*

Αποστολέας Θέμα: Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπ. υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ....κλπ  (Αναγνώστηκε 94780 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ

Παιδιά έλεος πριν ρωτήσουμε ή πριν κριτικάρουμε ας διαβάζουμε τα προηγούμενα μηνύματα. Χαρά στο κουράγιο του gmork που τα ξανάγραψε !

Λοιπόν η άποψη μου

Το πρόγραμμα αυτό είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ !
εξηγούμε

1) θα υποστηριχθούν παιδιά με παράλληλη στήριξη ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΟΥΣΑΝ αφού δεν υπήρχαν αλλά ούτε υπάρχουν λεφτά !

2) θα δουλέψει περισσότερος ή τουλάχιστον θα μειωθούν αριθμητικά οι συνάδελφοι οι οποίοι δεν θα τους προσλάμβαναν φέτος λόγο κρίσης

3) θα δουλεύουν έως το 2015 !

4) θα υπάρξει επιμόρφωση

5) μένει η ειδική στην επιφάνεια

όσο αφορά γιατί από την γενική το είχαμε πει και το ξαναείπε ο gmork. Απλή λογική ! Ας σταματήσει η μιζέρια και η καχυποψία.
Να ευχαριστήσετε τον Θεό που έκοψε σε κάποιον και έβαλε αυτό το πρόγραμμα στο ΕΣΠΑ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος cris.drm

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
    • Προφίλ
Για ποιο λογο θα δουλευουν εως το 2015 οσοι προσληφθουν σε αυτο το προγραμμα????

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ

Αν διαβάσεις στην πρώτη σελίδα το λέω

η χρηματοδότηση είναι το πολύ μέχρι 31/12/2015
μέχρι τότε πρέπει να τελειώσουν τα χρήματα. Φυσικά μπορεί να τελειώσουν νωρίτερα, αυτό κανείς δεν το ξέρει. Όπως μπορεί να το συνεχίσουν με άλλα κονδύλια.

Αποσυνδεδεμένος nickolai

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
  • Φύλο: Γυναίκα
  • viva la vida
    • Προφίλ

Παιδιά έλεος πριν ρωτήσουμε ή πριν κριτικάρουμε ας διαβάζουμε τα προηγούμενα μηνύματα. Χαρά στο κουράγιο του gmork που τα ξανάγραψε !

Λοιπόν η άποψη μου

Το πρόγραμμα αυτό είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ !
εξηγούμε

1) θα υποστηριχθούν παιδιά με παράλληλη στήριξη ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΟΥΣΑΝ αφού δεν υπήρχαν αλλά ούτε υπάρχουν λεφτά !

2) θα δουλέψει περισσότερος ή τουλάχιστον θα μειωθούν αριθμητικά οι συνάδελφοι οι οποίοι δεν θα τους προσλάμβαναν φέτος λόγο κρίσης

3) θα δουλεύουν έως το 2015 !

4) θα υπάρξει επιμόρφωση

5) μένει η ειδική στην επιφάνεια

όσο αφορά γιατί από την γενική το είχαμε πει και το ξαναείπε ο gmork. Απλή λογική ! Ας σταματήσει η μιζέρια και η καχυποψία.
Να ευχαριστήσετε τον Θεό που έκοψε σε κάποιον και έβαλε αυτό το πρόγραμμα στο ΕΣΠΑ.



Το πρόγραμμα αυτό μάλλον δεν είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ !
εξηγούμαι:

Όλος ο χώρος της Ειδικής Αγωγής ουρλιάζει γι αυτό το πρόγραμμα και έχει προχωρήσει στην καταγγελία του. Πρώτον.
Θ απαντήσω ένα προς΄ένα σε αυτά που λες , διότι είναι αναξιόπιστα.

για το 1) Η παράλληλη στήριξη κυρίωσ αφορά άτομα με αυτισμό (ψάξε στο νόμο), για τα οποία τις περισσότερς φορές οι ίδιοι τους οι γονείς πλήρωναν από την τσέπη τουσ  εκπαιδευτικούς που τους ικανοποιούσαν ώστε να διδάσκουν τα παιδιά τουσ στο δημόσιο ελλην. σχολείο. Οπότε θέμα λεφτών από το κράτος δεν τίθεται εδώ. Επίσης, άλλοι μαθητέσ που δέχονται παράλληλη στήριξη είναι τυφλοί και λιγότεροι κωφοί, οι οποίοι υποστηρίζονταν στη α'βαθμια από εξειδικευμένους δασκάλους κυρίως και στη β'βαθμια από καθηγητές , οι οποίοι το λιγότερο που είχαν ήταν σεμινάριο στη ΕΑ.
Και ΕΠΙΤΕΛΟΥς, τί είναι οι μαθητές με ε.ε.α. να μην έχουν καταρτισμένουσ εκπαιδευτικούς;;
Προκειμένου να δουλεψουν περισσότεροι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να μην παίρνουν την εκπαίδευση που δικαιούνται τα παιδιά??; ΔΕΝ κατάλαβα!

για το 2) και 3)  Λαϊκίστικη άποψη. Ει ς το όνομα της μείωσης της ανεργίας, θα τοποθετούσαν ποτέ άνεργη νοσοκόμα σε ρόλο ιατρού να κάνει διαγνώσεις και να χειρουργεί κόσμο; Δεν νομίζω!!! Έπειτα, Εσύ ο ίδιος απάντησες ότι αυτό για το 2015 δεν είναι σίγουρο, αλλά και πάλι δε θα σήμαινε κ κάτι αν ίσχυε.

για το 4) Τί επιμόρφωση θα υπάρξει; Ξέρουμε; Μας έχουν ενημερώσει; Ποιοί θα την κάνουν; Θα είναι ειδικοί; Πότε; Πόσο θα κρατήσει; Θα είναι αρκετή και πλήρης; Κανείς δεν ξέρει!!

για το 5) άραγε θα πάρει πρώτα τους εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς σε αυτό το εκπαιδευτικο-ενταξιακό πρόγραμμα; Θα φανεί!!


Εμείς "ευχαριστώ" δεν λέμε kinegiros, όπως "ευχαριστώ" δεν λένε ούτε οι γονείς των μαθητών με εεα και οι ίδιοι οι μαθητές, οι οποίοι είναι πάνω από όλα.

Κάποιοι, στο όνομα της  Ένταξης, που ακούγεται πολύ ευχάριστη κια όμορφη,  "λιθοβολούν" την Ειδική Αγωγή.
Ας μας ενημερώσουν, όμως , επισήμως για το αν θέλουν να την κλείσουν, για να ξέρουμε αυτοί που την αγαπάμε τί να κάνουμε.

Κ να μην ξεχνάμε: "Πρώτα ο μαθητής"
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2010, 11:09:02 μμ από ange.pe71 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ

Παιδιά έλεος πριν ρωτήσουμε ή πριν κριτικάρουμε ας διαβάζουμε τα προηγούμενα μηνύματα. Χαρά στο κουράγιο του gmork που τα ξανάγραψε !

Λοιπόν η άποψη μου

Το πρόγραμμα αυτό είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ !
εξηγούμε

1) θα υποστηριχθούν παιδιά με παράλληλη στήριξη ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΟΥΣΑΝ αφού δεν υπήρχαν αλλά ούτε υπάρχουν λεφτά !

2) θα δουλέψει περισσότερος ή τουλάχιστον θα μειωθούν αριθμητικά οι συνάδελφοι οι οποίοι δεν θα τους προσλάμβαναν φέτος λόγο κρίσης

3) θα δουλεύουν έως το 2015 !

4) θα υπάρξει επιμόρφωση

5) μένει η ειδική στην επιφάνεια

όσο αφορά γιατί από την γενική το είχαμε πει και το ξαναείπε ο gmork. Απλή λογική ! Ας σταματήσει η μιζέρια και η καχυποψία.
Να ευχαριστήσετε τον Θεό που έκοψε σε κάποιον και έβαλε αυτό το πρόγραμμα στο ΕΣΠΑ.



Το πρόγραμμα αυτό μάλλον δεν είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ !
εξηγούμαι:

Όλος ο χώρος της Ειδικής Αγωγής ουρλιάζει γι αυτό το πρόγραμμα και έχει προχωρήσει στην καταγγελία του. Πρώτον.
Θ απαντήσω ένα προς΄ένα σε αυτά που λες , διότι είναι αναξιόπιστα.

για το 1) Η παράλληλη στήριξη κυρίωσ αφορά άτομα με αυτισμό (ψάξε στο νόμο), για τα οποία τις περισσότερς φορές οι ίδιοι τους οι γονείς πλήρωναν από την τσέπη τουσ  εκπαιδευτικούς που τους ικανοποιούσαν ώστε να διδάσκουν τα παιδιά τουσ στο δημόσιο ελλην. σχολείο. Οπότε θέμα λεφτών από το κράτος δεν τίθεται εδώ. Επίσης, άλλοι μαθητέσ που δέχονται παράλληλη στήριξη είναι τυφλοί και λιγότεροι κωφοί, οι οποίοι υποστηρίζονταν στη α'βαθμια από εξειδικευμένους δασκάλους κυρίως και στη β'βαθμια από καθηγητές , οι οποίοι το λιγότερο που είχαν ήταν σεμινάριο στη ΕΑ.
Και ΕΠΙΤΕΛΟΥς, τί είναι οι μαθητές με ε.ε.α. να μην έχουν καταρτισμένουσ εκπαιδευτικούς;;
Προκειμένου να δουλεψουν περισσότεροι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να μην παίρνουν την εκπαίδευση που δικαιούνται τα παιδιά??; ΔΕΝ κατάλαβα!

για το 2) και 3)  Λαϊκίστικη άποψη. Ει ς το όνομα της μείωσης της ανεργίας, θα τοποθετούσαν ποτέ άνεργη νοσοκόμα σε ρόλο ιατρού να κάνει διαγνώσεις και να χειρουργεί κόσμο; Δεν νομίζω!!! Έπειτα, Εσύ ο ίδιος απάντησες ότι αυτό για το 2015 δεν είναι σίγουρο, αλλά και πάλι δε θα σήμαινε κ κάτι αν ίσχυε.

για το 4) Τί επιμόρφωση θα υπάρξει; Ξέρουμε; Μας έχουν ενημερώσει; Ποιοί θα την κάνουν; Θα είναι ειδικοί; Πότε; Πόσο θα κρατήσει; Θα είναι αρκετή και πλήρης; Κανείς δεν ξέρει!!

για το 5) άραγε θα πάρει πρώτα τους εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς σε αυτό το εκπαιδευτικο-ενταξιακό πρόγραμμα; Θα φανεί!!


Εμείς "ευχαριστώ" δεν λέμε kinegiros, όπως "ευχαριστώ" δεν λένε ούτε οι γονείς των μαθητών με εεα και οι ίδιοι οι μαθητές, οι οποίοι είναι πάνω από όλα.

Κάποιοι, στο όνομα της  Ένταξης, που ακούγεται πολύ ευχάριστη κια όμορφη,  "λιθοβολούν" την Ειδική Αγωγή.
Ας μας ενημερώσουν, όμως , επισήμως για το αν θέλουν να την κλείσουν, για να ξέρουμε αυτοί που την αγαπάμε τί να κάνουμε.

Κ να μην ξεχνάμε: "Πρώτα ο μαθητής"


Ας μην τα ρίχνουμε όλα στην πυρά!
Παράλληλη στήριξη είχαν κυρίως τα αυτιστικά παιδιά (με την απαράδεκτη διάταξη που επέτρεπε στους γονείς να πριοσλάβουν οι ίδιοι συνοδό για το παιδί τους, χωρίς να υπάρχει κάποιος έλεγχος για το συνοδό αυτό και την εξειδίκευση του), έχουν τα παιδιά με ψυχιατρικά προβλήματα (π.χ. παιδική ψύχωση κλπ), έχουν παιδιά με ελαφριά νοητική ή ακόμα και με μέτρια (υπάρχουν παιδιά σε σχολεια που δεν έχουν ΤΕ, και δεν υπάρχουν άλλα σχολέια κεέι κοντα΄) κλπ περιπτώσεις.
Μέχρι τώρα, όταν δινόταν οι παράλληλες στηρίξεις (γιατί δινόταν οι πιστώσεις αργότερα από τις πιστώσεις για τις αρχικές προσλήψεις) οι πίναλες σε κάποιες κατηγορίες εκπαιδευτικών είχαν εξαντληθεί (νηπιαγωγοί, μαθηματικοί κυρίως) οπότε οι προσλήψεις για παράλληλη στήριξη γινόταν από τους πίνακες της γενικής αγωγής.
Αποτέλεσμα; Σε παιδιά με ειδικές ανάγκες "οριζόταν" ως εκπαιδευτικοί συνάδελφοι που δεν είχαν ι΄δεα από ΕΑ και τότε προσπαθούσαν να μάθουν 5 πράγματα και πειραματιζόταν πάνω στα παιδιά!
Αν, λοιπόν, τώρα κάνουν μια επιμόρφωση σε εκπαιδευτικούς που θα θέλουν να ασχοληθούν με την ΕΑ και καταρτίσουν έναν πίνακα με αυτούς, τουλάχιστον δεν θα μπαίνουν στις τάξεις εντελώς άσχετοι! Φυσικά και πρέπει να ελεγχθεί το είδος της επιμόρφωσης. Φυσικά και πρέπει να προηγούνατι στις προσλήψεις όσοι έχουν τα τυπικά προσόντα διορισμού στην ΕΑ. Φυσικά και πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο θέμα της κατάρτισης των εκπαιδευτικών ΕΑ γιατί δεν κάνουν όλοι γι' αυτό το χώρο.
ΑΛΛΑ ως ένα πρώτο βήμα είναι σωστό, καθώς, όπως είπα, θα υπάρχει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μια αρχική κατάρτιση. Από το να μπαίνουν τελείως άσχετοι είναι πολύ καλύτερο!!!!!!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος gogona

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Εγώ το βλέπω πάντως σαν μια σούπερ ευκαιρία για το κράτος να καλύψει αρκετά κενά δωρεάν, μέσω του προγράμματος αυτού....γιατί να πληρώνει αναπληρωτές και ωρομίσθιους;;;;δεν νομίζω να μην το προωθήσει...βασικά είμαι 100% σίγουρη...και παιδιά μην γελιέστε..σε παγκόσμιο επίπεδο στην εκπαίδευση και στην ειδική τα πάντα κινούνται γύρω από το κόστος...η ίδια η ένταξη σε Αμερική και Βρεττανία έγινε βιαστικά πολλές φορές και εκ του πονηρού....αλλά ας αφήσω την κοινωνιολογία της ειδικής...και βέβαια αν στην προσπάθεια να περιοριστούν τα έξοδα μάθουν και κάποιοι και συμπτωματικά είναι επωφελές για την ειδική και τα παιδιά της πολύ καλά...συγγνώμη για τον κυνισμό μου αλλά έτσι είναι τα πράγματα...κανένας policy maker δεν σκέφτεται το καλό των παιδιών...όλα νούμερα είναι, λεφτά...και η εκπαίδευση στην Ελλάδα προς τα εκεί πηγαίνει...ότι πει ο manager....

Αποσυνδεδεμένος nickolai

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
  • Φύλο: Γυναίκα
  • viva la vida
    • Προφίλ

Παιδιά έλεος πριν ρωτήσουμε ή πριν κριτικάρουμε ας διαβάζουμε τα προηγούμενα μηνύματα. Χαρά στο κουράγιο του gmork που τα ξανάγραψε !

Λοιπόν η άποψη μου

Το πρόγραμμα αυτό είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ !
εξηγούμε

1) θα υποστηριχθούν παιδιά με παράλληλη στήριξη ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΟΥΣΑΝ αφού δεν υπήρχαν αλλά ούτε υπάρχουν λεφτά !

2) θα δουλέψει περισσότερος ή τουλάχιστον θα μειωθούν αριθμητικά οι συνάδελφοι οι οποίοι δεν θα τους προσλάμβαναν φέτος λόγο κρίσης

3) θα δουλεύουν έως το 2015 !

4) θα υπάρξει επιμόρφωση

5) μένει η ειδική στην επιφάνεια

όσο αφορά γιατί από την γενική το είχαμε πει και το ξαναείπε ο gmork. Απλή λογική ! Ας σταματήσει η μιζέρια και η καχυποψία.
Να ευχαριστήσετε τον Θεό που έκοψε σε κάποιον και έβαλε αυτό το πρόγραμμα στο ΕΣΠΑ.



Το πρόγραμμα αυτό μάλλον δεν είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ !
εξηγούμαι:

Όλος ο χώρος της Ειδικής Αγωγής ουρλιάζει γι αυτό το πρόγραμμα και έχει προχωρήσει στην καταγγελία του. Πρώτον.
Θ απαντήσω ένα προς΄ένα σε αυτά που λες , διότι είναι αναξιόπιστα.

για το 1) Η παράλληλη στήριξη κυρίωσ αφορά άτομα με αυτισμό (ψάξε στο νόμο), για τα οποία τις περισσότερς φορές οι ίδιοι τους οι γονείς πλήρωναν από την τσέπη τουσ  εκπαιδευτικούς που τους ικανοποιούσαν ώστε να διδάσκουν τα παιδιά τουσ στο δημόσιο ελλην. σχολείο. Οπότε θέμα λεφτών από το κράτος δεν τίθεται εδώ. Επίσης, άλλοι μαθητέσ που δέχονται παράλληλη στήριξη είναι τυφλοί και λιγότεροι κωφοί, οι οποίοι υποστηρίζονταν στη α'βαθμια από εξειδικευμένους δασκάλους κυρίως και στη β'βαθμια από καθηγητές , οι οποίοι το λιγότερο που είχαν ήταν σεμινάριο στη ΕΑ.
Και ΕΠΙΤΕΛΟΥς, τί είναι οι μαθητές με ε.ε.α. να μην έχουν καταρτισμένουσ εκπαιδευτικούς;;
Προκειμένου να δουλεψουν περισσότεροι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να μην παίρνουν την εκπαίδευση που δικαιούνται τα παιδιά??; ΔΕΝ κατάλαβα!

για το 2) και 3)  Λαϊκίστικη άποψη. Ει ς το όνομα της μείωσης της ανεργίας, θα τοποθετούσαν ποτέ άνεργη νοσοκόμα σε ρόλο ιατρού να κάνει διαγνώσεις και να χειρουργεί κόσμο; Δεν νομίζω!!! Έπειτα, Εσύ ο ίδιος απάντησες ότι αυτό για το 2015 δεν είναι σίγουρο, αλλά και πάλι δε θα σήμαινε κ κάτι αν ίσχυε.

για το 4) Τί επιμόρφωση θα υπάρξει; Ξέρουμε; Μας έχουν ενημερώσει; Ποιοί θα την κάνουν; Θα είναι ειδικοί; Πότε; Πόσο θα κρατήσει; Θα είναι αρκετή και πλήρης; Κανείς δεν ξέρει!!

για το 5) άραγε θα πάρει πρώτα τους εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς σε αυτό το εκπαιδευτικο-ενταξιακό πρόγραμμα; Θα φανεί!!


Εμείς "ευχαριστώ" δεν λέμε kinegiros, όπως "ευχαριστώ" δεν λένε ούτε οι γονείς των μαθητών με εεα και οι ίδιοι οι μαθητές, οι οποίοι είναι πάνω από όλα.

Κάποιοι, στο όνομα της  Ένταξης, που ακούγεται πολύ ευχάριστη κια όμορφη,  "λιθοβολούν" την Ειδική Αγωγή.
Ας μας ενημερώσουν, όμως , επισήμως για το αν θέλουν να την κλείσουν, για να ξέρουμε αυτοί που την αγαπάμε τί να κάνουμε.

Κ να μην ξεχνάμε: "Πρώτα ο μαθητής"


Ας μην τα ρίχνουμε όλα στην πυρά!
Παράλληλη στήριξη είχαν κυρίως τα αυτιστικά παιδιά (με την απαράδεκτη διάταξη που επέτρεπε στους γονείς να πριοσλάβουν οι ίδιοι συνοδό για το παιδί τους, χωρίς να υπάρχει κάποιος έλεγχος για το συνοδό αυτό και την εξειδίκευση του), έχουν τα παιδιά με ψυχιατρικά προβλήματα (π.χ. παιδική ψύχωση κλπ), έχουν παιδιά με ελαφριά νοητική ή ακόμα και με μέτρια (υπάρχουν παιδιά σε σχολεια που δεν έχουν ΤΕ, και δεν υπάρχουν άλλα σχολέια κεέι κοντα΄) κλπ περιπτώσεις.
Μέχρι τώρα, όταν δινόταν οι παράλληλες στηρίξεις (γιατί δινόταν οι πιστώσεις αργότερα από τις πιστώσεις για τις αρχικές προσλήψεις) οι πίναλες σε κάποιες κατηγορίες εκπαιδευτικών είχαν εξαντληθεί (νηπιαγωγοί, μαθηματικοί κυρίως) οπότε οι προσλήψεις για παράλληλη στήριξη γινόταν από τους πίνακες της γενικής αγωγής.
Αποτέλεσμα; Σε παιδιά με ειδικές ανάγκες "οριζόταν" ως εκπαιδευτικοί συνάδελφοι που δεν είχαν ι΄δεα από ΕΑ και τότε προσπαθούσαν να μάθουν 5 πράγματα και πειραματιζόταν πάνω στα παιδιά!
Αν, λοιπόν, τώρα κάνουν μια επιμόρφωση σε εκπαιδευτικούς που θα θέλουν να ασχοληθούν με την ΕΑ και καταρτίσουν έναν πίνακα με αυτούς, τουλάχιστον δεν θα μπαίνουν στις τάξεις εντελώς άσχετοι! Φυσικά και πρέπει να ελεγχθεί το είδος της επιμόρφωσης. Φυσικά και πρέπει να προηγούνατι στις προσλήψεις όσοι έχουν τα τυπικά προσόντα διορισμού στην ΕΑ. Φυσικά και πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο θέμα της κατάρτισης των εκπαιδευτικών ΕΑ γιατί δεν κάνουν όλοι γι' αυτό το χώρο.
ΑΛΛΑ ως ένα πρώτο βήμα είναι σωστό, καθώς, όπως είπα, θα υπάρχει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μια αρχική κατάρτιση. Από το να μπαίνουν τελείως άσχετοι είναι πολύ καλύτερο!!!!!!


Αν για την Ειδική Αγωγή έχουμε εμείς οι ίδιοι τη λογική " Το μη χείρον βέλτιστον ", τότε...

Καλά μας κάνουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 01, 2010, 12:05:05 πμ από ange.pe71 »

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Συνάδελφοι γιατί δεν λέμε τα πράγματα όπως είναι? Γιατί για το πρόγραμμα της παράλληλης στήριξης δεν παίρνει εκπαιδευτικούς από τους πίνακες της ειδικής αγωγής? Πού το είδατε γραμμένο στην εγκύκλιο ότι θα εξαντλήσει πρώτα τους πίνακες της ειδικής αγωγής... Αυτό αναφέρεται σε άλλη εγκύκλιο... Τώρα για αυτό το πρόγραμμα θα προσλάβει εκπαιδευτικούς από τους πίνακες της γενικής.. Και ξέρετε γιατί? Γιατί διαφορετικά θα χάσει τα χρήματα του ΕΣΠΑ... Το ΕΣΠΑ τα χρήματα τα δίνει για επιμορφωτικά σεμινάρια όχι για να προσλάβει νέους εκπαιδευτικούς... Αν τα χρήματα δεν χρησιμοποιηθούν για το συγκεκριμένο τότε δεν θα δωθούν. Έτσι η Αννούλα σκέφτηκε το εξής... Τι να τα κάνουν τα σεμινάρια οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής? Αυτοί έχουν ήδη διδακτορικά και μεταπτυχιακά... Έτσι το συγκεκριμένο πρόγραμμα δόθηκε στη γενική αγωγή... Εγώ προσωπικά μόνο έτσι μπορώ να εξηγήσω αυτή την κίνηση του Υπουργείου....

Αποσυνδεδεμένος gmork

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 663
    • Προφίλ
ange.pe71 τι προτείνεις για την παράλληλη στήριξη στη δευτεροβάθμια, αν υποθέσουμε ότι έχουμε διαθέσει/εξαντλήσει π.χ. 'ολους τους εξειδικευμένους φιλολόγους αλλά υπάρχουν περαιτέρω ανάγκες. Ποιος θα μπεί την ωρα των φιλολογικών μαθηματων?

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ

Αν για την Ειδική Αγωγή έχουμε εμείς οι ίδιοι τη λογική " Το μη χείρον βέλτιστον ", τότε...

Καλά μας κάνουν.

Δηλαδή θεωρείς ότι καλύτερα να πηαγίνουν στη ΕΑ άτομα τα οποία δεν εχουν ιδέα από ειδική αγωγή; Γιατί εγω΄έχω δει άτομα να μπαίνουν σε νηπιαγωγεία χωρίς να γωνρίζουν καν τι θα πει ειδική αγωγή, απλά και μόνο επιεδή είχε εξαντληθεί ο πίνακας των νηπιαγωγών ειδικής και παίρνανε πλέον από τη γενική. Έτρεχα εγώ προσωπικά να τους οργανώσω την τάξη και το υλικό τους, να τους μάθω π'ως να στέκονατι στην τάξη, πώς να αντιμετωπίζουν τα παιδιά κλπ κλπ κλπ
Εγώ δεν το θέλω αυτό! Προτιμώ να έχουν κανει έστω μια επιμόρφωση πάνω στο αντικέιμενο!
Και ναι! Σε αυτή την περίπτωση, έτσι όπως έχουν τα πράγματα, το μη χείρον βέλτιστο! Και προσπαθούμε να κάνουμε τα πράγματα ακόμα καλύτερα! Το πρόβλημα θα ήταν αν επαναπαυόμασταν και δεν διεκδικούσαμε την πραγματική επιμόρφωση στην ΕΑ και την στελέχωση τπου χώρου με άτομα που πραγματικά ξέρουν το αντικέιμενο και το αγαπάνε, και όχι με άτομα που βρέθηκαν τυχαία, επέιδή έτυχε να έρθει η σειρά τους στον πίνακα ή επειδή η ΕΑ "δινει" προϋπηρεσία και μόρια για διορισμό στη γενική ή επειδή υπάρχει το επίδομα....
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος nickolai

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
  • Φύλο: Γυναίκα
  • viva la vida
    • Προφίλ
Καλύτερα να μην προτείνω εγώ, που είμαι δασκάλα ΕΑ, δεν είναι αυτός ο ρόλος μου ακριβώς, και να μιλήσουν και να προτείνουν πράγματα για την ΕΑ, αυτοί που είναι περισσότερο κατάλληλοι.
Διαβάστε αυτά τα άρθρα και θα λυθούν πολλές από τις απορίες σας: http://www.specialeducation.gr/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=684

http://www.specialeducation.gr/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=309

Και πάλι αυτή τη λογική emmaki εγώ δεν θα την πάρω . _
Να φροντίσει το κράτος να φτιάξει σωστούς εκπαιδευτικούς συνολικά προπτυχιακά, μεταπτυχιακά και παντού και όχι να δίνει κουτσοεπιμορφώσεις, δίνοντας συγχρόνως και προϋπηρεσία σε όσους τις κάνουν, μαρτυρώντας έτσι το ωφελιμιστικό του προγράμματος. Μπροστά στα μάτια μας να μην κοροϊδευόμαστε. Όποιος δε θέλει να δει την αλήθεια, ας εθελοτυφλεί. Ή ας κάτσει να διαβάσει, να ενημερωθεί να μιλήσει με άτομα του χώρου και να μάθει.
Νισάφι
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 01, 2010, 01:33:33 πμ από ange.pe71 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Ωραία αυτά που λες και φυσικά συμφωνώ. Αλλά πρακτικά πώς θα βρει εκπαιδευτικούς για τα σχολέια φέτος; Το Σεπτέμβρη ποιός θα είναι δίπλα στα παιδιά;
Εκεί λέω ότι καλύτερα είναι να υπ΄παρχει κάποιος με μια ιδέα από ΕΑ, παρά κάποιος εντελώς άσχετος!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος gmork

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 663
    • Προφίλ
Η καθημερινότητα στις ΣΜΕΑ και στις Π.Σ. είναι πολύ δύσκολη και την αντιμετωπίζουμε όλοι όσοι δουλεύουμε σε αυτά τα πλαίσια. Οι εξειδικευμένοι είναι όχι μόνο το καλύτερο αλλά και το αυτονόητο. Ελα ντε όμως που στις 2 βασικές ειδικότητες της 2 βάθμιας είμαστε λίγοι (φαίνεται απο τους πίνακες). Επειδή λοιπόν δε θα έρθει η άνοιξη στην ειδική αγωγή μέσα σε ένα χρόνο για να γεμίσουμε εξειδικευμένους και μάλιστα επιπλέον επιμόρφωση των εξειδικευμένων(αυτοι κι αν πρέπει να παρακολουθούν την επιστήμη τους), ε προστιμώ αυτό το πρόγραμμα που είναι ΔΩΡΕΑΝ απο τα σεμινάρια που εξαγοράζουν έναντι αδράς αμοιβής τις ελπίδες κάποιοων εργαζομένων. Τουλάχιστον σε αυτό το πρόγραμμα, ο προσληφθείς δε θα λέει σε συνάδελφο να του βάλει υπογραφή αντ' αυτού και η πρακτική θα είναι καθημερινλη και οχι εικονική ;). Θα δειξει λοιπον πώς θα τσουλήσει όλο αυτό και εδώ είμαστε για να το κριτικάρουμε και να το αναθεματίσουμε... :)

Αποσυνδεδεμένος prtasia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
    • Προφίλ
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω οταν τσεκάρουμε την επιλογή για το συγκεκριμένο πρόγραμμα αφορά τις περιοχές που έχουμε δηλώσει; Γιατι εγώ προσωπικά δεν έχω επιλέξει για αναπληρωτής παντού. Το ιδιο ισχύει για τα Σ.Μ.Ε.Α.;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159804
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 432
Σύνολο: 440

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.