*

Αποστολέας Θέμα: 15.000 ευρώ σε κάθε Γυμνάσιο για την αγορά διαδραστικών συστημάτων  (Αναγνώστηκε 4213 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sefe

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
    • Προφίλ
15.000 ευρώ σε κάθε Γυμνάσιο για την αγορά διαδραστικών συστημάτων

Το υπ. Παιδείας καλεί τις Σχολικές Επιτροπές των Γυμνασίων του συνόλου των Περιφερειών της χώρας  να υποβάλουν προτάσεις για την εγκατάσταση στα σχολεία τους διαδραστικών συστημάτων και συναφούς εξοπλισμού στην τάξη για μία ψηφιακά υποστηριζόμενη διδασκαλία

Το υπ. Παιδείας  θα χρηματοδοτήσει την  προμήθεια διαδραστικών συστημάτων μέσω Σχολικών Επιτροπών για όσα γυμνάσια της χώρας δηλώσουν σχετικό ενδιαφέρον.

Μέσω ειδικού ερωτηματολογίου /αίτησης που θα αποστείλει το Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ σε όλα τα γυμνάσια της χώρας προς συμπλήρωση θα παρέχεται στα γυμνάσια της χώρας η δυνατότητα να δηλώσουν εάν ενδιαφέρονται να αποκτήσουν διαδραστικό σύστημα και εφόσον απαντήσουν θετικά, να επιλέξουν τον κατάλληλο τύπο του διαδραστικού συστήματος (εκ των 5 εναλλακτικών κατηγοριών διαδραστικών συστημάτων που διατίθενται σήμερα στην ελληνική αγορά) βάσει των ιδιαιτέρων απαιτήσεων και αναγκών κάθε σχολείου.

Τα γυμνάσια τα οποία θα έχουν δηλώσει ενδιαφέρον για την απόκτηση διαδραστικού συστήματος θα δύνανται να χρηματοδοτηθούν, μέσω των αρμοδίων Σχολικών Επιτροπών τους και με την υποστήριξη και το συντονισμό της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων.

                                                                     15.000 ευρώ

Το ανώτερο ποσό που θα δίνεται σε κάθε Σχολική Επιτροπή (με βάση τον αριθμό των τμημάτων της α’ και β’ γυμνασίου υπό την εποπτεία της) θα είναι 15.000 € άνευ ΦΠΑ. Σε περιπτώσεις πολλών Γυμνασίων που συμπίπτουν χωρικά και χρονικά το ποσόν θα μπορούσε να αυξηθεί κατά περίπτωση.

Οι Σχολικές Επιτροπές, ως τελικοί δικαιούχοι, θα πρέπει να προχωρήσουν στη σύναψη συμβάσεων με τους προμηθευτές κατά την προβλεπόμενη στο νόμο διαδικασία, στην παραλαβή των προμηθευόμενων ειδών και στην εγκατάσταση εξοπλισμού στους ήδη διαμορφωμένους χώρους και έλεγχο λειτουργίας τους, σύμφωνα με την ισχύουσα κοινοτική και εθνική νομοθεσία.

Στο πλαίσιο διακριτής πράξης της ευρύτερης Κατηγορίας Πράξης, η Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων θα αναλάβει το έργο του συντονισμού και της επιχειρησιακής οργάνωσης και διαχείρισης του συνόλου της Κατηγορίας Πράξης παρέχοντας συμβουλευτικές και οργανωτικές υπηρεσίες και τα απαραίτητα εργαλεία στις Σχολικές Επιτροπές αλλά και στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για να διασφαλισθεί η κατά το δυνατόν επιχειρησιακή επιτυχία του εγχειρήματος μίας προμήθειας με πολλαπλούς δικαιούχους.

 
Η Πρόταση

Κάθε ενδιαφερόμενη Σχολική Επιτροπή θα υποβάλλει πρόταση για τη χρηματοδότηση του κόστους (α) απόκτησης και εγκατάστασης του τύπου διαδραστικού συστήματος που θα επιλέξει το ίδιο το Σχολείο σε συγκεκριμένες τάξεις (κατά τα δηλούμενα στο συμπληρωμένο σχετικό ερωτηματολόγιο που θα αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της πρότασής της) και (β) τοποθέτησης καλωδίωσης που να συνδέει τις τάξεις αυτές μέσω του εργαστηρίου με το διαδίκτυο και επομένως με τους κεντρικούς servers του Υπουργείου ώστε να είναι προσβάσιμη η υπό διαμόρφωση μεγάλη Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, η Ψηφιακή Βάση Γνώσεων και η Ψηφιακή Βάση υποδειγματικών διδασκαλιών.

Στο κόστος απόκτησης θα περιλαμβάνεται και κόστος συντήρησης του εξοπλισμού για εύλογο διάστημα σύμφωνα με τα ισχύοντα στη σχετική αγορά καθώς και εκπαίδευσης των ενδιαφερομένων επί της χρήσης των νέων συστημάτων.

Στην κατάρτιση της πρότασής της η κάθε Σχολική Επιτροπή, σύμφωνα και με την ειδικού σκοπού διαχειριστική επάρκεια που θα της αναγνωρισθεί, θα υποβοηθηθεί από την Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων.

Η Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων θα υποβάλει πρόταση για τη χρηματοδότηση – μέσω της κατά τα ανωτέρω διακριτής πράξης ΕΚΤ - του κόστους παροχής υπηρεσιών επιχειρησιακού συντονισμού και οργάνωσης του συνολικού έργου πολλαπλών προμηθειών καθώς και της αξιολόγησης της κατηγορίας πράξης

Η υποβολή των αιτήσεων περιλαμβάνει τα ακόλουθα:
Αίτηση Χρηματοδότησης
Τεχνικό Δελτίο Πράξης (ΤΔΠ),
Βεβαίωση Διαχειριστικής Επάρκειας Δικαιούχου (πιστοποιητικό με βάση το Πρότυπο ΕΛΟΤ) ή προσωρινή Βεβαίωση Διαχειριστικής Επάρκειας Δικαιούχου
Βεβαίωση του δικαιούχου περί μη χρηματοδότησης της προβλεπόμενης δαπάνης της πράξης από άλλα κοινοτικά ή εθνικά χρηματοδοτικά μέσα, στο πλαίσιο της τρέχουσας ή προηγούμενης προγραμματικής περιόδου.
Απόφαση του αρμοδίου οργάνου του Δικαιούχου για την υποβολή προτάσεων.
Απόφαση ορισμού Υπεύθυνου Έργου.
Παράρτημα με αναλυτική περιγραφή του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου για όλες τις δράσεις της υποβαλλόμενης πράξης, τεκμηρίωση της πλήρωσης των κριτηρίων ένταξης πράξεων:

Α. Πληρότητα και σαφήνεια της πρότασης,

Β. Σκοπιμότητα της πράξης,

Γ. Τήρηση εθνικών και κοινοτικών κανόνων και

Δ. Ωριμότητα της πράξης,

Ε. Ποιοτικά κριτήρια

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8057:15000---------&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1079

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Και όμως, φίλος συνάδελφος, πραγματοποίησε αγορές συνολικής αξίας 120-140 ευρώ και κατασκεύασε διαδραστικό πίνακα στο σχολείο που δουλεύει.
Αντί να δώσει τόσα λεφτά σε εταιρίες που χρεώνουν πανάκριβα, γιατί δεν εκμεταλλεύεται αυτό που και άλλοι συνάδελφοι με μεράκι έχουν ανακαλύψει μόνοι τους;

Και σε 10 τάξεις να θες να βάλεις, το πολύ 1.500 να σου κοστίσει.
Τα υπόλοιπα 13.500 ας τα δώσει σε αυτούς από τους οποίους τα πήρε.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος sefe

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
    • Προφίλ
Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα
μιας και απαιτείται η ύπαρξη ή η αγορά υπολογιστή και βιντεοπροβολέα προκειμένου να φτιάξει κάποιος μόνος του διαδρατικό πίνακα, άρα αντί αγοράς 10 διαδρ. Πινάκων χρειάζεται η αγορά 10 Η/Υ και 10 βιντεοπροβολέων.  Δηλ περίπου το ίδιο κόστος

Περισσότερα εδώ: http://www.edugate.gr/ek-ep/12-05-09-01


Αποσυνδεδεμένος jtsop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
laptop -> 400€
wiimote -> 40€
projector -> 300€
pen -> 30€
-------------------
synolo < 800€ ανα τάξη

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος jtsop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Ποιός σου λέει ότι με 15.000 θα παίρνεις διαδραστικούς γιά όλες τις αίθουσες; Θα αγοραστούν 2-3 για κάθε σχολείο σε πενταπλάσια τιμή από την παραπάνω.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Είναι σαν να έχεις ένα σαράβαλο fiat127 του 1980, και να θες να του βάλεις δερμάτινα καθίσματα, mp3 player, air condition, αερόσακους, αεροτομή, φιμέ τζάμια, και ζάντες αλουμινίου.

ας φτιάξουν πρώτα τις αίθουσες που είναι χάλια.


Συνάδελφοι αντισταθείτε!!!
ΟΧΙ στα μηχανήματα του διαβόλου στα σχολεία μας!!!  :P

Αυτό είναι το πρώτο βήμα για την αντικατάσταση του εκπαιδευτικού. Σε λίγα χρόνια κάθε σχολείο θα χρειάζεται μόνο 1 μαθηματικό, 1 φιλόλογο, 1 θεολόγο κλπ. Αυτός θα κάνει το μάθημα σε μια αίθουσα, και τα υπόλοιπα τμήματα θα παρακολουθούν με βιντεοδιάσκεψη το μάθημα από τις τάξεις τους σε videowalls.

Το σύστημα αυτό ήδη γίνεται στα πανεπιστήμια της χώρας μας. Ακούστε πως λειτουργούν αρκετά από αυτά (και σύντομα και τα υπόλοιπα και μελλοντικά και τα σχολεία) για όσους δεν έχετε ιδέα:  
υπάρχει μόνο 1 καθηγητής που κάνει το κάθε μάθημα.
Το μάθημα γίνεται αναμετάδοση σε άλλες 2 μεγάλες αίθουσες καθώς επίσης και μέσω ιντερνετ.
Αν κάποιος μαθητής θέλει να ρωτήσει απορία, υπάρχει ασύρματο μικρόφωνο στην καθε τάξη όπου το παίρνει και ρωτάει την απορία του.
Ο καθηγητής στην κεντρική αίθουσα που βρίσκεται έχει πάνω στην έδρα 5 οθόνες όπου βλέπει την κάθε τάξη χωριστά.
Ο πίνακας έχει αντικατασταθεί από τον ηλεκτρονικό πίνακα, ο οποίος είναι συνδεδεμένος με αισθητήρες στο πίσω μέρος. Αυτά που γράφει ο καθηγητής, αναμεταδίδονται σε ηλεκτρονικούς πίνακες και στις υπόλοιπες τάξεις.
Τέλος υπάρχει το ηλεκτρονικό σφουγγάρι, όπου ο καθηγητής όταν σβήσει κάτι , θα σβηστεί αντίστοιχα και από τις άλλες αίθουσες.

Θα σας πουν ότι όλα αυτά είναι πολύ καλά γιατί αυτά που γράφει ο καθηγητής στον πίνακα δεν χρειάζεται να τα σημειώνουν οι μαθητές γιατί μπορούν να αποθηκευτουν σε ηλεκτρονική μορφή, και μετά να τα κατεβάσει ο μαθητής από το Internet.
Μην παρασυρθείτε από την τεχνολογία! Μην ενθουσιάζεστε από αυτά. Πάνε να μας καταργήσουν. Ξυπνήστε!!!

Ψηφίστε στους συλλόγους σας κατά την εισαγωγή τέτοιου είδους τεχνολογίας στα σχολεία.
Μην σκάβετε τον λάκο σας!

Ζήτω ο μαυροπίνακας!!  :D

Ζήτω ο Καθηγητής!!  :D

Όχι στον e-Καθηγητή
  ::)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 10, 2010, 03:52:32 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος efi..

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Τρέλα για τα μαθηματικά!!!
    • Προφίλ
Είναι σαν να έχεις ένα σαράβαλο fiat127 του 1980, και να θες να του βάλεις δερμάτινα καθίσματα, mp3 player, air condition, αερόσακους, αεροτομή, φιμέ τζάμια, και ζάντες αλουμινίου.

ας φτιάξουν πρώτα τις αίθουσες που είναι χάλια.


Συνάδελφοι αντισταθείτε!!!
ΟΧΙ στα μηχανήματα του διαβόλου στα σχολεία μας!!!  :P

Αυτό είναι το πρώτο βήμα για την αντικατάσταση του εκπαιδευτικού. Σε λίγα χρόνια κάθε σχολείο θα χρειάζεται μόνο 1 μαθηματικό, 1 φιλόλογο, 1 θεολόγο κλπ. Αυτός θα κάνει το μάθημα σε μια αίθουσα, και τα υπόλοιπα τμήματα θα παρακολουθούν με βιντεοδιάσκεψη το μάθημα από τις τάξεις τους σε videowalls.

Το σύστημα αυτό ήδη γίνεται στα πανεπιστήμια της χώρας μας. Ακούστε πως λειτουργούν αρκετά από αυτά (και σύντομα και τα υπόλοιπα και μελλοντικά και τα σχολεία) για όσους δεν έχετε ιδέα:  
υπάρχει μόνο 1 καθηγητής που κάνει το κάθε μάθημα.
Το μάθημα γίνεται αναμετάδοση σε άλλες 2 μεγάλες αίθουσες καθώς επίσης και μέσω ιντερνετ.
Αν κάποιος μαθητής θέλει να ρωτήσει απορία, υπάρχει ασύρματο μικρόφωνο στην καθε τάξη όπου το παίρνει και ρωτάει την απορία του.
Ο καθηγητής στην κεντρική αίθουσα που βρίσκεται έχει πάνω στην έδρα 5 οθόνες όπου βλέπει την κάθε τάξη χωριστά.
Ο πίνακας έχει αντικατασταθεί από τον ηλεκτρονικό πίνακα, ο οποίος είναι συνδεδεμένος με αισθητήρες στο πίσω μέρος. Αυτά που γράφει ο καθηγητής, αναμεταδίδονται σε ηλεκτρονικούς πίνακες και στις υπόλοιπες τάξεις.
Τέλος υπάρχει το ηλεκτρονικό σφουγγάρι, όπου ο καθηγητής όταν σβήσει κάτι , θα σβηστεί αντίστοιχα και από τις άλλες αίθουσες.

Θα σας πουν ότι όλα αυτά είναι πολύ καλά γιατί αυτά που γράφει ο καθηγητής στον πίνακα δεν χρειάζεται να τα σημειώνουν οι μαθητές γιατί μπορούν να αποθηκευτουν σε ηλεκτρονική μορφή, και μετά να τα κατεβάσει ο μαθητής από το Internet.
Μην παρασυρθείτε από την τεχνολογία! Μην ενθουσιάζεστε από αυτά. Πάνε να μας καταργήσουν. Ξυπνήστε!!!

Ψηφίστε στους συλλόγους σας κατά την εισαγωγή τέτοιου είδους τεχνολογίας στα σχολεία.
Μην σκάβετε τον λάκο σας!

Ζήτω ο μαυροπίνακας!!  :D

Ζήτω ο Καθηγητής!!  :D

Όχι στον e-Καθηγητή
  ::)
:-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα
μιας και απαιτείται η ύπαρξη ή η αγορά υπολογιστή και βιντεοπροβολέα προκειμένου να φτιάξει κάποιος μόνος του διαδρατικό πίνακα, άρα αντί αγοράς 10 διαδρ. Πινάκων χρειάζεται η αγορά 10 Η/Υ και 10 βιντεοπροβολέων.  Δηλ περίπου το ίδιο κόστος

Περισσότερα εδώ: http://www.edugate.gr/ek-ep/12-05-09-01

Στα Γυμνάσια (για τα οποία συζητάμε νομίζω) έχουν ήδη χορηγηθεί laptops ΚΑΙ στους διδάσκοντες.

10 βιντεοπροβολείς βέβαια, δεν έχει το σχολείο, αλλά 1-2 στα περισσότερα υπάρχουν.
Σε κάθε περίπτωση, το 10 που είπα, είναι, έτσι κι αλλιώς, υπερβολή.
Όμως, υπερβολή είναι και τα 15.000 ευρώ που ανέφερε ο συνάδελφος...
Σε καμία περίπτωση δεν είναι τόσο υψηλό το κόστος.
Αλλά ας δούμε πρώτα τι θα γίνει και το συζητάμε ξανά.

Πάντως είμαι υπέρ της αλλαγής στον τρόπο διδασκαλίας. Αρκεί και το Α.Π. να σου δίνει τα περιθώρια να κάνεις πράγματα...
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος koth

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Στον ουρανό ή στη γη;
    • Προφίλ
..πράγματι μπορεί με λιγότερα χρήματα να γίνει εγκατάσταση... και μένα μου αρέσει η ιδέα αλλά...Επειδή δυστυχώς θα υπάρξουν κάποιοι που θα κοιτάξουν να βάλουν το χέρι τους και να ελαφρύνουν το κόστος για δικό τους ώφελος....δεν ξέρω τι να πω! Γενικά αυτή τη στιγμή είναι άκαιρη η ιδέα να δώσουν αυτά τα χρήματα για εξοπλισμό ενώ  υπάρχουν άλλα πράγματα πιο αναγκαία πχ εξοπλισμένο εργαστήριο φυσικής...Εν τω μεταξύ μου φαίνεται ότι όλα γίνονται πολύ βιαστικά και πρόχειρα...Πως μπορεί να φτάνει να μειώνει μισθούς και μετά να σκεφτεται να δώσει χρήματα σε πράγματα; Εμείς που θα τα χειριστούμε αυτά με τι όρεξη θα πατήσουμε το κουμπί; (ρητορική ερώτηση ήταν αυτή  ;D)
...στη θάλασσα...

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ

2 ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

1ον  Η απόλυτη ξεφτίλα ! Το υπουργείο ζητά από τις επιτροπές "Οι Σχολικές Επιτροπές, ως τελικοί δικαιούχοι, θα πρέπει να προχωρήσουν στη σύναψη συμβάσεων με τους προμηθευτές κατά την προβλεπόμενη στο νόμο διαδικασία".

Τι σημαίνει αυτό ? ότι η κάθε σχολική επιτροπή θα πρέπει να διαπραγματευτεί με την κάθε εταιρεία ξεχωριστά ????
ΕΛΕΟΣ. Αντί να υπάρχει οικονομία με μαζική παραγγελία θα έχουμε κατακερματισμό σε όλο το εγχείρημα !


2ον Συνάδελφοι επειδή έχω φτιάξει και εγώ τον διαδραστικό με το wiimote. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ διαδραστικό πίνακα. Τελεία και παύλα.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
2ον Συνάδελφοι επειδή έχω φτιάξει και εγώ τον διαδραστικό με το wiimote. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ διαδραστικό πίνακα. Τελεία και παύλα.

Θες να μας το εξηγήσεις αυτό λίγο;
Δεν το λέω καχύποπτα, πραγματικά δεν έχω ιδέα.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
2ον Συνάδελφοι επειδή έχω φτιάξει και εγώ τον διαδραστικό με το wiimote. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ διαδραστικό πίνακα. Τελεία και παύλα.

Θες να μας το εξηγήσεις αυτό λίγο;
Δεν το λέω καχύποπτα, πραγματικά δεν έχω ιδέα.

ο πραγματικός διαδραστικός πίνακας είναι σχεδιασμένος για αυτό ακριβώς που λέει ότι είναι
ο πίνακας με το wiimote είναι κάτι το οποίο δεν σχεδιάστηκε για το σκοπό αυτό αλλά μια πατέντα για να γνωρίσουμε περισσότερο τι μπορεί να κάνει ένας διαδραστικός. Έχει πολλά μειονεκτήματα με ποιο σημαντικό την ακρίβεια στην κίνηση και τον χειρισμό του το οποίο το κάνει δύσχρηστο. Επίσης απαιτεί ειδικές συνθήκες για να λειτουργήσει με την τοποθέτηση του projectora ψηλά, ενώ ο πραγματικός διαδραστικός δεν έχει τέτοια προβλήματα.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Περίπου κατάλαβα τι εννοείς.
Ωστόσο, ο συνάδελφος στην επιμόρφωση (αυτός που το έκανε στο σχολείο του) μας έδειξε ένα βιντεάκι και δεν παρατήρησα κάποιο πρόβλημα ακρίβειας.
Ίσα-ίσα, που τα παιδιά στο τέλος γράφανε και τα ονόματά τους με το στυλό.
Ο προτζέκτορας ήταν σταθερός, σε βάση και ψηλά.
Έχει κάνει και μια πατέντα για τις συνδέσεις, τις τροφοδοσίες, κλπ (δεν θυμάμαι λεπτομέρειες, γιατί δεν τις πολυκατάλαβα κιόλας) και πατώντας ένα κουμπί είναι όλα έτοιμα.

Προφανώς δέχομαι ότι ξέρεις καλύτερα, αλλά εμένα δεν θα με χάλαγε καθόλου να έχω στο σχολείο μου μια εγκατάσταση σαν του συναδέλφου.
Για αυτά που έχω στο μυαλό μου να κάνω, νομίζω με καλύπτει και με το παραπάνω.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Είμαι από τους τυχερούς  8) που γνώρισαν πριν 2,5 χρόνια τον διαδραστικό πίνακα εκεί όπου υπηρετούσα ως αναπληρώτρια.
Πιο πολύ τον αντιμετωπίζαμε όλοι, μαθητές κ δάσκαλοι, ως καθρέφτη θαυμασμού ("α! κοίτα, κοίτα τι κάνει!" ) παρά ως μέσο διδασκαλίας.
Έκτοτε, δεν τον ξανασυνάντησα. (Τον διαδραστικό, για να μην ξεχνιόμαστε.  ;)  ;D  ;D )

Πάντως, θεωρώ πως τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κ επιδέξιους κ*λους.
Κ εμείς έχουμε σκέτους κ*λους.  :-X

(Όπου βρακί = διαδραστικοί πίνακες κ νέα τεχνολογία στο σχολείο, όπου κ*λος = εγκαταστάσεις, υποδομές, κτίρια κ πραγματικά επιμορφωμένο εκπαιδευτικό προσωπικό).  ::)

Υ.Γ: Έχει άλλη χάρη, πάντως, η μυρωδιά κ η αίσθηση της κιμωλίας από αυτή του σημερινού μαρκαδόρου ή του μελλοντικού δακτύλου που γράφει μόνος του, χωρίς μαρκαδόρο ή οτιδήποτε άλλο, στον διαδραστικό...  :(
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 10, 2010, 10:34:58 μμ από bikini »
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159769
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 287
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 289
Σύνολο: 291

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.