείας  θα χρηματοδοτήσει την  προμήθεια διαδραστικών συστημάτων μέσω Σχολικών Επιτροπών για όσα γυμνάσια της χώρας δηλώσουν σχετικό ενδιαφέρον.

Μέσω ειδικού ερωτηματολογίου /αίτησης που θα αποστείλει το Υπουργείο Παιδείας Δ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Και όμως, φίλος συνάδελφος, πραγματοποίησε αγορές συνολικής αξίας 120-140 ευρώ και κατασκεύασε διαδραστικό πίνακα στο σχολείο που δουλεύει.
Αντί να δώσει τόσα λεφτά σε εταιρίες που χρεώνουν πανάκριβα, γιατί δεν εκμεταλλεύεται αυτό που και άλλοι συνάδελφοι με μεράκι έχουν ανακαλύψει μόνοι τους;

Και σε 10 τάξεις να θες να βάλεις, το πολύ 1.500 να σου κοστίσει.
Τα υπόλοιπα 13.500 ας τα δώσει σε αυτούς από τους οποίους τα πήρε.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος sefe

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
    • Προφίλ
Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα
μιας και απαιτείται η ύπαρξη ή η αγορά υπολογιστή και βιντεοπροβολέα προκειμένου να φτιάξει κάποιος μόνος του διαδρατικό πίνακα, άρα αντί αγοράς 10 διαδρ. Πινάκων χρειάζεται η αγορά 10 Η/Υ και 10 βιντεοπροβολέων.  Δηλ περίπου το ίδιο κόστος

Περισσότερα εδώ: http://www.edugate.gr/ek-ep/12-05-09-01


Αποσυνδεδεμένος jtsop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
laptop -> 400

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος jtsop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Ποιός σου λέει ότι με 15.000 θα παίρνεις διαδραστικούς γιά όλες τις αίθουσες; Θα αγοραστούν 2-3 για κάθε σχολείο σε πενταπλάσια τιμή από την παραπάνω.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Είναι σαν να έχεις ένα σαράβαλο fiat127 του 1980, και να θες να του βάλεις δερμάτινα καθίσματα, mp3 player, air condition, αερόσακους, αεροτομή, φιμέ τζάμια, και ζάντες αλουμινίου.

ας φτιάξουν πρώτα τις αίθουσες που είναι χάλια.


Συνάδελφοι αντισταθείτε!!!
ΟΧΙ στα μηχανήματα του διαβόλου στα σχολεία μας!!!  :P

Αυτό είναι το πρώτο βήμα για την αντικατάσταση του εκπαιδευτικού. Σε λίγα χρόνια κάθε σχολείο θα χρειάζεται μόνο 1 μαθηματικό, 1 φιλόλογο, 1 θεολόγο κλπ. Αυτός θα κάνει το μάθημα σε μια αίθουσα, και τα υπόλοιπα τμήματα θα παρακολουθούν με βιντεοδιάσκεψη το μάθημα από τις τάξεις τους σε videowalls.

Το σύστημα αυτό ήδη γίνεται στα πανεπιστήμια της χώρας μας. Ακούστε πως λειτουργούν αρκετά από αυτά (και σύντομα και τα υπόλοιπα και μελλοντικά και τα σχολεία) για όσους δεν έχετε ιδέα:  
υπάρχει μόνο 1 καθηγητής που κάνει το κάθε μάθημα.
Το μάθημα γίνεται αναμετάδοση σε άλλες 2 μεγάλες αίθουσες καθώς επίσης και μέσω ιντερνετ.
Αν κάποιος μαθητής θέλει να ρωτήσει απορία, υπάρχει ασύρματο μικρόφωνο στην καθε τάξη όπου το παίρνει και ρωτάει την απορία του.
Ο καθηγητής στην κεντρική αίθουσα που βρίσκεται έχει πάνω στην έδρα 5 οθόνες όπου βλέπει την κάθε τάξη χωριστά.
Ο πίνακας έχει αντικατασταθεί από τον ηλεκτρονικό πίνακα, ο οποίος είναι συνδεδεμένος με αισθητήρες στο πίσω μέρος. Αυτά που γράφει ο καθηγητής, αναμεταδίδονται σε ηλεκτρονικούς πίνακες και στις υπόλοιπες τάξεις.
Τέλος υπάρχει το ηλεκτρονικό σφουγγάρι, όπου ο καθηγητής όταν σβήσει κάτι , θα σβηστεί αντίστοιχα και από τις άλλες αίθουσες.

Θα σας πουν ότι όλα αυτά είναι πολύ καλά γιατί αυτά που γράφει ο καθηγητής στον πίνακα δεν χρειάζεται να τα σημειώνουν οι μαθητές γιατί μπορούν να αποθηκευτουν σε ηλεκτρονική μορφή, και μετά να τα κατεβάσει ο μαθητής από το Internet.
Μην παρασυρθείτε από την τεχνολογία! Μην ενθουσιάζεστε από αυτά. Πάνε να μας καταργήσουν. Ξυπνήστε!!!

Ψηφίστε στους συλλόγους σας κατά την εισαγωγή τέτοιου είδους τεχνολογίας στα σχολεία.
Μην σκάβετε τον λάκο σας!

Ζήτω ο μαυροπίνακας!!  :D

Ζήτω ο Καθηγητής!!  :D

Όχι στον e-Καθηγητή
  ::)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 10, 2010, 03:52:32 pm από killbill »

Αποσυνδεδεμένος efi..

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Τρέλα για τα μαθηματικά!!!
    • Προφίλ
Είναι σαν να έχεις ένα σαράβαλο fiat127 του 1980, και να θες να του βάλεις δερμάτινα καθίσματα, mp3 player, air condition, αερόσακους, αεροτομή, φιμέ τζάμια, και ζάντες αλουμινίου.

ας φτιάξουν πρώτα τις αίθουσες που είναι χάλια.


Συνάδελφοι αντισταθείτε!!!
ΟΧΙ στα μηχανήματα του διαβόλου στα σχολεία μας!!!  :P

Αυτό είναι το πρώτο βήμα για την αντικατάσταση του εκπαιδευτικού. Σε λίγα χρόνια κάθε σχολείο θα χρειάζεται μόνο 1 μαθηματικό, 1 φιλόλογο, 1 θεολόγο κλπ. Αυτός θα κάνει το μάθημα σε μια αίθουσα, και τα υπόλοιπα τμήματα θα παρακολουθούν με βιντεοδιάσκεψη το μάθημα από τις τάξεις τους σε videowalls.

Το σύστημα αυτό ήδη γίνεται στα πανεπιστήμια της χώρας μας. Ακούστε πως λειτουργούν αρκετά από αυτά (και σύντομα και τα υπόλοιπα και μελλοντικά και τα σχολεία) για όσους δεν έχετε ιδέα:  
υπάρχει μόνο 1 καθηγητής που κάνει το κάθε μάθημα.
Το μάθημα γίνεται αναμετάδοση σε άλλες 2 μεγάλες αίθουσες καθώς επίσης και μέσω ιντερνετ.
Αν κάποιος μαθητής θέλει να ρωτήσει απορία, υπάρχει ασύρματο μικρόφωνο στην καθε τάξη όπου το παίρνει και ρωτάει την απορία του.
Ο καθηγητής στην κεντρική αίθουσα που βρίσκεται έχει πάνω στην έδρα 5 οθόνες όπου βλέπει την κάθε τάξη χωριστά.
Ο πίνακας έχει αντικατασταθεί από τον ηλεκτρονικό πίνακα, ο οποίος είναι συνδεδεμένος με αισθητήρες στο πίσω μέρος. Αυτά που γράφει ο καθηγητής, αναμεταδίδονται σε ηλεκτρονικούς πίνακες και στις υπόλοιπες τάξεις.
Τέλος υπάρχει το ηλεκτρονικό σφουγγάρι, όπου ο καθηγητής όταν σβήσει κάτι , θα σβηστεί αντίστοιχα και από τις άλλες αίθουσες.

Θα σας πουν ότι όλα αυτά είναι πολύ καλά γιατί αυτά που γράφει ο καθηγητής στον πίνακα δεν χρειάζεται να τα σημειώνουν οι μαθητές γιατί μπορούν να αποθηκευτουν σε ηλεκτρονική μορφή, και μετά να τα κατεβάσει ο μαθητής από το Internet.
Μην παρασυρθείτε από την τεχνολογία! Μην ενθουσιάζεστε από αυτά. Πάνε να μας καταργήσουν. Ξυπνήστε!!!

Ψηφίστε στους συλλόγους σας κατά την εισαγωγή τέτοιου είδους τεχνολογίας στα σχολεία.
Μην σκάβετε τον λάκο σας!

Ζήτω ο μαυροπίνακας!!  :D

Ζήτω ο Καθηγητής!!  :D

Όχι στον e-Καθηγητή
  ::)
:-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα
μιας και απαιτείται η ύπαρξη ή η αγορά υπολογιστή και βιντεοπροβολέα προκειμένου να φτιάξει κάποιος μόνος του διαδρατικό πίνακα, άρα αντί αγοράς 10 διαδρ. Πινάκων χρειάζεται η αγορά 10 Η/Υ και 10 βιντεοπροβολέων.  Δηλ περίπου το ίδιο κόστος

Περισσότερα εδώ: http://www.edugate.gr/ek-ep/12-05-09-01

Στα Γυμνάσια (για τα οποία συζητάμε νομίζω) έχουν ήδη χορηγηθεί laptops ΚΑΙ στους διδάσκοντες.

10 βιντεοπροβολείς βέβαια, δεν έχει το σχολείο, αλλά 1-2 στα περισσότερα υπάρχουν.
Σε κάθε περίπτωση, το 10 που είπα, είναι, έτσι κι αλλιώς, υπερβολή.
Όμως, υπερβολή είναι και τα 15.000 ευρώ που ανέφερε ο συνάδελφος...
Σε καμία περίπτωση δεν είναι τόσο υψηλό το κόστος.
Αλλά ας δούμε πρώτα τι θα γίνει και το συζητάμε ξανά.

Πάντως είμαι υπέρ της αλλαγής στον τρόπο διδασκαλίας. Αρκεί και το Α.Π. να σου δίνει τα περιθώρια να κάνεις πράγματα...
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος koth

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Στον ουρανό ή στη γη;
    • Προφίλ
..πράγματι μπορεί με λιγότερα χρήματα να γίνει εγκατάσταση... και μένα μου αρέσει η ιδέα αλλά...Επειδή δυστυχώς θα υπάρξουν κάποιοι που θα κοιτάξουν να βάλουν το χέρι τους και να ελαφρύνουν το κόστος για δικό τους ώφελος....δεν ξέρω τι να πω! Γενικά αυτή τη στιγμή είναι άκαιρη η ιδέα να δώσουν αυτά τα χρήματα για εξοπλισμό ενώ  υπάρχουν άλλα πράγματα πιο αναγκαία πχ εξοπλισμένο εργαστήριο φυσικής...Εν τω μεταξύ μου φαίνεται ότι όλα γίνονται πολύ βιαστικά και πρόχειρα...Πως μπορεί να φτάνει να μειώνει μισθούς και μετά να σκεφτεται να δώσει χρήματα σε πράγματα; Εμείς που θα τα χειριστούμε αυτά με τι όρεξη θα πατήσουμε το κουμπί; (ρητορική ερώτηση ήταν αυτή  ;D)
...στη θάλασσα...

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ

2 ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

1ον  Η απόλυτη ξεφτίλα ! Το υπουργείο ζητά από τις επιτροπές "Οι Σχολικές Επιτροπές, ως τελικοί δικαιούχοι, θα πρέπει να προχωρήσουν στη σύναψη συμβάσεων με τους προμηθευτές κατά την προβλεπόμενη στο νόμο διαδικασία".

Τι σημαίνει αυτό ? ότι η κάθε σχολική επιτροπή θα πρέπει να διαπραγματευτεί με την κάθε εταιρεία ξεχωριστά ????
ΕΛΕΟΣ. Αντί να υπάρχει οικονομία με μαζική παραγγελία θα έχουμε κατακερματισμό σε όλο το εγχείρημα !


2ον Συνάδελφοι επειδή έχω φτιάξει και εγώ τον διαδραστικό με το wiimote. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ διαδραστικό πίνακα. Τελεία και παύλα.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
2ον Συνάδελφοι επειδή έχω φτιάξει και εγώ τον διαδραστικό με το wiimote. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ διαδραστικό πίνακα. Τελεία και παύλα.

Θες να μας το εξηγήσεις αυτό λίγο;
Δεν το λέω καχύποπτα, πραγματικά δεν έχω ιδέα.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
2ον Συνάδελφοι επειδή έχω φτιάξει και εγώ τον διαδραστικό με το wiimote. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ διαδραστικό πίνακα. Τελεία και παύλα.

Θες να μας το εξηγήσεις αυτό λίγο;
Δεν το λέω καχύποπτα, πραγματικά δεν έχω ιδέα.

ο πραγματικός διαδραστικός πίνακας είναι σχεδιασμένος για αυτό ακριβώς που λέει ότι είναι
ο πίνακας με το wiimote είναι κάτι το οποίο δεν σχεδιάστηκε για το σκοπό αυτό αλλά μια πατέντα για να γνωρίσουμε περισσότερο τι μπορεί να κάνει ένας διαδραστικός. Έχει πολλά μειονεκτήματα με ποιο σημαντικό την ακρίβεια στην κίνηση και τον χειρισμό του το οποίο το κάνει δύσχρηστο. Επίσης απαιτεί ειδικές συνθήκες για να λειτουργήσει με την τοποθέτηση του projectora ψηλά, ενώ ο πραγματικός διαδραστικός δεν έχει τέτοια προβλήματα.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Περίπου κατάλαβα τι εννοείς.
Ωστόσο, ο συνάδελφος στην επιμόρφωση (αυτός που το έκανε στο σχολείο του) μας έδειξε ένα βιντεάκι και δεν παρατήρησα κάποιο πρόβλημα ακρίβειας.
Ίσα-ίσα, που τα παιδιά στο τέλος γράφανε και τα ονόματά τους με το στυλό.
Ο προτζέκτορας ήταν σταθερός, σε βάση και ψηλά.
Έχει κάνει και μια πατέντα για τις συνδέσεις, τις τροφοδοσίες, κλπ (δεν θυμάμαι λεπτομέρειες, γιατί δεν τις πολυκατάλαβα κιόλας) και πατώντας ένα κουμπί είναι όλα έτοιμα.

Προφανώς δέχομαι ότι ξέρεις καλύτερα, αλλά εμένα δεν θα με χάλαγε καθόλου να έχω στο σχολείο μου μια εγκατάσταση σαν του συναδέλφου.
Για αυτά που έχω στο μυαλό μου να κάνω, νομίζω με καλύπτει και με το παραπάνω.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Είμαι από τους τυχερούς  8) που γνώρισαν πριν 2,5 χρόνια τον διαδραστικό πίνακα εκεί όπου υπηρετούσα ως αναπληρώτρια.
Πιο πολύ τον αντιμετωπίζαμε όλοι, μαθητές κ δάσκαλοι, ως καθρέφτη θαυμασμού ("α! κοίτα, κοίτα τι κάνει!" ) παρά ως μέσο διδασκαλίας.
Έκτοτε, δεν τον ξανασυνάντησα. (Τον διαδραστικό, για να μην ξεχνιόμαστε.  ;)  ;D  ;D )

Πάντως, θεωρώ πως τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κ επιδέξιους κ*λους.
Κ εμείς έχουμε σκέτους κ*λους.  :-X

(Όπου βρακί = διαδραστικοί πίνακες κ νέα τεχνολογία στο σχολείο, όπου κ*λος = εγκαταστάσεις, υποδομές, κτίρια κ πραγματικά επιμορφωμένο εκπαιδευτικό προσωπικό).  ::)

Υ.Γ: Έχει άλλη χάρη, πάντως, η μυρωδιά κ η αίσθηση της κιμωλίας από αυτή του σημερινού μαρκαδόρου ή του μελλοντικού δακτύλου που γράφει μόνος του, χωρίς μαρκαδόρο ή οτιδήποτε άλλο, στον διαδραστικό...  :(
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 10, 2010, 10:34:58 pm από bikini »
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182569
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 629
Σύνολο: 640

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.