*

Ψηφοφορία

Ποιον Υπουργό Παιδείας θεωρείτε τον καλύτερο;

Γεώργιος Παπανδρέου (1994-1996)
41 (5.1%)
Γεράσιμος Αρσένης (1996 – 2000)
35 (4.3%)
Πέτρος Ευθυμίου (2000 – 2004)
70 (8.7%)
Μαριέττα Γιαννάκου (2004 – 2007)
91 (11.3%)
Ευριπίδης Στυλιανίδης (2007 - 2009)
364 (45.2%)
Άρης Σπηλιωτόπουλος (2009 - 2009)
26 (3.2%)
Άννα Διαμαντοπούλου (2009 -
47 (5.8%)
Δεν ξέρω / Δεν απαντώ
131 (16.3%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 796

Αποστολέας Θέμα: Καλύτερος Υπουργός Παιδείας  (Αναγνώστηκε 108154 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος m_rebel

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 244
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Καλύτερος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #406 στις: Νοέμβριος 05, 2010, 01:21:32 πμ »
Ο αριθμός των μαθητών δεν κάνει και την καλή τάξη

Η σχολική αίθουσα στο επίκεντρο συζητήσεων για τον μαθητικό πληθυσμό και τον τρόπο διδασκαλίας

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΑΡΝΥ ΠΑΠΑΜΑΤΘΑΙΟΥ | Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

«Στα χρόνια μου ήμασταν στην κάθε τάξη 65 άτομα. Οταν σε σήκωνε ο δάσκαλος στο μάθημα, μετά χαλάρωνες για δύο μήνες πριν ξανακούσεις το όνομά σου...». Τα λόγια αυτά ανήκουν σε καθηγητή κεντρικού πανεπιστημίου, που έχει αναλάβει συμβουλευτικό ρόλο προς το υπουργείο Παιδείας για τις επικείμενες αλλαγές στα σχολεία της χώρας. Οπως λέει ο ίδιος, σχολιάζοντας τον θόρυβο των προηγούμενων ημερών σχετικά με την αναλογία μαθητών- διδασκόντων σε μια τάξη: «Δεν υπάρχει σωστός αριθμός μαθητών.Υπάρχει σωστός τρόπος διδασκαλίας. Ο αριθμός των μαθητών δεν αποτελεί το κατάλληλο κριτήριο για να μετρήσουμε την εκπαιδευτική διαδικασία και τα αποτελέσματά της...».

«Παράβαση νόμων»
Πρόσφατα η Ομοσπονδία των καθηγητών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) κατηγόρησε το υπουργείο Παιδείας για παράβαση των σχετικών νόμων. Οπως ανέφεραν τα μέλη της ηγεσίας της, σε 302 σχολεία υπάρχουν τουλάχιστον 1.550 περιπτώσεις τάξεων στις οποίες ο αριθμός των μαθητών ξεπερνά τους 25 (τουλάχιστον 383 έχουν 28-30 μαθητές και 25 τάξεις έχουν άνω των 30). Απαντώντας, η υφυπουργός Παιδείας κυρία Εύη Χριστοφιλοπούλου τόνισε ότι όλες οι περιπτώσεις θα ερευνηθούν και οι σχετικές διατάξεις θα παραμείνουν όπως ισχύουν σήμερα, δηλαδή «μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τάξη 30 για τη δευτεροβάθμια και 25 για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση».

Εξω από τα «σύνορα» της Ελλάδας, τα όρια των μαθητών ανά δάσκαλο είναι 20-25 άτομα ανά τάξη στα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά, ενώ τους 30 μαθητές φθάνουν σε κάποιες χώρες οι μαθητές στα γυμνάσια και στα λύκεια. Την ίδια στιγμή όμως σε χώρες όπως η Φινλανδία, η Σκωτία, η Ισλανδία ή η Λετονία οι μαθητές στο δημοτικό «πέφτουν» κάτω από τους δέκα. Στην αντίθετη κατεύθυνση, στη Μεγάλη Βρετανία και στην πρώτη τάξη του Δημοτικού οι μαθητές ανά τάξη φθάνουν τους 30. Ποια αναλογία είναι η επιστημονικά ορθότερη;

«Τα παιδιά μισούν το σχολείο όχι γιατί είναι 25 σε κάθε τάξη» λέει χαρακτηριστικά στο «Βήμα» ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης της Αττικής κ. Ι.Κουμέντος. «Το μισούν γιατί είναι αποκρουστικός ο τρόπος διδασκαλίας. Μια τάξη με 20 παιδιά δεν θα άλλαζε τίποτα.Οταν η μέθοδος διδασκαλίας είναι του 1800 και δεν έχει αλλάξει τίποτα εδώ και χρόνια, πώς μπορείς να βασιστείς σε κριτήρια όπως η μείωση των μαθητών;» συνεχίζει. Ο κ Κουμέντος δηλώνει ότι η λεγόμενη «μετωπική» διδασκαλία (η από έδρας διδασκαλία του εκπαιδευτικού) πρέπει να αλλάξει. Η εικόνα της κυκλικής διάταξης των θρανίων ώστε να μπορούν να συνεργάζονται μαθητές και εκπαιδευτικοί πρέπει να εφαρμοστεί σε όλα τα σχολεία και τα μαθήματα πρέπει να διδάσκονται μέσα από παράλληλες οπτικές γωνίες.

Οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες αντιτάσσουν από την πλευρά τους ότι ζούμε πλέον σε μια χώρα πολυπολιτισμική, με 1 εκατομμύριο μετανάστες και 130.000 αλλοδαπούς μαθητές. Στις συνθήκες αυτές απαιτείται ιδιαίτερη προσπάθεια από τον δάσκαλο ή τον καθηγητή και αυτό πολλές φορές αποβαίνει σε βάρος των αδύναμων μαθητών.

«Σχολεία για άριστους»
«Στην Ελλάδα έχουμε σχολεία των αρίστων» λέει στο «Βήμα» ο κ. Π.Χαραμής , πρόεδρος του Κέντρου Ελέγχου και Μελετών της ΟΛΜΕ. «Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα έχει συνολικά στραφεί στην κάλυψη των αναγκών των λεγόμενων καλών μαθητών» συνεχίζει. «Σε αυτές τις συνθήκες οι μαθητές που έχουν μαθησιακά προβλήματα ή δεν ανήκουν στην κατηγορία των “καλών” μένουν πίσω». Ο κ. Χαραμής επαναλαμβάνει ότι εκείνο το κριτήριο που προσδιορίζει τον παιδαγωγικά σωστό αριθμό των μαθητών σε μια τάξη είναι ο τρόπος της διδασκαλίας. Και καταλήγει με το συμπέρασμα ότι και οι τάξεις με πολύ λίγους μαθητές (κάτω των 15) μπορεί να οδηγήσουν σε αρνητικό εκπαιδευτικό αποτέλεσμα. Πάντως εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε μεγάλα ιδιωτικά σχολεία δηλώνουν ότι το φαινόμενο των 30 μαθητών σε μια τάξη είναι κάτι που δεν τους ξενίζει. Και δεν τους αγχώνει. Οι μαθητές τους πάνε καλά και οι επιτυχίες σε μια τάξη δεν πλήττονται. Γιατί; Οπως δηλώνουν, ακολουθείται διαφορετικός τρόπος διδασκαλίας.

 http://www.tovima.gr/default.asp?pid=46&ct=1&artId=321446&dt=04/11/2010#ixzz14MFVMLZl

Όπως καταλαβαίνετε οι εκπαιδευτικοί φταίνε για όλα. Γιατί ο μεγάλος αριθμός μαθητών δε φταίει, φταίει ο τρόπος διδασκαλίας....
δηλ. οι σχολές παράγουν μη ικανούς (γι αυτό τις αλλάζουμε και θέλουμε και πιστοποιητικό παιδαγ. επάρκειας), ο περιβόητος ΑΣΕΠ μάλλον δεν πέτυχε στους στόχους του (γι αυτό και αλλάζουμε τους όρους από τον επόμενο) ενώ στα ιδιωτικά κανείς δεν αγχώνεται (επειδή ξέρουν να δουλεύουν όχι όπως στο δημόσιο).
Βλέπετε πως μεθοδεύονται οι κινήσεις επικοινωνιακά; Είναι τόσο πονηρούληδες που σχεδόν τους συμπάθησα!


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καλύτερος Υπουργός Παιδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:45:27 »

Αποσυνδεδεμένος mroua

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
    • Προφίλ
Απ: Καλύτερος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #407 στις: Νοέμβριος 05, 2010, 02:30:56 πμ »
Τα ιδιωτικά σχολεία και τα φροντιστήρια διαφημίζουν πρώτα πρώτα το μικρό αριθμό μαθητών στην τάξη τους και μετά τους πεπειραμένους δασκάλους τους και τις εγκαταστάσεις τους. Τυχαίο; Δεν νομίζω!!

Οι νέοι τρόποι διδασκαλίας που διαφημίζει το Υπουργείο απαιτούν μικρότερο αριθμό παιδιών στην τάξη και άλλες εγκαταστάσεις (αίθουσες για πειράματα, αίθουσες πληροφορικής, βιβλιοθήκες κλπ)

Όσο για τα διαπολιτισμικά προγράμματα και τους αλλοδαπούς, εκεί κι αν θέλεις μικρότερο αριθμό παιδιών. Πώς θα τους βοηθήσεις τους μετανάστες αλλιώς;

΄Εχω δουλέψει με 12 μαθητές , με 15 και με 20 και 25. Ο καλύτερος αριθμός για να κάνεις τη δουλειά σου είναι με 15-17 μαθητές, σύμφωνα τουλάχιστον με αυτά που έχω δει εγώ προσωπικά.

Αλλά μην ανησυχείτε συνάδελφοι, τα θρανία άμα τα βάλουμε κυκλικά θα μας λύσουν το πρόβλημα, αυτό ήταν που μας βασάνιζε και μας το βρήκε αυτός ο καραγκιόζης.

Όσο για τους 65 μαθητές, ναι , τότε είχαν τέτοιους αριθμούς αλλά δεν κουνιόταν φύλλο μέσα στην τάξη γιατί τα σαπίζανε στο ξύλο τα παιδιά με χάρακες, βίτσες κλπ. Έτσι ξέρω και γω να κάνω μάθημα.....

Θέλω να μου πει ποιο ιδιωτικό σχολείο έχει 30 μαθητές;;;

Τα σχολεία εκτός συνόρων δεν έχουν τόσους πολλούς μαθητές , αυτά είναι μπούρδες, δείτε στατιστικά στο διαδίκτυο. Εκτός βέβαια κι αν εννοούσε τα  σχολεία των αναπτυσσόμενων χωρών, βλ. Ουγκάντα.

ΡΕ ΟΥΣΤ!!!!



Αποσυνδεδεμένος Markazone

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
    • Προφίλ
Απ: Καλύτερος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #408 στις: Νοέμβριος 05, 2010, 02:44:54 πμ »
Στα ιδιωτικά λύκεια κάνουν και ενισχυτική με καθηγητή διαφορετικό από τον πρωινό ενώ παράλληλα συνεννοούνται μεταξύ τους τί θα κάνουν στο μάθημα για να μην επαναληφθούν προκειμένου η ύλη να προχωρήσει γρήγορα και χωρίς κενά.'Ο,τι δεν προλαβαίνει να κάνει ο πρώτος καθηγητής, τον συμπληρώνει ο δεύτερος.Η ενισχυτική είναι υποχρεωτική.
Ο Κουμέντος ο περιφερειακός της Αττικής είναι τυφλό κομματικό όργανο της Διαμαντοπούλου. Ουστ!!!

Υ.Γ.: Η ενισχυτική είναι προσαρμοσμένη στο κανονικό πρόγραμμα του σχολείου σε όλες τις τάξεις του λυκείου κι αφορά τα βασικά μαθήματα.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 05, 2010, 02:57:24 πμ από Markazone »
Αριστοτέλης - στα Ηθικά Νικομάχεια - χαρακτήριζε τον πράο άνθρωπο ως εξής: "Πράος δεν είναι εκείνος που δεν εκνευρίζεται. Όποιος δεν θυμώνει ποτέ είναι ηλίθιος. Πράος είναι αυτός που θυμώνει όταν πρέπει"..

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Καλύτερος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #409 στις: Νοέμβριος 05, 2010, 09:03:24 πμ »
και για να μην ξεχάσω και (με διαφορά) η πιο ΑΛΑΖΟΝΑΣ
αυτό σίγουρα! για το γενικά η χειρότερη νομίζω δεν έχει κριθεί ακόμη!
λες να ρθουν και χειροτεροι; με τρομαζεις!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καλύτερος Υπουργός Παιδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:45:27 »

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Καλύτερος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #410 στις: Νοέμβριος 05, 2010, 10:17:13 πμ »
και για να μην ξεχάσω και (με διαφορά) η πιο ΑΛΑΖΟΝΑΣ
αυτό σίγουρα! για το γενικά η χειρότερη νομίζω δεν έχει κριθεί ακόμη!
λες να ρθουν και χειροτεροι; με τρομαζεις!!!
χαχαχα ελπίζω όχι!!!

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Καλύτερος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #411 στις: Νοέμβριος 05, 2010, 10:40:04 πμ »
Στα ιδιωτικά λύκεια κάνουν και ενισχυτική με καθηγητή διαφορετικό από τον πρωινό ενώ παράλληλα συνεννοούνται μεταξύ τους τί θα κάνουν στο μάθημα για να μην επαναληφθούν προκειμένου η ύλη να προχωρήσει γρήγορα και χωρίς κενά.'Ο,τι δεν προλαβαίνει να κάνει ο πρώτος καθηγητής, τον συμπληρώνει ο δεύτερος.Η ενισχυτική είναι υποχρεωτική.
Ο Κουμέντος ο περιφερειακός της Αττικής είναι τυφλό κομματικό όργανο της Διαμαντοπούλου. Ουστ!!!

Υ.Γ.: Η ενισχυτική είναι προσαρμοσμένη στο κανονικό πρόγραμμα του σχολείου σε όλες τις τάξεις του λυκείου κι αφορά τα βασικά μαθήματα.

Στα ιδιωτικά λύκεια  οι κατευθύνσεις είναι χωρισμένες σε θετική, τεχνολογική και θεωρητική και δημιουργείται ακόμη και τμήμα με μαθητές που δεν ενδιαφέρονται να σπουδάσουν (τουλάχιστον στην Ελλάδα).
Στα δημόσια Λύκεια οι κατευθύνσεις είναι χωρισμένες σε θεωρητική και τεχνολογική+θετική και μόνο όπου οι εκπαιδευτικοί είναι αρκετοί και τα τμήματα μεγαλύτερα των 30 μαθητών χωρίζεται η τεχνολογική από τη θετική κατεύθυνση.

Οι μαθητές στα ιδιωτικά μπορεί να ξεπερνούν τους 30 (παρανόμως πάντα) αλλά για ρωτήστε πόσες φορές χάνονται τα μαθήματα γενικής για να γίνονται τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα! Για να μας πούνε οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας όταν γίνονται τέτοιες καταγγελίες γιατί περνάνε μόνο για καφέ (εθιμοτυπικά) από τα ιδιωτικά σχολεία;
Υπάρχουν ιδιωτικά σχολεία στην περιφέρεια που το καλοκαίρι δημιουργήσανε τμήμα προετοιμασίας για τη Γ Λυκείου. Υπάρχουν σχολεία ιδιωτικά στην επαρχία που πχ την υλη της φυσικής Β λυκείου δεν τη διδάσκουν και αντ' αυτής κάνουν τη φυσική Γ Λυκείου!


Η σύγκριση, μου μάθανε στο δημοτικό, γίνεται μεταξύ ομοίων πραγμάτων. Δεν μπορείς να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια, μου έλεγε η δασκάλα μου.
Έτσι πώς να συγκρίνεις τα "καλά" με τα "μέτρια" ιδιωτικά σχολεία, τα δημόσια με τα ιδιωτικά ή τα δημόσια σχολεία "καλών" αστικών περιοχών με τα δημόσια σχολεία πιο λαϊκών και ακριτικών περιοχών;

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Καλύτερος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #412 στις: Νοέμβριος 05, 2010, 02:42:07 μμ »
Διαβάζω σήμερα στην Καθημερινή το άρθρο του Λακασα με τίτλο "Λίγες ημέρες σχολείο στην Ελλάδα" και αυτό που διαπιστώνω είναι ότι ...αυτοαναιρείται. Γράφει:

"Ειδικότερα, η Ελλάδα είναι από τις χώρες με τις λιγότερες διδακτικές ημέρες.
...
Οι Ελληνες γυμνασιόπαιδες είναι επίσης τυχεροί. Συνολικά, έχουν 185 διδακτικές ημέρες μέσα στο σχολικό χρόνο. Πιο ευνοημένοι είναι οι μαθητές στην Πορτογαλία (ο ελάχιστος αριθμός των διδακτικών ημερών είναι 167), στην Ισλανδία (ο ελάχιστος αριθμός δ. η. είναι 170), στην Ισπανία (175 δ. η.), στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Σουηδία (178 ημέρες σε κάθε χώρα), στην Ιρλανδία (κάποιοι μαθητές έχουν 179 δ. η.), στη Γαλλία (180), στο Βέλγιο (182) και στην Αυστρία (185 διδακτικές ημέρες). "

Μάλλον είμαι ανεπαρκώς καταρτισμένη για να συλλάβω πώς το 185 είναι μικρότερο όλων των υπολοίπων αριθμών που δημοσιεύει!

Μιλώντας δε για τη σχολική εβδομάδα στα δημοτικά μάλλον δεν έχει πάρει χαμπάρι ότι από φέτος λειτουργούν τα 800 δημοτικά που οι ώρες διδασκαλίας ξεπερνούν τις 1000 σε ετήσια βάση, άρα πολύ πιο πάνω από το μέσο όρο (για τον οποίο παρεμπιπτόντως δεν μας λέει που είναι δημοσιευμένος).

Για τις θρησκευτικές και εθνικές αργίες το μόνο που κάνει είναι να καταρρίπτει το σχετικό μύθο.
Επιμελώς δε δεν αναφέρεται στις αργίες που έχουν οι υπόλοιπες χώρες και δεν εντάσσονται σε θρησκευτικό ή εθνικό πλαίσιο (φθινοπωρινές διακοπές, διακοπές του σκι κοκ).
Περνάει όμως έμμεσα το μήνυμα ότι τα ελληνόπαιδα έχουν τις περισσότερες διακοπές ή μάλλον καλύτερα οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα έχουν τις περισσότερες διακοπές.

Έχουν τον τρόπο τους πάντως να σου βγάζουν το άσπρο μαύρο και να διαμορφώνουν συνειδήσεις! >:(

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=13660

Αποσυνδεδεμένος corina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 457
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καλύτερος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #413 στις: Νοέμβριος 05, 2010, 06:27:04 μμ »
Όλο και καλύτερα προετοιμάζεται το έδαφος κατά των εκπαιδευτικών..... ώστε όταν χρειαστεί να βρεθούμε ανίκανοι να υπερασπιστούμε και τους μισθους πείνας που παίρνουμε σε σχέσει με άλλους δ.υ. ιδίων προσόντων.......
έρχεται.......έρχεται πολύ πράμα
Τους ενοχλούν ΌΛΑ
το ωράριο, το σχολικό έτος, οι αποδοχές...... που τις βλέπω να μειώνονται με την δικαιολογία ότι δεν δουλεύουμε 40ωρο......
έχει να πέσει πολύ θάψιμο.....
θέλω να δω όμως όλους αυτούς τους μάγκες και κριτές,ανίκανους να κουμαντάρουν τα παιδιά τους που είναι και 1,2...3... και τα παρκάρουν σε εμάς να αντικαταστήσουμε τα αναντικατάστατα..........να μπουν έστω και μια εβδομάδα σε τάξη 25 παιδιών όχι 30... όχι ΕΠΑΛ χαλαρά .....γυμνάσιο και να τους δώ σε ποιο ψυχοφάρμακο θα καταλήξουν αν φτάσουν την Παρασκευή ......
Αϊ σιχτιρ πια!!!!!



ΥΓ και ας στείλουν και κανένα βιβλίο να διαβάσουν τα παιδάκια που τόοοοοοσο τα νοιάζονται οι .....ευσυνείδητοι ΝΟΕΜΒΡΙΟ φτάσαμε...... δεν τους νοιάζουν οι χαμένες ώρες.;;;;;;......

Αποσυνδεδεμένος Melina04

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 262
  • Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Καλύτερος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #414 στις: Νοέμβριος 08, 2010, 05:50:05 μμ »
Ο αριθμός των μαθητών δεν κάνει και την καλή τάξη

Η σχολική αίθουσα στο επίκεντρο συζητήσεων για τον μαθητικό πληθυσμό και τον τρόπο διδασκαλίας

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΑΡΝΥ ΠΑΠΑΜΑΤΘΑΙΟΥ | Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

«Στα χρόνια μου ήμασταν στην κάθε τάξη 65 άτομα. Οταν σε σήκωνε ο δάσκαλος στο μάθημα, μετά χαλάρωνες για δύο μήνες πριν ξανακούσεις το όνομά σου...». Τα λόγια αυτά ανήκουν σε καθηγητή κεντρικού πανεπιστημίου, που έχει αναλάβει συμβουλευτικό ρόλο προς το υπουργείο Παιδείας για τις επικείμενες αλλαγές στα σχολεία της χώρας. Οπως λέει ο ίδιος, σχολιάζοντας τον θόρυβο των προηγούμενων ημερών σχετικά με την αναλογία μαθητών- διδασκόντων σε μια τάξη: «Δεν υπάρχει σωστός αριθμός μαθητών.Υπάρχει σωστός τρόπος διδασκαλίας. Ο αριθμός των μαθητών δεν αποτελεί το κατάλληλο κριτήριο για να μετρήσουμε την εκπαιδευτική διαδικασία και τα αποτελέσματά της...».

 Πρέπει να το ξανασκεφτούμε παιδιά απ 'ο,τι φαίνεται έχει δίκιο ο άνθρωπος. Αν στα χρόνια του με 65 παιδιά έβγαιναν άτομα σαν κι αυτόν...βγάζω το καπέλο στο σύστημα του καθηγητή....Με το σωστό τρόπο διδασκαλίας δηλαδή μπορείς να βγάλεις μαθητές τόσο πανούργους, πονηρούς και άθλιους που μετατρέπουν το άσπρο σε μαύρο στο άψε σβήσε! Κοντεύει να πείσει κ εμάς που διαβάζουμε τόσα χρόνια για μικρή αναλογία εκπαιδευτικού μαθητή και το χουμε δει και στην πράξη ακόμα περισσότερο! Τι να πω; Επιστήμονες! Τους βγάζω το καπέλο!


«Τα παιδιά μισούν το σχολείο όχι γιατί είναι 25 σε κάθε τάξη» λέει χαρακτηριστικά στο «Βήμα» ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης της Αττικής κ. Ι.Κουμέντος. «Το μισούν γιατί είναι αποκρουστικός ο τρόπος διδασκαλίας. Μια τάξη με 20 παιδιά δεν θα άλλαζε τίποτα.Οταν η μέθοδος διδασκαλίας είναι του 1800 και δεν έχει αλλάξει τίποτα εδώ και χρόνια, πώς μπορείς να βασιστείς σε κριτήρια όπως η μείωση των μαθητών;» συνεχίζει. Ο κ Κουμέντος δηλώνει ότι η λεγόμενη «μετωπική» διδασκαλία (η από έδρας διδασκαλία του εκπαιδευτικού) πρέπει να αλλάξει. Η εικόνα της κυκλικής διάταξης των θρανίων ώστε να μπορούν να συνεργάζονται μαθητές και εκπαιδευτικοί πρέπει να εφαρμοστεί σε όλα τα σχολεία και τα μαθήματα πρέπει να διδάσκονται μέσα από παράλληλες οπτικές γωνίες.

Και αυτός στο ίδιο σχολείο με τον άλλο θα πήγαινε.

«Σχολεία για άριστους»
 Ο κ. Χαραμής επαναλαμβάνει ότι εκείνο το κριτήριο που προσδιορίζει τον παιδαγωγικά σωστό αριθμό των μαθητών σε μια τάξη είναι ο τρόπος της διδασκαλίας. Και καταλήγει με το συμπέρασμα ότι και οι τάξεις με πολύ λίγους μαθητές (κάτω των 15) μπορεί να οδηγήσουν σε αρνητικό εκπαιδευτικό αποτέλεσμα.

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Φέτος δουλεύω για πρώτη φορά με 11 μαθητές....Καταλαβαίνετε γιατί μου φαίνεται τόσο αστείο...!!!! :-X >:(
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 08, 2010, 05:54:14 μμ από Melina04 »

Αποσυνδεδεμένος corina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 457
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καλύτερος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #415 στις: Νοέμβριος 08, 2010, 06:46:45 μμ »
εμείς τα λέμε αλλά ποιός τα ακούει ....κι αν τα ακούει κάποιος που τα ....σημειώνει....
γιατί άλλο να τα ζεις και άλλο να τα κρίνεις ενώ έχεις να πατήσεις το πόδι σου σε γυμνάσιο, λύκειο κ.λ.π. κάτι ...αιώνες και παίρνεις τον μισθό και τις μίζες από τα ...ερευνητικά προγράμματα ενώ όλα τα κάνουν οι βοηθοί......
τι ωραία που είναι η ζωή!!!!!! ενθουσιάζομαι όταν βλέπω τέτοια αμερόληπτα και ταγμένα, πάντα στο καλό του μαθητή, μυαλά να μας...... καθοδηγούν και να μας συμβουλεύουν!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Καλύτερος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #416 στις: Δεκέμβριος 24, 2010, 04:53:26 μμ »

Χρόνια πολλά, με ελπίδα και ευτυχία για όλους μας, με υγεία για κάθε οικογένεια.  Το 2011 είναι μια δύσκολη χρονιά, που θα την παλέψουμε όμως με δύναμη και αισιοδοξία και είμαστε σίγουροι ότι,  για ακόμη μια φορά όλα στη χώρα μας θα πάνε καλύτερα.
Εμείς, σε αυτό το Υπουργείο, έχουμε ένα στόχο: Να αλλάξουμε Παιδεία, για να αλλάξουμε την Ελλάδα.
Και θα το πετύχουμε.


Αποσυνδεδεμένος belw

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
    • Προφίλ
Απ: Καλύτερος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #417 στις: Δεκέμβριος 24, 2010, 07:41:36 μμ »
Καλα......πες της.....Oτι εχει κανει μεχρι τωρα ερχεται σε πληρη αντιθεση με τις ευχες της.

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: Καλύτερος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #418 στις: Δεκέμβριος 25, 2010, 01:31:37 πμ »
Εμείς, σε αυτό το Υπουργείο, έχουμε ένα στόχο: Να αλλάξουμε Παιδεία, για να αλλάξουμε την Ελλάδα.
Και θα το πετύχουμε

Μη με απειλείς εμένα!

Αποσυνδεδεμένος spasiklaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
    • Προφίλ
Απ: Καλύτερος Υπουργός Παιδείας
« Απάντηση #419 στις: Δεκέμβριος 27, 2010, 09:33:21 πμ »
Όλο και καλύτερα προετοιμάζεται το έδαφος κατά των εκπαιδευτικών..... ώστε όταν χρειαστεί να βρεθούμε ανίκανοι να υπερασπιστούμε και τους μισθους πείνας που παίρνουμε σε σχέσει με άλλους δ.υ. ιδίων προσόντων.......
έρχεται.......έρχεται πολύ πράμα
Τους ενοχλούν ΌΛΑ
το ωράριο, το σχολικό έτος, οι αποδοχές...... που τις βλέπω να μειώνονται με την δικαιολογία ότι δεν δουλεύουμε 40ωρο......
έχει να πέσει πολύ θάψιμο.....
θέλω να δω όμως όλους αυτούς τους μάγκες και κριτές,ανίκανους να κουμαντάρουν τα παιδιά τους που είναι και 1,2...3... και τα παρκάρουν σε εμάς να αντικαταστήσουμε τα αναντικατάστατα..........να μπουν έστω και μια εβδομάδα σε τάξη 25 παιδιών όχι 30... όχι ΕΠΑΛ χαλαρά .....γυμνάσιο και να τους δώ σε ποιο ψυχοφάρμακο θα καταλήξουν αν φτάσουν την Παρασκευή ......
Αϊ σιχτιρ πια!!!!!



ΥΓ και ας στείλουν και κανένα βιβλίο να διαβάσουν τα παιδάκια που τόοοοοοσο τα νοιάζονται οι .....ευσυνείδητοι ΝΟΕΜΒΡΙΟ φτάσαμε...... δεν τους νοιάζουν οι χαμένες ώρες.;;;;;;......

N' αγιάσει το στόμα σου! Πολύ πολύ σωστή!
O  μεγαλύτερος δάσκαλος όλων των εποχών είχε μόνο 12 μαθητές και σε μένα βάζουν τουλάχιστον 25 στην τάξη!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32323
  • Τελευταία: dondon
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161468
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 449
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 28
Επισκέπτες: 415
Σύνολο: 443

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.