0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σας μιλάει το emmaki που έχει την εμπειρία της, σας μιλάω εγώ που έχω την δική μου και έχω αντιμετώπιση ένα σωρό στραβόξυλα όλα με επιτυχία είτε με το καλό είτε ακόμα με καυγά (όπως είπε και το emmmaki) και το έκανα αυτό και όταν ήμουν αναπληρωτής και τώρα που είμαι μόνιμος. Στην δική μου την δουλειά δεν σηκώνω κουβέντα να μου πει κάποιος να κάνω "ότι νάνε" γιαυτό και τώρα όλοι την δική μου συμβουλή αποζητάνε. Είπε το emmaki μια σημαντική κουβέντα "Μην υποβαθμίζετε τη δουλειά σας!"Ποια δουλειά θα μου πείτε όταν πρώτα πρέπει να έχουμε προσωπικότητα και οντότητα ως εκπαιδευτικοί και επιστήμονες. Όταν το βασικά στοιχεία της επιστήμης, η λογική και η μεθοδολογία καταστρατηγείτε με το άκουσον άκουσον επιχείρημα ότι να μην κοιτάμε τι λένε οι νόμοι για το κακομοίρικο το παιδάκι το οποίο τι θα κάνει στα άλλα μαθήματα. Επειδή φωνάζουν κάποιοι συνάδερφοι, οι Δ/ντες με γράφουν, έχω και άλλες δουλειές, κουράστηκα κλπ κλπ.Η γελοιότητα των επιχειρημάτων είναι απίστευτη. Υποβαθμίζει όλο τον εκπαιδευτικό κλάδο όλη την επιστημοσύνη μας την νοημοσύνη μας αλλά και όλους μας ως προσωπικότητες. Προσωπικά αν ήμουν σε σχολείο που συνάδερφος έκανε τέτοια αίσχη και δεν σοβαρευόταν αφού του εξηγούσα το λάθος του, θα είχε μια αφιερωμένη αναφορά στο πρόσωπο του. Όχι τόσο για τον ίδιο ο οποίος κατά εμένα δεν είναι καν εκπαιδευτικός αλλά περισσότερο για τους άλλους που μπορεί να νομίζουν ότι αυτός είναι ο διαστρεβλωμένος ρόλος μας στο σχολείο αλλά και για να πάρουν το μήνυμα όσοι ώθησαν τον "συνάδερφο" να λειτουργήσει ως ένα θύμα, ως ένα πρόβατο που τρώει το σερβιρισμένο τριφύλλι που λέει ας φάμε φέτος και ας πιούμε ξεχνώντας ότι έρχεται το Πάσχα και η σούβλα που του αναλογεί. Σοβαρότητα μηδέν, επιστημοσύνη μηδέν, λογική μηδέν, εκπαιδευτικός 000, λειτουργία επιπέδου babysiter. Αιδώς
και τελευταία φορά που αραδιάζεις τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς...
Τι θα έκανες kinegiros αν η αναπληρώτρια της α φάσης δεν θέλει να φύγει από την π.σ. γιατί είναι εκεί χρόνια και για το παιδί έχει διοριστεί και μια φυσικός με το πρόγραμμα που θέλει και αυτή να κάνει τις ώρες της; 21+21 ώρες 42?...τι παρουσιολόγιο θα κρατείται; (αν δεχτεί να φύγει για άλλο νησί που έχει κενό η άλλη αναπληρώτρια που και αυτή δεν φταίει;)
οι μαθηματικοι παίρνουν ως μάθημα ανάθεσης όλα τα μαθήματα των ΠΕ04?
Παράθεση από: gogona στις Οκτωβρίου 09, 2010, 06:35:45 pmΤι θα έκανες kinegiros αν η αναπληρώτρια της α φάσης δεν θέλει να φύγει από την π.σ. γιατί είναι εκεί χρόνια και για το παιδί έχει διοριστεί και μια φυσικός με το πρόγραμμα που θέλει και αυτή να κάνει τις ώρες της; 21+21 ώρες 42?...τι παρουσιολόγιο θα κρατείται; (αν δεχτεί να φύγει για άλλο νησί που έχει κενό η άλλη αναπληρώτρια που και αυτή δεν φταίει;)Πακέτο, αλλά δεν είναι δική σου δουλειά αυτό. Είναι δουλειά της Δ/νσης. Εξηγούμε.Η Δ/νση έχει πάρει σαφή εντολή να σου δώσει Π.Σ. και τίποτα άλλο. Όταν λέμε Π.Σ. μιλάμε πάντα στα μαθήματα τις ειδικότητας τους Α και
Παράθεση από: gmork στις Οκτωβρίου 08, 2010, 11:52:14 pmΟποιος εχει εφευρει τη μηχανη ταυτοχρονης παρουσιας σε 2 σχολεια τις ιδες ωρες ας κοπιασει διοτι οι εκπαιδευτικοι του προγραμματος θα τη χρειαστουμε μιας και διατιθεμεθα μονο σε π.σ. για συμπλήρωση ωραριου και επουδενι σε αλλο ειδικο πλαισιο οπως υπαγορευει η λογικη...πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί σκαςδεν είναι δική ευθύνη, θα κάνεις αυτό που μπορείς και αυτό που προβλέπεται και δεν σκας για τίποτα
Οποιος εχει εφευρει τη μηχανη ταυτοχρονης παρουσιας σε 2 σχολεια τις ιδες ωρες ας κοπιασει διοτι οι εκπαιδευτικοι του προγραμματος θα τη χρειαστουμε μιας και διατιθεμεθα μονο σε π.σ. για συμπλήρωση ωραριου και επουδενι σε αλλο ειδικο πλαισιο οπως υπαγορευει η λογικη...
Παράθεση από: kinegiros στις Οκτωβρίου 09, 2010, 12:17:48 amΠαράθεση από: gmork στις Οκτωβρίου 08, 2010, 11:52:14 pmΟποιος εχει εφευρει τη μηχανη ταυτοχρονης παρουσιας σε 2 σχολεια τις ιδες ωρες ας κοπιασει διοτι οι εκπαιδευτικοι του προγραμματος θα τη χρειαστουμε μιας και διατιθεμεθα μονο σε π.σ. για συμπλήρωση ωραριου και επουδενι σε αλλο ειδικο πλαισιο οπως υπαγορευει η λογικη...πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί σκαςδεν είναι δική ευθύνη, θα κάνεις αυτό που μπορείς και αυτό που προβλέπεται και δεν σκας για τίποταΜακάρι να ήταν τόσο απλό. Ένα θα πω μόνο. Ότι ο διευθυντής του σχολείου μου ε'ιπε οτι να βγάλω το φίδι από την τρύπα μόνη μου γιατί στο τέλος παρόλο πο δεν είναι δική μου ευθύνη εγώ θα κατηγορηθώ...Πως να μην σκάω;;;
Παράθεση από: mitsy στις Οκτωβρίου 09, 2010, 08:23:01 pmκαι τελευταία φορά που αραδιάζεις τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς...δεν κατάλαβα, εγώ μιλάω για συναδέρφους που λειτουργούν εκτός κάθε παιδαγωγικής διδακτικής και οποιασδήποτε επιστημονική λογικής. Εσύ τι θίγεσαι ?Αντί να εκνευρίζεσαι και να μου λες τι μπορώ και τι δεν μπορώ να λέω κάνε την αυτοκριτική σου, δες την λογική των επιχειρημάτων μου, αν έχω κάνει κάπου λάθος πολύ ευχαρίστως αν μου το εξηγήσεις επιστημονικός να το αναθεωρήσω και να σου δώσω το δίκιο που σου αναλογεί.Μέχρι τότε οφείλω να κάνω κριτική στα κακός κείμενα της δουλειάς μας. Όχι για τόσο για τους συναδέλφους που δεν λειτουργούν όπως θα έπρεπε αλλά κυρίως για τους άλλους τους νέους που θα έρθουν μετά από αυτούς και θα αντιμετωπίσουν τους άλλους της γενικής και τον δ/ντη του σχολείου και θα του λένε ο περσινός τα έκανε αυτά, με αποτέλεσμα να βρεθεί σε αφόρητη πίεση. Αυτός ο νέος συνάδελφος εγώ δεν θέλω να καεί.
mitsy επειδή δεν ΘΕΛΕΙΣ να καταλάβεις ότι ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ αλλά ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ μόνο αυτό κατάλαβε ότι πρέπει να είσαι και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ. Σε προσέλαβαν να κάνεις μια δουλειά, αν δεν θες να την κάνεις ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ, αλλά ποτέ μα ποτέ μην πας να παρουσιάσεις τον τρόπο που εσύ ΦΑΝΤΑΖΕΣΕ ή σε
Ναι όταν βγαίνω από τα ρούχα μου είμαι κάποιες φορές αυτά που μου καταλογίζεις απέναντι σε ενήλικες. Όταν μου το λένε το αποδέχομαι. Ζητώ ειλικρινά συγνώμη αν ήμουν αγενής απέναντι σου mitsy.