0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μάλλον θα πρέπει να μιλάμε για ΣΩΣΤΗ χρήση από καταρτισμένους επιστήμονες και όχι για ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ!...και φυσικά να ΜΗΝ γίνεται ο καθένας μας ειδικός.....
Παραθέτεις την τελευταία παράγραφο της έρευνας που ως γνήσιος επίλογος συγκερνά τις αντιτιθέμενες αποψεις και διαθέτει και την απαραίτητη ευχή, όπως διδασκόμασταν όταν μαθαίναμε να γράφουμε έκθεση! Το ερώτημα όμως παραμένει: Ποιος εξασφαλίζει τη σωστή και παραγωγική χρήση των υπολογιστών, όταν τα παιδιά από τόσο μικρή ηλικία έχουν πρόσβαση σ' αυτούς;
Παράθεση από: olyadro στις Ιουνίου 23, 2010, 04:41:30 pmΠαραθέτεις την τελευταία παράγραφο της έρευνας που ως γνήσιος επίλογος συγκερνά τις αντιτιθέμενες αποψεις και διαθέτει και την απαραίτητη ευχή, όπως διδασκόμασταν όταν μαθαίναμε να γράφουμε έκθεση! Το ερώτημα όμως παραμένει: Ποιος εξασφαλίζει τη σωστή και παραγωγική χρήση των υπολογιστών, όταν τα παιδιά από τόσο μικρή ηλικία έχουν πρόσβαση σ' αυτούς;Η απάντηση πάντως δεν φαίνεται να ειναι αυτη που εχει ως τιτλο το άρθρο....Απλως παρέθεσα μερος απο το συμπέρασμα της έρευνας ενδεικτικα...Σε άλλο σημειο αναφερεται επισης ότι "The evidence isconsistent with the view that internet service, and technology more broadly, is put to more productive use in households with more effective parental monitoring of child behavior".Πάντως, καθε έρευνα πρέπει να τη βλέπουμε και σε σχέση με το που/πως εγινε, τι παραμέτρους εχει λαβει υποψη. Η συγκεκριμενη εγινε σε σχολεια συγκεκριμενης αμερικανικης πολειτείας, αφορά μαθητες σε αμερικανικα σχολεια (αρα η χρηση υπολογιστη/ ο τροπος εξετασης/ η υλη/ οι σχολικες εργασιες απεχουν πολυ απο τα δικα μας δεδομενα), περιλαμβανει συμπεράσματα όπως οτι "Interestingly, black students use computers for homework more frequently than whites after conditioning on these other variables. Asian students also use computers more frequently than whites, Hispanic and Native American students less frequently." κλπ..Θελω να πω, δεν μπορουμε ετσι εύκολα να παιρνουμε μια οποιαδηποτε ερευνα και να γενικευουμε ετσι απλα όποια συμπερασματα ειναι πιο 'εντυπωσιακα'...Τωρα, σε σχέση με το ερώτημα ποιος εξασφαλιζει τη σωστη χρηση.... Σιγουρα χρειαζεται εκπαιδευση και κοινη λογικη. όπως δεν αφηνεις το πιτσιρικι να βλέπει ανεξέλεγκτα τηλεοραση στο σπιτι, ομοιως περιοριζεις και τη χρηση υπολογιστη. Επισης, στο σχολειο το μαθαινεις πώς να το χρησιμοποιει παραγωγικά αντι να του δειχνεις πως να παιζει τα cdακια του ramkid και το friv.
Παράθεση από: olyadro στις Ιουνίου 23, 2010, 04:41:30 pmΠοιος εξασφαλίζει τη σωστή και παραγωγική χρήση των υπολογιστών, όταν τα παιδιά από τόσο μικρή ηλικία έχουν πρόσβαση σ' αυτούς;Όταν ακούω αυτά τα περί σωστών και παραγωγικών κοιτάω να δω από πού έρχεται η μυρωδιά της ναφθαλίνης. Σιγά μη τα βάλουμε να διαλέξουν και σχολές προτίμησης από το νηπιαγωγείο. Καμία έρευνα για διανομή ατομικών μαξιλαρακίων και κουβερτουλών στην αρχή της σχολικής χρονιάς μέσα σε κάθε βιβλίο τόσο για μαθητές όσο και για καθηγητές/δασκάλους έχει γίνει? Γιατί κανείς δεν αναρωτιέται για την σωστή και παραγωγική χρήση του παλιού καλού παραδοσιακού καινούργιου (αλλά πιο κακογραμμένου από το παλιό) βιβλίου ως μέσο διδασκαλίας που τόση νύστα και τόση βαρεμάρα έχει αποδεδειγμένα προκαλέσει και συνεχίζει να προκαλεί ανά τους αιώνες? Y.Γ. δεν είμαι πληροφορικάριος
Ποιος εξασφαλίζει τη σωστή και παραγωγική χρήση των υπολογιστών, όταν τα παιδιά από τόσο μικρή ηλικία έχουν πρόσβαση σ' αυτούς;
Παράθεση από: lampros στις Ιουνίου 23, 2010, 02:33:53 pmΜάλλον θα πρέπει να μιλάμε για ΣΩΣΤΗ χρήση από καταρτισμένους επιστήμονες και όχι για ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ!...και φυσικά να ΜΗΝ γίνεται ο καθένας μας ειδικός.....Προφανώς δεν έκανες τον κόπο να διαβάσεις το άρθρο. Η λέξη "ακατάλληλη" ήταν στον τίτλο του. Καλύτερα όμως να μην κολλάμε στις λέξεις αλλά στην ουσία της έρευνας που σίγουρα την έκαναν ειδικοί και όχι άσχετοι, όπως υπαινίσσεσαι.
Λάμπρο, δεν είμαι αντίθετη στην εισαγωγή των ΤΠΕ στις μεγάλες τάξεις του δημοτικού αλλά ειδικά στην Α΄ Δημοτικόυ. Σε παιδάκια που δεν ξέρουν ούτε να διαβάζουν ούτε να γράφουν τι μάθημα θα κάνεις; Αναγκαστικά θα τους κάνεις παιχνίδια, για να διατηρήσεις το ενδιαφέρον τους και δικαίως αυτά θα πιστέψουν πως ο υπολογιστής είναι παιχνιδομηχανή.
Οι γονείς, απ' την πλευρά τους, μόλις μπει το μάθημα στην Α΄ Δημοτικού, θα τρέξουν να αγοράσουν υπολογιστή για το σπίτι και τα παιδιά θα περνούν ανεξέλεγκτα το χρόνο τους με αυτόν, ή ακόμα χειρότερα θα τα εγγράψουν σε φροντιστήρια για υπολογιστές από την ηλικία των 6 χρόνων και θα τα επιβαρύνουν περισσότερο απ' ό,τι είναι ήδη πιεσμένα.
Λάμπρο, δεν είμαι αντίθετη στην εισαγωγή των ΤΠΕ στις μεγάλες τάξεις του δημοτικού αλλά ειδικά στην Α΄ Δημοτικόυ. Σε παιδάκια που δεν ξέρουν ούτε να διαβάζουν ούτε να γράφουν τι μάθημα θα κάνεις; Αναγκαστικά θα τους κάνεις παιχνίδια, για να διατηρήσεις το ενδιαφέρον τους και δικαίως αυτά θα πιστέψουν πως ο υπολογιστής είναι παιχνιδομηχανή. Οι γονείς, απ' την πλευρά τους, μόλις μπει το μάθημα στην Α΄ Δημοτικού, θα τρέξουν να αγοράσουν υπολογιστή για το σπίτι και τα παιδιά θα περνούν ανεξέλεγκτα το χρόνο τους με αυτόν, ή ακόμα χειρότερα θα τα εγγράψουν σε φροντιστήρια για υπολογιστές από την ηλικία των 6 χρόνων και θα τα επιβαρύνουν περισσότερο απ' ό,τι είναι ήδη πιεσμένα. Όσο για το θέμα της Α΄Γυμνασίου δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχουν οι ειδικότητες. Δηλαδή, αν μοιράζονταν τα laptops μόνο για το μάθημα της πληροφορικής, οι πληροφορικοί θα μπορούσατε να ελέγξετε τι κάνουν τα παιδιά στο σπίτι με τους υπολογιστές; Γιατί, όπως σωστά παρατήρησες, το πρόβλημα που αναφέρει η έρευνα είναι η χρήση των υπολογιστών στο σπίτι και όχι στο σχολείο, όπου λίγο-πολύ μπορεί να ελεγχθεί από τους εκπαιδευτικούς.