*

Αποστολέας Θέμα: για ποιο λογο ; ακω αμω και πρασινα αλογα  (Αναγνώστηκε 2752 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mardz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 361
    • Προφίλ
για ποιο λογο ; ακω αμω και πρασινα αλογα
« στις: Ιουνίου 25, 2010, 11:42:26 pm »
η τεχνη του παπατζη -ταχυδακτηλουργου ειναι να κουναει συνεχεια το ενα χερι να σε καρφωνει με το βλεμμα και το αλλο χερι να κανει το κολπο .
ειναι αυτο που λεμε αλλου το ονειρο και αλλου το θαμα .
καθησα και σκεφτηκα ( το παθαινω και αυτο καμια φορα ) ποιος ηταν ο λογος ψηφισης του πολυνομοσχεδιου ;

θυμαστε πως ξεκινησε ;

να μπουν οι καλυτεροι , μονο απο ασεπ , μονο αξιοκρατικα χωρις βουλευτικα νταβατζιλικια .
ετσι υψωθηκε το λαβαρο του πολυνομοσχεδιου και η υπουργος σαν αλλος σταυροφορος εδωσε τον αγωνα για την ψηφιση του πολυνομοσχεδιου εναντια στις αντιδρασεις της ολμε  :P και αλλων φορεων .

μονο απο ασεπ ;   μυθος αφου οι περισσοτεροι που θα διοριστουν στην μεταβατικη προερχονται απο προσφατως αναγνωρισμενες προυπηρεσιες ,
χωρις βουλευτικα νταβατζιλικια ; να δουμε τι θα παιχτει με τους ακω και αμω και θα τα ξαναπουμε
εδω θαμαστε δεν χανομαστε .

επισης λογω περικοπων και δντ πρεπει να μειωθουν οι προσληψεις μονιμων και αναπληρωτων
ας πουμε οτι ειμαστε υπερανω και συνενουμε γιατι βαζουμε πανω απο ολα το κοινωνικο συμφερον
ωραια

για ποο λογο επρεπε να αλλαξει ο τροπος επιλογης και προσληψης μονιμων και αναπληρωτων

για ποιο λογο επρεπε να ακυρωσει προσπαθειες και οικογεννειακους προγραμματισμους χρονων οριζοντας μια μεταβατικη που ουσιαστικα μεταβατικη δεν ειναι ,
γιατι οδηγησε στην απελπισια και την ανασφαλεια τοσο κοσμο ;
δηλαδη τωρα καποιος που ειναι θεολογος και ξερει εξελ και αγγλικα θα ειναι πιο καλος για προσσληψη ;
τελος παντων
θα ηθελα την γνωμη σας οποια και να ειναι αυτη

για ποιο λογο εγιναν ολα αυτα ;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: για ποιο λογο ; ακω αμω και πρασινα αλογα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:25:01 »

Αποσυνδεδεμένος possessed

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 181
    • Προφίλ
Απ: για ποιο λογο ; ακω αμω και πρασινα αλογα
« Απάντηση #1 στις: Ιουνίου 25, 2010, 11:46:11 pm »
ρητορική φαντάζομαι η ερώτηση φίλε mardz..

Αποσυνδεδεμένος mardz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 361
    • Προφίλ
Απ: για ποιο λογο ; ακω αμω και πρασινα αλογα
« Απάντηση #2 στις: Ιουνίου 25, 2010, 11:49:22 pm »
ρητορική φαντάζομαι η ερώτηση φίλε mardz..

οχι δεν ειναι ρητορικη φιλε ,
εχω καποιες ιδεες αλλα θα τις πω στο τελος δεν θελω να κατευθυνω την σκεψη σας
εξαλου μεσα απο αυτη την αναλυση θα μπορουσε να φωτιστει και καποια σκοτεινη πτυχη της υποθεσης
να ακουσουμε λοιπον καμια ιδεα
ποτε δε ξερεις

Αποσυνδεδεμένος loki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
    • Προφίλ
Απ: για ποιο λογο ; ακω αμω και πρασινα αλογα
« Απάντηση #3 στις: Ιουνίου 26, 2010, 12:01:10 am »
Τώρα που έκλεισαν τα παράθυρα στην απόκτηση προϋπηρεσίας, τώρα δεν θα μετράει η προϋπηρεσία




Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: για ποιο λογο ; ακω αμω και πρασινα αλογα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:25:01 »

Αποσυνδεδεμένος mardz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 361
    • Προφίλ
Απ: για ποιο λογο ; ακω αμω και πρασινα αλογα
« Απάντηση #4 στις: Ιουνίου 26, 2010, 12:09:40 am »
Τώρα που έκλεισαν τα παράθυρα στην απόκτηση προϋπηρεσίας, τώρα δεν θα μετράει η προϋπηρεσία





να λοιπον μια πολυ καλη παρατηρηση ,
για να δουμε θα βρουμε και αλλες να βγαλουμε ενα ολοκληρωμενο συμπερασμα ;


Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: για ποιο λογο ; ακω αμω και πρασινα αλογα
« Απάντηση #5 στις: Ιουνίου 26, 2010, 12:16:46 am »
Απαξιώνοντας την προυπηρεσία απαξιώνεις τη δημόσια εκπαίδευση στο σύνολό της. Η συντριπτική πλειοψηφία των μονίμων καθηγητών που διδάσκει στα σχολεία αυτή τη στιγμή διορίστηκε μέσω προυπηρεσίας (εξ ολοκλήρου ή εν μέρει: διοριστέος ασεπ+αναπληρωτής).

Η "ριζική αλλαγή" που έγινε θολώνει τα νερά. Καταργεί τους κανόνες. Οι νέοι κανόνες ανακοινώνονται ένας τη φορά, αποσπασματικά, φαίνεται πως χτίζονται σταδιακά, (φαίνεται) πως δεν είναι μέρος ενός καλά μελετημένου σχεδίου. Ο κλάδος είναι ζαλισμένος και όλοι (μα όλοι) φοβούνται και περιμένουν τις επόμενες κινήσεις του Υπ. που έχει το πάνω χέρι. Ο κλάδος βρίσκεται σε ύπνωση... τα πιο απίθανα σενάρια επιβεβαιώνονται από μέρα σε μέρα. Θα δούμε ΑΜΩ σε ακριτικό νησάκι να διδάσκει για 5 Ω. τη βδομάδα; Όταν δεν υπάρχουν κανόνες, όλα επιτρέπονται, άρα όλα είναι δυνατό να συμβούν.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 26, 2010, 12:30:54 am από sec »

Αποσυνδεδεμένος mardz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 361
    • Προφίλ
Απ: για ποιο λογο ; ακω αμω και πρασινα αλογα
« Απάντηση #6 στις: Ιουνίου 26, 2010, 12:28:36 am »
Απαξιώνοντας την προυπηρεσία απαξιώνεις τη δημόσια εκπαίδευση στο σύνολό της. Η συντριπτική πλειοψηφία των μονίμων καθηγητών που διδάσκει στα σχολεία αυτή τη στιγμή διορίστηκε μέσω προυπηρεσίας (εξ ολοκλήρου ή εν μέρει: διοριστέος ασεπ+αναπληρωτής).

Η "ριζική αλλαγή" που έγινε θολώνει τα νερά. Καταργεί τους κανόνες. Οι νέοι κανόνες ανακοινώνονται ένας τη φορά, αποσπασματικά, φαίνεται πως χτίζονται σταδιακά, πως δεν είναι μέρος ενός καλά μελετημένου σχεδίου. Ο κλάδος είναι ζαλισμένος και όλοι (μα όλοι) φοβούνται και περιμένουν τις επόμενες κινήσεις του Υπ. που έχει το πάνω χέρι. Ο κλάδος βρίσκεται σε ύπνωση... τα πιο απίθανα σενάρια επιβεβαιώνονται από μέρα σε μέρα. Θα δούμε ΑΜΩ σε ακριτικό νησάκι να διδάσκει για 5 Ω. τη βδομάδα; Όταν δεν υπάρχουν κανόνες, όλα επιτρέπονται, άρα όλα είναι δυνατό να συμβούν.

μου αρεσει το σκεπτικο σου ,
η μονη διαφωνια που εχω ειναι στο  "δεν" του "   ...πως δεν είναι μέρος ενός καλά μελετημένου σχεδίου."

εγω θεωρω πως ειναι καλα μελετημενο
για να βρουμε ομως που το παει ...

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: για ποιο λογο ; ακω αμω και πρασινα αλογα
« Απάντηση #7 στις: Ιουνίου 26, 2010, 12:32:39 am »

η μονη διαφωνια που εχω ειναι στο  "δεν" του "   ...πως δεν είναι μέρος ενός καλά μελετημένου σχεδίου."

εγω θεωρω πως ειναι καλα μελετημενο
για να βρουμε ομως που το παει ...

Το διόρθωσα (το έκανα σαφές)  ;D Σιγά μη δεν είναι μελετημένο το σχέδιο..

Αποσυνδεδεμένος Stavroula.V.

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 407
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: για ποιο λογο ; ακω αμω και πρασινα αλογα
« Απάντηση #8 στις: Ιουνίου 26, 2010, 01:56:03 am »
Το που το πάει είναι προφανές. Στη νέα κατάσταση για το πόσο θα δουλέψεις δεν παίζει ρόλο το τι σειρά έχεις στον πίνακα αλλά ΜΕ ΤΟ ΠΟΤΕ θα κληθείς. ΠΧ καλώ τον πρώτο για 10 ώρες και μετά απο μια μέρα τον δευτερο τον δικό μου για 15. Δηλ. το θέμα της πρόσληψης παύει να είναι μόνο κεντρικο και δίνεται πια η δυνατότητα εμμέσως να διευθετηθει΄σε τοπικό επίπεδο. Αν τώρα αυτό το συνδέσει κανείς και με τον Καλικράτη, όπου τα σχολεία θα περάσουν στους δήμους, η νοοτροπία που πάει να καλιεργηθεί είναι : κουμαντο στα σχολεία κάνουν οι κατα τόπους αρμόδιοι ακόμα και στο ποιοι θα προσληφθούν. Οπότε η δυνατότητα που τώρα τους δίνεται θα αρχίσει να καλλιεργεί την κατάλληλη αντίληψη. Θα ήταν σοκαριστικό εκεί που απρόσωπα σε στελνει το σύστημα αυτοματα με βάση την κατάταξη σε ένα σχολείο ξαφνικά να βρεθείς να περιδιαβαίνεις τα γραφεια ή τα σχολεία για δουλειά. 
Noise is relative to the silence preceding it. The more absolute the hush, the more shocking the thunderclap.

Αποσυνδεδεμένος mardz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 361
    • Προφίλ
Απ: για ποιο λογο ; ακω αμω και πρασινα αλογα
« Απάντηση #9 στις: Ιουνίου 26, 2010, 10:34:13 am »
Το που το πάει είναι προφανές. Στη νέα κατάσταση για το πόσο θα δουλέψεις δεν παίζει ρόλο το τι σειρά έχεις στον πίνακα αλλά ΜΕ ΤΟ ΠΟΤΕ θα κληθείς. ΠΧ καλώ τον πρώτο για 10 ώρες και μετά απο μια μέρα τον δευτερο τον δικό μου για 15. Δηλ. το θέμα της πρόσληψης παύει να είναι μόνο κεντρικο και δίνεται πια η δυνατότητα εμμέσως να διευθετηθει΄σε τοπικό επίπεδο. Αν τώρα αυτό το συνδέσει κανείς και με τον Καλικράτη, όπου τα σχολεία θα περάσουν στους δήμους, η νοοτροπία που πάει να καλιεργηθεί είναι : κουμαντο στα σχολεία κάνουν οι κατα τόπους αρμόδιοι ακόμα και στο ποιοι θα προσληφθούν. Οπότε η δυνατότητα που τώρα τους δίνεται θα αρχίσει να καλλιεργεί την κατάλληλη αντίληψη. Θα ήταν σοκαριστικό εκεί που απρόσωπα σε στελνει το σύστημα αυτοματα με βάση την κατάταξη σε ένα σχολείο ξαφνικά να βρεθείς να περιδιαβαίνεις τα γραφεια ή τα σχολεία για δουλειά. 
νομιζω οτι βρισκομαστε στο σωστο δρομο της ανάζητησής μας και ηδη προκυπτουν χρησιμα συμπερασματα και παρατηρησεις ,
για να δουμε ...
άλλος συναδελφος εχει καμια άλλη ιδεα;

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: για ποιο λογο ; ακω αμω και πρασινα αλογα
« Απάντηση #10 στις: Ιουνίου 26, 2010, 11:01:40 am »

για ποο λογο επρεπε να αλλαξει ο τροπος επιλογης και προσληψης μονιμων και αναπληρωτων

Ο λόγος προφανώς είναι αυτός:
επισης λογω περικοπων και δντ πρεπει να μειωθουν οι προσληψεις μονιμων και αναπληρωτων

Το "νέο" σύστημα λαμβάνει υπόψη συμπεριφορές απελπισίας συναδέλφων των τελευταίων χρόνων που η προοπτική του διορισμού (αλλά και του ανταγωνισμού όσων προηγούνταν στη λίστα της προϋπηρεσίας από αυτούς) τους οδηγούσε να πληρώνουν βενζίνες και να διανύουν απίστευτες αποστάσεις για να κάνουν 2 ωρίτσες πδσ! Μένει να φανεί αν όλοι αυτοί που έδειξε το σύστημα ότι είχαν αυτή τη στάση:
1. Ήταν όντως αυτό που έδειχναν (προσωπικά είμαι σχεδόν σίγουρη ότι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ περιπτώσεις ατόμων από την Κρήτη με 2-4-6 ώρες πδσ Αθήνα υπήρξαν καθαρά πλασματικές, δηλαδή ουδέποτε εμφανίστηκαν Αθήνα, όχι για μάθημα αλλά ούτε για να πάρουν τη σύμβασή τους. Υπήρξαν καθαρόαιμα βύσματα-κολλητάρια-συγγενείς των υπαλλήλων στο εκάστοτε γραφείο-διεύθυνση που κάνουν μια κανονική δουλειά και βγάζουν έτσι τα προς το ζειν)
2. Θα συνεχίσουν να τρέχουν δεξιά αριστερά για να κερδίσουν 0,00χ μόρια χωρίς προοπτική διορισμού πληρώνοντας τη βενζίνη 1,5 ευρώ το λίτρο.

Αποσυνδεδεμένος bellaspir

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 167
    • Προφίλ
Απ: για ποιο λογο ; ακω αμω και πρασινα αλογα
« Απάντηση #11 στις: Ιουνίου 26, 2010, 11:13:06 am »
Καλημέρα. Θα το ρωτήσω και σ' αυτό το νήμα μήπως το έχει καταλάβει κάποιος και μου λύσει την απορία.(αν είμαι σε λάθος τόπικ, συγγνώμη). Ένας ΑΜΩ με 5, 6, 7 ώρες διδασκαλίας (έστω και με 15) στο ίδιο σχολείο, δεν σημαίνει ότι θα υποχρεούται να ακολουθήσει το πλήρες ωράριο του σχολείου, αν του ζητηθεί; Έχω την αίσθηση ότι το "μειωμένου ωραρίου" αφορά καθαρά τις ώρες διδασκαλίας. Δεν σημαίνει "μειωμένων υποχρεώσεων". Τι θέλω να πω: Αν κάποιος πάρει 8 ώρες και του τις σπάσουν σε 2 ημέρες, ποιος μας εγγυάται ότι τις υπόλοιπες ημέρες δεν θα υποχρεούται να βρίσκεται στο σχολείο; Με το καθεστώς της ωρομισθίας δεν μπορούσαν να σε υποχρεώσουν να μείνεις παραπάνω ώρες. Τώρα όμως; Μήπως, εν τέλει, εκεί αποσκοπεί το καθεστώς των ΑΜΩ;
Αν ισχύει κάτι τέτοιο, νομίζω ότι το καλύτερο θα ήταν να μη δηλώσει κανείς ΑΜΩ. Χίλιες φορές ωρομίσθιος. 4 ώρες; 4. Όχι ΑΜΩ των 8 ωρών που ουσιαστικά δουλεύει για 18 ή 28 ή δεν ξέρω κι εγώ για πόσες. Πλέον μιλάμε για τη χειρότερη μορφή ευέλικτης εργασίας.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: για ποιο λογο ; ακω αμω και πρασινα αλογα
« Απάντηση #12 στις: Ιουνίου 26, 2010, 11:16:19 am »
ένας αμω θα έχει τις υποχρεώσεις μονίμου. Δηλαδή θα έχει και εξωδιδακτικές εργασίες. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μπορεί να χρειάζεται να πηγαίνει σχολείο και σε ημέρες που δεν θα έχει διδακτική εργασία.

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: για ποιο λογο ; ακω αμω και πρασινα αλογα
« Απάντηση #13 στις: Ιουνίου 26, 2010, 11:21:33 am »
για να βρουμε ομως που το παει ...

O οίστρος και ο φανατισμός της Δ. για αξιοκρατία (κλασσικό λαϊκό αίτημα) δεν θα έβρισκαν την παραμικρή ανταπόκριση στον κόσμο (διορισμένους-αδιόριστους, εκπαιδευτικούς και μη) αν δεν τυλίγονταν με το μανδύα της αλλαγής. Μη ξεχνάμε ότι το ΠΑΣΟΚ και η αλλαγή στη συνείδηση του κόσμου είναι άρρηκτα δεμένα.
Πιστεύω λοιπόν ότι περνά διαρκώς και πιο αντιλαϊκά μέτρα εξαγγέλοντας βαθιές τομές και καινοτομίες (ή κενοτομίες;;)
Κάποιοι παίζουν στο καζίνο τα λεφτά τους, οι εκπαιδευτικοί πάλι, παίζουν τη ζωή τους - την οικογένειά τους. Τώρα καλούνται να παίξουν και τα χρήματά τους! Πληρώνω για να δουλεύω (ούτως ή άλλως είμαι συνηθισμένος, πλήρωνα για να σπουδάσω, ας πρόσεχα). Νομίζω προσπαθεί να εντάξει μεγάλη μερίδα των εκπαιδευτικών σε αυτή τη λογική.
Θα τα καταφέρει;;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 623
Σύνολο: 628

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.