*

Αποστολέας Θέμα: Ακατάλληλη η χρήση υπολογιστή πριν από τα 14 χρόνια  (Αναγνώστηκε 3606 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sartr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • hesta la vista
    • Προφίλ
Απ: Ακατάλληλη η χρήση υπολογιστή πριν από τα 14 χρόνια
« Απάντηση #14 στις: Ιουνίου 24, 2010, 12:28:11 am »
Και τι είναι αυτό που μας βεβαιώνει ότι όλα αυτά θα γίνουν με τον τρόπο που λες στο ελληνικό σχολείο;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος someone

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: Ακατάλληλη η χρήση υπολογιστή πριν από τα 14 χρόνια
« Απάντηση #15 στις: Ιουνίου 24, 2010, 09:00:30 am »
Και τι είναι αυτό που μας βεβαιώνει ότι όλα αυτά θα γίνουν με τον τρόπο που λες στο ελληνικό σχολείο;

Και επειδη δηλαδη δεν μας βεβαιωνει κανεις οτι ολα αυτα θα γινουν (πώς αραγε? μονα τους? δεν θα γινουν απο δασκαλους/καθηγητές?), επιλέγουμε να τα απορρίψουμε?




Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Ακατάλληλη η χρήση υπολογιστή πριν από τα 14 χρόνια
« Απάντηση #16 στις: Ιουνίου 24, 2010, 01:00:53 pm »
Και τι είναι αυτό που μας βεβαιώνει ότι όλα αυτά θα γίνουν με τον τρόπο που λες στο ελληνικό σχολείο;

Στο ελληνικό σχολείο δε δουλεύει τίποτα σωστά ! Μήπως να τα κλείσουμε τα μπουρδ#$% και να ξεμπερδεύουμε ? Ωραία λογική ...

Αποσυνδεδεμένος toonoma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ακατάλληλη η χρήση υπολογιστή πριν από τα 14 χρόνια
« Απάντηση #17 στις: Ιουνίου 24, 2010, 01:43:21 pm »
Ως πληροφορικός, θεωρώ ότι είναι θετικό βήμα η εισαγωγή της Πληροφορικής στα υποχρεωτικά μαθήματα του Δημοτικού Σχολείου, αλλά έχω δύο ενστάσεις:

α. Η διδασκαλία της χρήσης Η/Υ από την Α' τάξη θα ωθήσει τα παιδιά στην ψηφιακή γραφή, ενώ θα παραμελήσουν την πραγματική γραφή. Αυτό δεν είναι κατ' ανάγκην αρνητικό, αρκεί να είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι οι δάσκαλοι για την απροθυμία των παιδιών να χρησιμοποιήσουν μολύβι.

β. Ποια η λογική των 2 ωρών Πληροφορικής σε κάθε τάξη του Δημοτικού και μόνο μιας ώρας σε κάθε τάξη του Γυμνασίου; Μήπως πάλι πρόκειται περί πρόχειρου σχεδιασμού; Η απάντηση είναι πολύ απλή: είναι ο μόνος τρόπος για να καλυφθεί το ωράριο των πολλών υπεράριθμων Πληροφορικών της

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Ακατάλληλη η χρήση υπολογιστή πριν από τα 14 χρόνια
« Απάντηση #18 στις: Ιουνίου 24, 2010, 01:52:37 pm »
Ως πληροφορικός, θεωρώ ότι είναι θετικό βήμα η εισαγωγή της Πληροφορικής στα υποχρεωτικά μαθήματα του Δημοτικού Σχολείου, αλλά έχω δύο ενστάσεις:

α. Η διδασκαλία της χρήσης Η/Υ από την Α' τάξη θα ωθήσει τα παιδιά στην ψηφιακή γραφή, ενώ θα παραμελήσουν την πραγματική γραφή. Αυτό δεν είναι κατ' ανάγκην αρνητικό, αρκεί να είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι οι δάσκαλοι για την απροθυμία των παιδιών να χρησιμοποιήσουν μολύβι.

β. Ποια η λογική των 2 ωρών Πληροφορικής σε κάθε τάξη του Δημοτικού και μόνο μιας ώρας σε κάθε τάξη του Γυμνασίου; Μήπως πάλι πρόκειται περί πρόχειρου σχεδιασμού; Η απάντηση είναι πολύ απλή: είναι ο μόνος τρόπος για να καλυφθεί το ωράριο των πολλών υπεράριθμων Πληροφορικών της
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Ακατάλληλη η χρήση υπολογιστή πριν από τα 14 χρόνια
« Απάντηση #19 στις: Ιουνίου 24, 2010, 02:32:54 pm »
οταν προτοηλθε για παραδειγμα το θεατρικο παιχνιδι ως μεσο διδασκαλιας στην ελλαδα δεν εγινε αποδεκτο ευκολα. και ομως μεσα απο το παιχνιδι μπορεις να διδαξεις πραγματα που δε μπορεις με αλλο τροπο. η εικονα εχει τρομερη δυναμη και νομιζω οτι πλεον επιβαλλεται η χρηση νεων τεχνολογιων απο τις πρωτες ταξεις του δημοτικου. Ειναι τρομερο εποπτικο μεσο αλλα χρειαζεται και καταλληλα καταρτισμενα ατομα καθως και καλη υποστηριξη software κ' hardware(ιδιαιτερα το πρωτο στην ελληνικη γλωσσα ιδιαιτερα σε μικρες ταξεις ειναι παρα πολυ πισω)
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος olyadro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ακατάλληλη η χρήση υπολογιστή πριν από τα 14 χρόνια
« Απάντηση #20 στις: Ιουνίου 24, 2010, 03:57:38 pm »
 Όπα, παιδιά, μη βαράτε όλοι μαζί! Θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλους.

Σε αυτή την ηλικία το να χρησιμοποιούν τον υπολογιστή σαν παιχνίδι, πάντα με την επίβλεψη πληροφορικών οι οποίοι θα τους εξηγούν ποιος είναι ο σωστός τρόπος αλληλεπίδρασης με τον υπολογιστή (σωστό άνοιγμα, κλείσιμο, χρήση του ποντικιού και του πληκτρολογίου, άνοιγμα εφαρμογών κτλ) μόνο καλό μπορεί να τους κάνει αφού θα τους εξοικειώσει με τους Η/Υ με έναν ευχάριστο τρόπο προετοιμάζοντας τους για τα πιο "δύσκολα" που θα μάθουν στις επόμενες τάξεις. Εκτός και αν θεωρείς το παιχνίδι ως κάτι κακό και κατακριτέο σε αυτές τις ηλικίες (ή σε οποιαδήποτε ηλικία).

Όλα αυτά τα ωραία που περιγράφεις δε θα μπορούσαν να γίνουν σε μεγαλύτερη ηλικία; Όταν φτάσουν δηλαδή σε ηλικία 10 χρονών δε θα είναι πλέον παιδιά που θα έχουν ανάγκη από παιχνίδι; Αν τους έχουμε μάθει τα απλά από τα νήπια, υποχρεωτικά, μεγαλώνοντας, θα τα εξαναγκάζουμε να μαθαίνουν όλο και περισσότερα και δυσκολότερα πράγματα, με αποτέλεσμα να αποχτούν αμέτρητες δεξιότητες αλλά χάνοντας την παιδική τους ηλικία.


Οι λογικοί συνειρμοί που κάνεις εδώ μόνο λογικοί δεν είναι και αντικατοπτρίζουν την κατάντια της νεοελληνικής οικογένειας ! Τα στάδια του σκεπτικού σου για να δεις και συ ο/η ίδιος/α ότι είναι άκρως λαθεμένα:
α) Μπαίνει το μάθημα στην Α΄Δημοτικού
β) Οι γονείς αγοράζουν κατευθείαν υπολογιστές στα παιδιά τους !!!
γ) Τα παιδιά περνούν ανεξέλεγκτα το χρόνο τους με αυτόν !!!
δ) τα εγγράφουν σε φροντιστήρια για υπολογιστές από την ηλικία των 6 χρόνων !!!
ε) τα επιβαρύνουν περισσότερο απ' ό,τι είναι ήδη πιεσμένα !!!

Θα καθόμουν να σου εξηγούσα γιατί είναι λαθεμένοι αλλά πιστεύω ότι ακόμα και τα παιδιά της Α΄ Δημοτικού μπορούν να το καταλάβουν. Εκτός και αν γεφυρώσεις το χάσμα που χωρίζει τα παραπάνω βήματα με σοβαρά επιχειρήματα κάτι το οποίο δε νομίζω ότι μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε γιατί απλά ο συλλογισμός σου δε στέκει .

Εδώ έχεις δίκιο, ο συλλογισμός μου έχει κάποια χάσματα αλλά μόνο επειδή θεώρησα ότι απευθύνομαι σε ανθρώπους που ζουν στη νεοελληνική κοινωνία, και άρα τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται. Άλλωστε η παρατήρησή σου για τη νεοελληνική οικογένεια δείχνεις πως κι εσύ με κατάλαβες πολύ καλά.

Αποσυνδεδεμένος olyadro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ακατάλληλη η χρήση υπολογιστή πριν από τα 14 χρόνια
« Απάντηση #21 στις: Ιουνίου 24, 2010, 04:21:02 pm »
 giokspy και emmaki, συμφωνώ πως οι υπολογιστές είναι ένα τρομερό εποπτικό μέσο που μπορεί να κάνει πολύ πιο ενδιαφέρουσα τη διδασκαλία, αρκεί τον έλεγχο να τον έχει ο διδάσκων και όχι ο μαθητής. Εγώ απλά διαφωνώ με την εισαγωγή του ως αυτόνομο μάθημα στην Α΄Δημοτικού και με την ανεξέλεγκτη χρήση του στο σπίτι. Αυτό λέει ουσιαστικά και η έρευνα την οποία ανέφερα. Α, και ενοχλούμαι από την προσπάθεια θεοποίησης των νέων τεχνολογιών εκ μέρους του υπουργείου παιδείας ως μόνης λύσης για τα προβλήματα της εκπαίδευσης! Οι υπολογιστές είναι απλά εργαλεία, χρήσιμα μεν, αλλά πάντα τίποτε παραπάνω από εργαλεία.

Αποσυνδεδεμένος STELLIOPH

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Απ: Ακατάλληλη η χρήση υπολογιστή πριν από τα 14 χρόνια
« Απάντηση #22 στις: Ιουνίου 24, 2010, 04:49:24 pm »
Λάμπρο, δεν είμαι αντίθετη στην εισαγωγή των ΤΠΕ στις μεγάλες τάξεις του δημοτικού αλλά ειδικά στην Α΄ Δημοτικόυ. Σε παιδάκια που δεν ξέρουν ούτε να διαβάζουν ούτε να γράφουν τι μάθημα θα κάνεις; Αναγκαστικά θα τους κάνεις παιχνίδια, για να διατηρήσεις το ενδιαφέρον τους και δικαίως αυτά θα πιστέψουν πως ο υπολογιστής είναι παιχνιδομηχανή. Οι γονείς, απ' την πλευρά τους, μόλις μπει το μάθημα στην Α΄ Δημοτικού, θα τρέξουν να αγοράσουν υπολογιστή για το σπίτι και τα παιδιά θα περνούν ανεξέλεγκτα το χρόνο τους με αυτόν, ή ακόμα χειρότερα θα τα εγγράψουν σε φροντιστήρια για υπολογιστές από την ηλικία των 6 χρόνων και θα τα επιβαρύνουν περισσότερο απ' ό,τι είναι ήδη πιεσμένα. 
 Όσο για το θέμα της Α΄Γυμνασίου δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχουν οι ειδικότητες. Δηλαδή, αν μοιράζονταν τα laptops μόνο για το μάθημα της πληροφορικής, οι πληροφορικοί θα μπορούσατε να ελέγξετε τι κάνουν τα παιδιά στο σπίτι με τους υπολογιστές; Γιατί, όπως σωστά παρατήρησες, το πρόβλημα που αναφέρει η έρευνα είναι η χρήση των υπολογιστών στο σπίτι και όχι στο σχολείο, όπου λίγο-πολύ μπορεί να ελεγχθεί από τους εκπαιδευτικούς.

Δηλαδή, αν μοιράζονταν τα laptops μόνο για το μάθημα της πληροφορικής, οι πληροφορικοί θα μπορούσατε να ελέγξετε τι κάνουν τα παιδιά στο σπίτι με τους υπολογιστές; Γιατί, όπως σωστά παρατήρησες, το πρόβλημα που αναφέρει η έρευνα είναι η χρήση των υπολογιστών στο σπίτι και όχι στο σχολείο, όπου λίγο-πολύ μπορεί να ελεγχθεί από τους εκπαιδευτικούς.


Αυτό που έχω να πω σε ότι αφορά στους υπολογιστές που μοιράστηκαν στην Ά Γυμνασίου ήταν μια χαζομάρα και μισή, καθώς α)όλα αυτά τα χρήματα θα μπορούσαν να διοχετευτούν στα σχολικά εργαστήρια  τα οποία είναι τρισάθλια, για να μπορεί και ο Πληροφορικάριος να κάνει τη δουλειά του.
β) τα περισσότερα νοικοκυριά έχουν πλέον έναν υπολογιστή στο σπίτι. Επομένως, ποιος ο λόγος να έχει ο μαθητής τον προσωπικό του Η/Υ μέσα στο ίδιο του το σπίτι;
 
Αυτό που λέω είναι ότι μια χαρά μπορεί να γίνουν όλες οι εργασίες των μαθητών σε ένα καλά εξοπλισμένο εργαστήριο, όπου την επίβλεψη θα την έχει ο καθηγητής.

Για το αν πρέπει ή όχι να μπει η  Πληροφορική στα Δημοτικά : αν είναι να λειτουργήσει το πράγμα όπως στα ολοήμερα-καλύτερα όχι. Αυτό που θα γίνει βέβαια στα δημοτικά θα είναι το εξής: θα τρέχει ο καημένος ο Πληροφορικάριος όπου τον φωνάζουν (από Δ/ντή μέχρι συναδέρφους) για βοήθεια-γραμματειακή υποστήριξη-γιορτές και πανηγύρια-εργασίες διαφόρων τάξεων διαφόρων θεμάτων διαφόρων δασκάλων που δεν προλαβαίνουν κλπ για να φανεί το τμήμα (ή η τάξη ότι έκανε την ταδε εργασία!!!)

το θετικό είναι 'οτι θα ξεμπλοκάρει κάπως η ειδικότητα της Πληροφορικής και θα δουλέψουν πολλά παιδιά



 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182570
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 375
Σύνολο: 389

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.